Świadczenie usług polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego dla pracowników UMWK-P na podstawie imiennych kart uczestnika
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoToruń
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-04-30
  • ZamawiającyWojewództwo Kujawsko-Pomorskie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-22
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00038226
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego dla pracowników UMWK-P na podstawie imiennych kart uczestnika

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Kujawsko-Pomorskie

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871121290

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Teatralny 2

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kujawsko-pomorskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kujawsko-pomorskie.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego dla pracowników UMWK-P na podstawie imiennych kart uczestnika

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-884a37ae-a348-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038226

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001584/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.17 Projekt zdrowi i aktywni w pracy 2” – zajęcia

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/kujawsko.pomorskie

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kujawsko.pomorskie

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środkówkomunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej podadresemhttps://platformazakupowa.pl/pn/kujawsko.pomorskie zwanej dalej Platformą.2. Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, wszczególności składanie oświadczeń, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa sięelektronicznie za pośrednictwem formularza "Wyślij wiadomość" dostępnego nastronie:https://platformazakupowa.pl/pn/kujawsko.pomorskie.3. We wszelkiej korespondencji związanejz niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się nazwą i numerempostępowania określonym przez Zamawiającego na pierwszej stronie SWZ.4. W sytuacjach awaryjnychnp. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awariiniedziałania:https://platformazakupowa.pl/pn/kujawsko.pomorskie Zamawiający może równieżkomunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, na adres zamowienia@kujawskopomorskie.pl .5. Do porozumiewania się z Wykonawcami upoważniony w zakresie formalnym imerytorycznym jest Pan Olgierd Sobkowiak, tel. +48 56-62-18-281.6. Zamawiający będzie przekazywałwykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacjedotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofertZamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodniezobowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana wformie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy. 7.Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomieńmoże ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.8. Wykonawca, przystępując doniniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a) akceptuje warunki korzystaniazplatformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiemw zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, b) zapoznał i stosuje się do Instrukcjiskładania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje9.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcjąkorzystania zplatformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się ztreścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomośćdo zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i niebędzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełnionyobowiązek narzucony w art. 221 ustawy Pzp.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że:administratorem Pani/Panadanych osobowych jest Województwo Kujawsko-Pomorskie - Urząd Marszałkowski Woj.Kuj.-Pom. w Toruniu, Pl. Teatralny 2; inspektorem ochrony danych osobowych wUrzędzie Marszałkowskim Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu; jest pan AndrzejNarolewski, adres poczty elektronicznej: iod@kujawskopomorskie.pl; Pani/Pana dane osoboweprzetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z przedmiotowympostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; odbiorcami przekazanych przez Wykonawcędanych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacjapostępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem ograniczeniazasady jawności; dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp,przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okresobowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywaniaobejmuje cały okres obowiązywania umowy; Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem wprzedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnychwymaganych przez rozporządzenie 2016/679 i związanych z udziałem w przedmiotowympostępowaniu o udzielenie zamówienia. Więcej informacji w Dziale XXIV.OCHRONA DANYCHOSOBOWYCH SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.272.11.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego dla pracowników UMWK-P na podstawie imiennych kart uczestnika, zgodnie z zapisami szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ oraz z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 92600000-7 - Usługi sportowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-10-01 do 2023-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość dodatkowych obiektów w regionie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający, na podstawie art. 112 ustawy Pzp określa następujące warunki udziału w postępowaniu:1.1 Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.1.2 Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów.Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.1.3 Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.1.4 Zdolności technicznej lub zawodowej.Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że:1.4.1 w okresie ostatnich trzech lat przed dniem upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi w zakresie opisanym w przedmiocie zamówienia dla grupy min 150 osób każda wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeńpowtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, datwykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane,oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub sąwykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumentysporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadkuświadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczynniezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź innedokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3miesięcy (załącznik nr 6 do Swz);

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności dotej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencjii konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębnąofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenieo przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjamipotwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału wpostępowaniu nie zależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (załączniknr 3 do Swz).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Lista obiektów na terenie województwa kujawsko-pomorskiego wraz z zakresem ich usług dostępnych w ramach kart.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zawartość oferty:1 Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do Swz;2 Oświadczenieo niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału aktualne na dzień składaniaofert stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu orazbrak podstaw wykluczenia (załączniki nr 1A i 1 B do Swz);3 W przypadku dokonywaniaczynności związanych ze złożeniem wymaganych dokumentów przez osobę(y) niewymienioną(e) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, do oferty należydołączyć stosownepełnomocnictwo;4 Oświadczenie dotyczące podwykonawstwa (załącznik nr 4do Swz); 5Oświadczenie dot. zobowiązania do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów naokres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – jeżeli dotyczy (załącznik nr 8 doSwz); 6 oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (o którym mowa wdziale V pkt 5 Swz) – jeżeli dotyczy;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia (konsorcjum), Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowaniaich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy(lider konsorcjum). 2. Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej, składa się, pod rygoremnie ważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanymlub podpisem osobistym osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawców.Szczegółowe informacje zawiera rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznychdla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu oudzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. 3. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty ipowinno ono zawierać w szczególności wskazanie:1) postępowania o udzieleniezamówienie publicznego, którego dotyczy;2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnieo udzielenie zamówienia;3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.4.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczeniao niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału, o którym mowa w Dziale VI pkt1SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniuw zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału wpostępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Istotne postanowienia umowy zawiera projekt umowy, stanowiący załącznik nr7.2.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w zakresie uregulowanym wart.455 ust. 1 pkt 2 lit. b, c, pkt 3 i 4, ust. 2 ustawy Pzp.3. Zamawiający przewidujemożliwość zmiany umowy w zakresie:3.1 składu osób, wskazanych w wykazie osób (Załączniknr 6), jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie możnabyło przewidzieć w chwili składania oferty, pod warunkiem że nowe osoby wchodzące wskład Zespołu, spełniać będą warunki określone w dziale V pkt 1 ppkt 1.4.2, 3.2 zmianyalbo rezygnacji z podwykonawcy, która dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawcapowoływał się, na zasadach określonych w art. 118, w celu wykazania spełniania warunkówudziału w postępowaniu, o których mowa w art. 57 pkt 2, wykonawca jest wówczas obowiązanywykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielniespełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzieleniezamówienia,3.3terminów realizacji przedmiotu zamówienia jedynie jeśli wynikać to będzie zokoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składaniaoferty takich jak w szczególności:3.3.1 zmiana przepisów prawa mająca wpływ na zakres lubsposób realizacji przedmiotu zamówienia,3.3.2 wystąpienie siły wyższej, której działanieuniemożliwiło terminową realizację przedmiotu zamówienia, działanie siły wyższej rozumiane jestjako wszelkie nadzwyczajne zdarzenia o charakterze zewnętrznym, niemożliwe doprzewidzenia, takie jak katastrofy, pożary, powodzie, wybuchy, ataki terrorystyczne, niepokojespołeczne, strajki, z wyjątkiem strajku u Wykonawcy, działania wojenne, epidemie.3.3.3Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminów realizacji przedmiotuzamówienia jeśli wynikać to będzie z przerw w realizacji przedmiotu zamówienia, powstałych zprzyczyn wyłącznie zależnych od Zamawiającego. W przypadku zaistnienia ww. okolicznościtermin zostanie przedłużony o czas niezbędny do zrealizowania przedmiotu zamówienia, cozostanie ustalone za porozumieniem obu stron umowy, w oparciu o ww. okoliczności,3.3.4przedłużającej się niezależnej od Wykonawcy procedury udzielenia niniejszego zamówienia np.w związku z ewentualnym odwołaniem,3.3.5 opóźnień związanych z wewnętrznym obiegiemdokumentów u Zamawiającego, niezależnych od Wykonawcy;4. Dopuszczalna jest zmianawysokości wynagrodzenia brutto, jeśli wynikać to będzie ze zmiany obowiązującej stawki podatkuVAT. W wypadku zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie Wykonawcy brutto zostaniezmniejszone bądź zwiększone w stosunku odpowiednim do zmiany wysokości podatku VAT,wynagrodzenie Wykonawcy netto (tj. bez podatku VAT) jest niezmienne.5. Inne zmiany wzakresie przewidzianym we wzorze umowy. Fakt zaistnienia takich okoliczności podlegaćbędzie każdorazowo ocenie Zamawiającego. Wszelkie zmiany umowy wymagają obopólnejzgody stron umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-30 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/kujawsko.pomorskie

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-30 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-29

2021-04-22 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam możliwości rezerwacji kajaku na jutro (4.05.2024) na 2-3 godziny- Bydgoszcz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam możliwości rezerwacji kajaku na jutro (4.05.2024) na 2-3 godziny, najlepiej od rana. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Budowa oświetlenia przy drogach gminnych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Toruń: Dostawa podtlenku azotu medycznego
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Turystyka, sport i rekreacja: Dostawa sprzętu sportowego
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Turystyka, sport i rekreacja: Zakup i dostawa odzieży sportowej i sprzętu sportowego.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI