Usługi hotelarskie i restauracyjne dla uczniów Zespołu Szkół Budowlanych w Bra

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi hotelarskie i restauracyjne dla uczniów Zespołu Szkół Budowlanych w Braniewie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBraniewo
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-06-21
  • ZamawiającyZespół Szkół Budowlanych w Braniewie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-11
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00081123
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi hotelarskie i restauracyjne dla uczniów
Zespołu Szkół Budowlanych w Braniewie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Budowlanych w Braniewie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001072817

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wiejska, 2

1.5.2.) Miejscowość: Braniewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsb.iq.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zsb.iq.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Zespół Szkół Budowlanych

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi hotelarskie i restauracyjne dla uczniów
Zespołu Szkół Budowlanych w Braniewie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85ee3903-cac2-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081123

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

ZSB- innowacyjni ekozawodowcy”, RPWM.02.04.01-28-0007/20

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.zsb.iq.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.zsb.iq.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ze względów ograniczeń technicznych Zamawiający nie umieszcza wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korenspondencji elektronicznej. Wymagania te zostały opisane w pkt VIII i XI SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 04/21/innowacyjni ekozawodowcy

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nocleg wraz z wyżywieniem w mieście Gdańsk lub Sopot

1. Terminy noclegów:
540 osobodób dla grupy 27 osobowej


Terminy noclegów i ilość gości hotelowych:

Dla grupy 27 osobowej (4K, 23M)
04.07.2021r. do 09.07.2021 r.
11.07.2021 r. do 16.07.2021 r.
18.07.2021 r. do 23.07.2021 r.
25.07.2021r. do 30.07.2021 r.

2. Opis przedmiotu zamówienia:
Nocleg:
Miejsce noclegowe powinno znajdować się na terenie miasta Gdańska lub miasta Sopotu nie dalej niż 6km od Dworca Głównego i w niewielkiej odległości od przystanku komunikacji miejskiej (max 500 m).
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnia poniższych:
Zakwaterowania minimum od godziny: 16:00 pierwszego dnia podanego okresu, a wymeldowanie do godziny: 10:00 ostatniego dnia podanego okresu, w pokojach nie większych niż 4 osobowe z dostępem do toa-lety i prysznica oraz do kuchni umożliwiającej samodzielne przygotowanie ciepłego posiłku, z dostępem do bez-płatnego Internetu Wi-Fi minimum w pomieszczeniach ogólnodostępnych.
Wykonawca zapewnia zakwaterowanie kobiet i mężczyzn w oddzielnych pokojach.

Wyżywienie:
Wyżywienie powinno obejmować 3 posiłki o kaloryczności min. 2000 kcal dziennie - w formie śniadania (ok. 500 kcal), obiadu (z 2 dań – zupa min. 300 ml + drugie danie, ok. 1000 kcal) oraz kolacji (ok. 500 kcal).
Miejsce wydania posiłku nie może się znajdować dalej niż 1 km od miejsca zakwaterowania gości hotelowych.
Godziny wydawania posiłków do indywidualnego ustalenia z uczestnikami stażu.
Wykonawca zapewni dla gości hotelowych w dniu przyjazdu kolację, w dniu wyjazdu śniadanie oraz obiad.
Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia noclegów i wyżywienia zgodnie z aktualnym reżimem sanitarnym obowiązującym w związku z pandemią Covid -19.
Wymagania co do ilości osób w pokojach należy dostosować do obowiązujących wytycznych dla branży hotelarskiej w okresach wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za przestrzegania zasad reżimu sanitarnego przy zakwaterowaniu gości hotelowych i serwowaniu posiłków.
Zamawiający oświadcza, iż gośćmi hotelowymi będą wskazani przez Zamawiającego uczniowie Zespołu Szkół Zawodowych Budowlanych w Braniewie odbywający staże.
W związku z powyższym:
• Wymagana jest obecność przedstawiciela Wykonawcy w obiekcie noclegowym w godzinach od 16 - 8 rano, odpowiedzialnego za nadzorowanie przestrzegania przez ww uczniów regulaminu obiektu.
• Wymagane jest utrzymywanie kontaktu z Zamawiającym, w celu informowania o ewentualnych przypadkach łamania regulaminu obiektu oraz innych niepokojących lub nietypowych sytuacjach stwarzanych przez ww uczniów.
• Wykonawca podlega hospitacji i kontroli prowadzonej przez upoważnionego pracownika Zamawiającego (w tym niezapowiedzianej) oraz przez uprawnione organy nadzoru.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-07-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Miejsce wydania posiłku

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z postanowieniami art. 455 ust. 1, pkt 1 ustawy P.z.p. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obydwie Strony, a mianowicie:
1) zmianę terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze stron musi udokumentować,
2) w szczególności zamawiający dopuszcza: zmniejszenie o nie więcej niż 50 % zakresu przedmiotu zamówienia oraz związane z tym zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy, wynikające z przyczyn niezależnych od zamawiającego lub wykonawcy, które to przyczyny każda ze stron musi udokumentować
2. Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy na zasadach określonych w art. 456 ustawy Pzp.
3. Warunki dokonania zmian do umowy:
1) Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, na które powołuje się, jako podstawę zmiany umowy.
2) Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być sporządzony na piśmie.
3) Wniosek, o którym mowa w ppkt. 2 musi zawierać:
a) opis propozycji zmiany,
b) uzasadnienie zmiany,
c) opis wpływu zmiany na warunki realizacji umowy.
4. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-21 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-20

2021-06-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług noclegowych, sal warsztatowych i wyżywienia - Mikołajki
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usługi w postaci zapewnienia miejsc noclegowych, sal warsztatowych oraz wyżywienia dla 30 osób. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI