Świadczenie usług noclegowych wraz ze śniadaniami dla uczestników/uczestniczek obozów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług noclegowych wraz ze śniadaniami dla uczestników/uczestniczek obozów naukowo-edukacyjno-kulturalnych w ramach projektów POWR – Zadania
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-08-18
  • ZamawiającyUNIWERSYTET WROCŁAWSKI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-10
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług noclegowych wraz ze śniadaniami dla uczestników/uczestniczek obozów naukowo-edukacyjno-kulturalnych w ramach projektów POWR – Zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WROCŁAWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001301

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Uniwersytecki 1

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-137

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 48 71 375 20 04

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.budzynska@uwr.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.wroc.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług noclegowych wraz ze śniadaniami dla uczestników/uczestniczek obozów naukowo-edukacyjno-kulturalnych w ramach projektów POWR – Zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-623a613a-f913-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00143679

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003709/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.46 Usługi hotelarskie w ramach projektu POWR

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zadanie nr 1 : POWR.03.01.00-00-T068/18. Zadanie nr 2 : POWR.03.01.00-00-T121/18. Zadanie nr 3: POWR01.03.00-00-T067/18. Zadanie nr 4: POWR 01.03.00-00-T067/18.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.uni.wroc.pl/391/287/uslugi-spoleczne-i-inne-szczegolne-ponizej-750-000-euro.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja elektroniczna między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (w tym składanie ofert Wykonawcy i załączniki do oferty) za
pośrednictwem dedykowanego formularza (Formularza do komunikacji dostępnego na ePUAP
https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia oraz udostępnionego przez miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/ .

Korespondencja z Wykonawcami odbywa się również przy użyciu poczty
elektronicznej katarzyna.budzynska@uwr.edu.pl lub katarzyna.danielewska-drzazga@uwr.edu.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji użytkownika systemu Miniportal: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP: https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/regulamin.
2. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych
za pośrednictwem dedykowanych formularzy wynosi 150 MB. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych przez mail wynosi 20 MB.
3. Oferta, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 uPzp, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 uPzp, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej w języku polskim, w ogólnodostępnych formatach danych, w szczególności .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt, .txt oraz składa pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (z kwalifikowanym podpisem) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” oraz art. 19 uPzp, Zamawiający – Uniwersytet Wrocławski - informuje, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Wrocławski, pl. Uniwersytecki 1, 50-
137 Wrocław, reprezentowany przez Rektora;
• o celach i sposobach przetwarzania danych osobowych podawanych w związku z realizacją procedur udzielania zamówień publicznych decyduje Uniwersytet jako Administrator danych;
• Administrator wyznaczył osobę pełniącą zadania Inspektora Ochrony Danych Osobowych i można kontaktować się poprzez adres email: iod@uwr.edu.pl;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wyłonienia wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzane zgodnie z uPzp oraz w pozostałych celach określonych w uPzp;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 uPzp; ponadto dane osobowe mogą zostać przekazane na zasadach wynikających z ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do
informacji publicznej;
• okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych wynosi odpowiednio:
- zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
- jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE przez okres, o którym mowa w art. 125
ust 4 lit d) w zw z art. 140 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 i wynikających z umów o dofinansowanie projektów finansowanych ze środków pochodzących z UE;
- okres przechowywania wynika również z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym wynikającym z uPzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i jest warunkiem zawarcia umowy o zamówienie publiczne; konsekwencją nieudostępnienia do przetwarzania danych
osobowych będzie odrzucenie złożonej oferty
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane do państwa trzeciego (poza UE) /organizacji międzynarodowej na zasadach określonych w uPzp. Może Pan/ Pani uzyskać kopię danych osobowych przekazywanych do państwa trzeciego na zasadach wynikających z uPzp;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): • posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub
daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
- wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
• nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Jeżeli na etapie realizacji umowy nastąpi taka konieczność Zamawiający będzie wymagał podpisania umowy powierzenia danych osobowych.
3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX uPzp, do upływu terminu na ich wniesienie;
4. W przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba, że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
5. Udostępnienie ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia;
6. W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia , o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, Zamawiający może żądać od osoby, występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
7. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
8. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 RODO, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.272.8.2021.KDD

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 532227,29 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 53286,40 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług noclegowych wraz ze śniadaniami dla uczestników/uczestniczek obozów naukowo-edukacyjno-kulturalnych w ramach projektów POWR obejmujące dla Zadania nr 1: Świadczenie usług noclegowych wraz ze śniadaniami w dniach 30.08-03.09.2021 r. dla 33 uczestników/uczestniczek obozów naukowo-edukacyjno-kulturalnych w ramach projektu pn: „Biologia dla praktyka – program rozwoju zainteresowań i pobudzania aktywności edukacyjnej i kulturalnej dla słuchaczy Uniwersytetu Trzeciego Wieku”, POWR.03.01.00-00-T068/18-IV edycja
liczba osób: 33 osoby dorosłe (32 seniorów 60+ i jeden opiekun)
termin realizacji: 30.08-03.09.2021r
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumencie pn.: „Opis przedmiotu zamówienia - OPZ” stanowiącym odpowiednio załącznik nr 5.1 do SWZ.
3. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy (który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp) wraz z załącznikami, stanowiącym odpowiednio załącznik nr 6.1 do SWZ.
4. Obiekt ma być usytuowany w promieniu do 500m od kompleksu Ogrodu Botanicznego WNB Uniwersytetu Wrocławskiego od strony ul. Kanonia 6 we Wrocławiu, co jest związane z ograniczeniem dojazdów transportem zbiorowym do ośrodków WNB UWr, częstotliwością zajęć w OB i zapewnieniem bezpieczeństwa zdrowotnego. Odległość mierzona będzie za pomocą „google maps” w ustawieniu wyznacz trasę pieszego na stronie internetowej: https://www.google.pl/maps/
5. Zakwaterowanie powinno odpowiadać obiektowi hotelowemu o standardzie przynajmniej 2 - gwiazdkowym w przypadku hotelu lub odpowiadający ww. standardowi w przypadku obiektów innych niż hotel, którego standardy określają ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 2211) oraz w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2166). i zapewnić zakwaterowanie i wyżywienie na terenie jednego kompleksu. Obiekt powinien zapewnić bezpieczeństwo uczestników związanych z pandemią COVID.

4.2.5.) Wartość części: 14352 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-08-30 do 2021-09-03

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdym Zadaniu Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Kryterium 1: Cena (C)– 60%;
Kryterium 2: Wyposażenie dodatkowe: telewizor lub radio w każdym pokoju (D) - 20%;
Kryterium 3: Bezpłatny internet dla wszystkich uczestników pobytu (Wi-Fi) (I) - 20%;
Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1pkt.
2. Łączna wartość punktowa oferty wyliczana będzie wg wzoru:
S = C + D + I
S- suma punktów stanowiąca ocenę końcową.
Maksymalna łączna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt.
Sposób obliczania wartości punktowej według ww. kryteriów:
2.1.Cena (C): Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „cena” w następujący sposób:
Oferta z najniższą ceną (brutto) otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60 pkt,
a punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone według wzoru:
C = (Cmin/Cn) x 60
gdzie:
Cmin– [PLN] cena ofertowa brutto - najniższa wśród ocenianych ofert;
Cn– [PLN] cena ofertowa brutto - ocenianej oferty;
60 -współczynnik wynikający z przyjętej wagi za dane kryterium.

2.2. Wyposażenie dodatkowe: telewizor lub radio w każdym pokoju (D)
Punkty w tym kryterium będą przyznawane na podstawie deklaracji Wykonawcy w Formularzu ofertowym: 20 pkt otrzyma Wykonawca, który zadeklaruje, że w każdym wynajmowanym pokoju będzie radio lub telewizor. W przypadku braku deklaracji, czy zadeklarowania, że pokoje nie będą miały wyposażenia dodatkowego Wykonawca otrzyma 0 pkt.
Oferta może otrzymać 20 pkt w tym kryterium.

2.3. Bezpłatny internet dla wszystkich uczestników pobytu (Wi-Fi) (I)
Punkty w tym kryterium będą przyznawane na podstawie deklaracji Wykonawcy w Formularzu ofertowym: 20 pkt otrzyma Wykonawca, który zadeklaruje, że udostępni bezpłatny Internet dla wszystkich uczestników pobytu. W przypadku braku deklaracji, czy zadeklarowania, że Wykonawca nie udostępni internetu Wykonawca otrzyma 0 pkt.
Oferta może otrzymać 20 pkt w tym kryterium.

3. Za najkorzystniejszą w danym Zadaniu zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów w łącznej ocenie punktowej.
4. Zamawiający oceni i porówna oferty niepodlegające odrzuceniu, złożone przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu z niniejszego postępowania.
5. Wartości C, będą wyliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, wg zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w gorę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyposażenie dodatkowe: telewizor lub radio w każdym pokoju (D)

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Bezpłatny internet dla wszystkich uczestników pobytu (Wi-Fi) (I)

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług noclegowych wraz ze śniadaniami dla uczestników/uczestniczek obozów naukowo-edukacyjno-kulturalnych w ramach projektów POWR obejmujące w ramach Zadania nr 2 świadczenie usług noclegowych wraz ze śniadaniami w dniach 13.09-17.09.2021 r. dla 37 uczestników/uczestniczek obozów naukowo-edukacyjno-kulturalnych w ramach projektu pn. „Świat odkrywców, odkrywanie świata - nowatorski program rozwoju kompetencji i pobudzenia aktywności edukacyjnej i kulturalnej dla dzieci szkół podstawowych”, POWR.03.01.00-00-T121/18- IV edycja
liczba osób: 37 osób (34 nieletnich, uczniów i uczennic w wieku 11-15 lat szkoły podstawowej oraz 3 dorosłych opiekunów)
termin realizacji: 13.09-17.09.2021r.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumencie pn.: „Opis przedmiotu zamówienia - OPZ” stanowiącym odpowiednio załącznik nr 5.2 do SWZ.
3. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy (który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp) wraz z załącznikami, stanowiącym odpowiednio załącznik nr 6.2 do SWZ.
4. Obiekt ma być usytuowany w promieniu do 500m od kompleksu Ogrodu Botanicznego WNB Uniwersytetu Wrocławskiego od strony ul. Kanonia 6 we Wrocławiu, co jest związane z ograniczeniem dojazdów transportem zbiorowym do ośrodków WNB UWr, częstotliwością zajęć w OB i zapewnieniem bezpieczeństwa zdrowotnego. Odległość mierzona będzie za pomocą „google maps” w ustawieniu wyznacz trasę pieszego na stronie internetowej: https://www.google.pl/maps/
5. Zakwaterowanie powinno odpowiadać obiektowi hotelowemu o standardzie przynajmniej 2 - gwiazdkowym w przypadku hotelu lub odpowiadający ww. standardowi w przypadku obiektów innych niż hotel, którego standardy określają ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 2211) oraz w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2166). i zapewnić zakwaterowanie i wyżywienie na terenie jednego kompleksu. Obiekt powinien zapewnić bezpieczeństwo uczestników związanych z pandemią COVID.

4.2.5.) Wartość części: 13910,40 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-13 do 2021-09-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdym Zadaniu Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Kryterium 1: Cena (C)– 60%;
Kryterium 2: Wyposażenie dodatkowe: telewizor lub radio w każdym pokoju (D) - 20%;
Kryterium 3: Bezpłatny internet dla wszystkich uczestników pobytu (Wi-Fi) (I) - 20%;
Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1pkt.
2. Łączna wartość punktowa oferty wyliczana będzie wg wzoru:
S = C + D + I
S- suma punktów stanowiąca ocenę końcową.
Maksymalna łączna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt.
Sposób obliczania wartości punktowej według ww. kryteriów:
2.1.Cena (C): Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „cena” w następujący sposób:
Oferta z najniższą ceną (brutto) otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60 pkt,
a punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone według wzoru:
C = (Cmin/Cn) x 60
gdzie:
Cmin– [PLN] cena ofertowa brutto - najniższa wśród ocenianych ofert;
Cn– [PLN] cena ofertowa brutto - ocenianej oferty;
60 -współczynnik wynikający z przyjętej wagi za dane kryterium.

2.2. Wyposażenie dodatkowe: telewizor lub radio w każdym pokoju (D)
Punkty w tym kryterium będą przyznawane na podstawie deklaracji Wykonawcy w Formularzu ofertowym: 20 pkt otrzyma Wykonawca, który zadeklaruje, że w każdym wynajmowanym pokoju będzie radio lub telewizor. W przypadku braku deklaracji, czy zadeklarowania, że pokoje nie będą miały wyposażenia dodatkowego Wykonawca otrzyma 0 pkt.
Oferta może otrzymać 20 pkt w tym kryterium.

2.3. Bezpłatny internet dla wszystkich uczestników pobytu (Wi-Fi) (I)
Punkty w tym kryterium będą przyznawane na podstawie deklaracji Wykonawcy w Formularzu ofertowym: 20 pkt otrzyma Wykonawca, który zadeklaruje, że udostępni bezpłatny Internet dla wszystkich uczestników pobytu. W przypadku braku deklaracji, czy zadeklarowania, że Wykonawca nie udostępni internetu Wykonawca otrzyma 0 pkt.
Oferta może otrzymać 20 pkt w tym kryterium.

3. Za najkorzystniejszą w danym Zadaniu zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów w łącznej ocenie punktowej.
4. Zamawiający oceni i porówna oferty niepodlegające odrzuceniu, złożone przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu z niniejszego postępowania.
5. Wartości C, będą wyliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, wg zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w gorę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyposażenie dodatkowe: telewizor lub radio w każdym pokoju (D)

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Bezpłatny internet dla wszystkich uczestników pobytu (Wi-Fi) (I)

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług noclegowych wraz ze śniadaniami dla uczestników/uczestniczek obozów naukowo-edukacyjno-kulturalnych w ramach projektów POWR obejmujące w ramach Zadania nr 3 świadczenie usług noclegowych wraz ze śniadaniami w dniach 20.09-24.09.2021 r. dla 34 uczestników/uczestniczek obozów naukowo-edukacyjno-kulturalnych w ramach projektu pn. „Naukowe poznanie świata - program rozwoju kompetencji niezbędnych na rynku pracy dla młodzieży szkół ponadpodstawowych”, POWR 01.03.00-00-T067/18 -I edycja;
liczba osób: 34 osoby (32 nieletnich uczniów i uczennic szkół ponadpodstawowych i 2 opiekunów);
termin realizacji: 20-24.09.2021r.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumencie pn.: „Opis przedmiotu zamówienia - OPZ” stanowiącym odpowiednio załącznik nr 5.3 do SWZ.
3. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy (który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp) wraz z załącznikami, stanowiącym odpowiednio załącznik nr 6.3 do SWZ.
4. Obiekt ma być usytuowany w promieniu do 500m od kompleksu Ogrodu Botanicznego WNB Uniwersytetu Wrocławskiego od strony ul. Kanonia 6 we Wrocławiu, co jest związane z ograniczeniem dojazdów transportem zbiorowym do ośrodków WNB UWr, częstotliwością zajęć w OB i zapewnieniem bezpieczeństwa zdrowotnego. Odległość mierzona będzie za pomocą „google maps” w ustawieniu wyznacz trasę pieszego na stronie internetowej: https://www.google.pl/maps/
5. Zakwaterowanie powinno odpowiadać obiektowi hotelowemu o standardzie przynajmniej 2 - gwiazdkowym w przypadku hotelu lub odpowiadający ww. standardowi w przypadku obiektów innych niż hotel, którego standardy określają ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 2211) oraz w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2166). i zapewnić zakwaterowanie i wyżywienie na terenie jednego kompleksu. Obiekt powinien zapewnić bezpieczeństwo uczestników związanych z pandemią COVID.

4.2.5.) Wartość części: 12512 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-20 do 2021-09-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdym Zadaniu Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Kryterium 1: Cena (C)– 60%;
Kryterium 2: Wyposażenie dodatkowe: telewizor lub radio w każdym pokoju (D) - 20%;
Kryterium 3: Bezpłatny internet dla wszystkich uczestników pobytu (Wi-Fi) (I) - 20%;
Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1pkt.
2. Łączna wartość punktowa oferty wyliczana będzie wg wzoru:
S = C + D + I
S- suma punktów stanowiąca ocenę końcową.
Maksymalna łączna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt.
Sposób obliczania wartości punktowej według ww. kryteriów:
2.1.Cena (C): Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „cena” w następujący sposób:
Oferta z najniższą ceną (brutto) otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60 pkt,
a punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone według wzoru:
C = (Cmin/Cn) x 60
gdzie:
Cmin– [PLN] cena ofertowa brutto - najniższa wśród ocenianych ofert;
Cn– [PLN] cena ofertowa brutto - ocenianej oferty;
60 -współczynnik wynikający z przyjętej wagi za dane kryterium.

2.2. Wyposażenie dodatkowe: telewizor lub radio w każdym pokoju (D)
Punkty w tym kryterium będą przyznawane na podstawie deklaracji Wykonawcy w Formularzu ofertowym: 20 pkt otrzyma Wykonawca, który zadeklaruje, że w każdym wynajmowanym pokoju będzie radio lub telewizor. W przypadku braku deklaracji, czy zadeklarowania, że pokoje nie będą miały wyposażenia dodatkowego Wykonawca otrzyma 0 pkt.
Oferta może otrzymać 20 pkt w tym kryterium.

2.3. Bezpłatny internet dla wszystkich uczestników pobytu (Wi-Fi) (I)
Punkty w tym kryterium będą przyznawane na podstawie deklaracji Wykonawcy w Formularzu ofertowym: 20 pkt otrzyma Wykonawca, który zadeklaruje, że udostępni bezpłatny Internet dla wszystkich uczestników pobytu. W przypadku braku deklaracji, czy zadeklarowania, że Wykonawca nie udostępni internetu Wykonawca otrzyma 0 pkt.
Oferta może otrzymać 20 pkt w tym kryterium.

3. Za najkorzystniejszą w danym Zadaniu zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów w łącznej ocenie punktowej.
4. Zamawiający oceni i porówna oferty niepodlegające odrzuceniu, złożone przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu z niniejszego postępowania.
5. Wartości C, będą wyliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, wg zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w gorę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyposażenie dodatkowe: telewizor lub radio w każdym pokoju (D)

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Bezpłatny internet dla wszystkich uczestników pobytu (Wi-Fi) (I)

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług noclegowych wraz ze śniadaniami dla uczestników/uczestniczek obozów naukowo-edukacyjno-kulturalnych w ramach projektów POWR obejmujące w ramach Zadania nr 4 świadczenie usług noclegowych wraz ze śniadaniami w dniach 27.09-01.10.2021 r. dla 36 uczestników/uczestniczek obozów naukowo-edukacyjno-kulturalnych w ramach projektu pn. „Naukowe poznanie świata - program rozwoju kompetencji niezbędnych na rynku pracy dla młodzieży szkół ponadpodstawowych”, POWR 01.03.00-00-T067/18 -II edycja;
liczba osób: 36 osób (34 nieletnich uczniów i uczennic szkół ponadpodstawowych i 2 opiekunów);
termin realizacji: 27.09-01.10.2021r
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumencie pn.: „Opis przedmiotu zamówienia - OPZ” stanowiącym odpowiednio załącznik nr 5.4 do SWZ.
3. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy (który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp) wraz z załącznikami, stanowiącym odpowiednio załącznik nr 6.4 do SWZ.
4. Obiekt ma być usytuowany w promieniu do 500m od kompleksu Ogrodu Botanicznego WNB Uniwersytetu Wrocławskiego od strony ul. Kanonia 6 we Wrocławiu, co jest związane z ograniczeniem dojazdów transportem zbiorowym do ośrodków WNB UWr, częstotliwością zajęć w OB i zapewnieniem bezpieczeństwa zdrowotnego. Odległość mierzona będzie za pomocą „google maps” w ustawieniu wyznacz trasę pieszego na stronie internetowej: https://www.google.pl/maps/
5. Zakwaterowanie powinno odpowiadać obiektowi hotelowemu o standardzie przynajmniej 2 - gwiazdkowym w przypadku hotelu lub odpowiadający ww. standardowi w przypadku obiektów innych niż hotel, którego standardy określają ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 2211) oraz w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2166). i zapewnić zakwaterowanie i wyżywienie na terenie jednego kompleksu. Obiekt powinien zapewnić bezpieczeństwo uczestników związanych z pandemią COVID.

4.2.5.) Wartość części: 12512 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-27 do 2021-10-01

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdym Zadaniu Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Kryterium 1: Cena (C)– 60%;
Kryterium 2: Wyposażenie dodatkowe: telewizor lub radio w każdym pokoju (D) - 20%;
Kryterium 3: Bezpłatny internet dla wszystkich uczestników pobytu (Wi-Fi) (I) - 20%;
Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1pkt.
2. Łączna wartość punktowa oferty wyliczana będzie wg wzoru:
S = C + D + I
S- suma punktów stanowiąca ocenę końcową.
Maksymalna łączna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt.
Sposób obliczania wartości punktowej według ww. kryteriów:
2.1.Cena (C): Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „cena” w następujący sposób:
Oferta z najniższą ceną (brutto) otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60 pkt,
a punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone według wzoru:
C = (Cmin/Cn) x 60
gdzie:
Cmin– [PLN] cena ofertowa brutto - najniższa wśród ocenianych ofert;
Cn– [PLN] cena ofertowa brutto - ocenianej oferty;
60 -współczynnik wynikający z przyjętej wagi za dane kryterium.

2.2. Wyposażenie dodatkowe: telewizor lub radio w każdym pokoju (D)
Punkty w tym kryterium będą przyznawane na podstawie deklaracji Wykonawcy w Formularzu ofertowym: 20 pkt otrzyma Wykonawca, który zadeklaruje, że w każdym wynajmowanym pokoju będzie radio lub telewizor. W przypadku braku deklaracji, czy zadeklarowania, że pokoje nie będą miały wyposażenia dodatkowego Wykonawca otrzyma 0 pkt.
Oferta może otrzymać 20 pkt w tym kryterium.

2.3. Bezpłatny internet dla wszystkich uczestników pobytu (Wi-Fi) (I)
Punkty w tym kryterium będą przyznawane na podstawie deklaracji Wykonawcy w Formularzu ofertowym: 20 pkt otrzyma Wykonawca, który zadeklaruje, że udostępni bezpłatny Internet dla wszystkich uczestników pobytu. W przypadku braku deklaracji, czy zadeklarowania, że Wykonawca nie udostępni internetu Wykonawca otrzyma 0 pkt.
Oferta może otrzymać 20 pkt w tym kryterium.

3. Za najkorzystniejszą w danym Zadaniu zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów w łącznej ocenie punktowej.
4. Zamawiający oceni i porówna oferty niepodlegające odrzuceniu, złożone przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu z niniejszego postępowania.
5. Wartości C, będą wyliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, wg zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w gorę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyposażenie dodatkowe: telewizor lub radio w każdym pokoju (D)

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Bezpłatny internet dla wszystkich uczestników pobytu (Wi-Fi) (I)

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie.
1.4.1. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na świadczeniu noclegów wraz ze śniadaniem dla zorganizowanej grupy składającej się z minimum 20 osób.
Okres wyrażony w latach, o których mowa w ppkt. 1.4.1 powyżej, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, warunek, o którym mowa w ppkt 1.4.1 powyżej musi być spełniony przez co najmniej jednego z Wykonawców.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. Zgodnie z art. 116 ust. 1 uPzp oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt 1.3. i 1.4. powyżej, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
4.1. W takim przypadku podmiot udostępniający zasoby musi w odniesieniu do warunku określonego:- w pkt 1.4.1 powyżej musi go spełnić samodzielnie.
4.2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane;
4.3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1.3. i 1.4 powyżej, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy;
4.4. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
4.5. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty każdy Wykonawca dołącza oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – wzór stanowi Zał. nr 2 do SWZ. Oświadczenie to, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw do wykluczenia, spełnienie warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
2. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia potwierdzających brak podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:
2.1. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
3. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 uPzp, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 2.1 dot. tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.
4. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców składa podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 2.1, dotyczące każdego z nich, potwierdzających, że nie zachodzą wobec nich podstawy wykluczenia z postępowania.
5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami RP, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2.1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
7. Do podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 uPzp mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, pkt 5-6 stosuje się odpowiednio.
8. Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych od podwykonawcy, który nie jest podmiotem udostępniającym zasoby na zasadach określonych w art. 118 uPzp.
9. Podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy Wykonawca dołącza oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – wzór stanowi Załącznik nr 2 do SWZ. Oświadczenie to, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw do wykluczenia, spełnienie warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
1.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa powyżej, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
1.2. (jeżeli dotyczy) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa powyżej, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
2. (jeżeli dotyczy) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych .

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. OFERTA SKŁADA SIĘ Z:
1.1. Formularza oferty sporządzonego według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ;
1.2. Oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp (Załącznik nr 2 do SWZ);
1.3. (jeżeli dotyczy) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy, o którym mowa w rozdziale VII pkt 2 SWZ (Załącznik nr 3 do SWZ);
1.4.(jeżeli dotyczy) Oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 uPzp – jeżeli dotyczy, Załącznik nr 4 do SWZ;
1.5.(jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę odpowiednio zgodnie z pkt 7 lub 8 rozdziału XI SWZ.
1.6. (jeżeli dotyczy) W przypadku gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku – szczegóły opisane w pkt 6 rozdziału XI SWZ.
2. Wraz z ofertą nie należy składać dokumentów wymienionych w rozdz. VII pkt 3 i następne. Dokumenty te składa Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, dopiero po otrzymaniu wezwania Zamawiającego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie (np. spółki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 uPzp zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia prowadzone będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik.
3. Pełnomocnictwo musi być opatrzone przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia tj.: zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej może dokonać również notariusz, stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
4. Każdy ze Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie składa wraz z ofertą Oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 uPzp (Załącznik nr 4 do SWZ)
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Jako odrębny Załącznik nr 6.1-6.4 do SWZ (odpowiednio dla Zadania 1 - 4) Zamawiający zamieścił Wzór umowy, który określa warunki realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454- 455 uPzp oraz wskazanych wzorach umów w paragrafie 5 ust. 4- 7 tj.:
Paragraf 5 ust. 4. -Zamawiający zastrzega możliwość odwołania rezerwacji najpóźniej na 7 dni przez rozpoczęciem realizacji usługi bez konsekwencji finansowych, a także w każdym przypadku, gdy sytuacja epidemiczna na terenie Polski ulegnie pogorszeniu w związku z obostrzeniami związanymi z COVID-19. Strony mogą ustalić nowy termin realizacji usługi po ustaniu stanu epidemii bądź odstąpić od umowy bez ponoszenia z tego tytułu konsekwencji finansowych.
Paragraf 5 ust. 5. W razie zaistnienia Siły Wyższej, Strona dotknięta działaniem Siły Wyższej zobowiązana jest do bezzwłocznego powiadomienia w formie pisemnej drugiej Strony o zaistnieniu i przyczynach Siły Wyższej. Siła Wyższa oznacza zdarzenie zewnętrzne i obiektywne będące poza kontrolą Strony, występujące po podpisaniu Umowy, nieprzewidywalne, nadzwyczajne, uniemożliwiające wykonanie przez jedną ze Stron jej zobowiązań. Takie wydarzenia obejmują w szczególności: wojny, rewolucje, pożary, epidemie, embarga przewozowe, ogłoszone strajki generalne, klęski żywiołowe.
Paragraf 5 ust. 6. Jeżeli realizacja zobowiązań Wykonawcy lub Zamawiającego wynikających z Umowy zostanie opóźniona z powodu zaistnienia Siły Wyższej, terminy realizacji ustalone w Umowie mogą zostać przedłużone o uzasadniony okres, za powiadomieniem drugiej Strony. Jeżeli z powodu zaistnienia Siły Wyższej realizacja Umowy jest niemożliwa, Strony dołożą wszelkich starań w celu ustalenia nowych terminów jego realizacji bądź odstąpią od umowy.
Paragraf 5 ust. 7. Żadna ze Stron nie będzie odpowiedzialna za niewykonanie lub opóźnienie wykonania swoich zobowiązań w ramach Umowy z powodu zaistnienia Siły Wyższej. Niewykonanie zobowiązań przez Stronę dotkniętą działaniem Siły Wyższej zwalnia drugą Stronę z jej wzajemnych zobowiązań.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Miejsce składania ofert: https://miniPortal.uzp.gov.pl; formularz wypełnia się na stronie: https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-18 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-15

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy:
1) Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani;
2) powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia;
3) (jeżeli dotyczy) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je
w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Przepis art. 122 uPzp stosuje się;
4) obowiązki Wykonawcy wobec podwykonawców uregulowane są we wzorze umowy stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 6.1- 6.4 do SWZ (odpowiednio do Zadania 1-4).
2. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia wizji lokalnej.
3. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 uPzp.
4. Wszelkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia publicznego, którego
dotyczy niniejsza SWZ dokonywane będą w PLN.
5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 uPzp.
6. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania za wyjątkiem art. 261 uPzp.
7. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Wykonawców.
8. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z możliwością prowadzenia negocjacji.
9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia zgodnie z art. 60 i art. 121 uPzp.
10 . Postępowanie prowadzone jest pisemnie w języku polskim.
11. Niniejsze postępowanie realizowane jest w ramach Projektu:
Zadanie nr 1: "Biologia dla praktyka- program rozwoju zainteresowań i pobudzania aktywności edukacyjnej i kulturalnej dla słuchaczy Uniwersytetu Trzeciego Wieku". POWR.03.01.00-00-T068/18.
Zadanie nr 2: "Świat odkrywców, odkrywanie świata - nowatorski program rozwoju kompetencji i pobudzenia aktywności edukacyjnej i kulturalnej dla dzieci szkół podstawowych". POWR. 03.01.00-00-T121/18-IV edycja.
Zadanie nr 3: " Naukowe poznanie świata-program rozwoju kompetencji niezbędnych na rynku pracy dla młodzieży szkół ponadpodstawowych". POWR 01.03.00-00-T067/18 -I edycja.
Zadanie nr 4: "Naukowe poznanie świata-program rozwoju kompetencji niezbędnych na rynku pracy dla młodzieży szkół ponadpodstawowych". POWR 01.03.00-00-T067/18-II edycja.
12. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Za część należy rozumieć Zadanie. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub kilka Zadań.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zapewnienie sali szkoleniowej, noclegów i wyżywienia - Świeradów-Zdrój
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zapewnienie sali szkoleniowej, noclegów i wyżywienia dla uczestników szkoleń. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI