Sprzątanie domów studenckich oraz terenów przylegających do domów studenckich Politechniki...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sprzątanie domów studenckich oraz terenów przylegających do domów studenckich Politechniki Łódzkiej podczas Europejskich Igrzysk Akademickich organizowanych w Łodzi w 2022 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2022-04-05
  • ZamawiającyPolitechnika Łódzka
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-25
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00099459
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sprzątanie domów studenckich oraz terenów przylegających do domów studenckich Politechniki Łódzkiej podczas Europejskich Igrzysk Akademickich organizowanych w Łodzi w 2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Łódzka

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7270021895

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 116

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-924

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.dzialsportu@info.p.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.p.lodz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprzątanie domów studenckich oraz terenów przylegających do domów studenckich Politechniki Łódzkiej podczas Europejskich Igrzysk Akademickich organizowanych w Łodzi w 2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3bfa7a9e-ac43-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00099459

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028942/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.6 Sprzątanie obiektów akademickich

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://plodz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://plodz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: [Numeracja zgodna z Rozdziałem XI SWZ]
2.W zakresie nieuregulowanym Ustawą Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów
sporządzanych i składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności
przepisy:
- rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać
zamawiający od wykonawcy oraz
- rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie,
3.Sposób składania podpisów:1) Sposób złożenia podpisu kwalifikowanego został opisany przez
dostawcę posiadanego przez Wykonawcę podpisu;
2)Sposób złożenia podpisu zaufanego został opisany pod adresem:
https://www.biznes.gov.pl/pl/firma/sprawy-urzedowe/chce-zalatwic-sprawe-przez-internet/profilzaufanyipodpis-
zaufany;
3)Sposób złożenia podpisu osobistego został opisany pod adresem: https://www.gov.pl/web/edowod/
podpis-osobisty 4.Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się
elektronicznie za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem:
https://plodz.ezamawiajacy.pl/ w zakładce „Korespondencja”. 5.W postępowaniu komunikacja między
Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu Platformy. Datą złożenia
dokumentu, oświadczenia lub innego rodzaju informacji stanowiących przedmiot korespondencji (w tym
wyjaśnień, wezwania, uzupełnienia, etc.) jest data ich złożenia/wysłania za pośrednictwem zakładki
„Korespondencja”.
Uwaga: Zamawiający nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania do SWZ lub rozpatrywał wniosków
dotyczących czynności podejmowanych w postępowaniu lub innych pism Wykonawców, jeżeli wnioski
te lub pisma zostaną złożone w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy (np. poprzez adres
email).
17. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie
Politechniki Łódzkiej: https://plodz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet lub
https://oneplace.marketplanet.pl
18. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony
https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do
założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego;
podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje
regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”, a następnie postępuje zgodnie z poleceniami
Platformy.19.Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym
Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestracje w procesie
złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku
rejestracyjnego otrzyma informację, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas
należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.20. Po założeniu konta
Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. 21.Zamawiający określa dopuszczalny
format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:
1)dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
Zamawiający rekomenduje podpis w formacie PAdES na pliku w formacie .pdf
2)dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, formatem XAdES typu
zewnętrznego co oznacza, że podpis elektroniczny znajdować będzie się w osobnym pliku z
rozszerzeniem xades lub xml, który zawiera jedynie odwołanie do dokumentu źródłowego, a nie jego
treść. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu,
oddzielny plik z podpisem.
Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych jest Politechnika Łódzka, ul. Stefana Żeromskiego 116, 90-924
Łódź,
2) inspektor ochrony danych osobowych w Politechnice Łódzkiej kontakt: rbi@adm.p.lodz.pl telefon: 42 631 20 39 (Wyjaśnienie:
informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego
administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony
danych osobowych), (...) ciąg dalszy w Rozdziale XX SWZ pkt 1. 3) i następne.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja zawarta w Rozdziale XX SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RRS.383.4.2022.U.

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania domów studenckich należących do Osiedla Akademickiego Politechniki Łódzkiej (dalej PŁ) oraz domów studenckich należących do Osiedla Akademickiego Uniwersytetu Łódzkiego
(dalej UŁ) oraz terenu przylegającego do domów studenckich należących do PŁ podczas Europejskich Igrzysk Akademickich 2022 (dalej EUG 2022). Przedmiot zamówienia obejmuje realizację przedmiotu zamówienia podstawowego oraz może obejmować realizację przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji.
Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące wykonania przedmiotu umowy zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 10 do SWZ (dalej jako „OPZ”) oraz projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 11 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90910000-9 - Usługi sprzątania

90911000-6 - Usługi sprzątania/czyszczenia miejsc noclegowych, budynków i okien

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1.Zamawiający korzysta z prawa opcji określonego w art. 441 ust.1 Ustawy Pzp.
a. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji na podstawie art. 441 Ustawy Pzp, w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z OPZ.
b. Przedmiot zamówienia objętego prawem opcji obejmuje usługi tego samego rodzaju jak usługi zamówienia podstawowego i stanowi:
• zwiększenie zakresu przedmiotu zamówienia o usługi, których przedmiot opisano w pkt II OPZ,
• zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia o usługi, których przedmiot opisano w pkt II OPZ.
c. Realizacja prawa opcji będzie następowała w ramach przedmiotu usługi określonego w formularzu aktu umowy i dokumentach zamówienia jako zamówienie podstawowe.
d. Zamawiający, realizując prawo opcji ma prawo zgłosić posprzątanie dodatkowych pokoi i innych usług dot. realizacji przedmiotu zamówienia jednak całkowita liczba dodatkowych usług sprzątania nie może przekroczyć 10% maksymalnego wynagrodzenia zamówienia podstawowego.
e. Zamawiający przewiduje, że przedmiot zamówienia może ulec zmniejszeniu do 30% maksymalnego wynagrodzenia zamówienia podstawowego.
f. Z prawa opcji Zamawiający będzie korzystał w zależności od bieżących potrzeb i sytuacji podczas trwania zawartej umowy.
g. Realizacja prawa opcji będzie następowała w ramach usług określonych jako zamówienie podstawowe, na takich samych warunkach i po cenach jednostkowych jak zamówienie podstawowe.
h. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zamiarze skorzystania z prawa opcji przekazując mu pisemne oświadczenie (oświadczenia) w terminie od 5 lipca i nie później niż do 31 lipca 2022 r. Oświadczenie będzie zawierać liczbę dodatkowych pokoi do posprzątania, usług objętych przedmiotem zamówienia, wartość usług objętych prawem opcji, dni korzystania ze zwiększonych lub zmniejszonych usług sprzątania.
i. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający nie skorzysta lub skorzysta z prawa opcji. Wykorzystanie
i realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego.
j. Rozliczenie za wykonany przedmiot zamówienia objętego prawem opcji odbywać się będzie po cenach zaoferowanych przez Wykonawców w formularzu cenowym zamówienia podstawowego. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji zmniejszającej określonej w lit. b niniejszego ustępu wynagrodzenie będzie należne jedynie za zrealizowaną usługę i adekwatne do ilości posprzątanych pokoi w domach studenckich.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji usługi sprzątania interwencyjnego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

[Numeracja zgodna z Rozdziałem VII SWZ]
2. Informacje o warunkach udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki udziału w postępowaniu:
2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
2.4.1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał (zakończył) należycie 3 zamówienia każde polegające na utrzymaniu czystości pomieszczeń wewnątrz budynku/budynków użyteczności publicznej o wartości zrealizowanych usług co najmniej 100.000,00 PLN brutto każde.
2.4.2. Dodatkowe wymagania dotyczące warunku, określonego w pkt 2.4.1.SWZ.
1) Przez budynek użyteczności publicznej – Zamawiający rozumie budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z dnia 12 kwietnia 2002 r. (t.j. Dz. U. 2019, poz.1065).
2) Przez definicję zamówienia, Zamawiający rozumie jedną umowę odpłatną zawartą między Zamawiającym a Wykonawcą, której przedmiotem były usługi.
3) W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
4) Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa w pkt 3.2. Rozdziału VIII SWZ, dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
5) W przypadku gdy ofertę w niniejszym postępowaniu składa konsorcjum/spółka cywilna
w takim samym składzie podmiotowym (lub szerszym) w jakim realizowali wykazywaną usługę, Zamawiający nie będzie badał zakresu usług wykonanych przez poszczególnych wykonawców.
6)a) Ocena spełniania warunku, o którym mowa powyżej, w stosunku do Wykonawcy, który powołuje się na doświadczenie grupy wykonawców, której był członkiem (tj. realizował zamówienie jako jeden z wykonawców wspólnych/członków konsorcjum) zostanie dokonana na podstawie udziału danego Wykonawcy w realizacji tego zamówienia, na które powołuje się w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu, tj. Wykonawca ten może powołać się na doświadczenie grupy wykonawców, której był członkiem pod warunkiem,
że faktycznie i konkretnie uczestniczył w realizacji wykazanej części zamówienia.
b) Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie i konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.
c) Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/ umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) Zamawiający nie dopuszcza, by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac.
d) Ocena spełniania warunku, o którym mowa powyżej, w stosunku do Wykonawcy, który powołuje się na doświadczenie grupy wykonawców, której członkiem był podmiot trzeci na zasobach którego polega wykonawca - poleganie na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 Ustawy Pzp - zostanie dokonana na podstawie udziału podmiotu trzeciego w realizacji tego zamówienia.
7) Wykonawca może powołać się na doświadczenie grupy wykonawców, której członkiem był podmiot udostępniający zasobu pod warunkiem, że podmiot ten faktycznie i konkretnie uczestniczył w realizacji wykazanej części zamówienia. Do oceny spełnienia warunku stosuje się lit. b).
8) Jeżeli Wykonawca wykonał zamówienie, którego elementem/częścią było wykonanie zakresu określonego w w/w warunku, Wykonawca na etapie potwierdzania spełniania warunków udziału w postępowaniu winien przedstawić ten fakt w Formularzu zawierającym wykaz usług wykonanych, poprzez wyodrębnienie rzeczowe i podanie zakresu,
oraz wartości i przedmiotu usług, zgodnych z zakresem określonym w pkt 2.4.1. SWZ powyżej.
9) Zamawiający zastrzega weryfikację potwierdzenia należytego wykonania usług bezpośrednio u podmiotu, na rzecz którego były wykonane.
10)W przypadku wykazywania warunku określonego powyżej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 117 ust. 1 Ustawy Pzp, np. konsorcjum, spółka cywilna), a także w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 Ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza łączne spełnienie warunku.
11)Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunku, o których mowa w niniejszym rozdziale
specyfikacji, nastąpi na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony w Rozdziale VIII SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Numeracja zgodna z
Rozdziałem VIII SWZ] Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji
zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp, w zakresie podstaw
wykluczenia z postępowania określonych w pkt 3.1. i 3.2. Rozdziału VII SWZ- zgodnie z wzorem
stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie- wg. wykazu usług wykonanych wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ.
2.dowodów, o których mowa w pkt .1. SWZ powyżej. Dowodami są:
a) referencje bądź
b) inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane,
c) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów.
3.Okres wyrażony w latach, o których mowa w pkt 1.powyżej, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert w postępowaniu.
4.Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa w pkt 1.SWZ, dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
1.1. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia:
a. są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
b. są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika,
o którym mowa w pkt 1.1. lit a) powyżej. Przedmiotowe pełnomocnictwo stanowi załącznik nr 7 do SWZ. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja kierowana będzie wyłącznie do podmiotu występującego jako pełnomocnik.
2. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt. 2 Rozdziału VIII SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia wraz z ofertą. Oświadczenie to potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy
z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Spółka cywilna, jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, dlatego jej wspólnicy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika
do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Ponadto, każdy ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu, o których mowa w pkt. 2 Rozdziału VIII SWZ.
5. Zgodnie z art. 58 ust. 5 Ustawy Pzp, przepisy Ustawy Pzp dotyczące wykonawcy stosuje się
odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1. Ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp, natomiast spełnienie warunku udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt 2 Rozdziału VII SWZ.
7. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt. 3.1. i 3.2. Rozdziału VII SWZ oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2. Rozdziału VII SWZ Wykonawcy składają oświadczania i dokumenty określone w Rozdziale VIII SWZ w sposób i w trybie określonym w SWZ.
8. Zgodnie z art. 445 ust. 1 Ustawy Pzp, wszyscy Wykonawcy składający wspólną ofertę ponoszą odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy od wszystkich wykonawców łącznie lub od każdego z osobna.
9. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia będzie weryfikowane przez Zamawiającego zgodnie z art. 117 ust. 3 Ustawy Pzp:
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
10. Zgodnie z art. 117 ust. 4 Ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wspólnicy spółki cywilnej), wraz z ofertą składają oświadczenie, z którego wynika które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Przedmiotowe oświadczenie stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
Pełna treść informacji znajduje się w Rozdziale IX SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian oraz warunki ich wprowadzenia określone zostały w § 10
- Zmiany do umowy Projektowanych postanowień umowy stanowiących zał. nr 11 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-05 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://plodz.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY”

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-05 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-04

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługę będącą przedmiotem zamówienia przez 35 dni, w terminie od 5 lipca 2022 r. do 8 sierpnia 2022 r.
2. Usługa realizowana będzie zgodnie z przekazanym Wykonawcy harmonogramem świadczenia usługi.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie znakowania na stalowych kubkach - Konstantynów Łódzki
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę wycenę znakowania/nadrukowania na stalowych kubkach termicznych ilości 50 i 100 szt. Logo 2 kolory do 5 cm w podstawie. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI