Świadczenie usług związanych z konserewacją drzewostanu, prowadzeniem prac porządkowych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług związanych z konserewacją drzewostanu, prowadzeniem prac porządkowych na terenie lasu oraz sporządzaniem oceny drzew i krzewów wnioskowanych do usunięcia
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKamienna Góra
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-01-07
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Miejska Kamienna Góra
  • Data publikacji ogłoszenia2019-12-27
  • Numer ogłoszenia638730-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 638730-N-2019 z dnia 2019-12-27 r.

Gmina Miejska Kamienna Góra: Świadczenie usług związanych z konserewacją drzewostanu, prowadzeniem prac porządkowych na terenie lasu oraz sporządzaniem oceny drzew i krzewów wnioskowanych do usunięcia
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kamienna Góra, krajowy numer identyfikacyjny 52497300000000, ul. Plac Grunwaldzki  1 , 58-400  Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 756 455 124, e-mail inwestycje@kamiennagora.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.kamiennagora.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.kamiennagora.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.kamiennagora.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Urząd Miasta Kamienna Góra, Sekretariat (pok. 209)
Adres:
Plac Grunwaldzki 1, 58-400 Kamienna Góra

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług związanych z konserewacją drzewostanu, prowadzeniem prac porządkowych na terenie lasu oraz sporządzaniem oceny drzew i krzewów wnioskowanych do usunięcia
Numer referencyjny: ZIF.271.25.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług związanych z konserwacją drzewostanu, prowadzeniem prac porządkowych na terenie lasu oraz sporządzaniem oceny drzew i krzewów wnioskowanych do usunięcia. Zamówienie podzielone zostało na trzy części: Część 1.: Konserwacja drzewostanu w mieście. Część 2.: Prace porządkowe na terenie lasu. Część 3.: Ocena drzew i krzewów wnioskowanych do usunięcia Część 1 zamówienia: Konserwacja drzewostanu w mieście Kod CPV: 77 20 00 00 - 2 Usługi leśnictwa 77 21 14 00 - 6 Usługi wycinania drzew 77 21 15 00 - 7 Usługi pielęgnacji drzew Przedmiotem zamówienia w ramach tej części jest świadczenie usług w zakresie pielęgnacji i wycinki drzew i krzewów rosnących na terenie nieruchomości stanowiących własność Gminy Miejskiej Kamienna Góra, wskazanych indywidualnie przez Zamawiającego. 1. W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie następujących prac oraz ich szacowaną ilość:  wycinka drzewa - 42 szt.,  wycinka krzewów - 80 m2,  cięcia pielęgnacyjne i sanitarne - 160 szt.,  usunięcie drzew powalonych wraz z wyfrezowaniem - 10 szt.,  frezowanie pni - 16 szt.  Ilość drzew została oszacowana na podstawie posiadanych decyzji administracyjnych oraz wizji lokalnych w terenie potwierdzających konieczność usunięcia drzew wraz z pielęgnacją, zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 1614). 2. Wykonywanie zabiegów (cięć) pielęgnacyjnych winno być prowadzone z zachowaniem naturalnego pokroju gatunków drzew. 3. Frezowanie pni dotyczy pni powstałych w wyniku wycinki drzew oraz innych pni wskazanych przez Zamawiającego. 4. Usunięcie drzew oraz zabiegów sanitarnych i pielęgnacyjnych należy wykonywać przy zastosowaniu metod:  alpinistycznej,  z podnośnika,  bez użycia ciężkiego sprzętu. 5. Usuwanie drzew uszkodzonych wskutek zdarzeń losowych (powalonych np. przez huragan) Wykonawca zobowiązany będzie wykonać natychmiast, tj. najpóźniej w ciągu 24 godzin. 6. Do obowiązków Wykonawcy w ramach realizacji zamówienia należy:  uporządkowanie terenu po przeprowadzeniu wycinki oraz zabiegów sanitarnych i pielęgnacyjnych drzew oraz po usunięciu krzewów,  usuwanie wszelkich zbędnych przedmiotów i urządzeń obcych umieszczonych nielegalnie na drzewach (np. huśtawki itp.),  usuwanie kolizji drzew z urządzeniami i obiektami technicznymi w uzgodnieniu z ich właścicielami. 7. Prace zlecone będą sukcesywnie, w zależności od bieżący potrzeb Zamawiającego protokołami typowania prac. 8. Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługę w sposób ciągły przez cały okres obowiązywania umowy. 9. Wykonawca winien posiadać i utrzymywać w sprawności sprzęt niezbędny do realizacji przedmiotu umowy przez cały okres jej obowiązywania. 10. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do nabycia od Zamawiającego drewna pochodzącego z wycinki. Cena sprzedaży drewna wynosi 133,00 zł/m3 brutto (wartość ustalona na podstawie średniej ceny sprzedaży drewna opałowego obliczonej według średniej ceny rynkowej drewna opałowego przez Nadleśnictwo Kamienna Góra). Zamawiający informuje, że w ramach Części 1 kluczowymi elementami zamówienia są następujące usługi: 1. wycinka drzew i krzewów, 2. wykonywanie cięć pielęgnacyjnych i sanitarnych, 3. frezowanie pni drzew. Część 2 zamówienia: Prace porządkowe na terenie lasu Kod CPV: 77 31 00 00 – 6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymanie terenów zielonych 77 31 20 00 - 0 Usługi usuwania chwastów Przedmiotem zamówienia w ramach tej części jest świadczenie usług w zakresie przeprowadzenia prac porządkowych na terenie działek nr 313/17 oraz 377/1 obręb 6, stanowiących własność Gminy Miejskiej Kamienna Góra 1. W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie następujących prac oraz ich szacowaną ilość:  dwukrotne obkoszenie z samosieji oraz trzcinnika terenu - działki nr 313/17 obręb 6 miasta Kamienna Góra na powierzchni 3 ha (polana widokowa, tereny przyległe do ścieżek dydaktycznych wg podkładu geodezyjnego),  czyszczenie powierzchni lasu z odrośli samosiewów o powierzchni 1,5 ha – działka nr 377/1 obręb 6 miasta Kamienna Góra,  usunięcie wyznaczonego posuszu, oraz złomów i wywrotów, z terenu lasu stanowiącego własność Gminy Miejskiej Kamienna Góra (działka nr 377/1 obręb 6, nr 154/4 obręb 5), o szacunkowej objętości 100 m³ i wywóz drewna, zgodnie ustawą z dnia 28 września 1991 r. o lasach (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 2129).  cięcia sanitarne drzewa metodą alpinistyczną, z terenu lasu – działka nr 377/1 obręb 6 i 154/4 obręb 5 miasta Kamienna Góra 2. Do obowiązków Wykonawcy w ramach realizacji zamówienia należy:  wyrobienie sortymentów drewna pochodzącego z w/w wycinki zgodnie z polską normą KJW,  zrywka drewna pochodzącego z w/w wycinki przy wykorzystaniu koni i zeskładowanie go na terenie działki nr 377/1, obręb 6 w miejscowości Kamienna Góra,  uprzątnięcie ściętych drzew oraz terenu po wycince.  cięcia sanitarne drzewa metodą alpinistyczną. 3. Wykonawca winien posiadać i utrzymywać w sprawności sprzęt niezbędny do realizacji przedmiotu umowy przez cały okres jej obowiązywania. Zamawiający informuje, że w ramach Części 2 kluczowymi elementami zamówienia są następujące usługi: 1. koszenie terenu z samosieji i trzcinnika, 2. czyszczenie powierzchni lasu z odrośli samosiewów, 3. usuwanie posuszu, złomów i wywrotów z terenu lasu, 4. zrywka drewna, 5. cięcia sanitarne drzew metodą alpinistyczną. Część 3 zamówienia: Ocena drzew i krzewów wnioskowanych do usunięcia Kod CPV: 77 23 14 00 – 2 Usługi oceny zasobów leśnych Przedmiotem zamówienia w ramach tej części jest sporządzanie oceny drzew i krzewów wnioskowanych do usunięcia, rosnących na terenie nieruchomości nie będących własnością Gminy Miejskiej Kamienna Góra. 1. W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie następujących czynności:  opiniowanie i weryfikacja wniosków w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie drzew lub krzewów z nieruchomości będących w posiadani wnioskodawców zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 roku o ochronie przyrody (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 1614),  udział w lustracji i oględzinach drzew i krzewów podczas postępowania administracyjnego w sprawie wydania zezwolenia na ich usunięcie, wszczętego przez Gminę Miejską Kamienna Góra na wniosek posiadaczy nieruchomości. 2. Wykonawca zobowiązany będzie do zaopiniowania i weryfikacji wniosków w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie drzew lub krzewów w ciągu 3 dni od daty przekazania przez Zamawiającego dokumentów w sprawie tj. kopii wniosku wraz z mapą określającą lokalizację wnioskowanych do wycinki drzew lub krzewów. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do lustracji wnioskowanych do usunięcia drzew lub krzewów z terenów nie należących do Gminy Miejskiej Kamienna Góra wraz z wydaniem opinii odnośnie ich stanu. 4. Szacuje się, że w ciągu obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania 50 ocen, zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 roku o ochronie przyrody. Zamawiający informuje, że w ramach Części 3 kluczowymi elementami zamówienia są następujące usługi: 1. opiniowanie i weryfikacja wniosków, 2. udział w lustracji i ocena drzew

II.5) Główny kod CPV: 77200000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
77211400-6
77211500-7
77310000-6
77312000-0
77231400-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: w zakresie Części 1 zamówienia: - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną min. 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych); w zakresie Części 2 zamówienia: - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną min. 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych);
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: W zakresie Części 1 zamówienia: – W okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przed upływem terminu składania ofert wykonał należycie co najmniej 1 usługę polegającą na wycince i/lub pielęgnacji drzew o wartości wynoszącej min. 100 000,00 zł. – Dysponuje co najmniej 1 osobą, która posiada kwalifikacje ukończyła kurs operatora pilarki oraz posiada aktualne badania lekarskie do pracy na wysokości. – Dysponuje niżej wymienionymi narzędziami i urządzeniami technicznymi niezbędnymi do realizacji zamówienia: -piła mechaniczna – min. 3 szt. -liny, uprzęże do wycinki drzew metodą alpinistyczną – 1 kpl. -maszyna do frezowania pni – min. 1 szt. -podnośnik koszowy min. 22 m – 1 szt. W zakresie Części 2 zamówienia: – Dysponuje co najmniej 1 osobą, która ukończyła kurs operatora pilarki oraz posiada aktualne badania lekarskie do pracy na wysokości. – Dysponuje niżej wymienionymi narzędziami i urządzeniami technicznymi niezbędnymi do realizacji zamówienia: -piła mechaniczna – min. 2 szt. -wykaszarka spalinowa – min. 2 szt. W zakresie Części 3 zamówienia: – Dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą wykształcenie przyrodnicze w kierunku leśnictwo, ogrodnictwo, architektura krajobrazu lub co najmniej 1 osobą, która ukończyła kursy, szkolenia itp. z zakresu chirurgii lub pielęgnacji drzew i posiada np. tytuł inspektora nadzoru terenów zieleni lub inspektora nadzoru pielęgnacji i ochrony drzew ozdobnych Polskiego Towarzystwa Chirurgów Drzew – NOT lub inspektora nadzoru prac w drzewostanie lub inspektora prac arborystycznych
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Imiona i nazwiska osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób należy podać w Załączniku nr 4 do SIWZ (Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia)
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego [w przypadku składania oferty na Część 1 i Część 2 zamówienia]; 2. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ [w przypadku składania oferty na Część 1 zamówienia]. 3. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ [w przypadku składania oferty na Część 1 i Część 2 zamówienia]. 4. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z treścią Załącznika nr 4 do SIWZ [w przypadku składania oferty na każdą część zamówienia].
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 1. 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) w przypadku składania oferty na Część 1 zamówienia. 2. 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) w przypadku składania oferty na Część 2 zamówienia.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
samodzielna realizacja kluczowych elementów zamówienia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian opisane są w pkt 24 SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-01-07, godzina: 11:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Konserwacja drzewostanu w mieście
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia w ramach tej części jest świadczenie usług w zakresie pielęgnacji i wycinki drzew i krzewów rosnących na terenie nieruchomości stanowiących własność Gminy Miejskiej Kamienna Góra, wskazanych indywidualnie przez Zamawiającego. 1. W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie następujących prac oraz ich szacowaną ilość:  wycinka drzewa - 42 szt.,  wycinka krzewów - 80 m2,  cięcia pielęgnacyjne i sanitarne - 160 szt.,  usunięcie drzew powalonych wraz z wyfrezowaniem - 10 szt.,  frezowanie pni - 16 szt.  Ilość drzew została oszacowana na podstawie posiadanych decyzji administracyjnych oraz wizji lokalnych w terenie potwierdzających konieczność usunięcia drzew wraz z pielęgnacją, zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 1614). 2. Wykonywanie zabiegów (cięć) pielęgnacyjnych winno być prowadzone z zachowaniem naturalnego pokroju gatunków drzew. 3. Frezowanie pni dotyczy pni powstałych w wyniku wycinki drzew oraz innych pni wskazanych przez Zamawiającego. 4. Usunięcie drzew oraz zabiegów sanitarnych i pielęgnacyjnych należy wykonywać przy zastosowaniu metod:  alpinistycznej,  z podnośnika,  bez użycia ciężkiego sprzętu. 5. Usuwanie drzew uszkodzonych wskutek zdarzeń losowych (powalonych np. przez huragan) Wykonawca zobowiązany będzie wykonać natychmiast, tj. najpóźniej w ciągu 24 godzin. 6. Do obowiązków Wykonawcy w ramach realizacji zamówienia należy:  uporządkowanie terenu po przeprowadzeniu wycinki oraz zabiegów sanitarnych i pielęgnacyjnych drzew oraz po usunięciu krzewów,  usuwanie wszelkich zbędnych przedmiotów i urządzeń obcych umieszczonych nielegalnie na drzewach (np. huśtawki itp.),  usuwanie kolizji drzew z urządzeniami i obiektami technicznymi w uzgodnieniu z ich właścicielami. 7. Prace zlecone będą sukcesywnie, w zależności od bieżący potrzeb Zamawiającego protokołami typowania prac. 8. Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługę w sposób ciągły przez cały okres obowiązywania umowy. 9. Wykonawca winien posiadać i utrzymywać w sprawności sprzęt niezbędny do realizacji przedmiotu umowy przez cały okres jej obowiązywania. 10. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do nabycia od Zamawiającego drewna pochodzącego z wycinki. Cena sprzedaży drewna wynosi 133,00 zł/m3 brutto (wartość ustalona na podstawie średniej ceny sprzedaży drewna opałowego obliczonej według średniej ceny rynkowej drewna opałowego przez Nadleśnictwo Kamienna Góra). Zamawiający informuje, że w ramach Części 1 kluczowymi elementami zamówienia są następujące usługi: 1. wycinka drzew i krzewów, 2. wykonywanie cięć pielęgnacyjnych i sanitarnych, 3. frezowanie pni drzew.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77200000-2, 77211400-6, 77211500-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
samodzielna realizacja kluczowych elementów zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Prace porządkowe na terenie lasu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia w ramach tej części jest świadczenie usług w zakresie przeprowadzenia prac porządkowych na terenie działek nr 313/17 oraz 377/1 obręb 6, stanowiących własność Gminy Miejskiej Kamienna Góra 1. W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie następujących prac oraz ich szacowaną ilość:  dwukrotne obkoszenie z samosieji oraz trzcinnika terenu - działki nr 313/17 obręb 6 miasta Kamienna Góra na powierzchni 3 ha (polana widokowa, tereny przyległe do ścieżek dydaktycznych wg podkładu geodezyjnego),  czyszczenie powierzchni lasu z odrośli samosiewów o powierzchni 1,5 ha – działka nr 377/1 obręb 6 miasta Kamienna Góra,  usunięcie wyznaczonego posuszu, oraz złomów i wywrotów, z terenu lasu stanowiącego własność Gminy Miejskiej Kamienna Góra (działka nr 377/1 obręb 6, nr 154/4 obręb 5), o szacunkowej objętości 100 m³ i wywóz drewna, zgodnie ustawą z dnia 28 września 1991 r. o lasach (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 2129).  cięcia sanitarne drzewa metodą alpinistyczną, z terenu lasu – działka nr 377/1 obręb 6 i 154/4 obręb 5 miasta Kamienna Góra 2. Do obowiązków Wykonawcy w ramach realizacji zamówienia należy:  wyrobienie sortymentów drewna pochodzącego z w/w wycinki zgodnie z polską normą KJW,  zrywka drewna pochodzącego z w/w wycinki przy wykorzystaniu koni i zeskładowanie go na terenie działki nr 377/1, obręb 6 w miejscowości Kamienna Góra,  uprzątnięcie ściętych drzew oraz terenu po wycince.  cięcia sanitarne drzewa metodą alpinistyczną. 3. Wykonawca winien posiadać i utrzymywać w sprawności sprzęt niezbędny do realizacji przedmiotu umowy przez cały okres jej obowiązywania. Zamawiający informuje, że w ramach Części 2 kluczowymi elementami zamówienia są następujące usługi: 1. koszenie terenu z samosieji i trzcinnika, 2. czyszczenie powierzchni lasu z odrośli samosiewów, 3. usuwanie posuszu, złomów i wywrotów z terenu lasu, 4. zrywka drewna, 5. cięcia sanitarne drzew metodą alpinistyczną
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77310000-6, 77312000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
samodzielna realizacja kluczowych elementów zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Ocena drzew i krzewów wnioskowanych do usunięcia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia w ramach tej części jest sporządzanie oceny drzew i krzewów wnioskowanych do usunięcia, rosnących na terenie nieruchomości nie będących własnością Gminy Miejskiej Kamienna Góra. 1. W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie następujących czynności:  opiniowanie i weryfikacja wniosków w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie drzew lub krzewów z nieruchomości będących w posiadani wnioskodawców zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 roku o ochronie przyrody (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 1614),  udział w lustracji i oględzinach drzew i krzewów podczas postępowania administracyjnego w sprawie wydania zezwolenia na ich usunięcie, wszczętego przez Gminę Miejską Kamienna Góra na wniosek posiadaczy nieruchomości. 2. Wykonawca zobowiązany będzie do zaopiniowania i weryfikacji wniosków w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie drzew lub krzewów w ciągu 3 dni od daty przekazania przez Zamawiającego dokumentów w sprawie tj. kopii wniosku wraz z mapą określającą lokalizację wnioskowanych do wycinki drzew lub krzewów. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do lustracji wnioskowanych do usunięcia drzew lub krzewów z terenów nie należących do Gminy Miejskiej Kamienna Góra wraz z wydaniem opinii odnośnie ich stanu. 4. Szacuje się, że w ciągu obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania 50 ocen, zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 roku o ochronie przyrody. Zamawiający informuje, że w ramach Części 3 kluczowymi elementami zamówienia są następujące usługi: 1. opiniowanie i weryfikacja wniosków, 2. udział w lustracji i ocena drzew
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77231400-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
samodzielna realizacja kluczowych elementów zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę sprzątanie w bieliźnie-Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania22-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę sprzątanie w bieliźnie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI