Utrzymanie czystości Sekcji Zamiejscowych KOWR OT w Lublinie - znak: LUB.WOP.260

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Utrzymanie czystości Sekcji Zamiejscowych KOWR OT w Lublinie - znak: LUB.WOP.260.6.2023
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLublin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
  • Termin składania wniosków2023-12-05
  • ZamawiającyKrajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-28
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00517729
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Utrzymanie czystości Sekcji Zamiejscowych KOWR OT w Lublinie - znak: LUB.WOP.260.6.2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Witolda Chodźki 10A

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-093

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 81 532 21 12

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.lublin@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kowr

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie czystości Sekcji Zamiejscowych KOWR OT w Lublinie - znak: LUB.WOP.260.6.2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bacc5f56-8d06-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00517729

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00097651/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Usługa kompleksowego utrzymania czystości w siedzibie Oddziału oraz w Sekcjach Zamiejscowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://kowr.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kowr.eb2b.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja, w tym składanie ofert, wymiana informacji, przekazywanie dokumentów, lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – pod adresem:
https://kowr.eb2b.com.pl i pod numerem postępowania wskazanym w tytule SWZ.
2. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne.
3. Zapytania kierowane na adresy mailowe nie będą rozpatrywane.
4. Korzystanie z Platformy wymaga zarejestrowania konta na Platformie. Wykonawca w celu rejestracji przechodzi do Formularza
rejestracyjnego poprzez zakładkę „LOGOWANIE” oraz opcję „ZAREJESTRUJ SIĘ”. Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzymuje e-maila informującego, że może dokonać pierwszego logowania do Platformy.
5. Minimalne wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms).
6. Instrukcja korzystania z Platformy Zakupowej dostępna jest w zakładce „Pomoc/Instrukcje”.
7. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki
korzystania z platformy, określone w instrukcji korzystania z platformy oraz w regulaminie platformy. Wykonawca korzystając z
platformy zobowiązuje się do przestrzegania postanowień zawartych w ww. instrukcji oraz w regulaminie platformy.
8. System umożliwia dodanie plików o wielkości do 50 MB. Zamawiający dopuszcza w szczególności pliki w formatach: .doc, .docx,
.xls, .xlsx, .pdf, .jpg, .zip, .rar.9. Korespondencja elektroniczna inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty, odbywa się
elektronicznie za pośrednictwem Platformy w zakładce „Pytania/Informacje”.
10. Dokumenty elektroniczne w postępowaniu spełniają łącznie następujące wymagania:
1) są utrwalone w sposób umożliwiający ich wielokrotne odczytanie, zapisanie i powielenie, a także przekazanie przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej lub na informatycznym nośniku danych,
2) umożliwiają prezentację treści w postaci elektronicznej, w szczególności przez wyświetlenie tej treści na monitorze ekranowym,
3) umożliwiają prezentację treści w postaci papierowej, w szczególności za pomocą wydruku,
4) zawierają dane w układzie niepozostawiającym wątpliwości co do treści ikontekstu zapisanych informacji.
11. Zamawiający określa następujące niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 2 mb/s;
2) komputer klasy PC lub PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 4GB Ram, procesor Intel IV 4GHZ, jeden z
systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna najnowsza wersja przeglądarki internetowej; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Acrobat Reader.
12. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być
zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniach:
1) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 roku w sprawie podmiotowych środków
dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać
zamawiający od wykonawcy;
2) Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania
informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych
oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
13. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej wskazanej w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem czyli podmiotem decydującym o celach i środkach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa (zwany dalej KOWR) z siedzibą w Warszawie (01- 207) przy ul. Karolkowej 30;
2. w KOWR wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym może się Pan/Pani skontaktować w sprawach ochrony i przetwarzania swoich danych osobowych pod adresem email: iodo@kowr.gov.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby wskazany w pkt.1 ;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie pretargu nieograniczonego pn. „Utrzymanie czystości Sekcji Zamiejscowych KOWR OT w Lublinie”, postępowanie znak: LUB.WOP.260.6.2023.
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: LUB.WOP.260.6.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 245251,26 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 136171,26 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Utrzymanie czystości obiektu Sekcji Zamiejscowej w Zamościu, ul. Promienna 4, 22 – 100 Zamość w zakresie: utrzymania czystości pomieszczeń wewnętrznych i wykonania drobnych, bieżących napraw związanych z eksploatacją pomieszczeń biurowych. Całkowita powierzchnia podlegająca utrzymaniu czystości wynosi łącznie około 131,03 m2.

4.2.5.) Wartość części: 42804,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 13.1 Kryteria oceny ofert:
1) Cena „C” * – waga kryterium: 60%;
2) Częstotliwość mycia okien „CMO” ** – waga kryterium: 20%;
3) Kontrola jakości wykonanych usług „KJ” ** – waga kryterium: 20%;
* - ocenie będzie podlegała całkowita cena brutto oferty, podana przez wykonawcę w formularzu oferty;
** - ocenie będzie podlegało oświadczenie w zakresie częstotliwość mycia okien i kontroli jakości wykonywanych usług, podane przez wykonawcę w formularzu oferty.
13.2 W kryterium - CENA „C” - Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 punktów Najwyższą ilość punktów uzyska oferta zawierająca najniższą cenę, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej. zamawiający przyjmie do obliczeń cenę oferty podaną w Formularzu oferty. Liczba punktów w tym kryterium dla poszczególnych ofert zostanie wyliczona według następującego wzoru:
C = (Cn / Co) x 60 pkt,
gdzie:
C – przyznane punkty w kryterium cena;
Cn – najniższa cena ofertowa (brutto) spośród wszystkich ważnych ofert;
Co – cena oferty ocenianej (brutto).

13.3 W kryterium - częstotliwość mycia okien „CMO” - wykonawca może uzyskać maksymalnie 20 punktów, zamawiający przyjmie do obliczeń częstotliwość podaną w Formularzu oferty.
Liczba punktów w tym kryterium dla poszczególnych ofert zostanie przyznana według następujących zasad:
- Częstotliwość mycia okien - 4 (cztery) razy w ciągu 12 miesięcy – 20 punktów.
- Częstotliwość mycia okien - 3 (trzy) razy w ciągu 12 miesięcy – 10 punktów.
- Częstotliwość mycia okien - 2 (dwa) razy w ciągu 12 miesięcy – 0 punktów.
UWAGA: Jeżeli wykonawca w Formularzu ofertowym zadeklaruje większą częstotliwość mycia okien niż 4 razy w ciągu 12 miesięcy, otrzyma maksymalną liczbę punktów w tym kryterium, tj. 20 pkt. Jeżeli wykonawca nie wskaże żadnej ilości, zamawiający do porównania i oceny ofert, przyjmie najmniejszą częstotliwość, taki termin zostanie przyjęty jako zadeklarowany przez wykonawcę w ofercie.

13.4 W kryterium - kontrola jakości wykonanych usług – liczba kontroli jakości przeprowadzonych w tygodniu polegających na sprawdzeniu jakości wykonanych usług przez Koordynatora z przedstawicielem Zamawiającego „KJ” - wykonawca może uzyskać maksymalnie 20 pkt. Zamawiający przyjmie do obliczeń ilość kontroli podaną w Formularzu oferty.
Zamawiający przyzna punkty za zadeklarowanie liczby kontroli jakości wykonanych usług przeprowadzonych w tygodniu (liczba kontroli jakości przeprowadzonych w tygodniu polegających na sprawdzeniu jakości wykonanych usług przez Koordynatora z przedstawicielem zamawiającego), według następujących zasad:
- 2 (dwa) kontrole jakości wykonanych usług przeprowadzonych w tygodniu - 20 pkt,
- 1 (jeden) kontrola jakości wykonanych usług przeprowadzonych w tygodniu - 10 pkt,
- 0 (zero) kontroli jakości wykonanych usług przeprowadzonych w tygodniu - 0 pkt.
WAŻNE: Wykonawca, który zadeklaruje liczbę kontroli jakości wykonanych usług przeprowadzonych w tygodniu większą niż 2 kontroli otrzyma maksymalną liczbę punktów w kryterium kontrola jakości wykonanych usług, tj. 20 pkt. Jeżeli wykonawca nie wskaże żadnej ilości kontroli jakości przeprowadzonych w tygodniu otrzyma 0 punktów w tym kryterium.

13.5 Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę nieodrzuconą, złożoną przez wykonawcę niepodlegającego wykluczeniu, która uzyskała największą łączna ilość punktów - dla poszczególnych zadań częściowych.
Łączna punktacja każdej z ofert zostanie wyliczona według wzoru:
P = C + CMO + KJ
P = Całkowita liczba punktów przyznana ofercie.
C = Liczba punktów uzyskanych w kryterium „CENA”.
CMO = Liczba punktów uzyskanych w kryterium „CZĘSTOTLIWOŚĆ MYCIA OKIEN”.
KJ = Liczba punktów uzyskanych w kryterium „KONTROLA JAKOŚCI WYKONANYCH USŁUG”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kontrola jakości wykonanych usług

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w obiekcie Sekcji Zamiejscowej w Pokrówce, ul. Wiosenna 4, Pokrówka, 22-100 Chełm., polegających na:
1. Utrzymaniu czystości pomieszczeń wewnętrznych,
2. Utrzymaniu czystości terenu zewnętrznego,
3. Zimowym utrzymaniu terenu zewnętrznego,
4. Wykonywaniu drobnych, bieżących napraw związanych z eksploatacją budynków. Łączna powierzchnia około podlegająca utrzymaniu czystości obejmująca teren wewnętrzny i zewnętrzny wynosi około 3194,64 m2

4.2.5.) Wartość części: 30713,76 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90918000-5 - Usługi czyszczenia pojemników na odpadki

45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 13.1 Kryteria oceny ofert:
1) Cena „C” * – waga kryterium: 60%;
2) Częstotliwość mycia okien „CMO” ** – waga kryterium: 20%;
3) Kontrola jakości wykonanych usług „KJ” ** – waga kryterium: 20%;
* - ocenie będzie podlegała całkowita cena brutto oferty, podana przez wykonawcę w formularzu oferty;
** - ocenie będzie podlegało oświadczenie w zakresie częstotliwość mycia okien i kontroli jakości wykonywanych usług, podane przez wykonawcę w formularzu oferty.
13.2 W kryterium - CENA „C” - Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 punktów Najwyższą ilość punktów uzyska oferta zawierająca najniższą cenę, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej. zamawiający przyjmie do obliczeń cenę oferty podaną w Formularzu oferty. Liczba punktów w tym kryterium dla poszczególnych ofert zostanie wyliczona według następującego wzoru:
C = (Cn / Co) x 60 pkt,
gdzie:
C – przyznane punkty w kryterium cena;
Cn – najniższa cena ofertowa (brutto) spośród wszystkich ważnych ofert;
Co – cena oferty ocenianej (brutto).

13.3 W kryterium - częstotliwość mycia okien „CMO” - wykonawca może uzyskać maksymalnie 20 punktów, zamawiający przyjmie do obliczeń częstotliwość podaną w Formularzu oferty.
Liczba punktów w tym kryterium dla poszczególnych ofert zostanie przyznana według następujących zasad:
- Częstotliwość mycia okien - 4 (cztery) razy w ciągu 12 miesięcy – 20 punktów.
- Częstotliwość mycia okien - 3 (trzy) razy w ciągu 12 miesięcy – 10 punktów.
- Częstotliwość mycia okien - 2 (dwa) razy w ciągu 12 miesięcy – 0 punktów.
UWAGA: Jeżeli wykonawca w Formularzu ofertowym zadeklaruje większą częstotliwość mycia okien niż 4 razy w ciągu 12 miesięcy, otrzyma maksymalną liczbę punktów w tym kryterium, tj. 20 pkt. Jeżeli wykonawca nie wskaże żadnej ilości, zamawiający do porównania i oceny ofert, przyjmie najmniejszą częstotliwość, taki termin zostanie przyjęty jako zadeklarowany przez wykonawcę w ofercie.

13.4 W kryterium - kontrola jakości wykonanych usług – liczba kontroli jakości przeprowadzonych w tygodniu polegających na sprawdzeniu jakości wykonanych usług przez Koordynatora z przedstawicielem Zamawiającego „KJ” - wykonawca może uzyskać maksymalnie 20 pkt. Zamawiający przyjmie do obliczeń ilość kontroli podaną w Formularzu oferty.
Zamawiający przyzna punkty za zadeklarowanie liczby kontroli jakości wykonanych usług przeprowadzonych w tygodniu (liczba kontroli jakości przeprowadzonych w tygodniu polegających na sprawdzeniu jakości wykonanych usług przez Koordynatora z przedstawicielem zamawiającego), według następujących zasad:
- 2 (dwa) kontrole jakości wykonanych usług przeprowadzonych w tygodniu - 20 pkt,
- 1 (jeden) kontrola jakości wykonanych usług przeprowadzonych w tygodniu - 10 pkt,
- 0 (zero) kontroli jakości wykonanych usług przeprowadzonych w tygodniu - 0 pkt.
WAŻNE: Wykonawca, który zadeklaruje liczbę kontroli jakości wykonanych usług przeprowadzonych w tygodniu większą niż 2 kontroli otrzyma maksymalną liczbę punktów w kryterium kontrola jakości wykonanych usług, tj. 20 pkt. Jeżeli wykonawca nie wskaże żadnej ilości kontroli jakości przeprowadzonych w tygodniu otrzyma 0 punktów w tym kryterium.

13.5 Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę nieodrzuconą, złożoną przez wykonawcę niepodlegającego wykluczeniu, która uzyskała największą łączna ilość punktów - dla poszczególnych zadań częściowych.
Łączna punktacja każdej z ofert zostanie wyliczona według wzoru:
P = C + CMO + KJ
P = Całkowita liczba punktów przyznana ofercie.
C = Liczba punktów uzyskanych w kryterium „CENA”.
CMO = Liczba punktów uzyskanych w kryterium „CZĘSTOTLIWOŚĆ MYCIA OKIEN”.
KJ = Liczba punktów uzyskanych w kryterium „KONTROLA JAKOŚCI WYKONANYCH USŁUG”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kontrola jakości wykonanych usług

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w obiekcie Sekcji Zamiejscowej w Urszulinie, Andrzejów Osada 2, 22-234 Urszulin, polegających na:
1. Utrzymaniu czystości pomieszczeń wewnętrznych,
2. Utrzymaniu czystości terenu zewnętrznego,
3. Zimowym utrzymaniu terenu zewnętrznego,
4. Wykonanie drobnych, bieżących napraw związanych z eksploatacją pomieszczeń biurowych.
Całkowita powierzchnia podlegająca utrzymaniu w skład której wchodzą pomieszczenia wewnętrzne oraz teren wewnętrzny wynosi łącznie - 1910,00 m2.

4.2.5.) Wartość części: 47232,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90918000-5 - Usługi czyszczenia pojemników na odpadki

45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 13.1 Kryteria oceny ofert:
1) Cena „C” * – waga kryterium: 60%;
2) Częstotliwość mycia okien „CMO” ** – waga kryterium: 20%;
3) Kontrola jakości wykonanych usług „KJ” ** – waga kryterium: 20%;
* - ocenie będzie podlegała całkowita cena brutto oferty, podana przez wykonawcę w formularzu oferty;
** - ocenie będzie podlegało oświadczenie w zakresie częstotliwość mycia okien i kontroli jakości wykonywanych usług, podane przez wykonawcę w formularzu oferty.
13.2 W kryterium - CENA „C” - Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 punktów Najwyższą ilość punktów uzyska oferta zawierająca najniższą cenę, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej. zamawiający przyjmie do obliczeń cenę oferty podaną w Formularzu oferty. Liczba punktów w tym kryterium dla poszczególnych ofert zostanie wyliczona według następującego wzoru:
C = (Cn / Co) x 60 pkt,
gdzie:
C – przyznane punkty w kryterium cena;
Cn – najniższa cena ofertowa (brutto) spośród wszystkich ważnych ofert;
Co – cena oferty ocenianej (brutto).

13.3 W kryterium - częstotliwość mycia okien „CMO” - wykonawca może uzyskać maksymalnie 20 punktów, zamawiający przyjmie do obliczeń częstotliwość podaną w Formularzu oferty.
Liczba punktów w tym kryterium dla poszczególnych ofert zostanie przyznana według następujących zasad:
- Częstotliwość mycia okien - 4 (cztery) razy w ciągu 12 miesięcy – 20 punktów.
- Częstotliwość mycia okien - 3 (trzy) razy w ciągu 12 miesięcy – 10 punktów.
- Częstotliwość mycia okien - 2 (dwa) razy w ciągu 12 miesięcy – 0 punktów.
UWAGA: Jeżeli wykonawca w Formularzu ofertowym zadeklaruje większą częstotliwość mycia okien niż 4 razy w ciągu 12 miesięcy, otrzyma maksymalną liczbę punktów w tym kryterium, tj. 20 pkt. Jeżeli wykonawca nie wskaże żadnej ilości, zamawiający do porównania i oceny ofert, przyjmie najmniejszą częstotliwość, taki termin zostanie przyjęty jako zadeklarowany przez wykonawcę w ofercie.

13.4 W kryterium - kontrola jakości wykonanych usług – liczba kontroli jakości przeprowadzonych w tygodniu polegających na sprawdzeniu jakości wykonanych usług przez Koordynatora z przedstawicielem Zamawiającego „KJ” - wykonawca może uzyskać maksymalnie 20 pkt. Zamawiający przyjmie do obliczeń ilość kontroli podaną w Formularzu oferty.
Zamawiający przyzna punkty za zadeklarowanie liczby kontroli jakości wykonanych usług przeprowadzonych w tygodniu (liczba kontroli jakości przeprowadzonych w tygodniu polegających na sprawdzeniu jakości wykonanych usług przez Koordynatora z przedstawicielem zamawiającego), według następujących zasad:
- 2 (dwa) kontrole jakości wykonanych usług przeprowadzonych w tygodniu - 20 pkt,
- 1 (jeden) kontrola jakości wykonanych usług przeprowadzonych w tygodniu - 10 pkt,
- 0 (zero) kontroli jakości wykonanych usług przeprowadzonych w tygodniu - 0 pkt.
WAŻNE: Wykonawca, który zadeklaruje liczbę kontroli jakości wykonanych usług przeprowadzonych w tygodniu większą niż 2 kontroli otrzyma maksymalną liczbę punktów w kryterium kontrola jakości wykonanych usług, tj. 20 pkt. Jeżeli wykonawca nie wskaże żadnej ilości kontroli jakości przeprowadzonych w tygodniu otrzyma 0 punktów w tym kryterium.

13.5 Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę nieodrzuconą, złożoną przez wykonawcę niepodlegającego wykluczeniu, która uzyskała największą łączna ilość punktów - dla poszczególnych zadań częściowych.
Łączna punktacja każdej z ofert zostanie wyliczona według wzoru:
P = C + CMO + KJ
P = Całkowita liczba punktów przyznana ofercie.
C = Liczba punktów uzyskanych w kryterium „CENA”.
CMO = Liczba punktów uzyskanych w kryterium „CZĘSTOTLIWOŚĆ MYCIA OKIEN”.
KJ = Liczba punktów uzyskanych w kryterium „KONTROLA JAKOŚCI WYKONANYCH USŁUG”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kontrola jakości wykonanych usług

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w obiekcie Sekcji Zamiejscowej w Białej Podlaskiej, ul. Piłsudskiego 15, 21 – 500 Biała Podlaska., polegających na utrzymaniu czystości pomieszczeń wewnętrznych,
Całkowita powierzchnia podlegająca utrzymaniu czystości wynosi około 145,14 m2.

4.2.5.) Wartość części: 28044,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 13.1 Kryteria oceny ofert:
1) Cena „C” * – waga kryterium: 60%;
2) Częstotliwość mycia okien „CMO” ** – waga kryterium: 20%;
3) Kontrola jakości wykonanych usług „KJ” ** – waga kryterium: 20%;
* - ocenie będzie podlegała całkowita cena brutto oferty, podana przez wykonawcę w formularzu oferty;
** - ocenie będzie podlegało oświadczenie w zakresie częstotliwość mycia okien i kontroli jakości wykonywanych usług, podane przez wykonawcę w formularzu oferty.
13.2 W kryterium - CENA „C” - Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 punktów Najwyższą ilość punktów uzyska oferta zawierająca najniższą cenę, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej. zamawiający przyjmie do obliczeń cenę oferty podaną w Formularzu oferty. Liczba punktów w tym kryterium dla poszczególnych ofert zostanie wyliczona według następującego wzoru:
C = (Cn / Co) x 60 pkt,
gdzie:
C – przyznane punkty w kryterium cena;
Cn – najniższa cena ofertowa (brutto) spośród wszystkich ważnych ofert;
Co – cena oferty ocenianej (brutto).

13.3 W kryterium - częstotliwość mycia okien „CMO” - wykonawca może uzyskać maksymalnie 20 punktów, zamawiający przyjmie do obliczeń częstotliwość podaną w Formularzu oferty.
Liczba punktów w tym kryterium dla poszczególnych ofert zostanie przyznana według następujących zasad:
- Częstotliwość mycia okien - 4 (cztery) razy w ciągu 12 miesięcy – 20 punktów.
- Częstotliwość mycia okien - 3 (trzy) razy w ciągu 12 miesięcy – 10 punktów.
- Częstotliwość mycia okien - 2 (dwa) razy w ciągu 12 miesięcy – 0 punktów.
UWAGA: Jeżeli wykonawca w Formularzu ofertowym zadeklaruje większą częstotliwość mycia okien niż 4 razy w ciągu 12 miesięcy, otrzyma maksymalną liczbę punktów w tym kryterium, tj. 20 pkt. Jeżeli wykonawca nie wskaże żadnej ilości, zamawiający do porównania i oceny ofert, przyjmie najmniejszą częstotliwość, taki termin zostanie przyjęty jako zadeklarowany przez wykonawcę w ofercie.

13.4 W kryterium - kontrola jakości wykonanych usług – liczba kontroli jakości przeprowadzonych w tygodniu polegających na sprawdzeniu jakości wykonanych usług przez Koordynatora z przedstawicielem Zamawiającego „KJ” - wykonawca może uzyskać maksymalnie 20 pkt. Zamawiający przyjmie do obliczeń ilość kontroli podaną w Formularzu oferty.
Zamawiający przyzna punkty za zadeklarowanie liczby kontroli jakości wykonanych usług przeprowadzonych w tygodniu (liczba kontroli jakości przeprowadzonych w tygodniu polegających na sprawdzeniu jakości wykonanych usług przez Koordynatora z przedstawicielem zamawiającego), według następujących zasad:
- 2 (dwa) kontrole jakości wykonanych usług przeprowadzonych w tygodniu - 20 pkt,
- 1 (jeden) kontrola jakości wykonanych usług przeprowadzonych w tygodniu - 10 pkt,
- 0 (zero) kontroli jakości wykonanych usług przeprowadzonych w tygodniu - 0 pkt.
WAŻNE: Wykonawca, który zadeklaruje liczbę kontroli jakości wykonanych usług przeprowadzonych w tygodniu większą niż 2 kontroli otrzyma maksymalną liczbę punktów w kryterium kontrola jakości wykonanych usług, tj. 20 pkt. Jeżeli wykonawca nie wskaże żadnej ilości kontroli jakości przeprowadzonych w tygodniu otrzyma 0 punktów w tym kryterium.

13.5 Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę nieodrzuconą, złożoną przez wykonawcę niepodlegającego wykluczeniu, która uzyskała największą łączna ilość punktów - dla poszczególnych zadań częściowych.
Łączna punktacja każdej z ofert zostanie wyliczona według wzoru:
P = C + CMO + KJ
P = Całkowita liczba punktów przyznana ofercie.
C = Liczba punktów uzyskanych w kryterium „CENA”.
CMO = Liczba punktów uzyskanych w kryterium „CZĘSTOTLIWOŚĆ MYCIA OKIEN”.
KJ = Liczba punktów uzyskanych w kryterium „KONTROLA JAKOŚCI WYKONANYCH USŁUG”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kontrola jakości wykonanych usług

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w Sekcji Zamiejscowej w Hrubieszowie, ul. Partyzantów 16, 22-500 Hrubieszów., polegających na: utrzymaniu czystości pomieszczeń wewnętrznych oraz wykonywaniu drobnych, bieżących napraw związanych z eksploatacją budynków. Całkowita powierzchnia podlegająca utrzymaniu czystości wynosi łącznie około 71,22 m2.

4.2.5.) Wartość części: 13284,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 13.1 Kryteria oceny ofert:
1) Cena „C” * – waga kryterium: 60%;
2) Częstotliwość mycia okien „CMO” ** – waga kryterium: 20%;
3) Kontrola jakości wykonanych usług „KJ” ** – waga kryterium: 20%;
* - ocenie będzie podlegała całkowita cena brutto oferty, podana przez wykonawcę w formularzu oferty;
** - ocenie będzie podlegało oświadczenie w zakresie częstotliwość mycia okien i kontroli jakości wykonywanych usług, podane przez wykonawcę w formularzu oferty.
13.2 W kryterium - CENA „C” - Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 punktów Najwyższą ilość punktów uzyska oferta zawierająca najniższą cenę, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej. zamawiający przyjmie do obliczeń cenę oferty podaną w Formularzu oferty. Liczba punktów w tym kryterium dla poszczególnych ofert zostanie wyliczona według następującego wzoru:
C = (Cn / Co) x 60 pkt,
gdzie:
C – przyznane punkty w kryterium cena;
Cn – najniższa cena ofertowa (brutto) spośród wszystkich ważnych ofert;
Co – cena oferty ocenianej (brutto).

13.3 W kryterium - częstotliwość mycia okien „CMO” - wykonawca może uzyskać maksymalnie 20 punktów, zamawiający przyjmie do obliczeń częstotliwość podaną w Formularzu oferty.
Liczba punktów w tym kryterium dla poszczególnych ofert zostanie przyznana według następujących zasad:
- Częstotliwość mycia okien - 4 (cztery) razy w ciągu 12 miesięcy – 20 punktów.
- Częstotliwość mycia okien - 3 (trzy) razy w ciągu 12 miesięcy – 10 punktów.
- Częstotliwość mycia okien - 2 (dwa) razy w ciągu 12 miesięcy – 0 punktów.
UWAGA: Jeżeli wykonawca w Formularzu ofertowym zadeklaruje większą częstotliwość mycia okien niż 4 razy w ciągu 12 miesięcy, otrzyma maksymalną liczbę punktów w tym kryterium, tj. 20 pkt. Jeżeli wykonawca nie wskaże żadnej ilości, zamawiający do porównania i oceny ofert, przyjmie najmniejszą częstotliwość, taki termin zostanie przyjęty jako zadeklarowany przez wykonawcę w ofercie.

13.4 W kryterium - kontrola jakości wykonanych usług – liczba kontroli jakości przeprowadzonych w tygodniu polegających na sprawdzeniu jakości wykonanych usług przez Koordynatora z przedstawicielem Zamawiającego „KJ” - wykonawca może uzyskać maksymalnie 20 pkt. Zamawiający przyjmie do obliczeń ilość kontroli podaną w Formularzu oferty.
Zamawiający przyzna punkty za zadeklarowanie liczby kontroli jakości wykonanych usług przeprowadzonych w tygodniu (liczba kontroli jakości przeprowadzonych w tygodniu polegających na sprawdzeniu jakości wykonanych usług przez Koordynatora z przedstawicielem zamawiającego), według następujących zasad:
- 2 (dwa) kontrole jakości wykonanych usług przeprowadzonych w tygodniu - 20 pkt,
- 1 (jeden) kontrola jakości wykonanych usług przeprowadzonych w tygodniu - 10 pkt,
- 0 (zero) kontroli jakości wykonanych usług przeprowadzonych w tygodniu - 0 pkt.
WAŻNE: Wykonawca, który zadeklaruje liczbę kontroli jakości wykonanych usług przeprowadzonych w tygodniu większą niż 2 kontroli otrzyma maksymalną liczbę punktów w kryterium kontrola jakości wykonanych usług, tj. 20 pkt. Jeżeli wykonawca nie wskaże żadnej ilości kontroli jakości przeprowadzonych w tygodniu otrzyma 0 punktów w tym kryterium.

13.5 Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę nieodrzuconą, złożoną przez wykonawcę niepodlegającego wykluczeniu, która uzyskała największą łączna ilość punktów - dla poszczególnych zadań częściowych.
Łączna punktacja każdej z ofert zostanie wyliczona według wzoru:
P = C + CMO + KJ
P = Całkowita liczba punktów przyznana ofercie.
C = Liczba punktów uzyskanych w kryterium „CENA”.
CMO = Liczba punktów uzyskanych w kryterium „CZĘSTOTLIWOŚĆ MYCIA OKIEN”.
KJ = Liczba punktów uzyskanych w kryterium „KONTROLA JAKOŚCI WYKONANYCH USŁUG”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kontrola jakości wykonanych usług

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenia) – zamawiający określa minimalne warunki w tym zakresie, tj.:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę sprzątania wewnątrz budynków, dla zadania częściowego:
a) Nr 1 – ZAMOŚĆ – o powierzchni obiektu nie mniejszej niż 150 m2 i wartości usługi w ciągu 12 miesięcy co najmniej 8 000,00 tys. zł brutto;
b) Nr 2 – POKRÓWKA – o powierzchni obiektu nie mniejszej niż 300 m2 i wartości usługi w ciągu 12 miesięcy co najmniej 10 000,00 tys. zł brutto;
c) Nr 3 – URSZULIN – o powierzchni obiektu nie mniejszej niż 300 m2 każdy i wartości usługi w ciągu 12 miesięcy co najmniej 8 000,00 tys. zł brutto;
d) Nr 4 – BIAŁA PODLASKA – o powierzchni obiektu nie mniejszej niż 100 m2 i wartości usługi w ciągu 12 miesięcy co najmniej 10 000,00 tys. zł brutto;
e) Nr 5 – HRUBIESZÓW – o powierzchni obiektu nie mniejszej niż 70 m2 i wartości usługi w ciągu 12 miesięcy co najmniej 8 000,00 tys. zł brutto;
W przypadku usług wykonywanych zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli część zamówienia już faktycznie wykonana spełni wymogi określone przez zamawiającego w zakresie wartości przedstawionej usługi.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, zamawiający żąda:
1) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
B. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenia), zamawiający żąda:
1) Wykazu usług (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenia) opisanego w pkt 5.2 ppkt 4) SWZ, wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane lub są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Wypełnione oświadczenia wskazane w pkt 6.1 SWZ (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), zgodne ze wzorem oświadczeń, według wzorów stanowiących załączniki do SWZ.
2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
3) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi, zgodnie z pkt 6.3 ppkt 4) SWZ.
4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do dyspozycji wykonawcy na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) – jeżeli wykonawca będzie korzystał z takich zasobów.
5) Wypełnione oświadczenie o którym mowa w pkt 6.3 ppkt 3) SWZ (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), zgodne ze wzorem oświadczenia, według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ – jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Oświadczenie potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu, wymienione w pkt 6.1 ppkt 1) SWZ oraz oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wymienione w pkt 6.1 ppkt 2) SWZ oraz oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.3 ppkt 3) SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oddzielnie.
2) Oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 6.2 SWZ oraz formularz oferty są składane przez pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy).
4) Poza oświadczeniami i dokumentami wymienionymi w ppkt 1) - 3) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty pełnomocnictwo (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana umowy w sprawie zamówienia publicznego może nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach określonych we wzorze umowy, stanowiących załącznik do SWZ.
2. Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności zmiany. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie.
3. Zmiany umowy nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 454 - 455 ustawy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-05 10:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi załacznikami należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem https://kowr.eb2b.com.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-05 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy, zamawiający określa, iż czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia w szczególności: 100% personelu sprzątającego w budynkach tj. zadania określone w załączniku nr 10 „Opis przedmiotu zamówienia” rodział V ust. 11 „Wykaz czynności oraz zakrez częstotliwości wykonania” wchodzące w skład pozycji I, II, III, IV, mają być wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę przez okres realizacji zamówienia. W przypadku usługi utrzymania czystości terenu zewnętrznego przy budynku, w tym odśnieżania i zapobiegania gołoledzi i śliskości pośniegowej nie jest wymagane zawarcie umowy o pracę z osobą faktycznie realizującą usługę, tj. możliwe jest zawarcie stosownej umowy cywilno-prawnej. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy osoby pełniącej funkcję koordynatora, przydzielonego przez wykonawcę do obiektu będącego miejscem wykonywania usługi.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przygotowanie oraz przeprowadzenie kampanii promocyjnej w sieci Internet - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przygotowanie oraz przeprowadzenie kampanii promocyjnej w sieci Internet. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI