„Świadczenie usług w zakresie ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej i

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Świadczenie usług w zakresie ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej i pojazdów dla Miasta Radomsko oraz wybranych jednostek”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRadomsko
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-10-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Radomsko
  • Data publikacji ogłoszenia2019-10-18
  • Numer ogłoszenia611862-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 611862-N-2019 z dnia 2019-10-18 r.

Miasto Radomsko: „Świadczenie usług w zakresie ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej i pojazdów dla Miasta Radomsko oraz wybranych jednostek”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: PWS Konstanta S.A. z siedzibą w Bielsku-Białej przy ul. Warszawskiej 153, 43-300 Bielsko-Biała
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Radomsko, krajowy numer identyfikacyjny 59064823800000, ul. ul. Tysiąclecia  5 , 97-500  Radomsko, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 446 854 571, e-mail zamowienia@radomsko.pl, faks 044 6854513, 6854521.
Adres strony internetowej (URL): http://radomsko.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://pwskonstanta.pl/zamowienia_publiczne-0, http://radomsko.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://pwskonstanta.pl/zamowienia_publiczne-0, http://radomsko.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
poczta
Adres:
PWS Konstanta S.A. Biuro Regionalne w Katowicach, ul. Sokolska 65, 40-087 Katowice, III piętro lokal 205

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Świadczenie usług w zakresie ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej i pojazdów dla Miasta Radomsko oraz wybranych jednostek”
Numer referencyjny: PZP.271.1.26.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: CZĘŚĆ 1 - ubezpieczenia mienia, OC i pojazdów 1) Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych. 2) Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk. 3) Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem, rabunku i wandalizmu. 4) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności oraz z tytułu posiadania mienia. 5) Ubezpieczenie pojazdów: - Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów. - Ubezpieczenie AUTO-CASCO. - Ubezpieczenie NNW kierowców i pasażerów. - Ubezpieczenie Assistance. - Ubezpieczenie szyb samochodowych. CZĘŚĆ 2 - ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej nadwyżkowej 1) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej nadwyżkowej z tytułu prowadzenia działalności oraz z tytułu posiadania mienia.

II.5) Główny kod CPV: 66510000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
66512100-3
66515100-4
66515000-3
66515400-7
66516000-0
66516100-1
66516400-4
66519300-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Dla części 1 zamówienia Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od dnia udzielenia Zamówienia podstawowego, udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy usług, zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Pzp, polegającego na powtórzeniu podobnych usług zgodnych z przedmiotem Zamówienia – o całkowitej wartości wynoszącej 10 % wartości zamówienia podstawowego ustalonej dla części 1 zamówienia. Zakres ewentualnych usług, o których mowa w zdaniu powyżej oraz warunki na jakich zostaną one udzielone został określony w opisie przedmiotu zamówienia dla części 1 - w załączniku A do SIWZ.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  24   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: 6. Zamawiający przewiduje opcję w CZĘŚCI 1. 6.1. Zamawiający określił w SIWZ, w szczególności w załącznikach: 6.1.1. dla CZĘŚCI 1 - Załącznik A do SIWZ Opis przedmiotu Zamówienia, 6.1.2. dla CZĘŚCI 2 - Załącznik B do SIWZ Opis przedmiotu Zamówienia dla wskazanych części Zamówienia, zakres i wielkość przedmiotu Zamówienia (określane jako Zamówienie Podstawowe), którego dotyczyć będzie łączna cena (łączna składka ubezpieczeniowa) podana w Formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1.1 – 1.2 do SIWZ (określane jako Wartość Realizowanego Zamówienia to jest wartość Umowy). 6.2. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze Umowę dla wybranej części Zamówienia nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w wielkości lub zakresie podanej w Zamówieniu Podstawowym. Niewykonanie przez Zamawiającego Umowy w zakresie lub wielkości Zamówienia Podstawowego, nie wymaga podania przyczyn i nie stanowi podstawy odpowiedzialności Zamawiającego z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy. Jednocześnie Zamawiający przewiduje, że minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu Umowy wyniesie 80% Wartości Realizowanego Zamówienia. Do rozliczenia składek ubezpieczeniowych (zwrot składek za niewykorzystany okres ochrony ubezpieczeniowej - w przypadku wygaśnięcia z jakiegokolwiek powodu Umowy (umowy ubezpieczenia) zastosowanie będą miały przepisy art. 813 § 1 kodeksu cywilnego), inne rozliczenia dokonywane będą proporcjonalnie za każdy dzień udzielonej przez Wykonawcę ochrony ubezpieczeniowej. 6.3. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji zwiększenia wielkości i zakresu Zamówienia Podstawowego w zakresie: 6.3.1. dla CZĘŚCI 1 – do 10% Wartości Realizowanego Zamówienia (wartość Umowy) w przypadku zwiększonych potrzeb Zamawiającego, określonych w szczególności w Załączniku nr A do SIWZ, na przykład: • w przypadku nabycia mienia niewskazanego w Załączniku A1 do SIWZ, wzrostu wartości ubezpieczanego mienia wskutek modernizacji, inwestycji, przeszacowań potwierdzonych stosownymi dokumentami oraz innych stanów faktycznych i prawnych prowadzących do zmiany wartości ubezpieczanego mienia, objęcia ochroną nowo zrealizowanych inwestycji, zawarcie dodatkowego ubezpieczenia NNW, itp. Warunkiem uruchomienia opcji jest złożenie przez Zamawiającego wniosku o ubezpieczenie na warunkach opisanych w Załączniku nr A do SIWZ; • w przypadku nabycia nowego pojazdu mechanicznego niewskazanego w Załączniku A2 do SIWZ lub zgłoszenia do ubezpieczenia posiadanego pojazdu, który wcześniej nie był zgłoszony do danego rodzaju ubezpieczenia, wzrostu wartości ubezpieczanego pojazdu mechanicznego wskutek modernizacji, inwestycji oraz innych stanów faktycznych i prawnych prowadzących do zmiany wartości ubezpieczanych pojazdów. Warunkiem uruchomienia opcji jest złożenie przez Zamawiającego wniosku o ubezpieczenie na warunkach opisanych w Załączniku A do SIWZ; 6.4. Opcja, dla wskazanej w pkt. 6 ppkt 6.3. części Zamówienia, będzie realizowana na takich samych warunkach i w takim samym zakresie jak Zamówienie Podstawowe. Cena jednostkowa prawa opcji opisanego w pkt. 6 ppkt 6.3., to jest stawka mająca zastosowanie do danego rodzaju ubezpieczenia, będzie identyczna, jak stawka obowiązująca dla danego rodzaju ubezpieczenia w ramach Zamówienia Podstawowego zaoferowanej w ofercie Wykonawcy. Składka ubezpieczeniowa obliczona w oparciu o stawkę, o której mowa powyżej oraz deklarowane sumy ubezpieczenia, zostanie potwierdzona w dokumencie ubezpieczenia (polisie, aneksie do polisy lub certyfikacie) wystawionym przez Wykonawcę.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1. W Postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP, dotyczące: 1.1. posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej lub czynności zawodowych, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Wykonawca spełni niniejszy warunek, jeśli wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej w myśl ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 381 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej, 1.1.1. w CZĘŚCI 1 co najmniej w grupie 1, 3, 8, 9, 10, 13 i 18 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej; 1.1.2. w CZĘŚCI 2 co najmniej w grupie 13 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej, Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie Zamówienia, każdy z Wykonawców powinien samodzielnie spełniać warunek udziału w Postępowaniu określony w pkt. 1 ppkt. 1.1. 2. W Postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy PZP. 3. Jednocześnie Zamawiający odstępuje od badania podstaw wykluczenia na podstawie przesłanek, o których mowa w art. 24 ust. 5 ustawy PZP.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, składanych przez Wykonawcę w Postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP (dot. warunków udziału w Postępowaniu): zezwolenia właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej: 1.1. w CZĘŚCI 1 co najmniej w grupie 1, 3, 8, 9, 10, 13 i 18 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej; 1.2. w CZĘŚCI 2 co najmniej w grupie 13 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej; 2. gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów, zaświadczenia właściwego organu nadzoru potwierdzające, że Wykonawca wykonuje działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie. W przypadku, gdy zezwolenie bądź zaświadczenie na podstawie odrębnych przepisów nie jest wymagane, Wykonawca obowiązany jest wykazać, że spełnia warunek udziału w Postępowaniu wskazany w Sekcji VII pkt 1 ppkt 1.1. SIWZ, przedkładając środki dowodowe (na przykład dokumenty lub oświadczenia złożone przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, potwierdzające, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej w wymaganym zakresie wraz z przytoczeniem podstawy prawnej). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę, potwierdzające, że może wykonywać działalność ubezpieczeniową i posiada uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej związanej z przedmiotem Zamówienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej dodatkowo składa potwierdzenie faktu notyfikacji otrzymane od organu nadzoru, a jeżeli organ nadzoru w kraju siedziby Wykonawcy takiego potwierdzenia nie dostarcza, Wykonawca składa oświadczenie, że notyfikacja została dokonana i przyjęta przez polski organ nadzoru. Wykonawca, którego dane uległy zmianie, a przedłożone przez Wykonawcę w Postępowaniu zezwolenia, zaświadczenia lub oświadczenia wykazujące uprawnienie Wykonawcy do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, wskazują dane sprzed tych zmian, zaleca się aby Wykonawca dołączył również orzeczenia organów rejestrowych wykazujące następstwo prawne lub zmiany nazw (firm) Wykonawcy o ile zmiany te nie wynikają z pełnego odpisu z właściwego rejestru Wykonawcy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Klauzule fakultatywne 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dla Części 1 zgodnie z załącznikiem 5.1 Projekt umowy: § 6 1. Strony, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp, przewidują możliwość wprowadzenia zmian Umowy w stosunku do treści oferty złożonej w Postępowaniu, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1.1. w zakresie zmiany (podwyższenia, uzupełnienia, obniżenia) sumy ubezpieczenia, limitów lub podlimitów odpowiedzialności Ubezpieczyciela mających zastosowanie w ubezpieczeniach mienia, o których odpowiednio mowa w § 2 ust. 1 pkt 1.1. – pkt 1.3. oraz jeżeli zmiana ta ma wpływ na zmianę wysokości łącznej składki, o której mowa w § 4 ust. 1 lub odpowiedniej składki w bieżącym okresie rozliczeniowym należnej za ubezpieczenie, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 1.1. – pkt 1.3., jeżeli po stronie Ubezpieczającego lub Ubezpieczonego zachodzą uzasadnione potrzeby oraz nastąpi przynajmniej jedna z następujących okoliczności: 1.1.1. nastąpi obniżenie lub wyczerpanie sumy ubezpieczenia, limitów lub podlimitów odpowiedzialności w wyniku wypłaty świadczenia z umowy ubezpieczenia mienia; 1.1.2. nastąpi zmiana rodzaju lub wartości posiadanego przez Ubezpieczającego lub Ubezpieczonego mienia; 1.1.3. nastąpi zmiana w obowiązujących przepisach prawa lub zmiana istotnych z uwagi na charakter działalności Ubezpieczającego lub Ubezpieczonego stosunków umownych, która wpłynie na ubezpieczenia zawarte w ramach Umowy, w szczególności poprzez powstanie obowiązku lub potrzeby zmiany sumy ubezpieczenia, limitu lub podlimitu odpowiedzialności Ubezpieczyciela w umowie ubezpieczenia mienia, 1.1.4. nastąpi zmiana w strukturze organizacyjnej Ubezpieczającego lub Ubezpieczonego, ich przekształcenie, połączenie, podział, zniesienie, likwidacja lub im podobne; Zmiany, o których mowa w niniejszym § 6 ust. 1 pkt. 1.1., powodujące zmianę wysokości łącznej składki, o której mowa w § 4 ust. 1 lub odpowiedniej składki w bieżącym okresie rozliczeniowym należnej za ubezpieczenie, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 1.1. – pkt 1.3., łącznie nie mogą przekroczyć odpowiednio 10% łącznej składki określonej pierwotnie w § 4 ust. 1, zarówno w przypadku obniżenia, jak i podwyższenia takich składek. Dodatkowa składka lub jej zwrot z tytułu wprowadzenia zmiany Umowy, o której mowa w niniejszym § 6 ust. 1 pkt. 1.1., zostanie obliczona za czas trwania odpowiedzialności Ubezpieczyciela i dokonywane będą proporcjonalnie (pro rata temporis) tj. za każdy dzień ochrony ubezpieczeniowej na zmienionych w tym zakresie warunkach Umowy. Ubezpieczyciel określając dodatkową składkę lub jej zwrot obowiązany jest określić jej wysokość na takim poziomie, na jakim przy uwzględnieniu wszelkich okoliczności składka byłaby najprawdopodobniej pobrana lub zwrócona. Zmiana, o której mowa, może nastąpić na pisemny wniosek Ubezpieczającego, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w formie aneksu do Umowy; 1.2. w zakresie zmiany zakresu ubezpieczenia, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 1.1. – pkt 1.4. określonego w Załączniku nr 1 do Umowy (opis przedmiotu zamówienia), bądź Ogólnych lub Szczególnych Warunkach Ubezpieczenia, w tym również rozszerzenie o dodatkowe ryzyka oraz jeżeli zmiana ta ma wpływ na zmianę wysokości łącznej składki, o której mowa w § 4 ust. 1 lub odpowiedniej składki w bieżącym okresie rozliczeniowym należnej za ubezpieczenie, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 1.1. – pkt 1.4., jeżeli po stronie Ubezpieczającego lub Ubezpieczonego zachodzą uzasadnione potrzeby oraz nastąpi przynajmniej jedna z następujących okoliczności: 1.2.1. nastąpi zmiana rodzaju mienia mająca wpływ na powstanie obowiązku lub potrzeby zmiany zakresu ubezpieczenia mienia. 1.2.2. nastąpi zmiana w obowiązujących przepisach prawa lub zmiana istotnych z uwagi na charakter działalności Ubezpieczającego lub Ubezpieczonego stosunków umownych, która wpłynie na ubezpieczenia zawarte w ramach Umowy, w szczególności poprzez powstanie obowiązku lub potrzeby zmiany zakresu ubezpieczenia, 1.2.3. nastąpi zmiana w strukturze organizacyjnej Ubezpieczającego lub Ubezpieczonego, przekształcenie, połączenie, podział, zniesienie, likwidacja lub im podobne, która wpłynie na ubezpieczenia, w szczególności poprzez powstanie obowiązku lub potrzeby zmiany zakresu ubezpieczenia; Zmiany, o których mowa w niniejszym § 6 ust. 1 pkt. 1.2., powodujące zmianę wysokości łącznej składki, o której mowa w § 4 ust. 1 lub odpowiedniej składki w danym okresie rozliczeniowym należnej za ubezpieczenie, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 1.1. – pkt 1.4., łącznie nie mogą przekroczyć odpowiednio 10% łącznej składki określonej pierwotnie w § 4 ust. 1, zarówno w przypadku obniżenia, jak i podwyższenia takich składek. Dodatkowa składka lub jej zwrot z tytułu wprowadzenia zmiany Umowy, o której mowa w niniejszym § 6 ust. 1 pkt. 1.2., zostanie obliczona za czas trwania odpowiedzialności Ubezpieczyciela i dokonywane będą proporcjonalnie (pro rata temporis) tj. za każdy dzień ochrony ubezpieczeniowej na zmienionych w tym zakresie warunkach Umowy. Ubezpieczyciel określając dodatkową składkę lub jej zwrot obowiązany jest określić jej wysokość na takim poziomie, na jakim przy uwzględnieniu wszelkich okoliczności składka byłaby najprawdopodobniej pobrana lub zwrócona. Zmiana, o której mowa, może nastąpić na pisemny wniosek Ubezpieczającego, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w formie aneksu do Umowy; 1.3. w zakresie zmiany (podwyższenia, uzupełnienia, obniżenia) sumy gwarancyjnej w ubezpieczeniu, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 1.4. oraz jeżeli zmiana ta ma wpływ na zmianę wysokości łącznej składki, o której mowa w § 4 ust. 1 lub odpowiedniej składki ubezpieczeniowej obowiązującej dla tego ubezpieczenia w bieżącym okresie rozliczeniowym, jeżeli po stronie Ubezpieczającego / Ubezpieczonego zachodzą uzasadnione potrzeby oraz nastąpi zmiana w obowiązujących przepisach prawa, która wpłynie na ubezpieczenie OC, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 1.4. zawarte w ramach Umowy. Zmiany, o których mowa w niniejszym § 6 ust. 1 pkt. 1.3., powodujące zmianę wysokości łącznej składki, o której mowa w § 4 ust. 1 lub odpowiedniej składki ubezpieczeniowej obowiązującej dla danego ubezpieczenia OC w bieżącym okresie rozliczeniowym, łącznie nie mogą przekroczyć odpowiednio 10% łącznej składki określonej pierwotnie w § 4 ust. 1. Dodatkowa składka lub jej zwrot z tytułu wprowadzenia zmiany Umowy, o której mowa w niniejszym § 6 ust. 1 pkt. 1.3., zostanie obliczona proporcjonalnie (pro rata temporis) tj. za każdy dzień ochrony ubezpieczeniowej na zmienionych w tym zakresie warunkach Umowy. Ubezpieczyciel określając dodatkową składkę lub jej zwrot obowiązany jest określić jej wysokość na takim poziomie, na jakim przy uwzględnieniu wszelkich okoliczności składka byłaby najprawdopodobniej pobrana lub zwrócona. Zmiana, o której mowa, może nastąpić na pisemny wniosek Ubezpieczającego, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w formie aneksu do Umowy; 1.4. w zakresie zmiany (podwyższenia, uzupełnienia, obniżenia) sumy ubezpieczenia, limitów lub podlimitów odpowiedzialności Ubezpieczyciela mających zastosowanie w ubezpieczeniach pojazdów, o których odpowiednio mowa w § 2 ust. pkt 1.5. oraz jeżeli zmiana ta ma wpływ na zmianę wysokości łącznej składki, o której mowa w § 4 ust. 1 lub odpowiedniej składki w bieżącym okresie rozliczeniowym należnej za ubezpieczenie, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 1.5., jeżeli po stronie Ubezpieczającego lub Ubezpieczonego zachodzą uzasadnione potrzeby oraz nastąpi przynajmniej jedna z następujących okoliczności: 1.4.1. nastąpi obniżenie lub wyczerpanie sumy ubezpieczenia, limitów lub podlimitów odpowiedzialności w wyniku wypłaty świadczenia z umowy ubezpieczenia; 1.4.2. nastąpi zmiana rodzaju lub wartości posiadanych przez Ubezpieczającego lub Ubezpieczonego pojazdów; 1.4.3. nastąpi zmiana w obowiązujących przepisach prawa lub zmiana istotnych z uwagi na charakter działalności Ubezpieczającego lub Ubezpieczonego stosunków umownych, która wpłynie na ubezpieczenia zawarte w ramach Umowy, w szczególności poprzez powstanie obowiązku lub potrzeby zmiany sumy ubezpieczenia, limitu lub podlimitu odpowiedzialności Ubezpieczyciela w umowie ubezpieczenia, 1.4.4. nastąpi zmiana w strukturze organizacyjnej Ubezpieczającego lub Ubezpieczonego, ich przekształcenie, połączenie, podział, zniesienie, likwidacja lub im podobne; Zmiany, o których mowa w niniejszym § 6 ust. 1 pkt. 1.4., powodujące zmianę wysokości łącznej składki, o której mowa w § 4 ust. 1 lub odpowiedniej składki w bieżącym okresie rozliczeniowym należnej za ubezpieczenie, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 1.5., łącznie nie mogą przekroczyć odpowiednio 10% łącznej składki określonej pierwotnie w § 4 ust. 1, zarówno w przypadku obniżenia, jak i podwyższenia takich składek. Dodatkowa składka lub jej zwrot z tytułu wprowadzenia zmiany Umowy, o której mowa w niniejszym § 6 ust. 1 pkt. 1.4., zostanie obliczona za czas trwania odpowiedzialności Ubezpieczyciela i dokonywane będą proporcjonalnie (pro rata temporis) tj. za każdy dzień ochrony ubezpieczeniowej na zmienionych w tym zakresie warunkach Umowy. Ubezpieczyciel określając dodatkową składkę lub jej zwrot obowiązany jest określić jej wysokość na takim poziomie, na jakim przy uwzględnieniu wszelkich okoliczności składka byłaby najprawdopodobniej pobrana lub zwrócona. Zmiana, o której mowa, może nastąpić na pisemny wniosek Ubezpieczającego, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w formie aneksu do Umowy; 1.5. w zakresie zmiany zakresu ubezpieczenia pojazdów, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 1.5. określonego w Załączniku nr 1 do Umowy (opis przedmiotu zamówienia), bądź Ogólnych lub Szczególnych Warunkach Ubezpieczenia, w tym również rozszerzenie o dodatkowe ryzyka oraz jeżeli zmiana ta ma wpływ na zmianę wysokości łącznej składki, o której mowa w § 4 ust. 1 lub odpowiedniej składki w bieżącym okresie rozliczeniowym należnej za ubezpieczenie, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 1.5., jeżeli po stronie Ubezpieczającego lub Ubezpieczonego zachodzą uzasadnione potrzeby oraz nastąpi przynajmniej jedna z następujących okoliczności: 1.5.1. nastąpi zmiana rodzaju pojazdów mająca wpływ na powstanie obowiązku lub potrzeby zmiany zakresu ubezpieczenia. 1.5.2. nastąpi zmiana w obowiązujących przepisach prawa lub zmiana istotnych z uwagi na charakter działalności Ubezpieczającego lub Ubezpieczonego stosunków umownych, która wpłynie na ubezpieczenia zawarte w ramach Umowy, w szczególności poprzez powstanie obowiązku lub potrzeby zmiany zakresu ubezpieczenia, 1.5.3. nastąpi zmiana w strukturze organizacyjnej Ubezpieczającego lub Ubezpieczonego, przekształcenie, połączenie, podział, zniesienie, likwidacja lub im podobne, która wpłynie na ubezpieczenia, w szczególności poprzez powstanie obowiązku lub potrzeby zmiany zakresu ubezpieczenia; Zmiany, o których mowa w niniejszym § 6 ust. 1 pkt. 1.5., powodujące zmianę wysokości łącznej składki, o której mowa w § 4 ust. 1 lub odpowiedniej składki w danym okresie rozliczeniowym należnej za ubezpieczenie, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 1.5., łącznie nie mogą przekroczyć odpowiednio 10% łącznej składki określonej pierwotnie w § 4 ust. 1, zarówno w przypadku obniżenia, jak i podwyższenia takich składek. Dodatkowa składka lub jej zwrot z tytułu wprowadzenia zmiany Umowy, o której mowa w niniejszym § 6 ust. 1 pkt. 1.5., zostanie obliczona za czas trwania odpowiedzialności Ubezpieczyciela i dokonywane będą proporcjonalnie (pro rata temporis) tj. za każdy dzień ochrony ubezpieczeniowej na zmienionych w tym zakresie warunkach Umowy. Ubezpieczyciel określając dodatkową składkę lub jej zwrot obowiązany jest określić jej wysokość na takim poziomie, na jakim przy uwzględnieniu wszelkich okoliczności składka byłaby najprawdopodobniej pobrana lub zwrócona. Zmiana, o której mowa, może nastąpić na pisemny wniosek Ubezpieczającego, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w formie aneksu do Umowy; 1.6. w zakresie określonym w art. 816 KC, to jest w zakresie zmiany wysokości łącznej składki, o której mowa w § 4 ust. 1, bądź odpowiedniej składki ubezpieczeniowej za dany rodzaj ubezpieczenia, w razie ujawnienia okoliczności, która pociąga za sobą istotną zmianę prawdopodobieństwa wypadku ubezpieczeniowego, poczynając od chwili, w której zaszła ta okoliczność, nie wcześniej jednak, niż od początku bieżącego okresu ubezpieczenia (to jest bieżącego okresu rozliczeniowego) – na uzasadniony wniosek Ubezpieczającego lub Ubezpieczyciela; Ciężar wykazania wpływu danej okoliczności na prawdopodobieństwo zajścia wypadku ubezpieczeniowego spoczywa na wnioskodawcy, który domaga się odpowiedniej zmiany wysokości składki; Żądanie zmiany wysokości składki powinno być w szczególności sprecyzowane i uzasadnione co do wysokości; Odpowiednia zmiana składek, o których mowa w niniejszym § 6 ust. 1 pkt. 1.6., oznacza jej zwiększenie lub zmniejszenie do takiej wysokości, w jakiej składka byłaby pobrana w razie uwzględnienia okoliczności zmieniającej prawdopodobieństwo nastąpienia wypadku ubezpieczeniowego; Brak wypowiedzenia Umowy w odpowiedzi na zgłoszone żądanie zmiany wysokości składek, o których mowa w niniejszym § 6 ust. 1 pkt. 1.6., nie jest uznawane za akceptację żądania; Zmiana, o której mowa, może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w formie pisemnego aneksu do Umowy; 1.7. w zakresie zmiany w strukturze organizacyjnej Ubezpieczającego lub Ubezpieczonego, ich przekształcenia, połączenia, podziału lub im podobnych oraz jeżeli zmiana ta ma wpływ na zmianę wysokości łącznej składki, o której mowa w § 4 ust. 1 lub odpowiedniej składaki za poszczególne ubezpieczenia, o których mowa w § 2 ust. 1 w bieżącym okresie rozliczeniowym; Ubezpieczyciel zobowiązany będzie do udzielania ochrony ubezpieczeniowej również wobec podmiotów przejmujących, nowo zawiązanych, przekształconych lub wydzielonych na warunkach i w zakresie wynikającym z Umowy; Wszelkie rozliczenia płatności składki z tytułu zmiany, o której mowa, dokonywane będą proporcjonalnie (pro rata temporis) tj. za każdy dzień ochrony ubezpieczeniowej; Zmiana, o której mowa w § 6 ust. 1 pkt 1.7., może nastąpić na wniosek Ubezpieczającego, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w formie pisemnego aneksu do Umowy; W przypadku braku zgody Stron na zmiany, o których mowa w niniejszym punkcie, Ubezpieczającemu / Ubezpieczonemu przysługuje zwrot składki za niewykorzystany okres ochrony ubezpieczeniowej w systemie pro rata za dzień ochrony, bez potrącania kosztów manipulacyjnych i innych opłat; Zmiany, o których mowa w niniejszym § 6 ust. 1 pkt. 1.1., powodujące zmianę wysokości łącznej składki, o której mowa w § 4 ust. 1 lub odpowiedniej składki w danym okresie rozliczeniowym należnej za ubezpieczenie, łącznie nie mogą przekroczyć odpowiednio 50% łącznej składki określonej pierwotnie w § 4 ust. 1, zarówno w przypadku obniżenia, jak i podwyższenia takich składek, 1.8. w zakresie zmiany Ogólnych lub szczególnych warunków ubezpieczenia, o których mowa w § 2 ust. 3 pkt. 3.1. – pkt 3.9, w przypadku gdy Ubezpieczyciel wprowadzi do obrotu w czasie trwania Umowy zmiany do stosowanych przez niego ogólnych lub szczególnych warunków ubezpieczenia, z zastrzeżeniem, że w odniesieniu do Umowy możliwe jest wprowadzenie jedynie zmian na korzyść Ubezpieczającego lub Ubezpieczonego, a taka zmiana nie będzie skutkować zwiększeniem łącznej składki ubezpieczeniowej, o której mowa w § 4 ust. 1 lub odpowiedniej składki za poszczególne ubezpieczenia w bieżącym okresie rozliczeniowym; Zmiana, o której mowa w niniejszym § 6 ust. 1 pkt. 1.8., może nastąpić na wniosek Ubezpieczającego lub Ubezpieczyciela, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w formie pisemnego aneksu do Umowy; 2. Strony dopuszczają możliwość zmiany po stronie Ubezpieczyciela w zakresie podmiotów występujących po stronie Ubezpieczyciela, w przypadku spełnienia łącznie następujących warunków: 2.1. po stronie Ubezpieczyciela występuje dwa lub kilka podmiotów, którzy jako Wykonawcy występowali wspólnie w Postępowaniu prowadzonym w celu zawarcia niniejszej Umowy (np. w ramach konsorcjum, poolu koasekuracyjnego), 2.2. zmiana polega na zaprzestaniu realizacji Umowy przez jednego lub kilku z Wykonawców, o których mowa w § 6 ust. 2 pkt. 2.1., 2.3. Wykonawca lub Wykonawcy, którzy realizować będą Umowę po wprowadzeniu zmiany Umowy, o której mowa w § 6 ust. 2, zobowiązany jest lub zobowiązani są wspólnie wykazać spełniania warunków udziału w Postępowaniu w zakresie określonym w SIWZ, w celu wykazania spełniania warunków udziału, o których mowa w § 6 ust. 2 pkt. 2.3. Wykonawca lub Wykonawcy, którzy realizować będą Umowę po wprowadzeniu zmiany Umowy, o której mowa w § 6 ust. 2, przedstawi lub przedstawią Ubezpieczającemu odpowiednie dokumenty, o których mowa w SIWZ, aktualne na dzień wprowadzenia zmiany Umowy 3. Niezależnie od postanowień § 6 ust. 1 i ust. 2, do Umowy mogą zostać wprowadzone zmiany w zakresie dopuszczalnym wskazanym w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 Ustawy Pzp. 4. Zmiana w zakresie danych dotyczących Stron lub Ubezpieczonych, a w szczególności ich adresów lub nazw, imion i nazwisk osób uprawnionych do reprezentowania, nie stanowią istotnej zmiany postanowień Umowy i nie wymagają zgody Stron. Zmiana, o której mowa w zdaniu poprzednim, jest dokonywana jednostronnym oświadczeniem złożonym drugiej Stronie. § 7 1. Ubezpieczający przewiduje odpowiednią zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Ubezpieczycielowi w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z następujących okoliczności: 1.1. Zmiana stawki podatku od towarów i usług, 1.2. Zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę 1.3. Zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne 1.4. Zmiana zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - na zasadach i w sposób określony w niniejszym paragrafie, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Ubezpieczyciela. 2. W przypadku zmian określonych w § 7 ust. 1, Ubezpieczyciel może wystąpić do Ubezpieczającego z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia, przedkładając odpowiednie uzasadnienie i dokumenty potwierdzające zasadność złożenia takiego wniosku. Ubezpieczyciel zobowiązany jest wykazać, że zaistniała zmiana, o której mowa w § 7 ust. 1, ma bezpośredni wpływ na koszty wykonania Umowy oraz określić stopień, w jakim wpłynie ona na wysokość wynagrodzenia. Uzasadnienie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, powinno zawierać w szczególności szczegółowe wyliczenia całkowitej kwoty, o jaką wynagrodzenie Ubezpieczyciela powinno ulec zmianie, oraz wskazywać datę, od której nastąpiła bądź nastąpi zmiana wysokości kosztów wykonania Umowy uzasadniająca zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Ubezpieczycielowi. 3. W terminie 10 dni roboczych od dnia przekazania wniosku, o którym mowa w § 7 ust. 2, Ubezpieczający, przekaże Ubezpieczycielowi informacje o zakresie, w jakim zatwierdza wniosek oraz wskaże kwotę, o którą wynagrodzenie należne Ubezpieczycielowi powinno ulec zmianie, albo informacje o niezatwierdzeniu wniosku, wraz z uzasadnieniem. 4. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Ubezpieczycielowi w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w § 7 ust. 1, będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia Ubezpieczyciela, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania Umowy przez Ubezpieczyciela w związku z wejściem w życie przepisów wprowadzających te zmiany. Zmiana, o której mowa w zdaniu poprzednim, obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa w § 7 ust. 1. 5. Zmiana wynagrodzenia nastąpi w formie pisemnego aneksu do umowy. Aneks zostanie zawarty nie później niż w terminie 7 dni roboczych od dnia zatwierdzenia wniosku o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Ubezpieczycielowi. Dla Części 2 zgodnie z załącznikiem 5.2 Projekt umowy: § 5 1. Strony, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp, przewidują możliwość wprowadzenia zmian Umowy w stosunku do treści oferty złożonej w Postępowaniu, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1.1. w zakresie zmiany w strukturze organizacyjnej Ubezpieczającego lub Ubezpieczonego, ich przekształcenia, połączenia, podziału lub im podobnych. Ubezpieczyciel zobowiązany będzie do udzielania ochrony ubezpieczeniowej również wobec podmiotów przejmujących, nowo zawiązanych, przekształconych lub wydzielonych na warunkach i w zakresie wynikającym z Umowy; Zmiana, o której mowa w § 6 ust. 1 pkt 1.1., może nastąpić na wniosek Ubezpieczającego, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w formie pisemnego aneksu do Umowy; W przypadku braku zgody Stron na zmiany, o których mowa w niniejszym punkcie, Ubezpieczającemu / Ubezpieczonemu przysługuje zwrot składki za niewykorzystany okres ochrony ubezpieczeniowej w systemie pro rata za dzień ochrony, bez potrącania kosztów manipulacyjnych i innych opłat; Zmiany, o których mowa w niniejszym § 6 ust. 1 pkt. 1.1., powodujące zmianę wysokości łącznej składki, o której mowa w § 4 ust. 1 lub odpowiedniej składki w danym okresie rozliczeniowym należnej za ubezpieczenie, łącznie nie mogą przekroczyć odpowiednio 50% łącznej składki określonej pierwotnie w § 4 ust. 1, zarówno w przypadku obniżenia, jak i podwyższenia takich składek, 1.2. w zakresie zmiany Ogólnych lub Szczególnych Warunków Ubezpieczenia, o których mowa w § 2 ust. 3, w przypadku gdy Ubezpieczyciel wprowadzi do obrotu w czasie trwania Umowy zmiany do stosowanych przez niego ogólnych lub szczególnych warunków ubezpieczenia, z zastrzeżeniem, że w odniesieniu do Umowy możliwe jest wprowadzenie jedynie zmian na korzyść Ubezpieczającego lub Ubezpieczonego, a taka zmiana nie będzie skutkować zwiększeniem łącznej składki ubezpieczeniowej, o której mowa w § 4 ust. 1 lub odpowiedniej składki za ubezpieczenia w bieżącym okresie rozliczeniowym; Zmiana, o której mowa w niniejszym § 6 ust. 1 pkt. 1.2., może nastąpić na wniosek Ubezpieczającego lub Ubezpieczyciela, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w formie pisemnego aneksu do Umowy; 1.3. w zakresie zmiany (podwyższenia, uzupełnienia, obniżenia) sumy gwarancyjnej oraz jeżeli zmiana ta ma wpływ na zmianę wysokości łącznej składki, o której mowa w § 4 ust. 1 lub odpowiedniej składki ubezpieczeniowej obowiązującej w bieżącym okresie rozliczeniowym, jeżeli po stronie Ubezpieczającego / Ubezpieczonego zachodzą uzasadnione potrzeby oraz nastąpi zmiana w obowiązujących przepisach prawa, która wpłynie na ubezpieczenie, o którym mowa w § 2 ust. 1 zawarte w ramach Umowy. Zmiany, o których mowa w niniejszym § 6 ust. 1 pkt. 1.3., powodujące zmianę wysokości łącznej składki, o której mowa w § 4 ust. 1 lub odpowiedniej składki ubezpieczeniowej obowiązującej w bieżącym okresie rozliczeniowym, łącznie nie mogą przekroczyć odpowiednio 50% łącznej składki określonej pierwotnie w § 4 ust. 1. Dodatkowa składka lub jej zwrot z tytułu wprowadzenia zmiany Umowy, o której mowa w niniejszym § 6 ust. 1 pkt. 1.3., zostanie obliczona proporcjonalnie (pro rata temporis) tj. za każdy dzień ochrony ubezpieczeniowej na zmienionych w tym zakresie warunkach Umowy. Ubezpieczyciel określając dodatkową składkę lub jej zwrot obowiązany jest określić jej wysokość na takim poziomie, na jakim przy uwzględnieniu wszelkich okoliczności składka byłaby najprawdopodobniej pobrana lub zwrócona. Zmiana, o której mowa, może nastąpić na pisemny wniosek Ubezpieczającego, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w formie aneksu do Umowy; 1.4. w zakresie zmiany zakresu ubezpieczenia określonego w Załączniku nr 1 do Umowy (opis przedmiotu zamówienia), bądź Ogólnych lub Szczególnych Warunkach Ubezpieczenia, w tym również rozszerzenie o dodatkowe ryzyka oraz jeżeli zmiana ta ma wpływ na zmianę wysokości łącznej składki, o której mowa w § 4 ust. 1 lub odpowiedniej składki w bieżącym okresie rozliczeniowym, jeżeli po stronie Ubezpieczającego lub Ubezpieczonego zachodzą uzasadnione potrzeby oraz nastąpi przynajmniej jedna z następujących okoliczności: 1.4.1. nastąpi zmiana w obowiązujących przepisach prawa lub zmiana istotnych z uwagi na charakter działalności Ubezpieczającego lub Ubezpieczonego stosunków umownych, która wpłynie na ubezpieczenia zawarte w ramach Umowy, w szczególności poprzez powstanie obowiązku lub potrzeby zmiany zakresu ubezpieczenia mienia, 1.4.2. nastąpi zmiana w strukturze organizacyjnej Ubezpieczającego lub Ubezpieczonego, przekształcenie, połączenie, podział, zniesienie, likwidacja lub im podobne, która wpłynie na ubezpieczenia, w szczególności poprzez powstanie obowiązku lub potrzeby zmiany zakresu ubezpieczenia mienia; Zmiany, o których mowa w niniejszym § 6 ust. 1 pkt. 1.4., powodujące zmianę wysokości łącznej składki, o której mowa w § 4 ust. 1 lub odpowiedniej składki w danym okresie rozliczeniowym, łącznie nie mogą przekroczyć odpowiednio 50% łącznej składki określonej pierwotnie w § 4 ust. 1, zarówno w przypadku obniżenia, jak i podwyższenia takich składek. Dodatkowa składka lub jej zwrot z tytułu wprowadzenia zmiany Umowy, o której mowa w niniejszym § 6 ust. 1 pkt. 1.4., zostanie obliczona za czas trwania odpowiedzialności Ubezpieczyciela i dokonywane będą proporcjonalnie (pro rata temporis) tj. za każdy dzień ochrony ubezpieczeniowej na zmienionych w tym zakresie warunkach Umowy. Ubezpieczyciel określając dodatkową składkę lub jej zwrot obowiązany jest określić jej wysokość na takim poziomie, na jakim przy uwzględnieniu wszelkich okoliczności składka byłaby najprawdopodobniej pobrana lub zwrócona. Zmiana, o której mowa, może nastąpić na pisemny wniosek Ubezpieczającego, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w formie aneksu do Umowy. 2. Strony dopuszczają możliwość zmiany po stronie Ubezpieczyciela w zakresie podmiotów występujących po stronie Ubezpieczyciela, w przypadku spełnienia łącznie następujących warunków: 2.1. po stronie Ubezpieczyciela występuje dwa lub kilka podmiotów, którzy jako Wykonawcy występowali wspólnie w Postępowaniu prowadzonym w celu zawarcia niniejszej Umowy (np. w ramach konsorcjum, poolu koasekuracyjnego), 2.2. zmiana polega na zaprzestaniu realizacji Umowy przez jednego lub kilku z Wykonawców, o których mowa w § 5 ust. 2 pkt. 2.1., 2.3. Wykonawca lub Wykonawcy, którzy realizować będą Umowę po wprowadzeniu zmiany Umowy, o której mowa w § 5 ust. 2, zobowiązany jest lub zobowiązani są wspólnie wykazać spełniania warunków udziału w Postępowaniu w zakresie określonym w SIWZ, 2.4. w celu wykazania spełniania warunków udziału, o których mowa w § 5 ust. 2 pkt. 2.3. Wykonawca lub Wykonawcy, którzy realizować będą Umowę po wprowadzeniu zmiany Umowy, o której mowa w § 5 ust. 2, przedstawi lub przedstawią Ubezpieczającemu odpowiednie dokumenty, o których mowa w SIWZ, aktualne na dzień wprowadzenia zmiany Umowy. 3. Niezależnie od postanowień § 5 ust. 1 i ust. 2, do Umowy mogą zostać wprowadzone zmiany w zakresie dopuszczalnym wskazanym w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 Ustawy Pzp. 4. Zmiana w zakresie danych dotyczących Stron lub Ubezpieczonych, a w szczególności ich adresów lub nazw, imion i nazwisk osób uprawnionych do reprezentowania, nie stanowią istotnej zmiany postanowień Umowy i nie wymagają zgody Stron. Zmiana, o której mowa w zdaniu poprzednim, jest dokonywana jednostronnym oświadczeniem złożonym drugiej Stronie. § 6 1. Ubezpieczający przewiduje odpowiednią zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Ubezpieczycielowi w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z następujących okoliczności: 1.1. Zmiana stawki podatku od towarów i usług, 1.2. Zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę 1.3. Zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne 1.4. Zmiana zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - na zasadach i w sposób określony w niniejszym paragrafie, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Ubezpieczyciela. 2. W przypadku zmian określonych w § 6 ust. 1, Ubezpieczyciel może wystąpić do Ubezpieczającego z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia, przedkładając odpowiednie uzasadnienie i dokumenty potwierdzające zasadność złożenia takiego wniosku. Ubezpieczyciel zobowiązany jest wykazać, że zaistniała zmiana, o której mowa w § 6 ust. 1, ma bezpośredni wpływ na koszty wykonania Umowy oraz określić stopień, w jakim wpłynie ona na wysokość wynagrodzenia. Uzasadnienie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, powinno zawierać w szczególności szczegółowe wyliczenia całkowitej kwoty, o jaką wynagrodzenie Ubezpieczyciela powinno ulec zmianie, oraz wskazywać datę, od której nastąpiła bądź nastąpi zmiana wysokości kosztów wykonania Umowy uzasadniająca zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Ubezpieczycielowi. 3. W terminie 10 dni roboczych od dnia przekazania wniosku, o którym mowa w § 6 ust. 2, Ubezpieczający, przekaże Ubezpieczycielowi informacje o zakresie, w jakim zatwierdza wniosek oraz wskaże kwotę, o którą wynagrodzenie należne Ubezpieczycielowi powinno ulec zmianie, albo informacje o niezatwierdzeniu wniosku, wraz z uzasadnieniem. 4. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Ubezpieczycielowi w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w § 6 ust. 1, będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia Ubezpieczyciela, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania Umowy przez Ubezpieczyciela w związku z wejściem w życie przepisów wprowadzających te zmiany. Zmiana, o której mowa w zdaniu poprzednim, obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa w § 6 ust. 1. 5. Zmiana wynagrodzenia nastąpi w formie pisemnego aneksu do umowy. Aneks zostanie zawarty nie później niż w terminie 7 dni roboczych od dnia zatwierdzenia wniosku o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Ubezpieczycielowi.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-30, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: ubezpieczenia mienia, OC i pojazdów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych. 2) Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk. 3) Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem, rabunku i wandalizmu. 4) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności oraz z tytułu posiadania mienia. 5) Ubezpieczenie pojazdów: - Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów. - Ubezpieczenie AUTO-CASCO. - Ubezpieczenie NNW kierowców i pasażerów. - Ubezpieczenie Assistance. - Ubezpieczenie szyb samochodowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66510000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Klauzule fakultatywne 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej nadwyżkowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej nadwyżkowej z tytułu prowadzenia działalności oraz z tytułu posiadania mienia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66510000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Klauzule fakultatywne 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę rozliczenie PIT- Sulmierzyce
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę rozliczenie PIT. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.