Świadczenie dostępu do korzystania z usług rekreacyjno - sportowych dla pracowników...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie dostępu do korzystania z usług rekreacyjno - sportowych dla pracowników Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, ich dzieci oraz osób towarzyszących
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-06-01
  • ZamawiającyAkademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-24
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00062722
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie dostępu do korzystania z usług rekreacyjno - sportowych dla pracowników Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, ich dzieci oraz osób towarzyszących

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6750007570

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Jana Matejki 13

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-157

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 2992042

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@asp.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.krakow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie dostępu do korzystania z usług rekreacyjno - sportowych dla pracowników Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, ich dzieci oraz osób towarzyszących

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2fdaf587-bc01-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00062722

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000104/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.29 Świadczenie dostępu do korzystania z usług rekreacyjno-sportowych dla pracowników Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/asp_krakow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej:
1) Platformy zakupowej do obsługi postępowań o zamówienia publiczne, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/asp_krakow
2) poczty elektronicznej – adres e-mail: zp@asp.krakow.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej:
1) Platformy zakupowej do obsługi postępowań o zamówienia publiczne, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/asp_krakow
2) poczty elektronicznej – adres e-mail: zp@asp.krakow.pl
- z zastrzeżeniem, iż oferta wraz z załącznikami, pełnomocnictwa, podmiotowe środki dowodowe oraz
zobowiązanie podmiotów udostępniających zasoby mogą zostać przekazane wyłącznie za pomocą powyższej Platformy.
Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w niniejszej SWZ. Zamawiający, zgodnie z art.67 ustawy Pzp, określa wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, tj.: 1) Minimalne wymagania sprzętowo-aplikacyjne konieczne do przesyłania plików za pomocą poczty elektronicznej:
a)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2GB, procesor Intel IV 2GHz,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows, Mac Os, Linux,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Acrobat Reader.
2) Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej -
platformazakupowa.pl:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min.2 GB Ram, procesor Intel
Pentium IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja
10.0,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie
UTF8,
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas
(hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego
Urzędu Miar.
3) Do danych zawierających dokumenty tekstowe, tekstowo-graficzne lub multimedialne stosuje się
między innymi formaty plików: .txt; .rft; .pdf; .xps; .odt; .ods; .odp; .doc; .xls; .ppt; .docx; .xlsx; .pptx;
.csv. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf.
Szczegółowe informacje w zakresie wymagań techniczno - organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej opisano w rozdziale X SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie z
siedzibą przy Placu Matejki 13, 31-157 Kraków (dalej „ASP w Krakowie”) przetwarza dane zawarte w ofertach albo wnioskach o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w wymaganych dokumentach, oświadczeniach, dane znajdujące się w publicznie dostępnych rejestrach (Krajowy Rejestr Sądowy, Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej RP, Krajowy Rejestr Karny) w celu prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień Publicznych
(t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.). Wśród tych informacji mogą pojawiać się dane, które na gruncie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/ 679 - z dnia 27 kwietnia 2016 r. - w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/ 46/ WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (europa.eu) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” lub „Ogólne Rozporządzenie”, mają charakter danych osobowych. 2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Ogólnego Rozporządzenia, wszystkie osoby, które ubiegają się o udzielenie zamówienia / złożyły ofertę, Zamawiający informuje, że: Administratorem Danych jest
Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie z siedzibą przy Placu Matejki 13, 31-157 Kraków, NIP: 675-00-07-570 REGON: 000275783.
Pana/Pani dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełniania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze. Cel przetwarzania danych osobowych jest związany z prowadzeniem postępowania i realizacją umowy zawieranej w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, znak postępowania: BZP-3942-24/2021.
4) ) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą także w celu realizacji obowiązku prowadzenia ewidencji korespondencji i archiwizacji dokumentacji zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164). Pana/Pani dane będą
przechowywane przez okres 5 lat liczony od dnia 1 stycznia roku następującego po roku, w którym zakończone zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, za wyjątkiem umów, które będą przechowywane przez okres lat 10.
5)Pani/Pana dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą członkom komisji przetargowych i upoważnionym pracownikom ASP w Krakowie jak również wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o
udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Ograniczenie dostępu do Pani/Pana danych, o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności, zgodnie z art. 18 ust 5 pkt 1 i 2 ustawy Pzp. Pani/Pana dane osobowe mogą być
udostępniane innym osobom lub podmiotom jeżeli obowiązek taki będzie wynikać z przepisów prawa. Do Pani/Pana danych mogą też mieć dostęp podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu, np.
podmioty świadczące pomoc prawną, usługi informatyczne, jak również inni administratorzy danych osobowych przetwarzający dane we własnym imieniu, np. podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską. Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu: a) prawo dostępu do swoich danych oraz
otrzymania ich kopii; b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; c) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa, d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym
przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa. Szczegółowe obowiązki informacyjne wynikające z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016r. zostały wskazane w Specyfikacji Warunków Zamówienia - rozdział XXV.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP-3942-24/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 340080,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pod nazwą: Świadczenie dostępu do korzystania z usług rekreacyjno - sportowych dla pracowników Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, ich dzieci oraz osób towarzyszących, zwanych w dalszej części SWZ „Użytkownikami”.
1) Przez pracownika zamawiającego należy rozumieć osobę zatrudnioną przez zamawiającego na podstawie umowy o pracę, mianowania lub powołania.
2) Przez dziecko pracownika należy rozumieć zarówno dzieci do 16 lat jak też uczące się dzieci powyżej 16 lat i studentów.
3) Przez osobę towarzyszącą należy rozumieć osobę, którą pracownik Zamawiającego wskaże jako taką. Osoba towarzysząca nie musi być spokrewniona z pracownikiem zamawiającego.
2. Wykonawca zapewni możliwość korzystania z różnych dyscyplin sportowo-rekreacyjnych pracownikom Zamawiającego, ich dzieciom oraz osobom towarzyszącym, w tym:
1) dostęp do obiektów sportowo-rekreacyjnych takich jak: basen, lodowisko (dostęp do lodowiska co najmniej w okresie zimowym), ścianka wspinaczkowa, korty do squash, sauna, siłownia, grota solna, kluby fitness,
2) dostęp do usług rekreacyjnych i sportowych zapewniający udział w zajęciach takich jak: fitness, pilates, siłownia, sztuki walki, taniec, joga, nordic walking, aqua aerobic,
3) dostęp na terenie województwa małopolskiego do co najmniej trzech basenów o dł. min. 25 m każdy, do których dostęp nie może wiązać się z żadnymi dodatkowymi kosztami.
Przez pojęcie obiekt sportowo-rekreacyjny należy rozumieć oddzielne miejsce, gdzie świadczone są przedmiotowe usługi rekreacyjne i sportowe.
3. Wykonawca zobowiązany będzie umożliwić użytkownikom korzystanie z usług świadczonych na terenie Polski (w tym na terenie miast: Kraków, Niepołomice, Wieliczka, Chrzanów, Olkusz, Oświęcim, Myślenice, Skawina, Zakopane), przez wszystkie podmioty, z którymi Wykonawca zawarł umowy/porozumienia o współpracy. W przypadku, gdy Wykonawca poszerzy zakres dostępnych usług, zobowiązany jest umożliwić do nich dostęp użytkownikom.
4. Minimalna wymagana liczba różnych lokalizacji obiektów sportowo – rekreacyjnych na terenie miasta Krakowa - 80 obiektów świadczących usługi wymienione w pkt 2 .
5. Wykonawca, w ramach miesięcznego karnetu, zobowiązany będzie zapewnić użytkownikom dostęp, do co najmniej wyżej wymienionych obiektów/zajęć, który ma mieć charakter nieograniczony czasowo, tj. dający możliwość korzystania z usług bez limitu czasowego, w pełnym zakresie godzin ich otwarcia, chyba że takie są nałożone bezpośrednio przez obiekty sportowo-rekreacyjne. Limit czasowy nie może być krótszy niż:
1) dla siłowni, lodowiska, zajęć fitness, ścianki wspinaczkowej – 60 minut
2) dla pozostałych wymienionych w pkt 2 ppkt 1) i 2) rodzajów obiektów/zajęć - 45 minut (za wyjątkiem sauny, gdzie czas dostępu może wynosić 30 minut)
6. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić użytkownikom dostęp do usług w poszczególnych obiektach, każdego dnia, w godzinach ich otwarcia, chyba że ewentualne ograniczenia wynikają z harmonogramów przyjętych w tych obiektach. Użytkownicy mają mieć możliwość korzystania z wybranych przez siebie usług w różnych obiektach tego samego dnia. Zamawiający nie dopuszcza stosowania odstępów czasowych pomiędzy korzystaniem z usług w różnych obiektach tego samego dnia.
7. Użytkownicy będą korzystać z usług zgodnie z grafikiem i regulaminem obowiązującym w danym obiekcie.
8. Zamawiający wymaga, aby udostępniane przez Wykonawcę obiekty spełniały standardy bezpieczeństwa określone przepisami, w tym w szczególności sanitarno-epidemiologiczne i przeciwpożarowe, a urządzenia i sprzęt posiadały wymagane atesty, certyfikaty.
9. Dostęp użytkownika do obiektów i zajęć ma odbywać się na podstawie wystawionej przez wykonawcę imiennej karty, ważnej po okazaniu dokumentu potwierdzającego tożsamość. Sposób weryfikacji wejść do obiektów i na zajęcia nie może pociągać za sobą żadnych dodatkowych kosztów nakładanych na użytkownika, a także konieczności posiadania telefonu stacjonarnego lub komórkowego, ani dostępu do Internetu; ani wymagać od niego podawania innych danych (takich jak numer telefonu, adres e-mail, PESEL, odciski linii papilarnych itp.). Potwierdzeniem wizyty będzie złożenie przez użytkownika podpisu na liście obecności w obiekcie partnera.
10. W przypadku dzieci i młodzieży nieposiadających dokumentu potwierdzającego tożsamość, wystarczającym ma być okazanie imiennej karty.
11. Zamawiający przekaże Wykonawcy wyłącznie dane osobowe użytkowników niezbędne do weryfikacji, tj. imię i nazwisko użytkownika, informację czy użytkownik jest pracownikiem zamawiającego ewentualnie dzieckiem/osobą towarzyszącą danego pracownika zamawiającego.
12. Szacunkowa ilość użytkowników:
1) Pracownicy Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie – 100
2) Dzieci pracowników w wieku do 16 lat – 10
3) Dzieci pracowników - młodzież powyżej 16 lat i studenci – 10
w stosunku, do których Zamawiający przewiduje dofinansowanie z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych do każdego karnetu w wysokości nie mniejszej niż 50% ceny abonamentu miesięcznego,
oraz 4) Osoby towarzyszące – 10 (bez dofinansowania)
13. Podane wyżej ilości odpowiadają liczbie użytkowników, którzy przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania wstępnie zgłosili chęć korzystania z usług stanowiących przedmiot pakietu. Ostateczną decyzję w tej sprawie użytkownicy podejmą po zapoznaniu się z treścią oferty, która zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
14. Minimalna gwarantowana przez zamawiającego liczba użytkowników wynosi 50 - średnio miesięcznie w skali okresu obowiązywania umowy, z wyłączeniem okresu/ów zawieszenia wykonywania umowy (o ile będą miały miejsce).
15. Zamawiający przekaże Wykonawcy listę użytkowników (lub złoży zamówienie na karty imienne dla użytkowników poprzez stronę internetową wykonawcy) na pierwszy okres rozliczeniowy, w terminie do 10 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca wystawi bezpłatne imienne karty dla użytkowników, oraz przekaże je upoważnionemu przedstawicielowi Zamawiającego w terminie 5 dni od dnia przekazania przez zamawiającego listy użytkowników lub złożenia zamówienia na karty imienne dla użytkowników poprzez stronę internetową Wykonawcy.
16. Listy użytkowników lub zgłoszenia poprzez stronę internetową Wykonawcy na kolejne okresy rozliczeniowe będą przekazywane Wykonawcy najpóźniej na 10 dni przed rozpoczęciem okresu rozliczeniowego.
17. Wykonawca wystawi imienne karty dla nowych użytkowników, oraz przekaże je upoważnionemu przedstawicielowi zamawiającego nie później niż 5 dni przed rozpoczęciem okresu rozliczeniowego.
18. Zamawiający nie wymaga załączenia do oferty wzoru regulaminu Wykonawcy. Zasady oraz warunki korzystania z usług Wykonawcy określone zostały w specyfikacji warunków zamówienia i te zasady będą obowiązywały.
19. Zamawiający wymaga, aby aktualna lista usług oraz obiektów była zawsze dostępna na stronie internetowej Wykonawcy.
20. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 do niniejszej SWZ - projektowane postanowienia umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w rozdziale III Specyfikacji Warunków Zamówienia

4.2.6.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w niniejszym rozdziale SWZ.
2. Ocenie punktowej zostaną poddane oferty Wykonawców, którzy nie podlegają wykluczeniu, a ich oferty nie zostały odrzucone.
3. W niniejszym postępowaniu Zamawiający oceniał będzie oferty na podstawie następujących kryteriów.
Nazwa kryterium oceny ofert Waga kryterium
1) Cena dostępu do usług stanowiących przedmiot pakietu [ C ] 60
2) Dostępność obiektów świadczących usługi w Krakowie [ D]
40
Zasady punktacji w poszczególnych kryteriach
Ad.1) punktacja dla kryterium „Cena dostępu do usług stanowiących przedmiot pakietu” – [ C ] – waga 60, zostanie ustalona według wzoru:
Punkty w kryterium cena [C] x = Cn / Cx x 100 x 60
Gdzie:
[C] x – liczba punktów przyznana badanej ofercie w kryterium cena
Cn - cena oferty z najniższą ceną spośród badanych
Cx - cena badanej ofert
Ilość punktów w kryterium oceny ofert „Cena” zostanie wyliczona jako stosunek najniższej ceny spośród zaoferowanych do ceny oferty badanej, następnie otrzymany iloraz zostanie pomnożony przez liczbę 100 oraz liczbę odpowiadającą wadze kryterium.
Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w powyższym kryterium to 60 pkt.
Ad. 2) Sposób oceny ofert dla kryterium – Dostępność obiektów świadczących usługi w Krakowie
Do oceny brana będzie ilość obiektów w których świadczona będzie usługa wymieniona w rozdz. III pkt 2 SWZ, w określonym przez wykonawcę (nie mniejszym niż wymagane minimum) wymiarze czasu dostępu bez żadnej dopłaty - na podstawie wykazu złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą wg załącznika nr 1a.
Wykaz obiektów na terenie Krakowa nie podlega uzupełnieniu bowiem służy ocenie ofert. Niezłożenie wykazu stanowi niezgodność z SWZ i spowoduje odrzucenie oferty.
Punkty zostaną przyznane w sposób następujący:
oferowane 80 - obiektów świadczących usługi na terenie Krakowa (wymagane minimum) – 0 punktów
81 - 100 obiektów świadczących usługi na terenie Krakowa – 10 punktów
101 - 120 obiektów świadczących usługi na terenie Krakowa – 20 punktów
121 – 140 obiektów świadczących usługi na terenie Krakowa – 30 punktów
141 i więcej obiektów świadczących usługi na terenie Krakowa – 40 punktów
Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w tym kryterium wynosi 40 pkt.
4. Ocenę końcową oferty stanowi suma punktów przyznanych ofercie za wszystkie kryteria wymienione wyżej:
Σ = C + D
gdzie: Σ - suma punktów stanowiąca ocenę końcową
Wyniki zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. Oferta może otrzymać maksymalnie 100 punktów (gdzie 1%=1 pkt.)
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli zamawiający nie będzie prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert.
6. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów, czyli oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów (liczoną do dwóch miejsc po przecinku).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostępność obiektów świadczących usługi w Krakowie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa – o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie w niżej opisanym zakresie i wykażą, że:w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali należycie lub wykonują co najmniej 2 (dwa) zamówienia na usługi, trwające co najmniej 12 miesięcy w ramach jednej umowy każde zamówienie, polegające na zapewnieniu usług rekreacyjnych i sportowych na podstawie dostarczonych karnetów, o wartości brutto zamówienia minimum 100.000,00 złotych każde zamówienie. W przypadku usług aktualnie wykonywanych wartość usługi zrealizowanej do upływu terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu nie może być niższa niż 100.000,00 złotych brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.Wykonawca załącza do oferty, aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp, sporządzone na podstawie załącznika nr 3 do SWZ
2.na wezwanie Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona Podmiotowe środki dowodowe - w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,
b) art. 109 ust. 1 pkt 4,) 5) i 7) ustawy Pzp,
- wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – o ile Wykonawca nie wskazał w złożonym wraz z ofertą oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, danych umożliwiające dostęp do tych środków.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w rozdziale V niniejszej SWZ Wykonawca załącza do oferty, aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp, sporządzone na podstawie załącznika nr 3 do SWZ.
Podmiotowe środki dowodowe - w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:
na wezwanie Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona - Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Oferta musi zawierać wykaz obiektów zlokalizowanych na terenie miasta Krakowa, w których Wykonawca gwarantuje użytkownikom możliwość korzystania z usług, w ramach miesięcznego karnetu na zasadach określonych w SWZ. Wykaz winien być sporządzony wg wzoru określonego w formularzu oferty pod nazwą załącznik nr 1A– lista obiektów, do których dostęp wykonawca gwarantuje na terenie miasta Krakowa. W wykazie należy podać nazwę obiektu, dokładny adres obiektu, rodzaj usług sportowo rekreacyjnych i oferowany czas dostępu do usług. W wykazie należy wymienić wszystkie obiekty, do których Wykonawca gwarantuje dostęp w ramach miesięcznego karnetu na zasadach określonych w SWZ (służący ocenie ofert w Kryterium pozacenowym – Dostępność obiektów świadczących usługi w Krakowie) - składany jako element oferty - nie podlega uzupełnieniu bowiem służy ocenie ofert

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Szczegółowe informacje w tym zakresie zawarte zostały w rozdziale XIII SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze.
2. Zamawiający będzie sprawdzać, czy nie zachodzą, wobec każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust.1 i art. 109 ust. 1 pkt 4),5) i 7) ustawy Pzp oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wobec powyższego, oświadczenie o którym mowa w rozdz. VII pkt 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to winno być złożone na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4.Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w rozdz. VII pkt 3.A ppkt 1), 2) SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj, zakres zmian oraz warunki ich wprowadzenia szczegółowo uregulowano w załączniku nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia - Projektowane postanowienia umowy - paragraf 8 i paragraf 11.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-01 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/asp_krakow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-01 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-30

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

2021-05-24 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wręczenie torta i kwiatów przez klauna- Modlnica
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania29-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wręczenie torta i kwiatów przez klauna. Miejscowość sąsiadująca z Krakowem. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Kraków: Sprzedaż energii elektrycznej na potrzeby Narodowego Starego Teatru w Krakowie
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Rozrywka, imprezy i sztuka: Konserwacja zabytkowych pojazdów zaprzęgowych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Rozrywka, imprezy i sztuka: Obsługa ratownicza krytej pływalni w Obornikach