DOSTAWA SPRZĘTU SPORTOWEGO W RAMACH REALIZACJI PROGRAMU "MŁODY NARCIARZ 2023".

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTAWA SPRZĘTU SPORTOWEGO W RAMACH REALIZACJI PROGRAMU "MŁODY NARCIARZ 2023".
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2023-10-06
  • ZamawiającyPOLSKI ZWIĄZEK NARCIARSKI
  • Data publikacji ogłoszenia2023-09-28
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00418646
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA SPRZĘTU SPORTOWEGO W RAMACH REALIZACJI PROGRAMU "MŁODY NARCIARZ 2023".

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLSKI ZWIĄZEK NARCIARSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000866573

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: MIESZCZAŃSKA 18/3

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-313

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 260 99 70

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: office@pzn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

POLSKI ZWIĄZEK SPORTOWY

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

SPORT

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA SPRZĘTU SPORTOWEGO W RAMACH REALIZACJI PROGRAMU "MŁODY NARCIARZ 2023".

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9c3de88-5bdd-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00418646

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a9c3de88-5bdd-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a9c3de88-5bdd-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pomocą bezpłatnej Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl) oraz - w zakresie dopuszczonym SWZ – poczty elektronicznej (office@pzn.pl). Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje dotyczące zakładania kont oraz zasady korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”: https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/ Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji
postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. Informacje dotyczące sposobu komunikacji w ramach postępowania na Platformie e-Zamówienia zawiera instrukcja „Komunikacja w postępowaniu” udostępniona na Platformie e-Zamówienia: https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Komunikacja-w-postepowaniu-5.1.pdf Do korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie konieczne jest posiadanie konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowanie się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” w celu zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczy posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Wysłane i odebrane przez Wykonawcę wiadomości w postępowaniu widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania, w zakładce „Komunikacja”. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” dostępnych na Platformie e-Zamówienia wynosi 150 MB (dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. W przypadku problemów technicznych i awarii funkcjonowania Platformy e Zamówienia można korzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”: https://ezamowienia.gov.pl/soz/latest-faq Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej wynosi 25 MB. Formaty danych wymagane do sporządzania i przekazywania dokumentów i informacji w postępowaniu określa § 2 rozporządzenia, o którym mowa w pkt 10.3. SWZ. Wśród dopuszczalnych i ogólnie dostępnych formatów znajdują się m.in.: .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Za datę przekazania dokumentów, informacji i oświadczeń oraz ich cyfrowych odwzorowań przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę e-Zamówienia lub datę i godzinę wpływu na serwer pocztowy Zamawiającego. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.
U. z 2022 r. poz. 1233), które zostaną przez Wykonawcę zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w wydzielonym pliku odpowiednio oznaczonym opisem „Tajemnica przedsiębiorstwa”, w celu utrzymania w poufności tych informacji. Szczegółowe informacje dotyczące tajemnicy przedsiębiorstwa oraz udostępniania dokumentów zostały opisane w pkt. 6 SWZ. Inne dokumenty i oświadczenia składane w postępowaniu, w tym wymienione w pkt 9.2. SWZ, Wykonawca składa za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” dostępnego na Platformie e-Zamówienia lub - w zakresie dopuszczonym SWZ także - na adres poczty elektronicznej wskazany w pkt 1. SWZ, w formie określonej odpowiednio w pkt 10 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wynikających z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) – w dalszej części „RODO”.
Na Wykonawcy w szczególności spoczywa obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (art. 13 ust. 4). Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przez Wykonawcę / przez osobno każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zawarcie umowy oświadczenia o wypełnieniu obowiązków informacyjnych,
przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SWZ. Zamawiający informuje o przetwarzaniu danych osobowych, w związku z realizacją niniejszego zamówienia. Szczegółowa klauzula informacyjna stanowi załącznik nr 5 do
SWZ. Na podstawie art. 18 ust. 6 Pzp, Zamawiający zastrzega, że będzie udostępniał dane osobowe, o których mowa w art. 10
RODO, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX Pzp, do upływu terminu na ich
wniesienie.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowa klauzula informacyjna stanowi załącznik nr 5 do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZN/3/23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 416504,07 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

SPRZĘT BIEGOWY ZIMOWY wg. poniższego zestawienia, posiadający oznakowanie w postaci naklejek z logotypem Ministerstwa Sportu i Turystyki (naklejki zostaną dostarczone przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany je umieścić na produktach wg szczegółowych wytycznych, które zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego - orientacyjna lokalizacja w opisach poniżej). Sprzęt należy przygotować w odpowiednich paczkach zawierających pakiety dla poszczególnych klubów sportowych - wg szczegółowych wytycznych (ilości i rozmiary), które zostaną przekazane Dostawcy przez Zamawiającego (dostawa będzie realizowana przez Dostawcę bezpośrednio do klubów sportowych wskazanych przez Zamawiającego).
Łączna ilość – 329 kompletów, w tym:

a) Narty do narciarstwa biegowego (styl klasyczny) wraz z wiązaniami.
Sprzęt specjalistyczny odpowiedni dla średniozaawansowanych młodych biegaczy narciarskich.

Narty na ślizgu z wymienną wkładką na poziomie zawodniczym, wyposażone w wysokiej jakości drewniany rdzeń o niskiej gęstości lub tworzywa sztucznego zapewniającego podobne właściwości dotyczące sztywności narty zapewniające stabilność narty w każdych warunkach. Przykładowym tworzywem jest włókno bazaltowe lub włókno dwukierunkowe szklane. Nie dopuszcza się włókna jednokierunkowego szklanego ze względu na znaczne obniżenie sztywności narty. wkładka w strefie odbicia zapewniająca kopnięcie i poślizg w każdych warunkach. Narty kompatybilne z systemem wiązań NNN, który zapewnia łatwość montażu, dobrą stabilność i czucie narty. Wiązania typu NNN regulowane (przesuwanie) są w sposób bez narzędziowy.

Wiązanie do nart biegowych pasujące do wszystkich butów biegowych z podeszwami typu NNN oraz systemów kompatybilnych. Wiązania typu NNN zapewniające łatwy i szybki montaż na płycie (bez użycia narzędzi) oraz łatwe przesuwanie przód/tył pozwalające na regulację środka ciężkości w celu dostosowania zachowania nart do różnych warunków śniegowych lub preferencji zawodnika. Miękkie gumki w przedniej części wiązania (fleksy) z możliwością wymiany bez użycia narzędzi.

ILOŚĆ: - 171 par (w tym: 136 cm x 2 pary; 146 cm x 15 par; 156 cm x 38 par; 166 cm x 25 par;
176 cm x 47 par; 186 cm x 43 pary; 196 cm x 1 para)

ORIENTACYJNA LOKALIZACJA OZNAKOWANIA MSIT: na narcie, powyżej zapięcia biegowego.

b) Narty do narciarstwa biegowego (styl dowolny) wraz z wiązaniami
Sprzęt specjalistyczny odpowiedni dla średniozaawansowanych młodych biegaczy narciarskich.

Narty wyposażone w wysokiej jakości drewniany rdzeń o niskiej gęstości lub tworzywa sztucznego zapewniającego podobne właściwości dotyczące sztywności narty zapewniające stabilność narty w każdych warunkach. Przykładowym tworzywem jest włókno bazaltowe lub włókno dwukierunkowe szklane. Nie dopuszcza się włókna jednokierunkowego szklanego ze względu na znaczne obniżenie sztywności narty. Narty kompatybilne z systemem wiązań NNN, który zapewnia łatwość montażu, dobrą stabilność i czucie narty. Wiązania typu NNN regulowane (przesuwanie) są w sposób bez narzędziowy. Ślizg narty wyposażony w strukturę fabryczną.

Wiązanie do nart biegowych pasujące do wszystkich butów biegowych z podeszwami typu NNN oraz systemów kompatybilnych. Wiązania typu NNN zapewniające łatwy i szybki montaż na płycie (bez użycia narzędzi) oraz łatwe przesuwanie przód/tył pozwalające na regulację środka ciężkości w celu dostosowania zachowania nart do różnych warunków śniegowych lub preferencji zawodnika. Twarde gumki w przedniej części wiązania (fleksy) z możliwością wymiany bez użycia narzędzi.

ILOŚĆ: - 158 par (w tym: 133 cm x 13 par; 143 cm x 30 par; 153 cm x 53 pary; 163 cm x 56 par; 173 cm x 2 pary; 183 cm x 4 pary)
Długości nart mogą być +/- (plus/minus) 3 cm od w/w wymienionych.

ORIENTACYJNA LOKALIZACJA OZNAKOWANIA MSIT: na narcie, powyżej zapięcia biegowego.

c) Buty zawodnicze do narciarstwa biegowego (uniwersalne).

Ciepły, łatwy w obsłudze but typu combi junior (skiathlon) przeznaczony do jazdy techniką łyżwową i klasyczną. Zewnętrzny górny mankiet z wolnym zawiasem przegubowym, zapewniający ścisłe dopasowanie do stopy stawu skokowego w celu utrzymania go w prawidłowym ustawieniu i umożliwiający zapewnienie ciepła i komfortu jazdy na nartorolkach i nartach.
System łatwego sznurowania buta ma zapewnić młodym narciarzom sprawne zakładanie oraz ściąganie butów a konstrukcja umożliwia do prowadzenia treningu zarówno techniką łyżwową jak i klasyczną.
ILOŚĆ: - 329 par (w tym: nr 30 x 1 para; nr 31 x 1 para; nr 32 x 8 par; nr 33 x 11 par;
nr 34 x 18 par; nr 35 x 24 pary; nr 36 x 40 par; nr 37 x 55 par; nr 38 x 53 pary; nr 39 x 45 par;
nr 40 x 35 par; nr 41 x 28 par; nr 42 x 4 pary; nr 43 x 4 pary; nr 44 x 2 pary).
Dopuszcza się rozmiary butów biegowych z w/w wymienionych rozmiarach plus 1/3 lub 2/3
w rozmiarach EU.

ORIENTACYJNA LOKALIZACJA OZNAKOWANIA MSIT: przód buta (na zapięciu).

d) Kije narciarskie do narciarstwa biegowego.

Kije do narciarstwa biegowego o lekkiej i wytrzymałej konstrukcji, w 30%- 100% włókna węglowego lub wykonane w 100% z aluminium, posiadające uchwyt z tworzywa naturalnego np. korkowego lub sztucznego oraz pasek z pętelką dla bezpiecznego i wygodnego poczucia.
Preferowany jest grot uniwersalny widiowy zarówno na asfalt i śnieg.
Preferowane są kije karbonowe od długości 130cm.

ILOŚĆ: - 329 par (w tym: 80 cm x 1 para; 85 cm x 1 para; 90 cm x 1 para; 95 cm x 5 par;
100 cm x 6 par; 105 cm x 13 par; 110 cm x 24 pary; 115 cm x 31 par; 120 cm x 40 par;
125 cm x 50 par; 130 cm x 154 pary; 140 cm x 3 pary)

ORIENTACYJNA LOKALIZACJA OZNAKOWANIA MSIT: poniżej rękojeści, z przodu kija.

4.2.5.) Wartość części: 291552,85 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37411120-9 - Narty

37411130-2 - Kijki narciarskie

18821100-1 - Buty do biegów narciarskich

37411000-2 - Sprzęt zimowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został szczegółowo opisany w pkt 17. SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 25

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

SPRZĘT BIEGOWY LETNI wg. poniższego zestawienia, posiadający oznakowanie w postaci naklejek z logotypem Ministerstwa Sportu i Turystyki (naklejki zostaną dostarczone przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany je umieścić na produktach wg szczegółowych wytycznych, które zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego - orientacyjna lokalizacja w opisach poniżej). Sprzęt należy przygotować w odpowiednich paczkach zawierających pakiety dla poszczególnych klubów sportowych - wg szczegółowych wytycznych (ilości i rozmiary), które zostaną przekazane Dostawcy przez Zamawiającego (dostawa będzie realizowana przez Dostawcę bezpośrednio do klubów sportowych wskazanych przez Zamawiającego).
Łączna ilość – 141 kompletów, w tym:

a) Nartorolki wraz z wiązaniami.
Sprzęt specjalistyczny odpowiedni dla średniozaawansowanych młodych biegaczy narciarskich.

Nartorolki juniorskie do stylu dowolnego. Rama wykonana z aluminium o długości całkowitej 550 mm. Profil ramy o wymiarze 55x32mm. Koła wykonane z gumy naturalnej o szerokości 29mm, zwulkanizowane na feldze aluminiowej szprychowanej o średnicy 48 mm i wysokości nalewki 16mm. Prędkość kół średnio-szybka.
Jeżeli powyższa specyfikacja wskazywałaby w odniesieniu do materiałów, urządzeń lub rozwiązań znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, to zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów /urządzeń/ rozwiązań równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnego producenta określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia proponowane przez Wykonawcę aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią jedynie wzorzec, przykład jakościowy przedmiotu zamówienia a to oznacza, że Wykonawcy przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały, o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np. właściwości, wymiarów).

Zainstalowane wiązania juniorskie biegowe manualne w normie NNN/PLK i stopniu twardości flexora 100, posiadające błotniki.

ILOŚĆ: - 141 par (rozmiar 33-44 EU)

ORIENTACYJNA LOKALIZACJA OZNAKOWANIA MSIT: bok nartorolki, z przodu (przy kole).

b) Buty do nartorolek.

Ciepły, łatwy w obsłudze but typu combi junior (skiathlon) przeznaczony do jazdy techniką łyżwową i klasyczną. Zewnętrzny górny mankiet z wolnym zawiasem przegubowym, zapewniający ścisłe dopasowanie do stopy stawu skokowego w celu utrzymania go w prawidłowym ustawieniu i umożliwiający zapewnienie ciepła i komfortu jazdy na nartorolkach i nartach. System łatwego sznurowania buta ma zapewnić młodym narciarzom sprawne zakładanie oraz ściąganie butów a konstrukcja umożliwia do prowadzenia treningu zarówno techniką łyżwową jak i klasyczną.
ILOŚĆ: - 141 par (w tym: nr 33 x 1 para; nr 34 x 3 pary; nr 35 x 5 par; nr 35,5 x 2 pary;
nr 36 x 6 par; nr 36 2/3 x 15 par; nr 37 1/3 x 12 par; nr 38 x 14 par; nr 38 2/3 x 14 par;
nr 39 1/3 x 19 par; nr 40 x 12 par; nr 40 2/3 x 11 par; nr 41 1/3 x 13 par; nr 42 x 14 par).
Dopuszcza się rozmiary butów biegowych w ogłoszonych rozmiarach plus 1/3 lub 2/3
w rozmiarach EU.

5
ORIENTACYJNA LOKALIZACJA OZNAKOWANIA MSIT: przód buta (na zapięciu).

4.2.5.) Wartość części: 124951,22 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został szczegółowo opisany w pkt 17. SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 25

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków
formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu.
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów, o których mowa w pkt.15 SWZ;
- spełniają warunki udziału w postępowaniu.
Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty
wymienione w punkcie 9.1.e) (jeżeli dotyczy) oraz 9.1.g) SWZ a warunków, dotyczących niepodlegania wykluczeniu z postępowania - w oparciu o dokumenty wymienione w pkt 9.1.f) SWZ oraz pkt 9.2. SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 9.1.e) SWZ: jeżeli dotyczy - ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO ZASOBY DO ODDANIA W DYSPOZYCJĘ
WYKONAWCY NIEZBĘDNYCH ZASOBÓW na potrzeby realizacji zamówienia
9.1.g) SWZ: OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1.f)SWZ: OŚWIADCZENIE O NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA.
9.2. SWZ: Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (pkt 9.1.f) SWZ), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w pkt 15 SWZ wg wzorów zawartych w formularzach załączonych do SWZ, dotyczące:
– Wykonawcy lub każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
– podmiotu lub podmiotów, na których zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca w celu potwierdzenia
spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy)

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

NIE DOTYCZY

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Załącznik nr 1 do SWZ: „FORMULARZ OFERTOWY” (udostępniony na Platformie e-Zamówienia).
1.1. Załącznik nr 1 do Formularza Ofertowego: „ZAKRES FINANSOWO - RZECZOWY”.
1.2. Załącznik nr 2 do Formularza Ofertowego: „OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE LICZBY POJAZDÓW
SAMOCHODOWYCH UŻYWANYCH PRZY WYKONYWANIU ZAMÓWIENIA”.
2. Dokumenty potwierdzające, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest upoważniona do jego reprezentowania, tj:
– ODPIS LUB INFORMACJA Z KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO, CENTRALNEJ EWIDENCJI I INFORMACJI O
DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ LUB INNEGO WŁAŚCIWEGO REJESTRU, chyba że Wykonawca wskaże dane
umożliwiające dostęp do tych dokumentów samodzielnie przez Zamawiającego, poprzez bezpłatne i ogólnodostępne bazy
danych;
– PEŁNOMOCNICTWO LUB INNY DOKUMENT potwierdzający upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w
jego imieniu działa osoba, której upoważnienie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, wymienionych w poprzednim punkcie.
Powyższe zasady dotyczą odpowiednio osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
niniejszego zamówienia oraz osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby.
3. Załącznik nr 4 do SWZ: "OŚWIADCZENIE WYKONAWCY W ZAKRESIE WYPEŁNIENIA OBOWIĄZKÓW INFORMACYJNYCH PRZEWIDZIANYCH W ART. 13 LUB ART. 14 RODO" - w celu wypełnienia obowiązków w zakresie przetwarzania danych osobowych zgodnie z RODO, o których mowa w pkt 24 SWZ – dotyczy Wykonawcy lub każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Informacje na temat Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 1 ustawy, zostały szczegółowo opisane w pkt 9.3. SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zostały określone we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-06 17:00

8.2.) Miejsce składania ofert: PLATFORMA e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-06 18:00

8.4.) Termin związania ofertą: 90 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

a) Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób na podstawie stosunku pracy.
b) Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2.
c) Określając warunki i kryteria w niniejszym postępowaniu, Zamawiający nie eliminuje ani nie ogranicza w ubieganiu się o
udzielenie zamówienia kręgu Małych i Średnich Przedsiębiorstw.
d) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
e) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 Pzp.
f) Zamawiający przed wszczęciem postępowania nie przeprowadził wstępnych konsultacji rynkowych.
g) Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia przez wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 Pzp.
h) Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w polskich złotych (PLN).
i) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań zgodnie z art. 60 i art.
121 Pzp.
j) Na podstawie art. 462 – 463 Pzp, Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę z wykorzystaniem podwykonawców. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, wskazuje w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podaje nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
k) Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
l) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię śrut Diabolo JSB EXACT - Chełmek
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Kupię śruty kaliber 4,51 JSB Exact Diabolo. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI