Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOstrów Mazowiecka
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-03-12
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZakład Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2019-03-05
  • Numer ogłoszenia521120-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 521120-N-2019 z dnia 2019-03-05 r.

Zakład Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej Sp. z o.o.: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 55073367900000, ul. ul. Bolesława Prusa  66 , 07-300  Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 296 457 301, e-mail log@gkostrow.pl, faks 29 6457302, 6457323.
Adres strony internetowej (URL): www.gkostrow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Sp. z o.o.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
/www.gkostrow.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie na adres wskazany poniżej
Adres:
Zakład Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej Sp. z o.o. ul. B. Prusa 66 07-300 Ostrów Mazowiecka Polska

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej
Numer referencyjny: LOG/3/3/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: 1.Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zarządzającego skladowiskiem odpadów w fazie ekspolatacyjnej z tytułu wystąpienia negatywnych skutków w środowisku oraz szkód w środowisku, 2. Ubezpieczenie odpowiedzxialności cywilnej władz Spółki (D&O)

II.5) Główny kod CPV: 66510000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
66516400-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 34800,00
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-07-16

II.9) Informacje dodatkowe: Przygotowanie postępowania oraz czynności związane z wykonaniem zawartej w jego wyniku umowy wykonywać będzie działająca z pełnomocnictwa zamawiającego firma brokerska Eurobrokers Sp. z o.o., 85 - 110 Bydgoszcz, ul. Mostowa 2, działająca przez Przedstawicielstwo w Mławie, 06 - 500 Mława, ul. Żwirki 26, tel. (23) 6552590, fax. (23) 6552599. Eurobrokers sp. z o.o. przysługuje wynagrodzenie od wykonawcy, w wysokości zwyczajowo przyjętej, za wszystkie polisy wystawione w okresie objętym umową poprzetargową.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie organu nadzoru na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 999), tzn. kopia zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego, bądź Ministra Finansów (jeżeli uzyskali zezwolenie przed 1 stycznia 2004) na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, lub potwierdzenie Komisji Nadzoru Finansowego o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej (jeżeli rozpoczął działalność przed 28.08.1990 r.), lub inny dokument jak zezwolenie właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym ten zakład ma siedzibę, potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Koncesja, zezwolenie, licencja lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument "Informacja z Krajowego Rejestru Karnego" składa dokument "Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument", w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 0
Maksymalna liczba wykonawców   0
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-03-12, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> pl
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zarządzającego skladowiskiem odpadów w fazie eksploataycjnej z tytułu wystapienia negatywnych skutków w środowisku oraz szkód w środowisku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie w szczególności odpowiedzialności zarządzającego składowiskiem odpadów - Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej Sp. z o.o. z tytułu wystąpienia negatywnych skutków w środowisku oraz szkód w środowisku w rozumieniu Ustawy z dnia 13 kwietnia 2007 r. o zapobieganiu szkodom w środowisku i ich naprawie, w związku z prowadzeniem składowiska odpadów w formie eksploatacyjnej.Temat: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zarządzającego składowiskiem odpadów w fazie eksploatacyjnej z tytułu wystąpienia negatywnych skutków w środowisku oraz szkód w środowisku. Wspólny Słownik Zamówień: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe Opis: Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie w szczególności odpowiedzialności zarządzającego składowiskiem odpadów - Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej Sp. z o.o. z tytułu wystąpienia negatywnych skutków w środowisku oraz szkód w środowisku w rozumieniu Ustawy z dnia 13 kwietnia 2007 r. o zapobieganiu szkodom w środowisku i ich naprawie, w związku z prowadzeniem składowiska odpadów w formie eksploatacyjnej. Ubezpieczenie pokrywa koszty nałożone na Ubezpieczonego w związku z wystąpieniem bezpośredniego zagrożenia szkodą w środowisku lub w przypadku wystąpienia szkody w środowisku oraz wydatków poniesionych przez Ubezpieczonego w celu uniknięcia lub zminimalizowania negatywnych skutków w środowisku, zgodnie z Ustawą o szkodach w środowisku oraz Ustawą o odpadach. Ubezpieczenie pokrywa koszty działań zapobiegawczych oraz koszty działań naprawczych w rozumieniu Ustawy o szkodach w środowisku, przeprowadzonych w porozumieniu z organem ochrony środowiska lub przeprowadzonych przez ten organ. W ramach tego ubezpieczenia Ubezpieczyciel zwraca również wydatki poniesione przez Ubezpieczonego na polecenie Ubezpieczyciela w celu uniknięcia lub zminimalizowania negatywnych skutków w środowisku z związku z bezpośrednim zagrożeniem szkodą w środowisku lub wystąpieniem szkody w środowisku. Ubezpieczenie stanowi zabezpieczenie roszczeń i pokrywa odpowiedzialność zarządzającego składowiskiem zgodnie z art. 125 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2018 poz. 21 z późn. zm.) w przypadku wystąpienia negatywnych skutków w środowisku lub szkód w środowisku w rozumieniu ustawy z dnia 13 kwietnia 2007 r. o zapobieganiu szkodom w środowisku i ich naprawie (Dz.U. 2007 Nr 75 poz. 493 z poźn. zm.). w związku z prowadzeniem składowiska odpadów. Ubezpieczenie obejmuje zakresem wystąpienia negatywnych skutków w środowisku lub szkód w środowisku. Ubezpieczyciel ureguluje zobowiązania w przypadku, o którym mowa w art. 131 ust. 4 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2018 poz. 21 z późn. zm), na rzecz organu, o którym mowa w art. 129 ust. 1 ww. Ustawy. Ubezpieczenie stanowi zabezpieczenie roszczeń zgodnie z art. 48a Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2018 poz. 21 z późn. zm). Ubezpieczenie pokrywa w razie wystąpienia negatywnych skutków w środowisku lub szkód w środowisku w rozumieniu ustawy z dnia 13 kwietnia 2007 r. o zapobieganiu szkodom w środowisku i ich naprawie, powstałych w wyniku niewywiązania się przez Ubezpieczonego z obowiązków określonych w Ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2018 poz. 21 z późn. zm), w tym obowiązków wynikających z posiadanego zezwolenia na zbieranie odpadów lub zezwolenia na przetwarzanie odpadów, lub konieczności usunięcia odpadów z miejsca nieprzeznaczonego do ich magazynowania lub składowania, Ubezpieczyciel ureguluje zobowiązania na rzecz organu prowadzącego egzekucje tych obowiązków. Zakres ubezpieczenia obejmuje wypadki ubezpieczeniowe ujawnione w okresie ubezpieczenia, z których konieczność poniesienia kosztów została zgłoszona Ubezpieczycielowi/Wykonawcy w okresie ubezpieczenia. Wszystkie koszty wynikające z jednego, tego samego zdarzenia lub będących we wzajemnym związku przyczynowym uważa się za powstałe z jednego wypadku i przyjmuje się że miały miejsce w chwili pierwszego zgłoszenia konieczności ponoszenia kosztów z tego wypadku. Ubezpieczenie obejmuje odpowiedzialność za wypadki ubezpieczeniowe ujawnione po dacie retroaktywnej lub dacie początkowej (jeżeli nie ma zastosowania data retroaktywna), przy czym roszczenie związane z wypadkiem ubezpieczeniowym winno być wniesione przeciw Ubezpieczonemu lub jemu zgłoszone i przekazane Ubezpieczycielowi w okresie ubezpieczenia lub w dodatkowym terminie na zgłaszanie roszczeń (jeżeli ma zastosowanie). Dodatkowy termin na zgłaszanie roszczeń wynosi minimum 60 dni po wygaśnięciu odpowiedzialności Ubezpieczyciela w przypadku gdy nie zawarto nowej umowy ubezpieczenia lub też nowa umowa ubezpieczenia nie obejmuje swoim zakresem danego wypadku ubezpieczeniowego. Suma gwarancyjna na jedno i wszystkie zdarzenia: 500.000,00 zł Minimalna data retroaktywna: 28.04.2016r. Klauzule dodatkowe rozszerzające zakres ochrony 1. Klauzula wydłużenia dodatkowego terminu na zgłaszanie roszczeń - na mocy niniejszej klauzuli zostaje wydłużony dodatkowy termin na zgłaszanie roszczeń do 6 miesięcy od zakończenia okresu ubezpieczenia w przypadku, gdy umowa ubezpieczenia nie została przedłużona lub zawarta z tym samym Ubezpieczycielem. Klauzula fakultatywna. 2. Klauzula wprowadzenia pełnego pokrycia wstecznego - na mocy niniejszej klauzuli do umowy ubezpieczenia środowiskowego ma zastosowanie data retroaktywna z pełnym pokryciem wstecznym. Klauzula fakultatywna. Miejsce ubezpieczenia: Zakład Utylizacji Odpadów w miejscowości Lubiejewo, Gmina Ostrów Mazowiecka, powiat ostrowski, położony na działkach ewidencyjnych o nr: 252/1, 253/1, 254/1, 255/1, 256, 257 obr. St. Lubiejewo. Składowisko korzysta z przyłącza do publicznej oczyszczalni ścieków. Zamawiający zajmuje się zbieraniem odpadów komunalnych innych niż niebezpieczne. Działa na podstawie pozwolenia zintegrowanego dla instalacji mechaniczno - biologicznego przetwarzania odpadów oraz decyzji udzielającej pozwolenia zintegrowanego dla instalacji do składowania odpadów. Rok założenia składowiska 1981. Wcześniej na tym terenie prowadzone było wydobycie piasku. ZGK w Ostrowi Mazowieckiej Sp. z o.o. rozpoczął działalność na tym terenie w 1999 r. Powierzchnia zakładu to 8,83 ha. W obrębie składowiska nie miało miejsce nigdy skażenie środowiska (wycieki, pożary, wybuchy). Nie występuje obecnie na terenie składowiska skażenie wód gruntowych ani gleby. Według badań wykonanych w 2017 r. najniższy odnotowany poziom wód odnotowano na głębokości 5,52 m p.p.m. Nie są prowadzone przeciwko zakładowi sprawy sądowe dotyczące środowiska. Na terenie składowiska odpadów występują studzienki kontrolne wód gruntowych. W ramach monitoringu pobierane są do analizy przez akredytowane laboratorium raz na kwartał próbki wody podziemnej z 7 piezometrów. Dotychczas nie odnotowano jakichkolwiek problemów z wodami gruntowymi. Składowane są odpady komunalne po przetworzeniu. Szacowana ilość odpadów w ciągu roku to 6136 m3. Planowany okres eksploatacji składowiska jest do 2035 r. W otoczeniu nie znajduje się inne składowisko odpadów. Składowisko otoczone jest: lasem, nieużytkami, a z jednej strony polami uprawnymi. Posiadane zabezpieczenia dodatkowe na składowisku odpadów: - system drenażu wód odciekowych - instalacje do odprowadzania gazu składowiskowego - urządzenia do mycia i dezynfekcji kół pojazdów opuszczających obiekt - waga samochodowa umożliwiająca pomiar masy odpadów - pas zieleni przekraczający szerokość 10 metrów - system monitoringu Opis procesów technologicznych: - mechaniczno - biologiczne przetwarzanie zmieszanych odpadów komunalnych, - mechaniczne przetwarzanie odpadów pochodzących z selektywnej zbiórki, - biologiczne przetwarzanie odpadów zielonych i innych bioodpadów pochodzenia komunalnego, - manualne przetwarzanie odpadów wielkogabarytowych, - zbieranie odpadów oznaczonych kodem z podgrupy 15 01, 19 12, 20 01. Okres ubezpieczenia: od 28.04.2019 do 27.04.2021 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66561000-8, 66516400-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 30000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-27
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
zaakceptowane klauzule dodatkowe 20,00
zaakceptowane franszyzy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej władz Spółki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie osobistej odpowiedzialności członków kierownictwa spółki za straty finansowe powstałe w wyniku błędnego działania lub zaniechania podczas i w związku z pełnieniem funkcji zarządczych i nadzorczych. Ubezpieczeniem objęta jest odpowiedzialność cywilno-prawna Ubezpieczonych w zakresie przewidzianym przepisami prawa. Ubezpieczeniem objęta jest odpowiedzialność cywilna Ubezpieczonego za szkody wyrządzone spółce lub osobom trzecim w związku z wykonywaniem powierzonych obowiązków, za które Ubezpieczony ponosi odpowiedzialność cywilną zgodnie z kodeksem spółek handlowych, umową bądź statutem regulaminem spółki kapitałowej oraz innymi przepisami regulującymi odpowiedzialność członków władz spółki kapitałowej. Zakres terytorialny ochrony: Polska Suma ubezpieczenia: 1.000.000,00 zł Forma ubezpieczenia: bezimienna. Trigger czasowy claims made - ubezpieczenie obejmuje roszczenia zgłoszone w okresie ubezpieczenia, z tytułu czynów popełnionych kiedykolwiek w przeszłości. Przedłużony okres zgłaszania roszczeń: 36 miesięcy. Dla osób ustępujących ze stanowiska dożywotnio. Brak udziałów własnych, franszyz. Dodatkowy limit dla członków rady nadzorczej na sumę ubezpieczenia 200.000,00 zł Dodatkowy limit kosztów obrony na sumę ubezpieczenia 200.000,00 zł Podlimity do pełnej sumy ubezpieczenia dla rozszerzeń zakresu o: - ubezpieczenie małżonków i spadkobierców, - koszty postępowania ekstradycyjnego, - naruszenie praw pracowniczych, - odpowiedzialność za zaległości publicznoprawne na podstawie art. 116 i 116a w związku z art. 107 ordynacji podatkowej, - ochrona dla szkód powstałych w skutek rażącego niedbalstwa, - kary i grzywny administracyjne, - koszty porady prawnej/interpretacji porady prawnej. Podlimity sum ubezpieczenia poszczególnych klauzul rozszerzających zakres ubezpieczenia: - koszty związane z roszczeniem dotyczącym szkody osobowej lub rzeczowej: podlimit 200.000,00 zł, - koszty związane z pozbawieniem majątku: podlimit 100.000,00 zł, - poręczenia i kaucje: podlimit 100.000,00 zł, - koszty naprawy wizerunku: podlimit 200.000,00 zł, - koszty wsparcia psychologicznego: podlimit 200.000,00 zł, - koszty zdarzenia kryzysowego spółki: podlimit 200.000,00 zł oraz gwarantowany okres korzystania nie krótszy niż 30 dni, - koszty zarządzania krytycznym zdarzeniem regulacyjnym: podlimit 100.000,00 zł - koszty awaryjne: podlimit 200.000,00 zł - koszty stawiennictwa przed sądem: podlimit 1.000.000,00 zł nie mniej niż 2.000,00 zł za dzień stawiennictwa dla osób pełniących funkcję nadzorczą lub zarządczą i nie mniej niż 1.000,00 zł za dzień stawiennictwa dla pozostałych osób. Klauzule dodatkowe rozszerzające zakres ochrony 1. Klauzula wydłużenia dodatkowego terminu na zgłaszanie roszczeń - na mocy niniejszej klauzuli zostaje wydłużony dodatkowy termin na zgłaszanie roszczeń do 72 miesięcy w przypadku, gdy umowa ubezpieczenia nie została przedłużona lub zawarta z tym samym Ubezpieczycielem. Klauzula fakultatywna. 2. Klauzula sumy ubezpieczenia dla członków rady nadzorczej - na mocy niniejszej klauzuli zwiększony zostaje limit dodatkowy dla członków rady nadzorczej do łącznej sumy ubezpieczenia 300.000,00 zł. Klauzula fakultatywna. 3. Klauzula sumy ubezpieczenia dla kosztów obrony - na mocy niniejszej klauzuli zwiększony zostaje limit dodatkowy dla kosztów obrony do łącznej sumy ubezpieczenia 300.000,00 zł. Klauzula fakultatywna. 4. Klauzula sumy ubezpieczenia kosztów związanych z pozbawieniem majątku - na mocy niniejszej klauzuli zwiększony zostaje podlimit na koszty związane z pozbawieniem majątku do łącznej sumy ubezpieczenia 300.000,00 zł. Klauzula fakultatywna. 100% udziałów w spółce posiada Miasto Ostrów Mazowiecka. Spółka powstała w 1999 r. Dane finansowe zgodnie z załącznikiem nr 11, 12 i 13. Klient dotychczas nie emitował, ani nie planuje emitować papierów wartościowych. Okres ubezpieczenia: od 17.07.2019 do 16.07.2021 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66510000-8, 66516400-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4800,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-07-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
zaakeceptowane klauzule dodatkowe 20,00
oferowana data retroaktywna 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pożyczki na weksel - Dobre
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Potrzebuję 10000 pln pożyczki na 12 miesięcy na weksel. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.