Usługa utrzymania czystości w dwóch jednostkach organizacyjnych PGKiM w Inowrocławiu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa utrzymania czystości w dwóch jednostkach organizacyjnych PGKiM w Inowrocławiu Sp. z o.o., tj. w Hotelu „Park” oraz w Pijalni Wód – Palmiarni „Inowrocławianka”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoInowrocław
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2024-01-22
  • ZamawiającyPrzedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Inowrocławiu - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
  • Data publikacji ogłoszenia2024-01-12
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00034340
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa utrzymania czystości w dwóch jednostkach organizacyjnych PGKiM w Inowrocławiu Sp. z o.o., tj. w Hotelu „Park” oraz w Pijalni Wód – Palmiarni „Inowrocławianka”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Inowrocławiu - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 091581150

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.bysikiewicz@pgkimino.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimino.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Prowadzenie składowiska odpadów, produkcja kompostu, biogazu, inne.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa utrzymania czystości w dwóch jednostkach organizacyjnych PGKiM w Inowrocławiu Sp. z o.o., tj. w Hotelu „Park” oraz w Pijalni Wód – Palmiarni „Inowrocławianka”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0f3ff1f-b14c-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00034340

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pgkimino.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pgkimino.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: określono w pkt 4 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO - załącznik nr 7 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DFZ.1/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cz. 1 - świadczenie usług utrzymania czystości w Hotelu „Park”, ul. Świętokrzyska 107, 88-100 Inowrocław.
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi:
1) utrzymanie czystości w pokojach w Hotelu „Park” (maksymalnie w 18 pokojach);
2) utrzymanie czystości powierzchni wspólnych;
3) dodatkowe usługi według potrzeb Zamawiającego, zgodnie z zakresem czynności określonym w szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1a do SWZ.
Sprzątanie pokoi oraz powierzchni wspólnych, o których mowa w pkt 1 i 2 odbywać się będzie 7 dni w tygodniu.
Usługi dodatkowe, o których mowa w pkt 3 będą świadczone nie częściej
niż raz na 3 miesiące na podstawie odrębnych zleceń, przesyłanych przez Zamawiającego mailem bądź telefonicznie.
Wykonawca będzie świadczył powierzone usługi przy użyciu własnego sprzętu oraz środków czystości posiadających wszystkie wymagane przepisami prawa atesty i certyfikaty, w stężeniach zgodnych z zaleceniami producenta i normami wyznaczonymi przez przepisy prawa. Środki higieniczne dla Hotelu „Park” (mydełka, szampony i żele, papier toaletowy, ręczniki papierowe oraz mydła w płynie) zapewnia Wykonawca.
W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający ma prawo do:
1) kontroli sposobu, częstotliwości i jakości wykonywanych usług;
2) przedstawienia stosownych uwag Wykonawcy, w zakresie sposobu, częstotliwości i jakości wykonywanych usług.
Oceny prawidłowości wykonania prac objętych niniejszym zamówieniem dokonuje Zamawiający.
W przypadku nieterminowego lub niewykonania lub nienależytego wykonania czynności objętych zamówieniem Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich wykonania lub poprawy.
Zamawiający zobowiązuje się do:
1) zapewnienia Wykonawcy dostępu do pomieszczeń umożliwiających prawidłowe i bezpieczne prowadzenie prac będących przedmiotem zamówienia;
2) zapewnienia Wykonawcy na czas obowiązywania niniejszego zamówienia odpowiedniego, zabezpieczonego pomieszczenia na składowanie sprzętu oraz środków czystości oraz dostępu do energii elektrycznej i wody;
3) odnotowywania w dostarczonym przez Wykonawcę zeszycie obecności pracownika Wykonawcy;
4) wszystkie dodatkowe zlecenia nieobjęte niniejszym przedmiotem zamówienia wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci pisma i będą rozliczane zgodnie z cennikiem opłat za usługi porządkowe.
Wykonawca zobowiązuje się do:
1) zapewnienia odpowiedniej liczby pracowników celem należytego i terminowego świadczenia usług utrzymania czystości;
2) przedłożenia Zamawiającemu wszelkich atestów i certyfikatów środków użytych do wykonania przedmiotu umowy oraz do przedstawienia Zamawiającemu wymaganych prawem aktualnych zaświadczeń o wynikach badań sanitarno-epidemiologicznych pracowników Wykonawcy skierowanych do pracy na obiektach Zamawiającego na wezwanie i w terminie określonym przez Zamawiającego (nie dłuższym niż 3 dni robocze);
3) wykonania usług będących przedmiotem zamówienia z należytą starannością i dokładnością;
4) zapewnienia porządku i bezpieczeństwa na terenie świadczenia usług;
5) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za:
a) szkody wyrządzone Zamawiającemu i osobom trzecim w związku ze świadczonymi usługami lub z powodu niewykonania lub niewłaściwego wykonania przedmiotu zamówienia,
b) niewłaściwe wykonanie usług, niezapewnienie BHP i warunków bezpieczeństwa oraz metody organizacyjne stosowane na terenie Hotelu „Park”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90911100-7 - Usługi sprzątania miejsc noclegowych

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Określono w pkt 22 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kontrola jakości wykonywanych usług

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cz. 2 - świadczenie usług utrzymania czystości w Pijalni Wód-Palmiarni „Inowrocławianka”, ul. Rąbińska 1A, 88- 100 Inowrocław.
W zakres przedmiotu umowy wchodzi:
1) utrzymanie porządku i czystości w Pijalni Wód-Palmiarni „Inowrocławianka”;
2) utrzymanie czystości powierzchni wspólnych;
3) dodatkowe usługi według potrzeb Zamawiającego,
zgodnie z zakresem czynności określonym w szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1b do SWZ.
Utrzymanie porządku i czystości w Pijalni Wód-Palmiarni „Inowrocławianka” oraz powierzchni wspólnych, o których mowa w pkt 1 i 2 odbywać się będzie 7 dni w tygodniu według stałego harmonogramu.
Usługi dodatkowe, o których mowa w pkt 3 będą świadczone 2 razy w roku (mycie okien) oraz przed i po odbyciu wszelkich imprez (sprzątanie obiektu - mycie i zamiatanie sali Pijalni Wód, holu, toalet dla gości) na podstawie odrębnych zleceń, przesyłanych przez Zamawiającego mailem bądź telefonicznie.
Wykonawca będzie świadczył powierzone usługi przy użyciu własnego sprzętu oraz środków czystości posiadających wszystkie wymagane przepisami prawa atesty i certyfikaty, w stężeniach zgodnych z zaleceniami producenta i normami wyznaczonymi przez przepisy prawa.
W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający ma prawo do:
1) kontroli sposobu, częstotliwości i jakości wykonywanych usług;
2) przedstawienia stosownych uwag Wykonawcy, w zakresie sposobu, częstotliwości i jakości wykonywanych usług.
Oceny prawidłowości wykonania prac objętych niniejszym zamówieniem dokonuje Zamawiający.
W przypadku nieterminowego lub niewykonania lub nienależytego wykonania czynności objętych zamówieniem Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich wykonania lub poprawy.
Zamawiający zobowiązuje się do:
1) zapewnienia Wykonawcy dostępu do pomieszczeń umożliwiających prawidłowe i bezpieczne prowadzenie prac będących przedmiotem zamówienia;
2) zapewnienia Wykonawcy na czas obowiązywania niniejszego zamówienia odpowiedniego, zabezpieczonego pomieszczenia na składowanie sprzętu oraz środków czystości oraz dostępu do energii elektrycznej i wody;
3) odnotowywania w dostarczonym przez Wykonawcę zeszycie obecności pracownika Wykonawcy;
4) wszystkie dodatkowe zlecenia nieobjęte niniejszym przedmiotem zamówienia wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci pisma i będą rozliczane zgodnie z cennikiem opłat za usługi porządkowe.
Wykonawca zobowiązuje się do:
1) zapewnienia odpowiedniej liczby pracowników celem należytego i terminowego świadczenia usług utrzymania czystości;
2) przedłożenia Zamawiającemu wszelkich atestów i certyfikatów środków użytych do wykonania przedmiotu umowy oraz do przedstawienia Zamawiającemu wymaganych prawem aktualnych zaświadczeń o wynikach badań sanitarno-epidemiologicznych pracowników Wykonawcy skierowanych do pracy na obiektach Zamawiającego na wezwanie i w terminie określonym przez Zamawiającego (nie dłuższym niż 3 dni robocze);
3) wykonania usług będących przedmiotem zamówienia z należytą starannością i dokładnością;
4) zapewnienia porządku i bezpieczeństwa na terenie świadczenia usług;
5) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za:
a) szkody wyrządzone Zamawiającemu i osobom trzecim w związku ze świadczonymi usługami lub z powodu niewykonania lub niewłaściwego wykonania przedmiotu zamówienia,
b) niewłaściwe wykonanie usług, niezapewnienie BHP i warunków bezpieczeństwa oraz metody organizacyjne stosowane na terenie Pijalni Wód-Palmiarni „Inowrocławianka”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Określono w pkt 22 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kontrola jakości wykonywanych usług

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu – ocena zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, wg wzoru zał. nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykaz dokumentów jakie Wykonawca składa wraz z ofertą zostały określone w pkt 11 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym celu muszą wykazać, że:
1) wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu (jeżeli były określone);
2) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp;
3) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania;
4) muszą ustanowić pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną lub kopię potwierdzoną przez notariusza;
5) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców;
6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy;
7) przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej urnowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z pkt 26 SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy zamieścić na Platformie zakupowej Zamawiającego pod adresem: https://pgkimino.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-22 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-20

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę sprzątanie klatek schodowych i terenów zewnętrznych - Bydgoszcz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Proszę o przedstawienie oferty na usługi sprzątania klatek schodowych oraz terenów zewnętrznych Wspólnoty Mieszkaniowej w Bydgoszczy. W zakresie usług proszę o ujęcie m.in.: a) Budynek - Codzienne utrzymanie czystości budynku, realizowane poprzez: zamiatanie klatek i schodów - Mycie klatek (podłogi, cokoły, parapety, skrzynki pocztowe, drzwi wejściowe) min. 1 raz w tygodniu - Kompleksowe sprzątanie klatek realizowane poprzez mycie lamperii, tralek, okien min 1 raz na kwartał - Niezwłoczne usuwanie po interwencji Zleceniodawcy incydentalnie powstałych zabrudzeń powierzchni wspólnych. b) Teren zewnętrzny - Codzienne utrzymanie czystości chodników poprzez zamiatanie, zbieranie śmieci, liści; - Koszenie trawy (zakres obejmuje mały teren zielony przy wejściu do klatek oraz teren wokół śmietnika) oraz usuwanie chwastów wrastających w chodniki - W okresie zimowym: usuwanie śniegu, lodu i zapewnienie bezpiecznego przejścia. Wszelkie prace związane z utrzymaniem czystości z wyłączeniem odśnieżania i likwidacji gołoledzi, powinny być realizowane od poniedziałku do piątku bez zbędnych uciążliwości dla mieszkańców każdego dnia do godziny 10:00. Proszę o odniesienie się do powyższych oczekiwań w zakresie sprzątania i ewentualne zaproponowanie własnych usług w formie oferty rozszerzonej / uzupełniającej. W celu uzyskania szerszych informacji bądź chęci obejrzenia klatek, zapraszam do kontaktu. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI