Organizacja 7-dniowego obozu szkoleniowo – rekreacyjnego w górach dla dzieci i młodzieży...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Organizacja 7-dniowego obozu szkoleniowo – rekreacyjnego w górach dla dzieci i młodzieży z terenu Gminy Kleszczów w 2022 roku z podziałem na 4 zadania
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKleszczów
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-11-16
  • ZamawiającyGMINNY OŚRODEK KULTURY W KLESZCZOWIE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-05
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00259773
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja 7-dniowego obozu szkoleniowo – rekreacyjnego w górach dla dzieci i młodzieży z terenu Gminy Kleszczów w 2022 roku z podziałem na 4 zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK KULTURY W KLESZCZOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100623525

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 74

1.5.2.) Miejscowość: Kleszczów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-410

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gok.kleszczow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gok.kleszczow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Podmiot prawa publicznego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja 7-dniowego obozu szkoleniowo – rekreacyjnego w górach dla dzieci i młodzieży z terenu Gminy Kleszczów w 2022 roku z podziałem na 4 zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff43dd27-3e0c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00259773

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001119/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Obozy zimowe krajowe szkoleniowo-rekreacyjne dla dzieci i młodzieży z terenu gminy Kleszczów w 2021 roku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.gok.bip.kleszczow.pl/bipkod/013

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.gok.bip.kleszczow.pl/bipkod/013 oraz https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Złożenie oferty wraz z oświadczeniem i innymi dokumentami wymienionymi w Dziale XI pkt 6 i 7 SWZ oraz jej
wycofanie odbywa się przy użyciu miniPortalu zamieszczonego na stronie internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/.
System miniPortal zapewnia bezpłatną możliwość szyfrowania ofert.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania oraz odbierania dokumentów elektronicznych składających się na ofertę wraz z oświadczeniem i innymi dokumentami wymienionymi w Dziale XI pkt.
7 SWZ oraz jej wycofanie opisane zostały w Instrukcji korzystania z miniPortalu zamieszczonej na stronie internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określono w Dziale XXII SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Określono w Dziale XXII SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPI.3411.3.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi, z podziałem na 4 zadania, obejmujące swym zakresem organizację obozów szkoleniowo – rekreacyjnych w górach dla dzieci i młodzieży z terenu Gminy Kleszczów w 2022 roku.
2. Część zamówienia nr 1 obejmuje:
Zadanie 1: 7-dniowy (6 noclegów) obóz szkoleniowo – rekreacyjny dla uczniów szkół podstawowych z klas I-III, połączony z nauką i doskonaleniem umiejętności jazdy na nartach, dla 60 osób w jednym lub dwóch turnusach w okresie między 12.02.2022 roku a 27.02.2022 roku w górach Polski.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w:
3.1. Załączniku nr 2 do SWZ: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dotyczy zadania nr 1÷4),
3.2. Załączniku nr 6 do SWZ: wzór umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega, że liczba uczestników w każdym z zadań może się zmniejszyć o 5 osób, o czym Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawcę, nie później jednak niż przed rozpoczęciem wypoczynku.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-02-12 do 2022-02-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną
odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 Pzp

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Atrakcyjność programu oraz miejsca zakwaterowania

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi, z podziałem na 4 zadania, obejmujące swym zakresem organizację obozów szkoleniowo – rekreacyjnych w górach dla dzieci i młodzieży z terenu Gminy Kleszczów w 2022 roku.
2. Część zamówienia nr 2 obejmuje:
Zadanie 2: 7-dniowy (6 noclegów) obóz szkoleniowo – rekreacyjny dla uczniów szkół podstawowych z klas IV-VI, połączony z nauką i doskonaleniem umiejętności jazdy na nartach, dla 84 osób w jednym lub dwóch turnusach w okresie między 12.02.2022 roku a 27.02.2022 roku w górach Polski.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w:
3.1. Załączniku nr 2 do SWZ: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dotyczy zadania nr 1÷4),
3.2. Załączniku nr 6 do SWZ: wzór umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega, że liczba uczestników w każdym z zadań może się zmniejszyć o 5 osób, o czym Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawcę, nie później jednak niż przed rozpoczęciem wypoczynku.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-02-12 do 2022-02-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną
odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 Pzp

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Atrakcyjność programu oraz miejsca zakwaterowania

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi, z podziałem na 4 zadania, obejmujące swym zakresem organizację obozów szkoleniowo – rekreacyjnych w górach dla dzieci i młodzieży z terenu Gminy Kleszczów w 2022 roku.
2. Część zamówienia nr 3 obejmuje:
Zadanie 3: 7-dniowy (6 noclegów) obóz szkoleniowo – rekreacyjny dla uczniów klas VII-VIII, połączony z nauką i doskonaleniem umiejętności jazdy na nartach i snowboardzie, dla 89 osób w jednym lub dwóch turnusach w okresie między 12.02.2022 roku a 27.02.2022 roku w górach Polski.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w:
3.1. Załączniku nr 2 do SWZ: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dotyczy zadania nr 1÷4),
3.2. Załączniku nr 6 do SWZ: wzór umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega, że liczba uczestników w każdym z zadań może się zmniejszyć o 5 osób, o czym Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawcę, nie później jednak niż przed rozpoczęciem wypoczynku.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-02-12 do 2022-02-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną
odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 Pzp

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Atrakcyjność programu oraz miejsca zakwaterowania

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi, z podziałem na 4 zadania, obejmujące swym zakresem organizację obozów szkoleniowo – rekreacyjnych w górach dla dzieci i młodzieży z terenu Gminy Kleszczów w 2022 roku.
2. Część zamówienia nr 4 obejmuje:
Zadanie 4: 7-dniowy (6 noclegów) obóz szkoleniowo – rekreacyjny dla uczniów szkół ponadpodstawowych i studentów, połączony z nauką i doskonaleniem umiejętności jazdy na nartach i snowboardzie, dla 42 osób w jednym lub dwóch turnusach w okresie między 12.02.2022 roku a 27.02.2022 roku w górach Polski.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w:
3.1. Załączniku nr 2 do SWZ: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dotyczy zadania nr 1÷4),
3.2. Załączniku nr 6 do SWZ: wzór umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega, że liczba uczestników w każdym z zadań może się zmniejszyć o 5 osób, o czym Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawcę, nie później jednak niż przed rozpoczęciem wypoczynku.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-02-12 do 2022-02-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną
odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 Pzp

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Atrakcyjność programu oraz miejsca zakwaterowania

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udział mogą brać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to odrębnych przepisów tj.: Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał aktualny wpis do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych zgodnie z ustawą z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych – dotyczy zadania nr 1, 2, 3 i 4.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udział mogą brać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
2.1. Zamawiający wymaga, aby wykonawca w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 2 usługi polegające na organizacji obozu lub kolonii lub zimowiska lub wycieczki dla dzieci lub młodzieży - każda usługa dla minimum:
2.1.1. dotyczy zadania nr 1: 20 osób, trwająca nieprzerwanie co najmniej 7 dni i o wartości co najmniej 20.000,00 PLN brutto,
2.1.2. dotyczy zadania nr 2: 20 osób, trwająca nieprzerwanie co najmniej 7 dni i o wartości co najmniej 20.000,00 PLN brutto,
2.1.3. dotyczy zadania nr 3: 20 osób, trwająca nieprzerwanie co najmniej 7 dni i o wartości co najmniej 20.000,00 PLN brutto,
2.1.4. dotyczy zadania nr 4: 20 osób, trwająca nieprzerwanie co najmniej 7 dni i o wartości co najmniej 20.000,00 PLN brutto,
2.1.4.1. W przypadku, gdy wykonawca składa oferty równocześnie na więcej niż jedno zadanie, może wykazać się doświadczeniem wskazanym w pkt. 3.2.1.1.÷3.2.1.4. Dział V SWZ odrębnie dla każdego zadania (np. w przypadku, gdy wykonawca składa ofertę jednocześnie na 4 zadania winien wykazać 8 odrębnych usług) albo wykazać wykonanie dwóch (2) usług sumując ilość osób i wartości na poszczególne zadania, na które składana jest oferta (np. w przypadku, gdy wykonawca składa ofertę jednocześnie na zadanie nr 1, 3, 4 winien wykazać dwie usługi dla co najmniej 60 osób i o wartości co najmniej 60.000,00 PLN brutto – każda z usług). Przez jedną (1) usługę objętą warunkiem udziału rozumie się organizację przez wykonawcę jednego (1) obozu lub jednej (1) kolonii lub jednego (1) zimowiska lub jednej (1) wycieczki dla dzieci lub młodzieży. Zamawiający dopuszcza wykazanie się organizacją kilku usług w ramach jednej umowy.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił co najmniej:
3.1. co najmniej jednego (1) Kierownika wypoczynku – dotyczy zadania nr 1÷4 (dla każdego obozu/turnusu w przypadku organizowania obozu w dwóch turnusach),
3.2. co najmniej jedną (1) Pielęgniarkę lub jednego(1) Pielęgniarza lub jednego (1) Ratownika medycznego – dotyczy zadania nr 1÷4 (dla każdego obozu/turnusu w przypadku organizowania obozu w dwóch turnusach),
3.3. Wychowawców:
3.3.1. co najmniej 6 wychowawców lub 1 wychowawcę na maksymalnie 10 osób w przypadku organizacji obozu w turnusach– dotyczy zadania nr 1
3.3.2. co najmniej 7 wychowawców lub 1 wychowawcę na maksymalnie 12 osób w przypadku organizacji obozu w turnusach – dotyczy zadania nr 2
3.3.3. co najmniej 7 wychowawców lub 1 wychowawcę na maksymalnie 14 osób w przypadku organizacji obozu w turnusach – dotyczy zadania nr 3
3.3.4. co najmniej 3 wychowawców lub 1 wychowawcę na maksymalnie 14 osób w przypadku organizacji obozu w turnusach – dotyczy zadania nr 4.
3.3.5. Wymagania dotyczące osób skierowanych do realizacji zamówienia zostały wskazane w pkt. 3.2.2.4. Dział V SWZ.
3.4. W przypadku, gdy wykonawca składa oferty równocześnie na więcej niż jedno zadanie, musi wykazać, że dysponuje osobami wymienionymi w pkt. 3.2.2. Dział V SWZ odrębnie dla każdego zadania.
4. Jeżeli wymagane kwoty w dokumentach wymienionych w pkt. 2.2. działu VII SIWZ, wyrażone będą w innej walucie niż PLN, Zamawiający dokona ich przeliczenia na PLN według średniego kursu NBP na dzień, w którym opublikowano ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie opublikuje tabeli kursów walut, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy według ostatniej tabeli kursów NBP, opublikowanej przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, nie będzie wezwany do złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w Dziale V pkt 2 SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania następujących podmiotowych środków dowodowych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w Dziale V pkt 3. SWZ (aktualnych na dzień ich złożenia):
1) aktualnego wpisu do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych zgodnie z ustawą z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych.
2) wykazu usług wykonanych, w okresie ostatnich pięciu (5) lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane,
3) dowody, określające, czy usługi wykazane w wykazie usług zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
4) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Na ofertę składa się:
1.1. Formularz oferty (dotyczy zadania nr 1 ÷ 4) - wzór załącznik nr 1 do SWZ,
1.2. Oświadczenie (oświadczenia) z art. 125 ust. 1 Pzp - wzór załącznik nr 3 lub 4 do SWZ,
1.3. Oświadczenie wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp (jeżeli dotyczy), wzór załącznik nr 5 do SWZ.
1.4. Zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w pkt. 3.3.2. Działu V (jeżeli dotyczy),
1.5. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy),
1.6. Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna (jeżeli dotyczy).
2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest zobowiązany wnieść wadium na czas związania ofertą o wartości:
1.1. Zadanie nr 1: 1.800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych i 00/100),
1.2. Zadanie nr 2: 2.700,00 zł (słownie: dwa tysiące siedemset złotych i 00/100),
1.3. Zadanie nr 3: 2.600,00 zł (słownie: dwa tysiące sześćset złotych i 00/100),
1.4. Zadanie nr 4: 1.400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych i 00/100).
2. W przypadku złożenia oferty częściowej wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie określonej dla danego zadania (części). W przypadku złożenia oferty na kilka zadań (części) kwota wadium stanowi sumę wadiów ustalonych dla poszczególnych części zamówienia (dla poszczególnych zadań). Jeżeli wysokość wniesionego wadium będzie niższa niż suma wynikająca
z poszczególnych części zamówienia, Zamawiający uzna, że wadium nie zostało wniesione w wymaganej wysokości na żadną z części.
3. Wszelkie informację dotyczące wadium wskazano w Dziale XIII SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 Ustawy PZP, warunek o którym w pkt. 3.2.1 Dział V SWZ musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca.
2. W odniesieniu do warunków opisanych w pkt. 3.2.1 Dział V SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 Dział VI SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ponadto, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzania zmian zostały określone w paragrafie 9 wzoru umowy (załącznik nr 6 do SWZ).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-16 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem -Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-16 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-15

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Weryfikacja zaoferowanego obiektu hotelarskiego (dotyczy zadania nr 1÷4):
1. W celu weryfikacji informacji dotyczącej zaoferowanego obiektu hotelarskiego podanej przez wykonawcę (którego oferta została oceniona najwyżej w danym zadaniu) w treści formularza oferty i ich zgodności ze stanem faktycznym, Zamawiający na etapie badania i oceny oferty zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia wizji zaoferowanego obiektu hotelarskiego przy udziale przedstawiciela wykonawcy.
2. W przypadku braku możliwości przeprowadzenia wizji całego lub części zaoferowanego przez wykonawcę obiektu hotelarskiego z udowodnionych przez wykonawcę przyczyn, wykonawca zobowiązany będzie do złożenia oświadczenia, że cały obiekt hotelarski, w tym wszystkie pokoje przeznaczone dla uczestników obozu spełniają wymagania Zamawiającego, o których mowa w załączniku nr 2 do SWZ.
3. Zamawiający na dzień przeprowadzenia wizji zaoferowanego obiektu hotelarskiego dopuszcza drobne prace remontowe miejsca zakwaterowania uczestników obozu bądź drobne braki w wyposażeniu pokoi, łazienek, zaplecza do realizacji programu szkoleniowo-rekreacyjnego, które w ocenie Zamawiającego, mogą być zrealizowane/zakupione do momentu rozpoczęcia obozu/turnusu, z zastrzeżeniem, że wykonawca zobowiązany będzie do złożenia oświadczenia, że wszystkie braki wyposażenia, drobne prace remontowe będą zakupione/ zakończone do dnia rozpoczęcia danego obozu/turnusu.
4. O dacie przeprowadzenia wizji, wykonawca zostanie poinformowany na co najmniej jeden dzień przed planowaną datą wizji. Z przeprowadzanej wizji zostanie sporządzony protokół, który będzie załącznikiem do zawartej umowy (dotyczy oferty najkorzystniejszej w danym zadaniu). Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w formie pisemnej lub mailem swojego przedstawiciela upoważnionego do podpisania protokołu na wezwanie Zamawiającego.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam kursu pierwszego tańca na 14.09.2024 r.- Tuszyn
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania21-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam kursu pierwszego tańca na 14.09.2024 r. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI