"Prowadzenie zajęć nauki pływania w ramach programu „Powszechna nauka pływania klas...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
"Prowadzenie zajęć nauki pływania w ramach programu „Powszechna nauka pływania klas trzecich” na Krytej Pływalni „TROCLIK” w Bielsku-Białej oraz Krytej Pływalni przy BSOGKK w Bielsku-Białej"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBielsko-Biała
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-12-10
  • ZamawiającyBIELSKO-BIALSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-02
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00296505
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
"Prowadzenie zajęć nauki pływania w ramach programu
„Powszechna nauka pływania klas trzecich”
na Krytej Pływalni „TROCLIK” w Bielsku-Białej
oraz Krytej Pływalni przy BSOGKK w Bielsku-Białej"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: BIELSKO-BIALSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002402151

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marii Konopnickiej 5

1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 8221875

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@bbosir.bielsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bbosir.bielsko.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Prowadzenie zajęć nauki pływania w ramach programu
„Powszechna nauka pływania klas trzecich”
na Krytej Pływalni „TROCLIK” w Bielsku-Białej
oraz Krytej Pływalni przy BSOGKK w Bielsku-Białej"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54e7ef4f-535e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00296505

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000664/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 „Prowadzenie zajęć nauki pływania w ramach programu "Powszechnej nauki pływania klas trzecich"naKrytej Pływalni„TROCLIK” w Bielsku-Białej oraz Krytej Pływalni przy BSOGKK ul. Lompy 7 w Bielsku-Białej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/01de7b33-5d40-4638-a049-00e0aaef9170

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/01de7b33-5d40-4638-a049-00e0aaef9170

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany i wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 145 MB.
6.Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
7. Za datę przekazania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP, a w przypadku przekazywania tych dokumentów oraz informacji za pomocą poczty elektronicznej - datą ich przesłania będzie potwierdzenie dostarczenia wiadomości zawierającej dokument/informację z serwera pocztowego Zamawiającego.
8. Zamawiający przekazuje link do postępowania: : https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/01de7b33-5d40-4638-a049-00e0aaef9170
oraz ID postępowania 01de7b33-5d40-4638-a049-00e0aaef9170
Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania na miniPortalu.
9. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie dokumentów elektronicznych (innych niż oferta oraz załączniki do oferty), cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP). Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, na adres email: zamowienia.publiczne@bbosir.bielsko.pl
10. Dokumenty elektroniczne (inne niż oferta oraz załączniki do oferty) oraz cyfrowe odwzorowania dokumentów składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania ww. dokumentów elektronicznych oraz cyfrowych odwzorowań dokumentów za pomocą poczty elektronicznej, na adres email zamówienia.publiczne@bbosir.bielsko.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Bielsko - Bialski Ośrodek Sportu
i Rekreacji zlokalizowany przy ul. Marii Konopnickiej 5,43-300 Bielsko – Biała , reprezentowanym przez Dyrektora;
• w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres Bielsko - Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. Marii Konopnickiej 5,43-300 Bielsko – Biała ,pocztą elektroniczną na adres e-mail: ido@bbosir.bielsko.pl;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy,
a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• Posiada Pan/Pani:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych
z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): • nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Obowiązki Wykonawcy:
1. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. wymagania wynikające z Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r., w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał, z zastrzeżeniem, że obowiązek ten nie będzie miał zastosowania, jeśli osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4).
2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 340 -10/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług w zakresie prowadzenia zajęć nauki pływania w ramach programu „Powszechna nauka pływania klas trzecich” przez osoby posiadające uprawnienia instruktora, według „Tygodniowego harmonogramu nauki pływania” (załącznik nr 9 do SWZ).
2. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia nauki pływania na Krytej Pływalni „Troclik”
przy ul. Sosnkowskiego 14 w Bielsku-Białej oraz na Krytej Pływalni przy BSOGKK ul. Lompy7 w Bielsku-Białej w dniach i godzinach określonych w ”Tygodniowym harmonogramie zajęć nauki pływania klas III(załącznik nr 9 do SWZ).
3. Minimum wymagań jakie nauczyciel ma przeprowadzić na zajęciach:
a) wymaga się zapoznania dzieci z obiektem i zasadami BHP na pływalni + zabawy oswajające dzieci z wodą,
b) semestr I szkolny minimum: zapoznanie się z wodą, zanurzania się pod wodą (np. wyławianie przedmiotów z dna), skoki oswajające z wodą, otwieranie oczu w wodzie, wydech do wody ustami i nosem, nauka leżenia na plecach i piersiach na wodzie, nauka poślizgów, wykonywanie podstawowych ruchów uczących styl pływania (kraul) oraz gry i zabawy. Na koniec sprawdzenia umiejętności z zakresu poznanych do tej pory elementów,
c) semestr II szkolny obejmuje nauczanie pływania uproszczoną techniką kraulem na piersiach
i grzbietem, naukę zwykłych nawrotów oraz prostych skoków do wody w miarę możliwości dzieci.
4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność w czasie trwania zajęć nauki pływania za właściwe zapewnienie bezpieczeństwa uczestnikom ww. zajęć na Krytej Pływalni „Troclik”,oraz na Krytej Pływalni przy BSOGKK wyłącznie na hali basenowej oraz ewentualne skutki ich niedopełnienia.
5. W razie wystąpienia takiej konieczności, Wykonawca będzie pełnił nadzór w szatniach męskich przed rozpoczęciem i po zakończeniu zajęć na pływalniach.
6. Zobowiązuje się Wykonawcę do sprawdzenia przed godzinami zajęć stanu bezpieczeństwa miejsca prowadzenia zajęć.
7. Wykonawca będzie współdziałać z Zamawiającym w celu właściwego i sprawnego wykonania przedmiotu zamówienia.
8. Osoby uczestniczące w imieniu Wykonawcy w prowadzeniu zajęć nauki pływania muszą posiadać wymagane prawem uprawnienia.
9. Zajęcia nauki pływania będą odbywać się od poniedziałku do piątku za wyjątkiem świąt wypadających w tych okresach.
10. Nauczyciele (instruktorzy) prowadzący zajęcia z nauki pływania nie będą podejmować żadnej dodatkowej działalności gospodarczej w zakresie nauki pływania w miejscu i czasie świadczenia usług na rzecz Bielsko-Bialskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji.
11. Z pływalni mogą korzystać tylko te osoby, które w danym czasie prowadzą zajęcia nauki pływania.
12. Przedstawiciele Wykonawcy wykonujący przedmiot zamówienia w trakcie prowadzenia zajęć nauki pływania nie uiszczają odpłatności za korzystanie z pływalni. Po zakończeniu zajęć opuszczą teren pływalni, chyba że uregulują odpłatność za korzystanie z pływalni zgodnie z cennikiem.
13. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odpowiednią ilość nauczycieli do prowadzenia zajęć nauki pływania zgodnie z obowiązującymi przepisami. .
14. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić na koniec każdego półrocza protokół sporządzony
z zajęć nauki pływania przedstawiając w nim, na jakim etapie nauczania są dzieci i opisując przebieg tej nauki.
15. Instruktorzy Pływania przed rozpoczęciem pracy na Krytych Pływalniach muszą zapoznać się
z Regulaminem Pływalni, Instrukcją Bezpieczeństwa Pożarowego oraz Instrukcją Alarmową.
16. Zestawienie ilości uczniów oraz godzin nauki pływania dzieci stanowią załączniki nr 9 i 10 do SWZ.
17. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian w harmonogramach zajęć nauki pływania dzieci (zmian w ilości dzieci, grup a także ilości jak i godzin zajęć nauki pływania), spowodowanych zmianą planu zajęć szkolnych w danej szkole lub na danej pływalni.
18. Zamawiający przewiduje przerwy w zajęciach nauki pływania w okresie wynikającym
z harmonogramu pracy szkoły.
19. W przypadku konieczności dokonania zmian w zajęciach nauki pływania dzieci, przerw lub ilości zajęć itp. Zamawiający przedstawi Wykonawcy zmianę z dwu dniowym wyprzedzeniem w stosunku do planowanego terminu wprowadzenia zmian.
20. Wykonawca zobowiązuje się do nieobciążania Zamawiającego w miesięcznym rozliczeniu za godziny nie świadczenia usługi z przyczyn określonych w umowie. Wykonawcy z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia finansowe lub prawne.
21. Terminy określone w rozdziale VII ust. 1 SWZ mogą ulec przesunięciu / zmniejszeniu w przypadku wystąpienia:
a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego,
b) działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na terminowość świadczenia usługi,
c) działania warunków atmosferycznych mających wpływ na terminowość świadczenia usługi
d) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.

22. Inne uwarunkowania
1) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez swoich pracowników oraz osoby trzecie w przypadku nie dołożenia przez pracowników Wykonawcy należytej staranności przy wykonywaniu umowy.
2) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu przed podpisaniem umowy szczegółowy plan programu nauczania.
3) Dbanie o dobre imię Zamawiającego oraz Wykonawcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 92600000-7 - Usługi sportowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-16

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami i ich współczynnikami wag (znaczeniem):
1) Cena wykonania zamówienia – 60 %
2) Termin płatności – 40 %


2. Ocena ofert będzie dokonywana wg poniższej zasady:
1) Kryterium „Cena wykonania zamówienia” - Oferta Wykonawcy, który zaoferuje wykonanie zamówienia za najniższą cenę ze wszystkich ofert nie odrzuconych otrzyma 60 punktów procentowych.
Oferty proponujące ceny wyższe otrzymają proporcjonalnie mniej punktów, wyliczonych wg wzoru:

oferta z ceną najniższą
Cena = -------------------------------------- x 100 x znaczenie (60%)
oferta badana

2) Kryterium „Termin płatności” - Oferta Wykonawcy, który zaoferuje najdłuższy termin płatności (tj. 30 dni) ze wszystkich ofert nie odrzuconych otrzyma 40 punktów procentowych.
Oferty proponujące krótszy termin płatności otrzymają proporcjonalnie mniej punktów, wyliczonych wg wzoru:

Ilość dni terminu płatności w ofercie badanej
Termin płatności = ---------------------------------------------------------------- x 100 x znaczenie (40%)
Ilość dni terminu płatności w ofercie
z najdłuższym terminem płatności (max 30 dni)

UWAGA!!!
Zamawiający w niniejszym kryterium może przyznać ofercie maksymalnie 40 punktów procentowych.
Minimalny termin nie może być krótszy niż 14 dni natomiast maksymalny nie dłuższy
niż 30 dni.
Oferta Wykonawcy, który nie zaoferuje terminu płatności faktury, zaoferuje termin płatności faktury krótszy niż 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, jako oferta, której treść nie jest zgodna z warunkami zamówienia.
Oferta Wykonawcy, który zaoferuje termin płatności faktury dłuższy niż 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury, otrzyma nie więcej niż maksymalną ilość punktów (tj. 40 punktów) w obrębie tego kryterium – do oceny oferty zostanie przyjęty termin 30 dni i taki zostanie wpisany do umowy w sprawie zamówienia jako obowiązujący.
Oferta Wykonawcy, który wpisze na formularzu Oferta, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, termin płatności faktury w innej formie niż wskazane powyżej w SWZ (np. konkretną datę, przedział czasowy), zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, jako oferta, której treść nie jest zgodna z warunkami zamówienia.
3. Końcowa ocena ofert będzie sumą punktów uzyskanych w ocenianych kryteriach, wg wzoru:
Ocena = Ilość punktów + Ilość punktów
końcowa w kryterium w kryterium
oferty (punkty) Cena Termin płatności

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, potwierdzający spełnienie następujących warunków dotyczących:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie

3) Sytuacji ekonomicznej i finansowej.

Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy posiadali ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 150 000,00 zł

4) Zdolności technicznej lub zawodowej.
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
a) Posiada zdolność zawodową przedstawiając wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu skłania ofert – za spełnienie warunku Zamawiający uzna wykazanie się co najmniej dwiema usługami trwającymi nie krócej niż 8 miesięcy w zakresie prowadzenie zorganizowanych zajęć nauki pływania dzieci do lat 10, każda z usług o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych brutto), o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia.

UWAGA!
Przez jedną usługę Zamawiający rozumie jeden/ą kontrakt/umowę.
W przypadku gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe lub ciągłe, dopuszcza się nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone), ale również aktualnie wykonywane. W takim przypadku część zamówienia już wykonana musi wypełniać wymogi określone przez Zamawiającego na dzień składania ofert.

b) Dysponuje osobami (pracownikami) zdolnymi do wykonywania zamówienia (realizującymi zajęcia nauki pływania) - za spełnienie warunku Zamawiający uzna dysponowanie co najmniej siedmioma (7) osobami uczestniczącymi w wykonaniu zamówienia posiadającymi:
 uprawnienie minimum tytuł instruktora rekreacji ruchowej albo sportu ze specjalnością – pływanie do wykonania niniejszego Zamówienia,
 co najmniej trzyletnie (tj. 36 miesięczne) doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenie zorganizowanych zajęć nauki pływania dzieci do lat 10.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 108 oraz 109 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedkłada:
1) Zamawiający nie żąda przedłożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia.
2. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedkłada następujące dokumenty:
1) Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedkłada następujące dokumenty:
1) Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
4. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedkłada następujące dokumenty:
1) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 150.000,00 zł
5. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedkłada następujące dokumenty:
a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (według załącznika nr 6 do SWZ).Na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w rozdziale VIII ust 1 pkt. 4) litera a) SWZ.
b) dowody określające, czy wykazane usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
UWAGA
W przypadku gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe lub ciągłe, dopuszcza się nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone), ale również aktualnie wykonywane. W takim przypadku część zamówienia już wykonana oraz wartość musi wypełniać wymogi określone przez Zamawiającego na dzień składania ofert.

c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonywania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz podstawie do dysponowania tymi osobami. (wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 7 do SWZ)
Na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w rozdziale VIII ust. 1 pkt. 4) litera b) SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Ofertę należy sporządzić formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, lub identycznym, bez nanoszenia jakichkolwiek zmian. Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (podpis osobisty rozumiany jako zaawansowany podpis elektroniczny zgodnie z rozporządzeniem eIDAS).
2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005r.
o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych, np. .pdf, .doc, .docx, .rtf,.xps, .odt. i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.
3. Do oferty należy dołączyć:
1). W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
2). Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 12.1. -pełnomocnictwo lub inny dokument (np. akt powołania na stanowisko prezesa zarządu, członka zarządu spółki lub, w przypadku spółek działających w systemie common law, członka rady dyrektorów spółki, a także umowa spółki cywilnej lub uchwała jej wspólników, wskazująca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spółki) potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy;
3). Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
4). Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art.125 ust. 1 ustawy Pzp z dnia 11 września 2019r. dotyczące podstaw wykluczenia z postępowania - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców.;
5). Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art.125 ust. 1 ustawy Pzp z dnia 11 września 2019r. dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ
6). Zobowiązanie innych Podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy) – wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 4 do SWZ
7). Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (składane tylko w przypadku konsorcjum ) składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp z dnia 11 września 2019r – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ
8). Dokument wadium – w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, w oryginale w postaci elektronicznej.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest wniesienie wadium.
2. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 2.000,00zł, (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert.
Oferta Wykonawcy , który nie wniesie wadium lub wadium zostało wniesione w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona z postępowania o udzielenie zamówienia.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019r. poz.310,836 i 1572)
4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem (wyłącza się możliwość wniesienia wadium w gotówce) na rachunek bankowy Bielsko-Bialskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Banku Pekao S.A. Oddział w Bielsku-Białej, nr konta 49 1240 4142 1111 0000 4828 1489,z podaniem tytułu: „wadium – postępowanie o udzielenie zamówienia na prowadzenie zajęć nauki pływania”
5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy.
6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 3 lit. b) – d) Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
7. W treści gwarancji/poręczenia musi znajdować się zapis, iż „Gwarant/poręczyciel zobowiązuje się do nieodwołalnej, bezwarunkowej i płatnej na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone
przez Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji wypłaty w terminie związania ofertą pełnej kwoty wadium w wysokości: 2.000,00 zł.
W gwarancji/poręczeniu winien być także zapis, iż „wypłata gwarancji/poręczenia powstaje
w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp” oraz powinno podlegać prawu polskiemu i być realizowana w Polsce.
Zamawiający nie wyraża zgody, aby żądanie zapłaty musiało być przekazane za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek beneficjenta gwarancji lub jakiegokolwiek innego banku.
Wadium w postaci dokumentu winno zawierać oznaczenie postępowania którego dotyczy.
8. W przypadku wadium w formie gwarancji lub poręczenia wnoszonego przez Wykonawców występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) zaleca się aby z treści gwarancji
lub poręczenia wynikało, że wadium to dotyczy wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
9. Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, na zasadach określonych w art. 118-123 ustawy Pzp, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
7. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
8. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
9. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
10. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
11. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami projektu umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-10 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/01de7b33-5d40-4638-a049-00e0aaef9170

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-10 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-08

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę fabrycznie nowej pilarki panelowej - Maków Podhalański
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę fabrycznie nowej pilarki panelowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI