Zaprojektowanie, dostawa i instalacja układu sterowania i wizualizacji pracy systemu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zaprojektowanie, dostawa i instalacja układu sterowania i wizualizacji pracy systemu Wykrywania Nieszczelności Elementów Paliwowych (WNEP) dla reaktora MARIA
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOtwock
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2023-10-30
  • ZamawiającyNarodowe Centrum Badań Jądrowych
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-19
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00453188
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zaprojektowanie, dostawa i instalacja układu sterowania i wizualizacji pracy systemu Wykrywania Nieszczelności Elementów Paliwowych (WNEP) dla reaktora MARIA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowe Centrum Badań Jądrowych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001024043

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Andrzeja Sołtana 7

1.5.2.) Miejscowość: Otwock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ncbj.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ncbj.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Instytut badawczy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie, dostawa i instalacja układu sterowania i wizualizacji pracy systemu Wykrywania Nieszczelności Elementów Paliwowych (WNEP) dla reaktora MARIA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87592b82-6e79-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00453188

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/ncbj; www.ncbj.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ncbj; www.ncbj.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ncbj
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia, powinien posiadać konto na Platformie zakupowej. Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na Platformie zakupowej oraz korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz wszelkich oświadczeń odbywa się przy użyciu Platformy. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wczytania do Platformy.
4. Dokładne informacje o środkach komunikacji elektronicznej oraz o wymaganiach technicznych organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zawarte zostały w SWZ - TOM I, Rozdział 1 ust. 14.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Państwa danych osobowych jest Narodowe Centrum Badań Jądrowych (dalej jako NCBJ) z siedzibą w Otwocku, ul. Andrzeja Sołtana 7, 05-400 Otwock. Może się Pani/Pan skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych w NCBJ, na adres podany powyżej lub pod adresem iod@ncbj.gov.pl. Pozostałe informacje odnośnie RODO znajdują się w SWZ TOM I Rozdział 1 pkt 25.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wszelkie informacje zawarte są w TOM I, Rozdział 1, pkt 25 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: EZP.270.88.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Zaprojektowanie układu sterowania i wizualizacji pracy systemu Wykrywania Nieszczelności Elementów Paliwowych (WNEP) dla reaktora MARIA wraz z projektem tras kablowych w budynku R2B i R2A oraz wykonaniem, instalacją i uruchomieniem systemu.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a. Przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu wraz z inwentaryzacją istniejącej instalacji hydraulicznej i elektrycznej systemu WNEP.
b. Zapoznanie się z istniejącą i ustalenie ostatecznej koncepcji systemu WNEP.
c. Opracowanie Wykonawczego Projektu Technicznego, uwzględniającego istniejące instalacje i systemy scharakteryzowane w trakcje wizji lokalnej, spełniającego wymagania załączonego Opisu Przedmiotu Zamówienia, celem akceptacji przez zespół Departamentu Eksploatacji Obiektów Jądrowych (dalej zwany w skrócie: DEJ),
d. Opracowanie harmonogramu uwzględniającego: prefabrykację szaf sterowniczych, dostaw kompletnych szaf sterowniczych oraz testów FAT (Factory Acceptance Test), instalację, integrację oraz testów SAT (Site Acceptance Tests),
e. Uzyskanie zgody Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki (zwanego dalej w skrócie: Prezes PAA), na przeprowadzenie modernizacji wg Wykonawczego Projektu Technicznego (po stronie Zamawiającego),
f. Prefabrykowanie szaf sterowniczych wg Wykonawczego Projektu Technicznego zaakceptowanego przez Prezesa PAA,
g. Przeprowadzenie testów akceptacyjnych FAT w siedzibie wykonawcy, mających na celu sprawdzenie zgodności zbudowanego systemu z zamówieniem i wcześniej zaakceptowanym przez Prezesa PAA Wykonawczym Projektem Technicznym,
h. Dostawa i instalacja kompletnych szaf sterowniczych w budynku R2B, kompleksu Reaktora MARIA, zgodnie z zaakceptowanym przez Prezesa PAA Wykonawczym Projektem Technicznym, z uwzględnieniem rezerw sprzętowych,
i. Wykonie instalacji kablowych i instalacja pozostałych urządzeń zgodnie z zaakceptowanym przez Prezesa PAA Wykonawczym Projektem Technicznym,
j. Integrację systemu WNEP z istniejącymi instalacjami wskazanymi w wizji lokalnej obiektu zawartymi w zaakceptowanym przez Prezesa PAA Wykonawczym Projekcie technicznym,
k. Przeprowadzenie testów po instalacyjnych SAT, kompletnego Systemu WNEP, po stronie wykonawcy,
l. Udział w testach funkcjonalnych potwierdzających zakładaną funkcjonalność, kompletnego Systemu WNEP, (po stronie Zamawiającego),
m. Wykonanie Powykonawczego Projektu Technicznego odzwierciedlającego faktyczny stan zainstalowanego systemu WNEP,
n. Szkolenie personelu zamawiającego w zakresie obsługi, konserwacji i konfiguracji, przekazanych urządzeń i całego systemu WNEP dla 5 osób, w terminie wskazanym przez Zamawiającego,
o. Uzyskanie zgody Prezesa PAA na ponowne uruchomienie reaktora MARIA z zainstalowanym i uruchomionym systemem WNEP (po stronie Zamawiającego).
- W podziale na etapy.
3. Po stronie Wykonawcy leży realizacja wszystkich powyższych zadań z wyłączeniem punktów: e, l, o.
4. W ramach realizowanego projektu WNEP i instalacji po stronnie wykonawcy leży zakup, transport i dostawa wszelkich materiałów, urządzeń, konfiguracja, oprogramowanie oraz dostawa licencji oprogramowania wraz z wykonaniem oprogramowania wizualizacyjnego, służących realizacji opisywanego Systemu. W ramach realizacji wykonawca zobowiązuje się do instalacji wszelkich urządzeń wynikających z realizowanego projektu technicznego.
5. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Tomie II SWZ (PPU) oraz w Tomie III SWZ (OPZ).
6. Minimalny wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesięcy licząc od dnia odbioru bez zastrzeżeń Etapu V.
7. Zamawiający wymaga odbycia wizji lokalnej przez Wykonawcę, przed złożeniem oferty.
Uczestnictwo w wizji jest obowiązkowe. Udział w wizji wymaga wcześniejszego zgłoszenia poprzez Platformę zakupową https://platformazakupowa.pl/pn/ncbj i Formularz „Wyślij wiadomość”, w celu uzyskania przepustki. Do wejścia na teren NCBJ konieczne jest posiadanie dokumentu potwierdzającego tożsamość osób biorących udział w wizji.
Zamawiający wyznacza termin odbycia wizji lokalnej: w dniu 24.10.2023r. o godz. 10:00.
Do wejścia na teren NCBJ konieczne jest uzyskanie przepustki i posiadanie dokumentu potwierdzającego tożsamość osób biorących udział w wizji.
W celu wyrobienia przepustki konieczne jest przekazanie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wizji wraz z podaniem danych: imię i nazwisko, nr dowodu osobistego lub PESEL, które należy przesłać do Zamawiającego za pośrednictwem platformazakupowa.pl https://platformazakupowa.pl/pn/ncbj i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”, najpóźniej do dnia 23.10.2023 do godz. 12:00.
Po odbyciu wizji lokalnej konieczne jest podpisanie protokołu potwierdzającego uczestnictwo w wizji lokalnej.
Na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 Pzp złożenie oferty bez odbycia obligatoryjnej wizji lokalnej powoduje konieczność odrzucenia oferty.
8. Zamawiający przewiduje możliwość sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego, tj.:
a) schemat komunikacji jądrowej aparatury pomiarowej,
b) schemat ideowy układu hydraulicznego,
c) Instrukcja obsługi obecnego układu WNEP.
Dokumentacja powyższa zostanie udostępniona do zapoznania się przez Wykonawców, podczas obowiązkowej wizji lokalnej. Zapoznanie się z ww. dokumentacją nie jest obowiązkowe i nie będzie skutkowało odrzuceniem oferty z art. art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy PZP.
9. Miejsce realizacji zamówienia: Narodowe Centrum Badań Jądrowych ul. A. Sołtana 7, 05-400 Otwock. Przedmiot zamówienia jest realizowany na terenie zamkniętym, gdzie wymagane jest posiadanie przepustek zezwalających na przebywanie pracowników i pojazdów. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania takich przepustek po złożeniu list pracowników i pojazdów. Praca na obiekcie może odbywać się w dniach roboczych (od poniedziałku do piątku) od godziny 7.00 do godziny 16.00. Istnieje możliwość przedłużenia czasu pracy w dni powszednie po uzyskaniu zgody.
Ponadto miejscem realizacji prac jest wydzielony teren nadzorowany i kontrolowany, w którego wchodzi kompleks budynków oznaczonych jako R2, stanowiących badawczy reaktor atomowy Maria. Teren Robót znajduje się w części A kompleksu R2, tj. w budynku głównym. Biorąc pod uwagę, że jest to teren nadzorowany i kontrolowany prace w objecie możliwe są jedynie po uzyskaniu przez Wykonawcę i jego pracowników paszportów dozymetrycznych, aktualnych badań lekarskich z adnotacją o braku przeciwskazań do pracy w środowisku jonizującym i po odbyciu wewnętrznego szkolenia oraz pod nadzorem NCBJ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 42961000-0 - System sterowania i kontroli

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
1) dotyczącej Wykonawcy: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się doświadczeniem wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw układu sterowania i wizualizacji wraz z instalacją o wartości nie mniejszej niż 450.000,00 zł brutto każda,
2) dotyczącej osób: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które spełniają następujące wymagania:
a) Projektant, który posiada uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

Zamawiający dopuszcza składanie przez osoby będące obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym dokumentów potwierdzających nabycie kwalifikacji zawodowych do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wraz z odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa.
W przypadku Wykonawców zagranicznych dopuszcza się równoważne kwalifikacje zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7.7.1994 r. - Prawo budowlane z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2016 r., poz. 65).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa, na wezwanie Zamawiającego o którym mowa w pkt 10.4 SWZ:
1) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; – zgodnie ze wzorem, który stanowi Formularz 3.4.
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie ze wzorem, który stanowi Formularz 3.5

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający ustala wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych, 00/100).
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach wymienionych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, w zależności od wyboru Wykonawcy.
3. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. Wadium takie musi obejmować cały okres związania ofertą. Treść gwarancji lub poręczenia nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta.
Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie gwarancji lub poręczenia należy wskazać – „Narodowe Centrum Badań Jądrowych, ul. Andrzeja Sołtana 7, 05-400 Otwock NIP: 532-010-01-25, REGON 001024043”
W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego.
Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści wskazanie adresu e mail lub adresu pocztowego na który Zamawiający prześle oświadczenie o zwolnieniu wadium.
Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim
i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa.
4. Wadium w pieniądzu (PLN) należy wnieść najpóźniej przed upływem terminu składania ofert, przelewem na konto:
Dla wykonawcy krajowego: Nr konta PKO BP XII O/W-wa 95 1020 1026 0000 1902 0173 4110 z dopiskiem „Wadium, nr sprawy EZP.270.88.2023”
Dla wykonawcy zagranicznego: Nr rachunku 95 1020 1026 0000 1902 0173 4110, IBAN PL 95 1020 1026 0000 1902 0173 4110, SWIFT BPKOPLPW,
PKO Bank Polski SA, II Regionalne Centrum Korporacyjne w Warszawie
ul. Nowogrodzka 35/41, 00-950 Warszawa.
Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Wykonawca będzie miał możliwość w przypadkach określonych w art. 98 ust. 2 ustawy Pzp wystąpienia o zwrot wadium, przy czym złożenie wniosku o zwrot wadium spowoduje rozwiązanie stosunku prawnego Zamawiającego z Wykonawcą i utratę przez Wykonawcę prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, uregulowanych w Dziale IX ustawy Pzp.
6. Zamawiający zwróci wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium. Zaleca się, aby poręczenie lub gwarancja wskazywały adres mailowy na jaki Zamawiający winien składać oświadczenie o zwolnieniu wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 5 ustawy Pzp.
7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego4, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt 8.2. IDW.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 10.2 IDW składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. W przypadku, gdy spełnienie warunku opisanego:
1) w pkt. 8.2 IDW wykazuje co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
2) w pkt. 8.2 IDW wykonawcy wykazują poprzez poleganie na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
- wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia oświadczają, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaże spełnienie tego warunku.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 10 IDW, przy czym:
1) podmiotowe środki dowodowe o których mowa w pkt 10.7. IDW składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt 8.2 IDW;
2) oświadczenia, o których mowa w pkt 10.2. IDW składa każdy z nich.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt. 1 Ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w następujących przypadkach i na następujących warunkach:
1) zmiana wysokości wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług,
2) zmiana obowiązujących przepisów prawa, powodująca konieczność dokonania zmian w Umowie,
3) zmiana terminu realizacji Przedmiotu Umowy w przypadku:
a) przestojów i opóźnień niezawinionych przez Wykonawcę, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania Przedmiotu Umowy; zmiana polega na przedłużeniu terminu o okres przestojów i opóźnień;
b) innych przerw w realizacji Umowy, powstałych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; zmiana Umowy polegać będzie na przedłużeniu terminu wykonania Przedmiotu Umowy o okres zaistniałych przerw;
c) powstania konieczności wprowadzenia zmian do sposobu realizacji Przedmiotu Umowy, jeśli niewprowadzenie tych zmian groziłoby niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem Przedmiotu Umowy. Zmiana Umowy polegać będzie na przedłużeniu terminu wykonania Przedmiotu Umowy o okres niezbędny do wprowadzenia zmiany w sposobie realizacji Przedmiotu Umowy;
d) powstania konieczności zastosowania innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmianę obowiązujących przepisów; zmiana Umowy polegać będzie na przedłużeniu terminu wykonania Przedmiotu Umowy o okres niezbędny do wprowadzenia nowych rozwiązań;
e) przedłużania się procedur administracyjnych w PAA; zmiana Umowy polegać będzie na przedłużeniu terminu wykonania Przedmiotu Zamówienia o okres przedłużenia postępowania administracyjnego;
f) w przypadku zaistnienia, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego postępowania Strony rozumieją zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem Umowy, oraz którego Strony nie mogły uniknąć ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności. Za siłę wyższą, warunkującą zmianę Umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, pandemię, epidemię, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia; Strony dopuszczają m.in. możliwość zmiany Umowy w przypadku wystąpienia okoliczności utrudniających lub uniemożliwiających realizację Umowy w związku z wojną na Ukrainie lub innym zakłóceniem łańcucha dostaw;
4) Zmiany wynagrodzenia w przypadkach określonych w ust. 1 pkt. 3 lit. c i d.
5) Zmiany zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy jeżeli jest to niezbędne dla prawidłowej realizacji Przedmiotu Umowy;
2. Postanowienia ust. 1 pkt. 3 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, nie stanowiąc jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody.
3. W przypadku zaistnienia sytuacji określonej w ust. 4 lit. b, c, d, niniejszego paragrafu Wykonawca jest zobowiązany do pisemnego zawiadomienia Zamawiającego na adres email określony w § 7 ust. 1 lit. a), o tym fakcie wraz z uzasadnieniem podstawy zmiany i przedstawieniem dowodów oraz kalkulacji kosztów w zakresie ust. 4 lit. b, c, d.
4. c.d. w informacjach dodatkowych

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-30 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonaca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia oferty dostępnego na profilu Zamawiającego pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/ncbj

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-30 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-28

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 14 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do dnia 31.12.2024 r. (z uwagi na konieczność rozliczenia dotacji), z zastrzeżeniem dochowania terminów pośrednich:
1) Etap I: Przedstawienie ostatecznej koncepcji projektu technicznego Systemu WNEP: 14 dni od dnia podpisania Umowy;
2) Etap II: Wykonanie kompletnego technicznego projektu wykonawczego WNEP: do 15.12.2023;
3) Etap III: Dostawa w 2023: do 15.12.2023;
4) Etap IV: Dostawa w 2024: do 24.09.2024;
5) Etap V: Instalacja i integracja - po podpisaniu protokołu SAT: do 30.11.2024;
6) Etap VI: Uzyskanie zgody PAA na uruchomienie WNEP podczas pracy reaktora: do dnia wydania zgody przez Prezesa PAA na uruchomienie WNEP podczas pracy reaktora po przeprowadzonej modernizacji.
2. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu, najpóźniej w dniu zawarcia Umowy, kopię aktualnej polisy potwierdzającej zawarcie stosownej umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej OC na kwotę min. 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku zakończenia okresu polisy w trakcie realizacji Umowy, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie przedłożyć Zamawiającemu kopię nowej polisy.
3. c.d. przewidzianych zmian umowy:
§ 15 TOM II PPU:
ust. 4. Na podstawie art. 436 pkt. 4 lit. b) Ustawy, Zamawiający wprowadza możliwość zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu
c) za pracę,
d) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
e) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa
f) w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz.U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572)
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
ust. 5. Zamawiający dopuszcza dodatkową możliwość zmiany umowy na podstawie art 455 ust. 2 Ustawy. Wniosek wraz z obiektywnym uzasadnieniem składa Strona Wnioskująca.
ust. 6. Na podstawie art. 439 Ustawy - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia określonego w § 4 ust. 1 Umowy, w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia na warunkach określonych w § 15 TOM II PPU.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję dla swojego klienta blachy w grubościach 1,4-1,5mm w kręgach - Płock
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania05-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję dla swojego klienta blachy w grubościach 1,4-1,5mm w kręgach. Powlekane, różne kolory. Tylko niskie ceny. Ilość 100 ton. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI