Usługa grupowego ubezpieczenia na życie pracowników oraz członków rodzin pracowników...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa grupowego ubezpieczenia na życie pracowników oraz członków rodzin pracowników Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLublin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-05-06
  • ZamawiającyZarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-23
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00039095
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa grupowego ubezpieczenia na życie pracowników oraz członków rodzin pracowników Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: centrala@suprabrokers.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

samorządowa jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Supra Brokers S.A.

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 021916234

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Aleja Śląska 1

1.11.4.) Miejscowość: Wrocław

1.11.5.) Kod pocztowy: 54-118

1.11.6.) Województwo: dolnośląskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.11.9.) Numer telefonu: 717770400

1.11.10.) Numer faksu: 717770455

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: centrala@suprabrokers.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: www.suprabrokers.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa grupowego ubezpieczenia na życie pracowników oraz członków rodzin pracowników Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2454fb22-a406-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00039095

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002290/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.97 Usługa grupowego ubezpieczenia na życie pracowników oraz członków rodzin pracowników Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zdw-lublin.logintrade.net/index.php

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak

3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia

Część SWZ objęta poufnością może zostać udostępniona wyłącznieWykonawcomnapodstawiezłożonego wniosku. Przez pojęcie Wykonawcy należy rozumiećosobęfizyczną,osobę prawnąalbo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej,któraoferujena rynkuświadczenie usług lub ubiega się o udzielenie zamówienia, złożyła ofertęlubzawarłaumowę wsprawie zamówienia publicznego (art. 7 pkt. 30 ustawy).Powyższąklauzuląpoufnościobjęte sąszczegółowe warunki zamówienia wraz z opisem przedmiotuzamówienia istrukturazawodowowiekowapracowników Zamawiającego.

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zdw-lublin.logintrade.net/index.php

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciuopisane zostały w Regulaminie korzystania z www.logintrade.netW postępowaniu o udzieleniezamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciuwww.logintrade.net oraz poczty elektronicznej. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień,dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń orazinnych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na www.logintrade.net

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z przetwarzaniemdanychosobowychosóbfizycznych składających w imieniu wykonawcy ofertę,pełnomocników,osóbreprezentującychwykonawcę oraz osób prowadzących postępowanie oudzieleniezamówieniapublicznego, realizującobowiązek o którym mowa w art. 13 RODO informujemy:1.Pani/Pana daneosobowe przetwarzanebędą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanymzpostępowaniemo udzieleniezamówienia publicznego.2. Odbiorcami Pani/Pana danychosobowychbędą osoby lubpodmioty,którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania woparciu o art. 8oraz art. 96 ust.3 ustawyz dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych orazbrokerZamawiającegoprzygotowującyi przeprowadzający postępowanie – Supra Brokers S.A zsiedzibą weWrocławiu. 3.Pani/Pana daneosobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1ustawy Pzp,przez okres 4 latod dniazakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czastrwaniaumowy przekracza 4lata,okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 4.Obowiązekpodania przezPanią/Panadanych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jestwymogiemustawowymokreślonym wprzepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu oudzieleniezamówieniapublicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawyPzp.5. Wodniesieniu doPani/Panadanych osobowych decyzje nie będą podejmowane wsposóbzautomatyzowany, dane niebędąprzekazywane do państwa trzeciego. 6. Posiada Pan/Paniprawodostępu do danychosobowych,sprostowania danych, żądania ograniczenia przetwarzaniadanych,wniesienia skargi doPrezesaUrzędu Ochrony Danych Osobowych. 7. Nie przysługujePanu/Pani wzwiązku z art. 17 ust. 3lit. b, dlub e RODO prawo do usunięcia danych, prawo doprzenoszenia danychosobowych,prawosprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SWZ NR 45/2021/Lublin

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest grupowe ubezpieczenie na życie pracowników oraz członków rodzin pracowników Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie.2. Zamawiający nie gwarantuje, że wszyscy zatrudnieni pracownicy oraz członkowie rodzin pracowników Zamawiającego przystąpią do grupowego ubezpieczenia na życie. 3. W ciągu trwania umowy mogą wystąpić zmiany w ilości osób ubezpieczonych.4. Jeżeli pracownik lub członek rodziny pracownika zrezygnuje z ubezpieczenia, Zamawiający nie jest zobowiązany do opłacania za nich składki ubezpieczeniowej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66511000-5 - Usługi ubezpieczeń na życie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-06-01 do 2024-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób punktowania ofert według następujących wag:A.cena60%B.warunki ubezpieczenia 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: warunki ubezpieczenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy:1) spełniający warunki określone w art. 112 ust. 2 pkt. 2 w zakresie posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, czyli posiadający zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia, o których mowa w Ustawie z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U. z 2020 r. ze zm.), a w przypadku gdy rozpoczęli oni działalność przed wejściem w życie Ustawy z dnia 28 lipca 1990 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. Nr 59, poz. 344 ze zm.) zaświadczenie Ministra Finansów o posiadaniu zgody na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej.2) wobec których nie zachodzą przesłanki skutkujące wykluczeniem z postępowania określone w art. 108 i 109 ustawy.Z postępowania wykluczeni zostaną Wykonawcy, wobec których na podstawie posiadanych środków dowodowych Zamawiający wykazał, że w wyniku rażącego niedbalstwa nienależycie wykonywali umowę. Przez rażące niedbalstwo Wykonawcy w szczególności rozumie się:1) nieuzasadnione przekroczenie wskazanych w treści SWZ, OWU oraz przepisami prawa terminów likwidacji szkód, 2) niezastosowanie się do obowiązującej w SWZ klauzuli obiegu dokumentów.Zamawiający pisemnie poinformuje Wykonawcę o wykluczeniu podając jego uzasadnienie faktyczne i prawne zawierające wskazanie dowodów, na których podstawie podjął decyzję.2. Wykonawca, który nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 5 i 6 oraz art. 109 ust. 1 pkt 2-5 i 7-10 ustawy może na podstawie art. 110 ust. 2 ustawy udowodnić Zamawiającemu, że spełnił łącznie następujące przesłanki: 1) naprawił lub zobowiązał się do naprawienia szkody wyrządzonej przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem, w tym poprzez zadośćuczynienie pieniężne;2) wyczerpująco wyjaśnił fakty i okoliczności związane z przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem oraz spowodowanymi przez nie szkodami, aktywnie współpracując odpowiednio z właściwymi organami, w tym organami ścigania lub Zamawiającym;3) podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom, wykroczeniom lub nieprawidłowemu postępowaniu, w szczególności:a) zerwał wszelkie powiązania z osobami lub podmiotami odpowiedzialnymi za nieprawidłowe postępowanie Wykonawcy,b) zreorganizował personel,c) wdrożył system sprawozdawczości i kontroli,d) utworzył struktury audytu wewnętrznego do monitorowania przestrzegania przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów,e) wprowadził wewnętrzne regulacje dotyczące odpowiedzialności i odszkodowań za nieprzestrzeganie przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów.Zamawiający ocenia, czy podjęte przez Wykonawcę czynności, o których mowa w ust. 2, są wystarczające do wykazania jego rzetelności, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy. Jeżeli podjęte przez Wykonawcę czynności, o których mowa w ust. 2, nie są wystarczające do wykazania jego rzetelności, Zamawiający wyklucza Wykonawcę.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy występujący wspólnie w rozumieniu art. 58ustawy:Wykonawcywystępującywspólniew rozumieniu art. 58 ustawy.1) Wykonawcywystępujący wspólnieustanawiająpełnomocnika doreprezentowania ich w postępowaniu oudzieleniu zamówieniaalbo doreprezentowania wpostępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zobowiązanyjest złożyćoświadczeniepotwierdzające, że spełnia warunki udziału wpostępowaniu.3)Wszelkakorespondencja odbywaćsię będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.4)Zamawiający żądaprzedzawarciem umowy w sprawiezamówienia publicznego kopii umowyregulującejwspółpracę tychWykonawców.5) Wszyscyczłonkowie konsorcjum ponosząsolidarnieodpowiedzialność prawnąza realizację zamówienia.Problematykę zobowiązańsolidarnych wzakresie nie uregulowanymprzez umowę międzyWykonawcami regulują przepisykodeksucywilnego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w zawartej umowie ubezpieczenia. Dopuszczane zmiany dotyczą:1) terminu realizacji zamówienia, w tym wcześniejszego rozwiązania umowy na skutek okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć udzielając zamówienia lub przedłużenia umowy do czasu zawarcia w postępowaniu o udzielenie zamówienia nowej umowy; 2) realizacji dodatkowych i niezbędnych usług od dotychczasowego Wykonawcy po spełnieniu łącznie przesłanek określonych w art. 455 ustawy;3) sytuacji, gdy spełnione zostaną łącznie przesłanki określone w art. 455 ustawy;4) zmiany Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia i zastąpienia go nowym Wykonawcą po spełnieniu jednej z przesłanek określonych w art. 455 ust.1 pkt. 2 a-c ustawy;5) zmian, niezależnie od ich wartości, które nie są istotne w rozumieniu art. 455 ustawy;6) zmian, których łączna wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 3 ust 2 pkt 1 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie7) jednoznacznych postanowień umownych, pod warunkiem iż nie wpłyną one na ogólny charakter umowy oraz warunki ustalone w postępowaniu w trybie podstawowym bez negocjacji, a wprowadzona zmiana nie naruszy równowagi ekonomicznej umowy oraz nie zmieni zakresu świadczeń i zobowiązań, 8) dopuszczalna jest zmiana przedmiotu ochrony ubezpieczeniowej polegająca na objęciu ochroną dodatkowego ryzyka ubezpieczeniowego, jeśli konieczność objęcia tego ryzyka ochroną ubezpieczeniową ujawniła się po terminie składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego9) nastąpi zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany:a) stawki podatku od towarów i usług;b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (art. 142 ust. 5 pzp)Zmiana z pkt 9) może być dokonana na wniosek Wykonawcy, który w sposób należyty wykaże okoliczności mające wpływ na koszty wykonania zamówienia

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-06 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Aleja Śląska 1, bud S1, 54-118 Wrocław

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-06 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

I. Wykonawca działa w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych, w przypadkuudzieleniamuzamówienia, umowa nie będzie zawarta na zasadzie wzajemności.II.CzęśćSWZobjętapoufnością może zostać udostępniona wyłącznie Wykonawcom napodstawiezłożonegowniosku.Powyższą klauzulą poufności objęte są szczegółowe warunkizamówieniawraz zopisemprzedmiotu zamówienia i struktura zawodowo-wiekowapracownikówZamawiającego.
2021-04-23 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów-Elbląg
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI