UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI POWIATU OSTRZESZOWSKIEGO NA LATA 2024-2

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI POWIATU OSTRZESZOWSKIEGO NA LATA 2024-2026
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOstrzeszów
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-12-13
  • ZamawiającyPowiat Ostrzeszowski
  • Data publikacji ogłoszenia2023-12-05
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00533082
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI POWIATU OSTRZESZOWSKIEGO NA LATA 2024-2026

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Ostrzeszowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854777

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zamkowa 31

1.5.2.) Miejscowość: Ostrzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-500

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 732 00 40

1.5.8.) Numer faksu: 627301771

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatostrzeszowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatostrzeszowski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI POWIATU OSTRZESZOWSKIEGO NA LATA 2024-2026

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d5430be-934d-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00533082

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053958/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatostrzeszowski/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiatostrzeszowski/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Numeracja zgodna z Rozdziałem 8 SWZ 8.1 W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu platformazakupowa.pl, która jest dostępna pod adresem
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatostrzeszowski/proceedings
8.2 Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z wykonawcami: przetargi@powiatostrzeszowski.pl. Komunikacja za pośrednictwem poczty elektronicznej na wskazany powyżej adres jest dopuszczalna w wyjątkowych sytuacjach, np. w przypadku awarii platformy zakupowej (nie dotyczy składania ofert).
8.3 W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między zamawiającym a wykonawcami w zakresie:
8.3.1 przesyłania zamawiającemu pytań do treści SWZ;
8.3.2 przesyłania odpowiedzi na wezwanie zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;
8.3.3 przesyłania odpowiedzi na wezwanie zamawiającego do złożenia/poprawienia/uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
8.3.4 przesyłania odpowiedzi na wezwanie zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków dowodowych;
8.3.5 przesłania odpowiedzi na inne wezwania zamawiającego wynikające z ustawy Pzp;
8.3.6 przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń wykonawcy;
8.3.7 przesyłania odwołania/inne
- odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
8.4 Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
8.5 Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
8.6 Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
8.7 W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z platformy zakupowej, wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego OPEN NEXS Sp. z o.o., nr tel. +48 22 101 02 02 lub e-mail: cwk@platformazakupowa.pl.
8.8 Zamawiający, zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U z 2020 r. Poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
8.8.1 stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
8.8.2 komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
8.8.3 zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
8.8.4 włączona obsługa JavaScript,
8.8.5 zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
8.8.6 szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomoc protokołu TLS 1.3.,
Ciąg dalszy w SEKCJI IX POZOSTAŁE INFORMACJE

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące ochrony danych osobowych znajdują się w Rozdziale 23 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OS.272.2.3.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi ubezpieczeniowej w zakresie:
1 ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności i użytkowania mienia (reżim deliktowy i kontraktowy),
2 ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk,
3 ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
4 ubezpieczenia maszyn i urządzeń od uszkodzeń,
5 ubezpieczenie NNW osób skierowanych do robót publicznych, prac społecznie użytkowanych, prac interwencyjnych z Urzędu Pracy, osób skierowanych wyrokiem sądu do wykonywania prac, wolontariuszy, praktykantów i stażystów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zapisy dot. opcji zawarte są w § 5 Projektowanych Postanowieniach Umowy Załącznik nr 2 do SWZ. Numeracja zgodna z treścią załącznika.
Ubezpieczający ma możliwość wielokrotnego skorzystania z opcji zwiększenia wielkości przedmiotu zamówienia.
4.1. Maksymalna wartość opcji (doubezpieczenia za dopłatą składki) wynosi ……………………… zł (5% pierwotnej składki określonej w § 5 ust.1).
4.2. Ubezpieczający może korzystać z opcji zwiększenia w przypadku uzasadnionych potrzeb, a w szczególności w przypadku konieczności zapłaty dodatkowej składki za udzielaną ochronę w związku ze zmianą zakresu ochrony ubezpieczeniowej, zgłoszenia kolejnej osoby do ubezpieczenia NNW (§ 2 ust. 1 lit. e), w związku ze wzrostem wartości składników mienia stanowiących przedmiot ubezpieczenia, wynikającego z nabycia tych składników mienia, wykończenia, modernizacji, remontu lub nakładów w ubezpieczonych składnikach mienia, w tym również w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w odpowiedniej „Klauzuli automatycznego pokrycia”, o których mowa w Załączniku nr 1 do Umowy, a także w wyniku innych stanów faktycznych lub prawnych prowadzących do zmiany ubezpieczanego mienia, jeżeli ochrona ubezpieczeniowa w tym zakresie nie będzie udzielana przez Ubezpieczyciela zgodnie z postanowieniami odpowiednich klauzul umownych określonych w Załączniku nr 1 do Umowy, np. z powodu przekroczenia limitów określonych w tych klauzulach bądź dokonaniem aktualizacji stanu składników mienia.
15. Ubezpieczający przewiduje uprawnienie do jednostronnego ograniczenia zakresu zamówienia w przypadku uzasadnionych potrzeb Ubezpieczającego lub Ubezpieczonego, a w szczególności w przypadku zbycia, likwidacji, zniszczenia lub uszkodzenia, zmniejszenia wartości ubezpieczanego mienia lub przeszacowań wartości ubezpieczanego mienia potwierdzonych stosowanymi dokumentami lub innych stanów faktycznych lub prawnych prowadzących do zmiany wartości ubezpieczanego mienia, rezygnacji z danego ubezpieczenia w kolejnym okresie ubezpieczenia, rezygnacji z określonej liczby osób ubezpieczanych w ramach ubezpieczenia NNW.
16. Ubezpieczający wskazuje, iż jednostronne uprawnienie do ograniczenia zakresu zamówienia niewymagające zgody Ubezpieczyciela może skutkować ograniczeniem zakresu zamówienia powodującym zmniejszenie wynagrodzenia należnego Ubezpieczycielowi nie większym niż 20 % pierwotnej wartości Umowy wskazanej w § 5 ust. 1.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty (ważne, niepodlegające odrzuceniu) zostaną ocenione przez zamawiającego w oparciu o następujące kryteria przypisując im odpowiednią wagę:
Kryterium nr 1: Cena - 80 pkt /waga 80%
Kryterium nr 2: Warunki dodatkowe – 20 pkt / waga 20%
Wybrana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczonych w sposób następujący:
P = Pc + Pk
gdzie:
P – ogólna liczba punktów
Pc - punkty otrzymane w kryterium „Cena”
Pk - punkty otrzymane w kryterium „Warunki dodatkowe”
Kryterium nr 1 „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanej przez wykonawcę w formularzu ofertowym ceny za wykonanie zamówienia podstawowego w zakresie objętym SWZ. Punkty, które otrzyma oferta w kryterium „Cena” będą liczone według wzoru:
Pc = (najniższa zaoferowana cena spośród ofert ważnych niepodlegających odrzuceniu/cena oferty badanej)*0,8 (80%)*100
P_c – liczba punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium nr 1.

Kryterium nr 2 „Warunki dodatkowe” punkty za to kryterium zostaną przyznane na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego w formularzu oferty. Ocena dokonana zostanie na podstawie sumy uzyskanych punktów za warunki dodatkowe. Brak oświadczenia wykonawcy (pozostawienie niewypełnionego miejsca) przy warunkach dodatkowych, zostanie uznany przez zamawiającego za „bez zmian” i akceptacje wyłączenie warunku minimalnego z OPZ. W przypadku gdy wykonawca ma możliwość zaoferowania korzystniejszego warunku dodatkowego czyli korzystniejszego dla zamawiającego zakresu ochrony wówczas może w kolumnie 04 podać nowy zakres (wysokość SG i limitu). Podanie w takiej pozycji wyłącznie oświadczenia o akceptacji (TAK) bez opisania zaproponowanej korzystniejszej dla zamawiającego zakresu oznaczać będzie, że wykonawca nie oferuje korzystniejszego warunku chyba że z treści oferty (np. z OWU dołączonych do oferty lub innych dokumentów złożonych wraz z ofertą) będzie wynikać korzystniejszy warunek zaoferowany przez wykonawcę.
19.3.1. Sposób oceny ofert i wyliczenia liczby przyznanych punktów w kryterium nr 2: warunki dodatkowe:
1. Podniesienie wysokości sumy gwarancyjnej - 40% - Waga kryterium
2. Podniesienie wysokości limitu OC zarządcy drogi - 30% - Waga kryterium
3. Wysokość przyznanego funduszu prewencyjnego (pkt 8 OPZ) - 25% - Waga kryterium
4. Włącznie OC nadwyżkowe imprez masowych (pkt 9.8.2 OPZ) - 5% - Waga kryterium

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki dodatkowe

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Numeracja zgodna z Rozdziałem 16 SWZ
16.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w SWZ, oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone na podstawie art. 112 ustawy Pzp dotyczące;
16.1.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
16.1.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Zamawiający wymaga, aby wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia, posiadał zezwolenie do wykonywania działalności ubezpieczeniowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej, w grupie ubezpieczeń 1,2, 8, 9 i 13 Działu II Załącznika do ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej.
16.1.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
16.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Numeracja zgodna z Rozdziałem 17 SWZ
17.3 Zamawiający na podstawie art. 274 ust. 2 ustawy wzywa wykonawców, aby już na etapie składania ofert złożyli podmiotowe środki dowodowe:
17.3.1 potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu:
17.3.1.1 zezwolenie właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, w grupie ubezpieczeń – 1, 2, 8, 9 i 13 Działu II Załącznika do ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej, a gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów, zaświadczenia właściwego organu nadzoru, potwierdzające, że wykonawca wykonuje działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie. W przypadku, gdy zezwolenie bądź zaświadczenie na podstawie odrębnych przepisów nie jest wymagane, wykonawca obowiązany jest wykazać, że spełnia warunek udziału w postępowaniu wskazany w SWZ, przedkładając odpowiednie środki dowodowe, na przykład dokumenty lub oświadczenia złożone przez wykonawcę, potwierdzające, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej w wymaganym zakresie wraz z przytoczeniem podstawy prawnej.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

- formularz ofertowy - według wzoru – załącznik nr 3 do SWZ.
- jeżeli dotyczy – pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy lub pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
- jeżeli dotyczy – oświadczenie składane przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienie, zgodnie z punktem 16.3.8 w SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Numeracja zgodna z Rozdziałem 16 SWZ
16.3 Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
16.3.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
16.3.2 W przypadku, o którym mowa w pkt. 16.3.1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
16.3.3 Zamawiający nie wymaga od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty w postępowaniu.
16.3.4 Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
16.3.5 Zamawiający wymaga, aby przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, przedstawili zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców (np. umowę konsorcjum, poolu lub inną umowę o podobnym charakterze, w szczególności umowę o współpracy).
16.3.6 Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w punkcie 16.1.2, jest spełniony, jeżeli każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, posiada uprawnienia do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w wymaganym zakresie.
16.3.7 W przypadku, o którym mowa w pkt. 16.3.6, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi stanowiące przedmiot zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy.
16.3.8 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunku udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunku udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia znajdują się w załączniku nr 2 do SWZ Projektowane Postanowienia Umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-13 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 13.1 Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiatostrzeszowski/proceedings na stronie internetowej prowadzonego postępowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-13 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-11

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

ciąg dalszy z SEKCJI III.3.6.)
8.8.7 oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
8.9 Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
8.9.1 akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
8.9.2 zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
8.10 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy Pzp.
8.11 Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

Dotyczy SEKCJI IV PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: W przypadku przedłużenia procedury postępowania, zamówienie będzie realizowane odpowiednio od dnia ustalonego w umowie przez kolejne 36 miesięcy.

Numeracja zgodna z Rozdziałem 15 SWZ
15.2.2 Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej, z postępowania wyklucza się:
15.2.2.1 wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
15.2.2.2 wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie ustawy przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
15.2.2.3 wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie ustawy przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
15.2.3 Wykluczenie, o którym mowa w punkcie 15.2 następuje na okres trwania okoliczności określonych w art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję kredytu pod zastaw auta - Granowo
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję kredytu pod zastaw auta. Mam Toyotę Auris 2007 rok.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa leków cz. 2
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Finansowe i prawne: „Ubezpieczenie majątku i innych interesów Powiatu Świdnickiego w Świdniku”
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Finansowe i prawne: Ubezpieczenie floty pojazdów SGGW w Warszawie
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI