Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej Gminy Kłaj oraz następstw nieszczęśliwych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej Gminy Kłaj oraz następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP Gminy Kłaj
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKłaj
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-02-01
  • ZamawiającyGMINA KŁAJ
  • Data publikacji ogłoszenia2024-01-19
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00053731
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej Gminy Kłaj oraz następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP Gminy Kłaj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KŁAJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555980

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 655

1.5.2.) Miejscowość: Kłaj

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-015

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugk@klaj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.klaj.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Kancelaria Brokerska ASPERGO Sp. z o .o.

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772295300

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Przemysłowa 13/73

1.11.4.) Miejscowość: Kraków

1.11.5.) Kod pocztowy: 30-701

1.11.6.) Województwo: małopolskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.11.9.) Numer telefonu: 12 334 30 10

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@aspergo.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/aspergo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej Gminy Kłaj oraz następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP Gminy Kłaj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34f743af-b6c0-11ee-b7da-22bd761ba7f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00053731

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00027802/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej Gminy Kłaj oraz następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP Gminy Kłaj

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/aspergo

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak

3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia

Zamawiający informuje o poufnym charakterze części dokumentacji (dokumentacja poufna). Dokumentację poufną stanowią załączniki nr: 1.1 Program ubezpieczenia dla Części I, 1.2 Program ubezpieczenia dla Części II, 1.3 Program ubezpieczenia dla Części III, 1.4 Program ubezpieczenia dla Części IV, 2.1 Wykaz ubezpieczonych mienia i odszkodowań, 2.2 Wykaz ubezpieczonych pojazdów i odszkodowań, 2.3 Wykaz OSP, 2.4 Wykaz i opis łodzi, 10 Informacje dotyczące oceny ryzyka ubezpieczeniowego, 12.1 Zaświadczenie o przebiegu ubezpieczeń Części I i IV, 12.2 Zaświadczenie o przebiegu ubezpieczeń Części II, 12.3 Zaświadczenie o przebiegu ubezpieczeń Części III
Wykonawca może uzyskać dostęp do dokumentacji poufnej poprzez złożenie wniosku (załącznik numer 13 do SWZ)

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym z Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną
za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem
https://platformazakupowa.pl/pn/aspergo zwanej dalej „Platformą”.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3.2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy
zakupowej zwanej dalej „Platformą”, pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/aspergo
3.3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego, musi posiadać konto na Platformie. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3.4. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje (z wyjątkiem ofert) przekazywane są
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem formularza na Platformie: „wyślij
wiadomość do zamawiającego”.
3.5. Ofertę należy złożyć na platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/aspergo
3.6. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (platformie) w drugim kroku
składania oferty poprzez kliknięcie przycisku “Złóż ofertę” i wyświetlenie się komunikatu, że oferta
została zaszyfrowana i złożona.
3.7. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania,
składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert, zmiany i wycofania oferty oraz innych
czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy zakupowej znajdują się
w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje .

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i
w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający
informuje, że:
1) administratorem danych osobowych jest: Gmina Kłaj 32-015 Kłaj 655;
2) kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Czarna pod adresem:
iodo@gminaklaj.pl ,
3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004
r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, ze zmianami),
5) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,
okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania danych osobowych osoby, której dane dotyczą bezpośrednio przez tą osobę jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych
wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,
stosowanie do art. 22 RODO;
8) osoby, której dane dotyczą posiadają:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych ich dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych 1;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO 2;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają, że
przetwarzanie danych osobowych ich dotyczących narusza przepisy RODO;
9) osobom, których dane dotyczą nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania ich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: in.271.7.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej Gminy Kłaj oraz następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP Gminy Kłaj”.
CZĘŚĆ I - UBEZPIECZENIE MIENIA ORAZ ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ w tym:
1. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej tytułem prowadzonej działalności i posiadanego mienia
w tym ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zarządcy drogi;
2. Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk;
3. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1.1 do SWZ - Program ubezpieczenia [ dotyczy Części I ]

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia

66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów

66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej

66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych

66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej

66516300-3 - Usługi ubezpieczenia jednostek pływających od odpowiedzialności cywilnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Serwis Posprzedażny

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule fakultatywne

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej Gminy Kłaj oraz następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP Gminy Kłaj”.
CZĘŚĆ II – UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNE w tym:
1. Ubezpieczenie obowiązkowe odpowiedzialności cywilnej posiadacza pojazdu mechanicznego;
2. Ubezpieczenie auto casco;
3. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1.2 do SWZ - Program ubezpieczenia [ dotyczy Części II ]

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia

66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów

66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej

66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych

66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej

66516300-3 - Usługi ubezpieczenia jednostek pływających od odpowiedzialności cywilnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Serwis Posprzedażny

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule fakultatywne

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej Gminy Kłaj oraz następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP Gminy Kłaj”.
CZĘŚĆ III – UBEZPIECZENIE NASTĘPSTW NIESZCZĘŚLIWYCH WYPADKÓW w tym:
1. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1.3 do SWZ - Program ubezpieczenia [ dotyczy Części III ]

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia

66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów

66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej

66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych

66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej

66516300-3 - Usługi ubezpieczenia jednostek pływających od odpowiedzialności cywilnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Serwis Posprzedażny

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule fakultatywne

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej Gminy Kłaj oraz następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP Gminy Kłaj”.
CZĘŚĆ IV – UBEZPIECZENIE JEDNOSTEK PŁYWAJĄCYCH w tym:
1. Ubezpieczenie OC użytkownika jednostki pływającej
2. Ubezpieczenie CASCO jednostki pływającej
3. Ubezpieczenie NNW członków załogi jednostki pływającej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1.4 do SWZ - Program ubezpieczenia [ dotyczy Części IV ]

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia

66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów

66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej

66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych

66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej

66516300-3 - Usługi ubezpieczenia jednostek pływających od odpowiedzialności cywilnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Serwis Posprzedażny

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule fakultatywne

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Dziale 8 SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
5.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
5.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
- Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
5.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada
aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie
Rzeczypospolitej Polskiej w grupach ryzyk, których dotyczy przedmiot zamówienia,
o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności
ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j. Dz. U. 2023, poz. 656 z późn.zm.) tj.
Dla Części I
8 Ubezpieczenia szkód spowodowanych żywiołami, obejmujące szkody rzeczowe nieujęte w grupach 3-7, spowodowane
przez:
1) ogień;
2) eksplozję;
3) burzę;
4) inne żywioły;
5) energię jądrową;
6) obsunięcia ziemi lub tąpnięcia.
9 Ubezpieczenia pozostałych szkód rzeczowych (jeżeli nie zostały ujęte
w grupie 3, 4, 5, 6 lub 7), wywołanych przez grad lub mróz oraz inne przyczyny (jak np. kradzież), jeżeli przyczyny te nie są
ujęte w grupie 8.
13 Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej ogólnej) nieujętej w grupach 10-12.
Dla Części II
1 Ubezpieczenia wypadku, w tym wypadku przy pracy i choroby zawodowej:
1) świadczenia jednorazowe;
2) świadczenia powtarzające się;
3) połączone świadczenia, o których mowa w pkt 1 i 2;
4) przewóz osób
3 Ubezpieczenia casco pojazdów lądowych, z wyjątkiem pojazdów szynowych, obejmujące szkody w:
1) pojazdach samochodowych;
2) pojazdach lądowych bez własnego napędu.
10 Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej wszelkiego rodzaju, wynikającej
z posiadania i użytkowania pojazdów lądowych z napędem własnym, łącznie
z ubezpieczeniem odpowiedzialności przewoźnika
18 Ubezpieczenia świadczenia pomocy na korzyść osób, które popadły w trudności w czasie podróży lub podczas
nieobecności w miejscu zamieszkania.
Dla Części III
1 Ubezpieczenia wypadku, w tym wypadku przy pracy i choroby zawodowej:
1) świadczenia jednorazowe;
2) świadczenia powtarzające się;
3) połączone świadczenia, o których mowa w pkt 1 i 2;
4) przewóz osób
Dla Części IV
1 Ubezpieczenia wypadku, w tym wypadku przy pracy i choroby zawodowej:
1) świadczenia jednorazowe;
2) świadczenia powtarzające się;
3) połączone świadczenia, o których mowa w pkt 1 i 2;
4) przewóz osób.
3 Ubezpieczenia żeglugi morskiej i śródlądowej casco statków żeglugi morskiej i statków
żeglugi śródlądowej, obejmujące szkody w:
1) statkach żeglugi morskiej;
2) statkach żeglugi śródlądowej.
12 Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej za żeglugę morską i
śródlądową, wynikającej z posiadania i użytkowania statków żeglugi śródlądowej i
statków morskich, łącznie z ubezpieczeniem odpowiedzialności przewoźnika.

sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
5.2.3. zdolności technicznej lub zawodowej:
- Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, o braku przynależności
do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r.
o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z późn. zm.), z innym
Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do
tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej zgodnie treścią
Załącznika nr 6 do niniejszej Specyfikacji – (obowiązuje jeden wzór dla wszystkich części
zamówienia);
9.4.1 Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, lub innego właściwego rejestru w zakresie art. 109
ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lubewidencji;
9.4.2 Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w
pkt 9.1, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego t.j.: art.
108 ust. 1, art. 109 ust 1 pkt 8-10 ustawy PZP oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 14 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie uprawnień do
prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
przepisów, Wykonawca złoży zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności
ubezpieczeniowej zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i
reasekuracyjnej (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 656 z późn. zm.) w następującym zakresie:
Dla Części I
8
Ubezpieczenia szkód spowodowanych żywiołami, obejmujące szkody rzeczowe
nieujęte w grupach 3-7, spowodowane przez:
7) ogień;
8) eksplozję;
9) burzę;
10)inne żywioły;
11)energię jądrową;
12)obsunięcia ziemi lub tąpnięcia.
9
Ubezpieczenia pozostałych szkód rzeczowych (jeżeli nie zostały ujęte
w grupie 3, 4, 5, 6 lub 7), wywołanych przez grad lub mróz oraz inne przyczyny (jak
np. kradzież), jeżeli przyczyny te nie są ujęte w grupie 8.
13 Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej
ogólnej) nieujętej w grupach 10-12.
Dla Część II
1
Ubezpieczenia wypadku, w tym wypadku przy pracy i choroby zawodowej:
5) świadczenia jednorazowe;
6) świadczenia powtarzające się;
7) połączone świadczenia, o których mowa w pkt 1 i 2;
8) przewóz osób
3
Ubezpieczenia casco pojazdów lądowych, z wyjątkiem pojazdów szynowych,
obejmujące szkody w:
3) pojazdach samochodowych;
4) pojazdach lądowych bez własnego napędu.
10
Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej wszelkiego rodzaju, wynikającej
z posiadania i użytkowania pojazdów lądowych z napędem własnym, łącznie
z ubezpieczeniem odpowiedzialności przewoźnika
18 Ubezpieczenia świadczenia pomocy na korzyść osób, które popadły w trudności w
czasie podróży lub podczas nieobecności w miejscu zamieszkania.
Dla Części III
1
Ubezpieczenia wypadku, w tym wypadku przy pracy i choroby zawodowej:
5) świadczenia jednorazowe;
6) świadczenia powtarzające się;
7) połączone świadczenia, o których mowa w pkt 1 i 2;
8) przewóz osób
Dla Części IV
1
Ubezpieczenia wypadku, w tym wypadku przy pracy i choroby zawodowej:
5) świadczenia jednorazowe;
6) świadczenia powtarzające się;
7) połączone świadczenia, o których mowa w pkt 1 i 2;
8) przewóz osób.
3
Ubezpieczenia żeglugi morskiej i śródlądowej casco statków żeglugi morskiej i statków
żeglugi śródlądowej, obejmujące szkody w:
3) statkach żeglugi morskiej;
4) statkach żeglugi śródlądowej.
12
Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej za żeglugę morską i
śródlądową, wynikającej z posiadania i użytkowania statków żeglugi śródlądowej i
statków morskich, łącznie z ubezpieczeniem odpowiedzialności przewoźnika.
lub gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów zaświadczenie właściwego
organu nadzoru, że Wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie lub
gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów oświadczenie organu
uprawnionego do reprezentowania Wykonawcy, że prowadzi on działalność ubezpieczeniową w
wymaganym zakresie i nie jest konieczne posiadanie przez niego zezwolenia wraz z przytoczeniem
podstawy prawnej.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W celu potwierdzenia, że oferowane usługi potwierdzają spełnianie wymagań określonych przez
Zamawiającego w SWZ Wykonawca obowiązany będzie dostarczyć ogólne (szczególne)
warunki wszystkich ubezpieczeń określone w przedmiocie zamówienia o udzielenie którego się
ubiega – przedmiotowe środki dowodowe. (nie dotyczy ubezpieczeń obowiązkowych).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki
dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dania wezwania. Wezwanie nie zostanie
wystosowane w sytuacji gdy pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega
odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

11.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają
i wskazują pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Wzór pełnomocnictwa zawiera Załącznik nr 15 do
SWZ.
11.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z nich nie może
podlegać wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w rozdziale 8 SWZ. Dodatkowo, każdy
z Wykonawców musi posiadać uprawnienia do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, o której
mowa w pkt 7.2.2. – Zamawiający dopuszcza możliwość, aby zakres tych uprawnień łącznie
obejmował przedmiot zamówienia, na który zostanie złożona oferta przez tych Wykonawców.
11.3 Zamawiający żąda od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
następujących dokumentów:
1.3.1. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu – składany indywidualnie przez każdego Wykonawcę wspólnie ubiegającego się
o udzielenie zamówienia (Załącznik nr 4 do SWZ), oświadczenie należy złożyć razem z ofertą;
1.3.2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 15 do SWZ,
pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą;
1.3.3. podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania,
wymienione w pkt 9.6.1., 9.6.2. i 9.6.3, przy czym każdy Wykonawca składa odrębne dokumenty
potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania, dokumenty należy złożyć na wezwanie;
1.3.4. oświadczenie w trybie art. 117 ust. 4 ustawy PZP wg wzoru określonego w Załączniku nr 11 do SWZ
w przypadku, gdy warunki udziału w postępowaniu spełniają tylko niektórzy spośród wszystkich
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie należy
złożyć razem z ofertą;
1.3.5. w przypadku polegania na zasobach podmiotów trzecich w celu wykazania spełniania warunków
udziału w postępowaniu, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, którzy
polegają na zasobach podmiotów trzecich składają dokumenty wymagane od Wykonawców
występujących samodzielnie w postępowaniu, którzy korzystają z potencjału innego podmiotu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmian treści umowy (dotyczy wszystkich Części) w zakresie
wskazanym we wzorze umowy dla poszczególnych Części t. j.:
23.3.1 Załącznik nr 8.1 (dotyczy Części I)
23.3.2 Załącznik nr 8.2 (dotyczy Części II)
23.3.3 Załącznik nr 8.3 (dotyczy Części III)
23.3.4 Załącznik nr 8.4 (dotyczy Części IV)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-01 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/aspergo

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-01 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-01

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Cena, Serwis Posprzedażny, Klauzule fakultatywne
NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuje pożyczki pod zastaw samochodu Iveco daily - Kryg
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuje pożyczki pod zastaw samochodu Iveco daily z silnikiem 2,3 l o mocy 130 KM przebieg 164229km izoterma z agregatem. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI