Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej dla jednostek garnizonu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej dla jednostek garnizonu mazowieckiego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRadom
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa terenowa
  • Termin składania wniosków2019-05-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyKomenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
  • Data publikacji ogłoszenia2019-04-30
  • Numer ogłoszenia543260-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 543260-N-2019 z dnia 2019-04-30 r.

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu: Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej dla jednostek garnizonu mazowieckiego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, krajowy numer identyfikacyjny 67089737900000, ul. 11 Listopada  37/59 , 26-600  Radom, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 483453103, e-mail monika.hernik@ra.policja.gov.pl, faks 483452002.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu ul. 11 Listopada 37/59 26-600 Radom Sekcja Zamówień Publicznych

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej dla jednostek garnizonu mazowieckiego
Numer referencyjny: 26/19
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych ISDN polegających na zapewnieniu stałego dostępu do publicznej sieci telefonicznej wraz z zainstalowaniem zakończeń sieci w jednostkach policji zgodnie z podaną lokalizacją. 3.1. Świadczenie usług telekomunikacyjnych musi zapewniać obsługę połączeń telefonicznych: a) dla ruchu przychodzącego – wszystkich rodzajów połączeń telefonicznych w zakresie numeracji; b) dla ruchu wychodzącego: - połączeń w ruchu lokalnym i strefowym, - połączeń w ruchu międzystrefowym, - połączeń w ruchu międzynarodowym, - połączeń do sieci telefonii komórkowej, - połączeń na numery specjalne i usługowe innych operatorów. 3.2. Świadczenie usług telekomunikacyjnych musi być zrealizowane w postaci cyfrowych łączy ISDN PRA, ISDN BRA przy wykorzystaniu stacjonarnych zakończeń sieci dostarczanych przez Wykonawcę w ilości i rodzaju dostępów wyszczególnionych w pkt 3.35. Połączenie sieci Wykonawcy z zakończeniem sieci Zamawiającego dokonywane jest na przełącznicy telekomunikacyjnej Zamawiającego. 3.3. Połączenie sieci Zamawiającego ze stacjonarnym zakończeniem sieci Wykonawcy dokonane będzie na przełącznicy typu „KRONE” w obiekcie Zamawiającego. 3.4. Dla zadań 1- 4 połączenie sieci Zamawiającego ze stacjonarnym zakończeniem sieci Wykonawcy (Operatora) dokonywane jest na przełącznicy telekomunikacyjnej w obiekcie/lokalizacji Zamawiającego. Usługa telekomunikacyjne realizowana jest za pomocą stacjonarnego zakończenia sieci Wykonawcy (Operatora), obejmującego ISDN PRA lub jego wielokrotności zgodnie z zaleceniami: ITU-T I.431/430 (warstwa fizyczna), ETS 300 102-1 (protokół). Wykonanie punktu styku FPS dla realizacji usługi połączeń telefonicznych zgodnie z wymaganiami: a) parametry elektryczne będą zgodne z ITU-T G.703, impedancja falowa = 120 Ohm, przepływność 2 Mbit/s, b) parametry jakościowe będą zgodne z ITU-T M.2100, M.2101 oraz G.821, G.826, c) dopuszczalne fluktuacje fazy i przepływności będą zgodne z ITU-T G.823 i G.921, d) struktura ramki będzie zgodna z G.704 (bity E wykorzystane do kontroli parzystości CRC4), e) stopa błędów będzie wynosiła poniżej 1 x 10-6, f) typ dostępu: zad 1-4 ISDN PRA 30B+D EURO-ISDN; zad. 5-9 ISDN BRA 2B + D EURO-ISDN sygnalizacją w TS16 w każdym ISDN BRA, g) protokół sygnalizacyjny w TS16: DSS-1. 3.5. Zamawiający dopuszcza następujące rozwiązania techniczne dla świadczenia usług telefonii stacjonarnej dla wskazanych lokalizacji w przedmiocie zamówienia: a) doprowadzenie kablem optotelekomunikacyjnym, b) doprowadzenie kablem telekomunikacyjnym o żyłach miedzianych, c) bezprzewodowe medium transmisyjne, pod warunkiem zakończenia łącza zgodnego ze standardem ISDN BRA z sygnalizacją DSS1. 3.6. Zamawiający dopuszcza świadczenie usług za pomocą łączy w technologii radiowej przy spełnieniu następujących warunków: a) Wykonawca musi zapewnić poziom dostępności do łącza telefonicznego o wartości nie mniejszej niż 99,5 % / rok. b) Zamawiający dopuszcza możliwości posadowienia niepenetrujących elementów konstrukcyjnych urządzeń łącza radiowego na budynkach będących w trwałym zarządzie Policji. W przypadku zastosowania przez Wykonawcę konstrukcji związanych z murem Wykonawca przekaże je na własność Zamawiającego lub po zakończeniu okresu obowiązywania umowy, zdemontuje konstrukcje na własny koszt i przywróci stan techniczny muru sprzed instalacji. c) Zamawiający wymaga prowadzenia instalacji sygnałowych i zasilających wewnątrz budynków Zamawiającego. d) Zamawiający nie wyraża zgody na wykorzystanie masztów Zamawiającego. e) Urządzenia łącza radiowego nie mogą zakłócać pracy urządzeń Zamawiającego oraz pogarszać zasięgów łączności radiowej Zamawiającego. f) Wykonawca dla poszczególnych obiektów Zamawiającego musi opracować projekty instalacyjne urządzeń łącza radiowego przewidzianych do instalacji na tych obiektach zawierające rysunki i opis konstrukcji antenowych, linii sygnałowych, zasilających i odgromowych oraz urządzeń aktywnych. g) Dla konstrukcji antenowych przewidywanych do umieszczenia na obiektach Zamawiającego, Wykonawca musi wykonać ekspertyzy wytrzymałościowe potwierdzające możliwość umieszczenia ich na konstrukcji budynku, podpisane przez uprawnionego projektanta. Ekspertyzy Wykonawca musi przedstawić wraz z projektem instalacyjnym. h) Wraz z projektem instalacyjnym Wykonawca musi przedstawić obliczenia wykonane zgodnie ze zaleceniem ITU-R P.530 potwierdzające spełnienie wymaganego poziomu dostępności łącza. i) Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykonał dla urządzeń łącza radiowego strefową ochronę przeciwprzepięciową. Zamawiający dopuszcza następujące wartości szczytowe w strefie dla udarów prądowych o kształcie 8μs/20μs: a) przepięcia w instalacji elektrycznej – 2,5 kV, b) przepięcia w liniach przesyłu sygnału (przewód-ziemia) – 1 kV, Projekt strefowej ochrony przeciwprzepięciowej Wykonawca musi przedstawić wraz z projektem instalacyjnym. j) Wykonawca musi zapewnić pracę urządzeń radiowych w paśmie licencjonowanym. Przyznane przez UKE częstotliwości radiowe lub kserokopię wniosku o przydzielenie częstotliwości z nadaną przez UKE numeracją Wykonawca musi przedstawić Zamawiającego wraz z projektem instalacyjnym. k) Projekty instalacyjne dla poszczególnych obiektów wymagają akceptacji przez Zamawiającego. l) Wykonawca musi zapewnić szyfrowanie transmisji na drodze radiowej łącza metodą minimum AES256CCM i zarządzaniem kluczami zgodnie z zaleceniem ITUT-X.509. m) Zamawiający wymaga aby usługa łącza telefonicznego była dostępna niezależnie od przerw w dostawie energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego przez okres minimum sześciu godzin od wystąpienia przerwy w dostawie energii. n) Wykonawca musi zapewnić służbom technicznym Zamawiającego możliwość dostępu do danych statystycznych i utrzymaniowych łącza radiowego min. takich jak parametry transmisyjne. 3.7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w razie konieczności zapewnienia zasilania urządzeń teletransmisyjnych niezbędnych do realizacji usługi, wykonał, na własny koszt, konieczną instalację zasilającą. Wykonanie instalacji musi być poprzedzone wykonaniem projektu instalacji w uzgodnieniu z Zamawiającym. 3.8. Zamawiający wymaga aby w razie zmiany operatora Wykonawca wypełnił wniosek/wnioski dotyczące przeniesienia zakresów numeracyjnych ISDN/ DDI do własnej sieci operatorskiej. Wniosek ten należy przedstawić zamawiającemu do akceptacji. 3.9. Dla zadania 5-9 usługa połączeń telefonicznych musi być zrealizowana przy wykorzystaniu stacjonarnego zakończenia sieci dostarczanego przez Wykonawcę w postaci cyfrowych łączy ISDN-BRA 2B+D zgodnie z danymi podanymi w tabelach dla poszczególnych zadań - współpracującymi z urządzeniami Zamawiającego. 3.10. Zamawiający posiada wyposażenia dla dostępów ISDN PRA (zadanie 1-4) oraz ISDN BRA (zadanie 5-9). 3.11. Zamawiający informuje że aktualnym dostawcą usług telekomunikacyjnych jest dla wszystkich zadań - ORANGE POLSKA S.A 3.12. Wykonawca poniesie koszty wyposażenia i konfiguracji central telefonicznych Zamawiającego w przypadku braku możliwości technicznych współpracy urządzeń Zamawiającego z urządzeniami Wykonawcy. Dostarczony sprzęt będzie własnością Wykonawcy (Operatora) i po zakończeniu świadczenia Usługi będzie zdemontowany. 3.13. W razie konieczności Wykonawca zapewni przeniesienie dotychczasowego zakresu numeracji do własnej sieci, na własny koszt, przy zapewnieniu ciągłości ich funkcjonowania (zgodnie z art. 71 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne - Dz. U. z 2018 poz.1954 z późniejszymi zmianami). 3.14. Zamawiający wymaga zapewnienia pełnej prezentacji numeru dla wszystkich połączeń wychodzących. Przesyłanie numeru strony wywoływanej (called party) będzie zgodne z zaleceniem ITU T Q.931, pkt 5.1.1 „en-blocsending”, pkt 4.5.8 w zakresie parametrów Type Of Number (TON) i Numbering Plan Identification (NPI)=ISDN/ITU-T E.164 oraz z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie planu numeracji krajowej dla publicznych sieci telefonicznych z dnia 28.02.2008 r (Dz.U. nr 52 poz. 307) 3.15. Zamawiający zastrzega sobie, iż usługa nie może być świadczona z użyciem technologii alternatywnych, tj. bramki GSM, numery dostępowe, VoIP. 3.16. Usługa może być świadczona na zasadzie WLR. W związku z powyższym Zamawiający wymaga od Wykonawcy zarówno obsługi ruchu wychodzącego i przychodzącego, jak również utrzymania linii abonenckich zgodnie z zapisami SIWZ. Wykonawca jest jedynym podmiotem ponoszącym pełną odpowiedzialność za kompleksową realizację przedmiotu zamówienia 3.17. Zamawiający nie dopuszcza żadnych opłat za inicjacje połączeń. 3.18. Wykonawca zapewni sekundowe naliczanie opłat za rzeczywisty czas połączenia telefonicznego (licząc od momentu zgłoszenia strony B do momentu rozłączenia strony A) i będzie naliczał koszty połączeń wg stawek z formularza ofertowego. 3.19. Za połączenia nie ujęte w formularzu ofertowym opłaty wg aktualnego cennika usług telekomunikacyjnych. W przypadku zmiany cennika usług telekomunikacyjnych Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo dostarczyć aktualnie obowiązujący cennik w/w usług telekomunikacyjnych. 3.20. Z uwagi na obszar działania garnizonu mazowieckiego na terenie województwa mazowieckiego Zamawiający określa: Zadanie nr 1 - ruch lokalny dla powiatu siedleckiego. - ruch strefowy dla powiatów: białobrzeski, ciechanowski, garwoliński, gostyniński, grójecki, kozienicki, lipski, łosicki, makowski, mławski, ostrołęcki, ostrowski, płocki, płoński, przasnyski, przysuski, pułtuski, radomski, sierpecki, sochaczewski, sokołowski, szydłowiecki, węgrowski, wyszkowski, zwoleński, żuromiński, żyrardowski. Zadanie nr 2 - ruch lokalny dla powiatu płockiego. - ruch strefowy dla powiatów : białobrzeski, ciechanowski, garwoliński, gostyniński, grójecki, kozienicki, lipski, łosicki, makowski, mławski, ostrołęcki, ostrowski, płoński, przasnyski, przysuski, pułtuski, radomski, siedlecki, sierpecki, sochaczewski, sokołowski, szydłowiecki, węgrowski, wyszkowski, zwoleński, żuromiński, żyrardowski. Zadanie nr 3 - ruch lokalny dla powiatu ostrołęckiego. - ruch strefowy dla powiatów : białobrzeski, ciechanowski, garwoliński, gostyniński, grójecki, kozienicki, lipski, łosicki, makowski, mławski, ostrowski, płocki, płoński, przasnyski, przysuski, pułtuski, radomski, siedlecki, sierpecki, sochaczewski, sokołowski, szydłowiecki, węgrowski, wyszkowski, zwoleński, żuromiński, żyrardowski. Zadanie nr 4 - ruch lokalny dla powiatu ciechanowskiego. - ruch strefowy dla powiatów : białobrzeski, garwoliński, gostyniński, grójecki, kozienicki, lipski, łosicki, makowski, mławski, ostrołęcki, ostrowski, płocki, płoński, przasnyski, przysuski, pułtuski, radomski, siedlecki, sierpecki, sochaczewski, sokołowski, szydłowiecki, węgrowski, wyszkowski, zwoleński, żuromiński, żyrardowski. Zadanie nr 5 - ruch lokalny dla powiatu gostynińskiego, sierpeckiego, żyrardowskiego, sochaczewskiego. - ruch strefowy dla powiatów : białobrzeski, ciechanowski, garwoliński, grójecki, kozienicki, lipski, łosicki, makowski, mławski, ostrołęcki, ostrowski, płocki, płoński, przasnyski, przysuski, pułtuski, radomski, siedlecki, sokołowski, szydłowiecki, węgrowski, wyszkowski, zwoleński, żuromiński. Zadanie nr 6 - ruch lokalny dla powiatu makowskiego, przasnyskiego, wyszkowskiego, ostrowskiego - ruch strefowy dla powiatów : białobrzeski, ciechanowski, garwoliński, gostyniński, grójecki, kozienicki, lipski, łosicki, mławski, ostrołęcki, płocki, płoński, przysuski, pułtuski, radomski, sierpecki, siedlecki, sochaczewski, sokołowski, szydłowiecki, węgrowski, zwoleński, żuromiński, żyrardowski. Zadanie nr 7 - ruch lokalny dla powiatu białobrzeskiego, grójeckiego, lipskiego, szydłowieckiego, zwoleńskiego, kozienickiego, przysuskiego. - ruch lokalny dla gmin Pionki, Iłża, Warka. - ruch strefowy dla powiatów : ciechanowski, garwoliński, gostyniński, łosicki, makowski, mławski, ostrołęcki, ostrowski, płocki, płoński, przasnyski, pułtuski, radomski, sierpecki, siedlecki, sochaczewski, sokołowski, węgrowski, wyszkowski, żuromiński, żyrardowski. Zadanie nr 8 - ruch lokalny dla powiatu garwolińskiego, łosickiego, węgrowskiego. - ruch lokalny dla gminy Łochów. - ruch strefowy dla powiatów: białobrzeski, ciechanowski, gostyniński, grójecki, kozienicki, lipski, makowski, mławski, ostrołęcki, ostrowski, płocki, płoński, przasnyski, przysuski, pułtuski, radomski, siedlecki, sierpecki, sochaczewski, sokołowski, szydłowiecki, wyszkowski, zwoleński, żuromiński, żyrardowski. Zadanie nr 9 - ruch lokalny dla powiatu mławskiego, płońskiego, pułtuskiego, żuromińskiego. - ruch strefowy dla powiatów : białobrzeski, ciechanowski, garwoliński, gostyniński, grójecki, kozienicki, lipski, łosicki, makowski, ostrołęcki, ostrowski, płocki, przasnyski, przysuski, radomski, siedlecki, sierpecki, sochaczewski, sokołowski, szydłowiecki, węgrowski, wyszkowski, zwoleński, żyrardowski. 3.21. Zamawiający otrzyma możliwość uzyskania dostępu do innych usług dodatkowych określonych w zaproponowanej taryfie telekomunikacyjnej Wykonawcy, w tym bezpłatnych usług CLIP, CLIR dla każdego z numerów DDI. 3.22. Wymaga się od Wykonawcy dostarczania w cyklach miesięcznych pełnych zestawień taryfikacyjnych, tzn. wykazów zrealizowanych połączeń zawierających następujące informacje: datę, godzinę, rzeczywisty czas trwania połączenia, rzeczywisty koszt połączenia oraz numer abonenta dzwoniącego i numer wybierany. Wykazy muszą być dostarczane w postaci plików formatu xls. W pliku muszą być zawarte wszystkie połączenia wychodzące zrealizowane poprzez dostęp. Dane mogą być udostępniane za pomocą strony internetowej Wykonawcy, dostarczane pocztą elektroniczną w terminie do 14 dni kalendarzowych od zakończenia cyklu rozliczeniowego. Koszty generowania i dostarczania bilingów należy wliczyć w koszt opłaty abonamentowej. 3.23. Wysokości stawek połączeń, abonamentów oraz wszelkich opłat określonych w formularzu ofertowym, nie mogą ulec podwyższeniu w czasie trwania umowy z wyjątkiem podwyższenia stawek VAT. 3.24. Wszelkie koszty związane z instalacją, uruchomieniem, grupą numerów DDI i utrzymaniem dostępów ISDN muszą być wliczone w opłatę abonamentową. 3.25. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 3.26. Wykonawca zapewni całodobowy dostęp telefoniczny do służb technicznych w celu zgłaszania uszkodzeń i konfiguracji usług. 3.27. Wymagana gotowość i dyspozycyjność w trybie 24/7/365. 3.28. Usuwanie uszkodzeń i przywracanie łączności musi nastąpić w ciągu max. 6 godz. od chwili zgłoszenia Wykonawcy w formie telefonicznej, mailowej, faksowej. 3.29. Wykonawca musi posiadać całodobowe centrum przyjmowania reklamacji, czynne w trybie 24/7/365 przez cały czas trwania umowy. 3.30. Wszelkie sprawy formalne, techniczne i organizacyjne związane z uruchomieniem usługi spoczywają na Wykonawcy. 3.31. Wykonawca zobowiązuje się, że w ogólnej liczbie osób, którym zostanie powierzona realizacja przedmiotu zamówienia zatrudniona zostanie osoba prowadząca rozliczenia finansowe i obsługę reklamacji dla usług będących przedmiotem zamówienia, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów prawa pracy w wymiarze pełnego etatu przez cały okres realizacji zamówienia 3.32. Termin świadczenia usługi: od 01 września 2019 r. - na okres 24 miesięcy. 3.33. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wypowiedzenia umowy z trzymiesięcznym okresem wypowiedzenia w przypadku zmiany systemu połączeń telefonicznych realizowanych w jednostkach Policji całego kraju przez Komendę Główną Policji. 3.34. Wykonawca zapewni zachowanie typu obecnie świadczonej usługi telekomunikacyjnej (zadania 1-9,) w lokalizacjach wskazanych w tabelach poniżej, a także zapewni utrzymanie obecnie użytkowanej numeracji. 3.35.Szczegółowy opis zawiera Specyfikacja techniczna usług 3.36 WYMAGANIA DOT. ZATRUDNIENIA PRZEZ WYKONAWCĘ NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ OSÓB WYKONUJĄCYCH WSKAZANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO CZYNNOŚCI stosownie do zapisu art. 29 ust. 3a ustawy PZP. 1) Wykonawca zobowiązuje się, że w ramach wykonywania umowy, czynności polegające na rozliczeniu finansowym oraz obsługi reklamacji, będą wykonywane przez pracowników zatrudnionych w wymiarze pełnego etatu, w ramach umowy o pracę w rozumieniu przepisów art. 22 §1 Kodeksu Pracy (tj. Dz.U. z 2018 poz. 917, 1000, 1076, 1608, 1629) przez cały okres realizacji zamówienia. 2) Wykonawca nie później niż w dniu rozpoczęcia świadczenia usługi zobowiązany będzie złożyć Zamawiającemu informację dotyczącą osoby/osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę skierowanych do realizacji przedmiotowego zamówienia, zawierającą imię i nazwisko. 3) Dane zawarte w informacji, o której mowa w ust. 2 nie mogą naruszać ustawy z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 4) Wykonawca jest zobowiązany do raportowania stanu zatrudnienia osób, przez cały okres realizacji umowy na każde wezwanie w terminie 3 dni roboczych od otrzymania wezwania od Zamawiającego. 5) W przypadku, gdy w sposób niezawiniony przez Wykonawcę ustanie stosunek pracy z osobą bądź osobami, o których mowa w ust. 1, Wykonawca zobowiązany będzie do podjęcia działań zmierzających do zatrudnienia osoby bądź osób. Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania swoich działań oraz przedłożenia tych dokumentów Zamawiającemu 6) W przypadku powierzenia wykonania czynności określonych w ust. 1 osobom niezatrudnionym na podstawie umowy o pracę, Zamawiający naliczy Wykonawcy karę w wysokości 300,00 zł .

II.5) Główny kod CPV: 64210000-1
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  24   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Wymagany termin lub okres realizacji zamówienia: od 01.09.2019r. przez 24 m-ce
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, wydanego na podstawie art. 11 w zw. z art. 10 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (tj .Dz. U. z 2018r. poz. 1954 ze zm.).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku dotyczącego tej kategorii.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku dotyczącego tej kategorii.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. Zamawiający uwzględniając dyspozycję art. 26 ust. 6 ustawy Pzp wskazuje, iż dla potwierdzenia spełnienia określonego warunku udziału w postępowaniu skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych. Realizując dyspozycję art. 26 ust. 1 i 2 ustawy Pzp i wzywając wykonawcę, który złożył ofertę najwyżej ocenioną, do przedstawienia dokumentów zamawiający nie będzie żądać od takiego wykonawcy dokumentów, w takim zakresie, w jakim je posiada lub może samodzielnie pozyskać. Możliwość pozyskania bezpłatnych dokumentów w postaci elektronicznej, na potrzeby postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w polskim porządku prawnym, dotyczy informacji z Krajowego Rejestru Sądowego (art. 4 ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. – o Krajowym Rejestrze Sądowym (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 687) oraz informacji z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (art. 38 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. – o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2015 r, poz. 584 ze zm.). Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu wskazanego powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis § 7 ust. 2 Rozporządzenia w sprawie dokumentów stosuje się. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów wymienionych w § 2, § 5, §7 Rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, wydanego na podstawie art. 11 w zw. z art. 10 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (tj.Dz. U. z 2018r. poz. 1954 ze zm.).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz ofertowy – załączniki o nr 2A-2I do SIWZ - należy złożyć w formie oryginału. 2. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza. Ponadto: 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności dotej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Propozycję treści oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ) - oświadczenie należy złożyć w formie oryginału lub kopii. I. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu, w sprawie rodzajów dokumentów składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem; II. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w rozporządzeniu, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości . Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu, w sprawie rodzajów dokumentów sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. Ilekroć w SIWZ, a także w załącznikach do SIWZ, występuje wymóg podpisywania dokumentów lub oświadczeń lub też potwierdzania dokumentów za zgodność z oryginałem, należy przez to rozumieć, że oświadczenia i dokumenty te powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem (podpisami) osoby (osób) uprawnionej (uprawnionych) do reprezentowania wykonawcy/podmiotu, na zasobach lub sytuacji którego wykonawca polega, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania wykonawcy/podmiotu, na zasobach lub sytuacji którego wykonawca polega na podstawie pełnomocnictwa. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca śledził stronę internetową Zamawiającego, gdzie będą publikowane ewentualne zmiany i wyjaśnienia treści SIWZ. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Przewidywane zmiany umowy - dopuszcza się zmianę Umowy w następującym zakresie: 1. Projekt umowy stanowi Załączniki nr 4 do SIWZ. 2. Umowa zostanie zawarta z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza po upływie terminu przewidzianego w art. 94 ustawy Pzp. 3. Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie w granicach dopuszczalnych ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późniejszymi zmianami) i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnej. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wypowiedzenia umowy z trzymiesięcznym okresem wypowiedzenia w przypadku zmiany systemu połączeń telefonicznych realizowanych w jednostkach Policji całego kraju przez Komendę Główną Policji. 5. Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy aktualny Cennik usług oraz Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych, które będą stanowić integralną część umowy. Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o każdej zmianie cennika usług.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-05-14, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Komenda Miejska Policji Siedlce, ul. Starowiejska 66
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Abonament ISDN PRA 30B+D * - 1 – 24 2. Połączenia lokalne i strefowe -6510 minut*-24 3. Połączenia międzystrefowe - 513 minut* -24 4. Połączenia komórkowe- 4332minut* - 24 5. Infolinia 0800 xxx xxx - 25 minut* - 24 6. Infolinia 0801(0-9)xx xxx - 26 minut* - 24
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 64210000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Rozpoczęcie świadczenia usługi od 01.09.2019 przez okres 24 miesięcy.


Część nr: 2 Nazwa: Komenda Miejska Policji Płock, ul. Kilińskiego 8
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Abonament ISDN PRA 30B+D * -1-24 2. Połączenia lokalne i strefowe -6022 minut* -24 3. Połączenia międzystrefowe -13 minut* -24 4. Połączenia komórkowe -4453minut* -24 5. Infolinia 0800 xxx xxx -13 minut* -24
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 64210000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Rozpoczęcie świadczenia usługi od 01.09.2019 przez okres 24 miesięcy.


Część nr: 3 Nazwa: Komenda Miejska Policji Ostrołęka, ul. Janusza Korczaka 16
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Abonament ISDN PRA 30B+D *-1-24 2. Połączenia lokalne i strefowe- 4270 minut*-24 3. Połączenia międzystrefowe-461 minut*-24 4. Połączenia komórkowe-2901minut*-24 5. Infolinia 0800 xxx xxx-17 minut*-24 6. Infolinia 0801(0-9)xx xxx-12 minut*-24
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 64210000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Rozpoczęcie świadczenia usługi od 01.09.2019 przez okres 24 miesięcy


Część nr: 4 Nazwa: Komenda Powiatowa Policji Ciechanów, ul. 11-go Pułku Ułanów Legionowych 25
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Abonament ISDN PRA 30B+D *-1-24 2. Połączenia lokalne i strefowe -2642minut*-24 3. Połączenia komórkowe-2836 minut*-24 4. Infolinia 0800 xxx xxx-21 minut*-24 5. Infolinia 0801(0-9)xx xxx-12 minut*-24
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 64210000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Rozpoczęcie świadczenia usługi od 01.09.2019 przez okres 24 miesięcy


Część nr: 5 Nazwa: Komenda Powiatowa Policji Gostynin, ul. 3-go Maja 17; Komenda Powiatowa Policji Żyrardów, ul. Chopina 4 ; Komenda Powiatowa Policji Sierpc, ul. Kilińskiego 24C ; Komenda Powiatowa Policji Sochaczew, ul. Warszawska 23 .
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Abonament ISDN BRA 2B+D *-11-24 2. Połączenia lokalne i strefowe -2023minut*-24 3. Połączenia komórkowe-2383 minut*-24
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 64210000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Rozpoczęcie świadczenia usługi od 01.09.2019 przez okres 24 miesięcy


Część nr: 6 Nazwa: Komenda Powiatowa Policji Maków Mazowiecki, ul. Łąkowa 3 ; Komenda Powiatowa Policji Przasnysz ul. Świerkowa 5 ; Komenda Powiatowa Policji Wyszków ul. Kościuszki 13 ; Komenda Powiatowa Policji Ostrów Mazowiecka, ul. Płk. Karola Piłata 12.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Abonament ISDN BRA 2B+D *-12-24 2. Połączenia lokalne i strefowe -1376 minut*-24 3. Połączenia komórkowe-2646 minut*-24
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 64210000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Rozpoczęcie świadczenia usługi od 01.09.2019 przez okres 24 miesięcy


Część nr: 7 Nazwa: Komenda Powiatowa Policji Białobrzegi, ul. Żeromskiego 23; Komenda Powiatowa Policji Grójec, ul. Brzozowa 108;Komenda Powiatowa Policji Lipsko, ul. Spacerowa 31 A; Komenda Powiatowa Policji Szydłowiec, ul. Kościuszki 194; Komenda Powiatowa Policji Zwoleń, pl. Jana Kochanowskiego 10; Komisariat Policji Iłża, Przy Malenie 1a ; Komisariat Policji Pionki, ul. Leśna 15; Komisaria
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Abonament ISDN BRA 2B+D *-25-24 2. Połączenia lokalne i strefowe -3687 minut*-24 3. Połączenia komórkowe-5458 minut*-24 4. Infolinia 0801(0-9)xx xxx-4 minuty *-24
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 64210000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Rozpoczęcie świadczenia usługi od 01.09.2019 przez okres 24 miesięcy.


Część nr: 8 Nazwa: Komenda Powiatowa Policji Garwolin, ul. Stacyjna 23;Komenda Powiatowa Policji Łosice ul. Kolejowa 6; Komenda Powiatowa Policji Węgrów ul. Piłsudskiego 6; Komisariat Policji Łochów ul. 1-go Maja 18 .
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Abonament ISDN BRA 2B+D *-10-24 2. Połączenia lokalne i strefowe -1463 minut*-24 3. Połączenia komórkowe-1918 minut*-24
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 64210000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Rozpoczęcie świadczenia usługi od 01.09.2019 przez okres 24 miesięcy.


Część nr: 9 Nazwa: Komenda Powiatowa Policji Mława, ul. Sienkiewicza 2; Komenda Powiatowa Policji Płońsk ul. 1-go Maja 3 ; Komenda Powiatowa Policji Pułtusk, ul. Rynek 23 ; Komenda Powiatowa Policji Żuromin ul. Warszawska 8 .
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Abonament ISDN BRA 2B+D *-8-24 2. Połączenia lokalne i strefowe -1505 minut*-24 3. Połączenia komórkowe-2379 minut*-24
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 64210000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Rozpoczęcie świadczenia usługi od 01.09.2019 przez okres 24 miesięcy.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę Acer nitro 5- Przasnysz
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania27-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę Acer nitro 5. Zniekształca obraz DVD VCD płyty DVD pc. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI