Usługa organizacji konferencji w związku z wyborami samorządowymi zarządzonymi na...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa organizacji konferencji w związku z wyborami samorządowymi zarządzonymi na dzień 7 kwietnia 2024 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2024-02-15
  • ZamawiającyKrajowe Biuro Wyborcze
  • Data publikacji ogłoszenia2024-02-07
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00095611
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa organizacji konferencji w związku z wyborami samorządowymi zarządzonymi na dzień 7 kwietnia 2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowe Biuro Wyborcze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010300303

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wiejska 10

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-902

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 243 03 00 wew. 600

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kbw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pkw.gov.pl/zamowienia-publiczne

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Statutowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa organizacji konferencji w związku z wyborami samorządowymi zarządzonymi na dzień 7 kwietnia 2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33dadf35-c0f0-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00095611

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-33dadf35-c0f0-11ee-9897-f6855eb846c0

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-33dadf35-c0f0-11ee-9897-f6855eb846c0
Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą poczty elektronicznej, tj. e-mail: przetargi@kbw.gov.pl (nie dotyczy składania i wycofania ofert).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
2. Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą poczty elektronicznej, tj. e-mail: przetargi@kbw.gov.pl (nie dotyczy składania i wycofania ofert).
Uwaga:
W tej sytuacji, za datę złożenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę wpływu na adres poczty elektronicznej Zamawiającego (decydujące znaczenie będzie miała data otrzymania wiadomości przez system pocztowy Zamawiającego).
3. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego, Wykonawcy powinni posługiwać się numerem sprawy określonym w SWZ.
4. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia oraz nadane odpowiednie uprawnienia do komunikacji w postępowaniu oraz do przygotowania, złożenia, wycofania oferty. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy
e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
6. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, dalej zwanym „rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych” oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415 oraz z 2023 r. poz. 1824).
8. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych i o których mowa w SWZ, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247 oraz z 2019 r. poz. 848), dalej „rozporządzenie KRI”, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.
9. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia KRI (i przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub na Platformie e-Zamówienia w treści „Formularza do komunikacji”).
10. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia został wskazany w pkt 2.4.) ogłoszenia o zamówieniu.
11. Pozostałe wymagania w zakresie komunikacji zostały wskazane w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązki informacyjne wynikające z RODO poprzez
zamieszczenie wymaganych informacji w dokumencie zamówienia (rozdział XXVIII SWZ).

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający realizuje obowiązki informacyjne wynikające z RODO poprzez
zamieszczenie wymaganych informacji w dokumencie zamówienia (rozdział XXVIII SWZ).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KBW-PZP/TP/3/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji konferencji w związku z wyborami samorządowymi, tj. do rad gmin, rad powiatów, sejmików województw i rad dzielnic m.st. Warszawy oraz wójtów, burmistrzów, prezydentów miast zarządzonymi na dzień 7 kwietnia 2024 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku numer 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 64228100-1 - Usługi transmisji sygnału telewizyjnego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-04-05 do 2024-04-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został określony w rozdziale XXII SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu,
dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
• w okresie ostatnich 4 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych należycie wykonuje: co najmniej 3 usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 70.000,00 zł brutto zrealizowanej usługi każda i udokumentuje należyte ich wykonanie.
Za usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna usługę (jednorazową lub sukcesywną – w ramach jednego kontraktu/umowy) organizacji konferencji polegającą minimum na transmisji na żywo (online) o wartości co najmniej 70.000,00 zł brutto (słownie brutto: siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100) zrealizowanej usługi.
• dysponuje minimum 6 osobami do obsługi technicznej, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego, w tym:
- 1 osobą – kierownikiem produkcji, posiadającym doświadczenie w zakresie realizacji minimum 2 transmisji konferencji, w których wykorzystywany był sygnał przez telewizję o zasięgu ogólnokrajowym, a także władającym językiem polskim w stopniu komunikatywnym oraz językiem angielskim w stopniu komunikatywnym;
- 1 osobą – koordynatorem emisji, posiadającym doświadczenie w zakresie realizacji minimum 2 transmisji konferencji, w których wykorzystywany był sygnał przez telewizję o zasięgu ogólnokrajowym, a także władającym językiem polskim w stopniu komunikatywnym oraz językiem angielskim w stopniu komunikatywnym;
- 2 osobami – operatorami kamer, posiadającymi doświadczenie w zakresie realizacji minimum 2 transmisji konferencji, w których wykorzystywany był sygnał przez telewizję o zasięgu ogólnokrajowym, a także władającymi językiem polskim w stopniu komunikatywnym,
- 1 osobą – dźwiękowcem, posiadającym doświadczenie w zakresie realizacji minimum 2 transmisji konferencji, w których wykorzystywany był sygnał przez telewizję o zasięgu ogólnokrajowym, a także władającym językiem polskim w stopniu komunikatywnym,
- 1 osobą – oświetleniowcem, posiadającym doświadczenie w zakresie realizacji minimum 2 transmisji konferencji, w których wykorzystywany był sygnał przez telewizję o zasięgu ogólnokrajowym, a także władającym językiem polskim w stopniu komunikatywnym.
Wszystkie skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia osoby muszą posiadać doświadczenie i kwalifikacje wymienione powyżej lub wyższe. Jednocześnie Wykonawca zobowiązany jest do doboru kadry (osób) w liczbie i w sposób gwarantujący możliwość realizacji zamówienia z należytą starannością.
Uwaga:
Zamawiający nie dopuszcza sytuacji łączenia w zakresie jednej osoby funkcji osób wskazanych powyżej. Tym samym jedna wskazana osoba przez Wykonawcę może pełnić w przedmiotowym zamówieniu jedynie jedną funkcję.
Powyższe oznacza także, że każda z osób określonych powyżej musi być inną, odrębną osobą, tj. zespół osób dedykowanych do realizacji przedmiotu zamówienia, o którym mowa powyżej musi składać się z min. 6 różnych osób spełniających wskazane przez Zamawiającego warunki.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następującego podmiotowego środka dowodowego, aktualnego na dzień jego złożenia: oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy oraz w ust. 5 rozdziału IX SWZ, tj. na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Wzór oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy stanowi załącznik numer 4 do SWZ.
Uwaga:
Oświadczenie składa również każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, składa również oświadczenia tych podmiotów, potwierdzające, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia: 1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 4 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Wzór wykazu usług wykonanych stanowi załącznik numer 5 do SWZ.
Uwaga:
W wykazie usług wykonanych należy wskazać wyłącznie te usługi, które potwierdzają spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1 lit. d tiret 1 rozdziału XI SWZ.
Każda usługa musi być zrealizowana lub realizowana na podstawie odrębnej umowy/kontraktu na rzecz podmiotu innego niż Wykonawca. W odniesieniu do usług nadal realizowanych, część faktycznie wykonana musi spełniać wymogi określone przez Zamawiającego.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonanych lub wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, w wykazie usług wykonanych wskazuje tylko te usługi, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
W stosunku do Wykonawców, którzy na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu powołują się na zdolności innych podmiotów, Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca albo jeden ze wskazanych przez Wykonawcę podmiotów udostępniających zasoby, wykaże że samodzielnie spełnia warunek. W przypadku, gdy np. realizacją jednego zamówienia wykazuje się Wykonawca, a kolejnego/ych zamówień podmiot udostępniający zasoby, Zamawiający uzna, że powyższy warunek nie został spełniony.
2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, (…), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wzór wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego stanowi załącznik numer 6 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
w przypadku, gdy Wykonawca chce uzyskać punkty w ramach kryterium oceny ofert numer 2 - wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w zakresie podlegającym ocenie w kryterium oceny ofert.
Wzór wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego stanowi załącznik numer 6 do SWZ.
Ww. przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z kryterium oceny ofert numer 2 określonym przez Zamawiającego w opisie kryteriów oceny ofert w rozdziale XXII SWZ - „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia”.
Uwaga:
Zamawiający przyzna Wykonawcy punkty za doświadczenie wskazane w wykazie osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego załączonym do oferty – za doświadczenie osób większe pod względem ilości realizacji transmisji konferencji, w których wykorzystywany był sygnał przez telewizję o zasięgu ogólnokrajowym niż wymagane przez Zamawiającego w warunkach udziału w postępowaniu, dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, określonych w ust. 1 lit. d tiret 2 rozdziału XI SWZ.
Jednocześnie Zamawiający wskazuje, że w ramach podmiotowego środka dowodowego Wykonawca będzie musiał wykazać te same osoby lub, w przypadku niemożności wskazania tych samych osób, osoby z doświadczeniem tożsamym jakie zostało wskazane przez Wykonawcę w ramach kryterium oceny ofert numer 2 lub doświadczeniem do niego wyższym. Niespełnienie tego wymagania skutkować będzie odrzuceniem przez Zamawiającego złożonej oferty przez Wykonawcę.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli dotyczy;
2) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby oraz pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie osoby do reprezentowania podmiotu udostępniającego zasoby – jeżeli dotyczy;
3) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy;
4) Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) – jeżeli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda wniesienia przez Wykonawców wadium, na cały okres związania ofertą, jako zabezpieczenie złożonej oferty.
2. Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3.000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych, 00/100).
3. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert i utrzymywania nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.
4. Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462 i 1672).
5. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, tj.:
KRAJOWE BIURO WYBORCZE
NARODOWY BANK POLSKI ODDZIAŁ OKRĘGOWY W WARSZAWIE
nr konta: 45 1010 1010 0054 6713 9120 0000
6. Za wadium skutecznie wniesione przelewem na wyżej wskazany rachunek bankowy, Zamawiający uznaje wadium, które najpóźniej przed upływem terminu składania ofert będzie znajdować się na rachunku Zamawiającego (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). Za datę i godzinę wniesienia wadium w takiej formie Zamawiający uzna datę i godzinę uznania wpłaty na rachunku bankowym Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego ww. rachunek.
UWAGA:
Niedopuszczalna jest wpłata gotówki, celem wniesienia wadium w formie pieniądza, dokonana u Zamawiającego.
7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
8. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 4 pkt 2-4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Wadium w tej formie należy wnieść jako osobny plik (w sposób pozwalający na jego zwrot bez dekompletowania oferty) obok innych plików stanowiących ofertę.
9. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie pieniądza, Zamawiający zaleca, by Wykonawca do oferty załączył dokument potwierdzający dokonanie przelewu.
10. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN według średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski aktualnego
z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W sytuacji, gdy w dniu wszczęcia postępowania nie były publikowane kursy walut obcych przez Narodowy Bank Polski, Zamawiający przyjmie do przeliczenia średni kurs z najbliższego dnia następującego po dniu wszczęcia postępowania, w którym Narodowy Bank Polski publikował średni kurs walut obcych.
11. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji/poręczenia, z treści tej gwarancji/poręczenia musi wynikać w szczególności:
1) nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (podmiotu udzielającego gwarancji/poręczenia) oraz adresy ich siedzib;
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem;
3) kwota gwarancji/poręczenia (zgodna z kwotą określoną przez Zamawiającego w SWZ);
4) termin ważności gwarancji/poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą, począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składania ofert;
5) bezwarunkowe, nieodwoływalne oraz płatne na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta / poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu, maksymalnie w terminie 30 dni od dnia żądania, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy.
12. Pozostałe wymagania w zakresie wadium zostały wskazane w SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2) W przypadku, o którym mowa w pkt 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) Nazwy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia muszą zostać wskazane w ofercie.
4) Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument ustanawiający pełnomocnika, o którym mowa w pkt 2.
5) W odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6) W przypadku, o którym mowa pkt 5, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy.
7) W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia w inny sposób niż w odniesieniu do pojedynczych Wykonawców.
8) Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
9) Elektroniczne kopie dokumentów dotyczące poszczególnych Wykonawców muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez wyznaczonego przez nich pełnomocnika lub odpowiednio przez tych Wykonawców.
10) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant (lider) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
11) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego będą ponosić solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
Uwaga:
Na gruncie przepisów dotyczących zamówień publicznych przedsiębiorców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej traktuje się jak Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
W przypadku spółki cywilnej dokumentami zastępującymi pełnomocnictwo mogą być umowa spółki lub uchwała wspólników, wskazująca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spółki (wszystkich wspólników).
Szczegółowe kwestie dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały uregulowane w SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawieranej Umowy, w stosunku do treści Oferty Wykonawcy, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności i na warunkach określonych poniżej:
1) gdy konieczne okażą się zmiany w łącznej liczbie Konferencji określonej przez Zamawiającego w OPZ. Inicjatorem tej zmiany może być wyłącznie Zamawiający – przy czym zmiana ta nie może spowodować zmiany wynagrodzenia Wykonawcy;
2) w zakresie konieczności dokonania zmiany oznaczenia Wykonawcy jako Strony Umowy – w sytuacjach wynikających ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego skutkujących sytuacją, że nowy Wykonawca ma zastąpić dotychczasowego Wykonawcę w sytuacjach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2 lit. b i c ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych. Inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca – w takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy w stosunku do wynagrodzenia określonego w Umowie nie ulegnie zwiększeniu, termin realizacji Umowy oraz sposób realizacji przedmiotu Umowy również nie ulegną zmianie.
2. Strony dopuszczają również inne niż wyżej wymienione zmiany w Umowie pod warunkiem, że zmiany te będą dopuszczalne w świetle postanowień art. 455 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, a w tym zmiany, które nie są istotne w rozumieniu art. 454 ust. 2 ww. ustawy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Złożenie przez Wykonawcę oferty następuje za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, zakładka „Oferty/wnioski”. Szczegóły dotyczące przygotowania i złożenia oferty zostały określone w rozdziale XVIII SWZ.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-15 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-15

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Z przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający, na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 i 1859), wykluczy również:
„1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593, z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 i 295) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.”.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone- Grodzisk Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI