Zakup figur bojowych, ekranów strzeleckich i celi specjalnych do zabezpieczenia szkoleń,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup figur bojowych, ekranów strzeleckich i celi specjalnych do zabezpieczenia szkoleń, treningów, ćwiczeń na obiektach szkoleniowych OSPWL Wędrzyn z podziałem na 6 części:
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSulęcin
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-04-15
  • Zamawiający45 Wojskowy Oddział Gospodarczy
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-08
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00029063
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup figur bojowych, ekranów strzeleckich i celi specjalnych do zabezpieczenia szkoleń, treningów, ćwiczeń na obiektach szkoleniowych OSPWL Wędrzyn z podziałem na 6 części:

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080521018

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 69-211 Wędrzyn

1.5.2.) Miejscowość: Sulęcin

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-211

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 261676145

1.5.8.) Numer faksu: 261676222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 45wog.zamoubliczne@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.45wog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Wojskowa Jednostka Budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup figur bojowych, ekranów strzeleckich i celi specjalnych do zabezpieczenia szkoleń, treningów, ćwiczeń na obiektach szkoleniowych OSPWL Wędrzyn z podziałem na 6 części:

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-426b0612-979a-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00029063

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019012/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup figur bojowych, ekranów strzeleckich i celi specjalnych do zabezpieczenia szkoleń, treningów, ćwiczeń na obiektach szkoleniowych OSPWL Wędrzyn

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.platformazakupowa.pl/pn/45wog

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl/pn/45wog

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagany podpis elektroniczny

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 8/TP/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 542852,08 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nakładki grzewcze na figurę bojową przeznaczone są do szkolenia żołnierzy w wykrywaniu, rozpoznaniu i niszczeniu celów podczas ćwiczeń taktycznych, strzelań z broni maszynowej i dział przy użyciu kamer termowizyjnych. Urządzenie jest integralną częścią figur bojowych i stosowane jest jako nakładka grzewcza na figurę bojową tego samego numeru. Posiada zwartą budowę umożliwiającą emisję promieniowania cieplnego w kierunku strzelającego (obserwatora). Figury powinny być przy stosowane do współpracy z podnośnikami figur bojowych, zasilaczami sieciowymi i innymi urządzeniami strzelnic z wyjściem 24V o dopuszczalnym obciążeniu 10A. Alternatywnie figury termalne na Pasach Ćwiczeń Taktycznych i strzelnicy wozów bojowych powinny być przystosowane do zasilania bateriami akumulatorowymi o napięciu 12V. Wymiary figur termalnych powinny odpowiadać wymiarom podanym w „Albumie tarcz i figur bojowych” DU – 7.5.1 Szkol. 966/2019. Figury termalne powinny być zasilane: U=24V(+25%/-15%), alternatywnie prądem stałym o napięciu 12V z baterii akumulatorowych. Pobór prądu ze źródła zasilania: I12C. Elementy grzewcze i sposób ich podłączenia powinny być tak rozmieszczone, aby w przypadku przerwania w wyniku strzelań w/w elementu lub przewodu połączeniowego podgrzewana figura bojowa nadal funkcjonowała i pozostawała rozpoznawalna w kamerze termowizyjnej. Figury termalne powinny posiadać elementy połączeniowe służące do podłączenia ich do urządzeń wykonawczych będących na wyposażeniu obiektów szkoleniowych. Do figur Dostawca dołączy dokumentację potwierdzająca powyższe parametry.

4.2.5.) Wartość części: 53707,49 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 37462180-9 - Tarcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

17902,49

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ilość punktów, jaką uzyska oferta wykonawcy będzie obliczana ze wzoru :P = Wc+ Wt . Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy od dnia złożenia zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Ilość punktów, jaką uzyska oferta wykonawcy będzie obliczana ze wzoru :P = Wc+ Wt . Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wielowarstwowa figura bojowa wykonana z warstwy blachy aluminiowej oraz warstwy rdzenia styropianowego lub polistyrenowego, charakteryzuje się lekką konstrukcją oraz dużą wytrzymałością na warunki bojowe i klimatyczne, spełnia warunki odporne na temperatury w przedziale minimum od -250 do +400, współpracuje z systemami informacji zwrotnej każdego typu. Posiada sposób detekcji trafień z współczynnikiem rejestracji minimum 99,5%, Wielowarstwowe figury bojowe wyposażone są w kantówki (nogi) o przekroju (wielkogabarytowe min.60mmx80mm) długości od podstawy figury minimum 350 mm. Rozstaw nóg 750 mm, który odpowiada szerokości uchwytów mocujących podnośnika ciężkich figur bojowych. Przewód zasilający figury wielogabarytowej posiada długość minimum 1,25m zakończony wtykami widełkowymi,  Wielowarstwowa figura bojowa spełnia parametry gęstości przestrzelin minimum dla kalibru 7,62 – 5000/m2. Posiada zgodność wymiarów z „Albumem tarcz i figur bojowych” DU – 7.5.1 Szkol. 966/2019. Do figur Dostawca dołączy dokumentację potwierdzająca powyższe parametry.

4.2.5.) Wartość części: 48935,25 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 37462180-9 - Tarcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

16311,75

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ilość punktów, jaką uzyska oferta wykonawcy będzie obliczana ze wzoru :P = Wc+ Wt . Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy od dnia złożenia zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Ilość punktów, jaką uzyska oferta wykonawcy będzie obliczana ze wzoru :P = Wc+ Wt . Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

 Ekran strzelecki zostanie umieszczony na stelażu wykonany z kantówki o przekroju 90mm x 40mm i długością nóg 1950mm, służy do zawieszenia nalepek tarcz strzeleckich. Ekran wykonany zostanie z płyt pilśniowej o grubości 3,2mm i wymiarach 750x750mm.

4.2.5.) Wartość części: 204120,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 37462180-9 - Tarcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

68040,00

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ilość punktów, jaką uzyska oferta wykonawcy będzie obliczana ze wzoru :P = Wc+ Wt . Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy od dnia złożenia zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Ilość punktów, jaką uzyska oferta wykonawcy będzie obliczana ze wzoru :P = Wc+ Wt . Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

 Figury bojowe zostaną wykonane z płyty pilśniowej o grubości 3,2 mm.  Posiadają zamocowane dwie jednakowe kantówki o szerokości 60 mm , grubości 80 mm dla figur (nr 46, 49, 50, 52, 52A, 60, 90) długości od podstawy figury minimum 350mm.  Rozstaw kantówek odpowiada szerokości uchwytów mocujących podnośnika ciężkich figur, wzmocnienie figur ciężkich kantówka (dotyczy figur nr 46, 49, 50, 52, 52A, 60, 90) o szerokości 50 mm, grubości 30 mm.  Kantówki przymocowane do figury bojowej wkrętami.  Figury bojowe pomalowane metodą natryskową i wykonane zgodnie z „Albumem tarcz i figur bojowych” DU – 7.5.1 Szkol. 966/2019.

4.2.5.) Wartość części: 98391,51 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 37462180-9 - Tarcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

32797,17

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ilość punktów, jaką uzyska oferta wykonawcy będzie obliczana ze wzoru :P = Wc+ Wt. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy od dnia złożenia zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Ilość punktów, jaką uzyska oferta wykonawcy będzie obliczana ze wzoru :P = Wc+ Wt. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

 Figury bojowe wykonane zostaną z blachy o grubości od 0,75 do 0,80 z wykonanymi dwoma wytłoczeniami, celem wzmocnienia figury, Posiadają zamocowane dwie jednakowe kantówki o szerokości 40 mm , grubości 30 mm, długości od podstawy figury minimum 350mm.  Rozstaw kantówek odpowiada szerokości uchwytów mocujących podnośnika lekkich figur. Figury bojowe pomalowane metodą natryskową i wykonane zgodnie z „Albumem tarcz i figur bojowych” DU – 7.5.1 Szkol. 966/2019.

4.2.5.) Wartość części: 80997,83 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 37462180-9 - Tarcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

26999,28

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ilość punktów, jaką uzyska oferta wykonawcy będzie obliczana ze wzoru :P = Wc+ Wt. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy od dnia złożenia zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Ilość punktów, jaką uzyska oferta wykonawcy będzie obliczana ze wzoru :P = Wc+ Wt. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

 Cel specjalny Torso IDPA – Heavy Duty przeznaczony do prowadzenia szkolenia ogniowego z broni strzeleckiej, zaprojektowana do długotrwałego użytkowania z amunicją – 9x19mm, 5,56x45mm, 7,62x51mm,  Cel specjalny Torso IDPA – Heavy Duty – wykonany z materiału o grubości od 8mm do12mm, o twardości minimum 550 HBR o twardości wg. Brinella, Cel specjalny Torso IDPA – Heavy Duty – montaż umożliwiający odwrócenie celu, łączniki śrubowe: łeb soczewkowy umożliwiający minimalizację rykoszetowania, o twardości śruby minimum 400 HBR, posiadające dokręcanie nakrętki kluczem bez dodatkowego narzędzia, Podstawa celu zapewniająca szybki montaż celu, rozkładana na dwie części celem łatwego i bezpiecznego transportu, tj: słup nośny i baza. Słup nośny wykonany z materiału min.550HBR, o grubości od 8mm do 12mm. Baza zapewniająca stabilną pracę celu wyposażona w wzmocnienia wykonane z materiału minimum 550 HBR, o grubości od 8mm do 12mm – twardość wg. Brinella,  Wysokość górnej krawędzi celu od podłoża wynosi od 170cm do 180cm,  Pochylenie celu powinno wynosić od 10 stopni do 15 stopni od pionu umożliwiające bezpieczne rykoszetowanie w kierunku podłoża,  Cel specjalny Torso IDPA – Heavy Duty musi posiadać zgodność wymiarów z „Albumem tarcz i figur bojowych” DU – 7.5.1 Szkol. 966/2019. Do celu specjalnego Torso IDPA – Heavy Duty Dostawca dołączy dokumentację potwierdzająca powyższe parametry.CEL SPECJALNY IDPA 3 STREFY „IDPA 3”: Cel specjalny IDPA 3 Strefy – „IDPA 3” przeznaczony do prowadzenia szkolenia ogniowego, treningów, ćwiczeń z broni strzeleckiej do poprawy celności, umożliwiający prowadzenie ognia z amunicji 5,56x45mm, 7,62x51mm. Cel specjalny IDPA 3 Strefy – „IDPA 3” ze stali posiada w budowie popiersia wydzieloną strefę trafień reaktywnych głowa, tors, miednica, wykonany z materiału stal 550 HBR o grubości od 8mm do 12 mm i o rozmiarze strefy trafień głowa w kształcie trójkąta o długości ramion min 90mm max 95mm, rozmiarze strefy tors w kształcie kwadratu o długości ramion min 140mm max 160mm, rozmiarze strefy miednica w kształcie prostokąta o długości ramion min 115mm max 170mm, wykonane z materiału strefy trafień stal 550 HBR od 8mm do 15 mm, posiadający kąt pochylenia minimum 15 stopni, Cel specjalny IDPA 3 Strefy – „IDPA 3” skonstruowany w taki sposób, aby umożliwiał reset poprzez stal w otwartą płytę celu, Cel specjalny IDPA 3 Strefy – „IDPA 3” powinien posiadać szybki i łatwy montaż zestawu do podstawy, łączniki śrubowe: łeb soczewkowy celem minimalizacji rykoszetowania, o twardości śruby minimum 400 HBR, posiadające rozwiązanie umożliwiające dokręcanie nakrętki kluczem bez dodatkowego narzędzia, Cel specjalny IDPA 3 Strefy – „IDPA 3” winien posiadać możliwość odwrócenia talerza celu oraz przedniej płyty w razie zużycia przedniej strony,  Podstawa celu specjalnego IDPA 3 Strefy – „IDPA 3” posiada możliwość szybkiego montażu celu, pochylenie celu od 10 stopni do 15 stopni od pionu, umożliwiającą bezpieczne rykoszetowanie w kierunku podłoża. Rozkładany na 2 części celem szybkiego i łatwego transportu: słup nośny i baza. Słup nośny wykonany z materiału minimum 550 HBR o twardości wg. Brinella, o grubości od 8mm do 12mm, baza – zapewniająca stabilna prace celu, wyposażona w wzmocnienia wykonane z materiału minimum 550 HBR o twardości wg. Brinella , grubości od 5mm do 10mm oraz o wysokości górnej krawędzi celu od podłoża od 170cm do 180cm, Dostawca dołączy dokumentację potwierdzająca powyższe parametry, Cel specjalny IDPA 3 Strefy – „IDPA 3” musi posiadać zgodność wymiarów z „Albumem tarcz i figur bojowych” DU – 7.5.1 Szkol. 966/2019.

4.2.5.) Wartość części: 56700,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 37462180-9 - Tarcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

18900,00

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ilość punktów, jaką uzyska oferta wykonawcy będzie obliczana ze wzoru :P = Wc+ Wt . Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy od dnia złożenia zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Ilość punktów, jaką uzyska oferta wykonawcy będzie obliczana ze wzoru :P = Wc+ Wt . Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zgodnie z art. 57 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - nie podlegają wykluczeniu - spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ zgodnie z art. 112 ustawy Pzp; tj.:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych w zakresie spełniania ww. warunku.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże posiadanie koncesji na wytwarzanie i obrót wyrobami o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym określonym w poz. WT VII załącznika do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 3 grudnia 2001 r. w sprawie rodzajów broni i amunicji oraz wykazu wyrobów i technologii o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym na których wytwarzanie lub obrót jest wymagana koncesja ( Dz.U. nr 145, poz. 1625, z późn. zm.)3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych w zakresie spełniania ww. warunku. 4) zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych w zakresie spełniania ww. warunku.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) oświadczenia o braku skazania za przestępstwa wskazane w art. 108 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2011 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r., poz.2019.) - załącznik nr 9b) oświadczenia składane w związku z art. 108 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2011 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r., poz.2019) o braku wyroku sądu lub decyzji o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek ZUS - załącznik nr 7c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzpd) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 108 ust 1 pkt 4 Pzp tj. oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne - załącznik nr 8e) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 108 ust 1 pkt. 5 i pkt. 6 Pzp tj. brak podstaw do wykluczenia ze względu na zakłócenie konkurencji załącznik nr 5

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wraz z ofertą (Formularz ofertowy) Wykonawca składa: 1) Wypełniony formularz ofertowy- załącznika nr 1 do SWZ oraz formularz cenowy –załącznik nr 2 do SWZ2) oświadczenie w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.3) Pisemne zobowiązanie podmiotów załącznik nr 4 do SWZ (jeśli dotyczy)Wykonawca składa pisemne zobowiązanie wyłącznie w przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego przy spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Dokument ten jest niezbędny do dokonania wstępnej oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu i ustalenia, w jakim zakresie wykonawca wykazuje spełnianie warunków samodzielnie, a w jakim korzysta z potencjału podmiotu trzeciego oraz jaki zakres tego potencjału został wykonawcy udzielony.Uwaga: Zobowiązanie składane jest w oryginale i podpisane elektronicznie kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez podmiot udostępniający zasoby.4) Pełnomocnictwo do złożenia oferty lub inny dokument z którego jednoznacznie wynika prawo do reprezentowania Wykonawcy jeśli uprawnienie to nie wynika z ogólnodostępnych dokumentów rejestrowych lub z przepisów prawa a także w przypadku składnia oferty przez podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie. (konsorcjum, spółka cywilna).UWAGA: Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub w formie odpisu notarialnie poświadczonego za zgodność z oryginałem.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Pełnomocnictwo do złożenia oferty lub inny dokument z którego jednoznacznie wynika prawo do reprezentowania Wykonawcy jeśli uprawnienie to nie wynika z ogólnodostępnych dokumentów rejestrowych lub z przepisów prawa a także w przypadku składnia oferty przez podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie. (konsorcjum, spółka cywilna).UWAGA: Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub w formie odpisu notarialnie poświadczonego za zgodność z oryginałem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy o której mowa w art. 454 ustawy Pzp 2. W trakcie trwania umowy dopuszcza się wprowadzenie zmian wskazanych w art. 455 ustawy Pzp oraz następujących zmian do jej treści:1) danych dotyczących stron umowy, jak zmiana nazwy, siedziby, adresu, numeru konta bankowego, osób upoważnionych jako przedstawiciele stron, itp.2) Zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy.3. Wszystkie wprowadzone zmiany mogą być dokonane tylko w odpowiednim zakresie, który wynika z okoliczności powodującej konieczność wprowadzenia zmian do umowy. 4. Wzór umowy stanowi załącznik nr 6 do SWZ . 5. Jeżeli Zamawiający dokona wyboru oferty, umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zostanie zawarta z wykonawcą, który spełni wszystkie przedstawione wymagania i którego oferta okaże się najkorzystniejsza.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zawarcia umowy, której treść wykonawcy otrzymują jako załącznik do niniejszej SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-15 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platformazakupowa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-15 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-14

2021-04-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam róż prawo skręconych na nagrobek- Legionowo
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam róż prawo skręconych, kolor srebrny chrom szczotkowany, pasujący mi do liter na nagrobku. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Serwis i naprawa systemów AUDIO-VIDEO i SSWiN
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Sulęcin: Dostawa materiałów budowlanych z podziałem na dwie części
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Turystyka, sport i rekreacja: Zakup usługi hotelarskiej i gastronomicznej w ramach projektu nr PL/2018/PR/0053
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Turystyka, sport i rekreacja: Dostawa i montaż sprzętu sportowego
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI