IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie Wykonawcy |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Zakres dopuszczalnych zmian postanowień umowy określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 10 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-11-20, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Wykonawca obowiązany jest do należytego i terminowego świadczenia usług utrzymania czystości, stanowiących przedmiot Umowy. 2. Doraźne utrzymanie czystości i porządku, o którym mowa w § 1 pkt 1, Wykonawca będzie realizował po otrzymaniu kopii zlecenia zatwierdzonego przez Kierownika Działu Administracji. Zlecenie wystawiane będzie według potrzeb Zamawiającego, w szczególności w przypadku wynikającym z zastępstw urlopowych i chorobowych za dozorów. Wzór zlecenia stanowi załącznik nr 11 do niniejszej umowy. Zamawiający przekazuje Wykonawcy zlecenie przy wykorzystaniu poczty elektronicznej lub faxem. 3. Wykonawca odpowiada za przestrzeganie przepisów BHP i przepisów przeciwpożarowych podczas świadczenia Usług. 4. Wykonawca obowiązany jest do wyznaczenia stałego Koordynatora wskazanego w § 16 ust. 4 w trakcie świadczenia Usług objętych przedmiotem Umowy. Koordynator będzie obowiązany do utrzymywania stałego kontaktu z przedstawicielem Zamawiającego, wskazanego w § 16 ust. 2. Do zadań Koordynatora będzie należało organizowanie i sprawowanie nadzoru nad świadczeniem Usług oraz zarządzanie personelem Wykonawcy. 5. O wszelkich zauważonych uszkodzeniach, zagrożeniach i brakach w mieniu Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie poinformować Zamawiającego – zgodnie z załącznikiem nr 10 do umowy. 6. Wykonawca zobowiązuje się utrzymywać w okresie zimowym ciągi piesze i jezdne w sposób zapewniający bezpieczne poruszanie się pieszych i pojazdów, w szczególności gdy występuje ciągłość opadu śniegu. Wykonawca oświadcza, że w przypadku wystąpienia opadów śniegu (niezależnie od dnia i godziny) przystąpi do realizacji prac najpóźniej 1,5 godziny od momentu wystąpienia opadów. Prace będą prowadzone na bieżąco do momentu ustania opadów, a całość prac związanych z odśnieżaniem i posypywaniem nawierzchni śliskich mieszanką piasku i soli drogowej, będzie zakończona najpóźniej do 3 godzin po ustaniu opadów śniegu. 7. Wykonawca jest obowiązany do wywieszania wewnątrz każdego sprzątanego obiektu karty pracy, potwierdzającej wykonanie usług będących przedmiotem umowy, zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 12 do umowy. 8. Zamawiający w każdym czasie może dokonać kontroli jakości świadczonych usług, będących przedmiotem umowy bez udziału Wykonawcy. Stwierdzone przez Zamawiającego nieprawidłowości w wykonaniu przedmiotu Umowy, tj. prace, o których mowa w § 1 zgłaszane będą Wykonawcy na bieżąco w formie pisemnej lub elektronicznej, a w nagłych wypadkach ustnie lub telefonicznie – pracownikowi Wykonawcy pełniącemu funkcję Koordynatora, wskazanego w § 16 ust. 4 Umowy. Stwierdzone nieprawidłowości zostaną wpisane również do protokołu, którego wzór stanowi załącznik nr 9 do umowy. 9. W przypadku wezwania przez Zamawiającego Wykonawcy do wykonania prac, o którym mowa w ust. 8, Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do usunięcia wskazanych nieprawidłowości w czasie nieprzekraczającym 2 godzin od zgłoszenia. 10. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia zgłoszonych mu nieprawidłowości w wykonaniu przedmiotu Umowy lub zmiany sposobu świadczenia Usług w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. najpóźniej jednego dnia od dnia zgłoszenia, uwzględniając w szczególności rodzaj stwierdzonych nieprawidłowości oraz uzasadnione potrzeby Zamawiającego. 11. Zamawiający może powierzyć wykonanie obowiązków innemu podmiotowi, a kosztami obciążyć Wykonawcę, gdy w ciągu dwóch kolejnych dni, pomimo przeprowadzonych kontroli, Wykonawca nie świadczy usług lub świadczy je w sposób nienależyty, bądź w sposób stwarzający zagrożenie. Nie uchybia to prawu Zamawiającego do żądania zapłaty kar umownych za okres zwłoki – od daty wymagalności wykonania usługi do daty powierzenia jej wykonania innemu podmiotowi. 12. Wykonawca zobowiązany jest do ścisłego współdziałania z Zamawiającym w zakresie niezbędnym dla prawidłowej realizacji Umowy. 13. Wykonawca zobowiązuje się również do wykonywania przedmiotu Umowy w dni ustawowo wolne od pracy. 14. Wykonawca zobowiązany jest do zapłacenia mandatów nałożonych przez odpowiednie służby na Wykonawcę lub kar umownych Zamawiającemu w równowartość mandatów w przypadku ich nałożenia na Zamawiającego, za zaniedbania na nieruchomości wynikające z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.