Ubezpieczenie komunikacyjne autobusów Gminy Andrychów

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Ubezpieczenie komunikacyjne autobusów Gminy Andrychów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoAndrychów
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-10-25
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza
  • Data publikacji ogłoszenia2018-10-17
  • Numer ogłoszenia637096-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 637096-N-2018 z dnia 2018-10-17 r.

Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza: Ubezpieczenie komunikacyjne autobusów Gminy Andrychów
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza, krajowy numer identyfikacyjny 52401600000, ul. Rynek  15 , 34120   Andrychów, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. (0-33) 875-23-60, e-mail info@um.andrychow.pl, faks (0-33) 875-29-16.
Adres strony internetowej (URL): www.andrychow.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.malopolska.pl/umandrychow

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.malopolska.pl/umandrychow

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty można składać osobiście lub pocztą za potwierdzeniem odbioru na adres Zamawiającego 
Adres:
Urząd Miejski w Andrychowie Rynek 15, 34-120 Andrychów

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie komunikacyjne autobusów Gminy Andrychów
Numer referencyjny: BZP.271.48.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Opis przedmiotu Zamówienia 1. Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych: 1.1. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadacza pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów. 1.2. Ubezpieczenie Auto-Casco. 1.3. Ubezpieczenie NNW. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ

II.5) Główny kod CPV: 66510000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
66512100-3
66516100-1
66519300-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-11-30
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-11-30

II.9) Informacje dodatkowe: Okres obowiązywania Umowy: od dnia 01 grudnia 2018 r. do dnia 30 listopada 2020 r. przy czym okresy ubezpieczenia dla umów ubezpieczeń komunikacyjnych dla poszczególnych pojazdów mechanicznych zgłoszonych do ubezpieczenia w okresie obowiązywania Umowy, zostaną określone zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ. Przyjmuje się, ochrona ubezpieczeniowa dla pojazdów mechanicznych zgłaszanych w Okresie Obowiązywania Umowy do ubezpieczenia w ramach Umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ będzie, z zastrzeżeniem przepisów powszechnie obowiązującego prawa, udzielana w okresie 24 miesięcy, liczonym odrębnie dla każdego pojazdu mechanicznego i będzie dzieliła się na dwa następujące po sobie dwunastomiesięczne okresy ubezpieczenia (tożsame z okresem rozliczeniowym) odrębnie dla każdego pojazdu mechanicznego. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania Zamówienia przez Wykonawcę kluczowych części Zamówienia polegających na udzielaniu ochrony ubezpieczeniowej w zakresie działalności swego przedsiębiorstwa i spełnieniu świadczenia w razie zajścia przewidzianego w Umowie (umowie ubezpieczenia) wypadku.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w Postępowaniu: posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - to jest posiadają uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej określonej przepisami ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 999 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej, co najmniej w grupie ubezpieczeń 1, 2, 8, 9, 10 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. 
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. 
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Z zastrzeżeniem ust. 2, Zamawiający przed udzieleniem Zamówienia, nie będzie wzywał Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 Ustawy Pzp - to jest dokumentów lub oświadczeń potwierdzających brak podstaw wykluczenia z udziału w Postępowaniu. 2. Wykonawca na podstawie art. 24 ust. 11 Ustawy Pzp ma obowiązek przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w Postępowaniu; Wzór oświadczenia, o którym mowa w niniejszym ustępie, został określony w Załączniku nr 4 do SIWZ. Wykonawca, który nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć informacje o braku przynależności do grupy kapitałowej wraz z ofertą. 3. W przypadku braku złożenia samodzielnie przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z ust. 2, Zamawiający wezwie Wykonawcę w trybie art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp do uzupełnienia oświadczenia, wyznaczając Wykonawcy odpowiedni termin na dokonanie tej czynności.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w Postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, o którym mowa w Sekcji III.1) ust. 2, Zamawiający w terminie określonym zgodnie z art. 26 ust. 2 Ustawy Pzp, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia aktualnych dokumentów lub oświadczeń potwierdzających posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, w szczególności: 1.1. zezwolenia właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, co najmniej w grupie ubezpieczeń 1, 2, 8, 9, 10 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej, 1.2. gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów, zaświadczenie właściwego organu nadzoru, potwierdzające, że Wykonawca wykonuje działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie. W przypadku, gdy zezwolenie bądź zaświadczenie na podstawie odrębnych przepisów nie jest wymagane, Wykonawca obowiązany jest wykazać, że spełnia warunek udziału w Postępowaniu wskazany w Sekcji III.1) ust. 2, przedkładając środki dowodowe, na przykład dokumenty lub oświadczenia złożone przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, potwierdzające, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej w wymaganym zakresie wraz z przytoczeniem podstawy prawnej. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę, potwierdzające, że może wykonywać działalność ubezpieczeniową i posiada uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej związanej z przedmiotem Zamówienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej dodatkowo składa potwierdzenie faktu notyfikacji otrzymane od organu nadzoru, a jeżeli organ nadzoru w kraju siedziby Wykonawcy takiego potwierdzenia nie dostarcza, Wykonawca składa oświadczenie, że notyfikacja została dokonana i przyjęta przez polski organ nadzoru. 2. Wykonawca, którego dane uległy zmianie, a przedłożone przez Wykonawcę w Postępowaniu zezwolenia, zaświadczenia lub oświadczenia wykazujące uprawnienie Wykonawcy do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, wskazują dane sprzed tych zmian, zaleca się aby Wykonawca dołączył również pełny odpis z właściwego rejestru Wykonawcy lub orzeczenia organów rejestrowych wykazujące następstwo prawne lub zmiany nazw (firm) Wykonawcy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający nie żąda oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełniania przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
15. Oferta musi składać się z następujących oświadczeń i dokumentów: 15.1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty sporządzony według wzoru z Załącznika nr 2 do SIWZ. 15.1.1. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży lub przedłoży w ofercie nie wypełniony lub nie podpisany Formularz oferty, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy. 15.1.2. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży lub przedłoży w ofercie nie wypełniony Załącznik do Formularza oferty, Zamawiający odrzuci ofertę. W przypadku nie podpisania Załącznika do Formularza oferty w miejscu do tego przeznaczonym „Czytelny(-e) podpis(-y) osoby/ osób upoważnionej(-ych) do reprezentowania Wykonawcy lub Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o Zamówienie”, Zamawiający nie będzie odrzucał oferty z zastrzeżeniem zdania pierwszego niniejszego ppkt i ust. 15 pkt 15.1. ppkt 15.1.1. 15.2. Pełnomocnictwo. 15.2.1. W przypadku podpisania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestrowym Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwa. 15.2.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu albo do reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia Umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Klauzule Dodatkowe fakultatywne 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp, przewidują możliwość wprowadzenia zmian Umowy w stosunku do treści oferty złożonej w Postępowaniu, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1.1. w zakresie zmiany (podwyższenia, uzupełnienia, obniżenia) sumy ubezpieczenia, limitów lub podlimitów odpowiedzialności Ubezpieczyciela mających zastosowanie w ubezpieczeniu, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 1.2. lub pkt. 1.3. Umowy oraz jeżeli zmiana ta ma wpływ na zmianę wysokości łącznej składki, o której mowa w § 4 ust. 1 Umowy lub odpowiedniej składki ubezpieczeniowej obowiązującej dla danego pojazdu mechanicznego zgłoszonego do ubezpieczenia, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt. 1.2. lub pkt 1.3. Umowy ustalonej zgodnie z § 4 ust. 2 Umowy - również zmianę w zakresie wysokości takiej składki, jeżeli po stronie Ubezpieczającego/ Ubezpieczonego zachodzą uzasadnione potrzeby oraz nastąpi przynajmniej jedna z następujących okoliczności: 1.1.1. nastąpi obniżenie lub wyczerpanie sumy ubezpieczenia, limitów lub podlimitów odpowiedzialności w wyniku wypłaty świadczenia z umowy ubezpieczenia, o którym mowa odpowiednio w § 2 ust. 1 pkt. 1.2. lub pkt. 1.3. Umowy; 1.1.2. nastąpi zmiana wartości posiadanych przez Ubezpieczającego/ Ubezpieczonego pojazdów; 1.1.3. nastąpi zmiana w obowiązujących przepisach prawa lub zmiana istotnych z uwagi na charakter działalności Ubezpieczającego/Ubezpieczonego stosunków umownych, która wpłynie na ubezpieczenia zawarte w ramach Umowy, w szczególności poprzez powstanie obowiązku lub potrzeby zmiany sumy ubezpieczenia, limitu lub podlimitu odpowiedzialności Ubezpieczyciela w umowie ubezpieczenia, o których mowa odpowiednio w § 2 ust. 1 pkt. 1.2. lub pkt. 1.3. Umowy, 1.1.4. nastąpi zmiana w strukturze organizacyjnej Ubezpieczającego/Ubezpieczonego, przekształcenie, połączenie, podział, zniesienie, likwidacja Ubezpieczonego lub im podobne; Zmiany, o których mowa w niniejszym § 5 ust. 1 pkt. 1.1. Umowy, powodujące zmianę wysokości łącznej składki, o której mowa w § 4 ust. 1 Umowy lub odpowiedniej składki ubezpieczeniowej obowiązującej dla danego pojazdu mechanicznego zgłoszonego do ubezpieczenia, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt. 1.2. lub pkt 1.3. Umowy ustalonej zgodnie z § 4 ust. 2 Umowy za dane ubezpieczenie, łącznie nie mogą przekroczyć odpowiednio 50% łącznej składki określonej pierwotnie w § 4 ust. 1 Umowy lub odpowiedniej pierwotnej składki ubezpieczeniowej obowiązującej dla danego pojazdu mechanicznego zgłoszonego do ubezpieczenia określonej zgodnie z § 4 ust. 2 Umowy1, zarówno w przypadku obniżenia, jak i podwyższenia takich składek; Dodatkowa składka lub jej zwrot z tytułu wprowadzenia zmiany Umowy, o której mowa w niniejszym § 5 ust. 1 pkt. 1.1. Umowy, zostanie obliczona za czas trwania odpowiedzialności Ubezpieczyciela i dokonywane będą proporcjonalnie tj. za każdy dzień ochrony ubezpieczeniowej na zmienionych w tym zakresie warunkach Umowy; Ubezpieczyciel określając dodatkową składkę lub jej zwrot obowiązany jest określić jej wysokość na takim poziomie, na jakim przy uwzględnieniu wszelkich okoliczności składka byłaby najprawdopodobniej pobrana lub zwrócona; Zmiana, o której mowa, może nastąpić na pisemny wniosek Ubezpieczającego, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w formie aneksu do Umowy; 1.2. w zakresie zmiany zakresu ubezpieczenia określonego w § 2 ust. 1 pkt. 1.2. lub pkt 1.3. Umowy określonego w Załączniku nr 1 do Umowy „Opis Przedmiotu Zamówienia” bądź ogólnych lub szczególnych warunkach ubezpieczenia, w tym również rozszerzenie o dodatkowe ryzyka, jeżeli po stronie Ubezpieczającego/Ubezpieczonego zachodzą uzasadnione potrzeby oraz nastąpi przynajmniej jedna z następujących okoliczności: 1.2.1. nastąpi zmiana wartości posiadanych przez Ubezpieczającego/ Ubezpieczonego pojazdów mechanicznych mająca wpływ na powstanie obowiązku lub potrzeby zmiany zakresu ubezpieczenia, 1.2.2. nastąpi zmiana w obowiązujących przepisach prawa lub zmiana istotnych z uwagi na charakter działalności Ubezpieczającego/Ubezpieczonego stosunków umownych, która wpłynie na ubezpieczenia zawarte w ramach Umowy, w szczególności poprzez powstanie obowiązku lub potrzeby zmiany zakresu ubezpieczenia, 1.2.3. nastąpi zmiana w strukturze organizacyjnej Ubezpieczającego/Ubezpieczonego, przekształcenie, połączenie, podział, zniesienie, likwidacja Ubezpieczonego lub im podobne, która wpłynie na ubezpieczenia, w szczególności poprzez powstanie obowiązku lub potrzeby zmiany zakresu ubezpieczenia; z zastrzeżeniem, że przedmiotowa zmiana nie będzie skutkowała podwyższeniem wysokości łącznej składki, o której mowa w § 4 ust. 1 Umowy lub odpowiedniej składki ubezpieczeniowej obowiązującej dla danego pojazdu mechanicznego, zgłoszonego do ubezpieczenia w ramach Umowy, za ubezpieczenia, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt. 1.2. lub pkt 1.3. Umowy ustalonej zgodnie z § 4 ust. 2 Umowy; Zmiana, o której mowa powyżej, może nastąpić na pisemny wniosek Ubezpieczającego, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w formie pisemnego aneksu do Umowy; 1.3. w zakresie zmiany ogólnych lub szczególnych warunków ubezpieczenia, o których mowa w § 2 ust. 4 Umowy, w przypadku gdy Ubezpieczyciel wprowadzi do obrotu w czasie trwania Umowy zmiany do stosowanych przez niego ogólnych lub szczególnych warunków ubezpieczenia, z zastrzeżeniem, że w odniesieniu do Umowy możliwe jest wprowadzenie jedynie zmian na korzyść Ubezpieczającego lub Ubezpieczonego, a taka zmiana nie będzie skutkować zwiększeniem łącznej składki, o której mowa w § 4 ust. 1 Umowy lub odpowiedniej składki ubezpieczeniowej obowiązującej dla jednego pojazdu mechanicznego, o której mowa w § 4 ust. 2 Umowy za ubezpieczenie, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt. 1.2. lub pkt 1.3. Umowy; Zmiana, o której mowa w niniejszym § 5 ust. 1 pkt. 1.3. Umowy, może nastąpić na wniosek Ubezpieczającego lub Ubezpieczyciela, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w formie pisemnego aneksu do Umowy; 1.4. w zakresie zmiany w strukturze organizacyjnej Ubezpieczającego/Ubezpieczonego, jego przekształcenia, połączenia, podziału lub im podobnych oraz jeżeli zmiana ta ma wpływ na zmianę wysokości łącznej składki, o której mowa w § 4 ust. 1 Umowy lub składki ubezpieczeniowej obowiązującej dla danego pojazdu mechanicznego zgłoszonego do ubezpieczenia, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 1.1. lub pkt. 1.2. lub pkt 1.3. Umowy ustalonej zgodnie z § 4 ust. 2 Umowy za ubezpieczenie – również w zakresie zmiany wysokości takiej składki; Ubezpieczyciel zobowiązany będzie do udzielania ochrony ubezpieczeniowej również wobec podmiotów przejmujących, nowo zawiązanych, przekształconych lub wydzielonych na warunkach i w zakresie wynikającym z Umowy; Wszelkie rozliczenia płatności składki z tytułu zmiany, o której mowa, dokonywane będą w systemie pro rata temporis; Zmiana, o której mowa w § 5 ust. 1 pkt 1.4. Umowy, może nastąpić na wniosek Ubezpieczającego, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w formie pisemnego aneksu do Umowy; W przypadku braku zgody Stron na zmiany, o których mowa, Ubezpieczającemu przysługuje zwrot składki za niewykorzystany okres ochrony ubezpieczeniowej w systemie pro rata za dzień ochrony, bez potrącania kosztów manipulacyjnych. 1.5. w zakresie zmiany w „Wykazie pojazdów”, o którym mowa w Załączniku nr 3 do Umowy „Wykaz pojazdów” oraz jeżeli zmiana ta ma wpływ na zmianę wysokości łącznej składki, o której mowa w § 4 ust. 1 Umowy – również zmianę w zakresie wysokości takiej składki, jeżeli po stronie Ubezpieczającego/ Ubezpieczonego zachodzą uzasadnione potrzeby oraz nastąpi przynajmniej jedna z następujących okoliczności: 1.5.1. Ubezpieczający/Ubezpieczony zgłosi do ubezpieczenia, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt. 1.1. lub pkt 1.2. lub pkt 1.3. Umowy pojazd mechaniczny ubezpieczony w ramach Umowy, który wcześniej nie był zgłoszony do danego ubezpieczenia, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 1.1. lub pkt 1.2. lub 1.3. (dodatkowy rodzaj ubezpieczenia) lub zrezygnuje z danego ubezpieczenia; 1.5.2. nastąpi zbycie pojazdu mechanicznego Ubezpieczającego/Ubezpieczonego, w tym również złomowanie, wyrejestrowanie, utrata bądź uszkodzenie pojazdu; 1.5.3. nastąpi zmiana wartości posiadanych przez Ubezpieczającego/ Ubezpieczonego pojazdów mechanicznych. Zmiany, o których mowa w § 5 ust. 1 pkt 1.5. Umowy, powodujące zmianę wysokości łącznej składki, o której mowa w § 4 ust. 1 Umowy, łącznie nie mogą przekroczyć 50% łącznej składki określonej pierwotnie w § 4 ust. 1 Umowy, zarówno w przypadku obniżenia, jak i podwyższenia; Dodatkowa składka lub jej zwrot z tytułu wprowadzenia zmiany Umowy, o której mowa w niniejszym § 5 ust. 1 pkt. 1.5. Umowy, zostanie obliczona za czas trwania odpowiedzialności Ubezpieczyciela na zasadzie pro–rata temporis na zmienionych w tym zakresie warunkach Umowy z uwzględnieniem stawek i składek ubezpieczeniowych dla jednego pojazdu mechanicznego, o których mowa w § 4 ust. 2 Umowy; Zmiany, o których mowa w § 5 ust. 1 pkt 1.5. Umowy zostaną wprowadzone, a Ubezpieczyciel obejmie taki pojazd ochroną ubezpieczeniową lub wyrejestruje go z ubezpieczenia, pod warunkiem zgłoszenia do Ubezpieczyciela w ciągu trzech dni od daty przejścia ryzyka na Ubezpieczającego; Zmiana, o której mowa, może nastąpić na pisemny wniosek Ubezpieczającego, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w formie aneksu do Umowy. 2. Strony dopuszczają możliwość zmiany po stronie Ubezpieczyciela w zakresie podmiotów występujących po stronie Ubezpieczyciela, w przypadku spełnienia łącznie następujących warunków: 2.1. po stronie Ubezpieczyciela występuje dwa lub kilka podmiotów, którzy jako Wykonawcy występowali wspólnie w Postępowaniu prowadzonym w celu zawarcia niniejszej Umowy (np. w ramach konsorcjum, poolu koasekuracyjnego), 2.2. zmiana polega na zaprzestaniu realizacji Umowy przez jednego lub kilku z Wykonawców, o których mowa w § 5 ust. 2 pkt. 2.1. Umowy, 2.3. Wykonawca lub Wykonawcy, którzy realizować będą Umowę po wprowadzeniu zmiany Umowy, o której mowa w § 5 ust. 2 Umowy, zobowiązany jest lub zobowiązani są wspólnie wykazać spełniania warunków udziału w Postępowaniu w zakresie określonym w SIWZ, 2.4. w celu wykazania spełniania warunków udziału, o których mowa w § 5 ust. 2 pkt. 2.3. Umowy, Wykonawca lub Wykonawcy, którzy realizować będą Umowę po wprowadzeniu zmiany Umowy, o której mowa w § 5 ust. 2 Umowy, przedstawi lub przedstawią Ubezpieczającemu odpowiednie dokumenty o których mowa w SIWZ aktualne na dzień wprowadzenia zmiany Umowy. 3. Niezależnie od postanowień § 5 ust. 1 i ust. 2 Umowy, do Umowy mogą zostać wprowadzone zmiany w zakresie dopuszczalnym wskazanym w art. 144 Ustawy Pzp. 4. Zmiana w zakresie danych dotyczących Stron lub Ubezpieczonych, a w szczególności ich adresów lub nazw, imion i nazwisk osób uprawnionych do reprezentowania, nie stanowią istotnej zmiany postanowień Umowy i nie wymagają zgody Stron. Zmiana, o której mowa w zdaniu poprzednim, jest dokonywana jednostronnym oświadczeniem złożonym Stronie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-10-25, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza Andrychowa Adres Zamawiającego: 34-120 Andrychów, Rynek 15 Tel. 33/ 842 99 00 Fax: 33/ 875 29 16 info@andrychow.eu www.andrychow.eu 2. inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Andrychów jest Pan Grzegorz Semik iod@andrychow.eu, tel. 33 842 99 21; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z Postępowaniem pn.: „Ubezpieczenie komunikacyjne autobusów Gminy Andrychów”, numer sprawy: BZP.271.48.2018, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja Postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy pzp; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia Postępowania o udzielenie Zamówienia, a jeżeli czas trwania Umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania Umowy; 6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy Pzp, związanym z udziałem w Postępowaniu; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy Pzp; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. posiada Pani/Pan: • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. nie przysługuje Pani/Panu: • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. -------------------------------------- * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku Postępowania ani zmianą postanowień Umowy w zakresie niezgodnym z Ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuje pożyczki pod zastaw samochodu Iveco daily - Kryg
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuje pożyczki pod zastaw samochodu Iveco daily z silnikiem 2,3 l o mocy 130 KM przebieg 164229km izoterma z agregatem. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI