Organizacja zimowego i letniego zgrupowania (obozu) dla męskich drużyn młodzieżowych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Organizacja zimowego i letniego zgrupowania (obozu) dla męskich drużyn młodzieżowych sekcji piłki nożnej klubu MKS “Puszcza” Niepołomice wraz ze sztabem szkoleniowym
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNiepołomice
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2024-01-29
  • ZamawiającyNIEPOŁOMICKI SPORT SPÓŁKA AKCYJNA
  • Data publikacji ogłoszenia2024-01-18
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00050207
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja zimowego i letniego zgrupowania (obozu) dla męskich drużyn młodzieżowych sekcji piłki nożnej klubu MKS “Puszcza” Niepołomice wraz ze sztabem szkoleniowym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NIEPOŁOMICKI SPORT SPÓŁKA AKCYJNA

1.3.) Oddział zamawiającego: Niepołomicki Sport

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389503219

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kusocińskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Niepołomice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-005

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jgrzywacz@interia.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puszcza-niepolomice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

sport

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja zimowego i letniego zgrupowania (obozu) dla męskich drużyn młodzieżowych sekcji piłki nożnej klubu MKS “Puszcza” Niepołomice wraz ze sztabem szkoleniowym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2e1603a-b61d-11ee-b628-1a85378e6c0a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00050207

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

ezamowienia.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl oraz poprzez e-mail: jgrzywacz@interia.eu

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzenia dokumentów
elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe
odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych.
Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach
rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i
przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały
bezpośredniego zastosowania. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa
Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci
elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i
przekazuje się jako załącznik), lub b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące
tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U.
z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w
wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę
przedsiębiorstwa”.
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się
drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do
komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień,
zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej
wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu
udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu
(zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub
dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów
Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja”.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB. Minimalne wymagania
techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje
dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy eZamówienia

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Niepołomicki Sport S.A., ul. Kusocińskiego 2, 32-005 Niepołomice;
1.2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Organizacja zimowego i letniego zgrupowania (obozu) dla męskich drużyn młodzieżowych sekcji piłki nożnej klubu MKS “Puszcza” Niepołomice wraz ze sztabem szkoleniowym” znak sprawy ZP 1/2024/NS/TP, prowadzonym w trybie podstawowym;
1.3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 i 1598), dalej „ustawa Pzp”;
1.4.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
1.5. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
1.6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
1.7. posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
1.8. nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
3. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp.
4. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 4/2023/NS/TP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Informacje ogólne:
1) Organizacja zimowego i letniego zgrupowania (obozu) dla męskich drużyn młodzieżowych sekcji piłki nożnej klubu MKS “Puszcza” Niepołomice wraz ze sztabem szkoleniowym. Wymaga się aby miejsce obozu zlokalizowane było w promieniu do 200km od siedziby Zamawiającego.
Przedział wiekowy zawodników:
10.02.2024 r. - 15.02.2024 r. u15, u10 do 60 osób w tym kadra
15.02.2024 r. - 20.02.2024 r. u14, u11 do 60 osób w tym kadra
20.02.2024 r. - 25.02.2024 r. u12, u13 do 60 osób w tym kadra
29.07.2024 r. – 02.08.2024 r. u15, u10 do 60 osób w tym kadra
05.08.2024 r. – 09.08.2024 r. u14, u11 do 60 osób w tym kadra
12.08.2024 r. – 16.08.2024 r. u12, u13 do 60 osób w tym kadra
2) Zamawiający zapewnia transport do miejsca zakwaterowania uczestników obozu.
3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby uczestników obozu przy czym zmniejszenie nie będzie większe niż 10% i z tego tytułu nie będą przysługiwały wykonawcy żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający przekaże wykonawcy ww. informację w formie mailowej nie później niż na 3 dni przed rozpoczęciem każdego turnusu. W sytuacji losowej - nie stawienia się 1 lub 2 osób w dniu rozpoczęcia turnusu nie będzie skutkowało naliczeniem płatności za te osoby w wysokości 90% stawki.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu, w szczególności w związku z sytuacją epidemiczną na terenie Polski.
5) Zamawiający wymaga od wykonawcy ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania obozu - ubezpieczenie NNW - sport 20.000zł.
2. Warunki zakwaterowania:
1) Zakwaterowanie uczestników obozu sportowego w jednym budynku, którego stan techniczny według ostatniego protokołu z okresowego przeglądu budowlanego, zgodnie z przepisami obowiązującej Ustawy Prawo Budowlane jest oceniony jako dobry, o estetycznym wyglądzie zewnętrznym w odległości drogowej od siedziby zamawiającego max. 200km. Jeżeli Wykonawca zaoferuje zakwaterowanie w więcej niż jednym budynku jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
2) Otoczenie budynku zakwaterowania uczestników obozu musi być dobrze zagospodarowane – teren uporządkowany, zazieleniony z alejkami i ławkami.
3) Zakwaterowanie uczestników obozu w pokojach 2, 3 i 4 osobowych (dopuszcza się łóżko piętrowe), z węzłem sanitarnym tj. z wc, prysznicem lub wanną i umywalką. Pokoje przestronne, pomalowane, czyste, bez oznak wilgoci.
4) Wymagane wyposażenie pokoi w niezniszczone meble oraz sprzęt, a zwłaszcza:
a) jednoosobowe tapczany lub łóżka - wygodne, nie połamane, materace czyste bez plam i zacieków.
b) nieodpłatne zapewnienie przez wykonawcę czystej pościeli jednoosobowej, niezniszczonej – oddzielne dla każdego uczestnika obozu,
c) szafę ubraniową z wieszakami i półkami,
d) stolik z krzesłami,
e) ściany, sufity, podłogi oraz okna w pokojach czyste, pomalowane,
f) łazienki czyste, o nowoczesnym standardzie ze sprawnym wyposażeniem sanitarnym,
g) ciepła woda w łazienkach pokojowych dostępna dla uczestników obozu przez całą dobę,
h) codzienne utrzymanie w czystości pomieszczeń sanitarnych, korytarzy, schodów z których będą korzystać uczestnicy obozu, przez cały czas trwania obozu,
i) TV, Wi-Fi bez dodatkowych opłat,
5) codzienne sprzątanie otoczenia budynku w którym będą zakwaterowani uczestnicy obozu,
6) Nie dopuszcza się zakwaterowania w domkach campingowych, namiotach, kwaterach prywatnych. Jeżeli Wykonawca zaoferuje takie zakwaterowanie jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
3. Wyżywienie dla uczestników obozu sportowego:
1) 3 posiłki dziennie z zastrzeżeniem, że godziny wydawania posiłków muszą być dostosowane do godzin treningowych ustalonych na miejscu z opiekunami:
a) śniadanie i kolacja w formie bufetu, w skład którego wchodzą: zakąski, różne rodzaje wędlin, pieczywo mieszane, masło, wyroby garmażeryjne, mięsa pieczone, ryby pod różnymi postaciami, wybór serów, sałatki jarzynowe i owocowe, desery, owoce, świeże soki owocowe, woda, kawa, herbata, ciasteczka. Wskazane są również dania serwowane na ciepło typu gulasze, kiełbaski z rożna lub z wody, pieczony drób, smażone ryby. wykonawca, zobowiąże się do przygotowania posiłków wegetariańskich, o ile w grupie znajdą się osoby deklarujące się jako wegetarianie
b) obiad serwowany do stołu składający się z zupy w wazach i drugiego dania z sałatkami lub surówkami. Do obiadu napoje: kompoty lub woda mineralna albo soki.
2) Stołówka musi znajdować się w budynku, w którym nastąpi zakwaterowanie uczestników obozu. Jeżeli Wykonawca zaoferuje stołówkę w innym budynku niż zakwaterowanie jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
3) Obóz rozpoczyna się obiadem w pierwszym dniu i kończy śniadaniem w ostatnim dniu pobytu.
4. Wymagania dotyczące obiektu sportowego i zaplecza:
1) Treningi dla uczestników obozu sportowego przeprowadzane będą przez trenerów zatrudnionych przez Zamawiającego, posiadających odpowiednie uprawnienia do prowadzenia zajęć.
2) Zajęcia na boisku z naturalną i sztuczną nawierzchnią / zamiennie – 2 pełnowymiarowe oświetlone boiska piłkarskie z trawą naturalną oraz sztuczną z zapleczem sanitarnym (szatnie, toalety); 3 boiska treningowe. W tym wymaga się aby min. 1 boisko o nawierzchni trawiastej wyposażone w 2 bramki stałe; 2 bramki przenośne; piłkochwyty lub ogrodzenie, oraz boisko o nawierzchni sztucznej ze strefą ochronną, wyposażone w: 2 bramki stałe, 2 bramki przenośne, zadaszone kabiny dla sędziów i zawodników rezerwowych, piłkochwyty/ogrodzenie, oświetlenie płyty boiska umożliwiające treningi w godzinach późno popołudniowych
3) Dwa treningi dziennie: po 90 minut na dwie grupy na naturalnym pełnowymiarowym boisku trawiastym z zapleczem sanitarnym (szatnie, toalety). Nieograniczony dostęp do poletka treningowego.
4) Codziennie zajęcia na hali sportowej dostosowanej do gry w piłkę nożną; wyposażoną dodatkowo w: materace, skrzynię, równoważnię;
5) Codzienne zajęcia na siłowni (h do ustalenia), wyposażoną min. w atlas ćwiczeń siłowych.
6) Odpoczynek, kąpiele i zabawa - codzienne korzystanie z wodnego placu zabaw,
7) 1 x w turnusie odnowa biologiczna dla każdego zawodnika.
8) Dodatkowo nieograniczony dostęp do wody dla każdego zawodnika oraz zorganizowanie wykładu na temat zdrowego żywienia, prowadzony przez dietetyka sportowego (1 raz na turnus).
5. Wymagania obligatoryjne: pokoje, restauracja, stołówka, siłownia, portiernia całodobowa, kręgielnia, pralnia, szatnie, magazyn na sprzęt sportowy, sauna, sprzęt do odnowy biologicznej oraz sala konferencyjna muszą się znajdować w jednym budynku
6. Odległość do wszystkich obiektów sportowych, boisk i innych wymaganych przez Zamawiającego nie może być większa niż 50m od miejsca zakwaterowania. Odległość od hali sportowej nie może być większa niż 200m

4.2.6.) Główny kod CPV: 55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-02-10 do 2024-08-16

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj. posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunku, zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów:
- wykazu dostaw lub usług wykonanych (wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ), a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej: dwie usługi polegające na organizacja zimowego lut letniego zgrupowania (obozu) dla męskich drużyn sekcji piłki nożnej na rzecz klubów sportowych, o wartości min. 25 000zł brutto każda.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 pzp. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b. oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do SWZ);

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz usług (załącznik nr 6 do SWZ) wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonywanie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Dokumenty składane wraz z ofertą:
Oferty należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej.
a) Formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SWZ).
b) Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)
• Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
• W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści, którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców, należy załączyć do oferty.
c) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (załącznik nr 3/3a),
d) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 3b)
e) zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – w sytuacji gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazuje, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 58 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym:
1) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację.
2) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy zamówienia realizować zamierzają poszczególni Wykonawcy (załącznik nr 3b).
3) w celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w rozdziale VII wymagane jest załączenie do oferty oświadczenia i przedłożenia na wezwanie dokumentów dla każdego konsorcjanta oddzielnie (załącznik nr 3).
2. W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu podlegają sumowaniu

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia n/w okoliczności, z uwzględnieniem podanych warunków i zakresu ich wprowadzenia:
1) w przypadku zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji Umowy – zakres zmian będzie miał na celu dostosowanie Umowy do nowych wymagań prawnych;
2) w przypadku wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej realizację Umowy lub następstw jej działania, to znaczy wydarzenia lub okoliczności o charakterze nadzwyczajnym, na które Wykonawca ani Zamawiający nie mają wpływu, wystąpieniu której Wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie, nie mogli zapobiec przed zawarciem Umowy, a także której, w przypadku jej wystąpienia, Wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie, nie mogli uniknąć lub jej przezwyciężyć oraz która nie może być zasadniczo przypisana Wykonawcy ani Zamawiającemu – zakres zmian będzie dotyczył terminu realizacji zamówienia o udokumentowany okres wystąpienia ww. zdarzenia lub okoliczności uniemożliwiających kontynuację wykonywania Umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-26 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-26 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-24

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

cena
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam noclegu w terminie 20.04 do 24.04.2024 w Krakowie- Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania14-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam noclegu w terminie 20.04 do 24.04.2024 w Krakowie, 2 oddzielne pokoje dla dwóch osób, (dwie jedynki). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI