Ubezpieczenie mienia Powiatu Zielonogórskiego i jednostek organizacyjnych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Ubezpieczenie mienia Powiatu Zielonogórskiego i jednostek organizacyjnych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZielona Góra
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-12-01
  • ZamawiającyPOWIAT ZIELONOGÓRSKI
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-23
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00508789
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ubezpieczenie mienia Powiatu Zielonogórskiego i jednostek organizacyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ZIELONOGÓRSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770149

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Podgórna 5

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-057

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat-zielonogorski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-zielonogorski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ubezpieczenie mienia Powiatu Zielonogórskiego i jednostek organizacyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-822b3a0b-89de-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00508789

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062743/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Ubezpieczenie mienia Powiatu Zielonogórskiego i jednostek organizacyjnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-822b3a0b-89de-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-822b3a0b-89de-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e-Zamówienia lub poczty elektronicznej (zamowienia@powiat-zielonogorski.pl), z zastrzeżeniem, że oferta musi być przekazana wyłącznie za pomocą Platformy e-Zamówienia.
2. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania ( link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia) : https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-822b3a0b-89de-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz Informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy.”
4. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”)
5. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia:
ocds-148610-822b3a0b-89de-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
6. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
7. Wszelkie zawiadomienia , oświadczenia, wnioski oraz informacje, Zamawiający oraz Wykonawcy przekazują powołując się na numer postępowania tj. OR.273.33.2023
8. Komunikacja w postępowaniu z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” ( „Formularze do komunikacji”) lub poczty elektronicznej: zamowienia@powiat-zielonogorski.pl Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” lub poczty elektronicznej odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
9. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowanie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowe odwzorowanie dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej: zamowienia@powiat-zielonogorski.pl Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowe odwzorowanie dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania In przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie ( Dz.U. z 2020 r. poz. 2452 ze zm.) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
10. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia.
11. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji: służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
12. Wszystkie wysyłane i odebrane w postępowaniu prze Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”
13. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB ( wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza)
Z uwagi na brak miejsca dalsza część w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego Przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. UE L
119 z 4.5.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Zielonogórski, ul.
Podgórna 5, 65-057 Zielona Góra, dane kontaktowe: tel. 68 452 75 75, fax. 68 452 75 00, e-mail: sekretariat@powiatzielonogorski.
pl
2. Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych: Jolanta Ratajczak,
adres e-mail: iod@powiat-zielonogorski.pl , tel: 68 452 75 11
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem pn.
„Ubezpieczenie mienia Powiatu Zielonogórskiego i jednostek organizacyjnych.”
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 PZP i osoby lub podmioty którym powierzono przetwarzanie danych w związku z prowadzeniem
postępowania o zamówienia publiczne.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie
art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych Z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do
usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21
RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OR.273.33.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I Ubezpieczenie mienia (CPV: 66515000-3, 66516000-0, 66512100-3 ):
- ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, w tym ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz
ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów szklanych od stłuczenia,
- ubezpieczenie sprzętu elektronicznego,
- ubezpieczenie maszyn od wszystkich ryzyk,
- ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (ogólnej + rozszerzenia),
- ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków,

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej

66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-15 do 2027-01-14

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający
przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt.7) pzp w wartości:
a) 10% zamówienia podstawowego dla części I;
b) 10% zamówienia podstawowego dla części II.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie posługiwać się niżej wymienionymi kryteriami:
1) cena- waga 90%
2) klauzule fakultatywne- waga 10%
Cena oferty:
Jako kryterium „Cena” Zamawiający przyjmuje cenę za wykonanie zamówienia, podaną w formularzu oferty.
Wartość punktowa zostanie obliczona wg wzoru:
Pc= Cn/Co*Wc*100
gdzie:
Cn - najniższa cena,
Co - cena rozpatrywanej oferty,
Wc - Waga kryterium „Cena” (90%) w postaci ułamka dziesiętnego (0,9),
Pc - liczba punktów uzyskanych przez rozpatrywaną ofertę za kryterium ”Cena”
2.2. Klauzule fakultatywne
Jako kryterium „klauzule fakultatywne” Zamawiający oceni wartość merytoryczną oferty. Oferty zostaną uszeregowane w kolejności
od
oferty o najkorzystniejszych warunkach ochrony ubezpieczeniowej do oferty o najmniej korzystnych warunkach ochrony
ubezpieczeniowej, w oparciu o liczbę punktów uzyskanych za zaakceptowanie w ofercie poszczególnych klauzul fakultatywnych
(spis
klauzul znajduje się w Rozdziale XVI SWZ)
Treść powyższych klauzul znajduje się w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.
Wartość punktowa zostanie obliczona wg wzoru:
Pz= Zo/Zm*Wz*100
Gdzie:
Pz - liczba punktów uzyskanych przez rozpatrywaną ofertę za kryterium „klauzule fakultatywne”;
Zo - łączna liczba punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę za wartość merytoryczną oferty (w oparciu o liczbę punktów
uzyskanych
za zaakceptowanie poszczególnych klauzul/postanowień/definicji fakultatywnych);
Zm - maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów za wartość merytoryczną ochrony (w oparciu o liczbę punktów za
zaakceptowanie poszczególnych klauzul/postanowień/definicji fakultatywnych);
Wz - waga kryterium " klauzule fakultatywne" (10%) w postaci ułamka dziesiętnego (0,1).
Ofertą najkorzystniejszą, będzie oferta Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów.
P = Pc+Pz
gdzie:
P – Liczba punktów oferty
Pc - liczba punktów uzyskanych za kryterium ”Cena”
Pz - liczba punktów uzyskanych za kryterium ”Klauzule fakultatywne”
Zamawiający wybierze ofertę nie podlegającą odrzuceniu, która uzyska największą liczbę punktów za powyższe kryteria.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule fakultatywne

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II (CPV: 66515000-3, 66516100-1, 66514110-0):
- ubezpieczenie komunikacyjne (OC, AC, NW, ASS).

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej

66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-15 do 2027-01-14

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający
przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt.7) pzp w wartości:
a) 10% zamówienia podstawowego dla części I;
b) 10% zamówienia podstawowego dla części II.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie posługiwać się niżej wymienionymi kryteriami:
1) cena- waga 90%
2) klauzule fakultatywne- waga 10%
Cena oferty:
Jako kryterium „Cena” Zamawiający przyjmuje cenę za wykonanie zamówienia, podaną w formularzu oferty.
Wartość punktowa zostanie obliczona wg wzoru:
Pc= Cn/Co*Wc*100
gdzie:
Cn - najniższa cena,
Co - cena rozpatrywanej oferty,
Wc - Waga kryterium „Cena” (90%) w postaci ułamka dziesiętnego (0,9),
Pc - liczba punktów uzyskanych przez rozpatrywaną ofertę za kryterium ”Cena”
2.2. Klauzule fakultatywne
Jako kryterium „klauzule fakultatywne” Zamawiający oceni wartość merytoryczną oferty. Oferty zostaną uszeregowane w kolejności
od
oferty o najkorzystniejszych warunkach ochrony ubezpieczeniowej do oferty o najmniej korzystnych warunkach ochrony
ubezpieczeniowej, w oparciu o liczbę punktów uzyskanych za zaakceptowanie w ofercie poszczególnych klauzul fakultatywnych
(spis
klauzul znajduje się w Rozdziale XVI SWZ)
Treść powyższych klauzul znajduje się w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.
Wartość punktowa zostanie obliczona wg wzoru:
Pz= Zo/Zm*Wz*100
Gdzie:
Pz - liczba punktów uzyskanych przez rozpatrywaną ofertę za kryterium „klauzule fakultatywne”;
Zo - łączna liczba punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę za wartość merytoryczną oferty (w oparciu o liczbę punktów
uzyskanych
za zaakceptowanie poszczególnych klauzul/postanowień/definicji fakultatywnych);
Zm - maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów za wartość merytoryczną ochrony (w oparciu o liczbę punktów za
zaakceptowanie poszczególnych klauzul/postanowień/definicji fakultatywnych);
Wz - waga kryterium " klauzule fakultatywne" (10%) w postaci ułamka dziesiętnego (0,1).
Ofertą najkorzystniejszą, będzie oferta Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów.
P = Pc+Pz
gdzie:
P – Liczba punktów oferty
Pc - liczba punktów uzyskanych za kryterium ”Cena”
Pz - liczba punktów uzyskanych za kryterium ”Klauzule fakultatywne”
Zamawiający wybierze ofertę nie podlegającą odrzuceniu, która uzyska największą liczbę punktów za powyższe kryteria.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule fakultatywne

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest posiadanie przez Wykonawcę zezwolenia właściwego organu na
prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie RP w myśl ustawy z dnia 11.09.2015 roku o działalności
ubezpieczeniowej, co najmniej w zakresie ryzyk objętych przedmiotem zamówienia. Wzór oświadczenia o spełnieniu
warunków udziału w postępowaniu stanowi Załącznik nr 3b do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy,
wz
akresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm) z innym
wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy
należącego do tej samej grupy kapitałowej;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu- wzór oświadczenia o spełnieniu warunków udziału stanowi Załącznik
nr 3b do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Kompletna Oferta powinna zawierać:
- Załącznik nr 2 do SWZ- formularz ofertowy
7. Do oferty należy dołączyć:
7.1. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
7.2. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
7.3. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór oświadczenia o niepodleganiu
wykluczeniu
stanowi Załącznik nr 3a do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o
niepoleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców.;
7.4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu- wzór oświadczenia o spełnieniu warunków udziału
stanowi
Załącznik nr 3b do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku zgodnie z art. 58 ust 2 PZP
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o braku podstaw
wykluczenia z
postępowania składa każdy z wykonawców. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z
postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy został opisany w zał. nr 4a i 4b do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-01 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-01 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-30

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 z późn. zm.)
NAJNOWSZE ZLECENIE
Pilnie potrzebuję pożyczki w kwocie 50 tys-Kargowa
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Pilnie potrzebuję pożyczki w kwocie 50 tys na okres do uzgodnienia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI