I. 1) NAZWA I ADRES:
Słowiński Park Narodowy, krajowy numer identyfikacyjny
22157840000000, ul.
ul. Bohaterów Warszawy
,
76214
Smołdzino, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
598 117 204, e-mail
a.hylarecka@slowinskipn.pl, faks
598 117 509.
Adres strony internetowej (URL):
www.bip.slowinskipn.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Państwowa Osoba Prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.slowinskipn.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
sekretariat Słowińskiego Paku Narodowego, ul. Boh. Warszawy 1A, 76-214 Smołdzino
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin płatności |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w zakresie podwykonawstwa pod warunkiem pisemnego poinformowania Zamawiającego przez Wykonawcę o zamiarze wprowadzenia zmian i po uzyskaniu zgody Zamawiającego na wprowadzenie tych zmian. Zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp dopuszczalna będzie pod warunkiem, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu wymaganym w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku określonym w pkt.1, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu pisemnego wniosku dotyczącego zmiany umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany. Zmiana umowy w zakresie podwykonawstwa wymaga aneksu do umowy. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany rozpoczęcia terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w pkt.4.2 SIWZ tj. opóźnienia rozpoczęcia prac pod warunkiem, że niedotrzymanie terminu spowodowane będzie niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi i terenowymi uniemożliwiającymi wykonanie zamówienia, w szczególności długo utrzymujące się opady powodujące wysoki poziom wód na terenach przeznaczonych do wykosu. W takim przypadku Zamawiający przesunie termin rozpoczęcia prac do czasu ustania niekorzystnych warunków, pod warunkiem uznania przez Zamawiającego zasadności zmiany. 4. W przypadku określonym w pkt.3, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu pisemnego wniosku dotyczącego zmiany wraz z opisem zaistnienia okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany z załączonymi zdjęciami terenu (co najmniej 3). 5. Zamawiający w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania żądania zmiany, powiadomi pisemnie lub elektronicznie Wykonawcę o akceptacji żądania zmiany umowy lub odpowiednio braku akceptacji zmiany. Zmiana umowy w zakresie rozpoczęcia terminu realizacji zamówienia nie wymaga aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-07-30, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Oferty należy złożyć w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Zadanie nr 1 - jednokrotny wykos łąk na łącznej powierzchni 86,11 ha |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zadanie nr 1 - jednokrotny wykos łąk na łącznej powierzchni 86,11 ha w: a) O.O. Rowy, obręb ewidencyjny Rowy, działki nr: 34 (4,03ha), 35/4 (0,85ha), 613 (13,28ha) b) O.O. Rowy, obręb ewidencyjny Gardna Wielka, działki nr: 56 (1,48ha), 87 (1,08ha), 94 (1,18ha), 95 (1,08ha), 143/4(8,50ha), 228(0,27ha), 229(29,78ha), 1129(0,55ha), 1132( 0,68ha), 1133/2(0,25ha), 1134 (0,85ha), 1135 (3,50ha), 1137/2 (1,09ha), 52 ( 0,94ha) c) O.O. Smołdzino, obręb ewidencyjny Gardna Wielka, działka nr: 14 (16,72ha) 2. Zakres prac w ramach poszczególnych zadań polegał będzie w szczególności na: 1) jednokrotnym wykoszeniu łąk wraz z położonymi i przyległymi rowami na wskazanych powierzchniach; 2) zbiór powstałej biomasy; 3) wywóz biomasy poza teren SPN (pozyskana biomasa stanie się własnością Wykonawcy) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z załączonymi mapkami z zaznaczonymi powierzchniami do wykosu zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77100000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Zadanie nr 2 - jednokrotny wykos łąk na łącznej powierzchni 16,89ha – 10% = 15,20ha |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zadanie nr 2 - jednokrotny wykos łąk na łącznej powierzchni 16,89ha – 10% = 15,20ha w: a) O.O. Rowy, Obręb ewidencyjny Gardna Wielka, działki nr: 58 (1,16 ha), 59 (1,14 ha), 60 (1,26 ha), 62 (2,84ha), 70 (0,74ha), 71 (0,54ha), 72(0,43ha), 64 (1,42ha), 65 (1,03ha), 67 (0,92ha), 68 (0,87ha), 69 (1,03ha), 90 (1,77ha), 91( 0,60ha), 92 (1,14ha) 2. Zakres prac w ramach poszczególnych zadań polegał będzie w szczególności na: 1) jednokrotnym wykoszeniu łąk wraz z położonymi i przyległymi rowami na wskazanych powierzchniach; 2) zbiór powstałej biomasy; 3) wywóz biomasy poza teren SPN (pozyskana biomasa stanie się własnością Wykonawcy) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z załączonymi mapkami z zaznaczonymi powierzchniami do wykosu zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77100000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Zadanie nr 3 - jednokrotny wykos łąk na łącznej powierzchni 24,56 ha |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zadanie nr 3 - jednokrotny wykos łąk na łącznej powierzchni 24,56 ha w: a) O.O. Kluki, obręb ewidencyjny Kluki, działki nr: 89 (0,93ha), 90 (0,64ha), 91/1 (3,34ha), 97/1 (4,01ha), 99 (1,07ha), 105/1 (1,27ha), 107 (2,94ha),109/1 (3,75ha),113/1 (0,71ha),180/1 (3,90ha), 76/1 (1,30ha), 76/2 ( 0,50ha),173 ( 0,11ha), 174 (0,09ha) 2. Zakres prac w ramach poszczególnych zadań polegał będzie w szczególności na: 1) jednokrotnym wykoszeniu łąk wraz z położonymi i przyległymi rowami na wskazanych powierzchniach; 2) zbiór powstałej biomasy; 3) wywóz biomasy poza teren SPN (pozyskana biomasa stanie się własnością Wykonawcy) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z załączonymi mapkami z zaznaczonymi powierzchniami do wykosu zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77100000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Zadanie nr 4 - jednokrotny ręczny wykos łąk na łącznej powierzchni 2,29ha |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zadanie nr 4 - jednokrotny ręczny wykos łąk na łącznej powierzchni 2,29ha w: a) O.O. Smołdzino, obręb ewidencyjny Smołdzino Wydmy, działka nr 89/2 (1,79ha) b) O.O. Rowy, obręb ewidencyjny Rowy, działka nr: 35/4 (0,50ha) 2. Zakres prac w ramach poszczególnych zadań polegał będzie w szczególności na: 1) jednokrotnym wykoszeniu łąk wraz z położonymi i przyległymi rowami na wskazanych powierzchniach; 2) zbiór powstałej biomasy; 3) wywóz biomasy poza teren SPN (pozyskana biomasa stanie się własnością Wykonawcy) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z załączonymi mapkami z zaznaczonymi powierzchniami do wykosu zawiera załącznik nr 5 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77100000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Zadanie nr 5 jednokrotny wykos łąk na łącznej powierzchni 60,00ha |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zadanie nr 5 jednokrotny wykos łąk na łącznej powierzchni 60,00ha w: a) O.O. Żarnowska, obręb ewidencyjny Gać, działka nr: 169 (60,00ha) 2. Zakres prac w ramach poszczególnych zadań polegał będzie w szczególności na: 1) jednokrotnym wykoszeniu łąk wraz z położonymi i przyległymi rowami na wskazanych powierzchniach; 2) zbiór powstałej biomasy; 3) wywóz biomasy poza teren SPN (pozyskana biomasa stanie się własnością Wykonawcy) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z załączonymi mapkami z zaznaczonymi powierzchniami do wykosu zawiera załącznik nr 5 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77100000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Zadanie nr 6 jednokrotny wykos łąk na łącznej powierzchni 14,81 ha |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zadanie nr 6 jednokrotny wykos łąk na łącznej powierzchni 14,81 ha w: a) O.O. Żarnowska, obręb ewidencyjny Izbica , działki nr: 37/3 (14,81ha). 2. Zakres prac w ramach poszczególnych zadań polegał będzie w szczególności na: 1) jednokrotnym wykoszeniu łąk wraz z położonymi i przyległymi rowami na wskazanych powierzchniach; 2) zbiór powstałej biomasy; 3) wywóz biomasy poza teren SPN (pozyskana biomasa stanie się własnością Wykonawcy) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z załączonymi mapkami z zaznaczonymi powierzchniami do wykosu zawiera załącznik nr 5 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77100000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: