Usługa zorganizowania dwudniowego wyjazdu integracyjnego dla rodzin zastępczych z...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa zorganizowania dwudniowego wyjazdu integracyjnego dla rodzin zastępczych z dziećmi
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBochnia
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-07-28
  • ZamawiającyPOWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-20
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00267883
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa zorganizowania dwudniowego wyjazdu integracyjnego dla rodzin zastępczych z dziećmi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851665433

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Edwarda Windakiewicza 9 lokal 5

1.5.2.) Miejscowość: Bochnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcpr@powiat.bochnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pcpr.bochnia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa zorganizowania dwudniowego wyjazdu integracyjnego dla rodzin zastępczych z dziećmi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ca67fc0-07fa-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00267883

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041932/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa zorganizowania dwudniowego wyjazdu integracyjnego dla rodzin zastępczych z dziećmi

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Wsparcie rodziny i systemu pieczy zastępczej w Powiecie Bocheńskim

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.malopolska.pl/pcprwbochni,a,2138604,usluga-zorganizowania-dwudniowego-wyjazdu-integracyjnego-dla-rodzin-zastepczych-z-dziecmi-w-trybie-p.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzy¬stania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja dla Wykonawców dotycząca przetwarzania danych osobowych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bochni. Zgodnie z art. 13 ust. 1i2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1; zm.: Dz. U. UE. L. z 2018 r. Nr 127, str. 2.), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Państwa danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bochni (dalej: PCPR) z siedzibą w Bochni, ul. E. Windakiewicza 9/5, 32-700 Bochnia;
2) we wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie i w celu realizacji swoich praw mogą się Państwo skontaktować się z naszym Inspektorem Ochrony Danych dostępnym pod adresem e-mail: iod@iods.pl, pisemnie na wskazany powyżej adres siedziby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie lub osobiście w siedzibie PCPR;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: O.PS.271.2.3.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania wyjazdu dwudniowego integracyjnego dla rodzin zastępczych z dziećmi tj. uczestniczek i uczestników projektu pn. Wsparcie rodziny i systemu pieczy zastępczej w Powiecie Bocheńskim, tj. 48 osób z rodzin zastępczych z dziećmi z terenu Powiatu Bocheńskiego oraz 2 osób z kadry Zamawiającego tj. łącznie 50 osób.
W wyjeździe udział wezmą rodziny zastępcze spokrewnione, niezawodowe, zawodowe oraz osoby tworzące rodzinne domy dziecka, mieszkający na terenie powiatu bocheńskiego wraz z umieszczonymi u nich dziećmi. W grupie są dzieci i młodzież posiadające orzeczenie o niepełnosprawności oraz o potrzebie kształcenia specjalnego oraz dzieci posiadające orzeczenie z powodu zaburzeń psychicznych. Są to dzieci w wieku przedszkolnym, wczesnoszkolnym i szkolnym. Wśród nich są dzieci i młodzież posiadające orzeczenie o niepełnosprawności z powodu zaburzeń psychicznych. Osoby nie mają problemów z przemieszczaniem się, poruszają się samodzielnie.
Opiekunowie zastępczy to osoby w wieku aktywności zawodowej oraz w wieku emerytalnym, poruszają się samodzielnie, jednakże mogą wystąpić ograniczenia funkcjonalne wynikające z ich możliwości w poruszaniu się, z związku z tym poruszanie się w przestrzeni publicznej może być wolniejsze.
Zamawiający uwzględnił diagnozę potrzeb uczestniczek/uczestników projektu, jako kryterium naboru do udziału w wyjeździe integracyjnym. Osoby skierowane deklarują chęć wyjazdu poza miejsce zamieszkania. Celem wyjazdu jest integracja rodzin tworzących system pieczy zastępczej umożliwiający wymianę doświadczeń, nawiązanie relacji, wzajemnego wsparcia, jak również poprawę lub umocnienie relacji na linii dziecko – rodzic zastępczy. Opiekę nad dziećmi będą sprawować opiekunowie zastępczy, natomiast kadra Zamawiającego będzie inicjować, wzmacniać nawiązanie relacji interpersonalnych pomiędzy rodzinami zastępczymi.

4.2.6.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
1) oferta spełnia wymagania określone niniejszą Specyfikacją,
2) oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie,
3) wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego.
2. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę że 1% = 1 punkt. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert.
3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i wagami procentowymi:
1) Cena - 60%
2) Ilość dodatkowych atrakcji w których będzie można uczestniczyć - 40%
4. Sposób oceny ofert
1) Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cmin
K1 = ---------------*100*60%
Co
gdzie:
K1 - liczba punktów w kryterium ceny
Cmin - najniższa cena spośród złożonych ofert
Co - cena oferty rozpatrywanej
Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium „Cena” wynosi 60 punktów.
2) Punkty za kryterium „Liczba zaproponowanych atrakcji poza wskazanymi w SOPZ w których będzie można uczestniczyć załącznik do SWZ
Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium „Liczba dodatkowych atrakcji” wynosi 40 punktów, według poniższych zasad punktacji:
Ilość dodatkowych atrakcji Liczba przyznawanych punktów w kryterium
Co najmniej 2 atrakcje 10 pkt
3 atrakcje – 4 atrakcje 20 pkt
4 atrakcje – 5 atrakcje 30 pkt
6 atrakcji i więcej 40 pkt
5. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty kierował się będzie ogólną punktacją, obliczoną jako suma punktów osiągniętych przez Wykonawcę w każdym z kryteriów na podstawie następującego wzoru:
K = K1 + K2
gdzie:
K - liczba punktów przyznanych ofercie
K1 - liczba punktów w kryterium „Cena”
K2- liczba punktów w kryterium „liczba dodatkowych atrakcji”
6. Punktacja będzie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku
7. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które zostaną określone jako zgodne z wymaganiami określonymi w niniejszej SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba zaproponowanych atrakcji poza wskazanymi w SPOZ

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą wraz z ofertą oświadczenia a wskazany Wykonawca na żądanie Zamawiającego w terminie nie krótszym niż 5 dni od wezwania, przedłoży wymagane w SWZ dokumenty w zakresie:
1) spełnienia warunków udziału w postępowaniu
2) niepodlegania wykluczeniu
2. Oświadczenia o których mowa w ust. 1 należy złożyć zgodnie z odpowiednim wzorem stanowiącym załączniki do SWZ. Oświadczenia te dla podmiotów składających ofertę wspólnie oraz podmiotów udostępniających zasoby składane są oddzielnie dla każdego z tych podmiotów. Oświadczenia wraz z ofertą składane są w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
1) W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) Zezwolenia na organizację imprez turystycznych, o których mowa w art. 22 ustawy z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 511 z późn. zm)
4. Zdolność techniczna lub zawodowa:
1) W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych w zakresie:
a) Wykonanych usług:
- wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał:
• Co najmniej 4 usługi polegające na organizacji wyjazdu dla co najmniej 30 osób. Wartość każdej usługi wyniosła minimum 9000,00 złotych brutto
UWAGA:
Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy usługi zostały wykonane w sposób należyty, w tym referencje podmiotów na rzecz których świadczona była usługa organizacji wycieczek, potwierdzające doświadczenie w zakresie organizacji wycieczek i prawidłowość wykonania usługi.
b) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za koordynowanie wyjazdem i oprowadzaniem po poszczególnych miejscach wyjazdy
5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa:
1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udział w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (zakresie organizacji imprez turystycznych) na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego nie mniejszą niż: 50000,00 złotych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą na wezwanie Zamawiającego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, składa podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia:
a) Zezwolenie na organizację imprez turystycznych, o których mowa w art. 22 ust 2 ustawy z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (tj. Dz. U. z 2022 poz. 511 z późn. zm)
b) Wykaz wykonanych usług potwierdzający opisany warunek wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie tych usług
c) Potwierdzenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
d) Wykaz osób zatrudnionej do realizacji zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi doświadczenie i kwalifikacje

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Zamawiający nie wymaga przedstawienia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą wraz z ofertą oświadczenia a wskazany Wykonawca na żądanie Zamawiającego w terminie nie krótszym niż 5 dni od wezwania, przedłoży wymagane w SWZ dokumenty w zakresie:
1) spełnienia warunków udziału w postępowaniu
2) niepodlegania wykluczeniu
2. Oświadczenia o których mowa w ust. 1 należy złożyć zgodnie z odpowiednim wzorem stanowiącym załączniki do SWZ. Oświadczenia te dla podmiotów składających ofertę wspólnie oraz podmiotów udostępniających zasoby składane są oddzielnie dla każdego z tych podmiotów. Oświadczenia wraz z ofertą składane są w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
1) W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) Zezwolenia na organizację imprez turystycznych, o których mowa w art. 22 ustawy z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 511 z późn. zm)
4. Zdolność techniczna lub zawodowa:
1) W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych w zakresie:
a) Wykonanych usług:
- wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał:
• Co najmniej 4 usługi polegające na organizacji wyjazdu dla co najmniej 30 osób. Wartość każdej usługi wyniosła minimum 9000,00 złotych brutto
UWAGA:
Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy usługi zostały wykonane w sposób należyty, w tym referencje podmiotów na rzecz których świadczona była usługa organizacji wycieczek, potwierdzające doświadczenie w zakresie organizacji wycieczek i prawidłowość wykonania usługi.
b) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za koordynowanie wyjazdem i oprowadzaniem po poszczególnych miejscach wyjazdy
5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa:
1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udział w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (zakresie organizacji imprez turystycznych) na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego nie mniejszą niż: 50000,00 złotych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą wraz z ofertą oświadczenia a wskazany Wykonawca na żądanie Zamawiającego w terminie nie krótszym niż 5 dni od wezwania, przedłoży wymagane w SWZ dokumenty w zakresie:
1) spełnienia warunków udziału w postępowaniu
2) niepodlegania wykluczeniu
2. Oświadczenia o których mowa w ust. 1 należy złożyć zgodnie z odpowiednim wzorem stanowiącym załączniki do SWZ. Oświadczenia te dla podmiotów składających ofertę wspólnie oraz podmiotów udostępniających zasoby składane są oddzielnie dla każdego z tych podmiotów. Oświadczenia wraz z ofertą składane są w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
1) W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) Zezwolenia na organizację imprez turystycznych, o których mowa w art. 22 ustawy z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 511 z późn. zm)
4. Zdolność techniczna lub zawodowa:
1) W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych w zakresie:
a) Wykonanych usług:
- wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał:
• Co najmniej 4 usługi polegające na organizacji wyjazdu dla co najmniej 30 osób. Wartość każdej usługi wyniosła minimum 9000,00 złotych brutto
UWAGA:
Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy usługi zostały wykonane w sposób należyty, w tym referencje podmiotów na rzecz których świadczona była usługa organizacji wycieczek, potwierdzające doświadczenie w zakresie organizacji wycieczek i prawidłowość wykonania usługi.
b) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za koordynowanie wyjazdem i oprowadzaniem po poszczególnych miejscach wyjazdy
5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa:
1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udział w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (zakresie organizacji imprez turystycznych) na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego nie mniejszą niż: 50000,00 złotych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 58 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym:
1) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy zamówienia realizować zamierzają poszczególni Wykonawcy.
3) W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w rozdziale VI wymagane jest załączenie do oferty oświadczenia i przedłożenia na wezwanie dokumentów dla każdego konsorcjanta oddzielnie.
2. W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga aby:
1) Doświadczeniem, o którym mowa w rozdziale V ust. 4 pkt 1 SWZ - w zakresie wykonanych usług wykazał się konsorcjant, który będzie wykonywał kluczowy zakres usług.
2) Pozostałe warunki udziału w postępowaniu podlegają sumowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy spowodowanych zmianami organizacyjnymi, wynikającymi z następujących okoliczności: a) zmiany polegającej na rozszerzeniu programu wyjazdu (nie wpływającej na cenę oferowaną przez Wykonawcę), bez zmiany ceny oferty,
b) zmiany osób realizujących umowę pod warunkiem, że osoby te będę spełniały wymagania określone w SWZ,
c) w każdym przypadku, gdy zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego (np. gdy obniży to koszty realizacji umowy) przy zachowaniu wymagań określonych w SWZ.
d) zmiany terminu realizacji umowy z powodu wystąpienia „siły wyższej”. Pod pojęciem siły wyższej Zamawiający rozumie okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności są nieprzewidywalne oraz, którym nie można zapobiec lub przeciwstawić się skutecznie.
O braku możliwości dotrzymania terminu Wykonawca obowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego, określając jednocześnie nowy termin realizacji zamówienia.
e) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy,
f) zmian wynikających z wytycznych Ministerstwa Zdrowia, Państwowego Inspektoratu Sanitarnego lub innych instytucji publicznych związanych z pandemia COVID-19 lub jej mutacjami.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Powiatowe Centrum Pomocy Rodiznie w Bochni ul. E. Windakiewicza 9/5,32-700 Bochnia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-28 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię śrut Diabolo JSB EXACT - Chełmek
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Kupię śruty kaliber 4,51 JSB Exact Diabolo. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI