Dostawa wraz z montażem wyposażenia Otwartej Strefy Aktywności w Nowogrodzie Bobrzańskim...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa wraz z montażem wyposażenia Otwartej Strefy Aktywności w Nowogrodzie Bobrzańskim oraz elementów małej architektury, placu zabaw i siłowni zewnętrznej w miejscowościach gminy Nowogród Bobrzański: Przybymierz, Drągowina, Kaczenice i Krzewiny
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowogród Bobrzański
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-08-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Nowogród Bobrzański
  • Data publikacji ogłoszenia2019-08-22
  • Numer ogłoszenia589047-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 589047-N-2019 z dnia 2019-08-22 r.

Gmina Nowogród Bobrzański: Dostawa wraz z montażem wyposażenia Otwartej Strefy Aktywności w Nowogrodzie Bobrzańskim oraz elementów małej architektury, placu zabaw i siłowni zewnętrznej w miejscowościach gminy Nowogród Bobrzański: Przybymierz, Drągowina, Kaczenice i Krzewiny
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowogród Bobrzański, krajowy numer identyfikacyjny 97077075980001, ul. ul. Słowackiego  11 , 66-010  Nowogród Bobrzański, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 683 290 962, e-mail now.bobrz.um@post.pl, faks 683 276 663.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.nowogrodbobrz.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.nowogrodbobrz.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Adres:
Urząd Miejski w Nowogrodzie Bobrzańskim ul. Słowackiego 11, 66-010 Nowogród Bobrzański

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem wyposażenia Otwartej Strefy Aktywności w Nowogrodzie Bobrzańskim oraz elementów małej architektury, placu zabaw i siłowni zewnętrznej w miejscowościach gminy Nowogród Bobrzański: Przybymierz, Drągowina, Kaczenice i Krzewiny
Numer referencyjny: GKZ.271.1.5a.2019.AA
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: 1) Wytyczenie geodezyjne montowanych urządzeń wg. projektów zagospodarowania terenów, któ-re zostaną dostarczone przez Zamawiającego przed montażem urządzeń. 2) Dostawa wraz z montażem elementów małej architektury, placu zabaw i siłowni zewnętrznej w ramach budowy otwartej strefy aktywności w Nowogrodzie Bobrzańskim oraz na terenach rekreacyjnych w miejscowościach gminy Nowogród Bobrzański: Przybymierz, Drągowina, Kaczenice i Krzewiny wg. poniższego zestawienia: 1. Nowogród Bobrzański Mała architektura:  Ławka parkowa z oparciem stalowo-drewniana – szt. 9 Wymiary urządzenia: Wysokość: 0,75 – 0,85 m Długość: 1,50 – 1,80 m Opis konstrukcji ławek: konstrukcja stalowa z profili 60 x 40 mm, zabezpieczona antykorozyjnie i malowana proszkowo z palety RAL, listwy z drewna liściastego, kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiącym, wszyst-kie połączenia śrubowe wykonane z użyciem elementów ocynkowanych, a ich końce zabezpie-czone zaślepkami z tworzywa sztucznego, montaż – zabetonowanie w gruncie  Kosz metalowy na śmieci – szt. 5 Opis konstrukcji kosza:  wysokość – min. 75 cm  szerokość – min.38x38cm  pojemność – min. 35 l  konstrukcja stalowa, zabezpieczona antykorozyjnie i malowana proszkowo z palety RAL  listwy z drewna liściastego lub iglastego, kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym, kolorystyka kosza identyczna z kolorystyką ławek  montaż – bezpośrednio w grunt przez zabetonowanie. - Stół do gry – szt. 2 – chińczyk i szachy Stół do gry dla czterech graczy z kwadratowym blatem. Dane techniczne: Wysokość: min. 72 cm Szerokość: min. 180 cm (z krzesełkami) Długość: min. 180 cm (z krzesełkami) Wymiary blatu: min. 85x85 cm Grubość blatu: min. 5 cm Wysokość krzesełka: min. 44 cm Wymiary krzesełka: min. 40x40 cm Grubość listew: min. 4 cm Opis konstrukcji: 1. Blat: szlifowany beton, lakierowany w celu ochronnym 2. Montaż: kotwienie na specjalnych prefabrykowanych fundamentach 3. Obrzeża blatu: zaokrąglone profilem aluminiowym 4. Plansza do gry: granitowa 5. Postument, stołki i blat: wibrowany beton, zbrojony drutem fi8 6. Siedziska: drewno z drzewa liściastego, malowane trzykrotnie lakierobejcą, Elementy terenu rekreacyjnego dla dzieci - URZĄDZENIE NR 1 – Pomost ruchomy dla dzieci w wieku 0-14 lat rozwijający sprawność ruchową i równowagę – szt. 1 Dane techniczne: Wymiary min.: dł/szer/wys 1,6 m x 0,73 m x 1,04 m Strefa bezpieczeństwa: ok. 21 m2 Wysokość upadku – max 0,60 m Konstrukcja urządzenia: 1. Konstrukcja: wykonana ze stali zabezpieczonej przed korozją przez cynkowanie i lakierowanie proszkowe. 2. Kotwy: stal ocynkowana kąpielowo 3. Zaślepki: tworzywo sztuczne 4. Łańcuch/liny: stal ocynkowana kąpielowo lub stal w oplocie polipropylenowym. 5. Pomost: z tworzywa HDPE antypoślizgowego 6. Montaż: urządzenie montowane na stałe w gruncie, montaż do gruntu na kotwach stalowych ocynkowanych i przez zabetonowanie Urządzenie wykonane zgodnie z powyższym opisem. - URZĄDZENIE NR 2 – Drabinka pozioma dla dzieci w wieku 5-12lat – szt. 1 Dane techniczne: Wymiary min.: dł/szer/wys 2,00 m x 0,78 m x 1,75 m Wysokość upadku – 1,7 - 2,3 m Konstrukcja urządzenia: 1. Konstrukcja stalowa ocynkowana i malowana proszkowo. 2. Szczeble drabinki wykonane z rurek stalowych ocynkowanych ogniowo i malowanych proszkowo. 3. Metalowe łączniki zabezpieczone specjalnymi plastikowymi zaślepkami. 4. Elementy połaciowe: płyta HDPE 5. Montaż: urządzenie montowane na stałe w gruncie, montaż do gruntu na kotwach stalowych ocynkowanych i przez zabetonowanie Urządzenie wykonane zgodnie z powyższym opisem. - URZĄDZENIE NR 3 – Słupki sprawnościowe dla dzieci w wieku do 12 lat – szt. 1 Dane techniczne: Wymiary min.: dł/szer/wys 1,88 m x 0,49 m x 0,39 m Strefa bezpieczeństwa: 15,0 m2 – 31,0 m2 Wysokość swobodnego upadku max – 0,63 m Urządzenie powinno zawierać min. 6 słupków Konstrukcja urządzenia: 1. Słupki stalowe ocynkowane i malowane proszkowo, 2. Talerzyki/podesty: HDPE antypoślizgowe, 3. Elementy złączne: śruby utwardzone ocynkowane, nakrętki samokontrujące ukryte koloro-wymi nasadkami/zaślepkami z tworzywa sztucznego, 4. Zestaw zamontowany w gruncie przy użyciu stalowych kotew ocynkowanych, fundamenty wykonane z betonu klasy B20 Urządzenie wykonane zgodnie z powyższym opisem. - URZĄDZENIE NR 4 - Wielofunkcyjny zestaw rekreacyjny dla dzieci w wieku do 1-10 lat Statek rybacki – szt.1 Wielofunkcyjny zestaw zabawowy swoimi rozmiarami przestrzeniami i wysokościami dostosowany oraz przeznaczony dla dzieci do lat 12. Zestawy wyposażony w szereg różnorodnych funkcji i gier wspomagających rozwój fizyczny, koordynację ruchową jak również kształtujących umiejętności intelektualne i rozwój społeczny dzieci. Wszystkie elementy zestawów dostosowane do możliwości fizycznych i intelektualnych dzieci poniżej dwunastego roku życia, gwarantujące im bezpieczną i samodzielną (nie wymagającą asekuracji dorosłych) zabawę. Zestawy umożliwiający jednoczesną zabawę kilkunastu dzieciom. Opis wymaganych parametrów urządzenia: Wymiary urządzenia min.: dł/szer/wys 3,80 x 4,00 x 2,60 m Strefa bezpieczeństwa: max 105 m2 - 9,7 m x 10,75m Wysokość swobodnego upadku – max 2 m Konstrukcja urządzenia: 1. Słupki, o różnych wysokościach, o przekroju maksymalnie 100 mm i zaokrąglonych krawę-dziach, wykonane ze stali ocynkowanej i lakierowanej proszkowo. 2. Panele i ścianki wykonane z wielowarstwowego wysokociśnieniowego laminatu HPL o grubości minimum 12 mm lub wykonane z płyt polietylenowych (HDPE) o grubości min. 14 mm., z zaokrąglonymi gładzonymi krawędziami, mocowane do słupków za pomocą profi-lowanych uchwytów ze stali ocynkowanej i lakierowanej proszkowo. Podłogi - system łączonych modułów o maksymalnych wymiarach 0,70 x 0,70 m umieszczone na wysokościach 0,5; 1,0; 1,5; 2,0 m, wykonane z wodoodpornych płyt antypoślizgowych i umocowane do profili ze stali ocynkowanej, dwukrotnie malowanej proszkowo. 3. Wszystkie pozostałe elementy uchwyty, poręcze oraz podpory wykonane ze stali, ocynko-wanej i lakierowane proszkowo o ultra gładkiej powłoce. 4. Elementy z tworzyw, wykonane z wysokiej gęstości formowanego rotacyjnie polietylenu oraz poliamidu. 5. Mocowanie zgodnie z instrukcją montażu wybranego producenta urządzenia zestawu zaba-wowego. Zestaw wyposażony w następujące elementy: 1. Zjeżdżalnia – wysokość maksymalna 1,5 m – panele boczne zjeżdżalni wykonane z HPL o grubości minimum 18 mm z płyty polietylenowej, ślizg wykonany ze stali nie-rdzewnej z wytłoczeniami ograniczającymi siłę tarcia. Uchwyt z tłoczonej anodyzowanej rurki aluminiowej. 2. Balkon widokowy – mocowany na wysokości maksymalnie 1,5 m. Konstrukcja – szerokość min. 0,60 m, głębokość min. 0,30 m, rama winna być wykonana z profili ze stali, wypełniona przeplataną siatką stalową całość ocynkowana i lakierowana proszkowo. 3. Drabinka pionowa dwuszczeblowa 4. Drabinka pionowa jednoszczeblowa 5. Koło sterowe – średnica ok. 40 mm, obrotowy, grawerowany ozdobnie panel winien być wykonany z HPL o grubości min. 12 mm lub wykonane z płyt polietylenowych (HDPE) o grubości min. 14 mm mocowany za pomocą uchwytu wyposażonego w tuleje obrotowe, wykonanego ze stali ocynkowanej i lakierowanej proszkowo. 6. Przeplotnia linowa – wysokość ok. 1,5 m, 7. Przeplotnia linowa – wysokość ok. 2,0 m, 8. Panel okienny – szerokość min. 0,25 m, wysokość min. 0,90 m, wykonany z płyty HPL 8 mm lub z płyty polietylenowej (HDPE) o grubości min. 10 mm 9. Drabinka linowa ukośna 10. Panel przejściowy z otworem – winien być wykonany z HPL o grubości min.12 mm lub z płyt polietylenowych (HDPE) o grubości min. 14 mm z zaokrąglonymi oraz gładzony-mi krawędziami, obwód otworu winien być ozdobiony obustronnie elementami z HPL lub HDPE Całość winna być wykonana zgodnie z powyższym opisem. Urządzenie nr 5 SZEŚCIOKĄT WIELOFUNKCYJNY Elementy zestawu: Linka do wspinania, drabinka linowa, drabinka z rurek metalowych, ścianka wspinaczkowa, drążki Dane techniczne: Wymiary: dł/szer min. 1,85 x 2,15 m; wys. min. 2,00 m Strefa bezpieczeństwa: piasek, wym. min. 540 x 570 Wysokość swobodnego upadku – 2,0 – 2,4 m Konstrukcja urządzenia: 1. Konstrukcja wykonana ze stali ocynkowanej i malowanej proszkowo. 2. Uchwyty wykonane z rury stalowej ocynkowanej oraz malowanej proszkowo oraz z rury nie-rdzewnej. 3. Ścianka wspinaczkowa sklejka wodoodporna szalunkowa, antypoślizgowa o grubości min. 15mm. Uchwyty alpinistyczne z tworzywa opartego na utwardzonej żywicy. 4. Liny polipropylenowe, wielooplotowe o grubości min. 16 mm, z rdzeniem stalowym, niepalne połączone ze sobą poprzez plastikowe łączniki 5. Łączniki wykonane z wysokoudarowego tworzywa sztucznego. 6. Śruby zabezpieczone zaślepkami z tworzywa. 7. Montaż: urządzenie montowane na stałe w gruncie, montaż do gruntu na kotwach stalowych ocynkowanych i przez zabetonowanie Całość winna być wykonana zgodnie z powyższym opisem. Urządzenie nr 8 ZJAZD NA LINIE – szt. 1 Zabawka typu zjazd na linie z liną rozciągniętą między dwoma stalowymi wieżami oraz ruchomym orczykiem. Elementy zestawu: - wieża z podestem startowym, - konstrukcja nośna stalowa do liny zjazdowej - mechanizm zjazdowy - wózek (trejaż) z funkcją wyhamowania - siedzisko gumowe na łańcuchu - lina ocynkowana - hamulec sprężynowiec - napinacz do liny - uchwyt końcowy do liny Dane techniczne: Wymiary: dł. 20 – 24 m / szer. 2,00 – 4,30 m / wys. 2,50 – 3,90 m Strefa bezpieczeństwa: piasek, wym. min. 23,00 x 4,00 m Konstrukcja: Słupy nośne ze stali ocynkowanej i malowanej proszkowo; podest startowy na konstrukcji stalowej, podest z antypoślizgowej, aluminiowej blachy ryflowanej lub z płyty polietylenowej HDPE całkowicie odpornej na działanie warunków atmosferycznych; siedzisko okrągłe gumowe z wkładem aluminiowym, zawieszone na ocynkowanym łańcuchu w osłonie gumowej; wózek ze stali nierdzewnej, odbojnik gumowy Drabinka wejściowa na platformę ze stali ocynkowanej, malowanej proszkowo. Wszelkie śruby i łączenia zabezpieczone zaślepkami z tworzywa sztucznego. Montaż: urządzenie montowane na stałe w gruncie przez zabetonowanie. Całość winna być wykonana zgodnie z powyższym opisem. Elementy terenu rekreacyjnego dla dorosłych Siłownia zewnętrzna musi spełniać warunek spójności urządzeń - wszystkie urządzenia muszą być produkowane przez jednego producenta z zachowaniem uzgodnionej z Zamawiającym kolorystyki. Należy zastosować materiały i urządzenia o wysokiej jakości i wysokich walorach estetycznych i funkcjonalnych. Zastosowane materiały i urządzenia muszą posiadać certyfikaty i atesty potwier-dzające bezpieczeństwo konstrukcji, spełnienie odpowiednich norm higienicznych oraz ochrony środowiska. Urządzenia muszą być zlokalizowane z uwzględnieniem stref bezpiecznego użytkowa-nia podanych przez producenta urządzeń oraz zgodnie z wytycznymi wynikającymi z norm. Na terenie siłowni zewnętrznej planuje się umieścić następujące obiekty: URZĄDZENIE NR 1 - wioślarz Opis przybliżonych parametrów urządzenia: WYMIARY: dł. 1,18 x szer. 0,94 x wys. 1,0m STREFA BEZPIECZEŃSTWA: 4,18m x 3,94m Urządzenia wykonane ze stali czarnej, malowane proszkowo dwuwarstwowo z podkładem cynkowym. Kotwienie za pomocą systemowej stopy metalowej zalewanej betonem. Do stopy umocowanej w gruncie przykręcany słup nośny za pomocą śrub systemowych. Urządzenie winno być wykonane zgodnie z powyższym opisem. URZĄDZENIE NR 2 - orbitrek Opis przybliżonych parametrów urządzenia: WYMIARY: dł. 1,32m x szer. 0,60m x wys. 1,88m STREFA BEZPIECZEŃSTWA: 4,32m x 3,60m Urządzenia wykonane ze stali czarnej, malowane proszkowo dwuwarstwowo z podkładem cynkowym. Kotwienie za pomocą systemowej stopy metalowej zalewanej betonem. Do stopy umocowanej w gruncie przykręcany słup nośny za pomocą śrub systemowych. Urządzenie winno być wykonane zgodnie z powyższym opisem. URZĄDZENIE NR 3 - biegacz Opis przybliżonych parametrów urządzenia: WYMIARY: dł. 1,43m x szer. 0,54m x wys. 1,87 STREFA BEZPIECZEŃSTWA: 4,43m x 3,54m Urządzenia wykonane ze stali czarnej, malowane proszkowo dwuwarstwowo z podkładem cynkowym. Kotwienie za pomocą systemowej stopy metalowej zalewanej betonem w formie. Do stopy umocowanej w gruncie przykręcany słup nośny za pomocą śrub systemowych. Urządzenie winno być wykonane zgodnie z powyższym opisem. URZĄDZENIE NR 4 – Urządzenie dwustanowiskowe – twister + wahadło Opis przybliżonych parametrów urządzenia: WYMIARY: dł. 1,44m x szer. 0,88m x wys. 1,78 STREFA BEZPIECZEŃSTWA: 4,44m x 3,87m Urządzenia wykonane ze stali czarnej, malowane proszkowo dwuwarstwowo z podkładem cynkowym. Kotwienie za pomocą systemowej stopy metalowej zalewanej betonem. Do stopy umocowanej w gruncie przykręcany słup nośny za pomocą śrub systemowych. Urządzenie winno być wykonane zgodnie z powyższym opisem. URZĄDZENIE NR 5 - Urządzenie dwustanowiskowe z siedziskami – wyciąg górny i wyciskanie siedząc Opis przybliżonych parametrów urządzenia: WYMIARY: dł. 2,00m x szer. 0,84m x wys. 2,18m STREFA BEZPIECZEŃSTWA: 5,00x3,84m Urządzenia wykonane ze stali czarnej, malowane proszkowo dwuwarstwowo z podkładem cynkowym. Kotwienie za pomocą systemowej stopy metalowej zalewanej betonem. Do stopy umocowanej w gruncie przykręcany słup nośny za pomocą śrub systemowych. Urządzenie winno być wykonane zgodnie z powyższym opisem. URZĄDZENIE NR 6 - urządzenie dwustanowiskowe – drabinka i podciąg. Opis przybliżonych parametrów urządzenia: WYMIARY: dł. 1,78m x szer. 0,87m x wys. 2,49m STREFA BEZPIECZEŃSTWA: 5,07x3,56m Urządzenia wykonane ze stali czarnej, malowane proszkowo dwuwarstwowo z podkładem cynkowym. Kotwienie za pomocą systemowej stopy metalowej zalewanej betonem. Do stopy umocowanej w gruncie przykręcany słup nośny za pomocą śrub systemowych. Urządzenie winno być wykonane zgodnie z powyższym opisem. Wszystkie urządzenia siłowni zewnętrznej odporne na warunki atmosferyczne. Elementy złączne wykonane ze stali ocynkowanej, wystające końcówki elementów złącznych zabezpieczone zaślepkami z tworzywa sztucznego. Urządzenie wyposażone w odbojniki gumowe amortyzujące uderzenie. Montaż poprzez zabetonowanie w gruncie. Każde urządzenie musi posiadać tablicę informacyjną z opisem i instrukcją obsługi urządzenia. 2. Przybymierz  Ławka z oparciem stalowo-drewniana – szt. 2 Wymiary urządzenia: Wysokość siedziska po zamontowaniu w podłożu: 0,40 – 0,60 m Wysokość całkowita: 0,75 – 0,85 m Szerokość: 0,60 – 0,70 m Długość: 1,60 – 1,80 m Konstrukcja wykonana z metalu zabezpieczonego antykorozyjnie i malowanego proszkowo. Drewno impregnowane i/lub lakierowane, zabezpieczone przed wpływem szkodliwych warunków atmosferycznych, malowane farbą lub lakierobejcą, kolor brązowy. Elementy mocowań wykonane ze stali nierdzewnej, malowane proszkowo lub ocynkowane. Wszystkie połączenia śrubowe wykonane z użyciem elementów ocynkowanych, a ich końce zabez-pieczone zaślepkami z tworzywa sztucznego. Kotwienie zabetonowane w granicach 50 – 70 cm w gruncie.  Zestaw zabawowy – 1 kpl. Zestaw składa się z dwóch kwadratowych wież z zadaszeniem. Konstrukcja zabezpieczona antykorozyjnie wykonana ze stali ocynkowanej, dwukrotnie malowanej proszkowo. Ścianki wykonane z płyt polietylenowych (HDPE) o grubości min. 14 mm. Pierwsza wieża posiada wejście w formie schodków z poręczami, na wprost od wejścia znajduje się zjeżdżalnia, z jednej strony wieża posiada ściankę (balkonik), od strony ścianki wieża połączona jest z dużą pionową ścianką wspinaczkową. Zjeżdżalnia wykonana ze stali nierdzewnej grubość min. 2 mm, z bokami z płyt polietylenowej. Druga wieża posiada podejście w kształcie łuku tzw. koci grzbiet o szerokości od 95 cm do 110 cm z liną polipropylenową z rdzeniem stalowym, ułatwiającą wejście. Na wprost od wejścia w kształcie łuku znajduje się zjeżdżalnia. Z jednej strony wieża posiada ściankę (balkonik), za którą znajduje się duża pionowa kratownica linowa. Z drugiej strony do kratownicy linowej przylega duża dwustronna drabinka skośna. Wieże połączone są ze sobą pomostem wiszącym z poręczami, zawieszonym na łańcuchach wykonanych ze stali nierdzewnej. Podesty wykonane są z wodoodpornych płyt antypoślizgowych i umocowane do profili ze stali ocynkowanej, dwukrotnie malowanej proszkowo. Liny zastosowane w zestawie wykonane z polipropylenu z rdzeniem stalowym. Elementy złączne wykonane ze stali nierdzewnej, a wystające końcówki elementów złącznych zabezpieczone zaślepkami z tworzywa. Wystające rury zabezpieczone gumowymi zaślepkami. Siatki wykonane z lin o przekroju min. 16 mm z polipropylenu z rdzeniem stalowym. Montaż w fundamencie zagłębionym na głębokość 60 – 70 cm z betonu.  Huśtawka wahadłowa pojedyncza – szt. 1 Wymiary urządzenia: Wysokość: max 2,50 m Długość: 1,60 – 2,35 m Szerokość: 2,50 – 3,20 m Huśtawka wahadłowa pojedyncza o konstrukcji stalowej ocynkowanej malowanej proszkowo. Siedzisko kubełkowe otwarte z łańcuszkiem do zapięcia, wykonane z metalu pokrytego gumą. Łańcuchy oraz wszystkie elementy złączne wykonane ze stali ocynkowanej. Zawiesia huśtawek wykonane ze stali nierdzewnej - łożyskowane. Wystające końcówki elementów złącznych zabezpieczone plastikowymi zaślepkami. Wszystkie śruby umieszczone w specjalnych osłonach wykonanych z tworzywa sztucznego. Kotwienie betonowane w gruncie. 3. Drągowina  Ławostół stalowo drewniany– szt. 3 Wymiary urządzenia: Długość: 1,7m – 2,00 m Szerokość: 1,80 – 2,00 m Wysokość: 0,70 – 0,80 m Konstrukcja wykonana z metalu zabezpieczonego antykorozyjnie i malowanego proszkowo. Drewno impregnowane i/lub lakierowane, zabezpieczone przed wpływem szkodliwych warunków atmosferycznych, malowane farbą lub lakierobejcą, kolor brązowy. Elementy mocowań wykonane ze stali nierdzewnej, malowane proszkowo lub ocynkowane. Wszystkie połączenia śrubowe wykonane z użyciem elementów ocynkowanych, a ich końce zabez-pieczone zaślepkami z tworzywa sztucznego. Kotwienie zabetonowane w granicach 50 – 70 cm w gruncie.  Kosz metalowy na śmieci – szt.1 Kosz na śmieci z daszkiem o pojemności min. 35 litrów. Konstrukcja stalowa ocynkowana. Malowany proszkowo w odcieniu czerni. Kosz montowany bezpośrednio w grunt przez zabetonowanie.  Tablica z regulaminem placu zabaw – szt. 1 Wymiary urządzenia: Szerokość: 0,04 – 0,10 cm, Długość: 40 – 60 cm, Wysokość całkowita: 180 – 210 cm. Konstrukcja ze stali ocynkowanej, dwukrotnie malowana proszkowo. Tablica z blachy cynkowanej. Wszelkie mocowania i śruby ze stali ocynkowanej, wystające końcówki elementów złącznych zabezpieczone plastikowymi zaślepkami. Montaż poprzez zabetonowanie w gruncie na głębokość minimum 50 cm. 4. Kaczenice  Huśtawka wagowa – szt. 1 Wymiary urządzenia: Wysokość: 40 – 70 cm, Wysokość całkowita: 90 – 120 cm, Szerokość: 35 – 55 cm, Długość: 260 – 300 cm Max. wysokość upadku – 100 cm Konstrukcja stalowa ocynkowana i malowana proszkowo. Siedzisko z płyty polietylenowej HDPE odpornej na czynniki atmosferyczne. Wszelkie śruby i mocowania ocynkowane, w plastikowych zaślepkach. Kotwienie zabetonowane w gruncie.  Bujak na sprężynie – szt. 1 Wymiary urządzenia: Długość: około 0,8 m Szerokość: około 0,3 m Wysokość: około 0,55 m Konstrukcja stalowa ocynkowana i malowana proszkowo. Siedzisko z płyty polietylenowej HDPE odpornej na czynniki atmosferyczne. Sprężyna około 20mm. Wszelkie elementy stalowe śruby i mocowania ocynkowane w plastikowych zaślepkach. Kotwienie zabetonowane w gruncie. Elementy terenu rekreacyjnego dla dorosłych  Orbitrek – 1 kpl.  Rower– 1 kpl. Wszystkie urządzenia siłowni zewnętrznej odporne na warunki atmosferyczne. Konstrukcja wykonana ze stali ocynkowanej dwukrotnie malowanej proszkowo. Elementy złączne wykonane ze stali ocynkowanej, wystające końcówki elementów złącznych zabezpieczone zaślepkami z tworzywa sztucznego. Urządzenie wyposażone w odbojniki gumowe amortyzujące uderzenie. Montaż poprzez zabetonowanie w gruncie. Urządzenia przeznaczone dla młodzieży i dorosłych lub dla osób powyżej 1,4m wzrostu. 5. Krzewiny - Wahadło – 1 kpl. Wszystkie urządzenia siłowni zewnętrznej odporne na warunki atmosferyczne. Konstrukcja wykonana ze stali ocynkowanej dwukrotnie malowanej proszkowo. Elementy złączne wykonane ze stali ocynkowanej, wystające końcówki elementów złącznych zabezpieczone zaślepkami z tworzywa sztucznego. Urządzenie wyposażone w odbojniki gumowe amortyzujące uderzenie. Montaż poprzez zabetonowanie w gruncie. Urządzenia przeznaczone dla młodzieży i dorosłych lub dla osób powyżej 1,4 m wzrostu. Wszystkie urządzenia muszą posiadać odpowiednie atesty i być zgodne z normą PN-EN dla placów zabaw i siłowni zewnętrznych.

II.5) Główny kod CPV: 37410000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
37535200-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-09-30
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-09-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe nie dotyczy
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od formułowania warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe nie dotyczy
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od formułowania warunku w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: nie dotyczy
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia Wykonawca składa oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu. W przypadku ofert wspólnych oświadczenie składa każdy z Wykonawców, składających ofertę wspólną. W przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom Wykonawca przedstawia także ww. oświadczenie dotyczące tych podmiotów. Brak podstaw do wykluczenia z przesłanki opisanej w art. 24 ust. 1pkt 23 ustawy pzp Wykonawca potwierdza składają bez wezwania, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej lub oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej z załączeniem dowodów potwierdzających, że występujące w postępowaniu powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji. W przypadku ofert wspólnych oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Oświadczenie o przynależności/barku przynależności do grupy kapitałowej musi zostać złożone w oryginale. Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej wraz z ofertą będą zobowiązani do ponownego złożenia w/w oświadczenia. 2. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności zawarte w Oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba, ze mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3. W przypadku, gdy Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba, ze mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4. Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone oświadczenia lub dokumenty nie są aktualne, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
nie dotyczy
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
nie dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
nie dotyczy

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
nie dotyczy

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
nie dotyczy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
nie dotyczy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
nie dotyczy
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-08-30, godzina: 13:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
nie dotyczy
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ADANIE DOFINANSOWANE ZE ŚRODKÓW MINISTERSTWA SPORTU I TU-RYSTYKI W RAMACH PROGRAMU ROZWOJU MAŁEJ INFRASTRUKTURY SPORTOWO-REKREACYJNEJ O CHARAKTERZE WIELOPOKOLENIOWYM – OTWARTE STREFY AKTYWNOŚCI (OSA) EDYCJA 2019 KLAUZULA INFORMACYJNA RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO, Zamawiający informuje, że:  Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Nowogrodu Bobrzańskiego z siedzibą w: 66-010 Nowogród Bobrzański ul. Słowackiego 11, NIP: 929-10-04-928 , Regon: 000536775, tel. 68 / 329-09-62, e-mail: now.bobrz.um@post.pl;  W sprawach związanych z danymi osobowymi można się kontaktować się z Inspektorem ochrony danych Panem Jarosławem Sakiem w Urzędzie Miejskim w Nowogrodzie Bobrzań-skim pod nr tel. (68) 329-09-62 wew. 130 lub adresem e-mail: iod@nowogrodbobrz.pl;  Wszelkie dane osobowe pozyskane w związku z realizacją niniejszej Umowy będą przetwarza-ne: na podstawie: a) art. 6 ust.1 lit. b) RODO - w celu wykonania Umowy, oraz na podstawie art. 6 ust.1 lit f) RO-DO - w celu weryfikacji danych osobowych w publicznych rejestrach a także zabezpieczenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń z Umowy jako prawnie uzasadnionych interesów reali-zowanych przez Administratora a także w oparciu o art. 6 ust.1 lit. c ) RODO - w celu wypeł-nienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze i realizacją zawartych umów,; b) Zarządzenia Nr 111/2016 Burmistrza Nowogrodu Bobrzańskiego z dnia 30 listopada 2016r. w oparciu o ustawę z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r. poz. 1986, 2215, z 2019r. poz. 53) oraz na podstawie art. 44 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. 2017r. poz. 2077, z 2018r. poz. 62, 1000, 1366, 1669, 1693, 2245, 2354, 2500) w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia pu-blicznego na wykonanie zadania pn.: „Dostawa wraz z montażem wyposażenia Otwartej Strefy Aktywności w Nowogrodzie Bobrzańskim oraz elementów małej architektury, pla-cu zabaw i siłowni zewnętrznej w miejscowościach gminy Nowogród Bobrzański: Przy-bymierz, Drągowina, Kaczenice i Krzewiny”. c) Odbiorcami Pani/Pana danych będą: podmioty i organy, którym Administrator jest zobowiąza-ny lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, oraz podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzają dane osobowe powierzone do przetwarzania przez Administratora w związku z realizacją usług gwa-rantujących należyte wykonanie Umowy; d) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli zamówienie jest współfi-nansowane ze środków Unii Europejskiej przez okres trwałości projektu;; e) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określo-nym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia pu-blicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp; f) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zau-tomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; g) Posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pa-ni/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RO-DO; h) Nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. i) Wykonawca zobowiązuje się do przekazania w imieniu Zamawiającego wszystkim osobom wskazanym w ust.1 powyżej, a których dane osobowe udostępni Zamawiającemu w związku z realizacją niniejszej Umowy, informacji, o których mowa w art. 14 RODO, w zakresie analo-gicznym jak w ust.2 powyżej.” * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Do obowiązków Wykonawcy należą obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4 RODO). Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie balustrady do schodów zewnętrznych drewnianych- Krotoszyn
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie balustrady do schodów zewnętrznych drewnianych, dodatkowo wykonanie ścianki ozdobnej na taras w formie lameli. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI