IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wysokość wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium, w wysokości: dla części 1. 1300,00 złotych dla części 2. 1200,00 złotych dla części 3. 1000,00 złotych dla części 4. 1100,00 złotych Forma wadium: 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 2) W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) oznaczenie beneficjenta gwarancji wierzyciela z tytułu poręczenia (zamawiającego), oznaczenie zobowiązanego (wykonawcy), oznaczenie gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) termin ważności gwarancji/poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego uzasadnione oświadczeniem, że w przypadku zobowiązanego (wykonawcy) zaszły okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 3) Wadium nie może zawierać postanowień sprzecznych z SIWZ oraz przepisami prawnymi. 2. Termin i miejsce wniesienia wadium: 1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2) W przypadku gdy wykonawca wnosi wadium w pieniądzu winien wpłacić je na konto zamawiającego. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 3) W przypadku wniesienia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach oryginał poręczenia lub gwarancji należy dołączyć do oferty (bez łączenia z ofertą w sposób trwały) lub dostarczyć do siedziby zamawiającego. 3. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 6. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 4. Ponowne wniesienie wadium: Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 5. Utrata wadium: 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji na roboty |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają formy pisemnej w postaci aneksów do umowy, pod rygorem nieważności. Na mocy ustawy Prawo zamówieniach publicznych niedopuszczalna jest jednak pod rygorem nieważności zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności , których nie można było przewidzieć.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-06-17, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Budowa otwartej strefy aktywności w Miękini |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Budowa otwartej strefy aktywności w Miękini - parametry techniczne zadania: a) 8 urządzeń siłowni plenerowej: - urządzenie typu street workout - wym. (dł., szer., wys.) ok. 313x153x310cm; - rower treningowy+motylek - wym. roweru treningowego ok 2360x560x2020 mm; poprawia ruchomość stawów kończyn dolnych, wzmacnia mięśnie nóg, urządzenie szczególnie wskazane dla osób starszych, które nie mogą czynnie uprawiać jazdy na rowerze; motylek - wym. ok 2059x1134x2005 mm, wzmacnia mięśnie rąk, obręczy barkowej, klatki piersiowej oraz grzbietu; - trenażer eliptyczny+prasa do nóg - wym. trenażera ok 2950x528x2020 mm, poprawia muskulaturę nóg i rąk, korzystnie wpływa na układ krążenia i oddechowy, redukuje tkankę tłuszczową; wym. prasy do nóg ok. 1388x960x2154 mm, wzmacnia mięśnie brzucha, kończyn górnych; - wyciąg górny+drążek do podciągania - wym. wyciągu górnego ok. 2218x742x2020 mm, wzmacnia mięśnie kończyn górnych, obręczy barkowej i grzbietu, szczególnie zalecany dla osób z bólami pleców; wym. drążka do podciągania ok. 1630x800x2000 mm, odpowiada za wzmacnianie mięśni obręczy barkowej, ramion, klatki piersiowej i pleców; - wioślarz+wahadło - wym. wioślarza ok. 2323x1555x2020mm, wzmacnia mięśnie obręczy barkowej, grzbietu, ramion i nóg, uelastycznia odcinek lędźwiowy kręgosłupa; wym. wahadła ok. 1882x742x2020 mm, wzmacnia mięśnie pasa biodrowego, kończyn dolnych i górnych oraz mięśni brzucha, korzystnie wpływa na układ sercowo- naczyniowy, oddechowy i trawienny; - podciąg nóg+poręcze gimnastyczne - wym. podciągu nóg ok. 1388x600x2042 mm, wzmacnia mięśnie brzucha, kończyn górnych; wym. poręczy gimnastycznych ok. 2390x680x2020 mm, wzmacnia mięśnie przedramion, obręczy barkowej, brzucha i grzbietu; - biegacz Piechur+Koła Tai Chi - wym. biegacza ok. 2799x894x2020 mm, wzmacnia mięśnie nóg i pasa biodrowego, zwiększa ruchowość stawów kolanowych i biodrowych, korzystnie wpływa na układ krążenia, serce i płuca; wym. koła tai chi ok. 1452x917x2020 mm, wzmacnia mięśnie obręczy barkowej, zakres ruchu ramion, uelastycznia ścięgna i korzystnie wpływa na stawy barkowe, łokciowe, nadgarstki, wskazany dla osób z zwyrodnieniami stawów obręczy barkowej, szczególnie wskazany dla osób starszych; - wyciskanie+jeździec konny - wym. urządzenia do wyciskania ok. 2695x652x2020 mm, wzmacnia mięśnie obręczy barkowej, rąk, klatki piersiowej, grzbietu; wym. jeźdźca konnego ok. 1792x1290x2020 mm, zwiększa sprawność i siłę mięśni ramion, brzucha i nóg; b) urządzenia strefy relaksu : - 4 drewniane ławki o wym. ok. 180x53 cm, - betonowy stolik rekreacyjny do gry w szachy i chińczyka z dwiema ławkami - wym. ok. 180x170x70cm - 1 szt., - tablica edukacyjna dla dzieci wyposażona w liczydło i labirynt; wym. ok 13x90 cm - 1 szt.; - nasadzenia zieleni: w formie drzewa liściastych, iglastych i krzewów (np. śliwa dziecięca, świerk serbski, klon czerwony); c) podłoże z trawy naturalnej z mieszanki traw; d) elementy uzupełniające strefy aktywności: - kosz na śmieci - 1 szt. - tablica regulaminowa - 1 szt. - pięciostanowiskowy stojak na rowery - 1 szt. POZOSTAŁE INFORMACJE: Utworzone strefy aktywności będą miały charakter wielopokoleniowy i będą przyjazne osobom z różymi typami niepełnosprawności, w tym niepełnosprawnością ruchową. Wszystkie projektowane urządzenia w ramach otwartych stref aktywności będą zamontowane na wyrównanym podłożu, tak, aby ułatwić dostęp osobom z niepełnosprawnością ruchową. W lokalizacjach, gdzie zaprojektowano wykonanie ogrodzenia z siatki furtki ogrodzeniowe będą posiadać odpowiednią szerokość, tak, aby umożliwić zarówno swobodne wejście, jak i wjazd np. wózka inwalidzkiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ II. Wymagania do wykonania robót budowlanych: 1) Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zorganizuje plac budowy. 2) Wszelki koszty związane z użyciem mediów w ramach realizacji przedmiotu umowy ponosi Wykonawca. 3) Wykonawca ze szczególną starannością i we właściwy sposób zabezpieczy i oznakuje teren prowadzenia robót oraz umieści w widocznym miejscu tablicę informacyjną. 4) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją przedmiotu umowy w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty protokolarnego oddania budowy (odbioru końcowego robót) W przypadku zniszczenia jego otoczenia, Wykonawca zostanie wezwany do naprawy, w odpowiednim terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, w przypadku bezskutecznego upływu terminu wskazanego w wezwaniu Zamawiający dokona niezbędnych napraw na koszt Wykonawcy. 5) Wykonawca zobowiązany jest przywrócić do stanu pierwotnego teren stanowiący dojazd i zajęty czasowo pod plac budowy. 6) Wszystkie użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały i urządzenia muszą posiadać parametry techniczne nie gorsze niż wskazano w dokumentacji. 7) Do wykonania robót należy użyć materiałów i urządzeń posiadających wymagane atesty i certyfikaty. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylającego dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. Urz. UE L 88 z 04.04.2011, str. 5) powinny one odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U z 2014 r. poz. 883 ze zm.). 8) Na siłownie zewnętrzne i inne urzadzenia Wykonawca przekaże Zamawiającemu aktualne certyfikaty, instrukcję użytkowania i eksploatacji, instalowania i montażu, kontroli i konserwacji w języku polskim, oraz karty techniczne urządzeń/siłowni. 9) Wymaga się, aby zgłoszony przez Wykonawcę kierownik budowy był obecny na terenie budowy w trakcie realizacji robót. 10) Koszt załadowania, wyładowania, transportu i przyjęcia odpadów (np. ziemia, gruz) w celu przekazania ich do zakładu utylizacji należy wliczyć do ceny oferty. 11) W przypadku wystąpienia w materiałach opisujących przedmiot zamówienia nazw producentów, patentów, marek, znaków towarowych, bądź aprobat technicznych, norm, specyfikacji technicznych czy systemów odniesienia Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nieprowadzących do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwy należy traktować jako przykładowe. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia materiały i/ lub urządzenia i/lub siłownie i/lub systemy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 12) Wszystkie zamontowane przez Wykonawcę urządzenia, siłownie zewnętrzne muszą być fabrycznie nowe, wcześniej nieużywane. 13) Organizacja robót prowadzona będzie przez Wykonawcę zgodnie z wymogami BHP oraz ppooż. Dostawca urządzeń przekaże po wykonaniu robót montażowych: - Dokumentację techniczną z kartą informacyjną o konstrukcji urządzenia, jego wymiarach, użytych materiałach, farbach i lakierach. - Instrukcję użytkowania i montażu, włącznie z danymi na temat bezpiecznych odległości pomiędzy urządzeniami. - Certyfikaty, badania i inne dokumenty potwierdzające zgodność sprzętu z normą PN-EN 16630. - Pisemne potwierdzenie kompletności wykonania prac objętych zamówieniem i zgodności montażu z normą PN-EN 16630. Wynagrodzenie za przedmiot umowy ma charakter ryczałtowy. Dołączone do SIWZ przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Przedmiar robót nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia, mają funkcje pomocniczą. Zamawiający nie wymaga od Wykonawców dołączania kosztorysów robót. UWAGA: Wymiary urządzeń ujętych w opisie przedmiotu zamówienia mają wartości przybliżone i mogą ulec zmanie w zakresie 2 %.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37410000-5, 45223800-4, 45112720-8, 45342000-6, 77310000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji na roboty |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Budowa otwartej strefy aktywności w Krępicach |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa otwartej strefy aktywności w Krępicach - parametry techniczne zadania: a) 6 urządzeń siłowni plenerowej: - urządzenie typu street workout - wym. (dł., szer., wys.) ok. 313x153x310cm; - rower treningowy+motylek - wym. roweru treningowego ok 2360x560x2020 mm; poprawia ruchomość stawów kończyn dolnych, wzmacnia mięśnie nóg, urządzenie szczególnie wskazane dla osób starszych, które nie mogą czynnie uprawiać jazdy na rowerze; motylek - wym. ok 2059x1134x2005 mm, wzmacnia mięśnie rąk, obręczy barkowej, klatki piersiowej oraz grzbietu; - trenażer eliptyczny+prasa do nóg - wym. trenażera ok 2950x528x2020 mm, poprawia muskulaturę nóg i rąk, korzystnie wpływa na układ krążenia i oddechowy, redukuje tkankę tłuszczową; wym. prasy do nóg ok. 1388x960x2154 mm, wzmacnia mięśnie brzucha, kończyn górnych; - wyciąg górny+drążek do podciągania - wym. wyciągu górnego ok. 2218x742x2020 mm, wzmacnia mięśnie kończyn górnych, obręczy barkowej i grzbietu, szczególnie zalecany dla osób z bólami pleców; wym. drążka do podciągania ok. 1630x800x2000 mm, odpowiada za wzmacnianie mięśni obręczy barkowej, ramion, klatki piersiowej i pleców; - wioślarz+wahadło - wym. wioślarza ok. 2323x1555x2020mm, wzmacnia mięśnie obręczy barkowej, grzbietu, ramion i nóg, uelastycznia odcinek lędźwiowy kręgosłupa; wym. wahadła ok. 1882x742x2020 mm, wzmacnia mięśnie pasa biodrowego, kończyn dolnych i górnych oraz mięśni brzucha, korzystnie wpływa na układ sercowo-naczyniowy, oddechowy i trawienny; - podciąg nóg+poręcze gimnastyczne - wym. podciągu nóg ok. 1388x600x2042 mm, wzmacnia mięśnie brzucha, kończyn górnych; wym. poręczy gimnastycznych ok. 2390x680x2020 mm, wzmacnia mięśnie przedramion, obręczy barkowej, brzucha i grzbietu; b) urządzenia strefy relaksu : - 4 drewniane ławki o wym. ok. 180x53 cm, - betonowy stolik rekreacyjny do gry w szachy i chińczyka z dwiema ławkami - wym. ok. 180x170x70cm - 1 szt., - tablica edukacyjna dla dzieci wyposażona w liczydło i labirynt; wym. ok 13x90 cm - 1 szt.; - nasadzenia zieleni: w formie drzew liściastych, iglastych i krzewów (np. śliwa dziecięca, świerk serbski, klon czerwony); c) nawierzchnia z trawy naturalnej z mieszanki traw; d) wykonanie ogrodzenia z siatki o dł. 40 m e) roboty ziemne związane z koniecznością wyrównania terenu f) elementy uzupełniające strefy aktywności: - kosz na śmieci - 1 szt. - tablica regulaminowa - 1 szt. - pięciostanowiskowy stojak na rowery - 1 szt. POZOSTAŁE INFORMACJE: Utworzone strefy aktywności będą miały charakter wielopokoleniowy i będą przyjazne osobom z różymi typami niepełnosprawności, w tym niepełnosprawnością ruchową. Wszystkie projektowane urządzenia w ramach otwartych stref aktywności będą zamontowane na wyrównanym podłożu, tak, aby ułatwić dostęp osobom z niepełnosprawnością ruchową. W lokalizacjach, gdzie zaprojektowano wykonanie ogrodzenia z siatki furtki ogrodzeniowe będą posiadać odpowiednią szerokość, tak, aby umożliwić zarówno swobodne wejście, jak i wjazd np. wózka inwalidzkiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ II. Wymagania do wykonania robót budowlanych: 1) Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zorganizuje plac budowy. 2) Wszelki koszty związane z użyciem mediów w ramach realizacji przedmiotu umowy ponosi Wykonawca. 3) Wykonawca ze szczególną starannością i we właściwy sposób zabezpieczy i oznakuje teren prowadzenia robót oraz umieści w widocznym miejscu tablicę informacyjną. 4) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją przedmiotu umowy w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty protokolarnego oddania budowy (odbioru końcowego robót) W przypadku zniszczenia jego otoczenia, Wykonawca zostanie wezwany do naprawy, w odpowiednim terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, w przypadku bezskutecznego upływu terminu wskazanego w wezwaniu Zamawiający dokona niezbędnych napraw na koszt Wykonawcy. 5) Wykonawca zobowiązany jest przywrócić do stanu pierwotnego teren stanowiący dojazd i zajęty czasowo pod plac budowy. 6) Wszystkie użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały i urządzenia muszą posiadać parametry techniczne nie gorsze niż wskazano w dokumentacji. 7) Do wykonania robót należy użyć materiałów i urządzeń posiadających wymagane atesty i certyfikaty. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylającego dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. Urz. UE L 88 z 04.04.2011, str. 5) powinny one odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U z 2014 r. poz. 883 ze zm.). 8) Na siłownie zewnętrzne i inne urzadzenia Wykonawca przekaże Zamawiającemu aktualne certyfikaty, instrukcję użytkowania i eksploatacji, instalowania i montażu, kontroli i konserwacji w języku polskim, oraz karty techniczne urządzeń/siłowni. 9) Wymaga się, aby zgłoszony przez Wykonawcę kierownik budowy był obecny na terenie budowy w trakcie realizacji robót. 10) Koszt załadowania, wyładowania, transportu i przyjęcia odpadów (np. ziemia, gruz) w celu przekazania ich do zakładu utylizacji należy wliczyć do ceny oferty. 11) W przypadku wystąpienia w materiałach opisujących przedmiot zamówienia nazw producentów, patentów, marek, znaków towarowych, bądź aprobat technicznych, norm, specyfikacji technicznych czy systemów odniesienia Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nieprowadzących do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwy należy traktować jako przykładowe. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia materiały i/ lub urządzenia i/lub siłownie i/lub systemy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 12) Wszystkie zamontowane przez Wykonawcę urządzenia, siłownie zewnętrzne muszą być fabrycznie nowe, wcześniej nieużywane. 13) Organizacja robót prowadzona będzie przez Wykonawcę zgodnie z wymogami BHP oraz ppooż. Dostawca urządzeń przekaże po wykonaniu robót montażowych: - Dokumentację techniczną z kartą informacyjną o konstrukcji urządzenia, jego wymiarach, użytych materiałach, farbach i lakierach. - Instrukcję użytkowania i montażu, włącznie z danymi na temat bezpiecznych odległości pomiędzy urządzeniami. - Certyfikaty, badania i inne dokumenty potwierdzające zgodność sprzętu z normą PN-EN 16630. - Pisemne potwierdzenie kompletności wykonania prac objętych zamówieniem i zgodności montażu z normą PN-EN 16630. Wynagrodzenie za przedmiot umowy ma charakter ryczałtowy. Dołączone do SIWZ przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Przedmiar robót nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia, mają funkcje pomocniczą. Zamawiający nie wymaga od Wykonawców dołączania kosztorysów robót. UWAGA: Wymiary urządzeń ujętych w opisie przedmiotu zamówienia mają wartości przybliżone i mogą ulec zmanie w zakresie 2 %.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37410000-5, 45223800-4, 45112720-8, 45342000-6, 77310000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji na roboty |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Budowa otwartej strefy aktywności w Białkowie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa otwartej strefy aktywności w Białkowie - parametry techniczne zadania: a) 6 urządzeń siłowni plenerowej: - urządzenie typu street workout - wym. (dł., szer., wys.) ok. 313x153x310cm; - rower treningowy+motylek - wym. roweru treningowego ok 2360x560x2020 mm; poprawia ruchomość stawów kończyn dolnych, wzmacnia mięśnie nóg, urządzenie szczególnie wskazane dla osób starszych, które nie mogą czynnie uprawiać jazdy na rowerze; motylek - wym. ok 2059x1134x2005 mm, wzmacnia mięśnie rąk, obręczy barkowej, klatki piersiowej oraz grzbietu; - trenażer eliptyczny+prasa do nóg - wym. trenażera ok 2950x528x2020 mm, poprawia muskulaturę nóg i rąk, korzystnie wpływa na układ krążenia i oddechowy, redukuje tkankę tłuszczową; wym. prasy do nóg ok. 1388x960x2154 mm, wzmacnia mięśnie brzucha, kończyn górnych; - wyciąg górny+drążek do podciągania - wym. wyciągu górnego ok. 2218x742x2020 mm, wzmacnia mięśnie kończyn górnych, obręczy barkowej i grzbietu, szczególnie zalecany dla osób z bólami pleców; wym. drążka do podciągania ok. 1630x800x2000 mm, odpowiada za wzmacnianie mięśni obręczy barkowej, ramion, klatki piersiowej i pleców; - wioślarz+wahadło - wym. wioślarza ok. 2323x1555x2020mm, wzmacnia mięśnie obręczy barkowej, grzbietu, ramion i nóg, uelastycznia odcinek lędźwiowy kręgosłupa; wym. wahadła ok. 1882x742x2020 mm, wzmacnia mięśnie pasa biodrowego, kończyn dolnych i górnych oraz mięśni brzucha, korzystnie wpływa na układ sercowo-naczyniowy, oddechowy i trawienny; - podciąg nóg+poręcze gimnastyczne - wym. podciągu nóg ok. 1388x600x2042 mm, wzmacnia mięśnie brzucha, kończyn górnych; wym. poręczy gimnastycznych ok. 2390x680x2020 mm, wzmacnia mięśnie przedramion, obręczy barkowej, brzucha i grzbietu; b) urządzenia strefy relaksu : - 4 drewniane ławki o wym. ok. 180x53 cm, - betonowy stolik rekreacyjny do gry w szachy i chińczyka z dwiema ławkami - wym. ok. 180x170x70cm - 1 szt., - tablica edukacyjna dla dzieci wyposażona w liczydło i labirynt; wym. ok 13x90 cm - 1 szt.; - nasadzenia zieleni: w formie drzew liściastych, iglastych i krzewów (np. śliwa dziecięca, świerk serbski, klon czerwony); c) nawierzchnia z trawy naturalnej z mieszanki traw; d) elementy uzupełniające strefy aktywności: - kosz na śmieci - 1 szt. - tablica regulaminowa - 1 szt. - pięciostanowiskowy stojak na rowery - 1 szt. POZOSTAŁE INFORMACJE: Utworzone strefy aktywności będą miały charakter wielopokoleniowy i będą przyjazne osobom z różymi typami niepełnosprawności, w tym niepełnosprawnością ruchową. Wszystkie projektowane urządzenia w ramach otwartych stref aktywności będą zamontowane na wyrównanym podłożu, tak, aby ułatwić dostęp osobom z niepełnosprawnością ruchową. W lokalizacjach, gdzie zaprojektowano wykonanie ogrodzenia z siatki furtki ogrodzeniowe będą posiadać odpowiednią szerokość, tak, aby umożliwić zarówno swobodne wejście, jak i wjazd np. wózka inwalidzkiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ II. Wymagania do wykonania robót budowlanych: 1) Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zorganizuje plac budowy. 2) Wszelki koszty związane z użyciem mediów w ramach realizacji przedmiotu umowy ponosi Wykonawca. 3) Wykonawca ze szczególną starannością i we właściwy sposób zabezpieczy i oznakuje teren prowadzenia robót oraz umieści w widocznym miejscu tablicę informacyjną. 4) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją przedmiotu umowy w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty protokolarnego oddania budowy (odbioru końcowego robót) W przypadku zniszczenia jego otoczenia, Wykonawca zostanie wezwany do naprawy, w odpowiednim terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, w przypadku bezskutecznego upływu terminu wskazanego w wezwaniu Zamawiający dokona niezbędnych napraw na koszt Wykonawcy. 5) Wykonawca zobowiązany jest przywrócić do stanu pierwotnego teren stanowiący dojazd i zajęty czasowo pod plac budowy. 6) Wszystkie użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały i urządzenia muszą posiadać parametry techniczne nie gorsze niż wskazano w dokumentacji. 7) Do wykonania robót należy użyć materiałów i urządzeń posiadających wymagane atesty i certyfikaty. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylającego dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. Urz. UE L 88 z 04.04.2011, str. 5) powinny one odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U z 2014 r. poz. 883 ze zm.). 8) Na siłownie zewnętrzne i inne urzadzenia Wykonawca przekaże Zamawiającemu aktualne certyfikaty, instrukcję użytkowania i eksploatacji, instalowania i montażu, kontroli i konserwacji w języku polskim, oraz karty techniczne urządzeń/siłowni. 9) Wymaga się, aby zgłoszony przez Wykonawcę kierownik budowy był obecny na terenie budowy w trakcie realizacji robót. 10) Koszt załadowania, wyładowania, transportu i przyjęcia odpadów (np. ziemia, gruz) w celu przekazania ich do zakładu utylizacji należy wliczyć do ceny oferty. 11) W przypadku wystąpienia w materiałach opisujących przedmiot zamówienia nazw producentów, patentów, marek, znaków towarowych, bądź aprobat technicznych, norm, specyfikacji technicznych czy systemów odniesienia Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nieprowadzących do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwy należy traktować jako przykładowe. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia materiały i/ lub urządzenia i/lub siłownie i/lub systemy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 12) Wszystkie zamontowane przez Wykonawcę urządzenia, siłownie zewnętrzne muszą być fabrycznie nowe, wcześniej nieużywane. 13) Organizacja robót prowadzona będzie przez Wykonawcę zgodnie z wymogami BHP oraz ppooż. Dostawca urządzeń przekaże po wykonaniu robót montażowych: - Dokumentację techniczną z kartą informacyjną o konstrukcji urządzenia, jego wymiarach, użytych materiałach, farbach i lakierach. - Instrukcję użytkowania i montażu, włącznie z danymi na temat bezpiecznych odległości pomiędzy urządzeniami. - Certyfikaty, badania i inne dokumenty potwierdzające zgodność sprzętu z normą PN-EN 16630. - Pisemne potwierdzenie kompletności wykonania prac objętych zamówieniem i zgodności montażu z normą PN-EN 16630. Wynagrodzenie za przedmiot umowy ma charakter ryczałtowy. Dołączone do SIWZ przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Przedmiar robót nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia, mają funkcje pomocniczą. Zamawiający nie wymaga od Wykonawców dołączania kosztorysów robót. UWAGA: Wymiary urządzeń ujętych w opisie przedmiotu zamówienia mają wartości przybliżone i mogą ulec zmanie w zakresie 2 %.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37410000-5, 45223800-4, 45112720-8, 45342000-6, 77310000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji na roboty |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Budowa otwartej strefy aktywności w Żurawińcu |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa otwartej strefy aktywności w Żurawińcu - parametry techniczne zadania: a) 6 urządzeń siłowni plenerowej: - urządzenie typu street workout - wym. (dł., szer., wys.) ok. 313x153x310cm; - rower treningowy+motylek - wym. roweru treningowego ok 2360x560x2020 mm; poprawia ruchomość stawów kończyn dolnych, wzmacnia mięśnie nóg, urządzenie szczególnie wskazane dla osób starszych, które nie mogą czynnie uprawiać jazdy na rowerze; motylek - wym. ok 2059x1134x2005 mm, wzmacnia mięśnie rąk, obręczy barkowej, klatki piersiowej oraz grzbietu; - prostownik pleców+prasa do nóg - wym. prostownika ok 1702x1105x2020 mm, wzmacnia mięśnie pleców w odcinku krzyżowo-lędźwiowym, wzmacnia mięśnie brzucha; wym. prasy do nóg ok. 1388x960x2154 mm, wzmacnia mięśnie brzucha, kończyn górnych; - wyciąg górny+drążek do podciągania - wym. wyciągu górnego ok. 2218x742x2020 mm, wzmacnia mięśnie kończyn górnych, obręczy barkowej i grzbietu, szczególnie zalecany dla osób z bólami pleców; wym. drążka do podciągania ok. 1630x800x2000 mm, odpowiada za wzmacnianie mięśni obręczy barkowej, ramion, klatki piersiowej i pleców; - wioślarz+wahadło - wym. wioślarza ok. 2323x1555x2020mm, wzmacnia mięśnie obręczy barkowej, grzbietu, ramion i nóg, uelastycznia odcinek lędźwiowy kręgosłupa; wym. wahadła ok. 1882x742x2020 mm, wzmacnia mięśnie pasa biodrowego, kończyn dolnych i górnych oraz mięśni brzucha, korzystnie wpływa na układ sercowo-naczyniowy, oddechowy i trawienny; - podciąg nóg+poręcze gimnastyczne - wym. podciągu nóg ok. 1388x600x2042 mm, wzmacnia mięśnie brzucha, kończyn górnych; wym. poręczy gimnastycznych ok. 2390x680x2020 mm, wzmacnia mięśnie przedramion, obręczy barkowej, brzucha i grzbietu; b) urządzenia strefy relaksu : - 4 drewniane ławki o wym. ok. 180x53 cm, - betonowy stolik rekreacyjny do gry w szachy i chińczyka z dwiema ławkami - wym. ok. 180x170x70cm - 1 szt., - tablica edukacyjna dla dzieci wyposażona w liczydło i labirynt; wym. Ok. 13x90 cm - 1 szt.; - nasadzenia zieleni: drzewa liściaste (np. śliwa dziecięca), krzewy (np. świerk serbski, klon czerwony); c) nawierzchnia z trawy naturalnej z mieszanki traw; d) ogrodzenie z siatki o dł. 40 m e) elementy uzupełniające strefy aktywności: - kosz na śmieci - 1 szt. - tablica regulaminowa - 1 szt. - pięciostanowiskowy stojak na rowery - 1 szt. POZOSTAŁE INFORMACJE: Utworzone strefy aktywności będą miały charakter wielopokoleniowy i będą przyjazne osobom z różymi typami niepełnosprawności, w tym niepełnosprawnością ruchową. Wszystkie projektowane urządzenia w ramach otwartych stref aktywności będą zamontowane na wyrównanym podłożu, tak, aby ułatwić dostęp osobom z niepełnosprawnością ruchową. W lokalizacjach, gdzie zaprojektowano wykonanie ogrodzenia z siatki furtki ogrodzeniowe będą posiadać odpowiednią szerokość, tak, aby umożliwić zarówno swobodne wejście, jak i wjazd np. wózka inwalidzkiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ II. Wymagania do wykonania robót budowlanych: 1) Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zorganizuje plac budowy. 2) Wszelki koszty związane z użyciem mediów w ramach realizacji przedmiotu umowy ponosi Wykonawca. 3) Wykonawca ze szczególną starannością i we właściwy sposób zabezpieczy i oznakuje teren prowadzenia robót oraz umieści w widocznym miejscu tablicę informacyjną. 4) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją przedmiotu umowy w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty protokolarnego oddania budowy (odbioru końcowego robót) W przypadku zniszczenia jego otoczenia, Wykonawca zostanie wezwany do naprawy, w odpowiednim terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, w przypadku bezskutecznego upływu terminu wskazanego w wezwaniu Zamawiający dokona niezbędnych napraw na koszt Wykonawcy. 5) Wykonawca zobowiązany jest przywrócić do stanu pierwotnego teren stanowiący dojazd i zajęty czasowo pod plac budowy. 6) Wszystkie użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały i urządzenia muszą posiadać parametry techniczne nie gorsze niż wskazano w dokumentacji. 7) Do wykonania robót należy użyć materiałów i urządzeń posiadających wymagane atesty i certyfikaty. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylającego dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. Urz. UE L 88 z 04.04.2011, str. 5) powinny one odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U z 2014 r. poz. 883 ze zm.). 8) Na siłownie zewnętrzne i inne urzadzenia Wykonawca przekaże Zamawiającemu aktualne certyfikaty, instrukcję użytkowania i eksploatacji, instalowania i montażu, kontroli i konserwacji w języku polskim, oraz karty techniczne urządzeń/siłowni. 9) Wymaga się, aby zgłoszony przez Wykonawcę kierownik budowy był obecny na terenie budowy w trakcie realizacji robót. 10) Koszt załadowania, wyładowania, transportu i przyjęcia odpadów (np. ziemia, gruz) w celu przekazania ich do zakładu utylizacji należy wliczyć do ceny oferty. 11) W przypadku wystąpienia w materiałach opisujących przedmiot zamówienia nazw producentów, patentów, marek, znaków towarowych, bądź aprobat technicznych, norm, specyfikacji technicznych czy systemów odniesienia Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nieprowadzących do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwy należy traktować jako przykładowe. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia materiały i/ lub urządzenia i/lub siłownie i/lub systemy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 12) Wszystkie zamontowane przez Wykonawcę urządzenia, siłownie zewnętrzne muszą być fabrycznie nowe, wcześniej nieużywane. 13) Organizacja robót prowadzona będzie przez Wykonawcę zgodnie z wymogami BHP oraz ppooż. Dostawca urządzeń przekaże po wykonaniu robót montażowych: - Dokumentację techniczną z kartą informacyjną o konstrukcji urządzenia, jego wymiarach, użytych materiałach, farbach i lakierach. - Instrukcję użytkowania i montażu, włącznie z danymi na temat bezpiecznych odległości pomiędzy urządzeniami. - Certyfikaty, badania i inne dokumenty potwierdzające zgodność sprzętu z normą PN-EN 16630. - Pisemne potwierdzenie kompletności wykonania prac objętych zamówieniem i zgodności montażu z normą PN-EN 16630.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37410000-5, 45223800-4, 45112720-8, 45342000-6, 77310000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji na roboty |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: