Modernizacja centrali telefonicznej i świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja centrali telefonicznej i świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej na potrzeby Urzędu Miejskiego w Koninie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKonin
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2019-06-05
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZakład Obsługi Urzędu Miejskiego
  • Data publikacji ogłoszenia2019-05-17
  • Numer ogłoszenia549335-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 549335-N-2019 z dnia 2019-05-17 r.

Zakład Obsługi Urzędu Miejskiego: Modernizacja centrali telefonicznej i świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej na potrzeby Urzędu Miejskiego w Koninie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
Modernizacja centrali telefonicznej i świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej na potrzeby Urzędu Miejskiego w Koninie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Urzędu Miejskiego, krajowy numer identyfikacyjny 13912500000000, ul. pl. Wolności  1 , 62-500  Konin, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 0-63 2401286, e-mail ilaskowicz@konet.pl, faks 0-63 242 99 30.
Adres strony internetowej (URL): konin.eu/zoum
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
konin.eu/zoum

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
konin.eu/zoum

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja centrali telefonicznej i świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej na potrzeby Urzędu Miejskiego w Koninie
Numer referencyjny: ZO/13/ZOUM/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Załącznik nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemu telefonii stacjonarnej w siedzibie Za-mawiającego wg poniższych wymagań: 1) dostawa i montaż systemu telekomunikacyjnego składającego się z centrali telefonicznej (sprzętowej lub programowej) oraz telefonów IP (sprzętowych i programowych) w siedzibie Urzędu Miejskiego w Koninie, zlokalizowanej w przy ul. Plac Wolności 1; 2) szkolenie 15 pracowników działu IT Zamawiającego w zakresie obsługi centrali oraz insta-lacji i konfiguracji telefonów IP; 3) usługa minimum 3-letniego wsparcia technicznego dotyczącego systemu telekomunikacyj-nego wraz z oprogramowaniem. 4) świadczenie usług telefonii stacjonarnej (transmisja głosu, faksów, danych, wideo-konferencji), usługi SIP (usługi VOIP) w zakresie połączeń wychodzących lokalnych i strefowych, międzystrefowych, międzynarodowych i do sieci komórkowych w naliczaniu sekundowym generowanych z lokalizacji Zamawiającego, połączeń przychodzących, w tym zapewnienie łączy dla połączeń przychodzących i wychodzących do centrali Zama-wiającego oraz objęcie w/w usługami numerów telefonów nie podłączonych do centrali Zamawiającego, do 31.12.2021. Średnia ilość rozmów: a) lokalne i strefowe 110 godziny b) międzystrefowe 40 godzin c) komórkowe 100 godzin d) infolinia 80 20 godzin e) infolinia 70 1 godzina f) międzynarodowych stacjonarnych w 1 strefie 20 godzin. Specyfikacja usługi operatorskiej: a. Usługa SIP Trunk – 60 jednoczesnych połączeń wchodzących i wychodzących b. Przeniesienie obecnej usługi do proponowanego operatora c. Plan taryfowy Wykonawca dostarczy, zainstaluje, skonfiguruje i uruchomi system Systemu Komunikacji głoso-wej IP, o poniższych wymaganiach i elementach składowych: I. System VOIP PBX rozumiany jako w pełni funkcjonalny kompletny system telefoniczny o parametrach nie gorszych niż: 1. Obsługa minimum 500 terminali abonenckich (kont SIP) z możliwością rozbudowy do po-ziomu obsługi co najmniej 2000 terminali bez konieczności rozbudowy sprzętowej, 2. Obsługa standardowych protokołów komunikacyjnych oraz współpraca z bramami głoso-wymi : SIP - w zakresie: komunikacji z terminalami IP i bramami głosowymi oraz trunka-mi IP/SIP do innych systemów telekomunikacyjnych, 3. Możliwość jednoczesnego prowadzenie minimum 200 rozmów, 4. Obsługa kodeków G.711a/u, G.722, G729a , T.38 5. Obsługa transcodingu, 6. Możliwość tworzenia własnych planów numeracyjnych, 7. IVR (interactive voice response) co najmniej 3 poziomowy – interaktywna obsługa osoby dzwoniącej, 8. Możliwość masowej wysyłki faxów z serwera pocztowego Lotus Zamawiającego, odbiór faksów na skrzynkę pocztową serwera pocztowego Lotus Zamawiającego – Zamawiający dopuszcza zrealizowanie tej funkcjonalności przy użyciu zewnętrznych aplikacji lub ze-wnętrznych systemów - w zależności od zaproponowanego rozwiązania Wykonawca do-starczy wszystkie niezbędne licencję i usługi na okres trwania umowy, 9. Obsługa funkcji sekretarsko dyrektorskich dla klawiszy BLF/BLA terminali abonenckich z prezentacją zajętości linii, 10. Funkcjonalność definiowania grup sekretarsko-dyrektorskich z możliwością monitorowa-nia linii telefonicznej dyrektora oraz możliwością definiowania filtrów połączeń bezpo-średnich kierowanych do dyrektora, 11. Możliwość nagrywania wszystkich rozmów, 12. Możliwość uruchomienia poczty głosowej na centrali, 13. Możliwość wysyłania zapisów poczty głosowej na adres e-mail dla wszystkich abonentów, 14. Możliwość blokady numerów o podwyższonej opłacie, 15. Możliwość generowania bilingów oraz raportów połączeń CDR (Call Detail Record) za-wierających przynajmniej numer telefonu abonenta wywołującego, wywoływanego, datę wykonania połączenia oraz czas rozmowy, 16. Obsługa telekonferencji wielostronnej (co najmniej 6 stronnej), 17. Obsługa wideokonferencji wielostronnej (co najmniej 6 stronnej) – Zamawiający dopusz-cza zrealizowanie tej funkcjonalności przy użyciu innej zewnętrznej platformy odsługują-cej wideokonferencje co najmniej sześciostronne - Wykonawca dostarczy wszystkie wy-magane licencje do wykonywania wideokonferencji na okres 36 miesięcy od daty do-stawy, 18. Obsługa grup huntingowych , 19. Obsługa połączeń oczekujących, kolejkowanie połączeń, 20. Przełączenie połączeń do innych użytkowników oraz numerów, 21. Przekierowywanie połączeń, 22. Wstrzymywanie połączeń, 23. Music On Hold, 24. Możliwość podejmowania połączenia do innego użytkownika za pomocą kodu z klawiatu-ry własnego aparatu, 25. Możliwość podejmowania połączenia do zdefiniowanej grupy użytkowników za pomocą kodu z klawiatury własnego aparatu, 26. Możliwość zaparkowania połączenia w systemie a następnie ponownego podjęcia na in-nym aparacie, 27. Możliwość zdefiniowania grup rozdzwaniania aparatów wraz z przyjętą strategią: tj. usta-lona kolejność - dzwoni do wszystkich po kolei lub jednocześnie - możliwość zdefiniowa-nia ograniczenia czasowego po którym następuje przełączenie na wybrany numer, 28. Możliwość warunkowego przekazania połączeń gdy abonent rozmawia albo nie odbiera połączenia, oraz bezwarunkowo wszystkich połączeń, 29. Możliwość przypisanie jednego numeru telefonu do wielu terminali (stacjonarnych i mo-bilnych), 30. Prezentacja nazwy abonenta, 31. Prezentacja numerów przychodzących i wewnętrznych, 32. Obsługa numeracji wewnętrznej – skróconej, 33. Szybkie wybieraniu numerów wewnętrznych przypisanych do klawiszy telefonu 34. DDI (Direct Dial-In) - możliwość dzwonienia bezpośrednio na numer abonenta we-wnętrznego dla co najmniej 500 końcówek (kont SIP) z możliwością rozbudowy do co najmniej 2000 końcówek, 35. DISA (Direct Inward System Access) - możliwość dzwonienia na numer abonenta we-wnętrznego bez pośrednictwa telefonistki, 36. Usługi klasy 5 – rozumiane jako możliwość uruchomienia usług oferowanych abonentom: a) CLIP ( Calling Line Identification Presentation) – wyświetlanie numeru telefonu osoby dzwoniącej, b) CLIR (Calling Line Identification Restriction) – blokada wyświetlania numeru tele-fonu osoby dzwoniącej, c) ACR (Anonymous Call Rejection) - odrzucanie wywołań anonimowych, d) OCB (Outgoing Call Barring) - blokowanie lub ograniczanie połączeń wychodzą-cych, e) CW (Call Waiting) - obsługa połączenia oczekujące, f) CFU (Call Forward Unregistered) – bezwarunkowe przekierowanie rozmowy, g) CFB (Call Forward Busy) - przekierowanie rozmowy gdy użytkownik jest zaję-ty, h) CFNR (Call Forwarding No Reply) - przekierowanie rozmowy gdy użytkownik nie odpowiada, i) DND (Do Not Disturb) – zajęty, j) Call Transfer – transfer połączeń, k) możliwość odrzucenia połączeń, l) parkowanie połączeń, m) identyfikacja połączeń przychodzących, n) przejmowanie rozmów przychodzących w ramach jednej grupy, o) podgląd stanu innych linii/numerów, p) możliwość transferowania połączeń, 37. Rozwiązanie powinno mieć możliwość pracy w modelu redundantnym (aktywne – pa-sywne z krótkim czasem przełączania lub aktywne – aktywne) umożliwiające dalsze ska-lowanie bez konieczności wymiany platformy sprzętowej do poziomu 2000 końcówek. Każdy pojedynczy moduł powinien być w stanie obsłużyć całość generowanego ruchu nawet po awarii drugiego modułu – przy czym Zamawiający nie wymaga wdrożenia mo-dułu redundantnego w momencie wdrożenia, 38. Obsługa końcówek SIP zza NAT, 39. Obsługa protokołu RTP, SRTP, TLS, 40. Obsługa protokołu DHCP, 41. Monitoring po SNMPv2 i/lub SNMPv3, 42. API do integracji z systemami backoffice, 43. Mechanizmy zabezpieczające przed włamaniami, atakami DoS/DDoS, 44. Centralna książka adresowa, 45. Globalna książka telefoniczna aktualizowana automatycznie na końcówkach telefonicz-nych, 46. Możliwość przypisanie jednego numeru telefonu do wielu terminali (stacjonarnych i mo-bilnych), 47. Możliwość automatycznego wybierania przez system drogi realizacji połączeń, 48. Wsparcie dla możliwości zestawienia połączeń szyfrowanych przy wykorzystaniu protoko-łu SRTP pomiędzy terminalami telefonicznymi oraz pomiędzy terminalem telefonicznym a oferowanym systemem telefonicznym, 49. Możliwość współpracy z aplikacją programowego terminala (SIP softphone) uruchamianą na urządzeniach stacjonarnych lub mobilnych (np. smartfonach) z realizacją funkcjonalno-ści odpowiadającej fizycznemu terminalowi IP dla minimum 500 urządzeń, 50. Zaproponowane rozwiązanie powinno być zgodne lub umożliwiać integrację z założeniami Unified Communications (minimum audio), 51. Wykonawca dostarczy System VOIP PBX z funkcjonalnością auto-provisioning dla apa-ratów telefonicznych - minimalne funkcje wymagane realizowane przez ww. systemy to: a) automatyczna konfiguracja konta SIP, b) automatyczne przesyłanie na końcówkę telefonu centralnej książki adresowej, c) dynamiczna aktualizacja oprogramowania na terminalach abonenckich, d) ustawienie adresu serwera NTP, e) ustawienie strefy czasowej, f) inne funkcje …. Wymóg auto-provisioning-u dotyczy tylko stacjonarnych aparatów telefonicznych, przy czym dane wysyłane poprzez auto-provisioning powinny być wysyłane przez bezpieczne i szyfrowane połączenie. 52. Możliwość zestawienia usługi SIP TUNK do kilku operatorów. Wykonawca dostarczy System VOIP PBX jako maszyna wirtualna roli Hiper-V systemu Win-dows Serwer Standard Core 2016 wraz z: 1. Serwerem o parametrach odpowiednich dla zapewnienia prawidłowej pracy systemu i możliwością zrealizowania wszystkich powyższych funkcjonalności bez konieczności rozbudowy sprzętowej przy czym nie gorszych niż : a) procesorem o wyniku nie mniejszym niż 10000 punktów w Passmark z minimum 4 rdzeniami, b) dyski o możliwej do wykorzystania łącznej pojemności min. 2 TB pracujące w modelu redundantnym co najmniej RAID 1 lub wyższym, c) pamięć RAM minimum 16 GB, d) dwa zasilacze pracujące w modelu redundantnym, e) obudowa typu Rack f) minimum cztery porty 10/100/1000 Gigabit Ethernet (1000BASE-T) mogące pra-cować w grupie NIC TEAMING Windows Server. 2. Licencją na system operacyjny Windows Server Standard Core 2016 Government OLP 16 Licenses NoLevel CoreLic - 9EM-00227 – 1 sztuka. II. Aparaty telefoniczne 1. Aparat telefoniczny VOIP biurowy – 260 sztuk o parametrach nie gorszych niż: a) wyświetlacz LCD, b) obsługa min. 3 kont SIP, c) minimum trzy klawisze funkcyjne programowalne, d) możliwość zasilania przez Power over Ethernet zgodnie ze standardem IEEE 802.3af, oraz poprzez tradycyjny adapter AC, e) dołączony zasilacz - adapter AC, f) wbudowany w telefon przełącznik z dwoma portami 10/100/1000 Gigabit Ethernet (1000BASE-T) dla sieci LAN i komputera PC, g) np.: aparat Yealink T23G lub równoważny zgodny ze specyfikacją znajdując się w opisie 2. Aparat telefoniczny sekretarsko-dyrektorski z modułem sekretarsko dyrektorskim – 8 sztuk o parametrach nie gorszych niż: a) wyświetlacz LCD, b) obsługa min. 6 kont SIP, c) minimum sześć klawiszy funkcyjnych programowalnych, d) obsługa co najmniej dwóch modułów rozszerzających (tzw. przystawek sekretarskich), e) moduł rozszerzający (tzw. przystawka sekretarska) z. min. 20 programowanymi klawi-szami, f) możliwość zasilania przez Power over Ethernet zgodnie ze standardem IEEE 802.3af, oraz poprzez tradycyjny adapter AC, g) dołączony zasilacz - adapter AC, h) wbudowany w telefon przełącznik z dwoma portami 10/100/1000 Gigabit Ethernet (1000BASE-T) dla sieci LAN i komputera PC, i) np.: aparat Yealink T58V lub równoważny zgodny ze specyfikacją znajdując się w opisie 3. Aparat telefoniczny z możliwością realizacji wideokonferencji wielostronnych z kamerą – 3 sztuki o parametrach nie gorszych niż: a) kolorowy dotykowy wyświetlacz LCD min. 4.3”, b) obsługa min. 16 kont SIP, c) USB, do podłączenia kamery, d) wymienna kamera minimum USB 2 Mpx, e) obsługa lokalna dwustronnych wideokonferencji, f) współpraca z Systemem VOIP PBX w zakresie obsługi wideokonferencji dwustronnej, g) współpraca z dostarczonym systemem odsługującym wideokonferencje co najmniej sześciostronne - Wykonawca dostarczy wszystkie wymagane licencje do wykonywania wideokonferencji na trzech oferowanych wideoterminalach na okres 36 miesięcy od daty dostawy, f) możliwość zasilania przez Power over Ethernet zgodnie ze standardem IEEE 802.3af lub 802.3at Type 2 "PoE+ oraz poprzez tradycyjny adapter AC, g) dołączony zasilacz - adapter AC, h) wbudowany w telefon przełącznik z dwoma portami 10/100/1000 Gigabit Ethernet (1000BASE-T) dla sieci LAN i komputera PC, i) np.: Yealink T58V lub równoważny zgodny ze specyfikacją znajdując się w opisie 4. Telefon (słuchawka) bezprzewodowy ze stacją bazową IP z możliwością zalogowania dodatkowych telefonów (słuchawek) bezprzewodowych o parametrach nie gorszych niż: a) około 40 sztuk telefonów (słuchawek) bezprzewodowych, b) ilość stacji bezprzewodowych IP odpowiednia do zalogowania około 40 telefonów (słuchawek) bezprzewodowych, c) dobrana konfiguracja powinna umożliwić jednoczesne wykonywanie połączeń ze wszystkich telefonów (słuchawek) bezprzewodowych, d) telefon (słuchawka) sparowana ze stacją bazową z wykorzystaniem technologii DECT, e) możliwość zalogowania min. 4 telefonów (słuchawek) bezprzewodowych do stacji bazowej, f) obsługa min. 4 kont SIP przez stację bazową, g) czas rozmów minimum do 10 godzin bez ładowania baterii w słuchawce, h) czasu czuwania telefonu (słuchawki) minimum do 100 godzin bez ładowania baterii, i) zasięg pracy w pomieszczeniu do 50m, j) możliwość zasilania przez Power over Ethernet zgodnie ze standardem IEEE 802.3af, oraz poprzez tradycyjny adapter AC, k) dołączony zasilacz - adapter AC, l) Wbudowany w telefon minimum jeden port 10/100 Fast Ethernet (100Base-TX) dla sieci LAN, m) Np.: baza Yealink W60B i słuchawka Yealink W56H lub równoważny zgodny ze spe-cyfikacją znajdując się w opisie . Wszystkie dostarczane aparaty telefoniczne powinny posiadać dodatkowo poniższe parametry nie gorsze niż:: 1. Obsługa standardu bezpieczeństwa kontroli dostępu do sieci IEEE 802.1X – (uwierzy-telnianie z użyciem protokołu PEAP tj. uwierzytelnianie terminala telefonicznego bez-piecznym hasłem EAP-MSCHAP v2 a serwera uwierzytelniania Network Policy Server z użyciem certyfikatu) z uwzględnieniem współpracy z przełącznikami Zamawiającego tj. Cisco Catalyst 2960 oraz 2960-X z możliwością uwierzytelniania jednocześnie wielu kont użytkowników na jednym porcie przełącznika oraz możliwością jednoczesnego uwierzy-telniania na porcie telefonu IP i komputera PC podłączonego za telefonem, automatycz-nego (dynamicznego) przypisania telefonu IP i komputera PC do właściwej sieci VLAN (domeny rozgłoszeniowej) oraz współpracą z rolą Network Policy Server systemu Micro-soft Windows Serwer 2012 R2, 2. Współpraca z bezpiecznym protokołem Transport Layer Security (TLS), 3. Współpraca z protokółem głosowym SIP v.1 i 2, 4. Wsparcie protokołu SIP w sieciach z NAT (włączając w to wsparcie dla serwera STUN), 5. Możliwość nawiązywania zaszyfrowanych połączeń głosowych via SRTP, 6. Obsługa kodeków głosowych: G.711 (A-law and μ-law), G.729A, G.722 7. Jitter buffer: adaptacyjne, 8. Możliwość zdalnej administracyjny i zarządzania, 9. Możliwość administracji i zarządzania z użyciem bezpiecznego i szyfrowanego połączenia, 10. Zarządzanie poprzez klawiaturę telefonu w wykorzystaniem wyświetlacza, 11. Provisioning przez HTTPS, HTTP, TFTP,FTP, 12. Możliwość wysyłania danych auto-provisioningu poprzez bezpieczne i szyfrowane połączenie, 13. Przesyłanie konfiguracji do telefonu w postaci zabezpieczonej podpisem cyfrowym lub szyfrowanej, 14. Obsługa VLAN tagging 802.1p/Q - quality of service (QoS), 15. Obsługa Simple Network Time Protocol (SNTP), 16. Obsługa protokołów LLDP/CDP/DHCP dla VLAN discovery, 17. Klawisze programowalne z możliwością realizacji między innymi funkcji Busy Lamp Field (BLF), Bridged Line Appearance (BLA), przypisania linii telefonicznej i innych, 18. Obsługa funkcji sekretarsko-dyrektorskich dla programowanych klawiszy terminali abo-nenckich z prezentacją zajętości linii, 19. Jakość dźwięku HD Voice, 20. Lokalne 3-stronne telekonferencje, 21. Współpraca w oferowanym System VOIP PBX w zakresie telekonferencji wielostronnej, 22. Lokalny plan numeracyjny, 23. Rejestr zdarzeń - system logujący, 24. Tryb głośnomówiący, 25. Wsparcie obsługi poczty głosowej, 26. Możliwość przekazywania rozmów, 27. Możliwość transferu odebranego połączenia, 28. Możliwość zawieszenie połączeń, 29. Obsługa połączeń oczekujących, 30. Lokalna książka telefoniczna, 31. Dostępu do centralnej książki telefonicznej, Wraz z aparatami telefonicznymi Wykonawca dostarczy system do ich centralnego zarządza-nia jako osobne oprogramowanie do zainstalowania w zasobach Zamawiającego lub jako usługa w chmurze z licencja na minimum 36 miesięcy od daty dostawy, minimalne funkcje wymagane realizowane przez system to: a) konfiguracja konta SIP, b) dynamiczna aktualizacja oprogramowania na terminalach abonenckich, c) możliwość konfiguracji protokołu SNMP, d) możliwość konfiguracji standardu IEEE 802.1X e) ustawienie adresu serwera NTP, f) ustawienie strefy czasowej, g) inne funkcje konfiguracji i zarządzania końcówkami telefonicznymi, h) graficzny interface. III. Wykonawca dostarczy kable sieciowe, paczkordy oraz inne niezbędne materiały i osprzęt do zamontowania, zainstalowania i uruchomienia oferowanego Systemu Komunikacji głosowej IP. IV. Wykonawca dostarczy usługę głosową SIP TRUNK - 60 kanałów, min. 500 DDI (Direct Dial-In) - możliwość dzwonienia bezpośrednio na numer abonenta wewnętrznego. Wymagania dodatkowe 1. Oferowany System Komunikacji głosowej IP w tym System VOIP PBX będzie do-starczony jako w pełni otwarty dla Zamawiającego umożliwiając Zamawiającemu samo-dzielną realizuje zadań administracyjnych lub powierzenie realizacji usługi innym podmio-tom w wypadku zaprzestania świadczenia usługi przez Wykonawcę. Dotyczy to także możliwości konfiguracji w dostarczonym Systemie VOIP PBX usługi głosowej SIP TRUNK u innego operatora. 2. Wykonawcę zobowiązuje się do wykonania poniższych czynności: 1.1. Dokonać analizy istniejącego systemu telekomunikacyjnego Zamawiające-go oraz wykonać planu migracji na nowy dostarczany System Komunikacji głoso-wej IP w uzgodnieniu z Dyrektorem Zakładu Obsługi Urzędu Miejskiego oraz Kierownikiem Wydziału Informatyki w Koninie, 1.2. Wszystkie elementy Systemu Komunikacji głosowej IP dostarczyć do Zamawiającego, fizycznie zainstalować w docelowym miejscu ich przeznaczenia miedzy innymi: a) System VOIP PBX podłączyć do sieci DMZ oraz do zasilacza UPS (dostar-czonego przez Wykonawcę) podłączonego do sieci energetycznej kompute-rowej, b) aparaty telefoniczne podłączyć do sieci LAN tj. do tego samego portu prze-łącznika i kabla sieciowego LAN co istniejące w sieci LAN komputery PC, na-tomiast komputery PC podłączyć do drugiego portu aparatu telefonicznego, c) zainstalować zasilacze panelowe POE typu Midspan IEEE 802.3at Type 2 PoE+ (dostarczone przez Wykonawcę) w szafach krosowych, zasilacze AC, zasilacze awaryjne UPS (dostarczone przez Wykonawcę) oraz odpowiednio zasilić aparaty telefoniczne, d) dokonać przedłużenia lub wymiany istniejących paczkordów sieci LAN oraz przedłużaczy listwowych sieci energetycznej – komputerowej na 271 stanowi-skach komputerowych w celu zwiększenia ich długości o 1,5 m i swobodnego montażu dostarczonych aparatów telefonicznych. e) dostarczyć i podłączyć wymagane kable sieciowe, paczkordy oraz niezbędne materiały i osprzęt, 1.3. Zainstalować, skonfigurować i uruchomić wszystkie niezbędne elementy oferowanego Systemu Komunikacji głosowej IP w tym Systemu VOIP PBX, terminale abonenckie, zasilacze POE (dostarczone przez Wykonawcę), usługę głosową SIP TRUNK w taki sposób, aby była możliwa pełna realizacja usług gło-sowych wewnętrznych i zewnętrznych na wszystkich aparatach telefonicznych, 1.4. Dokonać konfiguracji parametrów standardu IEEE 802.1x na terminalach abonenckich, instalacji certyfikatów, konfiguracji VLAN, ustawienia adresu ser-wera NTP, strefy czasowej i innych parametrów oraz doprowadzić do poprawnego uwierzytelniania się telefonów na porcie przełączników w sieci LAN, z uwzględnieniem współpracy z przełącznikami dostępowymi LAN w urzędzie tj. Cisco Catalyst 2960 oraz Cisco Catalyst 2960-X z jednoczesnym uwierzytelnianiem wielu kont użytkowników na jednym porcie przełącznika tj. jednoczesnym uwierzytelnianiem na porcie telefonu IP i komputera PC podłączo-nego za telefonem, automatycznego (dynamicznego) przypisania telefonu IP i komputera PC do właściwej sieci VLAN (domeny rozgłoszeniowej) oraz współ-pracą z rolą Network Policy Server systemu Microsoft Windows Serwer 2012 R2 zgodnie z przekazanymi wytycznymi w czasie wdrożenia, 1.5. Dokonać innych konfiguracji związanych z bezpieczeństwem na termina-lach telefonicznych oraz centrali zgodnych z wytycznymi w czasie wdrożenia - między innymi uruchomić możliwość bezpiecznego zarządzania i administracji przy użyciu bezpiecznego szyfrowanego połączenia, skonfigurować protokół SNMP, 1.6. Uruchomić co najmniej poniższe funkcjonalności centrali: a) usługi głosowe wewnętrzne i zewnętrzne, b) DDI (Direct Dial-In) dla 500 numerów, c) stworzyć plan numeracyjny, d) funkcje sekretarsko-dyrektorskie na dostarczonych aparatach telefonicznych sekretarsko-dyrektorski z modułem sekretarsko- dyrektorskim z zaprogramo-waniem klawiszy BLF/BLA oraz możliwością monitorowania stanu linii tele-fonicznej dyrektora oraz zdefiniować filtry połączeń bezpośrednich kierowa-nych do dyrektora, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, e) IVR (interactive voice response) zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, f) możliwość wykonywania telekonferencji wielostronnych (co najmniej 6 stron-nych) na dostarczonych aparatach telefonicznych z możliwością realizacji wi-deokonferencji wielostronnych z kamerą, g) pocztę głosową na adres e-mail dla wszystkich abonentów, h) zdefiniować grupy rozdzwaniania aparatów ze strategią zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, i) zdefiniować przekazywanie połączeń gdy abonent rozmawia albo nie odbiera połączenia lub bezwarunkowo wszystkich połączeń dla wskazanych grup nu-merów zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, j) prezentacje nazwy abonenta, k) prezentację numerów przychodzących i wewnętrznych, l) obsługę numeracji wewnętrznej – skróconej, m) szybkie wybieranie numerów wewnętrznych przypisanych do klawiszy telefo-nu na wskazanych terminali zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, n) globalną książkę telefoniczna aktualizowana automatycznie na końcówkach te-lefonicznych, o) przypisanie jednego numeru telefonu do wielu terminali (stacjonarnych i mo-bilnych) na terminalach wskazanych przez Zamawiającego, p) blokadę numerów o podwyższonej opłacie, q) mechanizm generowania bilingów oraz raportów połączeń CDR (Call Detail Record) zawierających przynajmniej numer telefonu abonenta wywołującego, wywoływanego, datę wykonania połączenia oraz czas rozmowy, 1.7. Zainstalować, skonfigurować i uruchomić darmową aplikację programowe-go terminala (SIP Softphone) na ok. 10 urządzeniach mobilnych (np. smartfonach) z realizacją podstawowych usług głosowych wewnętrznych i zewnętrznych na łączu VPN Zamawiającego, 1.8. Uruchomić mechanizm masowej wysyłki faxów z serwera pocztowego Lotus Zamawiającego, odbiór faksów na skrzynkę pocztową serwera pocztowego Lotus Zamawiającego - w zależności od zaproponowanego rozwiązania Wyko-nawca dostarczy wszystkie niezbędne licencję i usługi na okres 36 miesięcy od da-ty dostawy, 1.9. Uruchomić funkcjonalność auto-provisioning dla aparatów telefonicznych na dostarczonym systemie System VOIP PBX - minimalne wymagane funkcje to: a) automatyczna konfiguracja konta SIP, b) automatyczne przesyłanie na końcówkę telefonu centralnej książki adreso-wej, c) dynamiczna aktualizacja oprogramowania na terminalach abonenckich, d) ustawienie adresu serwera NTP, e) ustawienie strefy czasowej, Wymóg auto-provisioning-u dotyczy tylko stacjonarnych aparatów telefonicz-nych, przy czym dane wysyłane poprzez auto-provisioning powinny być wysy-łane przez bezpieczne i szyfrowane połączenie, 1.10. Uruchomić system do centralnego zarządzania telefonami jako osobne oprogramowanie do zainstalowania w zasobach Zamawiającego lub jako usługa w chmurze z licencja na minimum 36 miesięcy od daty dostawy, minimalne funkcje wymagane realizowane przez system to: a) konfiguracja konta SIP, b) dynamiczna aktualizacja oprogramowania na terminalach abonenckich, c) możliwość konfiguracji protokołu SNMP, d) możliwość konfiguracji standardu IEEE 802.1X, e) ustawienie adresu serwera NTP, f) ustawienie strefy czasowej, g) inne funkcje konfiguracji i zarządzania końcówkami telefonicznymi, h) graficzny interface. 1.11. Dokonać pełnej migracji numerów telefonicznych z aktualnie wykorzysty-wanego przez Zamawiającego systemu łączności DGT (podłączone około 310 nu-merów analogowych i innych) do dostarczonego systemu, 1.12. Kompleksowo załatwić wszystkie formalności związanych ze zmianą opera-tora z przeniesieniem numerów do operatora oferowanej usługi SIP TRUNK, 1.13. Przetestować całość funkcjonowania Systemu Komunikacji głosowej IP w tym ruch przychodzący i wychodzący oraz funkcjonalności PBX w tym prze-prowadzić testy akceptacyjne prawidłowości działania Systemu VOIP PBX, 1.14. Przeprowadzić szkolenie dla administratorów z zakresu instalacji, obsługi, administracji oraz rozwiązywania możliwych do wystąpienia problemów z funkcjonowaniem oferowanego rozwiązania, 1.15. Przeprowadzić szkolenie wskazanych przez Zamawiającego użytkowników obejmujące użytkowanie aparatów telefonicznych oraz korzystanie z używanych przez nich usług głosowych, 1.16. Opracować szczegółową dokumentację powykonawczą wraz z instrukcją obsługi i konfiguracji zaproponowanego rozwiązania zawierającej minimum opis wszystkich czynności wykonanych podczas wdrożenia, 1.17. Przekazać wszystkie niezbędne licencje i pozwolenia na użytkowanie Sys-temu Komunikacji głosowej IP, 1.18. Przekazać uprawnienia administracyjne do wszystkich elementów wcho-dzących w skład Systemu Komunikacji głosowej IP, 1.19. Wyżej wymienione prace przeprowadzić w taki sposób aby nie powodowa-ły przerw w działaniu środowiska produkcyjnego Zamawiającego w tym systemu telefonicznego, 1.20. Dokonać inne niezbędne czynności w celu uruchomienia Systemu Komuni-kacji głosowej IP. 3. Wykonawca zapewni bezpłatne wsparcie techniczne (konfiguracje, aktualizacje, usu-wanie awarii) oraz pomoc administracyjną nad oferowanym Systemem Komunikacji gło-sowej IP w tym na aparaty telefoniczne i inny dostarczony sprzęt w tym usuwanie awarii przez okres do 31 grudnia 2021 r. od daty dostawy w postaci personelu technicznego dostawcy przez okres do 31 grudnia 2021 r. od daty dostawy w formie telefonicznej i za pośrednictwem sieci Internet - czas reakcji na zgłoszenie 1 godzina. Pomoc powinna do-prowadzić do całkowitego rozwiązania problemu w ciągu czterech godzin. Dostępność wsparcia min. 7 dni w tygodniu oraz min. 16 godzin w ciągu dnia. 4. Minimalne warunki gwarancyjne dla dostarczonego Systemu Komunikacji głosowej IP w tym na aparaty telefoniczne i dostarczony sprzęt: 36 miesięcy od daty dostawy. 5. Warunki serwisu gwarancyjnego na System Komunikacji głosowej IP w tym aparaty tele-foniczne i dostarczony sprzęt: a. maksymalny czas liczony od chwili zgłoszenia awarii do chwili uzyskania pełnej funkcjonalności Systemu Komunikacji głosowej IP (możliwa tymczasowa pod-miana urządzeń do czasu usunięcia awarii) – cztery godziny, b. możliwość zgłaszania reklamacji min. 7 dni w tygodniu, oraz min. 16 godzin w ciągu dnia. 6. Dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe (wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą), nieużywane we wcześniejszych projektach. 7. Z urządzeniami ma być dostarczona dokumentacja techniczna urządzeń. 8. Z urządzeniami należy dostarczyć dodatkowe oprogramowanie jeśli jest niezbędne do je-go wdrożenia. 9. Urządzenia muszą być dostarczone z najnowszym dostępnym oprogramowaniem (firmwa-re/system operacyjny). 10. Wymagana jest możliwość bezpłatnego korzystania z najnowszych aktualizacji wersji oprogramowania dla dostarczonych urządzeń (firmware) udostępnionych przez producen-ta przez okres co najmniej 36 miesięcy od daty dostawy. 11. Całość dostarczanego sprzętu i oprogramowania musi pochodzić z autoryzowanego kanału sprzedaży producentów na rynek polski. V. Zasilacze elektryczne aparatów telefonicznych 1. Aparaty telefoniczne należy zasilić z użyciem zarządzalnych panelowych wieloporto-wych zasilaczy POE typu Midspan zgodnych ze standardem IEEE 802.3at Type 2 PoE+ podłączonych do zasilaczy UPS podłączonych do sieci energetycznej kompute-rowej. 2. Ilość zasilaczy POE typu Midspan IEEE 802.3at Type 2 PoE+, ilość portów: 2.1 14 sztuk - 24 portowych: a) 24 porty Data Input Ports RJ45 b) 24 porty Data + Power Output Ports RJ45 zgodnych z IEEE 802.3at Type 2 PoE+ 2.2 6 sztuk - 12 portowych: a) 12 portów Data Input Ports RJ45 b) 12 portów Data + Power Output Ports RJ45 zgodnych z IEEE 802.3at Type 2 PoE+ 3. Parametry zasilaczy POE typu Midspan IEEE 802.3at Type 2 PoE+ nie gorsze niż: a) możliwość zamontowania w szafie typu RACK – o wymiarach, które odpowiadać będą możliwości zamontowania w szafach RACK Urzędu b) zgodność ze standardem IEEE 802.3at Type 2 PoE+, b) możliwość zdalnego zarządzanie każdym portem zasilacza w szczególności jego monitorowania oraz wyłączania i włączania na nim napięcia, c) współpraca z przełącznikami dostępowymi znajdującymi się w sieci LAN urzędu tj. Cisco Catalyst 2960 oraz Cisco Catalyst 2960-X, 3Com 4210, 3Com 4210G, d) współpraca z portami 10/100/1000 Gigabit Ethernet przełącznika sieciowego tj. co najmniej ze standardami Ethernet 10BASE-T, 100BASE-TX oraz 1000BASE-T, e) minimalny zasięg do 100m, f) zapewnienie wysokiego bezpieczeństwa tj. przed podaniem właściwego napięcia urządzenie zasilające będzie testować połączenie prądem o małym natężeniu oraz przeprowadzać badanie łącza i urządzenia na zgodność ze standardem IEEE 802.3at Type 2 PoE+ oraz zabezpieczać przed podłączeniem napięcia do urządzeń niezgodnych ze standardem, g) współpraca z kablem Ethernet typu skrętką min. kat. 5/5e i wyższej. 4. W miejscach gdzie nie ma możliwości bezpośredniego dostarczenia napięcia po kablu typu Ethernet przez zasilacz Power over Ethernet w serwerowni zgodne ze standar-dem IEEE 802.3at Type 2 PoE+ (po drodze od przełącznika dostępowego w serwe-rowni do telefonu znajdują się inne urządzania np. przełączniki) tj. w budynkach przy pl. Wolności 1 - Budynek A oraz ul. Przemysłowa telefony należy zasilić tradycyjnym zasilaczem AC podłączonym do zasilacza awaryjnego UPS podłączonym do sieci energetycznej komputerowej. VI. Zasilacze awaryjne UPS zapewniające zasilenie elementów systemu w przypadku zaniku napięcia Ilość zasilaczy UPS – 11 sztuk, Parametry zasilaczy UPS nie gorsze niż: 1. Zasilacze awaryjne UPS o architekturze - technoligii typu on-line, 2. Odpowiednia mocy do podtrzymania napięcia na zasilaczach panelowych POE (IEEE 802.3at Type 2 PoE+) typu Midspan aparatów telefonicznych przez czas minimum 30 mi-nut po zaniku napięcia w sieci energetycznej komputerowej w celu zapewnienia komuni-kacji z telefonem oraz z komputerami PC podłączonymi do drugiego portu ethernet tele-fonu, 3. Typ obudowa Rack o wymiarach odpowiednich do zamontowania w szafach RACK Urzędu lub stojąca Tower w zależności od miejsca i możliwości montażu. 4. Możliwość przełączenia z zasilania gwarantowanego na zasilanie z linii podstawowej tzw. wewnętrzny bypass i odwrotnie, 5. Oprogramowanie monitorująco-zarządzające.

II.5) Główny kod CPV: 32500000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
64215000-6
64200000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: I. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy oraz dodatkowo na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 1. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 lub ust. 5 ustawy, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 2. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione przez Wykonawcę, o których mowa powyżej. II. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca prowadzi działalność regulowaną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 6 marca 2018r. – Prawo przedsiębiorców (t.j. Dz. U. z 2018r., poz. 646 ze zm.) i jest wpisany do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych wydane na postawie art. 11 w zw. Z art. 10 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2018r., poz. 1954 ze zm.).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie opisuje tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykaz minimum 1 usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, tzn. zakup centrali telefonicznej i konfiguracja systemu centrali telefonicznej na kwotę minimum 200 000 zł brutto każda oraz 200 numerów telefonicznych, wykonanej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenia referencji wystawionych przez podmiot na rzecz którego usługa była wykonana, potwierdzających, że usługa montażu centrali telefonicznej i konfiguracji systemu centrali telefonicznej została wykonana należycie Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 90,00
Okres gwarancji 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-06-05, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę 5 domków letniskowych - Kłodzko
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę 5 domków letniskowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI