Świadczenie usług grupowego ubezpieczenia na życie pracowników Gdańskich Nieruchomości,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług grupowego ubezpieczenia na życie pracowników Gdańskich Nieruchomości, oraz członków ich rodzin w latach 2020 – 2022.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdańsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-02-10
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGdańskie Nieruchomości - Samorządowy Zakład Budżetowy
  • Data publikacji ogłoszenia2020-01-31
  • Numer ogłoszenia507981-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 507981-N-2020 z dnia 2020-01-31 r.

Gdańskie Nieruchomości - Samorządowy Zakład Budżetowy: Świadczenie usług grupowego ubezpieczenia na życie pracowników Gdańskich Nieruchomości, oraz członków ich rodzin w latach 2020 – 2022.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gdańskie Nieruchomości - Samorządowy Zakład Budżetowy, krajowy numer identyfikacyjny 19281776900000, ul. Partyzantów  74 , 80-254  Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, , e-mail nz@nieruchomoscigda.pl, , faks 583 458 235.
Adres strony internetowej (URL): www.nieruchomoscigda.pl
Adres profilu nabywcy: www.nieruchomoscigda.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.nieruchomoscigda.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.nieruchomoscigda.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie - pocztą lub osobiście
Adres:
80-254 Gdańsk, ul Partyzantów 74

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług grupowego ubezpieczenia na życie pracowników Gdańskich Nieruchomości, oraz członków ich rodzin w latach 2020 – 2022.
Numer referencyjny: 14/20/A
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa grupowego ubezpieczenia na życie pracowników Gdańskich Nieruchomości, ich małżonków/partnerów oraz pełnoletnich dzieci. 2. Przewidywana ilość osób objętych ubezpieczeniem na życie – 380 osoby (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ. 4. Wymagania dotyczące zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust 3a. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę lub umowy równoważnej (tj. umowy, której treść lub sposób realizacji odpowiada cechom stosunku pracy) 1 osoby wykonującej czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. usługi grupowego ubezpieczenia. Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji danych usług (czynności) zatrudniać na podstawie umów o pracę lub umów równoważnych pracownika wykonującego dane czynności. Osoba ta musi brać czynny udział w realizacji zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 66511000-5
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  24   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunki w zakresie kompetencji lub uprawnień jeżeli wykaże, że posiada: zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej w zakresie co najmniej działu I grupa 1 załącznika do ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2015 r., poz. 1844 z późniejszymi zmianami, dalej zwana jako „ustawa o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej”).
Informacje dodatkowe W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunek musi spełniać każdy z nich.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli: wykaże, że wykonał okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował lub realizuje: minimum 3 usługi, z których każda z osobna obejmowała/obejmuje grupowe ubezpieczenie na życie dla minimum 300 (trzystu) osób. W przypadku powoływania się przez Wykonawcę na zamówienie będące w trakcie realizacji dotychczasowa zrealizowana na dzień składania ofert część musi obejmować grupowe ubezpieczenie na życie dla minimum 300 (trzystu) osób.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu pojedynczych usług, co oznacza, że realizacją trzech wymaganych usług powinien wykazać się albo Wykonawca składający ofertę, albo, co najmniej jeden z uczestników konsorcjum, tzn., że jeżeli jeden z konsorcjantów wykonał jedną wymaganą usługę, a dwie drugi, oznacza to, że warunek nie zostanie spełniony. Doświadczenie Wykonawcy, który wykonywał usługi w ramach konsorcjum, powinno być tylko i wyłącznie związane z faktycznie realizowanym zakresem zadania, tzn., że posiada on doświadczenie tylko i wyłącznie wynikające ze zrealizowanych usług. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Podmiot, na którego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia wykonawca polega, będzie musiał wykazać zrealizowanie co najmniej trzech usług obejmujących grupowe ubezpieczenie na życie. W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego. 1.2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i nazwy podwykonawców. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście. 1.3. Określić cenę oferty zgodnie z wzorem określonym w druku oferta. 1.4. Określić w ofercie parametry indywidualnej kontynuacji ubezpieczenia. 1.5. Określić w ofercie klauzule fakultatywne. 1.6. Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 14 ppkt. 2-5 SIWZ. 1.7. Zaleca się załączyć do oferty kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu 1.8. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 zł.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena (Pc) 0,50
Klauzule fakultatywne (Pr) 0,40
Indywidualna kontynuacja (Pi) 0,10

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany umowy będą dokonywane poprzez kolejno numerowane aneksy sporządzone przez strony umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Strony dopuszczają możliwość dokonywania wszelkich nieistotnych zmian umowy. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: a. zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone zgodnie z art. 144 ustawy PZP; b. konieczna jest zmiana terminu realizacji zamówienia; c. niezbędne jest ograniczenie przez Zamawiającego zakresu przedmiotu zamówienia – w takim przypadku zmianie mogą ulec zapisy umowy odnoszące się do przedmiotu zamówienia i jego zakresu, wynagrodzenia i rozliczenia Wykonawcy, a także obowiązków Wykonawcy; d. konieczne jest wprowadzenie zmian w umowie, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa obowiązujących po dacie zawarcia umowy, wywołujących potrzebę zmian umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takich zmian – w takim przypadku zmianie mogą ulec wyłącznie zapisy umowy, do których odnoszą się zmiany przepisów prawa; e. konieczne jest dokonanie zmian w częściach przedmiotu zamówienia, które zgodnie z ofertą Wykonawcy będą wykonywane przy pomocy podwykonawców; f. konieczne jest zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu zamówienia z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy – w takim przypadku zmianie ulegną wyłącznie zapisy odnoszące się do wynagrodzenia i rozliczenia Wykonawcy; g. wystąpienia potrzeby zmiany osoby wykonującej w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich czynności faktycznych i prawnych związanych z wykonywaniem umowy; h. zmian dotyczących terminów płatności, wysokości i liczby rat składki, w przypadku braku środków na zapłatę składek przez Zamawiającego w terminie przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia, bez dodatkowej zwyżki w wysokości składki przy rozłożeniu jej na raty, zmian dotyczących terminu rozpoczęcia realizacji umowy - okresu ubezpieczenia, z uwagi na procedurę odwoławczą; i. zmian postanowień umowy w zakresie osób ubezpieczonych, wynikających także z woli przystąpienia bądź odstąpienia od umowy ubezpieczenia; j. w przypadku ujawnienia się nowego ryzyka (np. nowej jednostki chorobowej, nowej metody leczenia, itd., nieobjętej zakresem ubezpieczenia, a wynikającej np. z rozwoju wiedzy, nauki, techniki, itd.), Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia za zgodą Wykonawcy zmian w zakresie poszczególnych rodzajów ubezpieczeń dotyczących złożonej oferty, sum ubezpieczenia oraz wysokości należnych składek, k. zmian podmiotowych i formy prawnej Zamawiającego (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.). Wskazanie powyższych okoliczności zmian umowy nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do wprowadzenia tych zmian. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu stron. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-02-10, godzina: 10:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 2020-03-10 okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Punkty będą przyznawane według następujących zasad: a) Kryterium – Cena - waga 50% (0,50)- odpowiada maksymalnej wartości 50 pkt. Oferty będą oceniane w kryterium „cena” poprzez porównanie ceny oferty badanej do ceny najniższej ze wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu, wg poniższego wzoru: Pc = (Cn / Cb) x 100 pkt x 50% (0,50) odpowiada maksymalnej wartości 50 pkt. gdzie: Cn – łączna maksymalna cena najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie, Cb – łączna maksymalna cena oferty badanej, C (Cn+Cb) – obliczone zgodnie z drukiem oferty. Przy czym łączna maksymalna cena oferty badanej (Cb) oznacza sumę iloczynów składek oraz przyjętej wagi dla każdego wariantu, które wynoszą: wariant I: 38/100, wariant II: 20/100, wariant III: 42/100. Cb = CwI x 38 /100 + CwII x 20 /100 + CwIII x 42 /100 gdzie: CwI – cena wariantu I, CwII – cena wariantu II, CwIII – cena wariantu III. b) Kryterium – Klauzule fakultatywne- waga 40% (0,40)- odpowiada maksymalnej wartości 40 pkt. Oferty będą oceniane w kryterium „klauzule fakultatywne” poprzez przyznanie punktów (Pr) każdemu Wykonawcy według następujących zasad: - Klauzula „reoperacji” za rozszerzenie przez Wykonawcę ochrony poprzez dodanie do zakresu operacji chirurgicznych odpowiedzialności z tytułu przeprowadzenia u Ubezpieczonego reoperacji definiowanej jako: wykonanie u Ubezpieczonego pierwszej reoperacji – tj. pierwszej kolejnej operacji tego samego narządu, pozostającej w związku przyczynowo – skutkowym z pierwszą operacją, w tym także usunięcie stabilizacji wewnętrznej i zewnętrznej zespolenia kości. Wysokość świadczenia zgodna z klasami operacji określonymi w OWU Wykonawcy - zamawiający przyzna 5 pkt.  „Klasyfikacja klas operacji” za wyrażenie zgody przez Wykonawcę na przypisanie procentowych wartości wypłaty świadczeń w ramach umowy „Operacje chirurgiczne” w poszczególnych klasach operacji: Klasa I – 100% Klasa II – 70% Klasa III – 50% Klasa IV– 20%; Klasa V – 10% - zamawiający przyzna 20 pkt.  Klauzula „operacji” za rozszerzenie przez Wykonawcę ochrony poprzez dodanie do zakresu operacji chirurgicznych Ubezpieczonego dodatkowego świadczenia w wysokości co najmniej 5% sumy ubezpieczenia z tytułu umowy Operacji Ubezpieczonego w przypadku przeprowadzenia procedury medycznej w znieczuleniu ogólnym. Warunkiem wypłaty jest wymienienie danej operacji w OWU Wykonawcy (katalog operacji chirurgicznych) - zamawiający przyzna 10 pkt.  Klauzula „rozszerzenia katalogu poważnych zachorowań Ubezpieczonego - Alzheimer” za rozszerzenie przez Wykonawcę katalogu poważnych zachorowań Ubezpieczonego o chorobę Alzheimera przed 65. rokiem życia – choroba degeneracyjna mózgu, skutkująca trwałą niezdolnością do wykonywania czynności życia codziennego lub koniecznością sprawowania przez osoby trzecie stałej opieki nad Ubezpieczonym. Rozpoznanie musi być potwierdzone przez lekarza specjalistę neurologa oraz udokumentowane odpowiednimi wynikami badań. Ochroną ubezpieczeniową objęte są tylko takie zachorowania na chorobę Alzheimera, które łącznie spełniają dwa następujące warunki: choroba została zdiagnozowane w trakcie trwania ochrony ubezpieczeniowej Wykonawcy oraz diagnoza została postawiona przed końcem roku kalendarzowego w którym Ubezpieczony ukończył 65 rok życia - zamawiający przyzna 5 pkt. Klauzule fakultatywne (Pr) są kryteriami nieobligatoryjnymi podnoszącymi wartość zakresu ubezpieczenia. Informacja o akceptacji danej klauzuli dodatkowej bądź braku akceptacji musi zostać wskazana przez Wykonawcę w druku oferta poprzez zaznaczenie jednego z dwóch wariantów do wyboru tj. tak/nie w odniesieniu do każdej klauzuli dodatkowej. W przypadku braku zaznaczenia jednego z wariantów w odniesieniu do którejkolwiek klauzuli dodatkowej, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie zaoferował danej klauzuli dodatkowej i przyzna ofercie odpowiednio 0 punktów. Skreślenie „nie” i pozostawienie „tak” powoduje przyznanie punktów zgodnie z powyżej określonymi zasadami, a skreślenie „tak” i pozostawienie „nie” daje 0 pkt. c) Kryterium – indywidualna kontynuacja - waga 10% (0,10)- odpowiada maksymalnej wartości 10 pkt. Oferty będą oceniane w kryterium „indywidualna kontynuacja” poprzez porównanie ceny za pakiet Indywidualnej Kontynuacji oferty badanej do ceny za pakiet Indywidualnej Kontynuacji najniższej ze wszystkich ważnych ofert, wg poniższych założeń: Zakres pakietu Indywidualnej Kontynuacji: Minimalny obligatoryjny zakres świadczeń - Wysokość świadczenia w % SU: Zgon Ubezpieczonego - 100%. Zgon Ubezpieczonego w wyniku nieszczęśliwego wypadku - 200% (świadczenie skumulowane składające się z sumy sum ubezpieczenia na umowach: Zgonu Ubezpieczonego oraz Zgonu Ubezpieczonego spowodowanego nieszczęśliwym wypadkiem). Trwały uszczerbek na zdrowiu Ubezpieczonego w wyniku nieszczęśliwego wypadku (za 1 % uszczerbku) - 4%. Zgon Małżonka /Partnera życiowego Ubezpieczonego - 100%. Zgon dziecka Ubezpieczonego - 30%. Zgon rodzica lub teścia Ubezpieczonego - 20%. Urodzenie się dziecka Ubezpieczonemu - 10%. Urodzenie martwego dziecka Ubezpieczonemu - 20%. Osierocenie dziecka Ubezpieczonego - 40%. Zamawiający wymaga, aby cena pakietu „Indywidualnej Kontynuacji” była określona, jako stawka za 1 tys. zł. Sumy Ubezpieczenia, przy założeniu, że podana składka jest stała przez cały okres trwania umowy kontynuowanej i niezależna od wieku osoby kontynuującej ubezpieczenie. Zakres ochrony nie może ulegać zmianie w trakcie trwania umowy. Umowa kontynuowana jest umową dożywotnią. Wykonawca wpisuje w ofertę cenę pakietu indywidualna kontynuacja za 1 tys. PLN sumy ubezpieczenia. Wartość ta będzie traktowana jako cena oferty dla porównań i badania ofert. Punkty w kryterium „Indywidualna Kontynuacja” obliczone zostaną wg wzoru: Pi = (CIKn : CIKb) x 100 pkt x 10% gdzie: CIKn – cena pakietu Indywidualna Kontynuacja najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie, CIKb – cena pakietu Indywidualnej Kontynuacji oferty badanej. Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru: P = Pc + Pr + Pi gdzie: P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie, Pc – liczba punktów w kryterium „cena” Pr – liczba punktów w kryterium „klauzule fakultatywne” Pi – liczba punktów w kryterium „indywidualna kontynuacja” TERMIN REALIZACJI UMOWY : 24 miesiące od dnia podpisania umowy jednak nie wcześniej niż od 01.03.2020 r. DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 10.02.2020 r. o godz. 11:15 Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-254 Gdańsk ul. Partyzantów 74, w pokoju nr 204. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI Joanna Rybicka stanowisko służbowe inspektor ds. zamówień publicznych, 80- 254 Gdańsk ul. Partyzantów 74, nr pok. 4, tel. 58 320 10 32 Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Rzeczoznawca meblowy - Pępowo kartuskie
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania12-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Wynajęliśmy firmę transportową do przewozu mebli z Anglii do Polski. Meble były nowe na zamówienie, robione na styl wiejski w większości sosnowe i dębowe krzesła. Wszystkie dojechały uszkodzone. Chcemy starać się o odszkodowanie od firmy ale potrzebujemy wycenę szkód. Pępowo kartuskie. Jesteśmy jeszcze w Polsce w przyszlym tygodniu. Proszę o kontakt
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI