Usługa sportowo – rekreacyjna na podstawie kart abonenckich imiennych, umożliwiających...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa sportowo – rekreacyjna na podstawie kart abonenckich imiennych, umożliwiających dostęp do obiektów sportowo – rekreacyjnych dla pracowników USK w Opolu.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOpole
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2023-11-28
  • ZamawiającyUNIWERSYTECKI SZPITAL KLINICZNY W OPOLU
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-17
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00500863
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa sportowo – rekreacyjna na podstawie kart abonenckich imiennych, umożliwiających dostęp do obiektów sportowo – rekreacyjnych dla pracowników USK w Opolu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTECKI SZPITAL KLINICZNY W OPOLU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530512391

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Wincentego Witosa 26

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-401

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: alicja.samek@usk.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk.opole.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa sportowo – rekreacyjna na podstawie kart abonenckich imiennych, umożliwiających dostęp do obiektów sportowo – rekreacyjnych dla pracowników USK w Opolu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d85b58d-8548-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00500863

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00013083/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Usługa sportowo – rekreacyjna na podstawie kart abonenckich imiennych, umożliwiających dostęp do obiektów sportowo – rekreacyjnych dla pracowników USK w Opolu.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://usk-opole.logintrade.net/zapytania_email,147822,3faa900046ffc09740566d89ff1a1c83.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://usk-opole.logintrade.net

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych
za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150
MB. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń
oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej. Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych: Czas
zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone
złożenie oferty, dokumentu przez Wykonawcę. W przypadku wybrania opcji złożenia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa się
poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości mailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty, dokumentu będąc
niezalogowanym na Platformie zakupowej. Wiadomość otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu w ikonę „Złóż
ofertę”. W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie Przetargowej, czas przekazania danych jest to czas wysłania
dokumentu, oferty przez Platformę Przetargową. Oferta oraz inne dokumenty powinny być opatrzone kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH
OSOBOWYCH W CELU ZWIĄZANYM Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
1. Administrator danych
Administratorem Państwa danych osobowych jest Uniwersytecki Szpital Kliniczny z siedzibą w Opolu, Al. W. Witosa 26, 45 – 401
Opole.
2. Inspektor Ochrony Danych
Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować w sprawach
ochrony swoich danych osobowych i realizacji swoich praw pisząc na adres
e-mail:iod@usk.opole.pl; telefon: 77 45 20 796 lub pisząc na adres naszej siedziby wskazany
w pkt. 1.
3. Cele i czas przetwarzania danych osobowych
Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust 1 lit c RODO w celu związanym z postępowaniem
o udzielenie zamówienia publicznego np. nazwa, numer prowadzonym w trybie podstawowym DZP/2-23/233/45/2023
Państwa dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ustawy Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
obejmuje cały czas trwania umowy.
Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym
w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Konsekwencje niepodania określonych danych wynika z ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Ujawnienie danych osobowychAdministrator może ujawnić dane osobowe w przypadku podjęcia postępowania przez
administratora zgodnie z obowiązkiem lub
uprawnieniami przysługującymi administratorowi wynikającymi z przepisów prawa.
5. Podstawy prawne przetwarzania danych osobowych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP/2-23/233/116/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów i zajęć sportowo – rekreacyjnych w ramach imiennych kart abonenckich udostępnianych przez Wykonawcę dla USK w Opolu. Strony zgodnie ustalają, iż termin ważności kart abonenckich jest ściśle powiązany z listą Użytkowników każdorazowo przekazywaną Wykonawcy przez Zamawiającego w okresie rozliczeniowym.
2. Wykonawca winien okazać w ofercie obiekty sportowo – rekreacyjne zlokalizowane na terenie całej Polski, w tym co najmniej 30 obiektów sportowo – rekreacyjnych zlokalizowanych na terenie miasta Opola oraz co najmniej 80 obiektów sportowo – rekreacyjnych na terenie województwa opolskiego (wliczając miasto Opole).

4.2.6.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość obiektów sportowo-rekreacyjnych w Opolu

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość obiektów sportowo-rekreacyjnych w województwie opolskim

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych usług z wymaganymi cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub kryteriami oceny ofert należy przedstawić:

1. Wykaz obiektów sportowo – rekreacyjnych zlokalizowanych na terenie całej Polski, w tym co najmniej 30 obiektów sportowo – rekreacyjnych zlokalizowanych na terenie miasta Opola oraz co najmniej 80 obiektów sportowo – rekreacyjnych na terenie województwa opolskiego (uwzględniając ww. obiekty miasta Opole) wraz z informacją jakiego typu są w tych obiektach świadczone usługi tj. baseny, siłownie, fitness, zajęcia tańca i wszelkie inne dodatkowe formy aktywności udostępniane Użytkownikowi w ramach karty.

2. Oświadczenie, iż Wykonawca zapewnia, że posiadacz karty abonenckiej będzie mógł korzystać z obiektów sportowo-rekreacyjnych na terenie całej Polski zgodnie z posiadanym pakietem.

3. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu dedykowanej aplikacji, strony internetowej lub profilu w mediach społecznościowych informujących o: zakresie usług, rozwoju dostępnych usług i wprowadzaniu nowych usług do pakietu usług wraz z podaniem ich adresów . W oświadczeniu wykonawca określi o jakie dostępności chodzi oraz poda nazwę, poda adres usługi www lub link do zaciągnięcia aplikacji lub poda profil w mediach społecznościowych.


2. Przedmiotowe środki dowodowe Wykonawca składa wraz z ofertą.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. Wykaz obiektów sportowo – rekreacyjnych zlokalizowanych na terenie całej Polski, w tym co najmniej 30 obiektów sportowo – rekreacyjnych zlokalizowanych na terenie miasta Opola oraz co najmniej 80 obiektów sportowo – rekreacyjnych na terenie województwa opolskiego (uwzględniając ww. obiekty miasta Opole) wraz z informacją jakiego typu są w tych obiektach świadczone usługi tj. baseny, siłownie, fitness, zajęcia tańca i wszelkie inne dodatkowe formy aktywności udostępniane Użytkownikowi w ramach karty.

2. Oświadczenie, iż Wykonawca zapewnia, że posiadacz karty abonenckiej będzie mógł korzystać z obiektów sportowo-rekreacyjnych na terenie całej Polski zgodnie z posiadanym pakietem.

3. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu dedykowanej aplikacji, strony internetowej lub profilu w mediach społecznościowych informujących o: zakresie usług, rozwoju dostępnych usług i wprowadzaniu nowych usług do pakietu usług wraz z podaniem ich adresów . W oświadczeniu wykonawca określi o jakie dostępności chodzi oraz poda nazwę, poda adres usługi www lub link do zaciągnięcia aplikacji lub poda profil w mediach społecznościowych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Nie wyłączając ani nie ograniczając i nie modyfikując okoliczności oraz podstaw zmiany umowy wynikających z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy także w przypadku gdy:
1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy, wówczas zmiana umowy będzie polegała na dostosowaniu postanowień umowy do powszechnie obowiązujących przepisów prawa, z zastrzeżeniem, iż zmiana ta nie może prowadzić modyfikacji ogólnego charakteru umowy;
2) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego i konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy, wówczas zmiana umowy będzie polegała na dostosowaniu sposobu wykonania zobowiązania, aby zachowany był jej ogólny charakter z uwzględnieniem interesu Zamawiającego i celu zawarcia umowy;
3) niezbędna jest zmiana terminu, sposobu lub zakresu realizacji Umowy w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację Umowy w wyznaczonym terminie, na które Strony nie miały wpływu, w tym wystąpienie siły wyższej;
4) doszło do zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących przedmiotu Umowy w wyniku zmiany ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2018 r., poz. 2174, z późn. zm.), które wejdą w życie po dniu zawarcia Umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę obowiązku, po wykonaniu którego, Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek ww. podatku ulega zmianie kwota należnego podatku oraz wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i usług;
5) wystąpi przyczyna, z powodu której niemożliwe będzie wykonanie przez Wykonawcę jego zobowiązań w następstwie okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-28 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://usk-opole.logintrade.net/zapytania_email,147822,3faa900046ffc09740566d89ff1a1c83.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-28 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-27

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wyremontowanie żaglówki OSTRÓDA YACHT-Maków Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wyremontowanie żaglówki OSTRÓDA YACHT Kategoria D. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI