USŁUGA WYCINKI DRZEW, FREZOWANIA PNI PO WYCINCE ORAZ SADZENIA DRZEW I KRZEWÓW

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
USŁUGA WYCINKI DRZEW, FREZOWANIA PNI PO WYCINCE ORAZ SADZENIA DRZEW I KRZEWÓW WRAZ ZE WSTĘPNĄ PIELĘGNACJĄ NOWO POSADZONEJ ZIELENI.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGiżycko
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-10-08
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • Zamawiający24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
  • Data publikacji ogłoszenia2019-09-30
  • Numer ogłoszenia603742-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 603742-N-2019 z dnia 2019-09-30 r.

24 Wojskowy Oddział Gospodarczy: USŁUGA WYCINKI DRZEW, FREZOWANIA PNI PO WYCINCE ORAZ SADZENIA DRZEW I KRZEWÓW WRAZ ZE WSTĘPNĄ PIELĘGNACJĄ NOWO POSADZONEJ ZIELENI.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny 28060211800000, ul. ul. Nowowiejska  20 , 11-500  Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 261 335 922, e-mail 24wog.zam@wp.mil.pl, faks 261 335 641.
Adres strony internetowej (URL): https://24wog-gizycko.ezamawiajacy.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://24wog-gizycko.ezamawiajacy.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Osobiście lub z a pośrednictewm operatora pocztowego.
Adres:
24 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY ul. Nowowiejska 20, 11 – 500 Giżycko,

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA WYCINKI DRZEW, FREZOWANIA PNI PO WYCINCE ORAZ SADZENIA DRZEW I KRZEWÓW WRAZ ZE WSTĘPNĄ PIELĘGNACJĄ NOWO POSADZONEJ ZIELENI.
Numer referencyjny: 80/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem niniejszej specyfikacji są wymagania dotyczące usługi związanej z wykonaniem wycinki drzew , frezowania pni po wycince, oraz sadzenia drzew i krzewów wraz ze wstępną pielęgnacją nowo posadzonej zieleni na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy Giżycko w miejscowościach: a. Część 1 – Giżycko, Kruklanki- Brożówka, Mrągowo; b. Część 2 – Orzysz, Bemowo Piskie, Szeroki Bór, Ełk; c. Część 3 – Węgorzewo, Węgorzewo-Ogonki, Suwałki, Gołdap; 2. Wymagania ogólne dotyczące wykonania robót: a. Zakres przewidzianych robót: 1) Wycinka drzew; 2) Frezowanie pni; 3) Sadzenie drzew i krzewów; 4) Przycinka drzew do 30% korony; b. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość wykonania usług, za ich zgodność ze specyfikacją oraz z dodatkowymi uzgodnieniami z Zamawiającym . c. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania porządku na placu robót oraz jego właściwego oznakowania i zabezpieczenia. 3. Wymagania dotyczące wykonania usługi wycinki drzew oraz karczowania pni pozostałych po wycince: a. Wycinkę drzew należy wykonać zgodnie z wydanymi w tym zakresie decyzjami administracyjnymi lub jeżeli nie jest wymagana decyzja na podstawie ustawy o ochronie przyrody (t.j Dz.U. 2018 poz.1614) zgodnie z wytycznymi Zamawiającego; b. Szczegółowy zakres prac wraz z numerami decyzji administracyjnych odpowiednich organów znajduje się w załącznikach nr 7-9 do SWIZ (Opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia). c. Podczas wycinki należy chronić przed uszkodzeniem elementy występujące w pobliżu usuwanych drzew, np. takie jak nawierzchnię dróg i chodników, ogrodzenie, budynki i budowle, sieci uzbrojenia terenu itp.; d. W razie konieczności należy wykonać ścinkę sekcyjną z ukierunkowaniem upadkiem obcinanych gałęzi, konarów lub części pnia lub z opuszczaniem tych elementów na linach; e. Wycinkę drzew należy wykonać w taki sposób, aby nie uszkadzać drzew i krzewów przewidzianych do zachowania, f. Mechaniczne usunięcie pozostałości po uprzednio ściętym drzewie poprzez tzw. frezowanie, przy czym całość gleby zanieczyszczonej frezem pochodzącym z frezowania nasady pnia i korzeni, należy wymienić i zastąpić glebą żyzną (min 10 cm poniżej powierzchni gruntu). g. Drewno z wycinki oraz gałęzie i pozostały materiał drzewny po wycince Wykonawca wywiezie z terenu jednostki wojskowej we własnym zakresie i na własny koszt. h. Rozliczenie drzewa uzyskanego z wycinki szczegółowo wyjaśnione jest, dla każdej części zamówienia, w oddzielnych opisach przedmiotu zamówienia stanowiących załączniki 7-9 do SWIZ. 4. Wymagania dotyczące wykonania usługi sadzenia drzew: a. Sadzenie drzew i krzewów na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Giżycku; b. Termin sadzenia – maksymalnie do 30.11.2019r.; c. Dołki pod drzewa i krzewy powinny być zaprawione ziemią urodzajną; d. Rośliny powinny być sadzone na głębokość, na jakiej rosły w szkółce (głębokość doniczki); e. Korzenie złamane i uszkodzone należy przed sadzeniem przyciąć; f. Gałęzie złamane, jeśli ich ilość nie dyskwalifikuje sadzonki, należy dociąć; g. Przy sadzeniu drzew liściastych należy przed sadzeniem wbić w dno paliki; h. Korzenie roślin zasypać sypką ziemia wraz z materiałami do zaprawy dołów, a następnie prawidłowo ubić, uformować miskę i podlać; i. Drzewa liściaste należy przywiązać do palików tuż pod koroną; j. Wysokość palików wbitych w grunt nie może być mniejsza niż 2/3 wysokości pnia posadzonego drzewa; k. Paliki powinny być umieszczone wokół pnia w równych odstępach; l. Powierzchnie pod drzewami i krzewami powinny być wyściółkowane korą sosnową w warstwie ok. 5-6 cm; m. Na posadzone drzewa Wykonawca udzieli gwarancji (okres udzielonej gwarancji stanowi kryterium poza cenowe oceny ofert)

II.5) Główny kod CPV: 77211400-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-12-10

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli wykaże się wykonaniem co najmniej jednej usługi w zakresie usług leśnych polegającej na wycince drzew i krzewów oraz nasadzeniach wskazujące, iż Wykonawca wykonał usługi o podobnym charakterze lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa była wykonywana, przy czym jej wartość odpowiada co najmniej 50 000,00 zł brutto - dla Części 1 i 3 oraz co najmniej 100 000,00 zł brutto - dla Części 2 oraz załączy dowody, określające czy ta usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, Wykonawca musi wykazać, że wykonał/ wykonuje usługi o wartości nie mniejszej niż łączna wartość wymagana na potwierdzenie dla tych części zamówienia
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy 2.Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4.7. Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt a, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz usług (załącznik nr 4 do SIWZ) w zakresie wykonanych usług leśnych polegających na wycince drzew i krzewów oraz nasadzeniach, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których była wykonywana, przy czym jej wartość odpowiada co najmniej 50 000,00 zł brutto - dla części 1 i 3 oraz co najmniej 1000 000,00 zł - dla części 2 oraz załączy dowody, określające czy ta usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do swiz),dowód wniesienia wadium, Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: a. Część 1 – 2 000,00 zł. b. Część 2 – 8 000,00 zł. c. Część 3 – 2 500,00 zł 2. Zamawiający żąda wniesienia wadium w pełnej wysokości przed terminem do składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017r. poz. 1089). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: NBP O/O Olsztyn 17 1010 1397 0020 1713 9120 2000 z dopiskiem w tytule przelewu: „Wadium w post. nr 80/2019 – usługa w zakresie wycinki drzew, frezowania pni po wycince oraz sadzenia drzew i krzewów wraz ze wstępną pielęgnacją nowo posadzonej zieleni – Część …….” 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 4, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 7. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa składana jako wadium powinna zawierać: a. zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty wadium w przypadku, gdy Wykonawca wygrywając przetarg odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, b. określenie wysokości zobowiązania gwaranta, którego wysokość musi być równa kwocie wadium, c. termin obowiązywania gwarancji powinien obejmować okres: 1) począwszy od upływu terminu składania ofert, który został określony w rozdziale XIV niniejszej SIWZ, a w przypadku jego zmiany, począwszy od upływu aktualnie obowiązującego terminu składania ofert, 2) aż do upływu ostatniego dnia terminu związania z ofertą, który został określony w rozdziale XII niniejszej SIWZ, d. wskazanie, iż beneficjentem gwarancji jest Zamawiający, e. oznaczenie, iż zleceniodawcą gwarancji jest Wykonawca, f. klauzule, że gwarant zapłaci kwotę wynikającą z gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego oraz że gwarancja jest nie odwoływalna. 8. Poręczenie bankowe lub udzielone przez podmiot określony w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017r. poz. 1089), składane jako wadium powinno zawierać: a. zobowiązanie poręczyciela do zapłaty kwoty wadium w przypadku, gdy Wykonawca wygrywając przetarg odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, b. określenie kwoty, do jakiej następuje poręczenie – wysokość musi być równa kwocie wadium, c. termin obowiązywania poręczenia powinien obejmować okres: 1) począwszy od upływu terminu składania ofert, który został określony w rozdziale XIV niniejszej siwz, a w przypadku jego zmiany, począwszy od upływu aktualnie obowiązującego terminu składania ofert, 2) aż do upływu ostatniego dnia terminu związania z ofertą, który został określony w rozdziale XII niniejszej siwz, d. wskazanie, iż poręczenie dotyczy wniesienia przez dostawcę wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ogłoszonego przez Zamawiającego. 9. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa „Ustawa pzp”.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Ilość wykonanych usług 15,00
Termin udzielonej gwarancji na posadzone drzewa 25,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości zobowiązania wykonawcy zawartego w umowie w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w 2019r. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu zakończenia usługi w przypadku wstrzymania prac przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy Wykonawcy, lub wystąpienia niekorzystnych warunków pogodowych uniemożliwiających wykonanie usługi. 3.Okoliczności, o których mowa w pkt. 2, muszą być stwierdzone protokolarnie. Nadto, do wprowadzenia wszelkich zmian wymagana jest pisemna zgoda Zamawiającego. Na okoliczność zmiany umowy zostanie sporządzony aneks do umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-08, godzina: 08:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Usługa wycinki drzew, karczowanie pni po wycince, sadzenie drzew i krzewów oraz wstępna pielęgnacja nowo posadzonej zieleni na terenie kompleksów wojskowych w m. Giżycko, Kruklanki – Brożówka, Mrągowo.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a. Zakres przewidzianych robót: 1) Wycinka drzew; 2) Frezowanie pni; 3) Sadzenie drzew i krzewów; 4) Przycinka drzew do 30% korony; b. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość wykonania usług, za ich zgodność ze specyfikacją oraz z dodatkowymi uzgodnieniami z Zamawiającym . c. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania porządku na placu robót oraz jego właściwego oznakowania i zabezpieczenia. 3. Wymagania dotyczące wykonania usługi wycinki drzew oraz karczowania pni pozostałych po wycince: a. Wycinkę drzew należy wykonać zgodnie z wydanymi w tym zakresie decyzjami administracyjnymi lub jeżeli nie jest wymagana decyzja na podstawie ustawy o ochronie przyrody (t.j Dz.U. 2018 poz.1614) zgodnie z wytycznymi Zamawiającego; b. Szczegółowy zakres prac wraz z numerami decyzji administracyjnych odpowiednich organów znajduje się w załącznikach nr 7-9 do SWIZ (Opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia). c. Podczas wycinki należy chronić przed uszkodzeniem elementy występujące w pobliżu usuwanych drzew, np. takie jak nawierzchnię dróg i chodników, ogrodzenie, budynki i budowle, sieci uzbrojenia terenu itp.; d. W razie konieczności należy wykonać ścinkę sekcyjną z ukierunkowaniem upadkiem obcinanych gałęzi, konarów lub części pnia lub z opuszczaniem tych elementów na linach; e. Wycinkę drzew należy wykonać w taki sposób, aby nie uszkadzać drzew i krzewów przewidzianych do zachowania, f. Mechaniczne usunięcie pozostałości po uprzednio ściętym drzewie poprzez tzw. frezowanie, przy czym całość gleby zanieczyszczonej frezem pochodzącym z frezowania nasady pnia i korzeni, należy wymienić i zastąpić glebą żyzną (min 10 cm poniżej powierzchni gruntu). g. Drewno z wycinki oraz gałęzie i pozostały materiał drzewny po wycince Wykonawca wywiezie z terenu jednostki wojskowej we własnym zakresie i na własny koszt. h. Rozliczenie drzewa uzyskanego z wycinki szczegółowo wyjaśnione jest, dla każdej części zamówienia, w oddzielnych opisach przedmiotu zamówienia stanowiących załączniki 7-9 do SWIZ. 4. Wymagania dotyczące wykonania usługi sadzenia drzew: a. Sadzenie drzew i krzewów na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Giżycku; b. Termin sadzenia – maksymalnie do 30.11.2019r.; c. Dołki pod drzewa i krzewy powinny być zaprawione ziemią urodzajną; d. Rośliny powinny być sadzone na głębokość, na jakiej rosły w szkółce (głębokość doniczki); e. Korzenie złamane i uszkodzone należy przed sadzeniem przyciąć; f. Gałęzie złamane, jeśli ich ilość nie dyskwalifikuje sadzonki, należy dociąć; g. Przy sadzeniu drzew liściastych należy przed sadzeniem wbić w dno paliki; h. Korzenie roślin zasypać sypką ziemia wraz z materiałami do zaprawy dołów, a następnie prawidłowo ubić, uformować miskę i podlać; i. Drzewa liściaste należy przywiązać do palików tuż pod koroną; j. Wysokość palików wbitych w grunt nie może być mniejsza niż 2/3 wysokości pnia posadzonego drzewa; k. Paliki powinny być umieszczone wokół pnia w równych odstępach; l. Powierzchnie pod drzewami i krzewami powinny być wyściółkowane korą sosnową w warstwie ok. 5-6 cm; m. Na posadzone drzewa Wykonawca udzieli gwarancji (okres udzielonej gwarancji stanowi kryterium poza cenowe oceny ofert)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77211400-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Ilość wykonanych usług 15,00
Termin udzielonej gwarancji na posadzone drzewa 25,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Usługa wycinki drzew, karczowania pni po wycince, sadzenie drzew i krzewów oraz wstępna pielęgnacja nowo posadzonej zielni na terenie kompleksów wojskowych w m. Orzysz, Bemowo Piskie, Szeroki Bór, Ełk.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a. Zakres przewidzianych robót: 1) Wycinka drzew; 2) Frezowanie pni; 3) Sadzenie drzew i krzewów; 4) Przycinka drzew do 30% korony; b. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość wykonania usług, za ich zgodność ze specyfikacją oraz z dodatkowymi uzgodnieniami z Zamawiającym . c. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania porządku na placu robót oraz jego właściwego oznakowania i zabezpieczenia. 3. Wymagania dotyczące wykonania usługi wycinki drzew oraz karczowania pni pozostałych po wycince: a. Wycinkę drzew należy wykonać zgodnie z wydanymi w tym zakresie decyzjami administracyjnymi lub jeżeli nie jest wymagana decyzja na podstawie ustawy o ochronie przyrody (t.j Dz.U. 2018 poz.1614) zgodnie z wytycznymi Zamawiającego; b. Szczegółowy zakres prac wraz z numerami decyzji administracyjnych odpowiednich organów znajduje się w załącznikach nr 7-9 do SWIZ (Opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia). c. Podczas wycinki należy chronić przed uszkodzeniem elementy występujące w pobliżu usuwanych drzew, np. takie jak nawierzchnię dróg i chodników, ogrodzenie, budynki i budowle, sieci uzbrojenia terenu itp.; d. W razie konieczności należy wykonać ścinkę sekcyjną z ukierunkowaniem upadkiem obcinanych gałęzi, konarów lub części pnia lub z opuszczaniem tych elementów na linach; e. Wycinkę drzew należy wykonać w taki sposób, aby nie uszkadzać drzew i krzewów przewidzianych do zachowania, f. Mechaniczne usunięcie pozostałości po uprzednio ściętym drzewie poprzez tzw. frezowanie, przy czym całość gleby zanieczyszczonej frezem pochodzącym z frezowania nasady pnia i korzeni, należy wymienić i zastąpić glebą żyzną (min 10 cm poniżej powierzchni gruntu). g. Drewno z wycinki oraz gałęzie i pozostały materiał drzewny po wycince Wykonawca wywiezie z terenu jednostki wojskowej we własnym zakresie i na własny koszt. h. Rozliczenie drzewa uzyskanego z wycinki szczegółowo wyjaśnione jest, dla każdej części zamówienia, w oddzielnych opisach przedmiotu zamówienia stanowiących załączniki 7-9 do SWIZ. 4. Wymagania dotyczące wykonania usługi sadzenia drzew: a. Sadzenie drzew i krzewów na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Giżycku; b. Termin sadzenia – maksymalnie do 30.11.2019r.; c. Dołki pod drzewa i krzewy powinny być zaprawione ziemią urodzajną; d. Rośliny powinny być sadzone na głębokość, na jakiej rosły w szkółce (głębokość doniczki); e. Korzenie złamane i uszkodzone należy przed sadzeniem przyciąć; f. Gałęzie złamane, jeśli ich ilość nie dyskwalifikuje sadzonki, należy dociąć; g. Przy sadzeniu drzew liściastych należy przed sadzeniem wbić w dno paliki; h. Korzenie roślin zasypać sypką ziemia wraz z materiałami do zaprawy dołów, a następnie prawidłowo ubić, uformować miskę i podlać; i. Drzewa liściaste należy przywiązać do palików tuż pod koroną; j. Wysokość palików wbitych w grunt nie może być mniejsza niż 2/3 wysokości pnia posadzonego drzewa; k. Paliki powinny być umieszczone wokół pnia w równych odstępach; l. Powierzchnie pod drzewami i krzewami powinny być wyściółkowane korą sosnową w warstwie ok. 5-6 cm; m. Na posadzone drzewa Wykonawca udzieli gwarancji (okres udzielonej gwarancji stanowi kryterium poza cenowe oceny ofert)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77211400-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Ilość wykonanych usług 15,00
Termin udzielonej gwarancji na posadzone drzewa 25,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Usługa wycinki drzew, karczowania pni po wycince, sadzenie drzew i krzewów oraz wstępna pielęgnacja nowo posadzonej zielni na terenie kompleksów wojskowych w m. Węgorzewo, Węgorzewo – Ogonki, Suwałki, Gołdap.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wymagania ogólne dotyczące wykonania robót: a. Zakres przewidzianych robót: 1) Wycinka drzew; 2) Frezowanie pni; 3) Sadzenie drzew i krzewów; 4) Przycinka drzew do 30% korony; b. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość wykonania usług, za ich zgodność ze specyfikacją oraz z dodatkowymi uzgodnieniami z Zamawiającym . c. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania porządku na placu robót oraz jego właściwego oznakowania i zabezpieczenia. 3. Wymagania dotyczące wykonania usługi wycinki drzew oraz karczowania pni pozostałych po wycince: a. Wycinkę drzew należy wykonać zgodnie z wydanymi w tym zakresie decyzjami administracyjnymi lub jeżeli nie jest wymagana decyzja na podstawie ustawy o ochronie przyrody (t.j Dz.U. 2018 poz.1614) zgodnie z wytycznymi Zamawiającego; b. Szczegółowy zakres prac wraz z numerami decyzji administracyjnych odpowiednich organów znajduje się w załącznikach nr 7-9 do SWIZ (Opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia). c. Podczas wycinki należy chronić przed uszkodzeniem elementy występujące w pobliżu usuwanych drzew, np. takie jak nawierzchnię dróg i chodników, ogrodzenie, budynki i budowle, sieci uzbrojenia terenu itp.; d. W razie konieczności należy wykonać ścinkę sekcyjną z ukierunkowaniem upadkiem obcinanych gałęzi, konarów lub części pnia lub z opuszczaniem tych elementów na linach; e. Wycinkę drzew należy wykonać w taki sposób, aby nie uszkadzać drzew i krzewów przewidzianych do zachowania, f. Mechaniczne usunięcie pozostałości po uprzednio ściętym drzewie poprzez tzw. frezowanie, przy czym całość gleby zanieczyszczonej frezem pochodzącym z frezowania nasady pnia i korzeni, należy wymienić i zastąpić glebą żyzną (min 10 cm poniżej powierzchni gruntu). g. Drewno z wycinki oraz gałęzie i pozostały materiał drzewny po wycince Wykonawca wywiezie z terenu jednostki wojskowej we własnym zakresie i na własny koszt. h. Rozliczenie drzewa uzyskanego z wycinki szczegółowo wyjaśnione jest, dla każdej części zamówienia, w oddzielnych opisach przedmiotu zamówienia stanowiących załączniki 7-9 do SWIZ. 4. Wymagania dotyczące wykonania usługi sadzenia drzew: a. Sadzenie drzew i krzewów na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Giżycku; b. Termin sadzenia – maksymalnie do 30.11.2019r.; c. Dołki pod drzewa i krzewy powinny być zaprawione ziemią urodzajną; d. Rośliny powinny być sadzone na głębokość, na jakiej rosły w szkółce (głębokość doniczki); e. Korzenie złamane i uszkodzone należy przed sadzeniem przyciąć; f. Gałęzie złamane, jeśli ich ilość nie dyskwalifikuje sadzonki, należy dociąć; g. Przy sadzeniu drzew liściastych należy przed sadzeniem wbić w dno paliki; h. Korzenie roślin zasypać sypką ziemia wraz z materiałami do zaprawy dołów, a następnie prawidłowo ubić, uformować miskę i podlać; i. Drzewa liściaste należy przywiązać do palików tuż pod koroną; j. Wysokość palików wbitych w grunt nie może być mniejsza niż 2/3 wysokości pnia posadzonego drzewa; k. Paliki powinny być umieszczone wokół pnia w równych odstępach; l. Powierzchnie pod drzewami i krzewami powinny być wyściółkowane korą sosnową w warstwie ok. 5-6 cm; m. Na posadzone drzewa Wykonawca udzieli gwarancji (okres udzielonej gwarancji stanowi kryterium poza cenowe oceny ofert)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77211400-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Ilość wykonanych usług 15,00
Termin udzielonej gwarancji na posadzone drzewa 25,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebny karpik do stawu na teraz - Ostróda
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebny karpik do stawu na teraz. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI