IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena koszt brutto |
50,00 |
Dostępność usług - ilość placówek w Krakowie |
40,00 |
Dostepność usług - ilość placówek w woj. małopolskiim bez miasta Krakowa |
10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: - wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy usług; - przekształcenie formalno - prawne którejkolwiek ze Stron umowy, - w pozostałych przypadkach przewidzianych w umowie, - opisanych w art. 144 ustawy Pzp, a w szczególności Zamawiający przewiduje zmianę wynikającą z art. 144 ust. 1 pkt 6 cyt. ustawy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-03-01, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Umowa dot. powierzenia przetwarzania danych osobowych 1. Dodatkowo Strony zobowiązują się zawrzeć osobną umowę w zakresie powierzenia przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego przetwarzania danych osobowych zgodnie z RODO, lecz tylko i wyłącznie w zakresie i w celu realizacji przedmiotu umowy na „Świadczenie usług rekreacyjno – sportowych dla pracowników Straży Miejskiej Miasta Krakowa”, znak postępowania ST.GT.271-02/19. Umowa w zakresie powierzenia przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego przetwarzania danych osobowych będzie stanowić załącznik nr 7 do umowy na „Świadczenie usług rekreacyjno – sportowych dla pracowników Straży Miejskiej Miasta Krakowa”. 2. Wykonawca przedstawi projekt umowy o powierzeniu przetwarzania danych osobowych i załączy do oferty w wersji papierowej. Dodatkowo Wykonawca umieści wzór umowy w wersji edytowalnej na nośniku elektronicznym typu płyta CD, pendrive itp. 3. Umowa o powierzeniu przetwarzania danych osobowych zostanie zawarta po uzgodnieniach Stron w terminie zawarcia umowy na „Świadczenie usług rekreacyjno – sportowych dla pracowników Straży Miejskiej Miasta Krakowa”. 4. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w projekcie umowy przedstawionym przez Wykonawcę oraz oświadcza, iż do momentu podpisania umowy o powierzeniu przetwarzania danych osobowych, nie rozpocznie ich przetwarzania. 5. Ponadto Strony ustalają, iż umowa o powierzeniu przetwarzania danych osobowych przygotowana przez Wykonawcę, uwzględniać będzie co najmniej: a) ustalenie administratora danych osobowych w rozumieniu RODO w osobie Wykonawcy; b) odpowiedzialność administratora danych za zapewnienie zgodności ich przetwarzania z przepisami o ochronie danych osobowych; c) zobowiązanie się do przetwarzania danych osobowych Uczestników Programu zgodnie z Ustawą, w szczególności do wdrożenia technicznych i organizacyjnych środków bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi przepisami, w celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia; d) obowiązek dla Wykonawcy, który przetwarzać będzie dane osobowe Uczestników Programu, do przetwarzania ich na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, wyrażonej przed przystąpieniem do Programu; e) obowiązek dla Wykonawcy, który będzie przetwarzać dane osobowe Uczestników Programu dla celów podatkowych i rachunkowych w zakresie i przez czas zgodny z obowiązującymi przepisami, a także po zakończeniu świadczenia usług w zakresie i przez czas niezbędny do rozliczenia zamówienia; f) obowiązek dla Wykonawcy realizacji wymogów stawianych przez Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o Ochronie Danych (RODO); g) obowiązki i prawa Wykonawcy wynikające z ewentualnej specyfiki prowadzonej działalności gospodarczej lub indywidualnych decyzji wydanych przez Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w zakresie przetwarzania danych osobowych. 6. Strony przewidują możliwość zmiany zapisów umowy na „Świadczenie usług rekreacyjno – sportowych dla pracowników Straży Miejskiej Miasta Krakowa” lub umowy o powierzeniu przetwarzania danych osobowych, w szczególności, jeżeli na etapie zawierania lub realizacji umowy o powierzeniu przetwarzania danych osobowych zaistnieje taka konieczność. 7. W przypadku zaistnienia takiej konieczności w trakcie obowiązywania umów tj. po ich zawarciu, Strona inicjująca taką zmianę zwróci się na piśmie do drugiej Strony przedstawiając uzasadnienie faktyczne oraz zwięzłe uzasadnienie prawne (jeżeli dotyczy), takiej zmiany; natomiast Strona, będąca adresatem takiego zapytania, ustosunkuje się w terminie do 14 dni od dnia otrzymania takiego wystąpienia; brak porozumienia pomiędzy Stronami w tej kwestii może być podstawą do odstąpienia od umowy na „Świadczenie usług rekreacyjno – sportowych dla pracowników Straży Miejskiej Miasta Krakowa” przez Zamawiającego lub Wykonawcę.