Budowa otwartych stref aktywności w gminie Miękinia

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa otwartych stref aktywności w gminie Miękinia
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMiękinia
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-06-17
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Miękinia
  • Data publikacji ogłoszenia2019-05-31
  • Numer ogłoszenia554835-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 554835-N-2019 z dnia 2019-05-31 r.

Gmina Miękinia: Budowa otwartych stref aktywności w gminie Miękinia
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miękinia, krajowy numer identyfikacyjny 93193504600000, ul. ul. Kościuszki  41 , 55-330  Miękinia, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 735 92 28, e-mail urzad@miekinia.pl, zampub@miekinia.pl, faks 71 733 64 00.
Adres strony internetowej (URL): www.miekinia.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.miekinia.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.miekinia.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Gminy Miękinia, ul. Kościuszki 41, 55-330 Miękinia

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa otwartych stref aktywności w gminie Miękinia
Numer referencyjny: KRO.ZP.271.11.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia obejmuje budowę otwartych stref aktywności w 4 miejscowościach gminy Miękinia: Miękini, Krępicach, Białkowie i Żurawińcu. Inwestycja będzie realizowana w wariancie podstawowym przewidzianym przez ministerialny program OSA. W ramach otwartych stref aktywności powstaną siłownie zewnętrzne i strefy relaksu wyposażone w urządzenia do gier edukacyjnych (tablice edukacyjne oraz stoły do gry w szachy i chińczyka) oraz ławki i nasadzenia zieleni w formie drzew liściastych i krzewów (np. śliwa dziecięca, świerk serbski, klon czerwony). Dodatkowo w każdej z projektowanych stref aktywności zostanie przygotowana nawierzchnia z trawy naturalnej, a w Krępicach i Żurawińcu wykonane zostanie ogrodzenie stref aktywności. Zamówienie zostało podzielone na cztery części (zadania): 1. „Budowa otwartej strefy aktywności w Miękini” 2. „Budowa otwartej strefy aktywności w Krępicach” 3. „Budowa otwartej strefy aktywności w Białkowie” 4. „Budowa otwartej strefy aktywności w Żurawińcu” Część:1 1. Budowa otwartej strefy aktywności w Miękini - parametry techniczne zadania: a) 8 urządzeń siłowni plenerowej: - urządzenie typu street workout - wym. (dł., szer., wys.) ok. 313x153x310cm; - rower treningowy+motylek - wym. roweru treningowego ok 2360x560x2020 mm; poprawia ruchomość stawów kończyn dolnych, wzmacnia mięśnie nóg, urządzenie szczególnie wskazane dla osób starszych, które nie mogą czynnie uprawiać jazdy na rowerze; motylek - wym. ok 2059x1134x2005 mm, wzmacnia mięśnie rąk, obręczy barkowej, klatki piersiowej oraz grzbietu; - trenażer eliptyczny+prasa do nóg - wym. trenażera ok 2950x528x2020 mm, poprawia muskulaturę nóg i rąk, korzystnie wpływa na układ krążenia i oddechowy, redukuje tkankę tłuszczową; wym. prasy do nóg ok. 1388x960x2154 mm, wzmacnia mięśnie brzucha, kończyn górnych; - wyciąg górny+drążek do podciągania - wym. wyciągu górnego ok. 2218x742x2020 mm, wzmacnia mięśnie kończyn górnych, obręczy barkowej i grzbietu, szczególnie zalecany dla osób z bólami pleców; wym. drążka do podciągania ok. 1630x800x2000 mm, odpowiada za wzmacnianie mięśni obręczy barkowej, ramion, klatki piersiowej i pleców; - wioślarz+wahadło - wym. wioślarza ok. 2323x1555x2020mm, wzmacnia mięśnie obręczy barkowej, grzbietu, ramion i nóg, uelastycznia odcinek lędźwiowy kręgosłupa; wym. wahadła ok. 1882x742x2020 mm, wzmacnia mięśnie pasa biodrowego, kończyn dolnych i górnych oraz mięśni brzucha, korzystnie wpływa na układ sercowo- naczyniowy, oddechowy i trawienny; - podciąg nóg+poręcze gimnastyczne - wym. podciągu nóg ok. 1388x600x2042 mm, wzmacnia mięśnie brzucha, kończyn górnych; wym. poręczy gimnastycznych ok. 2390x680x2020 mm, wzmacnia mięśnie przedramion, obręczy barkowej, brzucha i grzbietu; - biegacz Piechur+Koła Tai Chi - wym. biegacza ok. 2799x894x2020 mm, wzmacnia mięśnie nóg i pasa biodrowego, zwiększa ruchowość stawów kolanowych i biodrowych, korzystnie wpływa na układ krążenia, serce i płuca; wym. koła tai chi ok. 1452x917x2020 mm, wzmacnia mięśnie obręczy barkowej, zakres ruchu ramion, uelastycznia ścięgna i korzystnie wpływa na stawy barkowe, łokciowe, nadgarstki, wskazany dla osób z zwyrodnieniami stawów obręczy barkowej, szczególnie wskazany dla osób starszych; - wyciskanie+jeździec konny - wym. urządzenia do wyciskania ok. 2695x652x2020 mm, wzmacnia mięśnie obręczy barkowej, rąk, klatki piersiowej, grzbietu; wym. jeźdźca konnego ok. 1792x1290x2020 mm, zwiększa sprawność i siłę mięśni ramion, brzucha i nóg; b) urządzenia strefy relaksu : - 4 drewniane ławki o wym. ok. 180x53 cm, - betonowy stolik rekreacyjny do gry w szachy i chińczyka z dwiema ławkami - wym. ok. 180x170x70cm - 1 szt., - tablica edukacyjna dla dzieci wyposażona w liczydło i labirynt; wym. ok 13x90 cm - 1 szt.; - nasadzenia zieleni: w formie drzewa liściastych, iglastych i krzewów (np. śliwa dziecięca, świerk serbski, klon czerwony); c) podłoże z trawy naturalnej z mieszanki traw; d) elementy uzupełniające strefy aktywności: - kosz na śmieci - 1 szt. - tablica regulaminowa - 1 szt. - pięciostanowiskowy stojak na rowery - 1 szt. Część:2 2. Budowa otwartej strefy aktywności w Krępicach - parametry techniczne zadania: a) 6 urządzeń siłowni plenerowej: - urządzenie typu street workout - wym. (dł., szer., wys.) ok. 313x153x310cm; - rower treningowy+motylek - wym. roweru treningowego ok 2360x560x2020 mm; poprawia ruchomość stawów kończyn dolnych, wzmacnia mięśnie nóg, urządzenie szczególnie wskazane dla osób starszych, które nie mogą czynnie uprawiać jazdy na rowerze; motylek - wym. ok 2059x1134x2005 mm, wzmacnia mięśnie rąk, obręczy barkowej, klatki piersiowej oraz grzbietu; - trenażer eliptyczny+prasa do nóg - wym. trenażera ok 2950x528x2020 mm, poprawia muskulaturę nóg i rąk, korzystnie wpływa na układ krążenia i oddechowy, redukuje tkankę tłuszczową; wym. prasy do nóg ok. 1388x960x2154 mm, wzmacnia mięśnie brzucha, kończyn górnych; - wyciąg górny+drążek do podciągania - wym. wyciągu górnego ok. 2218x742x2020 mm, wzmacnia mięśnie kończyn górnych, obręczy barkowej i grzbietu, szczególnie zalecany dla osób z bólami pleców; wym. drążka do podciągania ok. 1630x800x2000 mm, odpowiada za wzmacnianie mięśni obręczy barkowej, ramion, klatki piersiowej i pleców; - wioślarz+wahadło - wym. wioślarza ok. 2323x1555x2020mm, wzmacnia mięśnie obręczy barkowej, grzbietu, ramion i nóg, uelastycznia odcinek lędźwiowy kręgosłupa; wym. wahadła ok. 1882x742x2020 mm, wzmacnia mięśnie pasa biodrowego, kończyn dolnych i górnych oraz mięśni brzucha, korzystnie wpływa na układ sercowo-naczyniowy, oddechowy i trawienny; - podciąg nóg+poręcze gimnastyczne - wym. podciągu nóg ok. 1388x600x2042 mm, wzmacnia mięśnie brzucha, kończyn górnych; wym. poręczy gimnastycznych ok. 2390x680x2020 mm, wzmacnia mięśnie przedramion, obręczy barkowej, brzucha i grzbietu; b) urządzenia strefy relaksu : - 4 drewniane ławki o wym. ok. 180x53 cm, - betonowy stolik rekreacyjny do gry w szachy i chińczyka z dwiema ławkami - wym. ok. 180x170x70cm - 1 szt., - tablica edukacyjna dla dzieci wyposażona w liczydło i labirynt; wym. ok 13x90 cm - 1 szt.; - nasadzenia zieleni: w formie drzew liściastych, iglastych i krzewów (np. śliwa dziecięca, świerk serbski, klon czerwony); c) nawierzchnia z trawy naturalnej z mieszanki traw; d) wykonanie ogrodzenia z siatki o dł. 40 m e) roboty ziemne związane z koniecznością wyrównania terenu f) elementy uzupełniające strefy aktywności: - kosz na śmieci - 1 szt. - tablica regulaminowa - 1 szt. - pięciostanowiskowy stojak na rowery - 1 szt. Część:3 3. Budowa otwartej strefy aktywności w Białkowie - parametry techniczne zadania: a) 6 urządzeń siłowni plenerowej: - urządzenie typu street workout - wym. (dł., szer., wys.) ok. 313x153x310cm; - rower treningowy+motylek - wym. roweru treningowego ok 2360x560x2020 mm; poprawia ruchomość stawów kończyn dolnych, wzmacnia mięśnie nóg, urządzenie szczególnie wskazane dla osób starszych, które nie mogą czynnie uprawiać jazdy na rowerze; motylek - wym. ok 2059x1134x2005 mm, wzmacnia mięśnie rąk, obręczy barkowej, klatki piersiowej oraz grzbietu; - trenażer eliptyczny+prasa do nóg - wym. trenażera ok 2950x528x2020 mm, poprawia muskulaturę nóg i rąk, korzystnie wpływa na układ krążenia i oddechowy, redukuje tkankę tłuszczową; wym. prasy do nóg ok. 1388x960x2154 mm, wzmacnia mięśnie brzucha, kończyn górnych; - wyciąg górny+drążek do podciągania - wym. wyciągu górnego ok. 2218x742x2020 mm, wzmacnia mięśnie kończyn górnych, obręczy barkowej i grzbietu, szczególnie zalecany dla osób z bólami pleców; wym. drążka do podciągania ok. 1630x800x2000 mm, odpowiada za wzmacnianie mięśni obręczy barkowej, ramion, klatki piersiowej i pleców; - wioślarz+wahadło - wym. wioślarza ok. 2323x1555x2020mm, wzmacnia mięśnie obręczy barkowej, grzbietu, ramion i nóg, uelastycznia odcinek lędźwiowy kręgosłupa; wym. wahadła ok. 1882x742x2020 mm, wzmacnia mięśnie pasa biodrowego, kończyn dolnych i górnych oraz mięśni brzucha, korzystnie wpływa na układ sercowo-naczyniowy, oddechowy i trawienny; - podciąg nóg+poręcze gimnastyczne - wym. podciągu nóg ok. 1388x600x2042 mm, wzmacnia mięśnie brzucha, kończyn górnych; wym. poręczy gimnastycznych ok. 2390x680x2020 mm, wzmacnia mięśnie przedramion, obręczy barkowej, brzucha i grzbietu; b) urządzenia strefy relaksu : - 4 drewniane ławki o wym. ok. 180x53 cm, - betonowy stolik rekreacyjny do gry w szachy i chińczyka z dwiema ławkami - wym. ok. 180x170x70cm - 1 szt., - tablica edukacyjna dla dzieci wyposażona w liczydło i labirynt; wym. ok 13x90 cm - 1 szt.; - nasadzenia zieleni: w formie drzew liściastych, iglastych i krzewów (np. śliwa dziecięca, świerk serbski, klon czerwony); c) nawierzchnia z trawy naturalnej z mieszanki traw; d) elementy uzupełniające strefy aktywności: - kosz na śmieci - 1 szt. - tablica regulaminowa - 1 szt. - pięciostanowiskowy stojak na rowery - 1 szt. Część:4 4. Budowa otwartej strefy aktywności w Żurawińcu - parametry techniczne zadania: a) 6 urządzeń siłowni plenerowej: - urządzenie typu street workout - wym. (dł., szer., wys.) ok. 313x153x310cm; - rower treningowy+motylek - wym. roweru treningowego ok 2360x560x2020 mm; poprawia ruchomość stawów kończyn dolnych, wzmacnia mięśnie nóg, urządzenie szczególnie wskazane dla osób starszych, które nie mogą czynnie uprawiać jazdy na rowerze; motylek - wym. ok 2059x1134x2005 mm, wzmacnia mięśnie rąk, obręczy barkowej, klatki piersiowej oraz grzbietu; - prostownik pleców+prasa do nóg - wym. prostownika ok 1702x1105x2020 mm, wzmacnia mięśnie pleców w odcinku krzyżowo-lędźwiowym, wzmacnia mięśnie brzucha; wym. prasy do nóg ok. 1388x960x2154 mm, wzmacnia mięśnie brzucha, kończyn górnych; - wyciąg górny+drążek do podciągania - wym. wyciągu górnego ok. 2218x742x2020 mm, wzmacnia mięśnie kończyn górnych, obręczy barkowej i grzbietu, szczególnie zalecany dla osób z bólami pleców; wym. drążka do podciągania ok. 1630x800x2000 mm, odpowiada za wzmacnianie mięśni obręczy barkowej, ramion, klatki piersiowej i pleców; - wioślarz+wahadło - wym. wioślarza ok. 2323x1555x2020mm, wzmacnia mięśnie obręczy barkowej, grzbietu, ramion i nóg, uelastycznia odcinek lędźwiowy kręgosłupa; wym. wahadła ok. 1882x742x2020 mm, wzmacnia mięśnie pasa biodrowego, kończyn dolnych i górnych oraz mięśni brzucha, korzystnie wpływa na układ sercowo-naczyniowy, oddechowy i trawienny; - podciąg nóg+poręcze gimnastyczne - wym. podciągu nóg ok. 1388x600x2042 mm, wzmacnia mięśnie brzucha, kończyn górnych; wym. poręczy gimnastycznych ok. 2390x680x2020 mm, wzmacnia mięśnie przedramion, obręczy barkowej, brzucha i grzbietu; b) urządzenia strefy relaksu : - 4 drewniane ławki o wym. ok. 180x53 cm, - betonowy stolik rekreacyjny do gry w szachy i chińczyka z dwiema ławkami - wym. ok. 180x170x70cm - 1 szt., - tablica edukacyjna dla dzieci wyposażona w liczydło i labirynt; wym. Ok. 13x90 cm - 1 szt.; - nasadzenia zieleni: drzewa liściaste (np. śliwa dziecięca), krzewy (np. świerk serbski, klon czerwony); c) nawierzchnia z trawy naturalnej z mieszanki traw; d) ogrodzenie z siatki o dł. 40 m e) elementy uzupełniające strefy aktywności: - kosz na śmieci - 1 szt. - tablica regulaminowa - 1 szt. - pięciostanowiskowy stojak na rowery - 1 szt. POZOSTAŁE INFORMACJE: Utworzone strefy aktywności będą miały charakter wielopokoleniowy i będą przyjazne osobom z różymi typami niepełnosprawności, w tym niepełnosprawnością ruchową. Wszystkie projektowane urządzenia w ramach otwartych stref aktywności będą zamontowane na wyrównanym podłożu, tak, aby ułatwić dostęp osobom z niepełnosprawnością ruchową. W lokalizacjach, gdzie zaprojektowano wykonanie ogrodzenia z siatki furtki ogrodzeniowe będą posiadać odpowiednią szerokość, tak, aby umożliwić zarówno swobodne wejście, jak i wjazd np. wózka inwalidzkiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ II. Wymagania do wykonania robót budowlanych: 1) Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zorganizuje plac budowy. 2) Wszelki koszty związane z użyciem mediów w ramach realizacji przedmiotu umowy ponosi Wykonawca. 3) Wykonawca ze szczególną starannością i we właściwy sposób zabezpieczy i oznakuje teren prowadzenia robót oraz umieści w widocznym miejscu tablicę informacyjną. 4) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją przedmiotu umowy w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty protokolarnego oddania budowy (odbioru końcowego robót) W przypadku zniszczenia jego otoczenia, Wykonawca zostanie wezwany do naprawy, w odpowiednim terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, w przypadku bezskutecznego upływu terminu wskazanego w wezwaniu Zamawiający dokona niezbędnych napraw na koszt Wykonawcy. 5) Wykonawca zobowiązany jest przywrócić do stanu pierwotnego teren stanowiący dojazd i zajęty czasowo pod plac budowy. 6) Wszystkie użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały i urządzenia muszą posiadać parametry techniczne nie gorsze niż wskazano w dokumentacji. 7) Do wykonania robót należy użyć materiałów i urządzeń posiadających wymagane atesty i certyfikaty. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylającego dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. Urz. UE L 88 z 04.04.2011, str. 5) powinny one odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U z 2014 r. poz. 883 ze zm.). 8) Na siłownie zewnętrzne i inne urzadzenia Wykonawca przekaże Zamawiającemu aktualne certyfikaty, instrukcję użytkowania i eksploatacji, instalowania i montażu, kontroli i konserwacji w języku polskim, oraz karty techniczne urządzeń/siłowni. 9) Wymaga się, aby zgłoszony przez Wykonawcę kierownik budowy był obecny na terenie budowy w trakcie realizacji robót. 10) Koszt załadowania, wyładowania, transportu i przyjęcia odpadów (np. ziemia, gruz) w celu przekazania ich do zakładu utylizacji należy wliczyć do ceny oferty. 11) W przypadku wystąpienia w materiałach opisujących przedmiot zamówienia nazw producentów, patentów, marek, znaków towarowych, bądź aprobat technicznych, norm, specyfikacji technicznych czy systemów odniesienia Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nieprowadzących do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwy należy traktować jako przykładowe. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia materiały i/ lub urządzenia i/lub siłownie i/lub systemy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 12) Wszystkie zamontowane przez Wykonawcę urządzenia, siłownie zewnętrzne muszą być fabrycznie nowe, wcześniej nieużywane. 13) Organizacja robót prowadzona będzie przez Wykonawcę zgodnie z wymogami BHP oraz ppooż. Dostawca urządzeń przekaże po wykonaniu robót montażowych: - Dokumentację techniczną z kartą informacyjną o konstrukcji urządzenia, jego wymiarach, użytych materiałach, farbach i lakierach. - Instrukcję użytkowania i montażu, włącznie z danymi na temat bezpiecznych odległości pomiędzy urządzeniami. - Certyfikaty, badania i inne dokumenty potwierdzające zgodność sprzętu z normą PN-EN 16630. - Pisemne potwierdzenie kompletności wykonania prac objętych zamówieniem i zgodności montażu z normą PN-EN 16630. Wynagrodzenie za przedmiot umowy ma charakter ryczałtowy. Dołączone do SIWZ przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Przedmiar robót nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia, mają funkcje pomocniczą. Zamawiający nie wymaga od Wykonawców dołączania kosztorysów robót. UWAGA: Wymiary urządzeń ujętych w opisie przedmiotu zamówienia mają wartości przybliżone i mogą ulec zmanie w zakresie 2 %.

II.5) Główny kod CPV: 37410000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45223800-4
45112720-8
45342000-6
77310000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-08-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: zamawiający uzna, że wykonawca spełnia niniejszy warunek wówczas, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości minimum 50 000,00 złotych ( dla każdej części ) UWAGA! Przy składaniu oferty na więcej niż jedna część Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości wynikającej z ilości części, na które składa ofertę ( np. Wykonawca składa na 4 części to musi wykazać, że jest ubezpieczony na sumę gwarancyjną w wysokości minimum 200 000,00 złotych).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: zamawiający uzna, że wykonawca spełnia niniejszy warunek wówczas, jeżeli a) wykaże, że: wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane, której przedmiotem była: przebudowa/ budowa/ doposażenie w urządzenia siłowni zewnętrznych o wartości każdej z robót co najmniej – 50 000,00 zł brutto (pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto). UWAGA! Przy składaniu oferty na więcej niż jedną część zamówienia wystarczającym będzie wykazanie dwóch robót budowlanych spełniających wymóg określony powyżej
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) Oświadczenie wykonawcy w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 15 tj. o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 IDW). 2) Oświadczenie wykonawcy w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 22 ustawy Pzp tj. o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 IDW). 3) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów dotyczących czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 IDW). 2) Dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1) Zdjęcia produktu i karty techniczne urządzeń z numerem katalogowym. 2) Certyfikaty lub deklaracje zgodności z normą PN-EN 16630 z umieszczonymi na nich numerami katalogowymi widniejącymi na w/w kartach technicznych. 3) Instrukcja montażowa dla poszczególnych urządzeń (wymiary prefabrykatów betonowych, wylewek, głębokości montażu) z oświadczeniem, że zapewnia on bezpieczeństwo użytkowania.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wysokość wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium, w wysokości: dla części 1. 1300,00 złotych dla części 2. 1200,00 złotych dla części 3. 1000,00 złotych dla części 4. 1100,00 złotych Forma wadium: 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 2) W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) oznaczenie beneficjenta gwarancji wierzyciela z tytułu poręczenia (zamawiającego), oznaczenie zobowiązanego (wykonawcy), oznaczenie gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) termin ważności gwarancji/poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego uzasadnione oświadczeniem, że w przypadku zobowiązanego (wykonawcy) zaszły okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 3) Wadium nie może zawierać postanowień sprzecznych z SIWZ oraz przepisami prawnymi. 2. Termin i miejsce wniesienia wadium: 1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2) W przypadku gdy wykonawca wnosi wadium w pieniądzu winien wpłacić je na konto zamawiającego. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 3) W przypadku wniesienia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach oryginał poręczenia lub gwarancji należy dołączyć do oferty (bez łączenia z ofertą w sposób trwały) lub dostarczyć do siedziby zamawiającego. 3. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 6. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 4. Ponowne wniesienie wadium: Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 5. Utrata wadium: 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji na roboty 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają formy pisemnej w postaci aneksów do umowy, pod rygorem nieważności. Na mocy ustawy Prawo zamówieniach publicznych niedopuszczalna jest jednak pod rygorem nieważności zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności , których nie można było przewidzieć.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-06-17, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Budowa otwartej strefy aktywności w Miękini
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Budowa otwartej strefy aktywności w Miękini - parametry techniczne zadania: a) 8 urządzeń siłowni plenerowej: - urządzenie typu street workout - wym. (dł., szer., wys.) ok. 313x153x310cm; - rower treningowy+motylek - wym. roweru treningowego ok 2360x560x2020 mm; poprawia ruchomość stawów kończyn dolnych, wzmacnia mięśnie nóg, urządzenie szczególnie wskazane dla osób starszych, które nie mogą czynnie uprawiać jazdy na rowerze; motylek - wym. ok 2059x1134x2005 mm, wzmacnia mięśnie rąk, obręczy barkowej, klatki piersiowej oraz grzbietu; - trenażer eliptyczny+prasa do nóg - wym. trenażera ok 2950x528x2020 mm, poprawia muskulaturę nóg i rąk, korzystnie wpływa na układ krążenia i oddechowy, redukuje tkankę tłuszczową; wym. prasy do nóg ok. 1388x960x2154 mm, wzmacnia mięśnie brzucha, kończyn górnych; - wyciąg górny+drążek do podciągania - wym. wyciągu górnego ok. 2218x742x2020 mm, wzmacnia mięśnie kończyn górnych, obręczy barkowej i grzbietu, szczególnie zalecany dla osób z bólami pleców; wym. drążka do podciągania ok. 1630x800x2000 mm, odpowiada za wzmacnianie mięśni obręczy barkowej, ramion, klatki piersiowej i pleców; - wioślarz+wahadło - wym. wioślarza ok. 2323x1555x2020mm, wzmacnia mięśnie obręczy barkowej, grzbietu, ramion i nóg, uelastycznia odcinek lędźwiowy kręgosłupa; wym. wahadła ok. 1882x742x2020 mm, wzmacnia mięśnie pasa biodrowego, kończyn dolnych i górnych oraz mięśni brzucha, korzystnie wpływa na układ sercowo- naczyniowy, oddechowy i trawienny; - podciąg nóg+poręcze gimnastyczne - wym. podciągu nóg ok. 1388x600x2042 mm, wzmacnia mięśnie brzucha, kończyn górnych; wym. poręczy gimnastycznych ok. 2390x680x2020 mm, wzmacnia mięśnie przedramion, obręczy barkowej, brzucha i grzbietu; - biegacz Piechur+Koła Tai Chi - wym. biegacza ok. 2799x894x2020 mm, wzmacnia mięśnie nóg i pasa biodrowego, zwiększa ruchowość stawów kolanowych i biodrowych, korzystnie wpływa na układ krążenia, serce i płuca; wym. koła tai chi ok. 1452x917x2020 mm, wzmacnia mięśnie obręczy barkowej, zakres ruchu ramion, uelastycznia ścięgna i korzystnie wpływa na stawy barkowe, łokciowe, nadgarstki, wskazany dla osób z zwyrodnieniami stawów obręczy barkowej, szczególnie wskazany dla osób starszych; - wyciskanie+jeździec konny - wym. urządzenia do wyciskania ok. 2695x652x2020 mm, wzmacnia mięśnie obręczy barkowej, rąk, klatki piersiowej, grzbietu; wym. jeźdźca konnego ok. 1792x1290x2020 mm, zwiększa sprawność i siłę mięśni ramion, brzucha i nóg; b) urządzenia strefy relaksu : - 4 drewniane ławki o wym. ok. 180x53 cm, - betonowy stolik rekreacyjny do gry w szachy i chińczyka z dwiema ławkami - wym. ok. 180x170x70cm - 1 szt., - tablica edukacyjna dla dzieci wyposażona w liczydło i labirynt; wym. ok 13x90 cm - 1 szt.; - nasadzenia zieleni: w formie drzewa liściastych, iglastych i krzewów (np. śliwa dziecięca, świerk serbski, klon czerwony); c) podłoże z trawy naturalnej z mieszanki traw; d) elementy uzupełniające strefy aktywności: - kosz na śmieci - 1 szt. - tablica regulaminowa - 1 szt. - pięciostanowiskowy stojak na rowery - 1 szt. POZOSTAŁE INFORMACJE: Utworzone strefy aktywności będą miały charakter wielopokoleniowy i będą przyjazne osobom z różymi typami niepełnosprawności, w tym niepełnosprawnością ruchową. Wszystkie projektowane urządzenia w ramach otwartych stref aktywności będą zamontowane na wyrównanym podłożu, tak, aby ułatwić dostęp osobom z niepełnosprawnością ruchową. W lokalizacjach, gdzie zaprojektowano wykonanie ogrodzenia z siatki furtki ogrodzeniowe będą posiadać odpowiednią szerokość, tak, aby umożliwić zarówno swobodne wejście, jak i wjazd np. wózka inwalidzkiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ II. Wymagania do wykonania robót budowlanych: 1) Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zorganizuje plac budowy. 2) Wszelki koszty związane z użyciem mediów w ramach realizacji przedmiotu umowy ponosi Wykonawca. 3) Wykonawca ze szczególną starannością i we właściwy sposób zabezpieczy i oznakuje teren prowadzenia robót oraz umieści w widocznym miejscu tablicę informacyjną. 4) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją przedmiotu umowy w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty protokolarnego oddania budowy (odbioru końcowego robót) W przypadku zniszczenia jego otoczenia, Wykonawca zostanie wezwany do naprawy, w odpowiednim terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, w przypadku bezskutecznego upływu terminu wskazanego w wezwaniu Zamawiający dokona niezbędnych napraw na koszt Wykonawcy. 5) Wykonawca zobowiązany jest przywrócić do stanu pierwotnego teren stanowiący dojazd i zajęty czasowo pod plac budowy. 6) Wszystkie użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały i urządzenia muszą posiadać parametry techniczne nie gorsze niż wskazano w dokumentacji. 7) Do wykonania robót należy użyć materiałów i urządzeń posiadających wymagane atesty i certyfikaty. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylającego dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. Urz. UE L 88 z 04.04.2011, str. 5) powinny one odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U z 2014 r. poz. 883 ze zm.). 8) Na siłownie zewnętrzne i inne urzadzenia Wykonawca przekaże Zamawiającemu aktualne certyfikaty, instrukcję użytkowania i eksploatacji, instalowania i montażu, kontroli i konserwacji w języku polskim, oraz karty techniczne urządzeń/siłowni. 9) Wymaga się, aby zgłoszony przez Wykonawcę kierownik budowy był obecny na terenie budowy w trakcie realizacji robót. 10) Koszt załadowania, wyładowania, transportu i przyjęcia odpadów (np. ziemia, gruz) w celu przekazania ich do zakładu utylizacji należy wliczyć do ceny oferty. 11) W przypadku wystąpienia w materiałach opisujących przedmiot zamówienia nazw producentów, patentów, marek, znaków towarowych, bądź aprobat technicznych, norm, specyfikacji technicznych czy systemów odniesienia Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nieprowadzących do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwy należy traktować jako przykładowe. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia materiały i/ lub urządzenia i/lub siłownie i/lub systemy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 12) Wszystkie zamontowane przez Wykonawcę urządzenia, siłownie zewnętrzne muszą być fabrycznie nowe, wcześniej nieużywane. 13) Organizacja robót prowadzona będzie przez Wykonawcę zgodnie z wymogami BHP oraz ppooż. Dostawca urządzeń przekaże po wykonaniu robót montażowych: - Dokumentację techniczną z kartą informacyjną o konstrukcji urządzenia, jego wymiarach, użytych materiałach, farbach i lakierach. - Instrukcję użytkowania i montażu, włącznie z danymi na temat bezpiecznych odległości pomiędzy urządzeniami. - Certyfikaty, badania i inne dokumenty potwierdzające zgodność sprzętu z normą PN-EN 16630. - Pisemne potwierdzenie kompletności wykonania prac objętych zamówieniem i zgodności montażu z normą PN-EN 16630. Wynagrodzenie za przedmiot umowy ma charakter ryczałtowy. Dołączone do SIWZ przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Przedmiar robót nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia, mają funkcje pomocniczą. Zamawiający nie wymaga od Wykonawców dołączania kosztorysów robót. UWAGA: Wymiary urządzeń ujętych w opisie przedmiotu zamówienia mają wartości przybliżone i mogą ulec zmanie w zakresie 2 %.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37410000-5, 45223800-4, 45112720-8, 45342000-6, 77310000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji na roboty 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Budowa otwartej strefy aktywności w Krępicach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa otwartej strefy aktywności w Krępicach - parametry techniczne zadania: a) 6 urządzeń siłowni plenerowej: - urządzenie typu street workout - wym. (dł., szer., wys.) ok. 313x153x310cm; - rower treningowy+motylek - wym. roweru treningowego ok 2360x560x2020 mm; poprawia ruchomość stawów kończyn dolnych, wzmacnia mięśnie nóg, urządzenie szczególnie wskazane dla osób starszych, które nie mogą czynnie uprawiać jazdy na rowerze; motylek - wym. ok 2059x1134x2005 mm, wzmacnia mięśnie rąk, obręczy barkowej, klatki piersiowej oraz grzbietu; - trenażer eliptyczny+prasa do nóg - wym. trenażera ok 2950x528x2020 mm, poprawia muskulaturę nóg i rąk, korzystnie wpływa na układ krążenia i oddechowy, redukuje tkankę tłuszczową; wym. prasy do nóg ok. 1388x960x2154 mm, wzmacnia mięśnie brzucha, kończyn górnych; - wyciąg górny+drążek do podciągania - wym. wyciągu górnego ok. 2218x742x2020 mm, wzmacnia mięśnie kończyn górnych, obręczy barkowej i grzbietu, szczególnie zalecany dla osób z bólami pleców; wym. drążka do podciągania ok. 1630x800x2000 mm, odpowiada za wzmacnianie mięśni obręczy barkowej, ramion, klatki piersiowej i pleców; - wioślarz+wahadło - wym. wioślarza ok. 2323x1555x2020mm, wzmacnia mięśnie obręczy barkowej, grzbietu, ramion i nóg, uelastycznia odcinek lędźwiowy kręgosłupa; wym. wahadła ok. 1882x742x2020 mm, wzmacnia mięśnie pasa biodrowego, kończyn dolnych i górnych oraz mięśni brzucha, korzystnie wpływa na układ sercowo-naczyniowy, oddechowy i trawienny; - podciąg nóg+poręcze gimnastyczne - wym. podciągu nóg ok. 1388x600x2042 mm, wzmacnia mięśnie brzucha, kończyn górnych; wym. poręczy gimnastycznych ok. 2390x680x2020 mm, wzmacnia mięśnie przedramion, obręczy barkowej, brzucha i grzbietu; b) urządzenia strefy relaksu : - 4 drewniane ławki o wym. ok. 180x53 cm, - betonowy stolik rekreacyjny do gry w szachy i chińczyka z dwiema ławkami - wym. ok. 180x170x70cm - 1 szt., - tablica edukacyjna dla dzieci wyposażona w liczydło i labirynt; wym. ok 13x90 cm - 1 szt.; - nasadzenia zieleni: w formie drzew liściastych, iglastych i krzewów (np. śliwa dziecięca, świerk serbski, klon czerwony); c) nawierzchnia z trawy naturalnej z mieszanki traw; d) wykonanie ogrodzenia z siatki o dł. 40 m e) roboty ziemne związane z koniecznością wyrównania terenu f) elementy uzupełniające strefy aktywności: - kosz na śmieci - 1 szt. - tablica regulaminowa - 1 szt. - pięciostanowiskowy stojak na rowery - 1 szt. POZOSTAŁE INFORMACJE: Utworzone strefy aktywności będą miały charakter wielopokoleniowy i będą przyjazne osobom z różymi typami niepełnosprawności, w tym niepełnosprawnością ruchową. Wszystkie projektowane urządzenia w ramach otwartych stref aktywności będą zamontowane na wyrównanym podłożu, tak, aby ułatwić dostęp osobom z niepełnosprawnością ruchową. W lokalizacjach, gdzie zaprojektowano wykonanie ogrodzenia z siatki furtki ogrodzeniowe będą posiadać odpowiednią szerokość, tak, aby umożliwić zarówno swobodne wejście, jak i wjazd np. wózka inwalidzkiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ II. Wymagania do wykonania robót budowlanych: 1) Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zorganizuje plac budowy. 2) Wszelki koszty związane z użyciem mediów w ramach realizacji przedmiotu umowy ponosi Wykonawca. 3) Wykonawca ze szczególną starannością i we właściwy sposób zabezpieczy i oznakuje teren prowadzenia robót oraz umieści w widocznym miejscu tablicę informacyjną. 4) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją przedmiotu umowy w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty protokolarnego oddania budowy (odbioru końcowego robót) W przypadku zniszczenia jego otoczenia, Wykonawca zostanie wezwany do naprawy, w odpowiednim terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, w przypadku bezskutecznego upływu terminu wskazanego w wezwaniu Zamawiający dokona niezbędnych napraw na koszt Wykonawcy. 5) Wykonawca zobowiązany jest przywrócić do stanu pierwotnego teren stanowiący dojazd i zajęty czasowo pod plac budowy. 6) Wszystkie użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały i urządzenia muszą posiadać parametry techniczne nie gorsze niż wskazano w dokumentacji. 7) Do wykonania robót należy użyć materiałów i urządzeń posiadających wymagane atesty i certyfikaty. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylającego dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. Urz. UE L 88 z 04.04.2011, str. 5) powinny one odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U z 2014 r. poz. 883 ze zm.). 8) Na siłownie zewnętrzne i inne urzadzenia Wykonawca przekaże Zamawiającemu aktualne certyfikaty, instrukcję użytkowania i eksploatacji, instalowania i montażu, kontroli i konserwacji w języku polskim, oraz karty techniczne urządzeń/siłowni. 9) Wymaga się, aby zgłoszony przez Wykonawcę kierownik budowy był obecny na terenie budowy w trakcie realizacji robót. 10) Koszt załadowania, wyładowania, transportu i przyjęcia odpadów (np. ziemia, gruz) w celu przekazania ich do zakładu utylizacji należy wliczyć do ceny oferty. 11) W przypadku wystąpienia w materiałach opisujących przedmiot zamówienia nazw producentów, patentów, marek, znaków towarowych, bądź aprobat technicznych, norm, specyfikacji technicznych czy systemów odniesienia Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nieprowadzących do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwy należy traktować jako przykładowe. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia materiały i/ lub urządzenia i/lub siłownie i/lub systemy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 12) Wszystkie zamontowane przez Wykonawcę urządzenia, siłownie zewnętrzne muszą być fabrycznie nowe, wcześniej nieużywane. 13) Organizacja robót prowadzona będzie przez Wykonawcę zgodnie z wymogami BHP oraz ppooż. Dostawca urządzeń przekaże po wykonaniu robót montażowych: - Dokumentację techniczną z kartą informacyjną o konstrukcji urządzenia, jego wymiarach, użytych materiałach, farbach i lakierach. - Instrukcję użytkowania i montażu, włącznie z danymi na temat bezpiecznych odległości pomiędzy urządzeniami. - Certyfikaty, badania i inne dokumenty potwierdzające zgodność sprzętu z normą PN-EN 16630. - Pisemne potwierdzenie kompletności wykonania prac objętych zamówieniem i zgodności montażu z normą PN-EN 16630. Wynagrodzenie za przedmiot umowy ma charakter ryczałtowy. Dołączone do SIWZ przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Przedmiar robót nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia, mają funkcje pomocniczą. Zamawiający nie wymaga od Wykonawców dołączania kosztorysów robót. UWAGA: Wymiary urządzeń ujętych w opisie przedmiotu zamówienia mają wartości przybliżone i mogą ulec zmanie w zakresie 2 %.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37410000-5, 45223800-4, 45112720-8, 45342000-6, 77310000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji na roboty 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Budowa otwartej strefy aktywności w Białkowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa otwartej strefy aktywności w Białkowie - parametry techniczne zadania: a) 6 urządzeń siłowni plenerowej: - urządzenie typu street workout - wym. (dł., szer., wys.) ok. 313x153x310cm; - rower treningowy+motylek - wym. roweru treningowego ok 2360x560x2020 mm; poprawia ruchomość stawów kończyn dolnych, wzmacnia mięśnie nóg, urządzenie szczególnie wskazane dla osób starszych, które nie mogą czynnie uprawiać jazdy na rowerze; motylek - wym. ok 2059x1134x2005 mm, wzmacnia mięśnie rąk, obręczy barkowej, klatki piersiowej oraz grzbietu; - trenażer eliptyczny+prasa do nóg - wym. trenażera ok 2950x528x2020 mm, poprawia muskulaturę nóg i rąk, korzystnie wpływa na układ krążenia i oddechowy, redukuje tkankę tłuszczową; wym. prasy do nóg ok. 1388x960x2154 mm, wzmacnia mięśnie brzucha, kończyn górnych; - wyciąg górny+drążek do podciągania - wym. wyciągu górnego ok. 2218x742x2020 mm, wzmacnia mięśnie kończyn górnych, obręczy barkowej i grzbietu, szczególnie zalecany dla osób z bólami pleców; wym. drążka do podciągania ok. 1630x800x2000 mm, odpowiada za wzmacnianie mięśni obręczy barkowej, ramion, klatki piersiowej i pleców; - wioślarz+wahadło - wym. wioślarza ok. 2323x1555x2020mm, wzmacnia mięśnie obręczy barkowej, grzbietu, ramion i nóg, uelastycznia odcinek lędźwiowy kręgosłupa; wym. wahadła ok. 1882x742x2020 mm, wzmacnia mięśnie pasa biodrowego, kończyn dolnych i górnych oraz mięśni brzucha, korzystnie wpływa na układ sercowo-naczyniowy, oddechowy i trawienny; - podciąg nóg+poręcze gimnastyczne - wym. podciągu nóg ok. 1388x600x2042 mm, wzmacnia mięśnie brzucha, kończyn górnych; wym. poręczy gimnastycznych ok. 2390x680x2020 mm, wzmacnia mięśnie przedramion, obręczy barkowej, brzucha i grzbietu; b) urządzenia strefy relaksu : - 4 drewniane ławki o wym. ok. 180x53 cm, - betonowy stolik rekreacyjny do gry w szachy i chińczyka z dwiema ławkami - wym. ok. 180x170x70cm - 1 szt., - tablica edukacyjna dla dzieci wyposażona w liczydło i labirynt; wym. ok 13x90 cm - 1 szt.; - nasadzenia zieleni: w formie drzew liściastych, iglastych i krzewów (np. śliwa dziecięca, świerk serbski, klon czerwony); c) nawierzchnia z trawy naturalnej z mieszanki traw; d) elementy uzupełniające strefy aktywności: - kosz na śmieci - 1 szt. - tablica regulaminowa - 1 szt. - pięciostanowiskowy stojak na rowery - 1 szt. POZOSTAŁE INFORMACJE: Utworzone strefy aktywności będą miały charakter wielopokoleniowy i będą przyjazne osobom z różymi typami niepełnosprawności, w tym niepełnosprawnością ruchową. Wszystkie projektowane urządzenia w ramach otwartych stref aktywności będą zamontowane na wyrównanym podłożu, tak, aby ułatwić dostęp osobom z niepełnosprawnością ruchową. W lokalizacjach, gdzie zaprojektowano wykonanie ogrodzenia z siatki furtki ogrodzeniowe będą posiadać odpowiednią szerokość, tak, aby umożliwić zarówno swobodne wejście, jak i wjazd np. wózka inwalidzkiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ II. Wymagania do wykonania robót budowlanych: 1) Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zorganizuje plac budowy. 2) Wszelki koszty związane z użyciem mediów w ramach realizacji przedmiotu umowy ponosi Wykonawca. 3) Wykonawca ze szczególną starannością i we właściwy sposób zabezpieczy i oznakuje teren prowadzenia robót oraz umieści w widocznym miejscu tablicę informacyjną. 4) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją przedmiotu umowy w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty protokolarnego oddania budowy (odbioru końcowego robót) W przypadku zniszczenia jego otoczenia, Wykonawca zostanie wezwany do naprawy, w odpowiednim terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, w przypadku bezskutecznego upływu terminu wskazanego w wezwaniu Zamawiający dokona niezbędnych napraw na koszt Wykonawcy. 5) Wykonawca zobowiązany jest przywrócić do stanu pierwotnego teren stanowiący dojazd i zajęty czasowo pod plac budowy. 6) Wszystkie użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały i urządzenia muszą posiadać parametry techniczne nie gorsze niż wskazano w dokumentacji. 7) Do wykonania robót należy użyć materiałów i urządzeń posiadających wymagane atesty i certyfikaty. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylającego dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. Urz. UE L 88 z 04.04.2011, str. 5) powinny one odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U z 2014 r. poz. 883 ze zm.). 8) Na siłownie zewnętrzne i inne urzadzenia Wykonawca przekaże Zamawiającemu aktualne certyfikaty, instrukcję użytkowania i eksploatacji, instalowania i montażu, kontroli i konserwacji w języku polskim, oraz karty techniczne urządzeń/siłowni. 9) Wymaga się, aby zgłoszony przez Wykonawcę kierownik budowy był obecny na terenie budowy w trakcie realizacji robót. 10) Koszt załadowania, wyładowania, transportu i przyjęcia odpadów (np. ziemia, gruz) w celu przekazania ich do zakładu utylizacji należy wliczyć do ceny oferty. 11) W przypadku wystąpienia w materiałach opisujących przedmiot zamówienia nazw producentów, patentów, marek, znaków towarowych, bądź aprobat technicznych, norm, specyfikacji technicznych czy systemów odniesienia Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nieprowadzących do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwy należy traktować jako przykładowe. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia materiały i/ lub urządzenia i/lub siłownie i/lub systemy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 12) Wszystkie zamontowane przez Wykonawcę urządzenia, siłownie zewnętrzne muszą być fabrycznie nowe, wcześniej nieużywane. 13) Organizacja robót prowadzona będzie przez Wykonawcę zgodnie z wymogami BHP oraz ppooż. Dostawca urządzeń przekaże po wykonaniu robót montażowych: - Dokumentację techniczną z kartą informacyjną o konstrukcji urządzenia, jego wymiarach, użytych materiałach, farbach i lakierach. - Instrukcję użytkowania i montażu, włącznie z danymi na temat bezpiecznych odległości pomiędzy urządzeniami. - Certyfikaty, badania i inne dokumenty potwierdzające zgodność sprzętu z normą PN-EN 16630. - Pisemne potwierdzenie kompletności wykonania prac objętych zamówieniem i zgodności montażu z normą PN-EN 16630. Wynagrodzenie za przedmiot umowy ma charakter ryczałtowy. Dołączone do SIWZ przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Przedmiar robót nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia, mają funkcje pomocniczą. Zamawiający nie wymaga od Wykonawców dołączania kosztorysów robót. UWAGA: Wymiary urządzeń ujętych w opisie przedmiotu zamówienia mają wartości przybliżone i mogą ulec zmanie w zakresie 2 %.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37410000-5, 45223800-4, 45112720-8, 45342000-6, 77310000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji na roboty 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Budowa otwartej strefy aktywności w Żurawińcu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa otwartej strefy aktywności w Żurawińcu - parametry techniczne zadania: a) 6 urządzeń siłowni plenerowej: - urządzenie typu street workout - wym. (dł., szer., wys.) ok. 313x153x310cm; - rower treningowy+motylek - wym. roweru treningowego ok 2360x560x2020 mm; poprawia ruchomość stawów kończyn dolnych, wzmacnia mięśnie nóg, urządzenie szczególnie wskazane dla osób starszych, które nie mogą czynnie uprawiać jazdy na rowerze; motylek - wym. ok 2059x1134x2005 mm, wzmacnia mięśnie rąk, obręczy barkowej, klatki piersiowej oraz grzbietu; - prostownik pleców+prasa do nóg - wym. prostownika ok 1702x1105x2020 mm, wzmacnia mięśnie pleców w odcinku krzyżowo-lędźwiowym, wzmacnia mięśnie brzucha; wym. prasy do nóg ok. 1388x960x2154 mm, wzmacnia mięśnie brzucha, kończyn górnych; - wyciąg górny+drążek do podciągania - wym. wyciągu górnego ok. 2218x742x2020 mm, wzmacnia mięśnie kończyn górnych, obręczy barkowej i grzbietu, szczególnie zalecany dla osób z bólami pleców; wym. drążka do podciągania ok. 1630x800x2000 mm, odpowiada za wzmacnianie mięśni obręczy barkowej, ramion, klatki piersiowej i pleców; - wioślarz+wahadło - wym. wioślarza ok. 2323x1555x2020mm, wzmacnia mięśnie obręczy barkowej, grzbietu, ramion i nóg, uelastycznia odcinek lędźwiowy kręgosłupa; wym. wahadła ok. 1882x742x2020 mm, wzmacnia mięśnie pasa biodrowego, kończyn dolnych i górnych oraz mięśni brzucha, korzystnie wpływa na układ sercowo-naczyniowy, oddechowy i trawienny; - podciąg nóg+poręcze gimnastyczne - wym. podciągu nóg ok. 1388x600x2042 mm, wzmacnia mięśnie brzucha, kończyn górnych; wym. poręczy gimnastycznych ok. 2390x680x2020 mm, wzmacnia mięśnie przedramion, obręczy barkowej, brzucha i grzbietu; b) urządzenia strefy relaksu : - 4 drewniane ławki o wym. ok. 180x53 cm, - betonowy stolik rekreacyjny do gry w szachy i chińczyka z dwiema ławkami - wym. ok. 180x170x70cm - 1 szt., - tablica edukacyjna dla dzieci wyposażona w liczydło i labirynt; wym. Ok. 13x90 cm - 1 szt.; - nasadzenia zieleni: drzewa liściaste (np. śliwa dziecięca), krzewy (np. świerk serbski, klon czerwony); c) nawierzchnia z trawy naturalnej z mieszanki traw; d) ogrodzenie z siatki o dł. 40 m e) elementy uzupełniające strefy aktywności: - kosz na śmieci - 1 szt. - tablica regulaminowa - 1 szt. - pięciostanowiskowy stojak na rowery - 1 szt. POZOSTAŁE INFORMACJE: Utworzone strefy aktywności będą miały charakter wielopokoleniowy i będą przyjazne osobom z różymi typami niepełnosprawności, w tym niepełnosprawnością ruchową. Wszystkie projektowane urządzenia w ramach otwartych stref aktywności będą zamontowane na wyrównanym podłożu, tak, aby ułatwić dostęp osobom z niepełnosprawnością ruchową. W lokalizacjach, gdzie zaprojektowano wykonanie ogrodzenia z siatki furtki ogrodzeniowe będą posiadać odpowiednią szerokość, tak, aby umożliwić zarówno swobodne wejście, jak i wjazd np. wózka inwalidzkiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ II. Wymagania do wykonania robót budowlanych: 1) Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zorganizuje plac budowy. 2) Wszelki koszty związane z użyciem mediów w ramach realizacji przedmiotu umowy ponosi Wykonawca. 3) Wykonawca ze szczególną starannością i we właściwy sposób zabezpieczy i oznakuje teren prowadzenia robót oraz umieści w widocznym miejscu tablicę informacyjną. 4) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją przedmiotu umowy w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty protokolarnego oddania budowy (odbioru końcowego robót) W przypadku zniszczenia jego otoczenia, Wykonawca zostanie wezwany do naprawy, w odpowiednim terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, w przypadku bezskutecznego upływu terminu wskazanego w wezwaniu Zamawiający dokona niezbędnych napraw na koszt Wykonawcy. 5) Wykonawca zobowiązany jest przywrócić do stanu pierwotnego teren stanowiący dojazd i zajęty czasowo pod plac budowy. 6) Wszystkie użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały i urządzenia muszą posiadać parametry techniczne nie gorsze niż wskazano w dokumentacji. 7) Do wykonania robót należy użyć materiałów i urządzeń posiadających wymagane atesty i certyfikaty. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylającego dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. Urz. UE L 88 z 04.04.2011, str. 5) powinny one odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U z 2014 r. poz. 883 ze zm.). 8) Na siłownie zewnętrzne i inne urzadzenia Wykonawca przekaże Zamawiającemu aktualne certyfikaty, instrukcję użytkowania i eksploatacji, instalowania i montażu, kontroli i konserwacji w języku polskim, oraz karty techniczne urządzeń/siłowni. 9) Wymaga się, aby zgłoszony przez Wykonawcę kierownik budowy był obecny na terenie budowy w trakcie realizacji robót. 10) Koszt załadowania, wyładowania, transportu i przyjęcia odpadów (np. ziemia, gruz) w celu przekazania ich do zakładu utylizacji należy wliczyć do ceny oferty. 11) W przypadku wystąpienia w materiałach opisujących przedmiot zamówienia nazw producentów, patentów, marek, znaków towarowych, bądź aprobat technicznych, norm, specyfikacji technicznych czy systemów odniesienia Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nieprowadzących do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwy należy traktować jako przykładowe. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia materiały i/ lub urządzenia i/lub siłownie i/lub systemy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 12) Wszystkie zamontowane przez Wykonawcę urządzenia, siłownie zewnętrzne muszą być fabrycznie nowe, wcześniej nieużywane. 13) Organizacja robót prowadzona będzie przez Wykonawcę zgodnie z wymogami BHP oraz ppooż. Dostawca urządzeń przekaże po wykonaniu robót montażowych: - Dokumentację techniczną z kartą informacyjną o konstrukcji urządzenia, jego wymiarach, użytych materiałach, farbach i lakierach. - Instrukcję użytkowania i montażu, włącznie z danymi na temat bezpiecznych odległości pomiędzy urządzeniami. - Certyfikaty, badania i inne dokumenty potwierdzające zgodność sprzętu z normą PN-EN 16630. - Pisemne potwierdzenie kompletności wykonania prac objętych zamówieniem i zgodności montażu z normą PN-EN 16630.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37410000-5, 45223800-4, 45112720-8, 45342000-6, 77310000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji na roboty 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam przewodnika po Wrocławiu ze znajomością j.niemieckiego - Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania21-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam przewodnika niemieckojęzycznego po Wrocławiu. Chodzi o zwiedzanie Wrocławia: Starego Miasta z przewodnikiem dla dwóch moich niemieckojęzycznych znajomych wraz ze mną (3 osoby) w przedziale wiekowym 35-50 lat. Czas zwiedzania 3 lub 4 h w dniu wtorek 21 maja od godziny 9:00 do godziny 12:00. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI