„Budowa trzech Otwartych Stref Aktywności w gminie Gościeradów"

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Budowa trzech Otwartych Stref Aktywności w gminie Gościeradów"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGościeradów
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-08-21
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Gościeradów
  • Data publikacji ogłoszenia2018-08-06
  • Numer ogłoszenia599968-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 599968-N-2018 z dnia 2018-08-06 r.

Gmina Gościeradów: „Budowa trzech Otwartych Stref Aktywności w gminie Gościeradów"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gościeradów, krajowy numer identyfikacyjny 83040964300000, ul. Gościeradów  61 , 23275   Gościeradów, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 158 381 105, e-mail malgorzata.bartos@goscieradow.pl, faks 158 381 140.
Adres strony internetowej (URL): http://bipgoscieradow.bipgmina.pl/, http://www.goscieradow.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bipgoscieradow.bipgmina.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bipgoscieradow.bipgmina.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pocztą, kurierem lub osobiście (forma pisemna)
Adres:
Urząd Gminy Gościeradów, Gościeradów Ukazowy 61, 23-275 Goscieradów

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Budowa trzech Otwartych Stref Aktywności w gminie Gościeradów"
Numer referencyjny: ZPO.271.14.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa trzech Otwartych Stref Aktywności (OSA) na terenie Gminy Gościeradów". 2. Zadanie jest podzielone na 3 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, na jedną, dwie lub trzy części. Część I „Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Księżomierz Kolonia, gm. Gościeradów” na działce nr 125 w obr. Księżomierz Kolonia: Główne elementy zakresu robót do wykonania to zakup, transport i montaż następujących urządzeń: A. Urządzenia siłowni plenerowej: a. Urządzenie Fitness (biegacz i wioślarz, pylon) – 1 kpl. b. Urządzenie Fitness (jeździec i rower, pylon) – 1 kpl. c. Urządzenie Fitness (krzesło do wyciskania i wyciąg górny, pylon) – 1 kpl. d. Urządzenie Fitness (stepper i twister, pylon) – 1 kpl. e. Urządzenie Fitness (drążek i drabinka, pylon) – 1 kpl. f. Urządzenie Fitness (koła Tai Chi Duże i małe, pylon) – 1 kpl. g. Urządzenie Fitness (orbitrek i narciarz, pylon) – 1 kpl. h. Urządzenie Fitness (ławeczka i poręcze, pylon) – 1 kpl. Dopuszcza się montaż poszczególnych urządzeń fitness na osobnych pylonach. B. Urządzenia strefy relaksu: a. Stół do gry w warcaby/szachy z 4 siedziskami – 2 kpl. b. Ławka metalowa z oparciem – 4 szt. C. Urządzenia uzupełniające: a. Tablica informacyjna (regulamin) – 1 szt.; b. Kosz na śmieci metalowy poj. ok. 35l – 1 szt. c. Stojak na rowery, 4 stanowiskowy, metalowy – 1 szt. d. Płot z furtką, komplet (odc. I-II na szkicu), wys.1,0m, długość – ok.34m. Część II „Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Liśnik Duży, gm. Gościeradów” na działce nr 493/1 w obr. Liśnik Duży . Główne elementy zakresu robót do wykonania to zakup, transport i montaż następujących urządzeń: A. Urządzenia siłowni plenerowej: a. Urządzenie Fitness (biegacz i wioślarz, pylon) – 1 kpl. b. Urządzenie Fitness (jeździec i rower, pylon) – 1 kpl. c. Urządzenie Fitness (krzesło do wyciskania i wyciąg górny, pylon) – 1 kpl. d. Urządzenie Fitness (stepper i twister, pylon) – 1 kpl. e. Urządzenie Fitness (drążek i drabinka, pylon) – 1 kpl. f. Urządzenie Fitness (koła Tai Chi Duże i małe, pylon) – 1 kpl. g. Urządzenie Fitness (orbitrek i narciarz, pylon) – 1 kpl. h. Urządzenie Fitness (ławeczka i poręcze, pylon) – 1 kpl. Dopuszcza się montaż poszczególnych urządzeń fitness na osobnych pylonach. B. Urządzenia strefy relaksu: c. Stół do gry w warcaby/szachy z 4 siedziskami – 2 kpl. d. Ławka metalowa z oparciem – 4 szt. C. Urządzenia uzupełniające: a. Tablica informacyjna (regulamin) – 1 szt.; b. Kosz na śmieci metalowy poj. ok. 35l – 1 szt. c. Stojak na rowery, 4 stanowiskowy, metalowy – 1 szt. d. Płot z furtką, komplet (odc. I-II na szkicu), wys.1,0m, długość ok.22m. Część III „Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Gościeradów Folwark gm. Gościeradów” na działce nr 52/26 w obr. Gościeradów Folwark. Główne elementy zakresu robót do wykonania to zakup, transport i montaż następujących urządzeń siłowni plenerowej: A. Urządzenia siłowni plenerowej: a. Urządzenie Fitness (biegacz i wioślarz, pylon) – 1 kpl. b. Urządzenie Fitness (jeździec i rower, pylon) – 1 kpl. c. Urządzenie Fitness (krzesło do wyciskania i wyciąg górny, pylon) – 1 kpl. d. Urządzenie Fitness (stepper i twister, pylon) – 1 kpl. e. Urządzenie Fitness (drążek i drabinka, pylon) – 1 kpl. f. Urządzenie Fitness (koła Tai Chi Duże i małe, pylon) – 1 kpl. g. Urządzenie Fitness (orbitrek i narciarz, pylon) – 1 kpl. h. Urządzenie Fitness (ławeczka i poręcze, pylon) – 1 kpl. Dopuszcza się montaż poszczególnych urządzeń fitness na osobnych pylonach. B. Urządzenia strefy relaksu: a. Stół do gry w warcaby/szachy z 4 siedziskami – 2 kpl. b. Ławka metalowa z oparciem – 4 szt. C. Urządzenia uzupełniające: a. Tablica informacyjna (regulamin) – 1 szt.; b. Kosz na śmieci metalowy poj. ok. 35l – 1 szt. c. Stojak na rowery, 4 stanowiskowy, metalowy – 1 szt. d. Płot, komplet (odc. I-II na szkicu), wys.1,0m, długość ok. 26m. e. Plantowanie terenu siłowni, obsianie trawą trawnikową - ok. 255 m2. Zakup, transport i montaż urządzeń Otwartych Stref Aktywności wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia (oraz podstawę wyceny) należy wykonać według opracowanej uproszczonej dokumentacji technicznej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, a w szczególności z wytycznymi Programu Rozwoju Małej Infrastruktury Sportowo-Rekreacyjnej o Charakterze Wielopokoleniowym – Otwarte Strefy Aktywności (OSA) Edycja 2018 (załącznik do decyzji Nr 55 Ministra Sportu i Turystyki z dn. 15 grudnia 20117 r.), wytycznymi producenta urządzeń oraz zgodnie z umową.

II.5) Główny kod CPV: 37440000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
37535200-9
45112723-9
45000000-7
45111200-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-10-15
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-10-15
2018-10-15
2018-10-15

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W celu wykazania spełnienia warunku Wykonawca wykaże, dla każdej części zamówienia, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty polegające na budowie lub modernizacji placu zabaw lub siłowni lub placu rekreacyjno-sportowo - wypoczynkowego o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł (brutto) każda. Wykonawca składając ofertę na dwie lub trzy części zadania może wykazać się tym samym doświadczeniem (wykazem wykonanych robót).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy na wezwanie Zamawiającego są zobowiązani złożyć następujące dokumenty: a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1785) – zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3 p.pkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty te powinny być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy na wezwanie Zamawiającego są zobowiązani złożyć wykaz robót budowlanych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Wykaz ma określać przedmiot/rodzaj/ zakres, wartość i daty wykonania robót oraz nazwy podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane. Wykonawca musi także udowodnić, że roboty zostały wykonane i prawidłowo ukończone – dowodami potwierdzającymi ten fakt są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawcy zobowiązani są wraz z ofertą złożyć także następujące dokumenty: 1) Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zadania (jeżeli dotyczy). 2) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: a) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. b) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu – wg załącznika Nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy Zamawiającemu: 1) dokument potwierdzający wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy(10%), o którym mowa w sekcji XVIII SIWZ, 2) jeżeli jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta Wykonawców występujących wspólnie, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy dotyczącej zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w następujących przypadkach: a) zaistnienia warunków atmosferycznych na terenie budowy uniemożliwiających realizację robót w okresie ich występowania, co może być podstawą do przyznania dodatkowego czasu na zakończenie robót o długości równoważnej z długością występowania wyżej opisanych warunków, lub czasu, w jakim realizacja tych robót była uniemożliwiona z powodu wystąpienia takowych warunków atmosferycznych; b) ujawnienia konieczności wykonania robót, których zakres nie mógł być przewidziany ani na etapie sporządzania opisu przedmiotu zamówienia, ani na etapie sporządzania oferty – termin może być wydłużony o ilość dni niezbędnych do wykonania tych robót; c) wystąpienie opóźnień rozumianych, jako wstrzymanie robót z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, a leżących po stronie zewnętrznych instytucji (np. Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego itp.), co może być podstawą do przyznania dodatkowego czasu o długości równoważnym z zaistniałym opóźnieniem; d) konieczności przeprowadzenia dodatkowych badań w związku z odkryciem reliktów przeszłości o szczególnym znaczeniu kulturowym i naukowym w obrębie prowadzonych robót- termin może ulec wydłużeniu o ilości dni niezbędnych do wykonania tych badań.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-08-21, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: „Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Księżomierz Kolonia, gm. Gościeradów”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:„Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Księżomierz Kolonia, gm. Gościeradów” na działce nr 125 w obr. Księżomierz Kolonia: Główne elementy zakresu robót do wykonania to zakup, transport i montaż następujących urządzeń: A. Urządzenia siłowni plenerowej: a. Urządzenie Fitness (biegacz i wioślarz, pylon) – 1 kpl. b. Urządzenie Fitness (jeździec i rower, pylon) – 1 kpl. c. Urządzenie Fitness (krzesło do wyciskania i wyciąg górny, pylon) – 1 kpl. d. Urządzenie Fitness (stepper i twister, pylon) – 1 kpl. e. Urządzenie Fitness (drążek i drabinka, pylon) – 1 kpl. f. Urządzenie Fitness (koła Tai Chi Duże i małe, pylon) – 1 kpl. g. Urządzenie Fitness (orbitrek i narciarz, pylon) – 1 kpl. h. Urządzenie Fitness (ławeczka i poręcze, pylon) – 1 kpl. Dopuszcza się montaż poszczególnych urządzeń fitness na osobnych pylonach. B. Urządzenia strefy relaksu: a. Stół do gry w warcaby/szachy z 4 siedziskami – 2 kpl. b. Ławka metalowa z oparciem – 4 szt. C. Urządzenia uzupełniające: a. Tablica informacyjna (regulamin) – 1 szt.; b. Kosz na śmieci metalowy poj. ok. 35l – 1 szt. c. Stojak na rowery, 4 stanowiskowy, metalowy – 1 szt. d. Płot z furtką, komplet (odc. I-II na szkicu), wys.1,0m, długość – ok.34m.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37440000-4, 37535200-9, 45112723-9, 45000000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Liśnik Duży, gm. Gościeradów”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Liśnik Duży, gm. Gościeradów” na działce nr 493/1 w obr. Liśnik Duży . Główne elementy zakresu robót do wykonania to zakup, transport i montaż następujących urządzeń: A. Urządzenia siłowni plenerowej: a. Urządzenie Fitness (biegacz i wioślarz, pylon) – 1 kpl. b. Urządzenie Fitness (jeździec i rower, pylon) – 1 kpl. c. Urządzenie Fitness (krzesło do wyciskania i wyciąg górny, pylon) – 1 kpl. d. Urządzenie Fitness (stepper i twister, pylon) – 1 kpl. e. Urządzenie Fitness (drążek i drabinka, pylon) – 1 kpl. f. Urządzenie Fitness (koła Tai Chi Duże i małe, pylon) – 1 kpl. g. Urządzenie Fitness (orbitrek i narciarz, pylon) – 1 kpl. h. Urządzenie Fitness (ławeczka i poręcze, pylon) – 1 kpl. Dopuszcza się montaż poszczególnych urządzeń fitness na osobnych pylonach. B. Urządzenia strefy relaksu: c. Stół do gry w warcaby/szachy z 4 siedziskami – 2 kpl. d. Ławka metalowa z oparciem – 4 szt. C. Urządzenia uzupełniające: a. Tablica informacyjna (regulamin) – 1 szt.; b. Kosz na śmieci metalowy poj. ok. 35l – 1 szt. c. Stojak na rowery, 4 stanowiskowy, metalowy – 1 szt. d. Płot z furtką, komplet (odc. I-II na szkicu), wys.1,0m, długość ok.22m.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37440000-4, 37535200-9, 45112723-9, 45000000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: „Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Gościeradów Folwark gm. Gościeradów”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:„Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Gościeradów Folwark gm. Gościeradów” na działce nr 52/26 w obr. Gościeradów Folwark. Główne elementy zakresu robót do wykonania to zakup, transport i montaż następujących urządzeń siłowni plenerowej: A. Urządzenia siłowni plenerowej: a. Urządzenie Fitness (biegacz i wioślarz, pylon) – 1 kpl. b. Urządzenie Fitness (jeździec i rower, pylon) – 1 kpl. c. Urządzenie Fitness (krzesło do wyciskania i wyciąg górny, pylon) – 1 kpl. d. Urządzenie Fitness (stepper i twister, pylon) – 1 kpl. e. Urządzenie Fitness (drążek i drabinka, pylon) – 1 kpl. f. Urządzenie Fitness (koła Tai Chi Duże i małe, pylon) – 1 kpl. g. Urządzenie Fitness (orbitrek i narciarz, pylon) – 1 kpl. h. Urządzenie Fitness (ławeczka i poręcze, pylon) – 1 kpl. Dopuszcza się montaż poszczególnych urządzeń fitness na osobnych pylonach. B. Urządzenia strefy relaksu: a. Stół do gry w warcaby/szachy z 4 siedziskami – 2 kpl. b. Ławka metalowa z oparciem – 4 szt. C. Urządzenia uzupełniające: a. Tablica informacyjna (regulamin) – 1 szt.; b. Kosz na śmieci metalowy poj. ok. 35l – 1 szt. c. Stojak na rowery, 4 stanowiskowy, metalowy – 1 szt. d. Płot, komplet (odc. I-II na szkicu), wys.1,0m, długość ok. 26m. e. Plantowanie terenu siłowni, obsianie trawą trawnikową - ok. 255 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37440000-4, 37535200-9, 45112723-9, 45000000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie balustrady do schodów zewnętrznych drewnianych- Krotoszyn
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie balustrady do schodów zewnętrznych drewnianych, dodatkowo wykonanie ścianki ozdobnej na taras w formie lameli. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI