SZP/242-064/2021_Zakup kabiny do mycia kuwet na potrzeby Katedry Inżynierii Elementów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
SZP/242-064/2021_Zakup kabiny do mycia kuwet na potrzeby Katedry Inżynierii Elementów Lekkich, Odlewnictwa i Automatyki Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-04-23
  • ZamawiającyPOLITECHNIKA WROCŁAWSKA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-14
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00032909
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
SZP/242-064/2021_Zakup kabiny do mycia kuwet na potrzeby Katedry Inżynierii Elementów Lekkich, Odlewnictwa i Automatyki Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WROCŁAWSKA

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zakupów i Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: wyb. Stanisława Wyspiańskiego 27

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-370

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.j.mikolajczak@pwr.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.pwr.edu.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SZP/242-064/2021_Zakup kabiny do mycia kuwet na potrzeby Katedry Inżynierii Elementów Lekkich, Odlewnictwa i Automatyki Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9df20564-9d15-11eb-b7a8-ba075a5bf367

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00032909

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002529/33/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.60 Dostawa kabiny do mycia kuwet

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://przetargi.pwr.edu.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie Ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentówluboświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w uPzp,odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj.:1.1.miniPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl/ (informacja o postępowaniu, szyfrowanie oferty,formularze ePuap); 1.2.ePUAPu https://moj.gov.pl/nforms/ezamowienia (formularzedo komunikacji, SKŁADANIE OFERT); 1.3.poczty elektronicznej anna.j.mikolajczak@pwr.edu.pl(korespondencja oprócz Ofert). jak również przy użyciu: 1.4.Platformy e-Zamówieniahttps://ezamowienia.gov.pl/pl/(Ogłoszenie o zamówieniu,informacje o postępowaniu); 1.5. stronyinternetowej Zamawiającego https://przetargi.pwr.edu.pl/(Ogłoszenie o zamówieniu, dokumenty zamówienia, w tym SWZ i Informacje dla Wykonawców). https://przetargi.pwr.edu.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:„Złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.3. Wymaganiatechniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Instrukcji Użytkownika systemu miniPortal-ePUAP dostępnym pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortalePUAP. pdf.4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone we wskazanej powyżej Instrukcji Użytkownika oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tej Instrukcji.5. Za datę przekazania Oferty,oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP/w pozostałych przypadkach - mail.6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu dot. środków komunikacji elektronicznej. Korespondencja elektroniczna (inna niż Oferta Wykonawcy i załączniki do Oferty) dotycząca pytań odnośnie zapisów SWZ, sposobu złożenia Oferty oraz realizacji zamówienia odbywa się za pomocą poczty elektronicznejanna.j.mikolajczak@pwr.edu.pl. Wykonawca ma także możliwość komunikowania się elektronicznie zapomocą dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP orazdostępnionego przez miniPortal(„Formularz do komunikacji”). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie możebyćszyfrowana8. Adres strony internetowej, na której udostępniane będązmiany i wyjaśnienia treściSWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia:https://przetargi.pwr.edu.pl/.9. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 284 ust.6 uPzp treść zapytań wraz z wyjaśnieniami (bez ujawnienia źródła zapytania) udostępni na stronieinternetowej prowadzonego postępowania. Tym samym wszelkie informacje przekazywaneWykonawcom stanowią integralną część specyfikacji warunków zamówienia i dotyczą wszystkichWykonawców biorących udział w ww. postępowaniu. Wykonawca jest zobowiązany złożyć ofertęuwzględniającą wszelkie zmiany i wyjaśnienia zawarte w Informacjach dla Wykonawców. 10.Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA 7. Zgodnie z art. 13 ust. 1- 3 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawieochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnegoprzepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający – Politechnika Wrocławska - informuje, że:7.1.administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Wrocławska z siedzibą we Wrocławiu (50-370) przy Wybrzeżu Wyspiańskiego 27, a reprezentują go Rektor i Prorektor ds. Organizacji i Rozwoju Uczelni; o celach i sposobach przetwarzania danych osobowych podawanych w związku z realizacją procedur udzielania zamówień publicznych Politechniki Wrocławskiej decyduje ona sama jako Administrator danych. 7.2.kontakt zprzedstawicielamiAdministratora możliwy jest przy pomocy formularza i danych umieszczonych nastronie pwr.edu.pl/kontakt. Administrator wyznaczył osobę pełniącą zadania Inspektora OchronyDanych Osobowych i można się z nim skontaktować poprzez adres email: IOD@pwr.edu.pl.7.3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wyłonienia wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzane zgodnie z uPzp oraz w pozostałych celach określonych w uPzp.7.4.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp, przez okres 4lat od dnia zakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, ajeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, okres przechowywaniawynika również z ustawy zdnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach; postępowania o zamówieniepubliczne finansowane ze środków pochodzących z funduszy UniiEuropejskiej (UE) przechowywanebędą również przez okres wynikający z umów o dofinansowanie projektów finansowanych ześrodkówpochodzących zUE.7.5.odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty,którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 uPzp; ponadto daneosobowemogą zostać przekazane na zasadach wynikających z ustawy z dnia 6 września 2001 r. odostępie do informacji publicznej. 7.6.posiada Pani/Pan:7.6.1.na podstawie art. 15 RODO prawodostępu do treściswoichdanych osobowych Pani/Pana dotyczących; 7.6.2.na podstawie art. 16 RODOprawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; 7.6.3.na podstawie art. 18 RODO prawożądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 7.6.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;7.7.nie przysługuje Pani/Panu:7.7.1.w związku z art.17 ust. 3 lit. b, d lub e RODOprawo dousunięcia danych osobowych;7.7.2.prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;7.7.3.na podstawie art. 21 RODO prawosprzeciwu, wobec przetwarzaniadanych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Panadanych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 7.8.w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowychdecyzje nie będą podejmowane wsposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania, stosowanie do art. 22 RODO;7.9.Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane do państwa trzeciego (poza UE) /organizacjimiędzynarodowej na zasadach określonych w uPzp. Może Pan/ Pani uzyskać kopię danych osobowych przekazywanych dopaństwa trzeciego na zasadach wynikających zuPzp.7.10.obowiązekpodania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym wynikającym z uPzp, związanym z udziałem wpostępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego ijest warunkiem zawarcia umowy o zamówienie publiczne.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SZP/242-064/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest : Zakup kabiny do mycia kuwet na potrzeby Katedry InżynieriiElementów Lekkich, Odlewnictwa i Automatyki Wydziału Mechanicznego PolitechnikiWrocławskiej. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje jednorazową dostawę nowego, wolnego odwad fizycznych, sprzętu, zgodnie ze specyfikacją, parametrami, konfiguracją i właściwościamiokreślonymi w Umowie i OPZ, wniesienie sprzętu do pomieszczenia wskazanego przezZamawiającego.3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć, wraz z urządzeniem, instrukcjęobsługi Sprzętu, sporządzoną w języku polskim lub angielskim / oryginalne instrukcjeproducenta, opisującą instalację oraz obsługę sprzętu/urządzenia/aparatury.4. Szczegółowy opisprzedmiotu zamówienia (OPZ) znajduje się w Załączniku nr 3 do SWZ. 5. Szczegółowy zakreswykonania przedmiotu zamówienia , będący projektowanymi postanowieniami umowy wsprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2SWZ.6. Kod CPV: 42995000-7 Różne maszyny czyszczące7. Przedmiot zamówienia / dostawawykonany będzie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego:Katedra Inżynierii ElementówLekkich, Odlewnictwa i Automatyki Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej.Wrocław, ul. Smoluchowskiego 25, 50-370 Wrocław, bud. B-1, laboratorium;8. Wykonawcaudziela Zamawiającemu min. 12-miesiecznego okresu gwarancji na zakupiony sprzęt oraz wszelkie prace objęte przedmiotem zamówienia. Okres gwarancji jest liczony od daty odbioru końcowego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 42995000-7 - Różne maszyny czyszczące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie Przywyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriamii wagami wyrażonymi w procentach:1.1. Cena brutto za całość przedmiotu zamówienia (C) - 100% gdzie 1 % = 1 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 4.1.Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 uPzp, o braku przynależności do tejsamej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębnąofertę w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz zdokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty w postępowaniu niezależnie odinnego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. 4.2.Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w :5.1.pkt 4.2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca masiedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami,jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacjiwynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.6.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5, zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, zewskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, którejdokument miał dotyczyć,złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibęlub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organemsądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Przedmiotowe środki dowodowe - opis oferowanego przedmiotu zamówienia – specyfikacji technicznej , pozwalającego stwierdzić zgodność z wymaganiami Zamawiającego przedstawionymi w Załączniku nr 3 do SWZ wraz z ewentualnymi Informacjami dlaWykonawców – Załącznik nr 3 do SWZ (OPZ). W przypadku, gdy wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, o ile przewidział to w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia. Zasady tej nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów ocenyofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnieniapostępowania

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Przedmiotowe środki dowodowe - opis oferowanego przedmiotu zamówienia – specyfikacji technicznej , pozwalającego stwierdzić zgodność z wymaganiami Zamawiającego przedstawionymi w Załączniku nr 3 do SWZ wraz z ewentualnymi Informacjami dlaWykonawców – Załącznik nr 3 do SWZ (OPZ).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta musi składać się z:12.1. formularza ofertowego Wykonawcy – Załącznik Nr 1 do SWZ;12.2. oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VII pkt 1 SWZ12.3. zobowiązania innego podmiotu, o którym mowa w Rozdz. VIII pkt 3 SWZ (jeżeli dotyczy)12.4. wykazania zastrzeżeniainformacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa zgodnie rozdz. XI pkt 6 (jeżeli dotyczy);12.5. dokumentu/-ów, z których wynika prawo do podpisania Oferty; odpowiedniepełnomocnictwa zgodnie z rozdz. XI pkt 10 SWZ (jeżeli dotyczy);12.6. przedmiotowych środkówdowodowych - opisu oferowanego przedmiotu zamówienia – specyfikacji technicznej -pozwalającego stwierdzić zgodność z wymaganiami Zamawiającego przedstawionymi wZałączniku nr 3 doSWZ wraz z ewentualnymi Informacjami dla Wykonawców – Załącznik nr 3 doSWZ (OPZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do Oferty. 2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII pkt 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy. 4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 uPzp, we wskazanym we Wzorze Umowy orazprzewiduje następujące aneksy:2.1.aneks cenowy dopuszczający obniżenie ceny za danyprzedmiot zamówienia. Zamawiający na pisemny wniosek Wykonawcy, w uzasadnionychprzypadkach, dopuszcza obniżenie ceny ofertowej spowodowanej np. korzystnymi zmianamikursu waluty. 2.2.zmiany terminu wykonania zamówienia ze względu na organizacyjnądziałalność Zamawiającego lub inne nie dające się przewidzieć przyczyny o charakterzeobiektywnym.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia lub wycofania oferty” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-23 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-22

2021-04-14 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż dźwigu elektrycznego - Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż dźwigu elektrycznego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.