Kompleksowe ubezpieczenie Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Kompleksowe ubezpieczenie Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-04-28
  • ZamawiającyŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-20
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00036815
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowe ubezpieczenie Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000289035

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-055

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@sum.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sum.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowe ubezpieczenie Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6d161ec-a1bb-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036815

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010888/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.4 Ubezpieczenia

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://sum.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak

3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia

1. Zamawiający informuje, iż SWZ zawiera informacje o charakterze poufnym zawarte w załączniku nr 5 do SWZ.2. Sposób dostępu do informacji poufnych oraz wymagania związane z ochroną poufnego charakteru informacji: 2.1. Zamawiający na podstawie art. 18 ust. 4 w związku z art. 96 ust. 1 oraz art. 280 ust. 3 ustawy Pzp udostępni opis przedmiotu zamówienia tym Wykonawcom, którzy bezpośrednio zwrócą się ze stosownym wnioskiem o udostępnienie informacji poufnych dotyczących ubezpieczeń Śląskiego Uniwersytetu Medycznego zamieszczonych w załączniku nr 5 do SWZ – Wzór wniosku o udostępnienie informacji poufnych – załącznik nr 7 do SWZ.2.2. Informacje poufne, o którym mowa w ust. 2 udostępniane będą wyłącznie podmiotom prowadzącym działalność ubezpieczeniową w świetle przepisów Ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. 2020, poz. 895 z późn. zm.) – zwana dalej „ustawą o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej”.2.3. Wykonawca zobowiązany jest przesłać wniosek na adres e-mail: dzp@sum.edu.pl lub przez platformę dostępną pod adresem https://sum.eb2b.com.pl. 2.4. Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postepowaniem o udzielenie zamówienia o charakterze poufnym będą przesyłane na adres poczty elektronicznej wskazany przez Wykonawcę w złożonym wniosku.2.5. Otrzymane w ten sposób informacje przez Wykonawców nie mogą być udostępniane innym osobom i podmiotom oraz muszą służyć tylko i wyłącznie przygotowaniu oferty przez podmioty uprawione do wykonywania działalności ubezpieczeniowej. 2.6. Zamawiający zobowiązuje Wykonawców do zachowania poufnego charakteru wszystkich otrzymanych dokumentów i informacji uzyskanych w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania zgodnie z zasadą określoną w ustawie o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej.2.7. Zamawiający zobowiązuje Wykonawców do dołożenia właściwych starań w celu zabezpieczenia informacji przed ich utratą, zniekształceniem i dostępem nieupoważnionych osób trzecich.

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sum.eb2b.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem internetowym https://platforma.eb2b.com.pl/user/termslub https://tt.eb2b.com.pl/user/terms). Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania z Platformy Zakupowej, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:1. Administratorem danych osobowych Wykonawców i osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu jest Zamawiający.2. Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych pod numerem tel. 32 208 3600 lub na stronie internetowej sum.edu.pl oraz iod.sum.edu.pl.3. Inspektor ochrony danych osobowych w Nord Partner Sp. z o.o. - dane kontaktowe: odo@np.com.pl.4. Pani/Pana dane osobowe będą wykorzystywane w celu realizacji postępowania o udzielnie zamówienia publicznego na Kompleksowe ubezpieczenie Śląskiego Uniwersytetu Medycznego prowadzonego w trybie podstawowym (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit. c RODO).5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.7. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp. Ponadto dane osobowe mogą być udostępniane, w związku z realizacją postępowania, brokerowi ubezpieczeniowemu (Nord Partner sp. z o.o., ul. Lubicka 16, 87-100 Toruń).8. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres: 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.9. Posiada Pani/Pan:9.1 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana,9.2 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**,9.3 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***, 9.4 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że dochodzi do naruszenia przepisów o ochronie danych osobowych przez administratora.9.5 Nie przysługuje Pani/Panu:9.5.1 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawa do usunięcia danych osobowych,9.5.2 prawa do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,9.5.3 prawo do sprzeciwu, o których mowa w art. 21 RODO, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp.oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RZP/TP/23/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I zamówienia – Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej:A. Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk B. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-05-16 do 2024-05-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, a ich wartość wyniesie nie więcej niż 10% wartości każdej części zamówienia podstawowego i została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia. 2. Nazwa i kody opisujące przedmiot zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług (CPV): 66510000-8 Usługa ubezpieczeniowa. 3. Zamówienie, o którym mowa powyżej zostanie udzielone na warunkach tożsamych dla zamówienia podstawowego. Dla konkretnych rodzajów ubezpieczeń sporządzone zostaną odpowiednie aneksy do zawartej umowy określające szczegółowo przedmiot, zakres i termin udzielanej ochrony ubezpieczeniowej.4. Zakres usług, o których mowa w ust. 1 obejmuje wystąpienie jednej z poniższych okoliczności oraz w następujący sposób:4.1 w sytuacji wystąpienia zmian w zakresie prowadzonej przez Zamawiającego działalności (także organizacyjnych, w tym przekształceń) mających wpływ na realizację Umowy, w tym zmian zakresu wykonywanej działalności (w szczególności miejsca jej wykonywania) – poprzez ubezpieczenie nowej działalności oraz nowego miejsca jej wykonywania,4.2 w sytuacji wystąpienia zmian w majątku Zamawiającego (inwestycja w majątek trwały) – wzrostu jego wartości lub zbywania takiego majątku – poprzez dokonanie zmian w sumach ubezpieczenia, a także rozliczanie klauzuli automatycznego pokrycia,4.3 w razie zakupu lub sprzedaży pojazdów – poprzez ubezpieczanie dodatkowych pojazdów, aktualizację wartości pojazdów, zmniejszenie ilości ubezpieczanych pojazdów oraz wyrównaniu okresów ubezpieczenia zgodnie z zapisami SWZ,4.4 w razie konieczności zwiększenia aktualnych sum gwarancyjnych, sum ubezpieczenia lub uzupełnienia limitów poprzez wprowadzenie zmian w wartościach sum gwarancyjnych, sum ubezpieczenia oraz wysokości limitów,4.5 w razie konieczności zmiany ilości osób w zakresie ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków lub osobodni w zakresie ubezpieczenia kosztów leczenia,4.6 w razie konieczności zmiany wysokości franszyz i udziałów własnych,4.7 w razie konieczności przedłużenia okresu ubezpieczenia,4.8 w razie konieczności zmiany ryzyka ubezpieczeniowego lub ubezpieczenia dodatkowego zakresu w ramach podstawowych ubezpieczeń,4.9 w przypadku korzystnych dla Zamawiającego zmian Ogólnych Warunków Ubezpieczenia (OWU) – poprzez wprowadzenie do umowy postanowień nowych OWU lub ich części,4.10 w przypadku zmian przepisów prawnych wpływających na zakres ubezpieczenia – poprzez zmianę treści umowy w zakresie dostosowania jej do obowiązujących przepisów,4.11 w przypadku rozszerzenia lub zmiany zakresu ubezpieczenia na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy – poprzez zmianę zapisów SWZ dotyczących zakresu ubezpieczenia lub wprowadzenie do ubezpieczenia dodatkowych ryzyk zgodnie z OWU Wykonawcy obowiązującymi w chwili zmiany Umowy,4.12 w razie konieczności rozszerzenia zakresu ubezpieczenia wynikającej z innej przyczyny niż wyżej wymienione,4.13 w przypadku zmian innych powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z ROZDZIAŁEM XXI SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Fakultatywne warunki ubezpieczenia

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zgodnie z ROZDZIAŁEM XXI SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II zamówienia – Ubezpieczenie NNW uczestników prac:A. Ubezpieczenie NNW uczestników prac naukowo-badawczych w zakresie szkód osobowych doznanych wskutek uczestnictwa w pracach naukowo-badawczych

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-05-16 do 2024-05-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, a ich wartość wyniesie nie więcej niż 10% wartości każdej części zamówienia podstawowego i została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia. 2. Nazwa i kody opisujące przedmiot zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług (CPV): 66510000-8 Usługa ubezpieczeniowa. 3. Zamówienie, o którym mowa powyżej zostanie udzielone na warunkach tożsamych dla zamówienia podstawowego. Dla konkretnych rodzajów ubezpieczeń sporządzone zostaną odpowiednie aneksy do zawartej umowy określające szczegółowo przedmiot, zakres i termin udzielanej ochrony ubezpieczeniowej.4. Zakres usług, o których mowa w ust. 1 obejmuje wystąpienie jednej z poniższych okoliczności oraz w następujący sposób:4.1 w sytuacji wystąpienia zmian w zakresie prowadzonej przez Zamawiającego działalności (także organizacyjnych, w tym przekształceń) mających wpływ na realizację Umowy, w tym zmian zakresu wykonywanej działalności (w szczególności miejsca jej wykonywania) – poprzez ubezpieczenie nowej działalności oraz nowego miejsca jej wykonywania,4.2 w sytuacji wystąpienia zmian w majątku Zamawiającego (inwestycja w majątek trwały) – wzrostu jego wartości lub zbywania takiego majątku – poprzez dokonanie zmian w sumach ubezpieczenia, a także rozliczanie klauzuli automatycznego pokrycia,4.3 w razie zakupu lub sprzedaży pojazdów – poprzez ubezpieczanie dodatkowych pojazdów, aktualizację wartości pojazdów, zmniejszenie ilości ubezpieczanych pojazdów oraz wyrównaniu okresów ubezpieczenia zgodnie z zapisami SWZ,4.4 w razie konieczności zwiększenia aktualnych sum gwarancyjnych, sum ubezpieczenia lub uzupełnienia limitów poprzez wprowadzenie zmian w wartościach sum gwarancyjnych, sum ubezpieczenia oraz wysokości limitów,4.5 w razie konieczności zmiany ilości osób w zakresie ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków lub osobodni w zakresie ubezpieczenia kosztów leczenia,4.6 w razie konieczności zmiany wysokości franszyz i udziałów własnych,4.7 w razie konieczności przedłużenia okresu ubezpieczenia,4.8 w razie konieczności zmiany ryzyka ubezpieczeniowego lub ubezpieczenia dodatkowego zakresu w ramach podstawowych ubezpieczeń,4.9 w przypadku korzystnych dla Zamawiającego zmian Ogólnych Warunków Ubezpieczenia (OWU) – poprzez wprowadzenie do umowy postanowień nowych OWU lub ich części,4.10 w przypadku zmian przepisów prawnych wpływających na zakres ubezpieczenia – poprzez zmianę treści umowy w zakresie dostosowania jej do obowiązujących przepisów,4.11 w przypadku rozszerzenia lub zmiany zakresu ubezpieczenia na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy – poprzez zmianę zapisów SWZ dotyczących zakresu ubezpieczenia lub wprowadzenie do ubezpieczenia dodatkowych ryzyk zgodnie z OWU Wykonawcy obowiązującymi w chwili zmiany Umowy,4.12 w razie konieczności rozszerzenia zakresu ubezpieczenia wynikającej z innej przyczyny niż wyżej wymienione,4.13 w przypadku zmian innych powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z ROZDZIAŁEM XXI SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Fakultatywne warunki ubezpieczenia

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zgodnie z ROZDZIAŁEM XXI SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ III zamówienia - Ubezpieczenia komunikacyjne:A. Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdówB. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych w ruchu zagranicznymC. Ubezpieczenie auto-cascoD. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z użytkowaniem pojazdów mechanicznychE. Ubezpieczenie Assistance na terytorium RPF. Ubezpieczenie Assistance na terytorium Europy

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-05-16 do 2024-05-16

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, a ich wartość wyniesie nie więcej niż 10% wartości każdej części zamówienia podstawowego i została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia. 2. Nazwa i kody opisujące przedmiot zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług (CPV): 66510000-8 Usługa ubezpieczeniowa. 3. Zamówienie, o którym mowa powyżej zostanie udzielone na warunkach tożsamych dla zamówienia podstawowego. Dla konkretnych rodzajów ubezpieczeń sporządzone zostaną odpowiednie aneksy do zawartej umowy określające szczegółowo przedmiot, zakres i termin udzielanej ochrony ubezpieczeniowej.4. Zakres usług, o których mowa w ust. 1 obejmuje wystąpienie jednej z poniższych okoliczności oraz w następujący sposób:4.1 w sytuacji wystąpienia zmian w zakresie prowadzonej przez Zamawiającego działalności (także organizacyjnych, w tym przekształceń) mających wpływ na realizację Umowy, w tym zmian zakresu wykonywanej działalności (w szczególności miejsca jej wykonywania) – poprzez ubezpieczenie nowej działalności oraz nowego miejsca jej wykonywania,4.2 w sytuacji wystąpienia zmian w majątku Zamawiającego (inwestycja w majątek trwały) – wzrostu jego wartości lub zbywania takiego majątku – poprzez dokonanie zmian w sumach ubezpieczenia, a także rozliczanie klauzuli automatycznego pokrycia,4.3 w razie zakupu lub sprzedaży pojazdów – poprzez ubezpieczanie dodatkowych pojazdów, aktualizację wartości pojazdów, zmniejszenie ilości ubezpieczanych pojazdów oraz wyrównaniu okresów ubezpieczenia zgodnie z zapisami SWZ,4.4 w razie konieczności zwiększenia aktualnych sum gwarancyjnych, sum ubezpieczenia lub uzupełnienia limitów poprzez wprowadzenie zmian w wartościach sum gwarancyjnych, sum ubezpieczenia oraz wysokości limitów,4.5 w razie konieczności zmiany ilości osób w zakresie ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków lub osobodni w zakresie ubezpieczenia kosztów leczenia,4.6 w razie konieczności zmiany wysokości franszyz i udziałów własnych,4.7 w razie konieczności przedłużenia okresu ubezpieczenia,4.8 w razie konieczności zmiany ryzyka ubezpieczeniowego lub ubezpieczenia dodatkowego zakresu w ramach podstawowych ubezpieczeń,4.9 w przypadku korzystnych dla Zamawiającego zmian Ogólnych Warunków Ubezpieczenia (OWU) – poprzez wprowadzenie do umowy postanowień nowych OWU lub ich części,4.10 w przypadku zmian przepisów prawnych wpływających na zakres ubezpieczenia – poprzez zmianę treści umowy w zakresie dostosowania jej do obowiązujących przepisów,4.11 w przypadku rozszerzenia lub zmiany zakresu ubezpieczenia na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy – poprzez zmianę zapisów SWZ dotyczących zakresu ubezpieczenia lub wprowadzenie do ubezpieczenia dodatkowych ryzyk zgodnie z OWU Wykonawcy obowiązującymi w chwili zmiany Umowy,4.12 w razie konieczności rozszerzenia zakresu ubezpieczenia wynikającej z innej przyczyny niż wyżej wymienione,4.13 w przypadku zmian innych powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z ROZDZIAŁEM XXI SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Fakultatywne warunki ubezpieczenia

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zgodnie z ROZDZIAŁEM XXI SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ IV zamówienia – Ubezpieczenie kosztów leczenia:A. Ubezpieczenie kosztów leczenia oraz następstw nieszczęśliwych wypadków za granicą

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-05-16 do 2024-05-16

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, a ich wartość wyniesie nie więcej niż 10% wartości każdej części zamówienia podstawowego i została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia. 2. Nazwa i kody opisujące przedmiot zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług (CPV): 66510000-8 Usługa ubezpieczeniowa. 3. Zamówienie, o którym mowa powyżej zostanie udzielone na warunkach tożsamych dla zamówienia podstawowego. Dla konkretnych rodzajów ubezpieczeń sporządzone zostaną odpowiednie aneksy do zawartej umowy określające szczegółowo przedmiot, zakres i termin udzielanej ochrony ubezpieczeniowej.4. Zakres usług, o których mowa w ust. 1 obejmuje wystąpienie jednej z poniższych okoliczności oraz w następujący sposób:4.1 w sytuacji wystąpienia zmian w zakresie prowadzonej przez Zamawiającego działalności (także organizacyjnych, w tym przekształceń) mających wpływ na realizację Umowy, w tym zmian zakresu wykonywanej działalności (w szczególności miejsca jej wykonywania) – poprzez ubezpieczenie nowej działalności oraz nowego miejsca jej wykonywania,4.2 w sytuacji wystąpienia zmian w majątku Zamawiającego (inwestycja w majątek trwały) – wzrostu jego wartości lub zbywania takiego majątku – poprzez dokonanie zmian w sumach ubezpieczenia, a także rozliczanie klauzuli automatycznego pokrycia,4.3 w razie zakupu lub sprzedaży pojazdów – poprzez ubezpieczanie dodatkowych pojazdów, aktualizację wartości pojazdów, zmniejszenie ilości ubezpieczanych pojazdów oraz wyrównaniu okresów ubezpieczenia zgodnie z zapisami SWZ,4.4 w razie konieczności zwiększenia aktualnych sum gwarancyjnych, sum ubezpieczenia lub uzupełnienia limitów poprzez wprowadzenie zmian w wartościach sum gwarancyjnych, sum ubezpieczenia oraz wysokości limitów,4.5 w razie konieczności zmiany ilości osób w zakresie ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków lub osobodni w zakresie ubezpieczenia kosztów leczenia,4.6 w razie konieczności zmiany wysokości franszyz i udziałów własnych,4.7 w razie konieczności przedłużenia okresu ubezpieczenia,4.8 w razie konieczności zmiany ryzyka ubezpieczeniowego lub ubezpieczenia dodatkowego zakresu w ramach podstawowych ubezpieczeń,4.9 w przypadku korzystnych dla Zamawiającego zmian Ogólnych Warunków Ubezpieczenia (OWU) – poprzez wprowadzenie do umowy postanowień nowych OWU lub ich części,4.10 w przypadku zmian przepisów prawnych wpływających na zakres ubezpieczenia – poprzez zmianę treści umowy w zakresie dostosowania jej do obowiązujących przepisów,4.11 w przypadku rozszerzenia lub zmiany zakresu ubezpieczenia na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy – poprzez zmianę zapisów SWZ dotyczących zakresu ubezpieczenia lub wprowadzenie do ubezpieczenia dodatkowych ryzyk zgodnie z OWU Wykonawcy obowiązującymi w chwili zmiany Umowy,4.12 w razie konieczności rozszerzenia zakresu ubezpieczenia wynikającej z innej przyczyny niż wyżej wymienione,4.13 w przypadku zmian innych powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z ROZDZIAŁEM XXI SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Fakultatywne warunku ubezpieczenia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zgodnie z ROZDZIAŁEM XXI SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 9

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale X SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: 2.1. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile wynika to z odrębnych przepisów)posiadają odpowiednie zezwolenie, licencję, koncesję lub wpis do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia usług ubezpieczeniowych w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, tj. Wykonawcy mających siedzibę na terenie RP muszą posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w myśl ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U. 2020, poz. 895 z późn. zm.) w zakresie grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia w danej części zamówienia.Wykonawca ma obowiązek posiadania stosownych zezwoleń, pozwoleń, zgód, zgłoszeń, koncesji, licencji, itp. zwanych dalej „zezwoleniami” przez cały okres trwania umowy oraz ich okazywania Zamawiającemu na każde jego wezwanie. W przypadku, gdyby którekolwiek z dotychczasowych zezwoleń wygasło lub zostało cofnięte w okresie obowiązywania niniejszej umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić nowe zezwolenie w tym zakresie, nie później niż w ostatnim dniu obowiązywania dotychczasowego.3. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w odniesieniu do warunku określonego w ust. 2.1.: 3.1. warunek posiadania zezwolenia na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej musi spełniać każdy z Wykonawców działających wspólnie, 3.2. zakres grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia Wykonawcy ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia mogą spełnić łącznie (jako Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełnić cały zakres w całości).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp przed wyborem najkorzystniejszej oferty (w danej części zamówienia) wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2021, poz. 275 z późń. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę postępowaniu albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.1.2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp przed wyborem najkorzystniejszej oferty (w danej części zamówienia) wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych: 1.1. Zezwolenie właściwego organu nadzoru na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk zgodnym z przedmiotem zamówienia lub inny dokument wydany przez Komisję Nadzoru Finansowego potwierdzający prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski w zakresie nie mniejszym niż wynika to z przedmiotu zamówienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale XII ust. 3 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawa Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowiącym: 1.1. Dla Części I zamówienia : załącznik nr 4A do SWZ – wzór umowy1.2. Dla Części II zamówienia : załącznik nr 4B do SWZ – wzór umowy1.3. Dla Części III zamówienia : załącznik nr 4C do SWZ – wzór umowy1.4. Dla Części IV zamówienia : załącznik nr 4D do SWZ – wzór umowy2. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-28 08:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej https://sum.eb2b.com.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-28 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-27

2021-04-20 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuję pożyczki - Świętochłowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję pożyczki w kwocie 80 tysięcy złotych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI