ZAKUP CIĄGNIKA WRAZ Z OSPRZĘTEM

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ZAKUP CIĄGNIKA WRAZ Z OSPRZĘTEM
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPrzysucha
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-02-11
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina i Miasto Przysucha
  • Data publikacji ogłoszenia2020-02-03
  • Numer ogłoszenia508556-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 508556-N-2020 z dnia 2020-02-03 r.

Gmina i Miasto Przysucha: ZAKUP CIĄGNIKA WRAZ Z OSPRZĘTEM
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Przysucha, krajowy numer identyfikacyjny 67022337900000, ul. Plac Kolberga  11 , 26-400  Przysucha, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 48 6752823, , e-mail inwestycje@gminaprzysucha.pl, pstefanczyk@gminaprzysucha.pl, faks 48 6752106.
Adres strony internetowej (URL): bip.gminaprzysucha.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
bip.gminaprzysucha.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
bip.gminaprzysucha.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Forma pisemna
Adres:
Gmina i Miasto Przysucha 26-400 Przysucha Plac Kolberga 11, sekretariat pok. nr 11

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP CIĄGNIKA WRAZ Z OSPRZĘTEM
Numer referencyjny: ZPI.271.3.2020.PS
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.2. Zakres przedmiotowy zamówienia obejmuje zakup i dostawę fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem. 3.3. Wymagania ogólne jakie musi spełniać ciągnik będący przedmiotem zamówienia: 3.3.1. Ciągnik rolniczy fabrycznie nowy, rok produkcji minimum 2019. 3.3.2. Ciągnik musi być przystosowany do poruszania się po drogach publicznych i posiadać wszystkie wymagane prawem dokumenty niezbędne do dokonania rejestracji zgodnie ustawą Prawo o ruchu drogowym (j. t. Dz. U. z 2020 r, poz. 110). 3.3.3. Ciągnik musi posiadać wymagane przez prawo zaświadczenia i certyfikaty (np.; Certyfikat Unii Europejskiej CE) dopuszczające do użytkowania zgodnie z wymogami zamawiającego. 3.3.4. Ciągnik musi być wyposażony w elementy mocujące zapewniające montaż i późniejszą prace maszyn komunalnych typu: pług do odśnieżania, zamiatarka, kosiarka bijakowa do wykaszania poboczy i rowów, ładowacz czołowy (przedni TUZ powinien być niezależny), przyczepa z wywrotem o ładowności powyżej 7 ton, beczkowóz asenizacyjny o pojemności 7 000 l. 3.3.5. Minimalne wymagania zamawiającego w zakresie parametrów technicznych. L.p. Nazwa parametru Wielkość parametru - opis 1. Ogólne parametry ciągnika 1.1. Masa własna minimum 4500,00kg 1.2. Długość maksymalna 500,00cm 1.3. Rozstaw osi minimum 2400,00 mm 1.4. Obciążenie kół tylnych nie mniej niż 270,00 kg 1.5. Obciążenie kół przednich – skrzynka balastowa 600,00 kg 1.6. Felgi jednolite - 2. Parametry silnika 2.1. Rodzaj silnika Wysokoprężny, 4 cylindrowy, chłodzony cieczą 2.2. Moc nie mniejsza niż 105 KM 2.3. Pojemność skokowa minimum 4,1 dm3 2.4. Norma emisji spalin minimum Stage IIIB 3. Napęd i skrzynia biegów 3.1. Rodzaj napędu 4WD załączany elektrohydraulicznie 3.2. Przekładnia min. 12/12 przód/tył z mechanicznym rewersem 4. Układ hamulcowy 4.1. Rodzaj Hydrauliczny (z mokrymi hamulcami wszystkich kół) 4.2. Hamulce przyczep Hydrauliczne/pneumatyczne 5. Układ hydrauliczny 5.1. Typ Mechaniczna z regulacją 5.2. Wydajność pompy Minimum 60 l/min. 5.3. Ilość wyjść hydraulicznych 6+1 5.4. TUZ przedni – minimalny udźwig: 1800,00 kg oraz jedna para wyjść hydraulicznych, z możliwością montażu przedniego WOM - u 5.5. TUZ tylny – minimalny udźwig 2500,00 kg 6. Kabina 6.1. Homologacja Na 2 osoby 6.2. Ilość drzwi 2 (zamykane na klucz), stopnie antypoślizgowe 6.3. Ogrzewanie, klimatyzacja, obieg wewnętrznej wentylacji umożliwiający szybkie odmrażanie szyb. - 6.4. Fotele Fotel kierowcy amortyzowany mechanicznie lub pneumatycznie, fotel pasażera ustawiony w kierunku jazdy. Fotel operatora obrotowy. 6.5. Kierownica Wspomagana hydraulicznie, regulowana w dwóch płaszczyznach 6.6. Wyposażenie Lusterka zewnętrzne, wycieraczki i spryskiwacze przedniej i tylnej szyby, uchylny dach, reflektory robocze przednie i tylne montowane na dachu, lampa ostrzegawcza koloru żółtego, radio. 7 WOM –wałek odbioru mocy 7.1. Typ Obroty zależne i niezależne 7.2. Sprzęgło Wielotarczowe mokre 7.3. Obroty 540/540E 8. Wyposażenie dodatkowe 8.1. Apteczka 8.2. Gaśnica 8.3. Trójkąt ostrzegawczy 8.4. Skrzynka narzędziowa Wyposażenie standardowe 3.3.6. Wykonawca jest zobowiązany do dostawy ciągnika do siedziby zamawiającego: 26 – 400 Przysucha, Plac Kolberga 11. 3.3.7. W dniu dostawy wykonawca przeszkoli co najmniej 2 osoby wskazane przez zamawiającego w zakresie obsługi, eksploatacji, konserwacji, drobnych napraw itp. 3.4. Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV. Główny przedmiot zamówienia: 16700000-2 Dodatkowe przedmioty zamówienia: 3.5. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: siedziba zamawiającego 26 – 400 Przysucha, Plac Kolberga 11 . 3.6. Termin wykonania zamówienia: do 30 dni od daty podpisania umowy. Za termin wykonania przedmiotu zamówienia przyjmuje się dzień dostawy do siedziby zamawiającego i protokolarnego odbioru zgodnie z warunkami określonymi w załączniku nr 4 – wzór umowy – będący integralną częścią SIWZ. 3.7. Gwarancja jakości. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na okres minimum 18 miesięcy. Okres udzielenia gwarancji jakości stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 3.8. Uwagi i uzupełnienia do opisu przedmiotu zamówienia: 3.8.1. Ewentualne użycie w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia w odniesieniu do określonych materiałów, urządzeń, itp. ma za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszczalne przy realizacji zamówienia. 3.8.2. Podane powyżej parametry techniczne i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Wykonawca może zaproponować dostawę pojazdu o parametrach równoważnych lub wyższych od wymaganych przez zamawiającego w niniejszej SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 16700000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
16700000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 30
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 9.3.1. Kompetencji lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: 9.3.2. Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 9.3.3. Zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
10.3.2. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający nie określa rodzaju dokumentów w tym zakresie..
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
10.1. Dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą. 10.1.1. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ 10.1.2. Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 3 do SIWZ., a w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie oświadczenia składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. 10.1.3. Oryginał dokumentu wadialnego - w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz. 10.1.4. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach, którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Załącznik nr 7 do SIWZ. 10.1.5. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. Załącznik nr 5 do SIWZ. 1) W przypadku podpisywania ofert przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. 2) W przypadku podmiotów występujących wspólnie - pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
13.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium odpowiednio w wysokości: 5000,00 PLN, słownie: pięć tysięcy złotych. 13.2. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach. 13.2.1. pieniądzu ; 13.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 13.2.3. gwarancjach bankowych; 13.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 13.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j. t. Dz. U. z 2019 r. poz. 310). 13.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy zgodnie z art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych wpłacić wyłącznie przelewem na Rachunek Bankowy Zamawiającego: PEKAO S. A. Oddz. Przysucha 11 1240 5703 1111 0000 4906 8964, z tytułem: Wadium Zakup ciągnika wraz z osprzętem Wadium musi być wniesione w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert – określonym w punkcie 19 SIWZ – środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
27.1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyjątkiem zmian wynikających z okoliczności opisanych w poniższych punktach. 27.2. Zmiany do umowy mogą dotyczyć terminu wykonania zamówienia wyłącznie w przypadkach: 27.2.1. Okoliczności wynikających z tzw. „siły wyższej” w rozumieniu kodeksu cywilnego. 27.3. Pod rygorem nieważności wszelkie zmiany umowy dokonywane są na piśmie w formie aneksu do niniejszej umowy. 27.4. Ewentualne spory mogące wynikać z wykonania umowy strony poddadzą pod rozstrzygnięcie sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego. 27.5. W sprawach nieuregulowanych umową mają zastosowanie odpowiednie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych, Kodeks Cywilny, Prawo budowlane oraz inne przepisy prawne właściwe w przedmiocie niniejszej umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-02-11, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Radom
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI