Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Miasta i Gminy Sochocin

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Miasta i Gminy Sochocin
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSochocin
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-11-14
  • ZamawiającyMIASTO I GMINA SOCHOCIN
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-06
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00478232
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Miasta i Gminy Sochocin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA SOCHOCIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378427

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Guzikarzy 9

1.5.2.) Miejscowość: Sochocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@sochocin.pl, bip@sochocin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sochocin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Miasta i Gminy Sochocin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20dd76f3-7c95-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00478232

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031313/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Miasta i Gminy Sochocin

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-20dd76f3-7c95-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak

3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia

6.3. Zamawiający informuje, że załączniki nr 7 i 8 do SWZ zawierają informacje o charakterze poufnym. W związku z powyższym na podstawie art. 18 ust. 4 w związku z art. 96 ust. 1 oraz art. 280 ust. 3 ustawy PZP Zamawiający udostępni w/w załączniki tym Wykonawcom, którzy bezpośrednio zwrócą sią ze stosownym wnioskiem o ich udostępnienie zgodnie
z wzorem wniosku stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy
e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
4.2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne
dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia
określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
4.16. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
4.6. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-
Zamówienia ani logowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SZ.271.35.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6.1. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego oraz jego jednostek organizacyjnych w zakresie:

Ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk,
Ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej,
Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków.
6.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załącznikach Nr 7 i 8 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia i wykazy ubezpieczanego mienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-12-14 do 2025-12-13

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

7.10. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług na zasadach określonych w art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: zaakceptowane klauzule dodatkowe

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: oferowane franszyzy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ust. 2 pkt 1) Ustawy, Zamawiający określa warunek udziału
w postępowaniu dotyczący zdolności występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do powyższego warunku. Zamawiający uzna warunek
za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia Wykonawcy (Oświadczenie nr 2 stanowiące załącznik nr 3 do SWZ).
Na podstawie art. 112 ust. 2 pkt 2) Ustawy, Zamawiający określa warunek udziału
w postępowaniu dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z
odrębnych przepisów .
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli posiada zezwolenie na wykonywanie działalności
ubezpieczeniowej na terenie RP, o którym mowa w art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności
ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej, co najmniej w zakresie ryzyk objętych przedmiotem zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia Wykonawcy (Oświadczenie nr 2
stanowiące załącznik nr 3 do SWZ).
Na podstawie art. 112 ust. 2 pkt 3 Zamawiający wymaga aby Wykonawca był w sytuacji ekonomicznej i finansowej
umożliwiającej wykonanie zamówienia.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do powyższego warunku. Zamawiający uzna warunek
za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia Wykonawcy (Oświadczenie nr 2 stanowiące załącznik nr 3 do SWZ).
Na podstawie art. 112 ust. 2 pkt 4 Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał zdolność techniczną lub zawodową
umożliwiającą wykonanie zamówienia.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do powyższego warunku. Zamawiający uzna warunek
za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia Wykonawcy (Oświadczenie nr 2 stanowiące załącznik nr 3 do SWZ).
11.8. Zgodnie z art. 118 ust. 1 Ustawy PZP, Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów
udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
11.9. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy
mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub
usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
11.10. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z
wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo odpowiednio wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu
udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub
inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi
zasobami tych podmiotów.
11.11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca działający w formie Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych posiadał statut,
z którego wynika, że Towarzystwo będzie ubezpieczało także osoby nie będące członkami Towarzystwa. Zamawiający, w
tym jednostki Zamawiającego, będzie traktowany przez takiego Wykonawcę jako osoba nie będąca członkiem
Towarzystwa, a co za tym idzie nie będzie zobowiązany do udziału w pokrywaniu strat Towarzystwa przez wnoszenie
dodatkowej składki, zgodnie z art. 111 Ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej z dnia 11 września 2015 r.
(t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 656). Zawarcie umów ubezpieczenia nie może wiązać się z nabyciem lub utrzymaniem
członkostwa w Towarzystwie Ubezpieczeń Wzajemnych.
11.12. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca składający ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
posiadał Ogólne lub Szczególne Warunki Ubezpieczenia odpowiadające przedmiotowi zamówienia określonemu w
niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia. Ogólne Warunki Ubezpieczenia będą dostarczone Zamawiającemu przez
Wykonawcę realizującego zamówienie przed zawarciem umów w sprawie zamówienia publicznego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

14) Zmiana umowy może polegać również na zmianie wynagrodzenia Wykonawcy, jeśli zmiany wskazane powyżej będą miały wpływ na wysokość tego wynagrodzenia:
24.1.14.1. proporcjonalne zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy, z uwzględnieniem postanowień klauzuli automatycznego pokrycia lub zwrot przez Wykonawcę składki za niewyko¬rzy¬stany okres ubezpieczenia, zgodnie z zasadami rozliczenia określonymi w niniejszej umowie - w odnie¬sie¬niu do zmian związanych ze wzrostem lub spadkiem sumy ubezpieczenia,
24.1.14.2. odpowiednie zwiększenie lub zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy w pozostałych przypad¬kach, w szczególności odnoszących się do uzupełnienia sum ubezpieczenia lub gwarancyjnych, lub limitów odszkodowawczych oraz do zwiększenia lub zmniejszenia wielkości ryzyka;
15) Zmiana umowy w przypadku zastąpienia dotychczasowego Wykonawcy przez nowego Wykonawcę w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki Wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępo¬waniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy lub w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwyko¬nawców, w przypadku, o którym mowa w art. 465 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-14 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za posrednictwem formularza do złozenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku poprzez e-Zamówienia.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-14 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-13

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję pożyczki 10 000 zł, bez bik - Żelechów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania29-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję pożyczki 10 000 zł, bez bik.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Zakup systemu poczty elektronicznej.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa asortymentu na Blok Operacyjny
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Sochocin: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Miasta i Gminy Sochocin
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Finansowe i prawne: UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY MAKÓW PODHALAŃSKI