Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej oraz ryzyk cybernetycznych Podlaskiego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej oraz ryzyk cybernetycznych Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku na 2024 rok z podziałem na części.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałystok
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-11-30
  • ZamawiającyPodlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-13
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00489482
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej oraz ryzyk cybernetycznych Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku na 2024 rok z podziałem na części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050667863

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Elewatorska 6

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-620

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pzdw.wrotapodlasia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Zarządzanie drogami wojewódzkimi.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej oraz ryzyk cybernetycznych Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku na 2024 rok z podziałem na części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fbcc6c43-7ee6-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00489482

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004030/33/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Ubezpieczenia pojazdów, OC majątkowe i ryzyk cybernetycznych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pzdw.logintrade.net/zapytania_email,146655,574a353789f756d16d480ab9a227b053.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak

3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia

Zgodnie z art. 280 ust. 3 w zw. z art. 18 ust. 4 ustawy PZP wykonawca informacje o charakterze poufnym (Część poufną SWZ) bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia dostępne uzyskać będzie można przez Platformę https://pzdw.logintrade.net/. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o udostępnienie części poufnej SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy zakupowej prowadzonego postępowania w zakładce „Zadaj pytanie”. Udostępnienie przez Zamawiającego części poufnej SWZ nastąpi poprzez wysłanie wiadomości do Wykonawcy poprzez moduł „rozmowa online” na Platformie zakupowej prowadzonego postępowania.

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzdw.logintrade.net/zapytania_email,146655,574a353789f756d16d480ab9a227b053.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Przetargowej Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku: https://pzdw.logintrade.net/. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność
transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz
oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty przez Wykonawcę, jest jego prawidłowe złożenie na Platformie za
pośrednictwem strony internetowej prowadzonego postępowania. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcę jest
bezpłatne.
Szczegółowe Instrukcje korzystania z
Platformy dostępne są pod adresem:
https://pzdw.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
- dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis w formatem PAdES,
- dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES.
Zalecenia Zamawiającego odnośnie podpisu osobistego:
- dla dokumentów w formacie „pdf” lub „xml” zaleca się podpis wewnętrzny (otoczony),
- dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym.
Zalecenia Zamawiającego odnośnie podpisu zaufanego.
- wielkość dokumentów nie może przekraczać 10 MB.
• dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis formatem PAdES (podpisany plik ma rozszerzenie .pdf),
• dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES (podpisany plik ma rozszerzenie .xml).
Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz
informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej
Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku: https://pzdw.logintrade.net/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO została zawarta w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.2518.52.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w ramach Części 01 zamówienia zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
Cena (składka ubezpieczeniowa) 60%
Warunki ubezpieczenia 40%
RAZEM 100%
Punktacja ofert w ramach Części 01 zamówienia – sposób wyliczenia sumarycznej liczby przyznanych punktów.
Cena (składka ubezpieczeniowa).
Oferty będą oceniane na podstawie ceny podanej w formularzu i obliczane wg poniższego wzoru:
Pc = 100 pkt x ( Cn / Co) x 60%
Pc – liczba punktów przyznanych rozpatrywanej ofercie
Cn- najniższa zaoferowana cena
Co- cena rozpatrywanej oferty
Warunki ubezpieczenia.
Oferty będą oceniane z uwzględnieniem poniższych kryteriów punktowych zależnych od akceptacji przez Wykonawcę poszczególnych klauzul fakultatywnych.
Warunki ubezpieczenia Punktacja
KLAUZULA FAKULTATYWNA -
KLAUZULA EIB 03
/KLAUZULA SZKÓD MECHANICZNYCH/ - dotyczy ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk 25 pkt
Fakultatywna klauzula dodatkowej sumy ubezpieczenia - dotyczy ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk 10 pkt
KLAUZULA 01A - FAKULTATYWNA
/KLAUZULA REPREZENTANTÓW/ - dotyczy ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk 5 pkt
Zwiększenie sumy gwarancyjnej w ubezpieczeniu OC o 500.000,00 zł 60 pkt
Przyznane punkty za akceptację poszczególnych klauzul fakultatywnych zostaną zsumowane, a ogólna wartość punktowa obliczana będzie wg wzoru:
Pw = Wo x 40%
Pw – liczba punktów w kryterium warunki ubezpieczenia
Wo – punkty przyznane za kryterium warunki ubezpieczenia
Łączna ilość punktów przyznana ocenianej ofercie.
Łączna ilość punktów przyznana ocenianej ofercie wyliczona będzie wg następującego wzoru:
P = Pc + Pw
Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę tę, która uzyska najwyższą liczbę punktów uzyskanych w wyniku zsumowania punktów w kryterium „cena” i kryterium „warunki ubezpieczenia”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: warunki ubezpieczenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej – ubezpieczenie nadwyżkowe.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w ramach Części nr 02 zamówienia (Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej – ubezpieczenie nadwyżkowe) Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
Cena (składka ubezpieczeniowa) 60%
Warunki ubezpieczenia 40%
RAZEM 100%
Punktacja ofert w ramach Części nr 02 – sposób wyliczenia liczby przyznanych punktów.
Cena (składka ubezpieczeniowa)
Oferty będą oceniane na podstawie ceny podanej w formularzu i obliczane wg poniższego wzoru:
Pc = 100 x (Cn / Co) x 60%
Pc – liczba punktów przyznanych rozpatrywanej ofercie
Cn- najniższa zaoferowana cena
Co- cena rozpatrywanej oferty
Warunki ubezpieczenia.
Oferty będą oceniane z uwzględnieniem poniższych kryteriów punktowych zależnych od akceptacji przez Wykonawcę poszczególnych klauzul fakultatywnych. Warunki ubezpieczenia
Punktacja
Zwiększenie sumy gwarancyjnej o 1.000.000 zł 100 pkt
Przyznane punkty za akceptację poszczególnych klauzul fakultatywnych zostaną zsumowane, a ogólna wartość punktowa obliczana będzie wg wzoru:
Pw = Wo x 40%
Pw – liczba punktów w kryterium warunki ubezpieczenia
Wo – punkty przyznane za kryterium warunki ubezpieczenia
Łączna ilość punktów przyznana ocenianej ofercie.
Łączna ilość punktów przyznana ocenianej ofercie wyliczona będzie wg następującego wzoru:
P = Pc + Pw
Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę tę, która uzyska najwyższą liczbę punktów uzyskanych w wyniku zsumowania punktów w kryterium „cena”
i kryterium „warunki ubezpieczenia”.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w ramach Części nr 03 zamówienia (Ubezpieczenia komunikacyjne) Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
Cena (składka ubezpieczeniowa) 60%
Warunki ubezpieczenia 40%
RAZEM 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki ubezpieczenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ubezpieczenia komunikacyjne

4.2.6.) Główny kod CPV: 66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych

66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja ofert w ramach Części nr 03 – sposób wyliczenia sumarycznej liczby przyznanych punktów.
Cena (składka ubezpieczeniowa)
Oferty będą oceniane na podstawie ceny podanej w formularzu i obliczane wg poniższego wzoru:
Pc = 100 x (Cn / Co) x60%
Pc – liczba punktów przyznanych rozpatrywanej ofercie
Cn- najniższa zaoferowana cena
Co- cena rozpatrywanej oferty
Warunki ubezpieczenia.
Oferty będą oceniane z uwzględnieniem poniższych kryteriów punktowych zależnych od akceptacji przez Wykonawcę poszczególnych klauzul fakultatywnych.
Warunki ubezpieczenia Punktacja
Klauzula bezpośredniej likwidacji szkód – BLS – dotyczy ubezpieczenia OC KOM 15 pkt
/KLAUZULA NADWYŻKOWEJ SUMY GWARANCYJNEJ W UBEZPIECZENIU OC KOM/ 25 pkt
Koszty ochrony prawnej w wysokości 300.000 zł 30 pkt
Pojazd zastępczy na cały okres naprawy pojazdu (bez limitu dni) – dotyczy ubezpieczenia AC 30 pkt
Przyznane punkty za akceptację poszczególnych klauzul fakultatywnych zostaną zsumowane, a ogólna wartość punktowa obliczana będzie wg wzoru:
Pw = Wo x 40%
Pw – liczba punktów w kryterium warunki ubezpieczenia
Wo – punkty przyznane za kryterium warunki ubezpieczenia
Łączna ilość punktów przyznana ocenianej ofercie.
Łączna ilość punktów przyznana ocenianej ofercie wyliczona będzie wg następującego wzoru:
P = Pc + Pw
Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę tę, która uzyska najwyższą liczbę punktów uzyskanych w wyniku zsumowania punktów w kryterium „cena” i kryterium „warunki ubezpieczenia”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: warunki ubezpieczenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kompleksowe ubezpieczenie od skutków ryzyk cybernetycznych

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w ramach Części nr 04 zamówienia (Kompleksowe ubezpieczenie od skutków ryzyk cybernetycznych) Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
Cena (składka ubezpieczeniowa) 60%
Warunki ubezpieczenia 40%
RAZEM 100%
Punktacja ofert w ramach Części nr 04 – sposób wyliczenia sumarycznej liczby przyznanych punktów.
Cena (składka ubezpieczeniowa)
Oferty będą oceniane na podstawie ceny podanej w formularzu i obliczane wg poniższego wzoru:
Pc = 100 x (Cn / Co) x60%
Pc – liczba punktów przyznanych rozpatrywanej ofercie
Cn- najniższa zaoferowana cena
Co- cena rozpatrywanej oferty
Warunki ubezpieczenia.
Oferty będą oceniane z uwzględnieniem poniższych kryteriów punktowych zależnych od akceptacji przez Wykonawcę poszczególnych klauzul fakultatywnych.
Warunki ubezpieczenia Punktacja
Wymuszenia płatności – przestępstwa komputerowe. Rozszerzenie zakresu ochrony o szkody finansowe wynikające z kradzieży środków pieniężnych lub papierów wartościowych spowodowanych działaniem złośliwego oprogramowania lub nieuprawnionym użyciem lub dostępem do systemu komputerowego ubezpieczonego – limit odpowiedzialności w wysokości 50% sumy gwarancyjnej. 20 pkt.
Wyłudzenia z użyciem zabiegów socjotechnicznych. Rozszerzenie zakresu ochrony o straty pieniężne lub wartość utraconego towaru, w tym kradzież pieniędzy, wynikające z zastosowania oszukańczych zabiegów socjotechnicznych – limit odpowiedzialności w wysokości 50% sumy gwarancyjnej. 20 pkt.
Zwiększenie wysokości sumy gwarancyjnej do 1.500.000,00zł 60 pkt.
Przyznane punkty za akceptację poszczególnych klauzul fakultatywnych zostaną zsumowane, a ogólna wartość punktowa obliczana będzie wg wzoru:
Pw = Wo x 40%
Pw – liczba punktów w kryterium warunki ubezpieczenia
Wo – punkty przyznane za kryterium warunki ubezpieczenia
Łączna ilość punktów przyznana ocenianej ofercie.
Łączna ilość punktów przyznana ocenianej ofercie wyliczona będzie wg następującego wzoru:
P = Pc + Pw
Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę tę, która uzyska najwyższą liczbę punktów uzyskanych w wyniku zsumowania punktów w kryterium „cena”
i kryterium „warunki ubezpieczenia”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki ubezpieczemnia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kompleksowe ubezpieczenie drona

4.2.6.) Główny kod CPV: 66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66514140-9 - Usługi ubezpieczenia statków powietrznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w ramach Części nr 05 zamówienia (Kompleksowe ubezpieczenie drona ) Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
Cena (składka ubezpieczeniowa) 60%
Warunki ubezpieczenia 40%
RAZEM 100%
Punktacja ofert w ramach Części nr 05 – sposób wyliczenia liczby przyznanych punktów.
Cena (składka ubezpieczeniowa)
Oferty będą oceniane na podstawie ceny podanej w formularzu i obliczane wg poniższego wzoru:
Pc = 100 x (Cn / Co) x 60%
Pc – liczba punktów przyznanych rozpatrywanej ofercie
Cn- najniższa zaoferowana cena
Co- cena rozpatrywanej oferty
Warunki ubezpieczenia.
Oferty będą oceniane z uwzględnieniem poniższych kryteriów punktowych zależnych od akceptacji przez Wykonawcę poszczególnych klauzul fakultatywnych.
Warunki ubezpieczenia Punktacja
Zwiększenie sumy gwarancyjnej o 20.000,00 SDR 100 pkt
Przyznane punkty za akceptację poszczególnych klauzul fakultatywnych zostaną zsumowane, a ogólna wartość punktowa obliczana będzie wg wzoru:
Pw = Wo x 40%
Pw – liczba punktów w kryterium warunki ubezpieczenia
Wo – punkty przyznane za kryterium warunki ubezpieczenia
Łączna ilość punktów przyznana ocenianej ofercie.
Łączna ilość punktów przyznana ocenianej ofercie wyliczona będzie wg następującego wzoru:
P = Pc + Pw
Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę tę, która uzyska najwyższą liczbę punktów uzyskanych w wyniku zsumowania punktów w kryterium „cena”
i kryterium „warunki ubezpieczenia”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki ubezpieczenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
posiadają odpowiednie zezwolenie, licencję, koncesję lub wpis do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia określonych usług w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, co w przypadku wykonawców mających siedzibę na terenie RP oznacza, że posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w myśl ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t. j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1130 ze zm.) co najmniej w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) dotyczącej Wykonawcy:
W zakresie spełnienia warunku wymagane jest:
posiadają potencjał techniczny do realizacji zamówienia na odpowiednim poziomie jakości.
Warunek ten zostaje spełniony, jeżeli wykonawca w odniesieniu do Części 01 zamówienia (Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej):
- posiada w ramach wewnętrznej struktury terenową jednostkę organizacyjną na terenie RP, która prowadzi likwidację szkód w zakresie oceny i likwidacji szkód z ubezpieczeń majątkowych
lub
- ma zawartą umowę z przedsiębiorstwem świadczącym zawodowo na terenie RP usługi w zakresie oceny i likwidacji szkód
z ubezpieczeń majątkowych (przedsiębiorstwo to posiada terenową jednostkę organizacyjną na terenie RP).
Wskazana umowa na obsługę likwidacji szkód może być zawarta z takim przedsiębiorstwem pod warunkiem (zawieszającym lub rozwiązującym) zawarcia umowy ubezpieczenia będącej przedmiotem zamówienia.
Natomiast w odniesieniu do Części 02 zamówienia (Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej – ubezpieczenie nadwyżkowe), warunek ten zostaje spełniony, jeżeli Wykonawca:
- posiada w ramach wewnętrznej struktury terenową jednostkę organizacyjną na terenie RP, która prowadzi likwidację szkód
w zakresie oceny i likwidacji szkód z ubezpieczeń majątkowych
lub
- ma zawartą umowę z przedsiębiorstwem świadczącym zawodowo na terenie RP usługi w zakresie oceny i likwidacji szkód z ubezpieczeń majątkowych (przedsiębiorstwo to posiada terenową jednostkę organizacyjną na terenie RP).
Wskazana umowa na obsługę likwidacji szkód może być zawarta
z takim przedsiębiorstwem pod warunkiem (zawieszającym lub rozwiązującym) zawarcia umowy ubezpieczenia będącej przedmiotem zamówienia.
Warunek ten zostaje spełniony, jeżeli Wykonawca w odniesieniu do Części 03 zamówienia (Ubezpieczenia komunikacyjne):
- posiada w ramach wewnętrznej struktury terenową jednostkę organizacyjną na terenie RP, która prowadzi likwidację szkód
w zakresie oceny i likwidacji szkód z ubezpieczeń komunikacyjnych
lub
- ma zawartą umowę z przedsiębiorstwem świadczącym zawodowo na terenie RP usługi w zakresie oceny i likwidacji szkód
z ubezpieczeń komunikacyjnych (przedsiębiorstwo to posiada terenową jednostkę organizacyjną na terenie RP).
Wskazana umowa na obsługę likwidacji szkód może być zawarta
z takim przedsiębiorstwem pod warunkiem (zawieszającym lub rozwiązującym) zawarcia umowy ubezpieczenia będącej przedmiotem zamówienia.
Warunek ten zostaje spełniony, jeżeli Wykonawca w odniesieniu do Części 04 zamówienia (Ubezpieczenie od skutków ryzyk cybernetycznych):
- posiada w ramach wewnętrznej struktury terenową jednostkę organizacyjną na terenie RP, która prowadzi likwidację szkód
w zakresie oceny i likwidacji szkód z ubezpieczeń cybernetycznych
lub
- ma zawartą umowę z przedsiębiorstwem świadczącym zawodowo na terenie RP usługi w zakresie oceny i likwidacji szkód z ubezpieczeń cybernetycznych (przedsiębiorstwo to posiada terenową jednostkę organizacyjną na terenie RP).
Wskazana umowa na obsługę likwidacji szkód może być zawarta
z takim przedsiębiorstwem pod warunkiem (zawieszającym lub rozwiązującym) zawarcia umowy ubezpieczenia będącej przedmiotem zamówienia.
Warunek ten zostaje spełniony, jeżeli Wykonawca w odniesieniu do Części 05 zamówienia (Kompleksowe ubezpieczenie drona):
- posiada w ramach wewnętrznej struktury terenową jednostkę organizacyjną na terenie RP, która prowadzi likwidację szkód w zakresie oceny i likwidacji szkód z ubezpieczeń majątkowych.
lub
- ma zawartą umowę z przedsiębiorstwem świadczącym zawodowo na terenie RP usługi w zakresie oceny i likwidacji szkód z ubezpieczeń majątkowych (przedsiębiorstwo to posiada terenową jednostkę organizacyjną na terenie RP).
Wskazana umowa na obsługę likwidacji szkód może być zawarta
z takim przedsiębiorstwem pod warunkiem (zawieszającym lub rozwiązującym) zawarcia umowy ubezpieczenia będącej przedmiotem zamówienia.
PRZESŁANKI WYKLUCZENIA WYKONAWCÓW
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835 z późn. zm.).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawca składa:
a) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy.
b) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa Zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia lub gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów zaświadczenie właściwego organu nadzoru, że Wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie lub gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów oświadczenie organu uprawnionego do reprezentowania wykonawcy, że prowadzi on działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie i nie jest konieczne posiadanie przez niego zezwolenia wraz z przytoczeniem podstawy prawnej.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dodatkowo składa potwierdzenie faktu notyfikacji otrzymane od organu nadzoru, a jeżeli organ nadzoru w kraju wykonawcy takiego potwierdzenia nie dostarcza, wykonawca składa oświadczenie organu uprawnionego do reprezentowania wykonawcy, iż notyfikacja została dokonana i przyjęta przez polski organ nadzoru.
Wyjaśnienie:
Wykonawca, który nie jest obowiązany do posiadania zezwolenia, może złożyć zaświadczenie organu nadzoru lub oświadczenie organu reprezentującego.
Wykonawca prowadzący działalność ubezpieczeniową na podstawie posiadanego zezwolenia właściwego organu nie może złożyć zamiast tego zezwolenia zaświadczenia organu nadzoru lub oświadczenia organu uprawnionego do reprezentowania Wykonawcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Szczegółowe wymagania zawarto w SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany postanowień umowy określone zostały w SWZ - Projektowane postanowienia umowy – wzór umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-23 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy Przetargowej poprzez stronę internetową prowadzonego postępowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-23 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-22

NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebna pożyczka prywatna - Kolno
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania22-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuje pożyczki od osoby prywatnej Czekam na kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI