Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia osobowe i komunikacyjne...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia osobowe i komunikacyjne Gminy Grodzisk Mazowiecki wraz z jednostkami organizacyjnymi
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGrodzisk Mazowiecki
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-12-04
  • ZamawiającyGMINA GRODZISK MAZOWIECKI
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-24
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00512507
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia osobowe i komunikacyjne Gminy Grodzisk Mazowiecki wraz z jednostkami organizacyjnymi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRODZISK MAZOWIECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269137

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. T. Kościuszki 12A

1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 227555534

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@grodzisk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.grodzisk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia osobowe i komunikacyjne Gminy Grodzisk Mazowiecki wraz z jednostkami organizacyjnymi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f698e668-8aa0-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00512507

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038922/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.18 Ubezpieczenie majątku Gminy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/849457

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/849457

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawiera rozdział XIII i XIV SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Burmistrz Grodziska Mazowieckiego;
2) Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pocztą elektroniczną na adres: email: abi@grodzisk.pl, tel.: 22 755 55 34;
3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego - Oznaczenie sprawy: ZP.271.109.2023;
4) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia 2016/679;
5) osoba fizyczna posiada:
a) na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;
b) na podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 rozporządzenia 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy rozporządzenia 2016/679;
6) osobie fizycznej nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679 prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679;
c) na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679.
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.109.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 obejmuje ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej, t.j.

a) Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk,
b) Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
c) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,
d) Ubezpieczenie NNW dla Pracowników Eko Patrolu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66515200-5 - Usługi ubezpieczenia własności

66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

66513200-1 - Usługi ubezpieczenia wykonawcy od wszelkiego ryzyka

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia

66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów

66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej

66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zgodnie z art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w ciągu każdego okresu ubezpieczonego. Przedmiotem prawa opcji może być zgłoszenie do ubezpieczenia nowego mienia lub uzyskanie praw do nowego mienia np. budynków i budowli, nowych środków trwałych np. zakup nowego sprzętu elektronicznego lub urządzeń czy wyposażenia, przystąpieniem do ubezpieczeń NNW nowych uprawnionych osób po cenach jakie Wykonawca określił w ofercie. Usługa doubezpieczenia objęta prawem opcji nie może przekroczyć 50% podstawowego zakresu przedmiotu zamówienia.
Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może on, ale nie musi skorzystać. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu. Warunkiem uruchomienia opcji jest złożenie Wykonawcy oświadczenia przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji. Zamawiający uprawniony jest do złożenia takiego oświadczenia do końca okresu obowiązywania niniejszej umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1.1. Kryteria oceny ofert
a. Cena ofertowa – 60%
b. Zakres ubezpieczenia – 40%

1.2. Sposób obliczenia wartości punktowej oferty.
1.2.1. Wartość punktowa kryterium nr 1. – „cena ofertowa” obliczona według wzoru:

Cena najniższa x 100 x 60 %
-----------------------------------
cena oferty badanej

1.2.2. Kryterium zakres ubezpieczenia
a) Przez pojęcie „Zakres ubezpieczenia” rozumie się ryzyka, zdarzenia, klauzule, franszyze a także sumy ubezpieczenia, sumy gwarancyjne oraz limity opisane w SWZ.
b) Złożenie oferty o zakresie mniejszym niż określony w SWZ jako zakres minimalny - niepodlegający żadnym zmianom, spowoduje odrzucenie oferty.
c) Zakres preferowany oceniany będzie na podstawie wypełnionego odpowiedniego Załącznika nr 6 do SWZ - „Formularz ofertowy – ZAKRES UBEZPIECZENIA”, który określa liczbę punktów za każdą włączoną preferowaną klauzulę lub zaoferowaną wysokość limitu.

1.2.2.1. KLAUZULE oceniane będą następująco:
a) Klauzula przyjęta w całości w treści opisanej w SWZ otrzyma liczbę punktów spośród wskazanych odpowiednio do Części, na który składana jest oferta, w Załączniku nr 6 do SWZ - „FORMULARZ OFERTOWY – ZAKRES UBEZPIECZENIA” dla danej klauzuli (zaznaczona odpowiedź „TAK” w kolumnie „2” - „akceptujemy w treści opisanej w SWZ”),
b) Każda klauzula odrzucona w całości nie otrzyma punktów (zaznaczona odpowiedź „NIE” bądź brak zaznaczenia w kolumnie „2” - „akceptujemy w treści opisanej w SWZ”)

1.2.2.2. LIMITY OCHRONY UBEZPIECZENIOWEJ oceniane będą następująco:
a) Wskazany w SWZ limit na wybrane ryzyko stanowi wartość minimalną.
b) Zaoferowanie limitu mniejszego niż minimalny spowoduje odrzucenie oferty.
c) Za brak zaoferowania przyrostu limitu minimalnego (obligatoryjnego) dla wybranego ryzyka (wpisana wartość limitu minimalnego lub brak jakiejkolwiek liczby w kolumnie 3) Wykonawca otrzyma 0 („zero”) punktów.
d) Za zaoferowanie zwiększenia limitu w stosunku do limitu minimalnego (obligatoryjnego) zostanie przyznana liczba punktów obliczona wg wzoru:


gdzie:
Lo - Limit oferowany
Lmin - Limit minimalny
K4 - ilość punktów wskazana w kolumnie 4 tabeli pkt. II.b. Załącznika nr 6 do SWZ - „FORMULARZ OFERTOWY – ZAKRES UBEZPIECZENIA”
dla każdego limitu oddzielnie.
e) Liczba punktów uzyskanych za każdy limit sumuje się.

1.2.2.3 Liczba punktów uzyskanych w kryterium „zakres ubezpieczenia”, tj. za poszczególne klauzule (1.2.2.1.) oraz limity ochrony ubezpieczeniowej (1.2.2.2.) sumuje się (Sob).

1.2.2.4 Każda oferta w kryterium „Zakres ubezpieczenia” otrzyma ocenę wyliczoną według wzoru:




gdzie:
Sob - suma punktów oferty badanej
Smax - suma punktów z oferty, która uzyskała najwięcej punktów obliczonych zgodnie z pkt. 1.2.2.3. powyżej.

1.3. Punkty w poszczególnych kryteriach będą wyliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
1.4. Wykonawca uzyska łączną liczbę punktów wynikającą z sumy punktów kryteriów nr 1.1.a i 1.1.b.; tj. sumę punktów wyliczonych zgodnie pkt. 1.2.1 i 1.2.2.4 powyżej.
1.5. Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać oferta wynosi 100 pkt.

2. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.
3. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zakres ubezpieczenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 obejmuje ubezpieczenia komunikacyjne, t.j:
a) Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych,
b) Ubezpieczenie Auto Casco,
c) Ubezpieczenie NNW pasażerów i kierowców pojazdów mechanicznych,
d) Ubezpieczenie Assistance.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zgodnie z art. 441 ustawy - Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w ciągu okresu ubezpieczeniowego. Przedmiotem prawa opcji może być zgłoszenie do ubezpieczenia nowych pojazdów po cenach jakie Wykonawca określił w ofercie. Usługa doubezpieczenia objęta prawem opcji nie może przekroczyć 50 % podstawowego zakresu przedmiotu zamówienia.
Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może on, ale nie musi skorzystać. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu. Warunkiem uruchomienia opcji jest złożenie Wykonawcy przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji. Zamawiający uprawniony jest do złożenia takiego oświadczenia do końca okresu obowiązywania niniejszej umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1.1. Kryteria oceny ofert
a. Cena ofertowa – 60%
b. Zakres ubezpieczenia – 40%

1.2. Sposób obliczenia wartości punktowej oferty.
1.2.1. Wartość punktowa kryterium nr 1. – „cena ofertowa” obliczona według wzoru:

Cena najniższa x 100 x 60 %
-----------------------------------
cena oferty badanej

1.2.2. Kryterium zakres ubezpieczenia
a) Przez pojęcie „Zakres ubezpieczenia” rozumie się ryzyka, zdarzenia, klauzule, franszyze a także sumy ubezpieczenia, sumy gwarancyjne oraz limity opisane w SWZ.
b) Złożenie oferty o zakresie mniejszym niż określony w SWZ jako zakres minimalny - niepodlegający żadnym zmianom, spowoduje odrzucenie oferty.
c) Zakres preferowany oceniany będzie na podstawie wypełnionego odpowiedniego Załącznika nr 6 do SWZ - „Formularz ofertowy – ZAKRES UBEZPIECZENIA”, który określa liczbę punktów za każdą włączoną preferowaną klauzulę lub zaoferowaną wysokość limitu.

1.2.2.1. KLAUZULE oceniane będą następująco:
a) Klauzula przyjęta w całości w treści opisanej w SWZ otrzyma liczbę punktów spośród wskazanych odpowiednio do Części, na który składana jest oferta, w Załączniku nr 6 do SWZ - „FORMULARZ OFERTOWY – ZAKRES UBEZPIECZENIA” dla danej klauzuli (zaznaczona odpowiedź „TAK” w kolumnie „2” - „akceptujemy w treści opisanej w SWZ”),
b) Każda klauzula odrzucona w całości nie otrzyma punktów (zaznaczona odpowiedź „NIE” bądź brak zaznaczenia w kolumnie „2” - „akceptujemy w treści opisanej w SWZ”)

1.2.2.2. LIMITY OCHRONY UBEZPIECZENIOWEJ oceniane będą następująco:
a) Wskazany w SWZ limit na wybrane ryzyko stanowi wartość minimalną.
b) Zaoferowanie limitu mniejszego niż minimalny spowoduje odrzucenie oferty.
c) Za brak zaoferowania przyrostu limitu minimalnego (obligatoryjnego) dla wybranego ryzyka (wpisana wartość limitu minimalnego lub brak jakiejkolwiek liczby w kolumnie 3) Wykonawca otrzyma 0 („zero”) punktów.
d) Za zaoferowanie zwiększenia limitu w stosunku do limitu minimalnego (obligatoryjnego) zostanie przyznana liczba punktów obliczona wg wzoru:


gdzie:
Lo - Limit oferowany
Lmin - Limit minimalny
K4 - ilość punktów wskazana w kolumnie 4 tabeli pkt. II.b. Załącznika nr 6 do SWZ - „FORMULARZ OFERTOWY – ZAKRES UBEZPIECZENIA”
dla każdego limitu oddzielnie.
e) Liczba punktów uzyskanych za każdy limit sumuje się.

1.2.2.3 Liczba punktów uzyskanych w kryterium „zakres ubezpieczenia”, tj. za poszczególne klauzule (1.2.2.1.) oraz limity ochrony ubezpieczeniowej (1.2.2.2.) sumuje się (Sob).

1.2.2.4 Każda oferta w kryterium „Zakres ubezpieczenia” otrzyma ocenę wyliczoną według wzoru:




gdzie:
Sob - suma punktów oferty badanej
Smax - suma punktów z oferty, która uzyskała najwięcej punktów obliczonych zgodnie z pkt. 1.2.2.3. powyżej.

1.3. Punkty w poszczególnych kryteriach będą wyliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
1.4. Wykonawca uzyska łączną liczbę punktów wynikającą z sumy punktów kryteriów nr 1.1.a i 1.1.b.; tj. sumę punktów wyliczonych zgodnie pkt. 1.2.1 i 1.2.2.4 powyżej.
1.5. Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać oferta wynosi 100 pkt.

2. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.
3. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zakres ubezpieczenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 obejmuje UBEZPIECZENIE NNW STRAŻAKÓW- CZŁONKÓW OCHOTNICZYCH STRAŻY POŻARNYCH, Członków Młodzieżowej Drużyny Strażackiej

Zakres ubezpieczenia:
Przedmiotem ubezpieczenia jest bezimienne ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków strażaków, strażaków ratowników oraz kandydatów na strażaków ratowników Ochotniczych Straży Pożarnych, członków młodzieżowej drużyny strażackiej obejmujące śmierć ubezpieczonego bądź stały lub długotrwały uszczerbek na zdrowiu ubezpieczonego; ubezpieczenie obejmuje również udział w zawodach strażackich.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zgodnie z art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w ciągu każdego roku ubezpieczonego. Przedmiotem prawa opcji może być zgłoszenie do ubezpieczenia nowych członków Ochotniczej Straży Pożarnej i nowych drużyn po cenach jakie Wykonawca określił w ofercie. Usługa doubezpieczenia objęta prawem opcji nie może przekroczyć 50 % podstawowego zakresu przedmiotu zamówienia.
Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może on, ale nie musi skorzystać. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu. Warunkiem uruchomienia opcji jest złożenie Wykonawcy przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji. Zamawiający uprawniony jest do złożenia takiego oświadczenia do końca okresu obowiązywania niniejszej umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1. Kryterium „Cena” (C) w zł:

1) znaczenie kryterium - 100%;
2) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”:

Lcena = (Cmin / C) x 100 pkt
gdzie:
Lcena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty;
Cmin - cena w ofercie z najniższą ceną;
C - cena w ofercie ocenianej.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 p.z.p., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 8 do SWZ;
2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 p.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
1) odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w Rozdziale X ust. 6 pkt 2 SWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:
a. nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.

Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Rozdziale X ust. 7 pkt 1 SWZ, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby przedkłada także podmiotowe środki dowodowe, które służą potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia podmiotów udostępniających zasoby o których mowa w Rozdziale X ust. 6 pkt 2.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;
2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);
3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (jeśli dotyczy);
4) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy chyba, że umocowanie do reprezentacji wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 4 poniżej.
Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a Wykonawca w Formularzu oferty wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy jak również w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w treści formularza ofertowego (ust. 13) składają oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawierają załączniki od nr 9-11 SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-04 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez Platformę https://platformazakupowa.pl/transakcja/849457

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-04 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-02

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję pożyczki 10 000 zł, bez bik - Żelechów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania29-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję pożyczki 10 000 zł, bez bik.