Organizacja i przeprowadzenie 7 - dniowych warsztatów narciarsko – snowboardowych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Organizacja i przeprowadzenie 7 - dniowych warsztatów narciarsko – snowboardowych (6 noclegów) dla max. 25-osobowej grupy dzieci i młodzieży z województwa opolskiego do miejscowości górskich w Polsce – Tatry” (w odległości nie większej niż 25 km od Zakopanego)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKrapkowice
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-01-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Krapkowicki
  • Data publikacji ogłoszenia2019-01-04
  • Numer ogłoszenia500894-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 500894-N-2019 z dnia 2019-01-04 r.

Powiat Krapkowicki: Organizacja i przeprowadzenie 7 - dniowych warsztatów narciarsko – snowboardowych (6 noclegów) dla max. 25-osobowej grupy dzieci i młodzieży z województwa opolskiego do miejscowości górskich w Polsce – Tatry” (w odległości nie większej niż 25 km od Zakopanego)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Bliżej rodziny i dziecka - wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo – wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej – II edycja
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Krapkowicki, krajowy numer identyfikacyjny 53141253300000, ul. ul. Kilińskiego  1 , 47303   Krapkowice, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 774 074 300, e-mail inwestycje@powiatkrapkowicki.pl, faks 774 074 332.
Adres strony internetowej (URL): www.powiatkrapkowicki.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.powiatkrapkowicki.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.powiatkrapkowicki.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego, kurierem
Adres:
Starostwo Powiatowe w Krapkowicach, ul. Kilińskiego 1, 47-303 Krapkowice

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie 7 - dniowych warsztatów narciarsko – snowboardowych (6 noclegów) dla max. 25-osobowej grupy dzieci i młodzieży z województwa opolskiego do miejscowości górskich w Polsce – Tatry” (w odległości nie większej niż 25 km od Zakopanego)
Numer referencyjny: IM.272.1.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Organizacja i przeprowadzenie 7 - dniowych warsztatów narciarsko – snowboardowych (6 noclegów) dla max. 25-osobowej grupy dzieci i młodzieży z województwa opolskiego do miejscowości górskich w Polsce – Tatry” (w odległości nie większej niż 25 km od Zakopanego) 1. Program warsztatów zawiera co najmniej następujące elementy: 1) zajęcia z nauki i doskonalenia jazdy na nartach i snowboardzie z wykwalifikowanymi instruktorami narciarstwa i snowboardu, nieodpłatnym dla uczestników warsztatów wypożyczeniem sprzętu narciarskiego (narty z wiązaniami, kijki, buty, kask) i snowboardowego (deska snowboardowa z wiązaniami, buty, kask) oraz nieodpłatnym dla uczestników warsztatów wstępem na stoki z wyciągiem krzesełkowym przez cały okres trwania warsztatów, 2) podział na grupy stopnia zaawansowania oraz wiek uczestników warsztatów w przypadku przeprowadzania zajęć z nauki i doskonalenia jazdy na nartach i snowboardzie z wykwalifikowanymi instruktorami narciarstwa i snowboardu (nauka jazdy na nartach: cztery grupy początkujące i jedna średniozaawansowana oraz nauka jazdy na snowboardzie: jedna grupa poczatkująca), gdzie maksymalna liczba uczestników warsztatów w jednej grupie nie może przekroczyć pięciu osób (wykaz uczestników warsztatów z podziałem na grupy zostanie przekazany Wykonawcy w dniu zawarcia niniejszej umowy), 3) zapewnienie dodatkowej opieki wychowawców oprócz instruktora podczas jazdy na stoku; 4) harmonogram zajęć z nauki i doskonalenia jazdy na nartach i snowboardzie z wykwalifikowanymi instruktorami narciarstwa i snowboardu na stokach z wyciągiem krzesełkowym 5) zajęcia narciarsko – snowboardowe, które muszą odbywać się w każdym dniu pobytu tj. od 28 stycznia 2019 r. do 2 lutego 2019 r. i muszą trwać minimum 4 godziny dziennie, w tym uwzględniać 30 minutową przerwę na spożycie ciepłego posiłku, 6) zajęcia narciarsko – snowboardowych, w których wezmą udział wszyscy uczestnicy warsztatów według następującego podziału na grupy: a) I grupa – narty, stopień zaawansowania: początkujący, ilość osób: 5, b) II grupa – narty, stopień zaawansowania: początkujący, ilość osób: 5, c) III grupa – narty, stopień zaawansowania: początkujący, ilość osób: 5, d) IV grupa – narty, stopień zaawansowania: początkujący, ilość osób: 4, e) V grupa – narty, stopień zaawansowania: średniozaawansowany, ilość osób: 4, f) VI grupa – snowboard, stopień zaawansowania: początkujący, ilość osób: 2. 7) zajęcia w grupach przewidziane dla wszystkich uczestników warsztatów, które muszą odbywać się w tym samym czasie, 8) posiłek podczas przerwy przewidzianej na każdych zajęciach dla każdego uczestnika warsztatów, 9) zorganizowany przez Wykonawcę wyjazd do Zakopanego (m.in. zwiedzanie skoczni narciarskiej, wjazd kolejką linową na Kasprowy Wierch, obiad dla uczestników warsztatów w jednej z restauracji na Krupówkach), 10) zorganizowany przez Wykonawcę wyjazd do Aquaparku w Zakopanem (minimum 4 godziny pobyt w Aquaparku), 11) gry terenowe, 12) zajęcia sportowe, 13) organizacja dyskotek i ognisk, 14) wyjścia w góry. 2. Wszelkie opłaty ponoszone m.in. z tytułu organizacji zajęć z nauki i doskonalenia jazdy na nartach i snowboardzie z wykwalifikowanymi instruktorami narciarstwa i snowboardu, wypożyczeniem sprzętu narciarskiego i snowboardowego, wstępem na stoki z wyciągiem krzesełkowym, wyżywieniem, wyjazdami opisanymi w ust. 1 są nieodpłatne dla uczestników warsztatów i zawarte w wynagrodzeniu za wykonanie przedmiotu umowy, o którym mowa w § 9 ust. 1. 1. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom warsztatów: 1) Zakwaterowanie w ośrodku: ____________________________________ (dokładna nazwa i adres ośrodka zgodnie z ofertą Wykonawcy), wybudowanym w _________ r. (należy podać datę budowy ośrodka zgodnie z ofertą Wykonawcy), w którym będą zorganizowane warsztaty dla wszystkich uczestników warsztatów oraz który musi spełniać wymogi dotyczące bezpiecznych i higienicznych warunków wypoczynku, ochrony przeciwpożarowej, ochrony środowiska oraz warunki higieniczno-sanitarne, określone w przepisach o ochronie przeciwpożarowej, ochronie środowiska i Państwowej Inspekcji Sanitarnej, a ponadto: a) w budynku o podwyższonym standardzie, b) w pokojach (oddzielnie dla chłopców i dziewcząt), wyposażonych w łóżka lub tapczany jednoosobowe (nie dopuszcza się rozkładanych wersalek), szafki nocne, szafy, stoliki, krzesła, czystą pościel (kołdra i poduszka) i bieliznę pościelową (poszwa na kołdrę i poduszkę), pełny węzeł sanitarny w pokojach - umywalka, wc, prysznic z bieżącą ciepłą i zimną wodą, c) wyposażonym w stołówkę na terenie infrastruktury, d) wyposażonym w bezpłatną bazę świetlicową (ze sprawnym sprzętem audio-wizualnym), przystosowanym do prowadzenia zajęć rekreacyjnych, wyposażoną w sprawne urządzenia rekreacyjno-sportowe (np.: stół do tenisa stołowego, stół bilardowy, gry planszowe i zręcznościowe itp.), e) posiadającym dostęp do zewnętrznej infrastruktury (np.: miejsc na ogniska itp.). 2) Wyżywienie: a) w ilości minimum pięciu posiłków dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja oraz posiłek podczas zajęć narciarsko - snowboardowych), przy czym w pierwszym dniu przyjazdu pierwszym posiłkiem będzie obiad (zorganizowany na trasie przejazdu na warsztaty), ostatnim posiłkiem, w dniu wyjazdu będzie ciepły obiad (zorganizowany na trasie przejazdu do domu), b) w postaci suchego prowiantu i napoi na drogę powrotną, na czas wyjazdów autokarem poza miejsce zakwaterowania, c) z możliwością stałego dostępu do napojów ciepłych lub zimnych w zależności od warunków pogodowych, d) zgodne z zasadami higieny żywienia określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2018 r. poz. 1541 z późn. zm.), e) w postaci urozmaiconych posiłków, odpowiadające normom żywienia opracowanym przez Instytut Żywności i Żywienia zarówno pod względem ilości, jak i jakości oraz wartości odżywczych, bogatych w witaminy, owoce i warzywa. 3) Transport: a) autokarem z aktualnym przeglądem technicznym, ubezpieczonym, z wymaganymi koncesjami, wyposażony w WC, klimatyzację oraz sprawne pasy bezpieczeństwa, wyposażony w dostateczną liczbę miejsc siedzących zgodnie z liczbą przewożonych uczestników warsztatów (wykonawca może zlecić dokonanie kontroli autokaru w dniu wyjazdu z i na warsztaty oraz przedłoży Zamawiającemu protokoły policji dopuszczające pojazd do przewozu dzieci), b) z zapewnieniem obsługi wykwalifikowanych kierowców i w wymaganej ilości wychowawców warsztatów oraz kierownika warsztatów podczas podróży, o których mowa w pkt. 5 lit. a) i lit. b) c) gdzie przejazd do miejscowości zakwaterowania oraz powrót odbywać się będzie w ciągu dnia (niedopuszczalny jest przejazd nocny), a dokładna godzina wyjazdu i powrotu autokaru zostanie ustalona na etapie realizacji umowy, d) gdzie w przypadku awarii autokaru zostanie zapewniony zastępczy autokar na koszt własny Wykonawcy w czasie nie dłuższym niż 120 minut od wystąpienia awarii, e) poprzez podstawienie autokaru na miejsce zbiorki (wyjazd), na minimum 45 minut przed wyjazdem (miejsca odjazdu autokaru z terenu Powiatu Krapkowickiego zostaną ustalone między stronami). 4) Ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków i kosztów leczenia każdego uczestnika warsztatów na kwotę co najmniej 20.000,00 zł na czas podroży i pobytu. Ubezpieczenie obejmuje okres od momentu przekazania uczestników warsztatów pod opiekę wychowawców warsztatów z miejsca zbiórki, do momentu odebrania uczestników warsztatów przez rodziców/opiekunów. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez uczestników warsztatów w trakcie podróży oraz podczas pobytu uczestników warsztatów. 5) Kadrę warsztatów (sprawującą opiekę całodobowo) która musi się składać z kierownika warsztatów i dwóch wychowawców warsztatów spełniających warunki, o których mowa w ustawie (obowiązki i zadania kierownika warsztatów oraz wychowawców warsztatów określa rozporządzenie) 6) Kadrę warsztatów (w przypadku organizacji zajęć z nauki i doskonalenia jazdy na nartach i snowboardzie z wykwalifikowanymi instruktorami narciarstwa i snowboardu na stokach z wyciągiem krzesełkowym), która musi się składać z: a) wykwalifikowanych instruktorów narciarstwa, gdzie jeden instruktor narciarstwa przypada na jedną pięcioosobową grupę uczestników warsztatów (na zajęcia z nauki jazdy na nartach - cztery grupy początkujące i jedna grupa średniozaawansowana), b) wykwalifikowanego instruktora snowboardu (na zajęcia z nauki jazdy na snowboardzie - jedna grupa poczatkująca). 7) Całodobowy dostęp do opieki medycznej: a) zgodnie z wymogami art. 92c ust. 2 pkt 3 ustawy: b) w ramach świadczeń opieki zdrowotnej udzielanych na zasadach określonych w ustawie z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych lub na podstawie umowy zawartej z lekarzem, pielęgniarką lub ratownikiem medycznym. 8) Bezpieczeństwo podczas trwania warsztatów: a) poprzez umożliwienie korzystania z kąpieliska spełniającego wymogi bezpieczeństwa i czystości wody oraz opiekę ratowników podczas kąpieli, a w szczególności zapewni bezpieczne korzystanie z wyznaczonego obszaru wodnego zgodnie z ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1482 z późn. zm.), b) poprzez zastosowanie się do art. 92 I ust. 1 ustawy, który mówi iż każda osoba wchodząca w skład kadry warsztatów, która powzięła wiadomość o wypadku z udziałem uczestnika warsztatów, niezwłocznie udziela mu pierwszej pomocy i zapewni opiekę, a w razie potrzeby powiadamia podmioty ustawowo powołane do niesienia pomocy osobom w stanie nagłego zagrożenia zdrowotnego, c) a w sytuacji wypadku, podczas trwania warsztatów, niezwłocznie zawiadomienie przez kierownika warsztatów osób i podmiotów wymienionych w art. 92I. ust. 2 ustawy (dalszy sposób procedowania określa art. 92I ust. od 3 do 10 ustawy), d) podczas pobytu w górach i na stokach narciarskich, w myśl Ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie i ratownictwie w górach i na zorganizowanych terenach narciarskich (Dz.U.2018.1115), Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997 r. w sprawie określenia warunków bezpieczeństwa osób przebywających w górach, pływających, kąpiących się i uprawniających sporty wodne (Dz. U. Nr 57, poz. 358), Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 22 grudnia 2011 r. w sprawie określenia stopni zagrożenia lawinowego oraz odpowiadających im zaleceń dla ruchu osób (Dz. U. Nr 299, poz. 1777) oraz Zarządzenia Przewodniczącego Głównego Komitetu Kultury Fizycznej i Sportu z dnia 29 czerwca 1985 r. w sprawie warunków bezpieczeństwa osób przebywających w górach (M. P. z 1985 r. Nr 30, poz. 208 z późn. zm.). 2. Obowiązki Wykonawcy dotyczące kart kwalifikacyjnych, dziennika zajęć i obowiązku informacyjnego: a) obowiązkiem Wykonawcy jest prowadzenie dla każdego uczestnika warsztatów kart kwalifikacyjnych wypoczynku otrzymanych od Zamawiającego, a po zakończeniu warsztatów zdeponowanie (przechowywanie) ich w wyodrębnionej dokumentacji źródłowej, zamkniętej sporządzonym sprawozdaniem, b) obowiązkiem Wykonawcy jest nałożenie obowiązku prowadzenia przez kierownika warsztatów dziennika zajęć realizowanych podczas warsztatów, c) obowiązkiem Wykonawcy jest informowanie rodziców, opiekunów prawnych uczestnika warsztatów oraz Zamawiającego o warunkach organizacji warsztatów, w szczególności o terminie, miejscu warsztatów, jego programie i regulaminie - ten obowiązek będzie realizowany przy współudziale Zamawiającego poprzez osoby do tego upoważnione

II.5) Główny kod CPV: 55243000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
63500000-4
63510000-7
63515000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-01-28 2019-02-03

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający wpis do rejestru organizatorów turystyki i przedsiębiorców ułatwiających nabywanie powiązanych usług turystycznych zgodnie z ustawą z dnia 24 listopad 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2361 z późn. zm.)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy posiadający doświadczenie i potencjał osobowy niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj.: a) o przedmiotowe zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający doświadczenie w należytym wykonaniu (organizacji i przeprowadzeniu), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), min. 1 usługi rozumianej jako warsztaty dzieci i młodzieży dla łącznej grupy min 25 uczestników w jednym czasie (na jednych warsztatach) o wartości min. 20.000,00 zł brutto. b) o przedmiotowe zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy będą dysponować 3 osobami zdolnymi do wykonania zadania tj.: - min. 1 osobą tj.: kierownikiem wypoczynku spełniającym warunki określone w ustawie z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2018 r. poz. 996 z późn. zm.) w art. 92p ustawy; - min. 2 osobami tj.: wychowawcami wypoczynku spełniającymi warunki określone w ustawie z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2018 r. poz. 996 z późn. zm.) w art. 92p ustawy, posiadającymi doświadczenie jako opiekun podczas wypoczynku dzieci i młodzieży w ilości min. 3 pobytów.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu (art. 25 ust. 1 pkt 1): a) wpis do rejestru organizatorów turystyki i przedsiębiorców ułatwiających nabywanie powiązanych usług turystycznych; b) wykazu usług wykonanych w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokument wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy – wzór wykazu stanowi załącznik Nr 3 do siwz; c) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór wykazu stanowi załącznik Nr 4 do siwz; Uwaga: w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy załączyć zobowiązania wymagane postanowieniami rozdz. VIa ust. 2 (propozycja zobowiązania - załącznik Nr 6 do siwz)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
2. Wykaz dokumentów składających się na ofertę: a) formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do siwz, b) oświadczenie wymagane postanowieniami rozdziału VI ust. 1 siwz, c) zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy, d) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, e) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 40,00
Rok budowy obiektu (lub remontu generalnego) (R) 40,00
Doświadczenie wychowawców wypoczynku (D) 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany treści umowy muszą być zgodne z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający przewiduje następujące zmiany: 1) zmniejszenie liczby uczestników warsztatów, o której mowa w §1, może być spowodowane brakiem zgłoszeń w prowadzonym procesie rekrutacji, jak również przypadkami losowymi w szczególności choroby osoby, która zadeklarowała udział w warsztatach, w przypadku tej zmiany proporcjonalnemu zmniejszeniu ulegnie także wynagrodzenie Wykonawcy, o którym mowa § 9 ust. 1, jednak zmianie nie ulegnie kwota za udział 1 osoby w warsztatach, o której mowa § 9 ust. 2, 2) zmianę terminu wykonania umowy w związku z przyczynami leżącymi po stronie Wykonawcy lecz przez Wykonawcę niezawinionymi, po ich uznaniu przez Zamawiającego i wyrażeniu przez Zamawiającego zgody na zmianę terminu wykonania, 3) zmianę terminu wykonania umowy w związku z przyczynami leżącymi po stronie Zamawiającego lecz przez Zamawiającego niezawinionymi, 4) modyfikację programu warsztatów, co może być spowodowane zdarzeniami, których nie można było przewidzieć na etapie planowania programu warsztatów, przy czym niezmienna musi pozostać liczba wyjazdów oraz zajęć narciarsko – snowboardowych wskazanych w ofercie i zmiana ta nie może spowodować obniżenia wartości merytorycznej ww. programu. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy także w przypadkach, gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację usługi, 2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach, którego realizowana jest usługa, 3) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej, 4) wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-01-14, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PLN
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
OBOWIĄZEK INFORMACYJNY WYNIKAJĄCY Z „RODO” Klauzula informacyjna wynikająca z RODO spełniająca obowiązek informacyjny wobec Wykonawcy związany z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że: • administratorem Państwa danych osobowych jest ZARZĄD Powiatu Krapkowickiego z siedzibą w Krapkowicach przy ul. Kilińskiego 1; • inspektorem ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Krapkowicach jest Henryk Małek, Sekretarz Powiatu, tel. 77 40 74 308, e-mail: h.malek@powiatkrapkowicki.pl • Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, opatrzonego numerem IM.272.1.2019 prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego; • odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. –Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; • Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; • obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; • posiadają Państwo: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych *; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO; • nie przysługuje Państwu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. *Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. **Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usługi pakietowej transmisji danych za pomocą sieci telefonii komórkowej
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usługi pakietowej transmisji danych za pomocą sieci telefonii komórkowej na okres 24 m-cy wraz z mobilnym routerem. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI