Świadczenie usług prowadzenia zajęć projektowych dla seniorów w ramach projektu "Aktywny...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług prowadzenia zajęć projektowych dla seniorów w ramach projektu "Aktywny Senior!"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁomazy
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-10-05
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd Gminy Łomazy
  • Data publikacji ogłoszenia2018-09-27
  • Numer ogłoszenia622596-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 622596-N-2018 z dnia 2018-09-27 r.

Urząd Gminy Łomazy: Świadczenie usług prowadzenia zajęć projektowych dla seniorów w ramach projektu "Aktywny Senior!"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Europejskiegi Fundusz Społeczny w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa 11 Włączenie społeczne, Działanie 11.2 Usługi społeczne i zdrowotne.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Łomazy, krajowy numer identyfikacyjny 54556850000, ul. Plac Jagielloński  27 , 21532   Łomazy, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 833 417 003, e-mail grzegorz_ug@o2.pl, faks 833 417 021.
Adres strony internetowej (URL): www.lomazy.pl, www.uglomazy.bip.lubelskie.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.lomazy.pl; www.uglomazy.bip.lubelskie.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.lomazy.pl; www.uglomazy.bip.lubelskie.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie, zgodnei z zasadami określonymi w SIWZ
Adres:
Urząd Gminy Łomazy, ul. Plac Jagielloński 27, 21-532 Łomazy, pokój nr 14

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług prowadzenia zajęć projektowych dla seniorów w ramach projektu "Aktywny Senior!"
Numer referencyjny: AS.042.5.AG
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
17


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1 Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług prowadzenia zajęć w ramach projektu „Aktywny Senior!”. 1.2 Miejsce świadczenia usług: Gminny Ośrodek Kultury, Gminna Biblioteka Publiczna, Hala Sportowa Zespołu Szkół - lokale mieszczą się przy ulicy Szkolnej 18A w Łomazach, Remiza OSP przy ulicy Małobrzeskiej 13 w Łomazach, Świetlica w Studziance, Świetlica w Huszczy, budynek poszkolny w Dubowie oraz Szkoła w Huszczy. 1.3 Miejsce/pomieszczenie do zajęć zapewnia Zamawiający. 1.4 Zajęcia będą realizowane zgodnie z harmonogramem realizacji zajęć, który zostanie opracowany po zakończeniu procesu rekrutacji uczestników oraz personelu. Odbywać się będą od poniedziałku do piątku oraz w weekendy w godzinach popołudniowych i wieczornych w zależności od potrzeb i możliwości uczestników projektu. Biorąc pod uwagę, iż harmonogram realizacji zajęć uzależniony będzie od specyfiki poszczególnych grup, osoby zainteresowane prowadzeniem zajęć w projekcie, powinny wykazać się przede wszystkim dyspozycyjnością czasową. Wykonawca zobowiązany jest do: • przeprowadzenia zajęć z zachowaniem wysokich standardów jakościowych, w sposób zapewniający osiągnięcie zakładanych celów, w wymiarze czasowym wskazanym w specyfikacji przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem potrzeb i możliwości uczestników projektu; • przygotowania materiałów, tj. programu zajęć oraz materiałów pomocniczych. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do oznaczenia przygotowanych materiałów znakiem Unii Europejskiej, znakiem Funduszy Europejskich oraz oficjalnym logo promocyjnym Województwa Lubelskiego. Papier zawierający stosowne logotypy zostanie udostępniony Wykonawcy przez Zamawiającego w wersji elektronicznej; • informowania uczestników Projektu i opinię publiczną o współfinansowaniu realizacji Projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa; • przekazania Zamawiającemu jednego kompletu przygotowanych materiałów do prowadzenia zajęć; • prowadzenia dokumentacji prowadzonych zajęć, na którą składają się z listy obecności, dziennika zajęć, karty czasu pracy zgodnie ze wzorami przekazanymi przez Zamawiającego; • przechowywania dokumentacji prowadzonych zajęć w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz systematycznego przekazywania dokumentacji tj. minimum raz w miesiącu; • współpracy z Koordynatorem Projektu; • zgłaszania stwierdzonych nieprawidłowości; • współpracy przy prowadzeniu monitoringu stopnia osiągnięcia wskaźników; • umożliwienia wglądu do dokumentów związanych z realizowanym Projektem, w tym dokumentów finansowych przez Zamawiającego uprawnionym podmiotom w zakresie prawidłowości realizacji Projektu; • udostępniania dokumentacji związanej z przedmiotem zamówienia podmiotom uprawnionym do przeprowadzania kontroli projektu, w ramach którego prowadzone są zajęcia.

II.5) Główny kod CPV: 92000000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
37800000-6
92312000-1
92300000-4
85121270-6
85121200-5
80000000-4
85142100-7
66000000-0
79100000-5
98322110-0
92000000-1
85300000-2
60100000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-08-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-08-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: W zakresie Część 1 – prowadzenie zajęć ruchowych i tanecznych – joga, pilates, aerobic, zumba wymagana jest specjalizacja wychowanie fizyczne, fizjoterapia lub rehabilitacja ruchowa, bądź kwalifikacje uprawniające do prowadzenia zajęć ruchowych. W zakresie Część 2 – prowadzenie zajęć ruchowych – nordic walking wymagana jest specjalizacja wychowanie fizyczne, bądź kwalifikacje uprawniające do prowadzenia zajęć nordic walking. W zakresie Część 3 – prowadzenie zajęć z rękodzieła wymagane są zdolności z zakresu rękodzieła lub twórczości ludowej, potwierdzone np. referencjami, rekomendacjami. W zakresie Część 4 – prowadzenie zajęć artystycznych wymagane są zdolności artystyczne bądź literackie oraz mile widziane jest doświadczenie w prowadzeniu zajęć o podobnej specyfice. W zakresie Część 5 – prowadzenie warsztatów wokalnych wymagane jest wykształcenie muzyczne bądź doświadczenie w prowadzeniu zajęć wokalnych. W zakresie Część 6 – prowadzenie warsztatów instrumentalnych wymagane jest wykształcenie muzyczne bądź doświadczenie w prowadzeniu zajęć instrumentalnych. W zakresie Część 7 – prowadzenie wsparcia psychologicznego wymagane jest wykształcenie psychologiczne. W zakresie Część 8 – prowadzenie wsparcia terapeutycznego wymagane jest doświadczenie w realizacji tego typu zajęć. W zakresie Część 9 – prowadzenie zajęć informatycznych wymagane jest wykształcenie informatyczne bądź doświadczenie na stanowisku pracy nauczyciela informatyki. W zakresie Część 10 – prowadzenie poradnictwa zdrowotnego wymagane jest wykształcenie fizjoterapeutyczne, bądź posiadanie kursów uprawniających do prowadzenia tego typu zajęć. W zakresie Część 11 – prowadzenie poradnictwa bankowego i ubezpieczeniowego wymagane jest doświadczenie w branży bankowej i/lub ubezpieczeniowej. W zakresie Część 12 – prowadzenie poradnictwa prawnego wymagane jest wykształcenie prawnicze. W zakresie Część 13 – prowadzenie zajęć z kreowania wizerunku wymagane są kwalifikacje, doświadczenie z zawodzie kosmetyczka lub stylista, bądź kurs/szkolenie do wykonywania powyższych zadań. W zakresie Część 14 – prowadzenie zajęć z aquaaerobicu wymagane jest posiadanie kursu/szkolenia do prowadzenia tego typu zajęć. W zakresie Część 15 – opiekun grupy na zajęcia wymagana jest umiejętność komunikowania się z osobami starszymi, cierpliwość, wysoka kultura osobista, wyrozumiałość oraz odporność psychiczna. W zakresie Część 16 – opiekun grupy na spotkania okazjonalne wymagana jest umiejętność komunikowania się z osobami starszymi, cierpliwość, wysoka kultura osobista, wyrozumiałość oraz odporność psychiczna. W zakresie Część 17 - Dowożenie uczestników projektu na zajęcia - zezwolenia na wykonywanie regularnych przewozów w krajowym transporcie drogowym.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W zakresie Część 1 – prowadzenie zajęć ruchowych i tanecznych – joga, pilates, aerobic, zumba wymagana jest specjalizacja wychowanie fizyczne, fizjoterapia lub rehabilitacja ruchowa, bądź kwalifikacje uprawniające do prowadzenia zajęć ruchowych. W zakresie Część 2 – prowadzenie zajęć ruchowych – nordic walking wymagana jest specjalizacja wychowanie fizyczne, bądź kwalifikacje uprawniające do prowadzenia zajęć nordic walking. W zakresie Część 3 – prowadzenie zajęć z rękodzieła wymagane są zdolności z zakresu rękodzieła lub twórczości ludowej, potwierdzone np. referencjami, rekomendacjami. W zakresie Część 4 – prowadzenie zajęć artystycznych wymagane są zdolności artystyczne bądź literackie oraz mile widziane jest doświadczenie w prowadzeniu zajęć o podobnej specyfice. W zakresie Część 5 – prowadzenie warsztatów wokalnych wymagane jest wykształcenie muzyczne bądź doświadczenie w prowadzeniu zajęć wokalnych. W zakresie Część 6 – prowadzenie warsztatów instrumentalnych wymagane jest wykształcenie muzyczne bądź doświadczenie w prowadzeniu zajęć instrumentalnych. W zakresie Część 7 – prowadzenie wsparcia psychologicznego wymagane jest wykształcenie psychologiczne. W zakresie Część 8 – prowadzenie wsparcia terapeutycznego wymagane jest doświadczenie w realizacji tego typu zajęć. W zakresie Część 9 – prowadzenie zajęć informatycznych wymagane jest wykształcenie informatyczne bądź doświadczenie na stanowisku pracy nauczyciela informatyki. W zakresie Część 10 – prowadzenie poradnictwa zdrowotnego wymagane jest wykształcenie fizjoterapeutyczne, bądź posiadanie kursów uprawniających do prowadzenia tego typu zajęć. W zakresie Część 11 – prowadzenie poradnictwa bankowego i ubezpieczeniowego wymagane jest doświadczenie w branży bankowej i/lub ubezpieczeniowej. W zakresie Część 12 – prowadzenie poradnictwa prawnego wymagane jest wykształcenie prawnicze. W zakresie Część 13 – prowadzenie zajęć z kreowania wizerunku wymagane są kwalifikacje, doświadczenie z zawodzie kosmetyczka lub stylista, bądź kurs/szkolenie do wykonywania powyższych zadań. W zakresie Część 14 – prowadzenie zajęć z aquaaerobicu wymagane jest posiadanie kursu/szkolenia do prowadzenia tego typu zajęć. W zakresie Część 15 – opiekun grupy na zajęcia wymagana jest umiejętność komunikowania się z osobami starszymi, cierpliwość, wysoka kultura osobista, wyrozumiałość oraz odporność psychiczna. W zakresie Część 16 – opiekun grupy na spotkania okazjonalne wymagana jest umiejętność komunikowania się z osobami starszymi, cierpliwość, wysoka kultura osobista, wyrozumiałość oraz odporność psychiczna. W zakresie Część 17 - Dowożenie uczestników projektu na zajęcia - zezwolenia na wykonywanie regularnych przewozów w krajowym transporcie drogowym. Należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie stosownych uprawnień
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie zawodowe 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-10-05, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Tak
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: prowadzenie zajęć ruchowych i tanecznych – joga, pilates, aerobic, zumba– 1 osoba
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:• Zadanie obejmuje realizację wyżej wymienionych zajęć naprzemiennie w celu utrzymania dobrej kondycji zdrowotnej i psychicznej uczestników. Zajęcia należy dostosować do potrzeb i możliwości seniorów. Ich główny cel to rozładowanie napięcia mięśniowego i psychofizycznego oraz poprawa funkcji motorycznych i równowagi. Ćwiczenia nie mogą obciążać stawów i kręgosłupa oraz nie mogą nadmiernie pobudzać akcji serca. • Umowa zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 272 godzin w systemie:1 grupa - 10 osób x 1 spotkanie w tygodniu x 2 godziny. • Wymagana jest specjalizacja wychowanie fizyczne, fizjoterapia lub rehabilitacja ruchowa, bądź kwalifikacje uprawniające do prowadzenia zajęć ruchowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 92000000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie zawodowe 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: prowadzenie zajęć ruchowych – nordic walking – 1 osoba
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:prowadzenie zajęć ruchowych – nordic walking – 1 osoba • Zadanie obejmuje prowadzenie zajęć nordic walking. Zajęcia należy dostosować do potrzeb i możliwości seniorów. • Umowa zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 272 godzin w systemie:1 grupa - 10 osób x 2 spotkania w tygodniu x 1 godzina. • Wymagana jest specjalizacja wychowanie fizyczne, bądź kwalifikacje uprawniające do prowadzenia zajęć nordic walking.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 92000000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-27
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie zawodowe 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: prowadzenie zajęć z rękodzieła
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:prowadzenie zajęć z rękodzieła -1 osoba • Zadanie obejmuje realizację zajęć: wizaż, tkactwo, decoupage, garncarstwo oraz rękodzieło okolicznościowe. Celem wsparcia jest aktywizacja społeczna i ruchowo-manualna, poprawa zdolności koncentracji i koordynacji, rozwój zainteresowań oraz wyrażanie uczuć poprzez działania twórcze, takie jak: lepienie, wycinanie, tworzenie ozdób np. choinkowych czy tworzenie biżuterii. • Umowa zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 544 godzin w systemie: 2 grupy (po 10 osób każda z grup) x 2 spotkania w tygodniu x 2 godziny. • Wymagane są zdolności z zakresu rękodzieła lub twórczości ludowej, potwierdzone np. referencjami, rekomendacjami.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37800000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie zawodowe 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: prowadzenie zajęć artystycznych – 1 osoba
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:prowadzenie zajęć artystycznych – 1 osoba • Zadanie obejmuje realizację warsztatów teatralnych, literacko-poetyckich oraz malarskich. W ramach zajęć przygotowywane będą scenariusze przedstawień i inscenizacji, scenografie oraz choreografie. Główne cele warsztatów to wzmacnianie poczucia własnej wartości, rozwijanie koncentracji, wyobraźni, myślenia, pamięci, praca nad pozytywnymi cechami charakteru, takimi jak tolerancja, życzliwość, otwartość czy szczerość, szacunek do pracy innych, współdziałanie w grupie, zwalczanie wstydu występowania przed publicznością. • Umowa zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 204 godzin w systemie: grupa - 10 osób x 1 spotkanie w tygodniu x 1,5 godziny. • Wymagane są zdolności artystyczne bądź literackie oraz mile widziane jest doświadczenie w prowadzeniu zajęć o podobnej specyfice.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 92312000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie zawodowe 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: prowadzenie warsztatów wokalnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:prowadzenie warsztatów wokalnych – 1 osoba • Zadanie obejmuje realizację warsztatów wokalnych, składających się z zajęć z emisji głosu i śpiewu. Główne cele warsztatów to wzmacnianie poczucia własnej wartości, rozwijanie koncentracji, pamięci, współdziałanie w grupie, zwalczanie wstydu występowania przed publicznością. • Umowa zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 68 godzin w systemie: 1 grupa - 20 osób x 2 spotkania w tygodniu x 1 godzina. • Wymagane jest wykształcenie muzyczne bądź doświadczenie w prowadzeniu zajęć wokalnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 92312000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-27
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie zawodowe 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: prowadzenie warsztatów instrumentalnych – 1 osob
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:prowadzenie warsztatów instrumentalnych – 1 osoba • Zadanie obejmuje realizację warsztatów instrumentalnych, obejmujących naukę gry na wybranym instrumencie: tuba, puzon, tehrohron, saksofon, trąbka, klarnet. • Umowa zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 156 godzin w systemie: 1 grupa - 8 osób x 1 spotkanie w tygodniu x 3 godziny. • Wymagane jest wykształcenie muzyczne bądź doświadczenie w prowadzeniu zajęć instrumentalnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 92300000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie zawodowe 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: prowadzenie wsparcia psychologicznego – 1 osoba
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:prowadzenie wsparcia psychologicznego – 1 osoba • Zadanie obejmuje realizację warsztatów wsparcia psychologicznego dla uczestników projektu. W ramach zajęć seniorzy zdiagnozują swoje problemy i zapoznają się z ich profilaktyką. • Umowa zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 136 godzin w systemie:1 grupa - 15 osób x 1 spotkanie w tygodniu x 1 godzina. • Wymagane jest wykształcenie psychologiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85121270-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie zawodowe 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: prowadzenie wsparcia terapeutycznego – 1 osoba
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:prowadzenie wsparcia terapeutycznego – 1 osoba • Zadanie obejmuje realizację warsztatów terapeutycznych, m.in.: biblioterapię, filmoterapię, muzykoterapię oraz treningi pamięci. • Umowa zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 272 godzin w systemie:1 grupa - 15 osób x 2 spotkania w tygodniu x 1 godzina. • Wymagane jest doświadczenie w realizacji tego typu zajęć.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85121200-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie zawodowe 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: prowadzenie zajęć informatycznych – 1 osoba
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:prowadzenie zajęć informatycznych – 1 osoba • Zadanie obejmuje realizację zajęć mających na celu nabycie umiejętności z zakresu obsługi komputera, sprzętu ICT, nowoczesnych technologii oraz internetu. • Umowa zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 576 godzin w systemie: 12 grup po 4 osoby w grupie x 2 spotkania w tygodniu x 2 godziny. • Wymagane jest wykształcenie informatyczne bądź doświadczenie na stanowisku pracy nauczyciela informatyki.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie zawodowe 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: prowadzenie poradnictwa zdrowotnego – 1 osoba
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:prowadzenie poradnictwa zdrowotnego – 1 osoba • Zadanie obejmuje realizację zajęć z zakresu dietetyki, fizjoterapii oraz masażu. Spotkanie te mają na celu edukację zdrowotną nakierowującą uczestników na działania profilaktyczne. • Umowa zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 68 godzin w systemie:1 grupa - 20 osób x 2 spotkania w miesiącu x 1 godzina. • Wymagane jest wykształcenie fizjoterapeutyczne, bądź posiadanie kursów uprawniających do prowadzenia tego typu zajęć.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85142100-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie zawodowe 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: prowadzenie poradnictwa bankowego i ubezpieczeniowego – 1 osoba
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:prowadzenie poradnictwa bankowego i ubezpieczeniowego – 1 osoba • Zadanie obejmuje realizację porad z zakresu ubezpieczeń i bankowości, m.in. bankowość internetowa. Zajęcia dostosowane do potrzeb odbiorców. • Umowa zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 34 godzin w systemie:1 grupa - 30 osób x 1 spotkanie w miesiącu x 1 godzina. • Wymagane jest doświadczenie w branży bankowej i/lub ubezpieczeniowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66000000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-27
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie zawodowe 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: prowadzenie poradnictwa prawnego – 1 osoba
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:prowadzenie poradnictwa prawnego – 1 osoba • Zadanie obejmuje zapoznanie uczestników z tematyką prawa rodzinnego, opiekuńczego, spadkowego oraz zasad i skutków zawierania umów. Porady prawne udzielane będą stosownie do indywidualnych potrzeb odbiorców. • Umowa zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 136 godzin (68 godzin grupowo i 68 godzin indywidualnie) w systemie: 1 grupa - 30 osób x 1 spotkanie w miesiącu x 2 godziny oraz poradnictwo indywidualne: 1 spotkanie w miesiącu x 2 godziny. • Wymagane jest wykształcenie prawnicze.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79100000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-27
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie zawodowe 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: prowadzenie zajęć z kreowania wizerunku – 1 osoba
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:prowadzenie zajęć z kreowania wizerunku – 1 osoba • Zadanie obejmuje zagadnienia z dziedziny estetyki, higieny oraz kosmetologii. • Umowa zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 214 godzin (34 godziny grupowo i 180 godzin indywidualnie) w systemie: 1 grupa - 10 osób x 1 spotkanie w miesiącu x 1 godziny oraz poradnictwo indywidualne: 30 osób x 2 godziny rocznie x 3 lata. • Wymagane są kwalifikacje, doświadczenie z zawodzie kosmetyczka lub stylista, bądź kurs/szkolenie do wykonywania powyższych zadań.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98322110-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie zawodowe 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: prowadzenie zajęć z aquaaerobicu – 1 osoba
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:prowadzenie zajęć z aquaaerobicu – 1 osoba • Zadanie obejmuje poprowadzenie zajęć z aguaaerobicu dla seniorów. Zajęcia należy dostosować do potrzeb i możliwości uczestników. Ich główny cel to rozładowanie napięcia mięśniowego i psychofizycznego oraz poprawa funkcji motorycznych i równowagi. Ćwiczenia nie mogą obciążać stawów i kręgosłupa oraz nie mogą nadmiernie pobudzać akcji serca. • Umowa zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 18 godzin w systemie: 1 grupa - 25 osób x 6 spotkań w roku x 1 godzina. • Wymagane jest posiadanie kursu/szkolenia do prowadzenia tego typu zajęć.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 92000000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie zawodowe 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15 Nazwa: opiekun grupy na zajęcia – 2 osoby
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:opiekun grupy na zajęcia – 2 osoby • Zadanie obejmuje pomoc osobom niesamodzielnym podczas trwania zajęć. Opiekun ma za zadanie pomóc w sprawnej organizacji zajęć oraz wspierać uczestników dając im poczucie bezpieczeństwa, udzielając pomocy, gdy tylko zaistnieje taka potrzeba. • Umowa zlecenie obejmuje pracę w ramach projektu w 2720 godzinach zajęć. • Wymagana jest umiejętność komunikowania się z osobami starszymi, cierpliwość, wysoka kultura osobista, wyrozumiałość oraz odporność psychiczna.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85300000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie zawodowe 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16 Nazwa: opiekun grupy na spotkania okazjonalne – 1 osoba
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:opiekun grupy na spotkania okazjonalne – 1 osoba • Zadanie obejmuje pomoc osobom niesamodzielnym podczas trwania spotkań, takich jak: Dzień Babci i Dziadka, Spotkanie opłatkowe i Wielkanocne, wieczorki taneczne, spotkania integracyjne, itp. Opiekun ma za zadanie pomóc w sprawnej organizacji spotkań oraz wspierać uczestników dając im poczucie bezpieczeństwa, udzielając pomocy, gdy tylko zaistnieje taka potrzeba. • Umowa zlecenie obejmuje pracę w ramach projektu w 174 godzinach spotkań. • Wymagana jest umiejętność komunikowania się z osobami starszymi, cierpliwość, wysoka kultura osobista, wyrozumiałość oraz odporność psychiczna.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85300000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie zawodowe 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17 Nazwa: Dowożenie uczestników projektu na zajęcia – 1 przewoźnik
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dowożenie uczestników projektu na zajęcia – 1 przewoźnik • Zadanie obejmuje dowóz uczestników ze wszystkich miejscowości położonych na terenie Gminy Łomazy. • Umowa zlecenie obejmuje świadczenie usługi transportu 2 razy dziennie (przywiezienie i odwiezienie) x 2 dni w tygodniu przez 136 tygodni. Umowa obejmuje wykonanie 544 kursów. Jeden kurs może wynieść łącznie 100km. Przedmioty zainteresowane złożeniem oferty powinny się charakteryzować dużą dyspozycją czasową ze względu na różne godziny odbywania zajęć ( godziny popołudniowe i weekendy).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie zawodowe 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przegląd instalacji elektrycznej i odpowietrzenie tylnego hamulca w skuterze- Skrzeszew
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przegląd instalacji elektrycznej i odpowietrzenie tylnego hamulca w skuterze, najlepiej ok. Chotomowa. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI