Świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z dostawą fabrycznie nowych telefonów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z dostawą fabrycznie nowych telefonów komórkowych dla Urzędu Miasta i jednostek organizacyjnych miasta Tychy
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTychy
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-12-12
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPrezydent Miasta Tychy
  • Data publikacji ogłoszenia2018-11-30
  • Numer ogłoszenia654217-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 654217-N-2018 z dnia 2018-11-30 r.

Prezydent Miasta Tychy: Świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z dostawą fabrycznie nowych telefonów komórkowych dla Urzędu Miasta i jednostek organizacyjnych miasta Tychy
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Gmina Miasta Tychy Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Tak

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Podmiot
1 Centrum Usług Wspólnych Miasta Tychy, ul. Barona 30, 43-100 Tychy 6460013450
2 Dzienny Dom Pomocy Społecznej "Wrzos", ul. Batorego 57, 43-100 Tychy 6460013450
3 I Liceum Ogólnokształcące im. Leona Kruczkowskiego, ul. Korczaka 6, 43-100 Tychy 6460013450
4 II Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Integracyjnymi im. C.K. Norwida, ul. Norwida 40, 43-100 Tychy 6460013450
5 III Liceum Ogólnokształcące im. Stanisława Wyspiańskiego, ul. Elfów 62, 43-100 Tychy 6460013450
6 Miejskie Centrum Oświaty w Tychach, Al. Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy 6460013450
7 Młodzieżowy Dom Kultury nr 1 im. Artystów Rodu Kossaków, ul. Kardynała Hlonda 1, 43-100 Tychy 6460013450
8 Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tychach, ul. Budowlanych 59, 43-100 Tychy 6460013450
9 Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, Al. Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy 6460013450
10 Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych, ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy 6460013450
11 Miejski Zarząd Komunikacji w Tychach, Al. Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy 6460013450
12 Miejski Zarząd Ulic i Mostów, ul. Budowlanych 59, 43-100 Tychy 6460013450
13 Placówka Pieczy Zastępczej "Kwadrat", ul. Budowlanych 59, 43-100 Tychy 6460013450
14 Poradnia Psychologiczno Pedagogiczna, ul. Gen. Andersa 16, 43-100 Tychy 6460013450
15 Powiatowy Urząd Pracy, ul. Budowlanych 59, 43-100 Tychy 6460013450
16 Przedszkole nr 1, ul. Myśliwska 102, 43-100 Tychy 6460013450
17 Przedszkole nr 6, ul. Konecznego 1, 43-100 Tychy 6460013450
18 Przedszkole nr 8 "Zielony Ogród" z oddziałami integracyjnymi, ul. Wojska Polskiego 2, Tychy 6460013450
19 Przedszkole nr 21, ul. Zelwerowicza 21, 43-100 Tychy 6460013450
20 Przedszkole nr 22, ul. Dąbrowskiego 85, 43-100 Tychy 6460013450
21 Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności, ul. Budowlanych 59, 43-100 Tychy 6460013450
22 Szkoła Podstawowa nr 1 im. Rudolfa Zaręby, Plac Wolności 4, 43-100 Tychy 6460013450
23 Szkoła Podstawowa nr 3 im. Jana Kochanowskiego, ul. Wojska Polskiego 10, 43-100 Tychy 6460013450
24 Szkoła Podstawowa nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi im. Franciszka Zubrzyckiego, ul. Czarnieckiego 22, 43-100 Tychy 6460013450
25 Szkoła Podstawowa nr 6 im. ks. Karola Palicy, ul. Katowicka 102, 43-100 Tychy 6460013450
26 Szkoła Podstawowa nr 7 im. Powstańców Śląskich, ul. Tołstoja 1, 43-100 Tychy 6460013450
27 Szkoła Podstawowa nr 10 im. Gustawa Morcinka, ul. Borowa 123, 43-100 Tychy 6460013450
28 Szkoła Podstawowa nr 11 im. Marii Curie Skłodowskiej, ul. M. Curie Skłodowskiej 4, 43-100 Tychy 6460013450
29 Szkoła Podstawowa nr 13 z Oddziałami Dwujęzycznymi, Al. Niepodległości 108, 43-100 Tychy 6460013450
30 Szkoła Podstawowa nr 14 z Oddziałami Dwujęzycznymi, ul. Brzozowa 24, 43-100 Tychy 6460013450
31 Szkoła Podstawowa nr 17, ul. Begonii 5, 43-100 Tychy 6460013450
32 Szkoła Podstawowa nr 18 im. Władysława Jagiełły, ul. Fitelberga 8, 43-100 Tychy 6460013450
33 Szkoła Podstawowa nr 19 im. Mikołaja Kopernika, Al. Niepodległości 190, 43-100 Tychy 6460013450
34 Szkoła Podstawowa nr 22 z Oddziałami Integracyjnymi, ul. Harcerska 25, 43-100 Tychy 6460013450
35 Szkoła Podstawowa nr 35 z Oddziałami Integracyjnymi im. Matki Teresy z Kalkuty, Al. Piłsudskiego 21, 43-100 Tychy 6460013450
36 Szkoła Podstawowa nr 36 im. Narodów Zjednoczonej Europy, ul. Gen. de Gaulle'a 18, 43-100 Tychy 6460013450
37 Szkoła Podstawowa nr 37 im. Kornela Makuszyńskiego, ul. Konecznego 1, 43-100 Tychy 6460013450
38 Szkoła Podstawowa nr 40 z Oddziałami Integracyjnymi, ul. Zgrzebnioka 45, 43-100 Tychy 6460013450
39 Tyski Zakład Usług Komunalnych, ul. Budowalnych 43, 43-100 Tychy 6460013450
40 Gmina Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy 6460013450
41 Zespół Szkół nr 1 im. Gustawa Morcinka, ul. Wejchertów 20, 43-100 Tychy 6460013450
42 Zespół Szkół nr 4 im. Janusza Groszkowskiego, Al. Bielska 100, 43-100 Tychy 6460013450
43 Zespół Szkół nr 5, ul. Edukacji 11, 43-100 Tychy 6460013450
44 Zespół Szkół nr 6, Al. Piłsudskiego 10, 43-100 Tychy 6460013450
45 Zespół Szkół nr 7, ul. Browarowa 1a, 43-100 Tychy 6460013450
46 Zespół Szkół Specjalnych nr 8, ul. Edukacji 21, 43-100 Tychy 6460013450
47 Zespół Szkół Muzycznych im. Feliksa Rybickiego w Tychach, Al. Niepodległości 53, 43-100 Tychy 6460013450
48 Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1, ul. Leśna 66, 43-100 Tychy 6460013450
49 Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 3, ul. Cmentarna 54, 43-100 Tychy 6460013450
50 Żłobek Miejski w Tychach, ul. Fitelberga 4, 43-100 Tychy 6460013450
51 AUKSO Orkiestra Kameralna Miasta Tychy, Al. Piłsudskiego 16, 43-100 Tychy 6462941823
52 Miejskie Centrum Kultury w Tychach, ul. Bohaterów Warszawy 26, 43-100 Tychy 6462707493
53 Muzeum Miejskie w Tychach, Plac Wolności 1, 43-100 Tychy 6462660194
54 Teatr Mały w Tychach, ul. Kardynała Hlonda 1, 43-100 Tychy 6462444533

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe: osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów - dotyczy Zamawiających 1-54 Osoby uprawnione przez zamawiającego do porozumiewania się z wykonawcami: W zakresie proceduralnym - 1 Jan Cofała – Naczelnik Wydziału Zamówień Publicznych tel. (32) 776 38 07 2 Jolanta Morawa – inspektor Wydziału Zamówień Publicznych tel. (32) 776 38 08 3 Katarzyna Kamińska-Piróg – inspektor Wydziału Zamówień Publicznych tel. (32) 776 38 08 W zakresie merytorycznym - 1 Dariusz Tomczyk – Główny Specjalista ds. zamówień publicznych, projektów i rozliczeń IT tel. (32) 438 20-30 Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę minimum 2 osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) Opiekun do obsługi operacyjnej – realizacja zmian na koncie, przyjmowanie reklamacji, wyjaśnianie faktur, obsługa zleceń serwisowych, kompletowanie umów, b) Opiekun do obsługi handlowej – w szczególności: osobisty kontakt z Zamawiającym i jego jednostkami, nadzorowanie poprawności procesu migracji, wyjaśnianie zapisów umowy, przedstawianie oficjalnego stanowiska Wykonawcy, interwencje w przypadku problemów z realizacją umowy, nadzorowanie procesu poprawy zasięgu. Wymaga się, aby umowy o pracę były zawarte co najmniej na czas wykonywania przedmiotu umowy. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, a także sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w istotnych warunkach umowy.
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy, krajowy numer identyfikacyjny 51592200000, ul. Al. Niepodległości  49 , 43100   Tychy, woj. śląskie, państwo Polska, tel. (032) 7763333, e-mail poczta@umtychy.pl, faks (032) 7763344.
Adres strony internetowej (URL): www.umtychy.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
Prezydent Miasta Tychy na podstawie Zarządzenia nr 0050/393/2018 z dnia 21 listopada 2018 r. wyznaczył Urząd Miasta Tychy zamawiającym, upoważnionym do przeprowadzenia wspólnego postępowania pn.: „Świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z dostawą fabrycznie nowych telefonów komórkowych dla Urzędu Miasta i jednostek organizacyjnych miasta Tychy” i udzielenia zamówienia w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz jednostek organizacyjnych Gminy Tychy wymienionych w załączniku nr 1d do SIWZ.
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
https://bip.umtychy.pl/zamowienia-publiczne-urzedu-miasta

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://bip.umtychy.pl/zamowienia-publiczne-urzedu-miasta

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
oferty należy składać pisemnie
Adres:
Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych pok. nr 808, Al. Niepodległości 49, 43 - 100 Tychy

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z dostawą fabrycznie nowych telefonów komórkowych dla Urzędu Miasta i jednostek organizacyjnych miasta Tychy
Numer referencyjny: CUW.2610.6.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonii komórkowej oraz Internetu mobilnego dla Gminy Miasta Tychy oraz jednostek organizacyjnych. 1. Poprzez pojęcie świadczenia usług telefonii komórkowej i mobilnego Internetu należy rozumieć: a) dostawę nieaktywnych kart SIM i aktywowanie ich po doręczeniu do lokalizacji wskazanych przez Zamawiającego; b) dostawę fabrycznie nowych, mobilnych aparatów telefonii komórkowej i modemów zgodnie ze szczegółową specyfikacją Zamawiającego; c) świadczenie usług łączności głosowej za pomocą systemu łączności telefonii mobilnej; d) świadczenie usług obustronnej transmisji danych przy pomocy fabrycznie nowych telefonów komórkowych i modemów mobilnych. Kompletny wykaz jednostek uczestniczących w niniejszym postępowaniu zawiera załącznik nr 1d do SIWZ- Wykaz jednostek Gminy. 2. Świadczone usługi telekomunikacyjne mają zapewnić między innymi: • przejęcie aktualnie wykorzystywanych numerów telefonicznych, w trybie określonym przez Prawo Telekomunikacyjne, • uruchomienie nowych aktywacji, • łączność głosową, tekstową SMS i MMS oraz mobilny dostęp do Internetu. 3. Zamawiający przewiduje przeniesienie poszczególnych, obecnie posiadanych numerów użytkowników do sieci wybranego w postępowaniu operatora po zakończeniu realizacji dotychczasowej umowy podstawowej oraz wygaśnięciu wynikających z nich zobowiązań, z zastrzeżeniem, iż wybrany Wykonawca zobowiązany będzie wykonać wszystkie czynności techniczne i formalne, zmierzające do skutecznego przejęcia numeracji i rozpoczęcia świadczenia usług telekomunikacyjnych w wymaganym terminie, jeszcze w trakcie realizacji aktualnie obowiązujących umów. 4. Informacje o jednostkach organizacyjnych Gminy Miasta Tychy oraz o ilości posiadanych numerów i aktywacji kart zaplanowanych do uruchomienia, wraz z harmonogramem oraz szczegółowymi zasadami przydzielania taryf i sprzętu zostały określone w załączniku nr 1b do SIWZ – Harmonogram. Zamawiający informuje, iż wszystkie jednostki biorące udział w niniejszym postępowaniu są zobligowane do przestrzegania ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na podstawie: a) umów, zawartych w drodze przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, pomiędzy Wykonawcą a jednostkami organizacyjnymi Zamawiającego. Wzór umowy dostarczy Wykonawca, uwzględniając w nim wszelkie wymagania Zamawiającego ujęte w załączniku nr 3 do SIWZ – Istotne postanowienia umowy. Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych zawierać będą co najmniej dane wymagane w art. 56 Ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku – Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz.1954); b) regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych Wykonawcy; c) cennika biznesowego usług Wykonawcy, w tym również dla usług nie opisanych w cenniku biznesowym, a objętych niniejszym postępowaniem; d) przepisów Ustawy – Prawo Zamówień Publicznych; e) przepisów Kodeksu Cywilnego. 6. W przypadku konieczności przeniesienia poszczególnych numerów Wykonawca będzie miał obowiązek zgłosić do Zamawiającego wniosek o udostępnienie informacji niezbędnych do wykonania wszystkich czynności technicznych i formalnych. Zamawiający udostępni Wykonawcy niezbędną dokumentację. W przypadku rozwiązania dotychczasowej umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych bez zachowania okresu wypowiedzenia przez którąkolwiek z jednostek organizacyjnych, biorących udział w niniejszym postępowaniu, Wykonawca nie będzie zobowiązany do pokrycia ewentualnych kosztów związanych z karami umownymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 c do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 64210000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
64212100-6
64212300-8
32250000-0
32552410-4
31712112-8
64210000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Prawo zamówień publicznych. Zakres zamówienia obejmuje powtórzenie do 20 % wartości zamówienia podstawowego usług polegających na świadczeniu usług telefonii komórkowej, w tym: - świadczenie usługi łączności głosowej, - świadczenie usługi obustronnej transmisji danych, - świadczenie usługi mobilnego dostępu do Internetu, - dostawa aktywnych kart SIM skonfigurowanych do pracy w sieci Wykonawcy, - dostawa aparatów telefonicznych i modemów. Warunkiem udzielenia niniejszego zamówienia, będzie przeprowadzenie negocjacji z wybranym wykonawcą.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-01-02 2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia od dnia podpisania umowy nie wcześniej niż od 02.01.2019 r. do 31.12.2020 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z ustawą Prawo telekomunikacyjne. Uwaga: wpis musi dotyczyć Wykonawcy.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1 Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1 wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 1.2 oświadczenia wymienione w punkcie 7.1 – 7.4 niniejszej SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ), 1.3 dowód wpłaty wadium, 1.4 pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza), 1.5 wypełniony formularz cenowy sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1a do SIWZ wraz z wersją elektroniczną dołączoną do oferty (np. na płycie CD). Do obliczenia wartości oferty należy uwzględnić daty wygaśnięcia umowy u obecnego operatora. W przypadku podpisania umowy, lub braku możliwości przeniesienia numerów telefonicznych w wyżej określonym czasie Zamawiający przedłuży umowę na czas nieokreślony. W tym przypadku wartość umowy zostanie proporcjonalnie pomniejszona. 2 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 8 700,00 PLN (słownie: osiem tysięcy siedemset złotych 00/100 PLN). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem z konta na konto na rachunek bankowy zamawiającego: Rachunek: 12 1240 2975 1111 0010 6077 6489 Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna Kod Swift (wymagany przy przelewach międzynarodowych): PKOP PL PW b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359). W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ppkt b do e dokument winien być wystawiony na Gminę Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy. Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został załączony do oferty.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Warunki serwisu sprzętu 20,00
Prędkości transmisji danych 10,00
Czas naprawy sprzętu 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany w następujących przypadkach: Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia, w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług (VAT), b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-12-12, godzina: 10:15,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odbiór starych mebli/ materiałów wielkogabarytowych- Radomsko
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odbiór starych mebli/ materiałów wielkogabarytowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI