Ubezpieczenie floty pojazdów należących do Powiatu Wrocławskiego, użytkowanych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Ubezpieczenie floty pojazdów należących do Powiatu Wrocławskiego, użytkowanych przez Starostwo Powiatowe we Wrocławiu w podziale na 2 zadania na lata polisowe 2023/2025.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-11-14
  • ZamawiającyPowiat Wrocławski
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-03
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00476507
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ubezpieczenie floty pojazdów należących do Powiatu Wrocławskiego, użytkowanych przez Starostwo Powiatowe we Wrocławiu w podziale na 2 zadania na lata polisowe 2023/2025.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wrocławski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934816

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 131

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-440

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: +48717222067

1.5.8.) Numer faksu: +48717221706

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiatwroclawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwroclawski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ubezpieczenie floty pojazdów należących do Powiatu Wrocławskiego, użytkowanych przez Starostwo Powiatowe we Wrocławiu w podziale na 2 zadania na lata polisowe 2023/2025.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f797aa4a-7a53-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00476507

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032184/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Ubezpieczenie floty pojazdów należących do Powiatu Wrocławskiego, użytkowanych przez Starostwo Powiatowe we Wrocławiu na roczny okres polisowania w podziale na 2 zadania

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://powiatwroclawski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak

3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia

Specyfikacja Warunków Zamówienia na podstawie art. 280 ust. 3 ustawy Pzp została podzielona na część zawierającą informacje jawne i część zawierającą informacje poufne.
Treść SWZ nie objęta poufnością dostępna jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania, tj.: https://powiatwroclawski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Część SWZ objęta poufnością zostanie udostępniona Wykonawcy po uprzednim złożeniu przez niego wniosku o ich udostępnienie (treść wniosku stanowi załącznik nr 6 do SWZ). Wykonawca składa wniosek Zamawiającemu:
a) w sposób elektroniczny poprzez stronę internetową prowadzonego postępowania https://powiatwroclawski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html.
Wniosek składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej podpisem elektronicznym kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
lub
b) w sposób elektroniczny poprzez wysłanie wniosku na adres e-mail zamawiającego: zp@powiatwroclawski.pl
Wniosek składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej podpisem elektronicznym kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

UWAGA:
W treści wniosku Wykonawca zobowiązany jest wskazać swoje dane identyfikacyjne. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy treści udostępnionych mu informacji i dokumentów, zgodnie z zasadą określoną w art. 35 i nast. Ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 656). Wykonawca wykorzysta otrzymane dane poufne wyłącznie do przygotowania ofert i w żadnym wypadki nie będą wykorzystywane w innym celu ani udostępniane osobom trzecim nie uczestniczącym w postępowaniu, chyba że jest to konieczne i niezbędne do udziału w postępowaniu i przygotowaniu oferty.

Załączniki do SWZ objęte klauzulą poufności:
1. Załącznik 7 do SWZ Szczegółowe Warunki Zamówienia dla Zadania 1 i Zadania 2
2. Załącznik 8 do SWZ Wykaz pojazdów – formularz kalkulacji
3. Załącznik 9 do SWZ Informacje oceny ryzyka (szkodowość)

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://powiatwroclawski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w formie elektronicznej, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. przy użyciu Platformy Przetargowej Logintrade: https://powiatwroclawski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
2. Za pośrednictwem Platformy Przetargowej Logintrade odbywa się komunikacja wykonawcy z zamawiającym w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, odpowiedzi na pytania, modyfikacji, przekazywanie wezwań i zawiadomień w ramach prowadzonego postępowania.
3. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty przez Wykonawcę, jest jego prawidłowe złożenie na Platformie Przetargowej Logintrade, w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem. Korzystanie z Platformy Przetargowej Logintrade przez Wykonawcę jest bezpłatne.
4. Użytkownikom zewnętrznym – Wykonawcom przysługuje prawo korzystania z wsparcia technicznego dla Wykonawców Platformy Przetargowej: + 48 71 787 37 57; + 48 71 787 35 34; + 48 71 787 37 27; Pn.–pt.: 8:00 – 16:00; helpdesk@logintrade.net
5. Sposób sporządzenia ofert, oświadczenia o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych, pełnomocnictw, zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby oraz innych informacji oświadczeń lub dokumentów przekazywanych w postępowaniu winne być zgodne z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r., w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r., w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy.
6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z instrukcją korzystania
z Platformy Przetargowej Logintrade, a w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert. Taka oferta zostanie uznana przez zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek określony w art. 221 ustawy Pzp.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Realizując obowiązki, o których mowa w art. 13, rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 2016.119 z 04.05.2016), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Pan Roman Potocki - Starosta Powiatu Wrocławskiego, ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, tel.71/7221700, fax. 71/7221706, e-mail: starostwo@powiatwroclawski.pl
2. Inspektorem ochrony danych osobowych Powiatu Wrocławskiego – Starostwa Powiatowego we Wrocławiu jest Pani Beata Pierzchała, kontakt: ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, tel. 71/7221700, fax. 71/7221706, adres e-mail: beata.pierzchala@powiatwroclawski.pl z którą można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, z przetwarzaniem danych niezbędnych do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy w postępowaniu nr SP-ZP.272.9.72.2023.IS.II Ubezpieczenie floty pojazdów należących do Powiatu Wrocławskiego, użytkowanych przez Starostwo Powiatowe we Wrocławiu w podziale na 2 zadania na lata polisowe 2023/2025, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
d) Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b/c RODO.
10. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych w Warszawie.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SP-ZP.272.2.72.2023.IS.II

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 (PAKIET I)
Zadanie 1 - Ubezpieczenie komunikacyjne OC, AC, NNW i Assistance pojazdów mechanicznych użytkowanych przez Starostwo Powiatowe we Wrocławiu na lata polisowe 2023/2025.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 619 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 3. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dla każdego z zadań, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy, zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych stosowanym na podstawie art. 305 pkt. 1 tejże ustawy do wysokości 30% wartości zamówienia podstawowego. Zakres powyższych zamówień będzie polegał na powtórzeniu podobnych usług jak w zadaniach podstawowych odpowiednio dla Zadania 1 i Zadania 2.
3.1. Zamówienia, o których mowa powyżej, zostaną udzielone na warunkach podobnych do udzielenia zamówienia podstawowego dla każdego z zadań oddzielnie, po uprzednich negocjacjach z Wykonawcą (art. 213 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, stosowany na podstawie art. 304 tejże ustawy).
3.2. Wykonawca przed zawarciem umowy zobowiązany będzie złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, a na żądanie Zamawiającego, również dokumentów potwierdzających złożone oświadczenia, w zakresie nie szerszym niż w postępowaniu o udzielenie zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Zamawiający dokona oceny ofert oddzielnie dla każdego z zadań, na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów przyznanych przez komisję przetargową, w oparciu o kryteria oceny ofert i ustaloną punktację. Maksymalną ilość punktów jaką może otrzymać oferta wynosi 100 pkt. (100% = 100 pkt). Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów oceny ofert obowiązujących dla Zadania 1 i Zadania 2:


L.p. Nazwa kryterium Waga kryterium [%]
1 Cena ofertowa brutto (C) 60
2 Warunki ubezpieczenia (WU) 40
Razem: 100

Punkty będą przyznawane wg następujących zasad: 1% = 1 punkt.
a) Kryterium cena ofertowa brutto (C) - max. 60 pkt:
Kryterium „Cena ofertowa brutto” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu oferty.
Zamawiający ofercie o najniższej cenie ofertowej brutto przyzna maksymalną ilość punktów, tj. 60, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:

C = (Cmin/Co) x 60 pkt

gdzie:
Cmin - najniższa cena ofertowa brutto z ocenianych ofert (zł)
Cob - cena brutto oferty badanej oferty (zł)
b) Kryterium - Warunki ubezpieczenia (WU) - max. 40 pkt:
b1) Zadanie 1:
Oferta wykonawcy może zdobyć dodatkowo maksymalnie 40 punktów za zaoferowanie fakultatywnych klauzul rozszerzających zakres ochrony ubezpieczeniowej, według zasady - za przyjęcie poszczególnych klauzul fakultatywnych zostanie przyznana liczba punktów przypisana danej klauzuli. Liczba punktów możliwa do uzyskania za przyjęcie danej klauzuli tj.:

Nazwa klauzuli Liczba punktów za przyjęcie klauzuli Przyjęta
Tak / NIE
Klauzula akceptacji aktualnego stanu zabezpieczeń Nie dotyczy TAK
Klauzula zachowania ochrony ubezpieczeniowej Nie dotyczy TAK
Klauzula ważności badań technicznych Nie dotyczy TAK
Klauzula trwałych następstw zawału serca i udaru mózgu 5
Klauzula współdziałania przy zbyciu pojazdu po szkodzie całkowitej 5
Klauzula likwidatora szkód 10
Klauzula złamania przepisów ruchu drogowego 5
Klauzula ładunkowa 5
Klauzula kluczy 5
Kklauzula automatycznego pokrycia w OC komunikacyjnym 5
Klauzula rzeczoznawców 10
Klauzula obiegu dokumentów 10

Kryterium warunki ubezpieczenia dla Zadania 1 będą oceniane według następującego wzoru:
Ilość punktów (P) = (WP x 100 x 0,40) / WM

gdzie:
WP - wartość liczbowa kryterium warunki ubezpieczenia uzyskana w danej ofercie
WM - maksymalna możliwa do uzyskania wartość liczbowa kryterium warunki ubezpieczenia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki ubezpieczenia (WU)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 (PAKIET II)
Zadanie 2 - Ubezpieczenie pojazdów użytkowanych przez Starostwo Powiatowe we Wrocławiu w zakresie maszyn od wszystkich ryzyk na lata polisowe 2023/2025.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 619 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 3. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dla każdego z zadań, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy, zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych stosowanym na podstawie art. 305 pkt. 1 tejże ustawy do wysokości 30% wartości zamówienia podstawowego. Zakres powyższych zamówień będzie polegał na powtórzeniu podobnych usług jak w zadaniach podstawowych odpowiednio dla Zadania 1 i Zadania 2.
3.1. Zamówienia, o których mowa powyżej, zostaną udzielone na warunkach podobnych do udzielenia zamówienia podstawowego dla każdego z zadań oddzielnie, po uprzednich negocjacjach z Wykonawcą (art. 213 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, stosowany na podstawie art. 304 tejże ustawy).
3.2. Wykonawca przed zawarciem umowy zobowiązany będzie złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, a na żądanie Zamawiającego, również dokumentów potwierdzających złożone oświadczenia, w zakresie nie szerszym niż w postępowaniu o udzielenie zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Zamawiający dokona oceny ofert oddzielnie dla każdego z zadań, na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów przyznanych przez komisję przetargową, w oparciu o kryteria oceny ofert i ustaloną punktację. Maksymalną ilość punktów jaką może otrzymać oferta wynosi 100 pkt. (100% = 100 pkt). Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów oceny ofert obowiązujących dla Zadania 1 i Zadania 2:


L.p. Nazwa kryterium Waga kryterium [%]
1 Cena ofertowa brutto (C) 60
2 Warunki ubezpieczenia (WU) 40
Razem: 100

Punkty będą przyznawane wg następujących zasad: 1% = 1 punkt.
a) Kryterium cena ofertowa brutto (C) - max. 60 pkt:
Kryterium „Cena ofertowa brutto” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu oferty.
Zamawiający ofercie o najniższej cenie ofertowej brutto przyzna maksymalną ilość punktów, tj. 60, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:

C = (Cmin/Co) x 60 pkt

gdzie:
Cmin - najniższa cena ofertowa brutto z ocenianych ofert (zł)
Cob - cena brutto oferty badanej oferty (zł)
Oferta wykonawcy może zdobyć dodatkowo maksymalnie 40 punktów za zaoferowanie fakultatywnych klauzul rozszerzających zakres ochrony ubezpieczeniowej, według zasady - za przyjęcie poszczególnych klauzul fakultatywnych zostanie przyznana liczba punktów przypisana danej klauzuli. Liczba punktów możliwa do uzyskania za przyjęcie danej klauzuli tj.:

Nazwa klauzuli Liczba punktów za przyjęcie klauzuli Przyjęta
Tak / NIE
Klauzula reprezentantów nie dotyczy TAK
Klauzula automatycznego pokrycia nie dotyczy TAK
Klauzula automatycznego pokrycia majątku nabytego po zebraniu danych do SWZ nie dotyczy TAK
Klauzula ograniczenia zasady proporcji nie dotyczy TAK
Klauzula Leeway’a nie dotyczy TAK
Klauzula podatku VAT nie dotyczy TAK
Klauzula wartości mienia nie dotyczy TAK
Klauzula nadwyżkowa do mienia ubezpieczanego w wartości księgowej brutto nie dotyczy TAK
Klauzula ubezpieczenia przezornej sumy ubezpieczenia nie dotyczy TAK
Klauzula samolikwidacji małych szkód nie dotyczy TAK
Klauzula niezawiadomienia w terminie o szkodzie nie dotyczy TAK
Klauzula technologiczna nie dotyczy TAK
Klauzula wznowienia limitów po powstaniu szkody nie dotyczy TAK
Klauzula odstąpienia od obowiązku odtworzenia mienia nie dotyczy TAK
Klauzula zniesienia zasady proporcji nie dotyczy TAK
Klauzula zabezpieczeń przeciwpożarowych nie dotyczy TAK
Klauzula zabezpieczeń przeciwkradzieżowych nie dotyczy TAK
Klauzula 72 godzin nie dotyczy TAK
Klauzula elementów nieuszkodzonych nie dotyczy TAK
Klauzula zastąpienia i części zamiennych nie dotyczy TAK
Klauzula składowania nie dotyczy TAK
Klauzula płatności rat nie dotyczy TAK
Klauzula przeniesienia mienia nie dotyczy TAK
Klauzula szybkiej likwidacji szkód nie dotyczy TAK
Klauzula badania okoliczności nie dotyczy TAK
Klauzula zniesienia regresu do pracownika nie dotyczy TAK
Klauzula braku składki minimalnej nie dotyczy TAK
Klauzula usunięcia pozostałości po szkodzie – limit ponad sumę ubezpieczenia 5
Klauzula zabezpieczenia przed szkodą – limit ponad sumę ubezpieczenia 5
Klauzula likwidatora szkód 5
Klauzula stempla bankowego 5
Klauzula rozliczenia składki
15
Klauzula rzeczoznawców 10
Klauzula obiegu dokumentów 5

Kryterium warunki ubezpieczenia dla Zadania 2 będą oceniane według następującego wzoru:
Ilość punktów (P) = (WP x 100 x 0,40) / WM

gdzie:
WP - wartość liczbowa kryterium warunki ubezpieczenia uzyskana w danej ofercie
WM - maksymalna możliwa do uzyskania wartość liczbowa kryterium warunki ubezpieczenia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki ubezpieczenia (WU)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia, o których mowa w ustawie z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (tekst jednolity Dz.U. z 2022 r. poz. 655), a w przypadku gdy rozpoczęto działalność przed wejściem w życie ustawy z dnia 28 lipca 1990 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. Nr 59, poz. 344 z późn. zm.) zezwolenie Ministra Finansów na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

2. Ofertę stanowi :
1) Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ;
2) Dla Zadania 1: Załącznik 8 do SWZ Wykaz pojazdów – formularz kalkulacji. Uwaga: Nie złożenie załącznika skutkować będzie odrzuceniem oferty.
3) Oświadczenie wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, tj. o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Treść oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ;
4) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, tj. o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - podmiotu udostępniającego zasoby - składa się tylko w sytuacji, jeżeli dotyczy. Treść oświadczenia stanowi załącznik nr 2.1 do SWZ.
5) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – składa się tylko w sytuacji, jeżeli dotyczy. Treść oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ;
6) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (składa się tylko w sytuacji, jeżeli dotyczy). Treść oświadczenia stanowi załącznik 5 do SWZ.
7) Pełnomocnictwo (jeżeli umocowanie nie wynika z oferty lub innych dokumentów załączonych do oferty) m.in. do złożenia oferty, reprezentowania wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – składa się tylko w sytuacji, jeżeli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy):
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2) W przypadku o którym mowa powyżej, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp (załącznik 2 do SWZ), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
4) Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty.
5) Jeżeli została wybrana oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
7) W przypadku, o którym mowa powyżej – Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego winno wynikać, które części zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy. Treść oświadczenia stanowi załącznik 3 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w zakresie wskazanym w projekcie umowy na Zadanie 1 i Zadanie 2 (stanowiącej odpowiednio załącznik 4.1. i 4.2. do
SWZ). Zmiana umowy podlega unieważnieniu, jeżeli została dokonana z naruszeniem art. 454 i art. 455 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-14 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami określonymi w SWZ należy złożyć przy użyciu Platformy przetargowej Logintrade pod adresem https://powiatwroclawski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-14 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-13

NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuję pożyczki w kwocie 5000 zł na rok-Ząbkowice Śl.
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję pożyczki w kwocie 5000 zł na rok. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.