Dostawa rozrywarki do worków dla Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. w Le

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa rozrywarki do worków dla Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. w Leżajsku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLeżajsk
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-09-13
  • ZamawiającyMIEJSKI ZAKŁAD KOMUNALNY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2022-08-30
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00325445
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa rozrywarki do worków dla Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o.
w Leżajsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNALNY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690266640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Franciszka Żwirki i Stanisława Wigury 3

1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 172420858

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzklezajsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mzklezajsk.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa rozrywarki do worków dla Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o.
w Leżajsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57266de1-2834-11ed-b8b2-9a321cc30829

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00325445

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/656615

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/mzklezajsk

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji
elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania
z Platformy. Wykonawca celem złożenia oferty winien zapoznać się z Regulaminem
internetowej Platformy (platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o.o.) dostępnym pod
adresem strony internetowej wskazanej w pkt 9.18 b) i postępować zgodnie z instrukcją
zawartą w nim.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych (RODO) została opisana w punkcie 32 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1/08/2022/JRP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej rozrywarki do worków dla
Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. w Leżajsku.
Oferowana przez Wykonawcę maszyna musi być w pełni sprawna i spełniać wymagania
techniczne, jakościowe i użytkowe określone w niniejszej Specyfikacji Warunków
Zamówienia.
Rozrywarka worków będąca przedmiotem zamówienia musi:
być fabrycznie nowa, nieużywana, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2022 roku, stanowić model aktualnie wytwarzany przez producenta,
być kompletna i wolna od wad fizycznych (konstrukcyjnych, materiałowych
i wykonawczych), technicznie sprawna.

4.2.6.) Główny kod CPV: 42000000-6 - Maszyny przemysłowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta wykonawcy, który spełni wszystkie postawione
w niniejszej SWZ warunki oraz uzyska największą liczbę punktów w kryterium „Cena

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zdolność techniczna lub zawodowa: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże (Załącznik nr 3 do
niniejszej SWZ), że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizował dostawę wraz
z montażem i uruchomieniem co najmniej jednej nowej rozrywarki worków o wartości
minimum 500 000 zł brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 „Ustawy Pzp”, o braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, którego wzór stanowi Załącznik
nr 4 do niniejsze SWZ
b) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 108 ust.1pkt 1 i 2
„Ustawy Pzp” oraz art. 108 ust. 1 pkt 4 „Ustawy Pzp”, dotyczącej orzeczenia zakazu
ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego, sporządzona nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem
c) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1
pkt 1 „Ustawy Pzp”, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej
złożeniem lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł
porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych
należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
Dostawa rozrywarki do worków dla Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. w Leżajsku
Nr referencyjny: 1/08/2022/JRP
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu;
d) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki
organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne
i zdrowotne w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 „Ustawy Pzp”, wystawionego nie
wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem lub innego dokumentu
potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem
w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi od-setkami lub grzywnami,
w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu;
e) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 „Ustawy
Pzp”, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
f) Oświadczanie własne wykonawcy o braku postaw do wykluczenia na podstawie
art. 5k rozporządzenia 833/2014 (Załącznik nr 2a). Oświadczenia, o których
mowa powyżej pod rygorem nieważności muszą być złożone w formie
elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem elektronicznym
kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
(elektronicznym).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dostaw (Załącznik nr 3 do niniejszej SWZ) wykonywanych w okresie
ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały
wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały
wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź
inne dokumenty sporządzone przez przedmiot, na rzecz którego dostawy zostały
wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Jeżeli wykonawca zamierza zastosować rozwiązania równoważne do opisanych
w pkt 3.8. SWZ wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć następujące przedmiotowe środki
dowodowe:
a) „Tabela równoważności” (Załącznik 1a do SWZ), sporządzoną zgodnie
z wymaganiami określonym w punktach od 3.16. do 3.18. SWZ wraz
z załączonymi dowodami równoważności.
b) Dowodami tymi mogą być w szczególności: karty katalogowe, DTR, instrukcje
obsługi.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

„Tabela równoważności” (Załącznik 1a do SWZ), sporządzoną zgodnie
z wymaganiami określonym w punktach od 3.16. do 3.18. SWZ wraz
z załączonymi dowodami równoważności.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść
wadium w wysokości: 10 000,00 złotych
Wadium może być wnoszone w następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5pkt
2ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółki
cywilne) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki
cywilne/konsorcja), żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania
warunków, o których mowa w art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 1, 4, 5, 7, 8 i 10 „Ustawy
Pzp”.
Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. 8.1. b), c), d), e), f) SWZ każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (każdy uczestnik
konsorcjum, wspólnik spółki cywilnej) składa indywidualnie. Dodatkowo w przypadku
wspólników spółki cywilnej:
- dokument, o którym mowa w pkt 8.1. d) składany jest zarówno w odniesieniu do każdego
ze wspólników spółki cywilnej, jak i samej spółki;
- dokument, o którym mowa w pkt 8.1. e) składany jest - zależnie od sytuacji prawnej
wspólników i spółki cywilnej, tj.: na każdego ze wspólników spółki cywilnej – jeśli
wspólnicy sami odprowadzają swoje składki i nie zatrudniają̨
pracowników; lub na
każdego ze wspólników oraz na spółkę̨
cywilną, jeśli wspólnicy sami odprowadzają̨
swoje
składki, ale jednocześnie zatrudniają̨
pracowników; lub na spółkę̨
cywilną – jeśli zarówno
wspólnicy jak i potencjalni pracownicy są zatrudnieni w spółce. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonują wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich
dotyczą. Podpis i poświadczenie za zgodność z oryginałem muszą być złożone za pomocą
kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
Zamawiający nie określił odmiennych wymagań związanych z realizacją zamówienia
w odniesieniu do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający
będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedstawienia
kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną
wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-13 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/mzklezajsk

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-13 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-12

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę regenerację panewek głównych do Mercedesa w186-Nisko
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę regenerację panewek głównych do Mercedesa w186 na czop 59.5 mm. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI