Dostawa elementów umundurowania II

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa elementów umundurowania II
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2019-06-04
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyStraż Miejska Miasta Krakowa
  • Data publikacji ogłoszenia2019-05-27
  • Numer ogłoszenia552456-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 552456-N-2019 z dnia 2019-05-27 r.

Straż Miejska Miasta Krakowa: Dostawa elementów umundurowania II
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Miejska Miasta Krakowa, krajowy numer identyfikacyjny 35000739900000, ul. ul. Dobrego Pasterza  116 , 31-416  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 68 82 154, e-mail zamowienia@strazmiejska.krakow.pl, faks 12 68 82 292.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.krakow.pl/ST
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.krakow.pl/ST

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Straż Miejska Miasta Krakowa, ul. Dobrego Pasterza 116, 31-416 Kraków

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa elementów umundurowania II
Numer referencyjny: ST.GT.271-08/19
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów umundurowania, wykonanych wg wzorów określonych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich) (Dz. U. z 1998 r., Nr 112 poz. 713 z późn. zm.) oraz zgodnych ze wzorami umundurowania używanymi przez Straż Miejską Miasta Krakowa. Rozmiary dla poszczególnych części zamówienia zostaną ustalone z wybranym Wykonawcą po zawarciu umowy. Na Wykonawcy ciąży wykazanie, że oferowane elementy umundurowania są zgodne ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, dlatego też przedmiot zamówienia powinien być zaopatrzony w odpowiednie metki z opisem składu użytych materiałów lub do oferty powinna być dołączona oddzielna informacja Wykonawcy w tym zakresie, np. odpowiedni atest lub certyfikat. Użyta nazwa „orzeł stylizowany” w SIWZ oznacza stylizowany wizerunek orła określony w załączniku nr 5 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich). Wzory złożone wraz z ofertą przetargową Wykonawcy, muszą być zgodne ze wzorami umundurowania używanymi przez Straż Miejską Miasta Krakowa. Oferty nie odpowiadające tym warunkom, zostaną odrzucone, jako niezgodne z SIWZ. Obowiązujące wzory zostaną udostępnione zainteresowanym Wykonawcom w siedzibie Zamawiającego w godz. od 9:00 do 15:00 lub w formie fotografii wybranych elementów umundurowania mogą zostać przesłane drogą elektroniczną. Poniżej w podpunktach podano ilości i terminy dostawy dla określonych elementów umundurowania, przy czym skróty oznaczają: SM - uzupełnienie umundurowania funkcjonariuszy SMMK, EK – umundurowanie dla funkcjonariuszy Referatu Kontroli Odpadów finansowane ze środków GWSGO i AP – umundurowanie dla aplikantów SMMK. Część 1 - Mundury - mundur polowy (komplet: kurtka i spodnie) - 220 kpl. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 35.81.20.00-9 Kurtka wykonana z materiału o składzie: bawełna - 50%, poliester - 50%. Materiał nie może ulegać odbarwieniom pod wpływem prania, czyszczenia i warunków atmosferycznych (wymagany atest), w kolorze ciemnogranatowym o widocznym splocie w kratkę tzw. rip - stop. Krój prosty, tylna część kurtki krótsza od przedniej o 2 cm, przedzielone po bokach rozcięciem na wysokość 5/7 cm. Przód zapinany na zamek błyskawiczny żyłkowy, kryty plisą szer. 5 cm, krojoną w całości z przodem, plisa zapinana na 3 rzepy o długościach po 10 cm i szerokości 2 cm i 1 rzep przy kołnierzu (stójce) o długości 7 cm i szerokości 3,5 cm. Przy szyi stójka przedłużana z lewej strony z możliwością zapięcia jej rzepem oraz odgięciem na stójkę, również zapinanym na rzep o długości 7 cm i szerokości 3,5 cm. Rzepy w kolorze czarnym o dużej sile poziomej umożliwiające intensywne użytkowanie, muszą zapewniać możliwość wielokrotnego zamykania i otwierania (do 10 000 razy), typu haczyk/pętelka z materiału poliamid lub poliester,. Wysokość stójki z tyłu i z boku 6 do 6,5 cm, a z przodu 5 do 5,5cm. Z przodu po obu stronach, na wysokości 15 do 15,5 cm od ramienia naszyte skośnie, nakładane kieszenie o wymiarach 17 cm szer. x 16 cm wys., zapinane na zamek błyskawiczny żyłkowy, kryty plisą szer. min. 1 cm i nie więcej niż 1,5 cm. Nad lewą kieszenią na tkaninie poliestrowej, siatkowej w kolorze żółtym fluorescencyjnym - napis w kolorze srebrnym odblaskowym „ Straż Miejska” z literą „Ż” pisaną z kropką. Wysokość liter min. 2,5 cm, krój czcionki Arial Black lub Tahoma (bold) lub Swiss911 lub równoważne. Na lewej kieszeni, centralnie (w pionie) należy wszyć rzep miękki w kolorze czarnym, o wymiarze 7,5 cm szer. x 8,5 cm wys., celem dopinania haftowanych znaków identyfikacyjnych. Z przodu po obu stronach, na wysokości 24 do 26 cm od góry przy obłożeniu (wszycie stójki) po jednej kieszeni ciętej, zapinanej na zamek błyskawiczny żyłkowy długości 16 cm. Przody bluzy (kurtki) z podwójnej tkaniny do wysokości zakrywającej wszystkie kieszenie. Zakończenie przestębnowane. Z tyłu bluzy do wysokości pasa, fałdy (o głębokości 3 cm zaszyte od góry 4 cm) umożliwiające swobodę ruchu. Na plecach na tkaninie poliestrowej siatkowej w kolorze żółtym odblaskowym - napis w kolorze srebrnym odblaskowym „Straż Miejska” z literą „Ż” pisaną z kropką. Wysokość liter min. 5 cm, krój czcionki Arial Black lub Tahoma (bold) lub Swiss911 lub równoważne. Pośrodku tyłu szew pionowy dopasowujący bluzę do talii. Rękawy proste dwuczęściowe, zwężające się ku dołowi, zakończone patką zapinaną na rzep na całym obwodzie rękawa, z możliwością regulacji obwodu. Rzepy mają być wszyte na całej powierzchni patki (zgodnie z jej kształtem) i na całej szerokości mankietu. W górnej części rękawa na wysokości 3 cm od góry (wszycie ramienia) naszyte skośnie kieszenie nakładane o wymiarach 17 cm szer. x 16 cm wys., zapinane patką o wysokości 6 do 6,5 cm na rzep o długości równej szerokości patki., o ściętych rogach, dopasowany do kształtu patki. Rzep na kieszeni ma mieć rozmiar i kształt rzepa umieszczonego na patce. Na kieszeniach naszyte emblematy Straży Miejskiej Miasta Krakowa, które zostaną dostarczone przez Zamawiającego. Na łokciach wzmocnienia naszyte z tej samej tkaniny co bluza. Pagony na ramionach zapinane na rzep. Maksymalna długość pagonów 15 cm, szerokość przy podstawie 5 cm, zakończone ściętymi bokami, w kształcie litery V. Rzepy i zamki błyskawiczne żyłkowe w kolorze czarnym. Pod pachami od 4 do 6 otworów wentylacyjnych, wykończonych obwódką metalową w kolorze czarnym lub srebrnym. Krój liter na oznakowaniach jednolity. Spodnie wykonane z materiału o składzie: bawełna - 50%, poliester - 50% w kolorze ciemnogranatowym o widocznym splocie w kratkę tzw. rip - stop. Materiał nie może ulegać odbarwieniom pod wpływem prania, czyszczenia i warunków atmosferycznych (wymagany atest). Krój prosty, kieszenie w karczkach biodrowych. Z tyłu dwie cięte kieszenie z patkami o wym. 14 cm szer. x 6 cm wys. Zapinane na rzep wszyty zgodnie z kształtem patki, na całej jej szerokości, wysokość rzepa 2,5 cm. Rzep na kieszeni ma mieć rozmiar i kształt rzepa umieszczonego na patce. Po bokach na wysokości 21-23 cm od góry po jednej nakładanej kieszeni o wymiarach 19 cm szer. x 21 cm wys., z trzema fałdami zaprasowanymi na bok oraz zapinaną patką na rzep o ściętych rogach, o wymiarach 19 cm szer. x 6 cm wys., rzep na całej szerokości patki, dopasowany do kształtu patki, wysokość rzepa 2,5 cm. Rzep na kieszeni ma mieć rozmiar i kształt rzepa umieszczonego na patce. Rzepy w kolorze czarnym o dużej sile poziomej umożliwiające intensywne użytkowanie, muszą zapewniać możliwość wielokrotnego zamykania i otwierania (do 10 000 razy), typu haczyk/pętelka z materiału poliamid lub poliester. Pasek krojony w całości ze spodniami, podszyty obłożeniem. Na nim 7 podtrzymywaczy (szlufek) z podwójnej taśmy rypsowej, o odpowiedniej wytrzymałości, o szer. 2 cm i wys. 6 do 7 cm, przyszywane dwoma lub trzema szwami oraz klamerki regulujące obwód pasa również na rypsowych paskach. Na wysokości kolan na przodzie po 4 zaszewki (głębokość 1 cm), rozmieszczone po dwie na boku zewnętrznym i wewnętrznym. Pod kolanami wzmocnienie o wysokości 25 cm. Dół nogawki o szerokości 20 cm (40 cm obwód). Spodnie wzmocnione w kroku. A. SM – 192 kpl., termin dostawy: do 22 lipca 2019 r., B. AP – 22 kpl., termin dostawy: do 22 lipca 2019 r., C. EK – 6 kpl. termin dostawy: do 22 lipca 2019 r. - spodnie długie do munduru polowego - 179 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 35.81.20.00-9 Spodnie wykonane z materiału o składzie: bawełna - 50%, poliester - 50% w kolorze ciemnogranatowym o widocznym splocie w kratkę tzw. rip - stop. Materiał nie może ulegać odbarwieniom pod wpływem prania, czyszczenia i warunków atmosferycznych (wymagany atest). Krój prosty, kieszenie w karczkach biodrowych. Z tyłu dwie cięte kieszenie z patkami o wym. 14 cm szer. x 6 cm wys. Zapinane na rzep wszyty zgodnie z kształtem patki, na całej jej szerokości, wysokość rzepa 2,5 cm. Rzep na kieszeni ma mieć rozmiar i kształt rzepa umieszczonego na patce. Po bokach na wysokości 21-23 cm od góry po jednej nakładanej kieszeni o wymiarach 19 cm szer. x 21 cm wys., z trzema fałdami zaprasowanymi na bok oraz zapinaną patką na rzep o ściętych rogach, o wymiarach 19 cm szer. x 6 cm wys., rzep na całej szerokości patki, dopasowany do kształtu patki, wysokość rzepa 2,5 cm. Rzep na kieszeni ma mieć rozmiar i kształt rzepa umieszczonego na patce. Rzepy w kolorze czarnym o dużej sile poziomej umożliwiające intensywne użytkowanie, muszą zapewniać możliwość wielokrotnego zamykania i otwierania (do 10 000 razy), typu haczyk/pętelka z materiału poliamid lub poliester. Pasek krojony w całości ze spodniami, podszyty obłożeniem. Na nim 7 podtrzymywaczy (szlufek) z podwójnej taśmy rypsowej, o odpowiedniej wytrzymałości, o szer. 2 cm i wys. 6 do 7 cm, przyszywane dwoma lub trzema szwami oraz klamerki regulujące obwód pasa również na rypsowych paskach. Na wysokości kolan na przodzie po 4 zaszewki (głębokość 1 cm), rozmieszczone po dwie na boku zewnętrznym i wewnętrznym. Pod kolanami wzmocnienie o wysokości 25 cm. Dół nogawki o szerokości 20 cm (40 cm obwód). Spodnie wzmocnione w kroku. A. SM – 151 szt., termin dostawy: do 22 lipca 2019 r., B. AP – 22 szt., termin dostawy: do 22 lipca 2019 r., C. EK – 6 szt. termin dostawy: do 22 lipca 2019 r. Część 2 Marynarki - marynarka dwurzędowa - 5 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.00.00-0 Marynarka dwurzędowa w kolorze ciemnogranatowym: materiał - elanowełna o gramaturze od 450 do 480g/mb (przy szerokości tkaniny 142 cm), 45% wełny, 55% elany (± 1%), rodzaj splotu - gabardyna, zapinana na guziki metalowe w kolorze żółtym z orłem stylizowanym, dwie kieszenie wewnętrzne na podszewce, dwie kieszenie zewnętrzne wpuszczane z patką o wymiarach szerokość 15 cm, wysokość 5 cm, na lewej piersi kieszeń cięta z wypustką (butonierka), z otworem wykonanym na środku, obszytym nitką w kolorze marynarki, do przypięcia znaku identyfikacyjnego, pagony o długości 14 cm, szerokości od 5 do 4 cm (zwężane), zakończone ścięciem w kształcie litery V, zapinane na guziki metalowe w kolorze żółtym z orłem stylizowanym. Pod prawym pagonem wszyty czarny guzik do zapinania sznura galowego. Na podszewce wewnątrz czarny guzik na sznur galowy po stronie lewej. Marynarka zapinana na guziki w kolorze żółtym z orłem stylizowanym, dwa rzędy po trzy guziki. Na rękawach po dwa małe guziki w kolorze żółtym z orłem stylizowanym. W cenie należy uwzględnić koszt naszycia emblematów, które zostaną przekazane przez Zamawiającego wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy. A. SM – 4 szt., termin dostawy: do 22 lipca 2019 r., B. AP – 0, C. EK – 0. - marynarka jednorzędowa - 2 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.00.00-0 Marynarka jednorzędowa w kolorze ciemnogranatowym: materiał - gabardyna o gramaturze od 480 do 500g/mb (przy szerokości tkaniny 142 cm), 45% wełny, 55% elany (± 1%), zapinana na 4 guziki metalowe w kolorze żółtym z orłem stylizowanym, krój klasyczny, dopasowana w talii, 4 kieszenie z kontrfałdą o szerokości 3 cm, górne o wymiarach szer. 13,5 cm, wysokość 14,5 cm, dołem zaokrąglone narożniki, i patkami o szerokości 13,5 cm, wysokości 5,5 cm do 7 cm (kształt patki zgodny ze wzorem posiadanym przez Zamawiającego); dolne o szerokości 18,5 cm, wysokości 21,5 cm, z patkami o szerokości 18,5 cm i wysokości od 6,5 do 9,5 (kształt patki zgodny z patkami górnymi; na lewej górnej kieszeni w odległości 3 cm od dolnej krawędzi kieszeni dodatkowy mały guzik w kolorze czarnym na środku kontrfałdy, w podszewce dwie kieszenie wewnętrzne, pagony o długości 14 cm i szerokości od 5 do 4 cm (zwężane), zakończone ścięciami w kształcie litery V, zapinane na guziki metalowe w kolorze żółtym z orłem stylizowanym. Na rękawach po dwa guziki w kolorze żółtym z orłem stylizowanym. W cenie należy uwzględnić koszt naszycia emblematów, które zostaną przekazane przez Zamawiającego wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy. A. SM – 2 szt., termin dostawy: do 22 lipca 2019 r., B. AP – 0, C. EK – 0. Część 3 - Czapki - czapka zimowa - 26 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.33.20-5 Czapka zimowa z daszkiem w kolorze ciemnogranatowym z orłem metalowym stylizowanym koloru żółtego, otok w postaci trójrzędowej szachownicy w kolorze żółto - granatowym, wykonana z nylonu, ocieplona pikowaną ociepliną, nauszniki z futerkiem koloru czarnego wiązane na szczycie czapki. A. SM – 4 szt., termin dostawy: do 15 października 2019 r., B. AP – 22 szt., termin dostawy: do 15 października 2019 r., C. EK – 0. - czapka Dokerka - 22 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.33.20-5 Czapka zimowa typu „Dokerka” wykonana z polaru w kolorze ciemnogranatowym z dwóch warstw: zewnętrzna o gramaturze 240 g/m2 +/- 10 %, wewnętrzna o gramaturze 120 g/m2 +/- 10 %, z wykończeniem czapki z dzianiny w tym samym kolorze. Wyposażona w chowany ocieplacz na kark i uszy o szerokości 7 cm, który może być wysunięty lub schowany do wewnątrz; z wyhaftowanym mechanicznie emblematem orła ze wstęgą i z napisem na wstędze „STRAŻ MIEJSKA” w kolorze żółtym, na środku otoczki czapki. Wzór orła zgodny z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich). (Dz. U. z 1998 r., Nr 112 poz. 713 z późn. zm.). A. SM – 0, B. AP – 22 szt., termin dostawy: do 15 października 2019 r., C. EK – 0. - czapka służbowa - 22 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.33.20-5 Czapka służbowa okrągła w kolorze ciemnogranatowym z materiału gabardyna, otok w postaci trójrzędowej szachownicy w kolorze żółto - granatowym, orzeł stylizowany (metalowy) ze wstęgą i napisem STRAŻ MIEJSKA w kolorze żółtym z literą „Ż” pisaną z kropką, daszek lakierowany na czarno, nad daszkiem czarny pasek skórzany, przypięty do otoku dwoma małymi guzikami metalowymi z orłem stylizowanym w kolorze żółtym. A. SM – 0, B. AP – 22 szt., termin dostawy: do 22 lipca 2019 r., C. EK – 0. - czapka służbowa 1 galon - 4 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.33.20-5 Czapka służbowa okrągła w kolorze ciemnogranatowym z materiału gabardyna, otok w postaci trójrzędowej szachownicy w kolorze żółto - granatowym, orzeł stylizowany (metalowy) ze wstęgą i napisem STRAŻ MIEJSKA w kolorze żółtym z literą „Ż” pisaną z kropką, daszek lakierowany na czarno, na daszku 1 galon w kolorze żółtym, nad daszkiem czarny pasek skórzany, przypięty do otoku dwoma małymi guzikami metalowymi z orłem stylizowanym w kolorze żółtym. A. SM – 4 szt. ., termin dostawy: do 22 lipca 2019 r., B. AP – 0, C. EK – 0. - czapka letnia typu sportowego - 128 szt. Czapka letnia typ sportowego (wzorowana na typie baseball) w kolorze ciemnogranatowym z otokiem w postaci trójrzędowej szachownicy w kolorze żółto - granatowym oraz z wyhaftowanym mechanicznie emblematem orła stylizowanego w kolorze żółtym na tle w kolorze czapki, posiadająca miękki potnik i plastikową regulację rozmiaru z tyłu. Daszek profilowany, tzw „kaczy dziób”. A. SM – 103 szt., termin dostawy: do 22 lipca 2019 r., B. AP – 22 szt., termin dostawy: do 22 lipca 2019 r., C. EK – 3 szt., termin dostawy: do 22 lipca 2019 r. Część 4 Obuwie sportowe dla patrolu rowerowego - 30 par Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.82.00.00-3 Sznurowane, z oddychającą wierzchnią warstwą buta. Podeszwa gumowa poprawiająca skuteczność pedałowania i wygodę chodzenia bez SPD lub innego przeznaczonego do wyczynowych pedałów rowerowych, schowek na sznurowadła, chroniący przed ich wkręceniem w łańcuch. Kolor czarny lub grafitowy lub szary, lub popielaty lub zbliżony do nich lub kombinacja ww. kolorów, z elementami odblaskowymi. Dopuszczane napisy producenta na obuwiu w kolorze czarnym, grafitowym, szarym, popielatym lub zbliżonym do nich. Dopuszczalne napisy wewnątrz obuwia. Nie dopuszcza się jaskrawych napisów na zewnątrz obuwia. A. SM – 30 par, termin dostawy: do 22 lipca 2019 r., B. AP – 0 par, C. EK – 0 par. Część 5 - Kurtka rowerowa - 20 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.22.32.00-0 Wiatroszczelna, wodoodporna kurtka rowerowa z membraną w kolorze ciemnogranatowym lub czarnym lub grafitowym w odcieniu ciemnym lub z kombinacją ww. kolorów. Rozpinana z przodu na całej długości. Suwak zamka po zamknięciu chowa się w specjalnej kieszonce zapobiegając zadrapaniu szyi i twarzy. Stójka wysoka, usztywniana z wykończeniem wewnętrznym wykonanym z materiału typu polar. Zintegrowany i regulowany kaptur chowany w stójce. Z przodu dwie zewnętrzne kieszenie na zamek i kieszeń wewnętrzna zapinana na zamek. W dolnej części pleców jednokomorowa kieszeń na zamek. Podszewka z siatki. Po odpięciu rękawów zapinanych na zamek błyskawiczny, może być używana jako kamizelka. Mankiety przedłużonych rękawów wyposażone w regulację obwodu na rzep i elementy odblaskowe. W dolnej części kurtki regulacja obwodu. Tył kurtki przedłużony. Elementy odblaskowe z przodu i tyłu. Oznakowanie: na plecach napis STRAŻ MIEJSKA z literą „Ż” pisaną z kropką, wykonany czcionką o wysokości 50 mm +/- 2 mm, w kolorze srebrnym, na żółtym odblaskowym tle o wymiarach maksymalnie: szerokość – 31 cm, wysokość – 11 cm. Z przodu po lewej stronie na wysokości piersi napis STRAŻ MIEJSKA z literą „Ż” pisaną z kropką, wykonany czcionką o wysokości 25 mm w kolorze srebrnym na żółtym odblaskowym tle o wymiarach maksymalnie: szerokość – 15 cm, wysokość – 6 cm. Krój czcionki Arial Black lub Tahoma (bold) lub Swiss911 lub równoważne. A. SM – 7 szt., termin dostawy: do 22 lipca 2019 r., B. AP – 0, C. EK – 0. Wykonawca winien udzielić pełnej (materiały i robocizna) gwarancji na wyroby będące przedmiotem zamówienia na okres minimum 12 miesięcy. Wybrani w części 1 i 2, Wykonawcy, będą zobowiązani do dokonania pomiarów indywidualnych w siedzibie Zamawiającego, w uzgodnionym terminie, na własny koszt. Elementy umundurowania, do których należy przyszyć emblematy, mają zostać dostarczone przez Wykonawcę w stanie gotowym do użytku. Emblematy do przyszycia dostarczy Zamawiający. W cenie należy uwzględnić koszt naszycia emblematów oraz ich wysyłki przez Zamawiającego, do Wykonawcy, który zostanie wybrany w trybie przetargu. Do oferty należy dołączyć wzory oferowanych elementów umundurowania Załączone wzory będą zwrócone po zakończeniu postępowania zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy Pzp. Do części 1 i 2 należy dołączyć próbki materiału o wymiarach min. 15 cm x 15 cm, z atestem (świadectwem jakości) lub innymi dokumentami z ich opisem (opisem składu tkaniny). Do części 1 należy dołączyć próbki taśmy samosczepnej (rzepów) o wymiarach min. 15 mm x 10 cm, z atestem (świadectwem jakości, certyfikatem) lub innymi dokumentami z ich opisem (opisem składu – wykonania i parametrów taśmy). UWAGA: Zamawiający przewiduje czas realizacji dostaw liczony w 5 tygodniach, za wyjątkiem czapek zimowych i typu Dokerka.

II.5) Główny kod CPV: 35812000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
18230000-0
18443320-5
18820000-3
18223200-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-07-22

II.9) Informacje dodatkowe: Dla poszczególnych części wskazano odpowiednio daty realizacji. Zamawiający przewiduje czas realizacji dostaw liczony w 5 tygodniach, za wyjątkiem czapek zimowych i typu Dokerka.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: a) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi metodą spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy, potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi metodą spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy, potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywał, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną dostawę, odpowiadającą przedmiotowi zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, zgodnie z załącznikiem nr 3 i 3A do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, c) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, zgodnie z załącznikiem nr 3A do SIWZ; d) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, zgodnie z załącznikiem nr 3A do SIWZ; e) oświadczenia wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 3A do SIWZ; f) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 3A do SIWZ; g) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (tekst jednolity Dz. U. 2018, poz. 1445 z późn. zm.), zgodnie z załącznikiem nr 3A do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca wraz z ofertą musi złożyć: a) w zakresie wskazanym w rozdziale V pkt. 1 lit. a) i b) – oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ; b) w zakresie wskazanym w rozdziale V pkt. 1 lit. c) : - oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały lub są wykonywane, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, - dowodów potwierdzających, że dostawy ujęte w wykazie zostały wykonane należycie, przy czym dowodem może być: • poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych, poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej, niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; • oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania powyższych dowodów, w przypadku, gdy podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, jest Zamawiający. Stosownie do treści § 1 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 z późn. zm.- dalej „Rozporządzenie w sprawie dokumentów”), obowiązek wskazania głównych dostaw w wykazie i przedstawienia dowodów ich należytego wykonania dotyczy jedynie dostaw wymaganych w pkt. III SIWZ. W razie konieczności, w szczególności, gdy wykaz lub dowody, o których mowa powyżej, będą budzić wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynikać będzie, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów – bezpośrednio Zamawiającemu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W celu wykazania, iż zaoferowana dostawa w ramach złożonej oferty spełnia wymagania określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Wykonawca musi dołączyć do oferty: wzory oferowanych elementów umundurowania. 2. Do części 1, 2 i 5 należy dołączyć próbki materiału o wymiarach min. 15 cm x 15 cm, z atestem (świadectwem jakości) lub innymi dokumentami z ich opisem (opisem składu tkaniny). 3. Do części 1 i 5 należy dołączyć próbki taśmy samoszczepnej (rzepów) o wymiarach min. 15 mm x 10 cm, z atestem (świadectwem jakości, certyfikatem) lub innymi dokumentami z ich opisem (opisem składu – wykonania i parametrów taśmy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena koszt brutto 50,00
Jakość 45,00
Gwarancja 5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: - wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy; - przekształcenie formalno - prawne którejkolwiek ze Stron umowy, - w pozostałych przypadkach przewidzianych w umowie, - opisanych w art. 144 ustawy Pzp, a w szczególności Zamawiający przewiduje zmianę wynikającą z art. 144 ust. 1 pkt 6 cyt. ustawy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-06-04, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Mundury
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: - mundur polowy (komplet: kurtka i spodnie) - 220 kpl. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 35.81.20.00-9 Kurtka wykonana z materiału o składzie: bawełna - 50%, poliester - 50%. Materiał nie może ulegać odbarwieniom pod wpływem prania, czyszczenia i warunków atmosferycznych (wymagany atest), w kolorze ciemnogranatowym o widocznym splocie w kratkę tzw. rip - stop. Krój prosty, tylna część kurtki krótsza od przedniej o 2 cm, przedzielone po bokach rozcięciem na wysokość 5/7 cm. Przód zapinany na zamek błyskawiczny żyłkowy, kryty plisą szer. 5 cm, krojoną w całości z przodem, plisa zapinana na 3 rzepy o długościach po 10 cm i szerokości 2 cm i 1 rzep przy kołnierzu (stójce) o długości 7 cm i szerokości 3,5 cm. Przy szyi stójka przedłużana z lewej strony z możliwością zapięcia jej rzepem oraz odgięciem na stójkę, również zapinanym na rzep o długości 7 cm i szerokości 3,5 cm. Rzepy w kolorze czarnym o dużej sile poziomej umożliwiające intensywne użytkowanie, muszą zapewniać możliwość wielokrotnego zamykania i otwierania (do 10 000 razy), typu haczyk/pętelka z materiału poliamid lub poliester,. Wysokość stójki z tyłu i z boku 6 do 6,5 cm, a z przodu 5 do 5,5cm. Z przodu po obu stronach, na wysokości 15 do 15,5 cm od ramienia naszyte skośnie, nakładane kieszenie o wymiarach 17 cm szer. x 16 cm wys., zapinane na zamek błyskawiczny żyłkowy, kryty plisą szer. min. 1 cm i nie więcej niż 1,5 cm. Nad lewą kieszenią na tkaninie poliestrowej, siatkowej w kolorze żółtym fluorescencyjnym - napis w kolorze srebrnym odblaskowym „ Straż Miejska” z literą „Ż” pisaną z kropką. Wysokość liter min. 2,5 cm, krój czcionki Arial Black lub Tahoma (bold) lub Swiss911 lub równoważne. Na lewej kieszeni, centralnie (w pionie) należy wszyć rzep miękki w kolorze czarnym, o wymiarze 7,5 cm szer. x 8,5 cm wys., celem dopinania haftowanych znaków identyfikacyjnych. Z przodu po obu stronach, na wysokości 24 do 26 cm od góry przy obłożeniu (wszycie stójki) po jednej kieszeni ciętej, zapinanej na zamek błyskawiczny żyłkowy długości 16 cm. Przody bluzy (kurtki) z podwójnej tkaniny do wysokości zakrywającej wszystkie kieszenie. Zakończenie przestębnowane. Z tyłu bluzy do wysokości pasa, fałdy (o głębokości 3 cm zaszyte od góry 4 cm) umożliwiające swobodę ruchu. Na plecach na tkaninie poliestrowej siatkowej w kolorze żółtym odblaskowym - napis w kolorze srebrnym odblaskowym „Straż Miejska” z literą „Ż” pisaną z kropką. Wysokość liter min. 5 cm, krój czcionki Arial Black lub Tahoma (bold) lub Swiss911 lub równoważne. Pośrodku tyłu szew pionowy dopasowujący bluzę do talii. Rękawy proste dwuczęściowe, zwężające się ku dołowi, zakończone patką zapinaną na rzep na całym obwodzie rękawa, z możliwością regulacji obwodu. Rzepy mają być wszyte na całej powierzchni patki (zgodnie z jej kształtem) i na całej szerokości mankietu. W górnej części rękawa na wysokości 3 cm od góry (wszycie ramienia) naszyte skośnie kieszenie nakładane o wymiarach 17 cm szer. x 16 cm wys., zapinane patką o wysokości 6 do 6,5 cm na rzep o długości równej szerokości patki., o ściętych rogach, dopasowany do kształtu patki. Rzep na kieszeni ma mieć rozmiar i kształt rzepa umieszczonego na patce. Na kieszeniach naszyte emblematy Straży Miejskiej Miasta Krakowa, które zostaną dostarczone przez Zamawiającego. Na łokciach wzmocnienia naszyte z tej samej tkaniny co bluza. Pagony na ramionach zapinane na rzep. Maksymalna długość pagonów 15 cm, szerokość przy podstawie 5 cm, zakończone ściętymi bokami, w kształcie litery V. Rzepy i zamki błyskawiczne żyłkowe w kolorze czarnym. Pod pachami od 4 do 6 otworów wentylacyjnych, wykończonych obwódką metalową w kolorze czarnym lub srebrnym. Krój liter na oznakowaniach jednolity. Spodnie wykonane z materiału o składzie: bawełna - 50%, poliester - 50% w kolorze ciemnogranatowym o widocznym splocie w kratkę tzw. rip - stop. Materiał nie może ulegać odbarwieniom pod wpływem prania, czyszczenia i warunków atmosferycznych (wymagany atest). Krój prosty, kieszenie w karczkach biodrowych. Z tyłu dwie cięte kieszenie z patkami o wym. 14 cm szer. x 6 cm wys. Zapinane na rzep wszyty zgodnie z kształtem patki, na całej jej szerokości, wysokość rzepa 2,5 cm. Rzep na kieszeni ma mieć rozmiar i kształt rzepa umieszczonego na patce. Po bokach na wysokości 21-23 cm od góry po jednej nakładanej kieszeni o wymiarach 19 cm szer. x 21 cm wys., z trzema fałdami zaprasowanymi na bok oraz zapinaną patką na rzep o ściętych rogach, o wymiarach 19 cm szer. x 6 cm wys., rzep na całej szerokości patki, dopasowany do kształtu patki, wysokość rzepa 2,5 cm. Rzep na kieszeni ma mieć rozmiar i kształt rzepa umieszczonego na patce. Rzepy w kolorze czarnym o dużej sile poziomej umożliwiające intensywne użytkowanie, muszą zapewniać możliwość wielokrotnego zamykania i otwierania (do 10 000 razy), typu haczyk/pętelka z materiału poliamid lub poliester. Pasek krojony w całości ze spodniami, podszyty obłożeniem. Na nim 7 podtrzymywaczy (szlufek) z podwójnej taśmy rypsowej, o odpowiedniej wytrzymałości, o szer. 2 cm i wys. 6 do 7 cm, przyszywane dwoma lub trzema szwami oraz klamerki regulujące obwód pasa również na rypsowych paskach. Na wysokości kolan na przodzie po 4 zaszewki (głębokość 1 cm), rozmieszczone po dwie na boku zewnętrznym i wewnętrznym. Pod kolanami wzmocnienie o wysokości 25 cm. Dół nogawki o szerokości 20 cm (40 cm obwód). Spodnie wzmocnione w kroku. A. SM – 192 kpl., termin dostawy: do 22 lipca 2019 r., B. AP – 22 kpl., termin dostawy: do 22 lipca 2019 r., C. EK – 6 kpl. termin dostawy: do 22 lipca 2019 r. - spodnie długie do munduru polowego - 179 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 35.81.20.00-9 Spodnie wykonane z materiału o składzie: bawełna - 50%, poliester - 50% w kolorze ciemnogranatowym o widocznym splocie w kratkę tzw. rip - stop. Materiał nie może ulegać odbarwieniom pod wpływem prania, czyszczenia i warunków atmosferycznych (wymagany atest). Krój prosty, kieszenie w karczkach biodrowych. Z tyłu dwie cięte kieszenie z patkami o wym. 14 cm szer. x 6 cm wys. Zapinane na rzep wszyty zgodnie z kształtem patki, na całej jej szerokości, wysokość rzepa 2,5 cm. Rzep na kieszeni ma mieć rozmiar i kształt rzepa umieszczonego na patce. Po bokach na wysokości 21-23 cm od góry po jednej nakładanej kieszeni o wymiarach 19 cm szer. x 21 cm wys., z trzema fałdami zaprasowanymi na bok oraz zapinaną patką na rzep o ściętych rogach, o wymiarach 19 cm szer. x 6 cm wys., rzep na całej szerokości patki, dopasowany do kształtu patki, wysokość rzepa 2,5 cm. Rzep na kieszeni ma mieć rozmiar i kształt rzepa umieszczonego na patce. Rzepy w kolorze czarnym o dużej sile poziomej umożliwiające intensywne użytkowanie, muszą zapewniać możliwość wielokrotnego zamykania i otwierania (do 10 000 razy), typu haczyk/pętelka z materiału poliamid lub poliester. Pasek krojony w całości ze spodniami, podszyty obłożeniem. Na nim 7 podtrzymywaczy (szlufek) z podwójnej taśmy rypsowej, o odpowiedniej wytrzymałości, o szer. 2 cm i wys. 6 do 7 cm, przyszywane dwoma lub trzema szwami oraz klamerki regulujące obwód pasa również na rypsowych paskach. Na wysokości kolan na przodzie po 4 zaszewki (głębokość 1 cm), rozmieszczone po dwie na boku zewnętrznym i wewnętrznym. Pod kolanami wzmocnienie o wysokości 25 cm. Dół nogawki o szerokości 20 cm (40 cm obwód). Spodnie wzmocnione w kroku. A. SM – 151 szt., termin dostawy: do 22 lipca 2019 r., B. AP – 22 szt., termin dostawy: do 22 lipca 2019 r., C. EK – 6 szt. termin dostawy: do 22 lipca 2019 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35812000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-07-22
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena koszt brutto 50,00
Jakość 45,00
Gwarancja 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Marynarki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: - marynarka dwurzędowa - 5 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.00.00-0 Marynarka dwurzędowa w kolorze ciemnogranatowym: materiał - elanowełna o gramaturze od 450 do 480g/mb (przy szerokości tkaniny 142 cm), 45% wełny, 55% elany (± 1%), rodzaj splotu - gabardyna, zapinana na guziki metalowe w kolorze żółtym z orłem stylizowanym, dwie kieszenie wewnętrzne na podszewce, dwie kieszenie zewnętrzne wpuszczane z patką o wymiarach szerokość 15 cm, wysokość 5 cm, na lewej piersi kieszeń cięta z wypustką (butonierka), z otworem wykonanym na środku, obszytym nitką w kolorze marynarki, do przypięcia znaku identyfikacyjnego, pagony o długości 14 cm, szerokości od 5 do 4 cm (zwężane), zakończone ścięciem w kształcie litery V, zapinane na guziki metalowe w kolorze żółtym z orłem stylizowanym. Pod prawym pagonem wszyty czarny guzik do zapinania sznura galowego. Na podszewce wewnątrz czarny guzik na sznur galowy po stronie lewej. Marynarka zapinana na guziki w kolorze żółtym z orłem stylizowanym, dwa rzędy po trzy guziki. Na rękawach po dwa małe guziki w kolorze żółtym z orłem stylizowanym. W cenie należy uwzględnić koszt naszycia emblematów, które zostaną przekazane przez Zamawiającego wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy. A. SM – 4 szt., termin dostawy: do 22 lipca 2019 r., B. AP – 0, C. EK – 0. - marynarka jednorzędowa - 2 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.00.00-0 Marynarka jednorzędowa w kolorze ciemnogranatowym: materiał - gabardyna o gramaturze od 480 do 500g/mb (przy szerokości tkaniny 142 cm), 45% wełny, 55% elany (± 1%), zapinana na 4 guziki metalowe w kolorze żółtym z orłem stylizowanym, krój klasyczny, dopasowana w talii, 4 kieszenie z kontrfałdą o szerokości 3 cm, górne o wymiarach szer. 13,5 cm, wysokość 14,5 cm, dołem zaokrąglone narożniki, i patkami o szerokości 13,5 cm, wysokości 5,5 cm do 7 cm (kształt patki zgodny ze wzorem posiadanym przez Zamawiającego); dolne o szerokości 18,5 cm, wysokości 21,5 cm, z patkami o szerokości 18,5 cm i wysokości od 6,5 do 9,5 (kształt patki zgodny z patkami górnymi; na lewej górnej kieszeni w odległości 3 cm od dolnej krawędzi kieszeni dodatkowy mały guzik w kolorze czarnym na środku kontrfałdy, w podszewce dwie kieszenie wewnętrzne, pagony o długości 14 cm i szerokości od 5 do 4 cm (zwężane), zakończone ścięciami w kształcie litery V, zapinane na guziki metalowe w kolorze żółtym z orłem stylizowanym. Na rękawach po dwa guziki w kolorze żółtym z orłem stylizowanym. W cenie należy uwzględnić koszt naszycia emblematów, które zostaną przekazane przez Zamawiającego wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy. A. SM – 2 szt., termin dostawy: do 22 lipca 2019 r., B. AP – 0, C. EK – 0.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18230000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-07-22
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena koszt brutto 50,00
Jakość 45,00
Gwarancja 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Czapki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: - czapka zimowa - 26 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.33.20-5 Czapka zimowa z daszkiem w kolorze ciemnogranatowym z orłem metalowym stylizowanym koloru żółtego, otok w postaci trójrzędowej szachownicy w kolorze żółto - granatowym, wykonana z nylonu, ocieplona pikowaną ociepliną, nauszniki z futerkiem koloru czarnego wiązane na szczycie czapki. A. SM – 4 szt., termin dostawy: do 15 października 2019 r., B. AP – 22 szt., termin dostawy: do 15 października 2019 r., C. EK – 0. - czapka Dokerka - 22 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.33.20-5 Czapka zimowa typu „Dokerka” wykonana z polaru w kolorze ciemnogranatowym z dwóch warstw: zewnętrzna o gramaturze 240 g/m2 +/- 10 %, wewnętrzna o gramaturze 120 g/m2 +/- 10 %, z wykończeniem czapki z dzianiny w tym samym kolorze. Wyposażona w chowany ocieplacz na kark i uszy o szerokości 7 cm, który może być wysunięty lub schowany do wewnątrz; z wyhaftowanym mechanicznie emblematem orła ze wstęgą i z napisem na wstędze „STRAŻ MIEJSKA” w kolorze żółtym, na środku otoczki czapki. Wzór orła zgodny z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich). (Dz. U. z 1998 r., Nr 112 poz. 713 z późn. zm.). A. SM – 0, B. AP – 22 szt., termin dostawy: do 15 października 2019 r., C. EK – 0. - czapka służbowa - 22 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.33.20-5 Czapka służbowa okrągła w kolorze ciemnogranatowym z materiału gabardyna, otok w postaci trójrzędowej szachownicy w kolorze żółto - granatowym, orzeł stylizowany (metalowy) ze wstęgą i napisem STRAŻ MIEJSKA w kolorze żółtym z literą „Ż” pisaną z kropką, daszek lakierowany na czarno, nad daszkiem czarny pasek skórzany, przypięty do otoku dwoma małymi guzikami metalowymi z orłem stylizowanym w kolorze żółtym. A. SM – 0, B. AP – 22 szt., termin dostawy: do 22 lipca 2019 r., C. EK – 0. - czapka służbowa 1 galon - 4 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.33.20-5 Czapka służbowa okrągła w kolorze ciemnogranatowym z materiału gabardyna, otok w postaci trójrzędowej szachownicy w kolorze żółto - granatowym, orzeł stylizowany (metalowy) ze wstęgą i napisem STRAŻ MIEJSKA w kolorze żółtym z literą „Ż” pisaną z kropką, daszek lakierowany na czarno, na daszku 1 galon w kolorze żółtym, nad daszkiem czarny pasek skórzany, przypięty do otoku dwoma małymi guzikami metalowymi z orłem stylizowanym w kolorze żółtym. A. SM – 4 szt. ., termin dostawy: do 22 lipca 2019 r., B. AP – 0, C. EK – 0. - czapka letnia typu sportowego - 128 szt. Czapka letnia typ sportowego (wzorowana na typie baseball) w kolorze ciemnogranatowym z otokiem w postaci trójrzędowej szachownicy w kolorze żółto - granatowym oraz z wyhaftowanym mechanicznie emblematem orła stylizowanego w kolorze żółtym na tle w kolorze czapki, posiadająca miękki potnik i plastikową regulację rozmiaru z tyłu. Daszek profilowany, tzw „kaczy dziób”. A. SM – 103 szt., termin dostawy: do 22 lipca 2019 r., B. AP – 22 szt., termin dostawy: do 22 lipca 2019 r., C. EK – 3 szt., termin dostawy: do 22 lipca 2019 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18443320-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-07-22
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena koszt brutto 50,00
Jakość 45,00
Gwarancja 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin dostawy czapki Dokerka i czapki zimowej ustalono na 15 października 2019 r.


Część nr: 4 Nazwa: Obuwie sportowe dla patrolu rowerowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sznurowane, z oddychającą wierzchnią warstwą buta. Podeszwa gumowa poprawiająca skuteczność pedałowania i wygodę chodzenia bez SPD lub innego przeznaczonego do wyczynowych pedałów rowerowych, schowek na sznurowadła, chroniący przed ich wkręceniem w łańcuch. Kolor czarny lub grafitowy lub szary, lub popielaty lub zbliżony do nich lub kombinacja ww. kolorów, z elementami odblaskowymi. Dopuszczane napisy producenta na obuwiu w kolorze czarnym, grafitowym, szarym, popielatym lub zbliżonym do nich. Dopuszczalne napisy wewnątrz obuwia. Nie dopuszcza się jaskrawych napisów na zewnątrz obuwia. A. SM – 30 par, termin dostawy: do 22 lipca 2019 r., B. AP – 0 par, C. EK – 0 par.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18820000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-07-22
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena koszt brutto 50,00
Jakość 45,00
Gwarancja 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Kurtka rowerowa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wiatroszczelna, wodoodporna kurtka rowerowa z membraną w kolorze ciemnogranatowym lub czarnym lub grafitowym w odcieniu ciemnym lub z kombinacją ww. kolorów. Rozpinana z przodu na całej długości. Suwak zamka po zamknięciu chowa się w specjalnej kieszonce zapobiegając zadrapaniu szyi i twarzy. Stójka wysoka, usztywniana z wykończeniem wewnętrznym wykonanym z materiału typu polar. Zintegrowany i regulowany kaptur chowany w stójce. Z przodu dwie zewnętrzne kieszenie na zamek i kieszeń wewnętrzna zapinana na zamek. W dolnej części pleców jednokomorowa kieszeń na zamek. Podszewka z siatki. Po odpięciu rękawów zapinanych na zamek błyskawiczny, może być używana jako kamizelka. Mankiety przedłużonych rękawów wyposażone w regulację obwodu na rzep i elementy odblaskowe. W dolnej części kurtki regulacja obwodu. Tył kurtki przedłużony. Elementy odblaskowe z przodu i tyłu. Oznakowanie: na plecach napis STRAŻ MIEJSKA z literą „Ż” pisaną z kropką, wykonany czcionką o wysokości 50 mm +/- 2 mm, w kolorze srebrnym, na żółtym odblaskowym tle o wymiarach maksymalnie: szerokość – 31 cm, wysokość – 11 cm. Z przodu po lewej stronie na wysokości piersi napis STRAŻ MIEJSKA z literą „Ż” pisaną z kropką, wykonany czcionką o wysokości 25 mm w kolorze srebrnym na żółtym odblaskowym tle o wymiarach maksymalnie: szerokość – 15 cm, wysokość – 6 cm. Krój czcionki Arial Black lub Tahoma (bold) lub Swiss911 lub równoważne. A. SM – 7 szt., termin dostawy: do 22 lipca 2019 r., B. AP – 0, C. EK – 0.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18223200-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-07-22
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena koszt brutto 50,00
Jakość 45,00
Gwarancja 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę futra, zszycie na rękawy i szycie peleryny futrzanej ze sztucznego futra - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę futra, zszycie na rękawy i szycie peleryny futrzanej ze sztucznego futra.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI