Wykonanie OSA Otwartych Stref Aktywności w Szczytnie, ul. Pasymska i ul. Łomżyńs

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie OSA Otwartych Stref Aktywności w Szczytnie, ul. Pasymska i ul. Łomżyńska
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczytno
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-07-24
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Miejska Szczytno
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-16
  • Numer ogłoszenia574272-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 574272-N-2019 z dnia 2019-07-16 r.

Gmina Miejska Szczytno: wykonanie OSA Otwartych Stref Aktywności w Szczytnie, ul. Pasymska i ul. Łomżyńska
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Szczytno, krajowy numer identyfikacyjny 51074341000000, ul. ul. Sienkiewicza  1 , 12-100  Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 896 247 200, e-mail um@um.szczytno.pl, faks 896 247 201.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.um.szczytno.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.um.szczytno.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej
Adres:
Urząd Miejski w Szczytnie, 12-100 Szczytno, ul. Sienkiewicza 1

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie OSA Otwartych Stref Aktywności w Szczytnie, ul. Pasymska i ul. Łomżyńska
Numer referencyjny: GM.271.3.2019.K
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, transport i montaż obiektów małej architektury dla otwartej strefy aktywności przy ul. Łomżyńskiej (działka nr 582 obręb 6) oraz przy ul. Pasymskiej (działka nr 193/22 obręb 1) m. Szczytno w postaci siłowni plenerowej i strefy relaksu. Zakres zamówienia „wykonania Otwartej Strefy Aktywności m. Szczytno – mała architektura przy ul. Pasymskiej” obejmuje sprzedaż, transport i montaż: • urządzenia fitness – Wioślarz – szt 1 o wymiarach około 159 x 85 cm (+/- 10 cm). Sposób montażu: urządzenie przymocowane do stalowej kotwy ocynkowanej, umieszczonej w gruncie, w fundamencie betonowym na głębokości min. 60 cm. Nad fundamentem należy wykonać warstwę nawierzchni bezpiecznej grubości co najmniej 10 cm. Fundament prefabrykowany lub wykonany na miejscu o wymiarach minimum 50 x 50 x 50 cm (beton klasy C20/25). Fundament wykonany na warstwie chudego betonu grubości 40 cm. Specyfikacja materiałowa: Konstrukcja urządzenia zbudowana z elementów stalowych, stali typu GB/T 13793-2008. Wszystkie elementy ocynkowane, zabezpieczone antykorozyjnie poprzez dwukrotne malowanie farbami poliestrowymi. Pokrywy zabezpieczające elementy mocujące oraz rączki i uchwyty wykonane z tworzywa sztucznego odpornego na zmienne warunki atmosferyczne, niskie i wysokie temperatury oraz zapewniające odpowiedni komfort. Siedziska oraz stopnice wykonane z tworzywa LLDPE. Wszystkie śruby ocynkowane, zakończenia śrub osłonięte zaślepkami z tworzywa sztucznego. Konstrukcja nośna urządzenia wykonana ze stalowych rur o średnicy 140 mm i grubości co najmniej 3 mm, pozostałe elementy rurowe o przekroju 33 mm i grubości co najmniej 3 mm. Rury zakończone stalowymi kapslami zaślepiającymi. Łożyska typu zamkniętego, odporne na zanieczyszczenia i niewymagające smarowania średnicach 32 mm, 52 mm, 62 mm. • urządzenia fitness – Orbitrek – szt 1 o wymiarach około 108 x 66 cm (+/- 10 cm). Sposób montażu: urządzenie przymocowane do stalowej kotwy ocynkowanej, umieszczonej w gruncie, w fundamencie betonowym na głębokości min. 60 cm. Nad fundamentem należy wykonać warstwę nawierzchni bezpiecznej grubości co najmniej 10 cm. Fundament prefabrykowany lub wykonany na miejscu o wymiarach minimum 50 x 50 x 50 cm (beton klasy C20/25). Fundament wykonany na warstwie chudego betonu grubości 40 cm. Specyfikacja materiałowa: Konstrukcja urządzenia zbudowana z elementów stalowych, stali typu GB/T 13793-2008. Wszystkie elementy ocynkowane, zabezpieczone antykorozyjnie poprzez dwukrotne malowanie farbami poliestrowymi. Pokrywy zabezpieczające elementy mocujące oraz rączki i uchwyty wykonano z tworzywa sztucznego. Siedziska oraz stopnice wykonane są z tworzywa LLDPE. Rama nośna wykonana jest z rury stalowej o średnicy 114 mm x 2,5 mm. W zależności od rodzaju urządzenia i przeznaczeniu elementu: wsporniki ruchome są wykonane z rury stalowej o średnicach 25 mm, 32 mm, 38 mm, 48 mm, 60 mm, 89 mm, ścianka grubości co najmniej 2,5mm. Łożyska typu zamkniętego, odporne na zanieczyszczenia o średnicach 32 mm, 52 mm, 62 mm. • urządzenia fitness – Biegacz pojedynczy – szt 1 o wymiarach około 110 x 34,9 cm (+10 cm). Sposób montażu: urządzenie przymocowane do stalowej kotwy ocynkowanej, umieszczonej w gruncie, w fundamencie betonowym na głębokości min. 60 cm. Nad fundamentem należy wykonać warstwę nawierzchni bezpiecznej grubości co najmniej 10 cm. Fundament prefabrykowany lub wykonany na miejscu o wymiarach minimum 50 x 50 x 50 cm (beton klasy C20/25). Fundament wykonany na warstwie chudego betonu grubości 40 cm. Specyfikacja materiałowa: Konstrukcja urządzenia zbudowana z elementów stalowych, stali typu GB/T 13793-2008. Wszystkie elementy ocynkowane, zabezpieczone antykorozyjnie poprzez dwukrotne malowanie farbami poliestrowymi. Pokrywy zabezpieczające elementy mocujące oraz rączki i uchwyty wykonano z tworzywa sztucznego. Siedziska oraz stopnice wykonane są z tworzywa LLDPE. Rama nośna wykonana jest z rury stalowej o średnicy 114 mm x 2,5 mm. Wsporniki ruchome wykonane z rury stalowej o średnicach: 25 mm, 32 mm, 38 mm, 48 mm, 60 mm, 89 mm, ścianka grubości co najmniej 2,5mm. Łożyska typu zamkniętego, odporne na zanieczyszczenia o średnicach 32 mm, 52 mm, 62 mm. • urządzenia fitness – Wyciąg górny – szt. 1 o wymiarach około 116 x 70 cm (+/-5 cm). Sposób montażu: urządzenie przymocowane do stalowej kotwy ocynkowanej, umieszczonej w gruncie, w fundamencie betonowym na głębokości min. 60 cm. Nad fundamentem należy wykonać warstwę nawierzchni bezpiecznej grubości co najmniej 10 cm. Fundament prefabrykowany lub wykonany na miejscu o wymiarach minimum 50 x 50 x 50 cm (beton klasy C20/25). Fundament wykonany na warstwie chudego betonu grubości 40 cm. Specyfikacja materiałowa: Konstrukcja urządzenia zbudowana z elementów stalowych, stali typu GB/T 13793-2008. Wszystkie elementy ocynkowane, zabezpieczone antykorozyjnie poprzez dwukrotne malowanie farbami poliestrowymi. Pokrywy zabezpieczające elementy mocujące oraz rączki i uchwyty wykonano z tworzywa sztucznego. Siedziska oraz stopnice wykonane są z tworzywa LLDPE. Rama nośna wykonana jest z rury stalowej o średnicy 90 mm x 3,6 mm. Wsporniki ruchome wykonane z rury stalowej o średnicach 25 mm, 32 mm, 38 mm, 48 mm, 60 mm, 89 mm, ścianka grubości co najmniej 2,5 mm. Łożyska typu zamkniętego, odporne na zanieczyszczenia o średnicach 32 mm, 52 mm, 62 mm. • urządzenia fitness – Wycisk siedząc – szt 1 o wymiarach około 94 x 70 cm (+/-5 cm). Sposób montażu: urządzenie przymocowane do stalowej kotwy ocynkowanej, umieszczonej w gruncie, w fundamencie betonowym na głębokości min. 60 cm. Nad fundamentem należy wykonać warstwę nawierzchni bezpiecznej grubości co najmniej 10 cm. Fundament prefabrykowany lub wykonany na miejscu o wymiarach minimum 50 x 50 x 50 cm (beton klasy C20/25). Fundament wykonany na warstwie chudego betonu grubości 40 cm. Specyfikacja materiałowa: Konstrukcja urządzenia zbudowana z elementów stalowych, stali typu GB/T 13793-2008. Wszystkie elementy ocynkowane, zabezpieczone antykorozyjnie poprzez dwukrotne malowanie farbami poliestrowymi. Pokrywy zabezpieczające elementy mocujące oraz rączki i uchwyty wykonane z tworzywa sztucznego. Siedziska oraz stopnice wykonane z tworzywa LLDPE. Rama nośna wykonana jest z rury stalowej o średnicy 114 mm x 2,5 mm. Wsporniki ruchome wykonane z rury stalowej o średnicach: 25 mm, 32 mm, 38 mm, 48 mm, 60 mm, 89 mm, ścianka grubości co najmniej 2,5mm. Łożyska typu zamkniętego, odporne na zanieczyszczenia o średnicach 32 mm, 52 mm, 62 mm. • urządzenia fitness – Wahadło podwójne – szt 1 o wymiarach około 75 x 108 cm (+/-10 cm). Sposób montażu: urządzenie przymocowane do stalowej kotwy ocynkowanej, umieszczonej w gruncie, w fundamencie betonowym na głębokości min. 60 cm. Nad fundamentem należy wykonać warstwę nawierzchni bezpiecznej grubości co najmniej 10 cm. Fundament prefabrykowany lub wykonany na miejscu o wymiarach minimum 50 x 50 x 50 cm (beton klasy C20/25). Fundament wykonany na warstwie chudego betonu grubości 40 cm. Specyfikacja materiałowa: Konstrukcja urządzenia zbudowana z elementów stalowych, stali typu GB/T 13793-2008. Wszystkie elementy ocynkowane, zabezpieczone antykorozyjnie poprzez dwukrotne malowanie farbami poliestrowymi. Pokrywy zabezpieczające elementy mocujące oraz rączki i uchwyty wykonane z tworzywa sztucznego. Siedziska oraz stopnice wykonane z tworzywa LLDPE. Rama nośna wykonana jest z rury stalowej o średnicy 114 mm x 2,5 mm. Wsporniki ruchome wykonane z rury stalowej o średnicach: 25 mm, 32 mm, 38 mm, 48 mm, 60 mm, 89 mm, ścianka grubości co najmniej 2,5mm. Łożyska typu zamkniętego, odporne na zanieczyszczenia o średnicach 32 mm, 52 mm, 62 mm. • Panelu interaktywnego szt. 1 zabawowo-edukacyjny matematyka oraz auto. Wymiary urządzenia: szerokość 12,0 cm (+/- 5 cm), długość 239 cm (+/- 5 cm), wykonany z polietylenu niskiej gęstości z dodatkiem stabilizatorów UV. Grubość ścianki elementu jest różna dla każdej grupy i nie może być mniejsza niż 5mm. Słupy konstrukcyjne o średnicy 114 mm wykonane ze stali cynkowanej oraz malowanej proszkowo, posadowione na prefabrykowanych bloczkach betonowych szt 3. • Stołu do gry w szachy z 4 siedziskami – szt 2 wykonany ze stali ocynkowanej malowanej proszkowo o wymiarach 1758 x 1758 x 754 mm (+/- 10 mm). • Ławki stalowo-drewniana z oparciem - szt 4 o wymiarach około wysokość 86 cm, szer. 36 cm, szer. całej ławki 57,5 cm długości 150 cm, elementy stalowe ocynkowane, malowane proszkowo, konstrukcja Ławki wykonana z profilu 40 x 40, listwy drewniane świerkowe, impregnowane i trzykrotnie malowane lakierobejcą. Deski o grubości 4cm. Montaż przez zabetonowanie w gruncie lub przykręcenie do podłoża. • Kosza kwadratowego 35 l – szt 1 wysokość 75 cm, szerokość 38 cm, pojemność 35 l. Konstrukcja wykonana z profilu 40 x 40 stal ocynkowana i malowana proszkowo, elementy drewniane świerkowe o grubości 4 cm i szer. 8 cm, montaż poprzez przykręcenie do podłoża lub zabetonowanie w gruncie. • Stojaka rowerowego na 3 miejsca - szt 1 wykonany z rury stalowej ocynkowanej o średnicy 16mm. Wysokość 42 cm, szer. 29 cm, dł. 90 cm. Montaż poprzez przykręcenie do podłoża. • Tablicy z regulaminem – szt 1 o wymiarach 80 x 200 cm – konstrukcja ze stali zabezpieczonej antykorozyjnie • Chwytaka piłek szt 1 o wymiarach około szerokość 0,89 m, wysokość 3,59m . Konstrukcja oparta na 1 słupie okrągłym, stalowym, galwanizowanym o średnicy 90 mm i długości 3 m do montażu bezpośrednio w betonie. Elementy montażowe /złączne wykonane ze stali nierdzewnej, • Ręczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego pow. 234 m2, • Sadzenie drzew iglastych na terenie płaskim w gruncie kat. IV z zaprawą dołów szt. 4 Zakres zamówienia „wykonania Otwartej Strefy Aktywności – ul. Łomżyńska” obejmuje sprzedaż, transport i montaż: • Zestawu sprawnościowy szt 1 o wymiarach: szerokość 707 cm, długość około 791 mm (+/- 5 cm). Konstrukcja zestawu oparta jest na 13 słupach o przekroju okrągłym o średnicy 114 mm, grubość ścianki co najmniej 3 mm posadowionych na prefabrykowanych bloczkach betonowych. Zjeżdżalnie, stopnie, podesty mostku, wykonane z polietylenu niskiej gęstości z dodatkiem stabilizatorów UV. Grubość ścianki elementu jest różna dla każdej grupy i nie może być mniejsza niż 5mm. Poręcze i barierki wykonane ze stali ocynkowanej malowanej proszkowo. Obejmy służące do montażu elementów sprawnościowych, zabezpieczających, zabawowych , wykonane z aluminium malowanego proszkowo. Wszystkie elementy złączne (tj. śruby, wkręty i nakrętki) wykonane ze stali nierdzewnej. Elementy zabawowo-dekoracyjne: wykonane z polietylenu niskiej gęstości LDPE, składające się z elementów wspinaczkowych posiadających różne programy funkcjonalne: pierwszy posiada pochyły mostek, podesty do podskoków, zjeżdżalnie, drugi posiada ruchomy mostek, przeplotnie do wspinaczki. • Chwytaka piłek szt 1 o wymiarach około szerokość 0,89 m, wysokość 3,59m . Konstrukcja oparta na 1 słupie okrągłym, stalowym, galwanizowanym o średnicy 90 mm i długości 3 m do montażu bezpośrednio w betonie. Elementy montażowe /złączne wykonane ze stali nierdzewnej. • Fotelu obrotowego szt 1 wykonany z polietylenu niskiej gęstości barwionego w masie z dodatkiem stabilizatorów UV, grubość ścianki różna dla każdej grupy i nie mniejsza niż 5mm, obejmy do montażu wykonane z aluminium malowanego proszkowo, wszystkie elementy złączne wykonane ze stali nierdzewnej. • Ważki na sprężynie szt 1 o szerokości 45 cm i długości 200 cm (+/- 5 cm). Podstawa do kotwienia w betonie mocowana do urządzenia, wszystkie słupy ze stali ocynkowanej śr. słupa 114 mm, ścianka 3,0 mm, zakończenia słupów (zatyczki) wykonane z nylonu stabilizowanego UV- tworzywo barwione w masie, elementy montażowe/złączne wykonane ze stali nierdzewnej, poręcze, pochwyty, inne elementy stalowe wykonane ze stali ocynkowanej. Średnica pręta 32 oraz 25 mm, wykończone poliestrem, grubość powłoki 0,5 mm, sprężyna wykonana ze stali ocynkowanej malowanej proszkowo. Materiały tworzywowe wykonane z polietylenu niskiej gęstości. • Stołu do gry w szachy z 4 siedziskami – szt 1 wykonany ze stali ocynkowanej malowanej proszkowo o wymiarach 1758 x 1758 x 754 mm (+/- 10 mm). • Ławki stalowo-drewniana - szt 4 bez oparcia o wymiarach 44cm, szer. 42 cm, długości 170 cm, waga ok. 25 kg, elementy stalowe ocynkowane, malowane proszkowo, nogi z blachy o grubości 4mm, listwy drewniane świerkowe, malowane farbą akrylową lub lakierobejcą. Listwa: dł. 170cm, szer. 9,5 cm, gr. 4,3 cm – 4 szt, dodatkowy płaskownik wzmacniający. Montaż do podłożą za pomocą kotwy lub kołka rozporowego. • Kosza na śmieci – szt 1 wys. 95 cm, wys. całkowita 140 cm, szerokość całkowita 42, pojemność 30 l, waga ok. 14 kg. Kosz stalowy, ocynkowany, malowany proszkowo, pojemnik wykonany z blach 1,2 mm z małą popielnicą z możliwością umieszczenia w koszu wkładu ocynkowanego oraz zamka, wyposażony w daszek oraz słupek z kotwą. Montaż poprzez wbetonowanie 45 cm słupka w podłoże. • Stojaku rowerowego na 5 miejsc - szt 1 wykonany z rury stalowej ocynkowanej o średnicy 16mm. Wysokość 42 cm, szer. 29 cm, dł. 156 cm. Montaż poprzez przykręcenie do podłoża. • Tablicy z regulaminem – szt. 1 o wymiarach 80 x 200 cm – konstrukcja ze stali zabezpieczonej antykorozyjnie. • Urządzenie fitness – Orbitrek - szt 1 o wymiarach około 128 x 53 cm (+/- 10 cm). Sposób montażu: urządzenie przymocowane do stalowej kotwy ocynkowanej, umieszczonej w gruncie, w fundamencie betonowym na głębokości min. 60 cm. Nad fundamentem należy wykonać warstwę nawierzchni bezpiecznej grubości co najmniej 10 cm. Fundament prefabrykowany lub wykonany na miejscu o wymiarach minimum 50 x 50 x 50 cm (beton klasy C20/25). Fundament wykonany na warstwie chudego betonu grubości 40 cm. Specyfikacja materiałowa: Konstrukcja urządzenia zbudowana z elementów stalowych, stali typu GB/T 13793-2008. Wszystkie elementy ocynkowane, zabezpieczone antykorozyjnie poprzez dwukrotne malowanie farbami poliestrowymi. Pokrywy zabezpieczające elementy mocujące oraz rączki i uchwyty wykonano z tworzywa sztucznego. Siedziska oraz stopnice wykonane są z tworzywa LLDPE. Rama nośna wykonana jest z rury stalowej o średnicy 114 mm x 2,5 mm. W zależności od rodzaju urządzenia i przeznaczeniu elementu: wsporniki ruchome są wykonane z rury stalowej o średnicach 25 mm, 32 mm, 38 mm, 48 mm, 60 mm, 89 mm, ścianka grubości co najmniej 2,5mm. Łożyska typu zamkniętego, odporne na zanieczyszczenia o średnicach 32 mm, 52 mm, 62 mm. • Urządzenie fitness – Rowerek – szt 1 o wymiarach 120 x 53 cm (+/- 5 cm). Sposób montażu: urządzenie przymocowane do stalowej kotwy ocynkowanej, umieszczonej w gruncie, w fundamencie betonowym na głębokości min. 60 cm. Nad fundamentem należy wykonać warstwę nawierzchni bezpiecznej grubości co najmniej 10 cm. Fundament prefabrykowany lub wykonany na miejscu o wymiarach minimum 50 x 50 x 50 cm (beton klasy C20/25). Fundament wykonany na warstwie chudego betonu grubości 40 cm. Konstrukcja urządzenia zbudowana jest z elementów stalowych, stali typu GB/T 13793-2008. Wszystkie elementy ocynkowane, zabezpieczone antykorozyjnie poprzez dwukrotne malowanie farbami poliestrowymi. Pokrywy zabezpieczające elementy mocujące oraz rączki i uchwyty wykonano z tworzywa sztucznego. Siedziska oraz stopnice wykonane są z tworzywa LLDPE. Rama nośna wykonana jest z rury stalowej o średnicy 114 mm x 3,0 mm. Wsporniki ruchome wykonane z rury stalowej o średnicach: 25 mm, 32 mm, 38 mm, 48 mm, 60 mm, 89 mm, ścianka grubości co najmniej 2,5 mm. Łożyska typu zamkniętego, odporne na zanieczyszczenia o średnicach 32 mm, 52 mm, 62 mm. • Urządzenie fitness – Wycisk siedząc – szt 1 o wymiarach około 94 x 70 cm (+/-5 cm). Sposób montażu: urządzenie przymocowane do stalowej kotwy ocynkowanej, umieszczonej w gruncie, w fundamencie betonowym na głębokości min. 60 cm. Nad fundamentem należy wykonać warstwę nawierzchni bezpiecznej grubości co najmniej 10 cm. Fundament prefabrykowany lub wykonany na miejscu o wymiarach minimum 50 x 50 x 50 cm (beton klasy C20/25). Fundament wykonany na warstwie chudego betonu grubości 40 cm. Specyfikacja materiałowa: Konstrukcja urządzenia zbudowana z elementów stalowych, stali typu GB/T 13793-2008. Wszystkie elementy ocynkowane, zabezpieczone antykorozyjnie poprzez dwukrotne malowanie farbami poliestrowymi. Pokrywy zabezpieczające elementy mocujące oraz rączki i uchwyty wykonane z tworzywa sztucznego. Siedziska oraz stopnice wykonane z tworzywa LLDPE. Rama nośna wykonana jest z rury stalowej o średnicy 114 mm x 2,5 mm. Wsporniki ruchome wykonane z rury stalowej o średnicach: 25 mm, 32 mm, 38 mm, 48 mm, 60 mm, 89 mm, ścianka grubości co najmniej 2,5mm. Łożyska typu zamkniętego, odporne na zanieczyszczenia o średnicach 32 mm, 52 mm, 62 mm. • Urządzenie fitness – Wioślarz- szt 1 o wymiarach około 125 x 85 cm (+/- 5 cm). Sposób montażu: urządzenie przymocowane do stalowej kotwy ocynkowanej, umieszczonej w gruncie, w fundamencie betonowym na głębokości min. 60 cm. Nad fundamentem należy wykonać warstwę nawierzchni bezpiecznej grubości co najmniej 10 cm. Fundament prefabrykowany lub wykonany na miejscu o wymiarach minimum 50 x 50 x 50 cm (beton klasy C20/25). Fundament wykonany na warstwie chudego betonu grubości 40 cm. Specyfikacja materiałowa: Konstrukcja urządzenia zbudowana z elementów stalowych, stali typu GB/T 13793-2008. Wszystkie elementy ocynkowane, zabezpieczone antykorozyjnie poprzez dwukrotne malowanie farbami poliestrowymi. Pokrywy zabezpieczające elementy mocujące oraz rączki i uchwyty wykonane z tworzywa sztucznego odpornego na zmienne warunki atmosferyczne, niskie i wysokie temperatury oraz zapewniające odpowiedni komfort. Siedziska oraz stopnice wykonane z tworzywa LLDPE. Wszystkie śruby ocynkowane, zakończenia śrub osłonięte zaślepkami z tworzywa sztucznego. Konstrukcja nośna urządzenia wykonana ze stalowych rur o średnicy 140 mm i grubości co najmniej 3 mm, pozostałe elementy rurowe o przekroju 33 mm i grubości co najmniej 3 mm. Rury zakończone stalowymi kapslami zaślepiającymi. Łożyska typu zamkniętego, odporne na zanieczyszczenia i niewymagające smarowania średnicach 32 mm, 52 mm, 62 mm. • Urządzenie fitness – Biegacz pojedynczy – szt 1 o wymiarach około 110 x 34,9 cm (+10 cm). Sposób montażu: urządzenie przymocowane do stalowej kotwy ocynkowanej, umieszczonej w gruncie, w fundamencie betonowym na głębokości min. 60 cm. Nad fundamentem należy wykonać warstwę nawierzchni bezpiecznej grubości co najmniej 10 cm. Fundament prefabrykowany lub wykonany na miejscu o wymiarach minimum 50 x 50 x 50 cm (beton klasy C20/25). Fundament wykonany na warstwie chudego betonu grubości 40 cm. Specyfikacja materiałowa: Konstrukcja urządzenia zbudowana z elementów stalowych, stali typu GB/T 13793-2008. Wszystkie elementy ocynkowane, zabezpieczone antykorozyjnie poprzez dwukrotne malowanie farbami poliestrowymi. Pokrywy zabezpieczające elementy mocujące oraz rączki i uchwyty wykonano z tworzywa sztucznego. Siedziska oraz stopnice wykonane są z tworzywa LLDPE. Rama nośna wykonana jest z rury stalowej o średnicy 114 mm x 2,5 mm. Wsporniki ruchome wykonane z rury stalowej o średnicach: 25 mm, 32 mm, 38 mm, 48 mm, 60 mm, 89 mm, ścianka grubości co najmniej 2,5mm. Łożyska typu zamkniętego, odporne na zanieczyszczenia o średnicach 32 mm, 52 mm, 62 mm. • Urządzenie fitness – Podwójne wahadło – szt 1 o wymiarach około 75 x 108 cm (+/-10 cm). Sposób montażu: urządzenie przymocowane do stalowej kotwy ocynkowanej, umieszczonej w gruncie, w fundamencie betonowym na głębokości min. 60 cm. Nad fundamentem należy wykonać warstwę nawierzchni bezpiecznej grubości co najmniej 10 cm. Fundament prefabrykowany lub wykonany na miejscu o wymiarach minimum 50 x 50 x 50 cm (beton klasy C20/25). Fundament wykonany na warstwie chudego betonu grubości 40 cm. Specyfikacja materiałowa: Konstrukcja urządzenia zbudowana z elementów stalowych, stali typu GB/T 13793-2008. Wszystkie elementy ocynkowane, zabezpieczone antykorozyjnie poprzez dwukrotne malowanie farbami poliestrowymi. Pokrywy zabezpieczające elementy mocujące oraz rączki i uchwyty wykonane z tworzywa sztucznego. Siedziska oraz stopnice wykonane z tworzywa LLDPE. Rama nośna wykonana jest z rury stalowej o średnicy 114 mm x 2,5 mm. Wsporniki ruchome wykonane z rury stalowej o średnicach: 25 mm, 32 mm, 38 mm, 48 mm, 60 mm, 89 mm, ścianka grubości co najmniej 2,5mm. Łożyska typu zamkniętego, odporne na zanieczyszczenia o średnicach 32 mm, 52 mm, 62 mm;, • Ogrodzenia z paneli zielonych z furtką , h = 123 cm, dł. 55,25 mb. • Nasadzenie drzew – dąb szt. 2 Zakres parametrów techniczne i materiałowe urządzeń określono w Dokumentacji projektowej. Po podpisaniu umowy Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu Kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie Przedmiarów. Wymagania ogólne: 1. Wszystkie urządzenia przeznaczone na teren siłowni powinny być zgodne z Polskimi Normami, w szczególności normą PN-EN 16630:2015-06 Wyposażenie siłowni plenerowych zainstalowane na stałe. Wymagania bezpieczeństwa i metody badań, PN-EN 1176:2009 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie z jej nowelizacjami oraz PN-EN 1177:2009 Nawierzchnie placów zabaw amortyzujące upadki – Wyznaczanie krytycznej wysokości upadku. 2. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. (Dz.U. 2003 nr 6 poz. 69) – wszystkie montowane na placu zabaw urządzenia, powinny posiadać odpowiednie atesty lub certyfikaty. 3. Dostarczone urządzenia muszą po ich zamontowaniu, wbudowaniu być gotowe do użytkowania. 4. Wykonawca w ramach umowy (do upływu okresu gwarancyjnego), nieodpłatnie, minimum dwa razy w roku, po i przed sezonem zimowym dokona serwisu, przeglądu przedmiotu umowy, usunięcia powstałych wad i usterek wynikających z innych przyczyn niż uszkodzenia mechaniczne, złe użytkowanie, akty wandalizmu itp. 5. Wykonawca we własnym zakresie zapewni niezbędną obsługę geodezyjną obiektów oraz wykona inwentaryzację geodezyjną powykonawczą. 6. Energię elektryczną i pobór wody potrzebne do wykonania zamawianych robót Wykonawca zapewni we własnym zakresie. Uwagi dodatkowe: 1. Zamawiający, wszędzie tam gdzie opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3 art. 30 u Pzp oraz wszędzie tam gdzie wymaga przestawienia określonego oznakowania dopuszcza rozwiązania równoważne. 2. Wszędzie tam, gdzie użyto określeń, symboli i rysunków wskazujących na znaki towarowe, Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawców produktów, materiałów lub urządzeń równoważnych. Użyte nazwy, typy, symbole i rysunki należy traktować jako rozwiązania przykładowe określające standardy jakościowe, wygląd i parametry techniczne. Wszelkie materiały, urządzenia i technologie, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakie muszą spełniać rozwiązania równoważne, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy wykorzystany w obliczeniach projektowych. Jako równoważne dopuszcza się inne rozwiązania, niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zagwarantowania równorzędnych parametrów technicznych i technologicznych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi. Podane typy i właściwe im cechy mogą jedynie służyć dla lepszego doboru zamienników. 3. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania, określone przez Zamawiającego, a ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego, spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne. Wymagania dotyczące gwarancji jakości: Wymagany minimalny okres gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia w tym zastosowane materiały oraz urządzenia wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu odbioru końcowego. Okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. Szczegółowy zakres dostawy z montażem określają: Dokumentacja projektowa.

II.5) Główny kod CPV: 37410000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45340000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-08-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
okres gwarancji i rękojmi 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany terminu zakończenia przedmiotu umowy spowodowanej: a) wstrzymaniem transportu lub montażu przez Zamawiającego, b) wystąpieniem okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. c) w przypadku gdy zaistniała konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, Zmiany konta bankowego Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-24, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zamawiający może unieważnić postępowanie przetargowe w przypadku nie otrzymania dofinansowania w ramach Programu rozwoju małej infrastruktury sportowo-rekreacyjnej o charakterze wielopokoleniowym OSA 2019.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Wyczarteruję żaglówkę w terminie 8-15.06.24r. - Elbląg
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania26-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Wyczarteruję żaglówkę w terminie 8-15.06.24r. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI