Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości w obiektach Wojewódzkiej Biblioteki...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości w obiektach Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej – Książnicy Kopernikańskiej w Toruniu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoToruń
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2022-09-09
  • ZamawiającyWOJEWÓDZKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA - KSIĄŻNICA KOPERNIKAŃSKA W TORUNIU
  • Data publikacji ogłoszenia2022-09-02
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00332013
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości w obiektach Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej – Książnicy Kopernikańskiej w Toruniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA - KSIĄŻNICA KOPERNIKAŃSKA W TORUNIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871502106

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ksiaznica.torun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ksiaznica.torun.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości w obiektach Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej – Książnicy Kopernikańskiej w Toruniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8412c3c8-2ab6-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00332013

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027155/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Kompleksowe usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynku Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej – Książnicy Kopernikańskiej oraz filiach bibliotecznych na terenie Torunia

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/ksiaznica.torun

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami w zakresie wskazanym w SWZ w Rozdziale XII ust. 3 odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ksiaznica.torun i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformy zakupowej. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformy zakupowej do konkretnego wykonawcy.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w najnowszej dostępnej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) włączona obsługa JavaScript;
5) łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s;
6) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf;
7) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3;
8) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar;
9) platforma zakupowa jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli;
10) akceptująca pliki typu „cookies”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ADM.3810.02.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 – Sprzątanie pomieszczeń filii bibliotecznych nr 2 i 5
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości w obiektach Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej – Książnicy Kopernikańskiej w Toruniu wraz z terenami przyległymi oraz usługa mycia okien w budynkach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ.
2. Usługi będą świadczone przy użyciu środków, materiałów i sprzętu Wykonawcy wraz z dostarczeniem wg bieżących potrzeb środków czystości i materiałów higienicznych niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
3. Usługi wykonywane będę 6 dni w tygodniu, w godzinach ustalonych z Zamawiającym, za wyjątkiem tych lokalizacji, które są nieczynne w soboty – dla nich usługa świadczona będzie 5 dni w tygodniu.
4. Wykaz obiektów objętych przedmiotem zamówienia:
1) Filia Nr 2, ul. Kościuszki 47, Toruń
2) Filia Nr 5, ul. Lubicka 45c, Toruń

4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-10-01 do 2023-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 – Sprzątanie pomieszczeń filii bibliotecznych nr 1, 3, 4, 6, 7, 11, 12, 14 i 16.
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości w obiektach Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej – Książnicy Kopernikańskiej w Toruniu wraz z terenami przyległymi oraz usługa mycia okien w budynkach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ.
2. Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia, w celu zapewnienia właściwej obsługi sprzątania budynku stanowiącego siedzibę Zamawiającego, może skorzystać z opcji polegającej na skierowaniu przez Wykonawcę pracownika (pracowników) do wykonania usługi sprzątania. Zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu od Zamawiającego zawiadomienia, że zamierza skorzystać z prawa opcji, które będzie zawierać następujące informację termin i zakres prac sprzątający oraz liczbę roboczogodzin świadczenia pracy przez pracownika/pracowników skierowanych do sprzątania siedziby w ramach przedmiotowego uprawnienia Zamawiającego.
3. Usługi będą świadczone przy użyciu środków, materiałów i sprzętu Wykonawcy wraz z dostarczeniem wg bieżących potrzeb środków czystości i materiałów higienicznych niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
4. Usługi wykonywane będę 6 dni w tygodniu, w godzinach ustalonych z Zamawiającym, za wyjątkiem tych lokalizacji, które są nieczynne w soboty – dla nich usługa świadczona będzie 5 dni w tygodniu.
5. Wykaz obiektów objętych przedmiotem zamówienia:
1) Filia Nr 1, ul. Jęczmienna 23, Toruń
2) Filia Nr 3, ul. Mickiewicza 61, Toruń
3) Filia Nr 4, ul. Poznańska 52, Toruń
4) Filia Nr 6, ul. Lelewela 3, Toruń
5) Filia Nr 7, ul. Okólna 169, Toruń
6) Filia Nr 11, ul. Żwirki i Wigury 39/41, Toruń
7) Filia Nr 12, ul. Fałata 35, Toruń
8) Filia Nr 14, ul. Łyskowskiego 29/35, Toruń
9) Filia Nr 16, ul. Raszei 1, Toruń

4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia, w celu zapewnienia właściwej obsługi sprzątania budynku stanowiącego siedzibę Zamawiającego, może skorzystać z opcji polegającej na skierowaniu przez Wykonawcę pracownika (pracowników) do wykonania usługi sprzątania. Zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu od Zamawiającego zawiadomienia, że zamierza skorzystać z prawa opcji, które będzie zawierać następujące informację termin i zakres prac sprzątający oraz liczbę roboczogodzin świadczenia pracy przez pracownika/pracowników skierowanych do sprzątania siedziby w ramach przedmiotowego uprawnienia Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-10-01 do 2024-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony dla Części nr 1 jeśli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 300 000,00 zł.
- Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony dla Części nr 2 jeśli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 1 000 000,00 zł.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) w zakresie zdolności technicznej:
- Zamawiający uzna warunek za spełniony dla Części nr 1 jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 usług polegających na świadczeniu usługi sprzątania i utrzymania czystości obiektów, każdy o powierzchni nie mniejszej niż 400 m2 przez okres co najmniej 6 kolejnych miesięcy .
- Zamawiający uzna warunek za spełniony dla Części nr 2, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 usług polegających na świadczeniu usługi sprzątania i utrzymania czystości obiektów, każdy o powierzchni nie mniejszej niż 3 500 m2 przez okres co najmniej 12 kolejnych miesięcy.
b) w zakresie zdolności zawodowej:
dla części nr 1 zamówienia Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
dla części nr 2 zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem osób niezbędnych do realizacji zamówienia:
• osobą desygnowaną do pełnienia funkcji Koordynatora, posiada co najmniej 2- letnie doświadczenie w koordynowaniu co najmniej 2 umów na usługi sprzątania przez okres, co najmniej 12 kolejnych miesięcy każda.
• zespołem minimum 6 osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę skierowanych do świadczenia usługi, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiących Załącznik nr 7 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-09 14:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa Zamawiającego - https://platformazakupowa.pl/pn/ksiaznica.torun

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-09 14:40

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę sprzątanie klatek schodowych i terenów zewnętrznych - Bydgoszcz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Proszę o przedstawienie oferty na usługi sprzątania klatek schodowych oraz terenów zewnętrznych Wspólnoty Mieszkaniowej w Bydgoszczy. W zakresie usług proszę o ujęcie m.in.: a) Budynek - Codzienne utrzymanie czystości budynku, realizowane poprzez: zamiatanie klatek i schodów - Mycie klatek (podłogi, cokoły, parapety, skrzynki pocztowe, drzwi wejściowe) min. 1 raz w tygodniu - Kompleksowe sprzątanie klatek realizowane poprzez mycie lamperii, tralek, okien min 1 raz na kwartał - Niezwłoczne usuwanie po interwencji Zleceniodawcy incydentalnie powstałych zabrudzeń powierzchni wspólnych. b) Teren zewnętrzny - Codzienne utrzymanie czystości chodników poprzez zamiatanie, zbieranie śmieci, liści; - Koszenie trawy (zakres obejmuje mały teren zielony przy wejściu do klatek oraz teren wokół śmietnika) oraz usuwanie chwastów wrastających w chodniki - W okresie zimowym: usuwanie śniegu, lodu i zapewnienie bezpiecznego przejścia. Wszelkie prace związane z utrzymaniem czystości z wyłączeniem odśnieżania i likwidacji gołoledzi, powinny być realizowane od poniedziałku do piątku bez zbędnych uciążliwości dla mieszkańców każdego dnia do godziny 10:00. Proszę o odniesienie się do powyższych oczekiwań w zakresie sprzątania i ewentualne zaproponowanie własnych usług w formie oferty rozszerzonej / uzupełniającej. W celu uzyskania szerszych informacji bądź chęci obejrzenia klatek, zapraszam do kontaktu. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI