Zamówienie na usługi społeczne w trzech częściach zgodnie z art. 138o uPzp w zakresie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zamówienie na usługi społeczne w trzech częściach zgodnie z art. 138o uPzp w zakresie rezerwacji i sprzedaży miejsc hotelowych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdynia
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2018-11-21
  • ZamawiającyPomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia
  • Data publikacji ogłoszenia2018-11-07
  • Numer ogłoszenia645590-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 645590-N-2018 z dnia 2018-11-07 r.

Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia: Zamówienie na usługi społeczne w trzech częściach zgodnie z art. 138o uPzp w zakresie rezerwacji i sprzedaży miejsc hotelowych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia finansowany będzie w ramach projektu „Pomorski Broker Eksportowy. Kompleksowy system wspierania eksportu w województwie pomorskim”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 2 Przedsiębiorstwa, Działania 2.3 Aktywność eksportowa współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Numer projektu WDA-RPPM02.03.00-22-001/16.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia, krajowy numer identyfikacyjny 19311273000000, ul. Al. Zwycięstwa  , 81451   Gdynia, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. +48 58 698 21 50, e-mail biuro@ppnt.gdynia.pl, faks +48 58 698 21 65.
Adres strony internetowej (URL): www.ppnt.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.ppnt.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia, al. Zwycięstwa 96/98, 81-451 Gdynia, pokój A5.10, Sekretariat (budynek IV Biurowo-Labortoryjny, wejście A, V piętro)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie na usługi społeczne w trzech częściach zgodnie z art. 138o uPzp w zakresie rezerwacji i sprzedaży miejsc hotelowych
Numer referencyjny: DO.2800.27.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży miejsc hotelowych w okresie trwania targów: a. W zakresie części 1: BettShow Londyn (Londyn, Wielka Brytania) w okresie od 21 do 26 stycznia 2019r. Wielkość zamówienia w zakresie części 1 szacuje się na 90 osobo dni tj. miejsca hotelowe w pokojach jednoosobowych dla 18 osób w okresie od 21 do 26 stycznia 2019 r. (5 dób hotelowych). Lokalizacja hotelu/hoteli, w którym/których zaproponowane zostaną miejsca noclegowe musi zapewniać możliwość przebycia trasy pieszo z hotelu do stacji kolejki London Fenchurch Street w czasie niedłuższym niż 20 minut. Krótszy czas przebycia trasy z hotelu do stacji kolejki London Fenchurch Street będzie dodatkowo punktowany w ramach kryterium oceny ofert. Odległość będzie sprawdzana poprzez aplikację Google Maps, z zastrzeżeniem, że zawsze pod uwagę będzie brana trasa spełniająca wszystkie wymagania Zamawiającego i zapewniająca szybsze przebycie trasy b. W zakresie części 2: MWC (Barcelona, Hiszpania) w okresie od 23 lutego do 01 marca 2019r. Wielkość zamówienia w zakresie części 2 szacuje się na 132 osobo dni tj. miejsca hotelowe w pokojach jednoosobowych dla 22 osób w okresie od 23 lutego do 01 marca 2019 r. (6 dób hotelowych). Lokalizacja hoteli/hoteli, w którym/których zaproponowane zostaną miejsca noclegowe musi znajdować się w miejscowości Sitges i zapewniać możliwość przebycia trasy pieszo z hotelu do stacji kolei linii R1 lub R2 sud w czasie nie dłuższym niż 15 minut. Krótszy czas przebycia trasy z hotelu do stacji kolei linii R1 lub R2 będzie dodatkowo punktowany w ramach kryterium oceny ofert. Odległość będzie sprawdzana poprzez aplikację Google Maps, z zastrzeżeniem, że zawsze pod uwagę będzie brana trasa spełniająca wszystkie wymagania Zamawiającego i zapewniająca szybsze przebycie trasy. c. W zakresie części 3: CES (Las Vegas, USA) w okresie od 6 do 11 stycznia 2019r. Wielkość zamówienia w zakresie części 3 szacuje się na 35 osobo dni tj. miejsca hotelowe w pokojach jednoosobowych dla 7 osób w okresie od 6 do 11 stycznia 2019 r. (5 dób hotelowych). Lokalizacja hoteli/hoteli, w którym/których zaproponowane zostaną miejsca noclegowe musi zapewniać możliwość przebycia trasy pieszo i środkami transportu publicznego w godzinach szczytu z hotelu do miejsca odbywania się wydarzenia – Las Vegas Convention and World Trade Center w czasie nie dłuższym niż 40 minut. Co do zasady hotel powinien znajdować się w odległości nie dalszej niż 10 min. pieszo od stacji/przystanku środka transportu publicznego jadącego bezpośrednio na miejsce targów. Krótszy czas przebycia trasy z hotelu do miejsca odbywania się wydarzenia – Las Vegas Convention and World Trade Center będzie dodatkowo punktowany w ramach kryterium oceny ofert. Odległość będzie sprawdzana poprzez aplikację Google Maps, z zastrzeżeniem, że zawsze pod uwagę będzie brana trasa spełniająca wszystkie wymagania Zamawiającego i zapewniająca szybsze przebycie trasy 2. Za usługę w zakresie rezerwacji i sprzedaży miejsc hotelowych Zamawiający rozumie nocleg w hotelu z usługą budzenia oraz 24-godzinną recepcją, restauracją, przechowalnią bagażu, w pokoju jednoosobowym wraz ze śniadaniem kontynentalnym serwowanym od godziny 7:00. Pokój z oknem wyposażony w łazienkę z kabiną prysznicową, suszarkę do włosów, klimatyzację, telewizor z bezpłatną możliwością odbioru kanałów TV, telefon, lustro, ręczniki kąpielowe, szklanki lub inne naczynia do picia, wodę gazowaną i niegazowaną, Internet bezprzewodowy w każdym pokoju (dostęp do Internetu wliczony w cenę pokoju), z zagwarantowaną codzienną usługą sprzątania oraz wymianą ręczników 3. Cena za wynajem jednego miejsca noclegowego wraz ze śniadaniem nie może być wyższa niż kwota limitu wynikającego z Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 stycznia 2013 r. w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej (Dz.U. z 2013 r., poz. 167). Wartości podane w w/w rozporządzeniu w innej walucie niż PLN będą przeliczane na PLN wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagań Zamawiającego i obowiązków Wykonawcy został zamieszczony w dokumentacji zamówienia: Ogłoszeniu o zamówieniu i załącznikach. 5. W związku z realizacją umowy Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, nie później niż w terminie 3 dni od daty podpisania umowy, jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu kopię zawartej umowy ubezpieczenia OC lub kopię polisy ubezpieczeniowej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej: a. w zakresie części 1 – 87.000,00 zł; b. w zakresie części 2 – 91.000,00 zł; c. w zakresie części 3 – 26.000,00 zł. Wykonawca składający ofertę na więcej niż na jedną część zamówienia będzie zobowiązany posiadać ubezpieczenie na sumę kwot obowiązujących dla danych części. Ubezpieczenie musi być ważne przez cały czas trwania umowy. 6. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej (brutto) podanej w ofercie w zakresie danej części. Jeżeli oferta Wykonawcy zostanie uznana za najkorzystniejszą w więcej niż jednej części, Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia zabezpieczenia w wysokości 10% ceny całkowitej (brutto) każdej z części, której dotyczy umowa. 7. Obecne zamówienie stanowi jedną z części zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia podstawowego (wszystkich części) stanowi wartość mniejszą niż kwoty określone w art. 138 g ust. 1 uPzp.

II.5) Główny kod CPV: 55110000-4
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-03-01

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Termin wykonania zamówienia - wynosi od dnia podpisania umowy do dnia wykonania umowy. Wykonanie umowy zgodnie z wymaganiami Zamawiającego nastąpi: a. w zakresie części 1 - w dniu 26 stycznia 2019r. b. w zakresie części 2 – w dniu 01 marca 2019 r. c. w zakresie części 3 – w dniu 11 stycznia 2019r. 2. Postępowanie o udzielenie zamówienia na usługę społeczną (zamówienie na usługę społeczną) prowadzone jest na podstawie przepisów określonych w rozdziale 6 „Zamówienia na usługi społeczne i inne szczególne usługi”, art. 138o ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej uPzp) oraz zgodnie z warunkami określonymi w niniejszym Ogłoszeniu o zamówieniu na usługi społeczne (Ogłoszenie). Zamówienie na usługę społeczną jest o wartości mniejszej niż kwoty określone w art. 138 g ust. 1 uPzp . Publikacja nie jest obowiązkowa.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Spełnieniem na minimalnym poziomie powyższego warunku będzie wykazanie przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej jedną usługę (w ramach jednego kontraktu/umowy) polegającą na rezerwacji i sprzedaży miejsc hotelowych dla grupy co najmniej 6 osób o czasie wynajmu trwającego nieprzerwalnie co najmniej 3 doby hotelowe w tym samym hotelu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: Potwierdzeniem spełnienia warunku zdolności technicznej lub zawodowej będzie oświadczenie Wykonawcy - wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane o treści odpowiadającej załącznikowi nr 4 do Ogłoszenia, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wśród usług, potwierdzonych dowodami, muszą się znaleźć usługi na potwierdzenie warunku, o którym mowa powyżej. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W takim wypadku Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Szczegółowe informacje w dokumentacji zamówienia. Zamówienie na usługę społeczną jest o wartości mniejszej niż kwoty określone w art. 138 g ust. 1 uPzp. Publikacja ogłoszenia nie jest obowiązkowa.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Zamówienie prowadzone jest na podstawie art. 138o uPzp. Zgodnie z procedurą Zamawiającego wraz z ofertą należy złożyć: 1) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu o treści zgodnej z załącznikiem nr 2 do Ogłoszenia, w zakresie wskazanym w pkt 6.1.1 Ogłoszenia. 2) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści zgodnej z załącznikiem nr 3 do Ogłoszenia, w zakresie wskazanym w pkt 6.1.2 Ogłoszenia. 3) Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane o treści odpowiadającej załącznikowi nr 4 do Ogłoszenia, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wśród usług, potwierdzonych dowodami, muszą się znaleźć usługi na potwierdzenie warunku, o którym mowa pkt. 6.1.2. Ogłoszenia. 4) Zobowiązanie podmiotów (jeżeli dotyczy) do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do Ogłoszenia. 5) Dokumenty dotyczące innych podmiotów na potencjale których wykonawca polega na zasadzie określonej w pkt 6.2 Ogłoszenia (jeżeli dotyczy), w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia (w takim zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby) warunków udziału w postępowaniu - dokumenty, o których mowa w pkt 7.1.1.- 7.1.3 Ogłoszenia. 2. Zamawiający może dokonać sprawdzenia zgodności informacji zawartych we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, z treścią załączonego do oferty oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu o treści zgodnej z załącznikiem nr 2 do Ogłoszenia. 3. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja): 1) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do Ogłoszenia, o którym mowa w pkt 7.1.1. Ogłoszenia, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać brak podstaw wykluczenia. 2) W przypadku Wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu. Spełnienie warunku wskazanego w pkt 6.1.2. Ogłoszenia, Wykonawcy mogą wykazać łącznie – wystarczy gdy chociaż jeden z Wykonawców wykaże spełnienie tego warunku. 3) Jeżeli Wykonawcy wspólnie będą ubiegać się o udzielenie zamówienia (tzn. jedną ofertę złożą dwa lub więcej podmioty/ów) , Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Pełnomocnictwo (złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza), w przypadku gdy formularz oferty lub załączone do niego dokumenty są podpisane przez osobę, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty lub ofertę składają podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia. 5. Wykonawca w terminie trzech dni od dnia opublikowania informacji o której mowa w pkt. 7.5 Ogłoszenia, zobowiązany jest złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (załącznik nr 7 do ogłoszenia), w odniesieniu do Wykonawców, którzy złożyli odrębne oferty lub oferty częściowe w przedmiotowym postępowaniu. Wraz z oświadczeniem wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. Szczegóły w dokumentacji zamówienia: Ogłoszeniu i załącznikach.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena oferty brutto 60,00
czas niezbędny na przebycie trasy 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy oraz wskazanych poniżej, w następującym zakresie: a.zmiany wynagrodzenia brutto w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, b.zmiany sposobu, terminów płatności, o ile nie spowodują konieczności zapłaty odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie na rzecz Wykonawcy, c.zmiany terminu realizacji usług hotelowych lub ich wielkości, po uprzednim uzyskaniu potwierdzenia od Wykonawcy, że taka zmiana będzie możliwa oraz nie przekroczenia kwoty wskazanej w § 5 Umowy. d.zmiany zakresu obowiązków Wykonawcy wraz z pomniejszeniem należnego Wykonawcy wynagrodzenia, w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających dokonanie takich zmian, e.zmiany zakresu obowiązków Wykonawcy na skutek wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. f.zmiany podwykonawcy usługi na uzasadniony wniosek Wykonawcy, pod warunkiem wyrażenia zgody Zamawiającego na taką zmianę oraz spełnieniem przez nowego podwykonawcę takich samych warunków jak podwykonawca pierwotny. 2.Wszelkie zmiany, jakie strony chciałyby wprowadzić do ustaleń wynikających z niniejszej umowy wymagają wcześniejszego uzgodnienia z Zamawiającym oraz zawarcia aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-21, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Otwarcie ofert w dniu 21.11.2018 o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego. Szczegóły w dokumentacji zamówienia.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: BettShow Londyn (Londyn Wielka Brytania) w okresie od 21 do 26 stycznia 2019r.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wielkość zamówienia w zakresie części 1 szacuje się na 90 osobo dni tj. miejsca hotelowe w pokojach jednoosobowych dla 18 osób w okresie od 21 do 26 stycznia 2019 r. (5 dób hotelowych). Lokalizacja hotelu/hoteli, w którym/których zaproponowane zostaną miejsca noclegowe musi zapewniać możliwość przebycia trasy pieszo z hotelu do stacji kolejki London Fenchurch Street w czasie niedłuższym niż 20 minut. Krótszy czas przebycia trasy z hotelu do stacji kolejki London Fenchurch Street będzie dodatkowo punktowany w ramach kryterium oceny ofert. Odległość będzie sprawdzana poprzez aplikację Google Maps, z zastrzeżeniem, że zawsze pod uwagę będzie brana trasa spełniająca wszystkie wymagania Zamawiającego i zapewniająca szybsze przebycie trasy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagań Zamawiającego i obowiązków Wykonawcy został zawarty w dokumentacji zamówienia: Ogłoszeniu i załącznikach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 55110000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-01-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Czas niezbędny na przebycie pieszo odległości z hotelu do stacji kolejki London Fenchurch Street 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: MWC (Barcelona, Hiszpania) w okresie od 23 lutego do 01 marca 2019r.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wielkość zamówienia w zakresie części 2 szacuje się na 132 osobo dni tj. miejsca hotelowe w pokojach jednoosobowych dla 22 osób w okresie od 23 lutego do 01 marca 2019 r. (6 dób hotelowych). Lokalizacja hoteli/hoteli, w którym/których zaproponowane zostaną miejsca noclegowe musi znajdować się w miejscowości Sitges i zapewniać możliwość przebycia trasy pieszo z hotelu do stacji kolei linii R1 lub R2 sud w czasie nie dłuższym niż 15 minut. Krótszy czas przebycia trasy z hotelu do stacji kolei linii R1 lub R2 będzie dodatkowo punktowany w ramach kryterium oceny ofert. Odległość będzie sprawdzana poprzez aplikację Google Maps, z zastrzeżeniem, że zawsze pod uwagę będzie brana trasa spełniająca wszystkie wymagania Zamawiającego i zapewniająca szybsze przebycie trasy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagań Zamawiającego i obowiązków Wykonawcy został zawarty w dokumentacji zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 55110000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-01
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Czas niezbędny na przebycie pieszo odległości z hotelu do stacji kolei linii R1 lub R2 sud. 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: CES (Las Vegas, USA) w okresie od 6 do 11 stycznia 2019r.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CES (Las Vegas, USA) w okresie od 6 do 11 stycznia 2019r. Wielkość zamówienia w zakresie części 3 szacuje się na 35 osobo dni tj. miejsca hotelowe w pokojach jednoosobowych dla 7 osób w okresie od 6 do 11 stycznia 2019 r. (5 dób hotelowych). Lokalizacja hoteli/hoteli, w którym/których zaproponowane zostaną miejsca noclegowe musi zapewniać możliwość przebycia trasy pieszo i środkami transportu publicznego w godzinach szczytu z hotelu do miejsca odbywania się wydarzenia – Las Vegas Convention and World Trade Center w czasie nie dłuższym niż 40 minut. Co do zasady hotel powinien znajdować się w odległości nie dalszej niż 10 min. pieszo od stacji/przystanku środka transportu publicznego jadącego bezpośrednio na miejsce targów. Krótszy czas przebycia trasy z hotelu do miejsca odbywania się wydarzenia – Las Vegas Convention and World Trade Center będzie dodatkowo punktowany w ramach kryterium oceny ofert. Odległość będzie sprawdzana poprzez aplikację Google Maps, z zastrzeżeniem, że zawsze pod uwagę będzie brana trasa spełniająca wszystkie wymagania Zamawiającego i zapewniająca szybsze przebycie trasy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagań Zamawiającego i obowiązków Wykonawcy został zawarty w dokumentacji zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 55110000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-01-11
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Czas niezbędny na przebycie odległości z hotelu do miejsca odbywania się wydarzenia Las Vegas Convention and World Trade Center 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zapewnienie sali szkoleniowej, noclegów i wyżywienia dla uczestników szkoleń - Gdańsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania26-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zapewnienie sali szkoleniowej, noclegów i wyżywienia dla uczestników szkoleń. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI