Świadczenie usług w zakresie ograniczania występowania ptaków i innych zwierząt na...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług w zakresie ograniczania występowania ptaków i innych zwierząt na terenie lotniska w Darłowie na rzecz 17 Wojskowego Oddziału gospodarczego w Koszalinie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKoszalin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2018-12-21
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • Zamawiający17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
  • Data publikacji ogłoszenia2018-12-13
  • Numer ogłoszenia661744-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 661744-N-2018 z dnia 2018-12-13 r.

17 Wojskowy Oddział Gospodarczy: Świadczenie usług w zakresie ograniczania występowania ptaków i innych zwierząt na terenie lotniska w Darłowie na rzecz 17 Wojskowego Oddziału gospodarczego w Koszalinie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny 33120312800000, ul. 4 Marca  3 , 75-901   Koszalin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95, e-mail 17wog.przetargi@ron.mil.pl, 17wog.przetargi@ron.mil.pl, faks 261 45 62 44.
Adres strony internetowej (URL): www.17wog.ron.mil.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.17wog.wp.mil.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.17wog.wp.mil.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U. poz. 529 z 2015 r. poz. 1830) za posrednictwem posłańca lub osobiście.
Adres:
17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie, 75-901 Koszalin, ul. 4-go Marca 3.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie ograniczania występowania ptaków i innych zwierząt na terenie lotniska w Darłowie na rzecz 17 Wojskowego Oddziału gospodarczego w Koszalinie
Numer referencyjny: 99/WOG/U/Infrastr./18
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie ograniczania występowania ptaków i innych zwierząt na terenie lotniska w Darłowie na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, zgodnie z treścią SIWZ oraz Opisem przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ, Projektem umowy – załącznik nr 6 do SIWZ. Zapobieganie powstawania zagrożeń kolizji zderzenia statku powietrznego z ptakami i dziką zwierzyną oraz ograniczenia możliwości powstawania zagrożeń kolizji dzikich zwierząt z pojazdami mechanicznymi pracującymi na lotnisku a także pozostałymi pojazdami poruszającymi się w kompleksie lotniskowym, poprzez stosowanie skutecznych metod wypłaszania, na terenie lotniska w Grupie Lotniczej w Darłowie, w oparciu o nowatorską i ekologiczną metodę wypłaszania ptaków poprzez użycie psów myśliwskich, w tym psa border collie. Informacja o miejscu realizacji zamówienia: 1) Miejscem realizacji usługi teren Lotniska GL w Darłowie. 4. Ograniczanie występowania ptaków/zwierząt realizowane będzie oparciu o następujące metody: 1) metody pirotechnicznej (pistolet hukowy), 2) metody biosonicznej (głosy, dźwięki płoszące ptaki) z wykorzystaniem montowanego na samochodzie lub przenośnego megafonu, 3) metody z zastosowaniem psów, przy czym preferowana jest stosowana z dużym sukcesem na lotniskach cywilnych i wojskowych, metoda Border Collie, 4) inne, dozwolone prawnie metody zaproponowane przez specjalistę, które będą efektywne w danej lokalizacji w odniesieniu do określonych gatunków ptaków/zwierząt (np. zastosowanie środków chemicznych czy też elementów odstraszania wizualnego). Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) sprawdzanie każdego dnia pracy, w godzinach aktywności lotniczej ustalonej ze służbami ruchu lotniczego, występowania oraz aktywności ptaków wzdłuż drogi startowej, dróg kołowania i terenów podejścia w granicach kompleksu lotniskowego, innych obszarów i miejsc istotnych dla bezpieczeństwa ruchu lotniczego, współpracą w tym zakresie ze służbami kontroli ruchu lotniczego, Inspektorem Bezpieczeństwa Lotów, a także z dowódcą plutonu obsługi lotniska. 2) sprawowanie ciągłego monitoringu lotniska pod względem aktywności ptaków, przede wszystkim gatunków istotnych dla bezpieczeństwa operacji lotniczych dla danego lotniska oraz w okresie prac związanych z koszeniem, suszeniem i zwożeniem siana z lotniska. 3) utrzymywania w czasie obecności na lotnisku stałej łączności radiowej z kontrolerem lotniska, którą zapewnia Zamawiający w formie radiotelefonu pobieranego z budynku Wojskowego Portu Lotniczego (WPL). 4) przestrzeganie bezwarunkowo zasad FOD (Foreign Object Debris) oraz zasad poruszania się po lotnisku GL Darłowo (wymagana znajomość topografii lotniska). 5) Monitorowanie stanu i szczelności ogrodzenia lotniska oraz archiwizować wszelkie uszkodzenia i nieszczelności umożliwiające przedostanie się ludzi/zwierząt na teren lotniska, informując o tym Kierownika SOI Darłowo i Inspektora BL. 6) monitorowanie stanu, zabezpieczenia oraz drożności odpływów melioracyjnych lotniska GL Darłowo pod względem przedostawania się zwierząt na jego teren. 7) informowanie Kierownika SOI Darłowo i Inspektora BL o uszkodzeniach. 8) płoszenie ptaków/zwierząt stwarzających zagrożenie dla bezpieczeństwa ruchu lotniczego powinno rozpoczynać się od wczesnych godzin porannych odpowiednio od pór roku, przynajmniej na 2 godziny przed rozpoczęciem operacji lotniczych i trwać do czasu zakończenia tych operacji w danym dniu lub do zmroku (jeśli ww. operacje kończą się po zmroku). Usługa obejmuje zabezpieczenie wszystkich planowanych operacji lotniczych, prowadzonych w dni robocze oraz dni ustawowo wolne od pracy po wcześniejszym zgłoszeniu takiej potrzeby z wyprzedzeniem 48 godzinnym. 1) Zamawiający zastrzega możliwość nieplanowanego wezwania Wykonawcy w dni robocze oraz wolne od pracy lub w godzinach nocnych (określonych jako godziny od wschodu do zachodu słońca) do wykonywania czynności związanych z ochrona biologiczną lotniska. 2) Za wykonywane usługi w dni świąteczne lub wolne od pracy Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 3) Interweniowanie (w tym płoszenie ptaków i innych zwierząt – jeśli jest zasadne) na sygnał – wezwanie kontrolera ruchu lotniczego. 4) Przynajmniej raz dziennie przeprowadzania na lotnisku liczenia poszczególnych gatunków ptaków z podaniem zarówno liczby sumarycznej osobników oraz liczebności największego obserwowanego stada oraz przygotowanie sprawozdania z liczeń w postaci elektronicznej w dostarczonym standardowym arkuszu Excel. 5) Przygotowywanie dla każdego miesiąca kalendarzowego graficznej formy występowania najważniejszych gatunków ptaków i zwierząt na lotnisku w oparciu o podział lotniska na sektory, zgodnie z dokumentacją przedstawioną przez odpowiednie służby lotniskowe i przekazywania tej informacji (np. w postaci mapy) do Sekcji Ochrony Środowiska 17WOG oraz do Inspektora BL. 6) Prowadzenia identyfikacji i dokumentowania przypadków znalezienia martwych ptaków/zwierząt na lotnisku oraz pobierania i zabezpieczenia szczątków powstałych w następstwie kolizji z SP (Brid Strike) w celu przesłania ich do identyfikacji. Czynności pobierania szczątków lub usuwania ptaków/zwierząt z SP wykonywane będą wyłącznie za zgoda Inspektora BL lub jego przełożonych. 7) Uczestniczenie (nieodpłatnie) w szkoleniach organizowanych w ramach „Programu Ograniczania Zagrożeń Środowiskowych” oraz samodzielnie poszerzać i pogłębiać wiedzę na temat biologii ptaków/zwierząt oraz zagrożeń środowiskowych np. związanych z ryzykiem kolizji SP z ptakami/zwierzętami i najnowszymi metodami ich zapobiegania. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) posiadania wymaganych zezwoleń i innych dokumentów (np. dotyczących szkoleń) związanych z posiadaniem i wykorzystaniem psów, 2) stosowania poszczególnych metod płoszenia ptaków/zwierząt zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym dotyczącymi ochrony środowiska, 3) umiejętności rozpoznawania gatunków ptaków występujących na danym lotnisku (obszarze Kraju np. danym województwie), 4) posiadania i swobodnego posługiwania się środkami optycznymi potrzebnymi do identyfikacji ptaków (lornetka lub/spektiv), 5) ścisłej współpracy ze służbami lotniskowymi (oficer bezpieczeństwa lotów, wieża kontroli lotów, sekcja ochrony środowiska) oraz innymi instytucjami/specjalistami zaangażowanymi w ograniczanie zagrożeń środowiskowych na lotniskach lotnictwa państwowego, 6) udziału w nieodpłatnych szkoleniach dotyczących zagrożeń związanych z ryzykiem kolizji statków powietrznych z ptakami, organizowanych w ramach Programu Ograniczania Zagrożeń Środowiskowych w lotnictwie Sił Zbrojnych RP. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę prac dotyczących usługi.

II.5) Główny kod CPV: 77600000-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-12-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w powyższym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w powyższym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający określa szczegółowe wymagania w ramach warunków udziału w postępowaniu dotyczących: 1) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe, jeżeli: a) w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca należycie wykonał co najmniej dwie usługi o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 120.000,00 zł. obejmujące swym zakresem wykonywanie usług płoszenia ptactwa na lotniskach cywilnych lub wojskowych, wraz z podaniem jej przedmiotu, dat wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane, lub są wykonywane należycie – wzór załącznik nr 7 do SIWZ. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnych charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. b) wykaże, się dysponowaniem co najmniej dwiema osobami posiadającymi uprawnienia do świadczenia usług płoszenia ptactwa i innych zwierząt. Osoby te winny posiadać legitymacje potwierdzającą członkostwo w Polskim Związku Łowieckim (PZL), świadectwo/certyfikat z rozpoznawania zagrożeń w wyniku kolizji statków powietrznych z ptakami/zwierzętami, świadectwo/certyfikat z rozpoznawania ptaków i innych zwierząt, zezwolenie na prowadzenie polowań, legitymacje posiadania broni myśliwskiej. Wykonawca, przed podpisaniem umowy winien przedłożyć Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających wymagane kwalifikacje i uprawnienia osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia. c) wykaże,że dysponuje odpowiednimi narzędziami oraz sposób dysponowania - minimum dwóch psów, w tym przynajmniej jeden rasy Border Collie- powyżej jednego roku życia: posiadające rodowód lub metrykę ze Związku Kynologicznego w Polsce. Psy muszą posiadać książeczkę zdrowia z aktualnymi wymaganymi przez obowiązujące przepisy szczepieniami Psy powinne być przygotowane do pracy na lotnisku poprzez wykonywanie prac lub praktyk płoszenia ptaków na lotnisku. W przypadku psów Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu potwierdzonych za zgodność z oryginałem kopii wymaganych dokumentów, tj. rodowód lub metrykę ze Związku Kynologicznego oraz książeczki zdrowia z aktualnymi wymaganymi przez obowiązujące przepisy szczepieniami. - co najmniej jednego pistoletu hukowego; - co najmniej jednego dźwiękowego odstrasza; - co najmniej jednego lasera czerwonego; - co najmniej jednego lasera zielonego; - co najmniej jednej lornetki lub spektiva; - co najmniej jednego aparatu fotograficznego. Jeśli Wykonawca polega na potencjale technicznym innych podmiotów, należy do powyższego wykazu dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji o wykazanych zwierząt/narzędzi, na czas korzystania z nich przy wykonywaniu realizacji zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 u Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej 17wog.wp.mil.pl, zakładka Pozostałe / Zamówienia publiczne/2018/powyżej 30000 euro informacji z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust 5 uPzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 uPzp stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Kompletna oferta musi zawierać: 1) wypełniony formularz oferty- załącznik nr 2 do SIWZ, 2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 3 do SIWZ), 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – według wzoru stanowiącego załączniki nr 4 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
czas reakcji tj. ilość godzin, jakie potrzebuje Wykonawca na przybycie na teren lotniska w Darłowie w sytuacji szczególnej nieprzewidzianej, licząc od godziny przekazania informacji przez kontrolera lotniska o konieczności realizacji usługi płoszenia ptactwa do realizacji zamówienia 30,00
dodatkowa ilość psów 10,00
cena brutto 60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
3.Zamawiający nie dopuszcza istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności z art. 144 uPzp. Zamawiający na podstawie art.144 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp, dopuszcza wprowadzenie zmian do zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: 1) Zmiany wartości brutto umowy na pisemny wniosek Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) dotyczącej zakresu przedmiotu zamówienia. 4Każda zmiana umowy musi być dokonana na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności oraz wymaga zgody drugiej strony.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, 75-901 Koszalin, ul. 4 Marca 3; • Kontakt z administratorem danych osobowych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. 4 Marca 3, 75 – 901 Koszalin, telefonicznie pod numerem: 261 456 815 lub mailowo: 17wog.przetargi@ron.mil.pl • inspektorem ochrony danych osobowych w 17 Wojskowym Oddziale Gospodarczym jest Pani Ewelina LICKIEWICZ, kontakt: 261 456 839.; • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn.: „Świadczenie usług w zakresie ograniczania występowania ptaków i innych zwierząt na terenie lotniska w Darłowie na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie” numer postępowania 99/WOG/U/Infrastr./18; • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; • posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Oświadczenie w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 lub 14 RODO znajduje się w Formularzu oferty.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-12-21, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zrobienie zdjęcia aury i czakr- Świnoujście
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania25-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zrobienie zdjęcia aury i czakr. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI